Wadyzbyt drogo
strona 31 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Joanna Maria / 2022-06-06 22:01
Witam , właśnie zrezygnowałam z usługi Taurona , miesięcznie płacę rachunki bez odczytów licznika tzw prognozowane 388,00 starałam się oszczędzać na wszystkim w domu . Myślę , że będę z usług Orange teraz zadowolona :) -
-
~nikos / 2022-05-29 09:45
Po kilku próbach w końcu ktoś odebrał. Z infolinii nic się nie dowiedziałem bo pani stwierdziła ze nie może mi nic doradzić. Dowiedziałem się jedynie ze usługa serwisowa od nowego roku to jest 2023 będzie kosztować 180 zł miesięcznie. uciekajcie z tej firmy ZaletyŻadneWadywszystkie -
~Jebac tauron / 2022-05-28 15:32
Po co zakładać firme skoro można 30 RAZY WYŁĄCZYĆ PRĄD W CIĄGU 10 MINUT ZaletyGówno nie firmaWadyIstnieje -
~Ewa / 2022-05-26 17:51
Na stronie informacja, że sprzedaż ekogroszku we wtorki i czwartki. Wtorek produkt nie dostępny, czwartek - niedostępny. Dzwonię na infolinie po Ok 2 h udaje mi się dodzwonić- pan nic nie wie. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Artur Banaś / 2022-05-26 17:29
Obsługa online na poziomie zerowym.
Po co ta infolinia która na nic nie reaguje bo to jest bot -
~Zuza / 2022-05-26 15:01
Chora firma! Oszukuje klienta ofiarując "niższe ceny"- faktycznie podwyższając ceny. Dzwonisz na infolinię o nich żeby przedłużyć umowę którą oni przedstawiają listownie "opcja1", "opcja2", "opcja3", i mówisz "wybieram opcję 1", na co Pani pyta:"jaka nazwę ma ta opcja?"....
Totalny idiotyzm.WadyWysokie ceny -
~Anna / 2022-05-26 12:17
Obsługa na infolinii to jakieś nieporozumienie.Pracownicy nie znają zakresu swoich obowiązków. Totalnie nielogiczne odpowiedzi.Wysyłka dokumentacji na nieodpowiedni adres. Bałagan i totalne braki merytoryczne. -
~dfsdf / 2022-05-26 11:44
Dno! gfhfd gfh fgh hgfh fdgh fdh fdh fdgh f hgfhdh df -
-
~kryzop / 2022-05-24 11:34
dot.opole, zwm ul.bytnara-z odczytywaczem licznikow,od dawna nie mozna dogadac sie z tym przyglupem zeby uzywal dzwonka a nie pukal,zostawia kartki,ze brak dostepu do licznika a ja bylam w domu,dzwonek bardzo glosny i podlaczony do 100 w.zarowki a on twierdzi,ze dzwonil a mnie nie bylo.dodzwonic sie do nich nie mozna.co za chlam a nie firma-szkoda slow. ZaletyzadnychWadytylko te -
~Lyk / 2022-05-20 11:25
Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!ZaletyMają fajne logo. -
~Lyk / 2022-05-20 11:24
Fatalna firma. Hegemon zachowujący się nagannie wobec klientów tak w kwestii podłączeń do sieci jak umów.
Braki jakościowe rodem z lat 80tych ubiegłego wieku. Wstyd!ZaletyMają fajne logo. -
~Aga / 2022-05-20 09:47
Wasz elektryk to jakaś kpina. Przyjechał wredny buc, który zrobił problem żeby dwie śrubki odkręcić. Nie miły, arogancki, leniwy i nic nie zrobił tylko wydarł się i odjechal. Takich ludzi powinno się zwalniać. Na tym polega jego praca. Jeśli człowiek płaci 600 zł za podpięcie to chyba można dwie śrubki odkręcić. Żenada.... Jak nie zaczniecie z szacunkiem ludzi traktować to od was odejdą. WadyChamstwo elektryka, lenistwo -
~piecowy / 2022-05-18 16:53
Zakup węgla na tej stronie to zwykłe oszustwo. Nie ma możliwości zakupu w praktyce.
To jakaś pozorna oferta w ramach propagandy lub inne ukrytego matactwa.
-
~Robert / 2022-05-17 11:03
Powinni wszystkich tych kretaczy wypie..... w kosmos. Na tej pseudo stronie nie da sie nic kupic Zaletybrak zaletWadysame wady -
~Mamnia / 2022-05-11 21:54
21 miesięcy czekam na zmianę licznika na 3fazowy (w kamienicy jest winda, więc jest i moc). Nikt nie wie jak długo jeszcze.
Pomimo faktu, że w mieszkaniu nie można zamieszkać (ogrzewanie i ciepła woda zasilana siłą), oszukano mnie i podsunięto mi umowę z dodatkami (nawet nie wiem jakimi!!! Zużycie ZERO, ale opłaty handlowe naliczane co miesiąc.
Reklamacji nie uwzględniają - "widziały gały co brały" - nie, zaufały oszustom!!!Wadyoszustwo, podstępność, opieszałość, bezrefleksyjność działu reklamacji -
~Jebac_tauron / 2022-05-06 17:57
Przekierowywanie z infolinii do infolinii, za kazdym razem co innego gadaja. Nic zalatwic nie mozna. Umowe juz drugi miesiac zalatwiam. ZaletyBrakWadyNikt nic nie wie -
-
~Mira / 2022-04-30 00:31
Na infolini kłamią, obiecują, że przyjedzie monter jeszcze dziś i sprawa rozwiazana. Człowiek cały dzień nie wychodzi z domu i czeka jak głupi na montera, który ma w dupie i się nie zjawia. Firma beznadziejna, nie jest godna zaufania. Jeden odsyła do drugiego. Czują się panami wszechświata, bo przecież każdy musi używać energii. Jestem bardzo rozczarowana tauronem. ZaletyNie ma zaletWadyDrogo, niesłownie, nieprofesjonalnie -
~Brygida / 2022-04-28 19:18
Ebok porażka pomimo logowania dobrym hasłem krzyczy że nieprawidłowe, reset nie pomaga , w końcu konto zablokowane , dzwonie na infolinię i tam wszystko zasłaniają się RODO , nawet numeru konta niechcą podać na który zapłacić fakturę bo nie jesteś stroną umowy, Masakra jakaś. Nie polecam !!! ZaletybrakWadycała masa jak wyżej opisane -
~Nikt / 2022-04-26 18:58
INFOLINIA WOGÓLE NIKT NIE ODBIERA JAK MOŻNA CO KOLWIEK ZAŁATWIĆ PO CO WOGÓLE JEST SZLAG CZŁOWIEKA TRAFIA GDZIE TEN CAŁY PREZES NIE WIDZI TEGO NIKT DZIADOSTWO!!!!! -
~Anna / 2022-04-26 10:05
Teoretycznie prosta sprawa do załatwienia ? O nie nie. Nie w Tauronie. Przygotuj się na własną drogę krzyżową. Drogę przez mękę. Łzy i płacz. Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym i wszystko musisz tłumaczyć od początku. Dziesięć razy cię przełączają. Każdy mówi co innego. Załatwienie czegokolwiek bez problemu jest niemożliwe. ZaletyBrakWadySame
strona 31 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »