Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tośka / 2022-09-10 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota 20.30 gaśnie prąd. Od 3 dni rano gaśnie prąd. Dzwonię wieczorem (w sobotę) , że jest awaria. Sąsiedzi mają prąd, mój licznik nie chodzi. Powiedzieli, że mam na własną rękę zawołać elektryka, który stwierdzi brak prądu, bo inaczej nikogo nie przyślą. Wiadomo sobota 21:00 elektryka nie załatwie, żeby było mało w domu akwarium 130l. Ale nikogo nie przyślą. Prądu nie ma. Chamstwo nic więcej.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i pomoc leżą i kwiczą.
  • ~Lory / 2022-09-07 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na zerowym poziomie. Przy zgłaszaniu awarii, pani z infolinii próbowała mi wmówić, że u mnie nie ma awarii. Szkoda tylko,ze nie miałam prądu. Po zgłoszeniu awarii do pogotowia energetycznego,prąd tego samego dnia został przywrócony.
  • ~Joanna / 2022-09-05 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam dług w tauron. Oczywista rzeczą jest ze przyjechała osoba odciąć mi prąd. Ale z jakiej racji, skoro do mnie zadzwonil że jest pod brama, ja odpowiedzialam że za 5minut będę po czty odpowiedział mi że ok to zaczeka, wspiol się po bramie i włamał się na posesję aby odciąć prąd. Po co mówi że zaczeka skoro sie włamał na prywatny teren?!?
  • ~Tofik / 2022-09-03 14:41
    Ocena: 1.40 / 5
    Po smierci Taty przepisalam umowe na dostawe pradu z Tauronem Zaznaczam ze dom w ktorym mieszkal stoi pusty i nie jest w ogole zuzywana energia elektryczna Poczatkowo faktury byly niewielkie niecale 10 zl za licznik Ostatnio wystawiono mi faktury na ponad 200 zl przy czym pierwsza opiewa na kwote prawie 1200 zl Za co Za pusty dom ktory nie zuzywa pradu wcale Dzwonilam do konsultantow. Mam dostarczyc odczyt licznika i powinni dokonac korekty Moim zdaniem tzw Tauro to grupa oszustow ktorzy okradaja lub probuja okrasc ludzi Tym bardziej ze jeszcze za zycia Taty mialy miejsce podwyzki dwukrotne bez uzasadnienia i dopiero po interwencji dalo sie cos zalatwic Moja opinia to 0 na 5 puktow mozliwych
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Puszek180 / 2022-08-31 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 4 miesięcy próbuje podłączyć moją działkę do światłowodu bez skutku Tauron mnie zlewa od jednego do drugiego numeru mnie odsyłają obiecują że oddzwonią i nisza
    ZaletyBrak
    WadyRobią w hu...... Ludzi
  • ~Lola / 2022-08-30 19:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Wcisneli mamie i siostrze serwisant 24 bez powiadomienia. Uwiazane sa na kolejne 3 lata. Rezygnaccja z tego wynosi wiecej niż zabieraja. Złodzieje. Uważac co sie podpisuje i pytac,czytac.
    Zaletylatwa osbluga konta online
    Wadybrak informowania klientow ze dorzucaja cos do umowy
  • ~slawek / 2022-08-26 21:00
    Ocena: 1.60 / 5
    BRAK SŁÓW dla mnie oszuści próbuję wyjaśnić sprawę mieli się kontaktować i cisza od kilkunastu dni....
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa interesantów poniżej Krytyki
  • ~Klient / 2022-08-26 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najprostrzej sprawy nie można z nimi załatwić. Na eboku podany mail, aplikacja założona na ten sam adres. I nie przyjmują z tego adresu odczytu licznika. Biuro obsługi robi antyreklamę. Mailowo nic się z nimi nie załatwi, a podobno mamy XXI wiek. Zastanawiam się nad złożeniem skargi do rzecznika praw konsumenta, to co oni robią to jedna wielka katastrofa. Hasła wymagają gorsze niż są w banku...
  • ~dd / 2022-08-26 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    O firmie świadczy biuro obsługi klienta dodzwonić się, załatwić najprostrzą sprawę, zadać najprostrze pytanie ...i tak sobie z tym nie poradzą. Zatrudniają chyba tam ludzi albo totalnie niekompetentnych albo niedorozwiniętych. Wszystko dla nich jest problemem zajmuje im mnostwo czasu, na dodatek są niegrzeczni po prostu chamscy, maskując swoją głupotę. Zdecydowanie wolę rozmawiać z debilami niż z chamami, są mniej denerwujący. No i kwestią dodzwaniania się. KATASTROFA !!!!!!!!!!!!! Trzeba mieć ze trzy dni żeby się dodzwonić.
    W normalnym kraju szukali by sobie pracy już dawno a firma ogłosiła by plajte. Czego im z całego serca ŻYCZĘ!!! N
    ZaletyOgłosić upadłość Firmy obsługę BOK WYSLAC DO URZEDU PRACY.
  • ~Wojtek / 2022-08-16 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, zakup węgla na stronie www jest praktycznie niemożliwy. Węgiel znika w trzy minuty. Przy tak źle funkcjonującej stronie zakup w 3 min jest poprostu niemożliwy. To jakaś ściema że Tauron sprzedaje ekogroszek. Taka sama ściema to, to że ekogroszek ustawowo miał być w cenie do jednego tysiąca zlotych
  • ~Rafael / 2022-08-10 13:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Calkowicie chory system.Nie mozna z konta ebok zalozyc konta moj Tauron bez numeru Pesel.Calkowite ograniczenia bez Peselu,brak wyplaty obiecanego bonusu za przedluzenie umowy.Jak obsluguja klientoe,ktorzy nie maja numeru Pesel.Wazne,ze placa a reszte to porazka.Infolinia i pracownicy w punktach calkowicie nie kompetentni brak rozeznania w temacie.Informatycy nie umieja zalozyc konta bez numeru pesel tylko na przyklad z paszportem,co super funkcjonuje w innych firmach,oraz w bakowosci.Juz 3 miesiace zalatwiam to jedna sprawe.Brak informacji,tylko lapidarne odpowiedzi jednozdaniwe przez email.Nie ma kontaktu z kompetentna osoba,tylko przez formularz lug infolinie.Tak pracuja w firmach panstwowych,ciepla posadka i spokuj.Maja monopol i wszystkich-GDZIES.
    ZaletyBrak zalet
    WadyChory system i brak podejscia z glowa do temati i proba jego rozwiazania.
  • ~Anna / 2022-08-02 14:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za miłą i profesjonalną obsługę pani Gabrieli Witkowskiej. Anna Szczecińska
  • ~Tauron / 2022-07-28 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Sklep internetowy oszustwo!!!! NIE MA SZANS KUPIĆ TU WĘGIEL
    WadyNie ma szans kupić!!!! Oszustwo!!!!
  • ~g / 2022-07-28 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa na infolinii pracują osoby nie przeszkolone przełączają od jednej osoby do drugiej a na końcu pani się rozłącza gdyż nie wie co odpowiedzieć. Wystawiają fakturę za prąd dwa razy w miesiącu co jest nie zgodne z umową.
  • ~Dave / 2022-07-23 04:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore zabezpieczenia, blokowanie kont, hasła wymyślne bardziej niż w jakimkolwiek serwisie. Kontaktu z firmą brak. Pora zmienić dostawcę
    ZaletyMożna przenieść się do innej firmy
    Wady...
  • ~Marcin / 2022-07-22 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie 30min czekania na połączenie z obsługą klienta... "Czas oczekiwania poniżej minuty" i tak od ponad 10min...
  • ~QLIG / 2022-07-18 12:32
    Ocena: 2.40 / 5
    Obsługa klienta to dno poniżej mułu...Probowałem telefonocznie - kazano mi iśc do punktu lub poprzez formularz na stronie interenetowej - próbowałem dwa razy, nawet numer sprawy dostałem...Mineło kilka miesięcy i na ani jedną sprawę nie dostałem odpowiedzi. W punkcie obsługi - tragedia, panienka nie rozumie co się do niej mówi. Ogólnie JEDNO WIELKIE GÓWNO nie obsługa klienta.
    WadyObsługa klienta - DNO...
  • ~Mariusz / 2022-07-17 12:00
    Ocena: 4.40 / 5
    Profesjonalna obsługa niedawno podpisywałem nową umowę był też na miejscu serwisant mieszkam w okolicy Praszki . wszystko załatwione na wysokim poziomie obsługi.
    ZaletyProfesjonalność pracy Pracowników Tauron dobra obsługa.
  • ~Bogna / 2022-07-15 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, dzwonię w sprawie wystawienia rachunku dla seniora (osoba lat 83) i niestety Pan nie udzieli mi żadnych informacji dotyczących wystawienia faktury za prąd bo uwaga... to jest ochrona danych osobowych. Jakie to jest udostępnienie danych osobowych skoro ja tylko chce wiedzieć czy wystawiono fakturę!!! Panowie i Panie na infolinii ogarnijcie się i zapoznajecie się z RODO!!!! Czy ktoś nad tym tam panuje, jakich informacji udzielają konsultanci????
  • ~Elżbieta / 2022-07-12 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    tragiczna obsługa klienta. Nie można dodzwonić się w sprawie, którą chcesz załatwić.
    W trakcie próby połączenia się z infolinią wysłuchujesz dziesiątki zbędnych komunikatów.
    A potem już tylko słuchasz muzyki. Strata czasu i pieniędzy.
    Po co tworzyć twór (infolinia), który nie pomaga załatwić sprawy a jedynie zmusza do wysłuchania wątpliwej jakości muzyki i gadania automatu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 988
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4737
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073