strona 30 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Anna / 2022-08-02 14:56
Dziękuję za miłą i profesjonalną obsługę pani Gabrieli Witkowskiej. Anna Szczecińska
-
-
~Tauron / 2022-07-28 17:12
Sklep internetowy oszustwo!!!! NIE MA SZANS KUPIĆ TU WĘGIEL WadyNie ma szans kupić!!!! Oszustwo!!!! -
~g / 2022-07-28 10:02
Katastrofa na infolinii pracują osoby nie przeszkolone przełączają od jednej osoby do drugiej a na końcu pani się rozłącza gdyż nie wie co odpowiedzieć. Wystawiają fakturę za prąd dwa razy w miesiącu co jest nie zgodne z umową. -
~Dave / 2022-07-23 04:25
Chore zabezpieczenia, blokowanie kont, hasła wymyślne bardziej niż w jakimkolwiek serwisie. Kontaktu z firmą brak. Pora zmienić dostawcę ZaletyMożna przenieść się do innej firmyWady... -
~Marcin / 2022-07-22 19:56
Prawie 30min czekania na połączenie z obsługą klienta... "Czas oczekiwania poniżej minuty" i tak od ponad 10min... -
~QLIG / 2022-07-18 12:32
Obsługa klienta to dno poniżej mułu...Probowałem telefonocznie - kazano mi iśc do punktu lub poprzez formularz na stronie interenetowej - próbowałem dwa razy, nawet numer sprawy dostałem...Mineło kilka miesięcy i na ani jedną sprawę nie dostałem odpowiedzi. W punkcie obsługi - tragedia, panienka nie rozumie co się do niej mówi. Ogólnie JEDNO WIELKIE GÓWNO nie obsługa klienta. WadyObsługa klienta - DNO... -
~Mariusz / 2022-07-17 12:00
Profesjonalna obsługa niedawno podpisywałem nową umowę był też na miejscu serwisant mieszkam w okolicy Praszki . wszystko załatwione na wysokim poziomie obsługi. ZaletyProfesjonalność pracy Pracowników Tauron dobra obsługa. -
~Bogna / 2022-07-15 08:55
Tragiczna obsługa klienta, dzwonię w sprawie wystawienia rachunku dla seniora (osoba lat 83) i niestety Pan nie udzieli mi żadnych informacji dotyczących wystawienia faktury za prąd bo uwaga... to jest ochrona danych osobowych. Jakie to jest udostępnienie danych osobowych skoro ja tylko chce wiedzieć czy wystawiono fakturę!!! Panowie i Panie na infolinii ogarnijcie się i zapoznajecie się z RODO!!!! Czy ktoś nad tym tam panuje, jakich informacji udzielają konsultanci???? -
-
~Elżbieta / 2022-07-12 09:17
tragiczna obsługa klienta. Nie można dodzwonić się w sprawie, którą chcesz załatwić.
W trakcie próby połączenia się z infolinią wysłuchujesz dziesiątki zbędnych komunikatów.
A potem już tylko słuchasz muzyki. Strata czasu i pieniędzy.
