Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 983 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AGU / 2022-06-18 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed przechodzeniem na e-faktury w TAURON.
    Po przejściu na e-faktury od miesiąca walczę aby mi przysyłali poprawne faktury za miesiąc. Zamiast jak poprzednio na każdy miesiąc była faktura z blankietem pocztowym to teraz na stronie pojawia się tylko faktura zbiorcza bez blankietów. Nie mogę płacić na poczcie!
    Zgłosiłem to do tych debili miesiąc temu i dalej jest źle. Zero odpowiedzi!
    Zaletyzero zalet - tylko kłopoty
  • ~Paula / 2022-06-15 15:56
    Ocena: 1.20 / 5
    Z Tauronem bardzo ciężko załatwia się jakiekolwiek sprawy. Przepisanie usług po śmierci, zmiana przyłącz itp. Chyba najłatwiej mi poszło przepisywanie licznika na inną osobą. Zostałam wprowadzana kilkukrotnie w błąd, a to że mogę zmienić umowę i podania licznika dopiero jak umowa będzie 6 miesięcy na mnie, potem się okazało, że rok. Infolinia nie pomaga, czat też. Udzielają rozbieżnych informacji. Raz coś ma być płatne, raz nie. Raz mogą coś zrobić raz nie. Raz coś jest płatne innym razem nie.
    Zaletyszybka realizacja cesji umowy
    Wadyrozbieżne informacji z różnych kanałów kontaktu. Trzeba wszystkie informacji wyciągać do Doradców.
  • ~Julia / 2022-06-15 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to najgorsza forma jaką znam.
    Oszukują nawet osoby starsze (jak moich rodziców), gdy ja ustalałam warunki umowy z Tauronem, tacie podsunęli inną umowe do podpisania (z zupełnie innymi warunkami i znacznie bardziej kosztowną).

    Ich serwis klienta jest najgorszy ze wszystkich - wiele razy powtarza się, że się nie chcę być w bazie do kontaktu odnośnie promocji itd. - to nie działa, wydzwaniaja zawwsze z jakiegoś innego numeru.

    Kilkadziesiąt próśb o wysyłanie wszystkiego mailem, a nie pocztą (żeby oszczędzać papier) - nie działa.

    Ich serwis internetowy jest zupełnie nieprzyjazny klinetom (np. nie da się łatwo dokońać pewnych zmian w danych osobowych - chociażby email czy platforma do kontaktu jest również beznadziejna, można tylko wysłac jedna krotka odpowiedz). Wylogowywanie nie jest intuicyjne. Sprawdzanie jakichś historycznych danych jest bardzo uciążliwe.

    Co więcej nie mają żadnej etyki i manipulją informacjami tak np. gdy człowiek jest nieświadomy, że umowa się sama przedłuży po wygaśnięciu może wpaść w ich manipulacje "najkorzystniejszej oferty", najlepiej z wieloma dodatkowymi usługami, któe na koniec wyjdą o wiele drożej niż przy taryfie sprzedawcy.
    Co więcej, nawert na stronie taryfę sprzedawcy cięzko znaleźć i ceny energii są tam podane brutto, podczas, gdy ich wspaniałych ofert - netto - tak żeby zmylić człowieka.

    Bardzo nieprofesjonalna i paskudna firma. Obsługa w większości nieuprzejma i bez skupienia na kliencie, tylko na zarobkach. Stanowczo nie poelcam !!!!
    Przy tym pokazują, że niby są ekologiczni. Jedno wielkie kłamstwo i brak szacunku do klientów.

    Jeśli możecie wybrac innego dostawc energii naprawde warto.
    WadyWszystko bardzo złe.
  • ~AW / 2022-06-10 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli byla by mozliwosc dania oceny minusowej badz zerowej - bardzo chetnie bym to zrobila. Podpisanie umowy o gaz graniczy z cudem. W moim przypadku trwalo to ponad 1,5 miesiaca. Z pradem nie bylo problemu, ale nie polecam wspolpracy na umowe o gaz. Jak zapytalam sie o roznice w procesowaniu umowy na prad a na gaz - nie dostalam zadnego konkretnego wyjasnienia. Wiecznie bledne informacje. Ludzie miedzy zespolami nic nie wiedza. Przekierowuja do zlego zespolu. Nie wchodza w szczegoly o wyjasnienia sytuacji klienta. A jak juz sie ktos trafi, kto bedzie sie staral rozwiazac sytuacje to okazuje sie, ze przekazuje bledne informacje. Doslownie - nikt nic nie wie. A wyjscie do klienta, zeby rozwiazac problem? Zapomnij. I tak zwala wine na klienta i nie odniosa sie do konkretnych przykladow niekompetencji ze strony zespolu ds. obslugi klienta. Jesli szanujecie swoj czas i istotny jest dla Was wysoki poziom obslugi klienta - nie probujcie nawet zawierania umowy o gaz.
  • ~Jakub srakomież / 2022-06-09 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Ogółem usterki od 4 godzin nie umieją naprawić
    WadyMają problem z naprawą usterki od 4 h nie polecam
  • ~Jan / 2022-06-08 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie rozmawiałem na temat przepisania licznika. Termin 14 dniowy juz minął, nic nie zrobili w tej sprawie. Pani Maria Wadas pracująca na infolinii wmawia mi, że wysłali mi informację w sprawie braków przez portal tylko gdzie tego szukać. Na adres mailowy nie otrzymałem żadnej informacji, nikt też do mnie nie dzwonił. Tragedia z obsługa ale tak jest jak sie jest monopolistą. Ocena najgorsza z możliwych. Chciałbym, ąby ktoś z obsługi Tauron przeczytał tę wiadomość i potrząsnął obsługą klienta
    Zaletyżadnych
    Wadycałe zło po stronie Tauron
  • ~Joanna Maria / 2022-06-06 22:01
    Ocena: 3.20 / 5
    Witam , właśnie zrezygnowałam z usługi Taurona , miesięcznie płacę rachunki bez odczytów licznika tzw prognozowane 388,00 starałam się oszczędzać na wszystkim w domu . Myślę , że będę z usług Orange teraz zadowolona :)
    Wadyzbyt drogo
  • ~nikos / 2022-05-29 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku próbach w końcu ktoś odebrał. Z infolinii nic się nie dowiedziałem bo pani stwierdziła ze nie może mi nic doradzić. Dowiedziałem się jedynie ze usługa serwisowa od nowego roku to jest 2023 będzie kosztować 180 zł miesięcznie. uciekajcie z tej firmy
    ZaletyŻadne
    Wadywszystkie
  • ~Jebac tauron / 2022-05-28 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co zakładać firme skoro można 30 RAZY WYŁĄCZYĆ PRĄD W CIĄGU 10 MINUT
    ZaletyGówno nie firma
    WadyIstnieje
  • ~Ewa / 2022-05-26 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie informacja, że sprzedaż ekogroszku we wtorki i czwartki. Wtorek produkt nie dostępny, czwartek - niedostępny. Dzwonię na infolinie po Ok 2 h udaje mi się dodzwonić- pan nic nie wie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Artur Banaś / 2022-05-26 17:29
    Ocena: 1.60 / 5
    Obsługa online na poziomie zerowym.
    Po co ta infolinia która na nic nie reaguje bo to jest bot
  • ~Zuza / 2022-05-26 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chora firma! Oszukuje klienta ofiarując "niższe ceny"- faktycznie podwyższając ceny. Dzwonisz na infolinię o nich żeby przedłużyć umowę którą oni przedstawiają listownie "opcja1", "opcja2", "opcja3", i mówisz "wybieram opcję 1", na co Pani pyta:"jaka nazwę ma ta opcja?"....
    Totalny idiotyzm.
    WadyWysokie ceny
  • ~Anna / 2022-05-26 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolinii to jakieś nieporozumienie.Pracownicy nie znają zakresu swoich obowiązków. Totalnie nielogiczne odpowiedzi.Wysyłka dokumentacji na nieodpowiedni adres. Bałagan i totalne braki merytoryczne.
  • ~dfsdf / 2022-05-26 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! gfhfd gfh fgh hgfh fdgh fdh fdh fdgh f hgfhdh df
  • ~kryzop / 2022-05-24 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    dot.opole, zwm ul.bytnara-z odczytywaczem licznikow,od dawna nie mozna dogadac sie z tym przyglupem zeby uzywal dzwonka a nie pukal,zostawia kartki,ze brak dostepu do licznika a ja bylam w domu,dzwonek bardzo glosny i podlaczony do 100 w.zarowki a on twierdzi,ze dzwonil a mnie nie bylo.dodzwonic sie do nich nie mozna.co za chlam a nie firma-szkoda slow.
    Zaletyzadnych
    Wadytylko te
  • ~Lyk / 2022-05-20 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
    Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!
    ZaletyMają fajne logo.
  • ~Lyk / 2022-05-20 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
    Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!
    ZaletyMają fajne logo.
  • ~Aga / 2022-05-20 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz elektryk to jakaś kpina. Przyjechał wredny buc, który zrobił problem żeby dwie śrubki odkręcić. Nie miły, arogancki, leniwy i nic nie zrobił tylko wydarł się i odjechal. Takich ludzi powinno się zwalniać. Na tym polega jego praca. Jeśli człowiek płaci 600 zł za podpięcie to chyba można dwie śrubki odkręcić. Żenada.... Jak nie zaczniecie z szacunkiem ludzi traktować to od was odejdą.
    WadyChamstwo elektryka, lenistwo
  • ~piecowy / 2022-05-18 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakup węgla na tej stronie to zwykłe oszustwo. Nie ma możliwości zakupu w praktyce.
    To jakaś pozorna oferta w ramach propagandy lub inne ukrytego matactwa.
  • ~Robert / 2022-05-17 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinni wszystkich tych kretaczy wypie..... w kosmos. Na tej pseudo stronie nie da sie nic kupic
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 983
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009