Po co tworzyć twór (infolinia), który nie pomaga załatwić sprawy a jedynie zmusza do wysłuchania wątpliwej jakości muzyki i gadania automatu. -
~Edyta. / 2022-07-07 10:53
Obsługa tenika 5 min przed przyjazdem zawiadamiani że przyjadąą a ty jak jesteś na drugim końcu miasta masz przyfrunac jeśli nie zdążysz to cię szantażują że ci obetną kabel
Jeżeli pytasz się że mieli dzwonić wczesn odej to logiczne dzień wcześniej żebyś wiedział że będą a nie dzwonił że masz być a ty nie wiedziałeś nic
To jest obsługa jeszcze się klucza że dzwonili wcześniej i nikt nie odbierał jak widać na koniec że nikt nie dzwonił ale nie możesz się zprzeciwic bo od razu kierownik ci odpowiada że oddetna ci kabel takie doświadczenie miałem dzisZaletyŻadnych zalet -
~Edyta. / 2022-07-07 10:19
Obsługa klienta bardzo zła nie wiem po co oni tam siedzą chyba tylko zbić czas i kasę brać
Nie można się dodzwonić a a jak już się dodzwonisz i ktoś zrobi wielką łaskę żeby tel odebrać to nie zna się na niczym i karze czekać pół godz aż odbierze kół ten też nie wie o nie chce wiedzieć i podaj dalej następny kół dopiero 5 kół zna się na rzeczy i może ci cię wysłucha i coś załatwić
Połowa z nich siedzą tam tylko żeby odebrać tel i zaczyna się głuchy talefon i podaj dalej większość z nich nie powinna tam pracowaćZalety Żadnych zalet -
~Zdenerwowana / 2022-06-28 11:31
Właśnie jadę złożyć skargę na inkasenta. Powinien przychodzić co miesiąc wedłóg umowy, ale nie przychodzi. Zamiast tego, wpisije sobie wymyślony stan licznika a ja potem mam rachunki z kosmosu. Uwaga na inkasenta tauron Legnica!!! ZaletyPanie pracujące w punkcie obsługi, miłe, sympatyczne,rzetelnie wykonują swoje obowiązkiWadyInkasent do zwolnienia natychmiast!!! -
~Grzegorz / 2022-06-20 14:15
Przestańcie przysyłać tę kłamliwe ulotki o emisji CO2i i kosztach a gdzie pieniądze za sprzedaży uprawnień -
~Ten, którego Tauron dyskryminuje ze wzg / 2022-06-19 20:00
Na początku obiecują FTTH z POPC i na świąteczny prezent wycofują się z tego. Okłamano mnie i nie poniosą za to kary, bo państwo zawsze stoi po stronie silniejszego, bo tak łatwiej. Witamy w Polsce, gdzie urzędy głaszczą silnych, a od słabszych wyciskają pieniądze. :) -
~AGU / 2022-06-18 13:07
Ostrzegam przed przechodzeniem na e-faktury w TAURON.
Po przejściu na e-faktury od miesiąca walczę aby mi przysyłali poprawne faktury za miesiąc. Zamiast jak poprzednio na każdy miesiąc była faktura z blankietem pocztowym to teraz na stronie pojawia się tylko faktura zbiorcza bez blankietów. Nie mogę płacić na poczcie!
Zgłosiłem to do tych debili miesiąc temu i dalej jest źle. Zero odpowiedzi!Zaletyzero zalet - tylko kłopoty -
~Paula / 2022-06-15 15:56
Z Tauronem bardzo ciężko załatwia się jakiekolwiek sprawy. Przepisanie usług po śmierci, zmiana przyłącz itp. Chyba najłatwiej mi poszło przepisywanie licznika na inną osobą. Zostałam wprowadzana kilkukrotnie w błąd, a to że mogę zmienić umowę i podania licznika dopiero jak umowa będzie 6 miesięcy na mnie, potem się okazało, że rok. Infolinia nie pomaga, czat też. Udzielają rozbieżnych informacji. Raz coś ma być płatne, raz nie. Raz mogą coś zrobić raz nie. Raz coś jest płatne innym razem nie. Zaletyszybka realizacja cesji umowyWadyrozbieżne informacji z różnych kanałów kontaktu. Trzeba wszystkie informacji wyciągać do Doradców. -
-
~Julia / 2022-06-15 15:37
Tauron to najgorsza forma jaką znam.
Oszukują nawet osoby starsze (jak moich rodziców), gdy ja ustalałam warunki umowy z Tauronem, tacie podsunęli inną umowe do podpisania (z zupełnie innymi warunkami i znacznie bardziej kosztowną).
Ich serwis klienta jest najgorszy ze wszystkich - wiele razy powtarza się, że się nie chcę być w bazie do kontaktu odnośnie promocji itd. - to nie działa, wydzwaniaja zawwsze z jakiegoś innego numeru.
Kilkadziesiąt próśb o wysyłanie wszystkiego mailem, a nie pocztą (żeby oszczędzać papier) - nie działa.
Ich serwis internetowy jest zupełnie nieprzyjazny klinetom (np. nie da się łatwo dokońać pewnych zmian w danych osobowych - chociażby email czy platforma do kontaktu jest również beznadziejna, można tylko wysłac jedna krotka odpowiedz). Wylogowywanie nie jest intuicyjne. Sprawdzanie jakichś historycznych danych jest bardzo uciążliwe.
Co więcej nie mają żadnej etyki i manipulją informacjami tak np. gdy człowiek jest nieświadomy, że umowa się sama przedłuży po wygaśnięciu może wpaść w ich manipulacje "najkorzystniejszej oferty", najlepiej z wieloma dodatkowymi usługami, któe na koniec wyjdą o wiele drożej niż przy taryfie sprzedawcy.
Co więcej, nawert na stronie taryfę sprzedawcy cięzko znaleźć i ceny energii są tam podane brutto, podczas, gdy ich wspaniałych ofert - netto - tak żeby zmylić człowieka.
Bardzo nieprofesjonalna i paskudna firma. Obsługa w większości nieuprzejma i bez skupienia na kliencie, tylko na zarobkach. Stanowczo nie poelcam !!!!
Przy tym pokazują, że niby są ekologiczni. Jedno wielkie kłamstwo i brak szacunku do klientów.
Jeśli możecie wybrac innego dostawc energii naprawde warto.WadyWszystko bardzo złe. -
~AW / 2022-06-10 12:22
Jesli byla by mozliwosc dania oceny minusowej badz zerowej - bardzo chetnie bym to zrobila. Podpisanie umowy o gaz graniczy z cudem. W moim przypadku trwalo to ponad 1,5 miesiaca. Z pradem nie bylo problemu, ale nie polecam wspolpracy na umowe o gaz. Jak zapytalam sie o roznice w procesowaniu umowy na prad a na gaz - nie dostalam zadnego konkretnego wyjasnienia. Wiecznie bledne informacje. Ludzie miedzy zespolami nic nie wiedza. Przekierowuja do zlego zespolu. Nie wchodza w szczegoly o wyjasnienia sytuacji klienta. A jak juz sie ktos trafi, kto bedzie sie staral rozwiazac sytuacje to okazuje sie, ze przekazuje bledne informacje. Doslownie - nikt nic nie wie. A wyjscie do klienta, zeby rozwiazac problem? Zapomnij. I tak zwala wine na klienta i nie odniosa sie do konkretnych przykladow niekompetencji ze strony zespolu ds. obslugi klienta. Jesli szanujecie swoj czas i istotny jest dla Was wysoki poziom obslugi klienta - nie probujcie nawet zawierania umowy o gaz. -
~Jakub srakomież / 2022-06-09 21:16
Odradzam. Ogółem usterki od 4 godzin nie umieją naprawić WadyMają problem z naprawą usterki od 4 h nie polecam -
~Jan / 2022-06-08 07:47
Właśnie rozmawiałem na temat przepisania licznika. Termin 14 dniowy juz minął, nic nie zrobili w tej sprawie. Pani Maria Wadas pracująca na infolinii wmawia mi, że wysłali mi informację w sprawie braków przez portal tylko gdzie tego szukać. Na adres mailowy nie otrzymałem żadnej informacji, nikt też do mnie nie dzwonił. Tragedia z obsługa ale tak jest jak sie jest monopolistą. Ocena najgorsza z możliwych. Chciałbym, ąby ktoś z obsługi Tauron przeczytał tę wiadomość i potrząsnął obsługą klienta ZaletyżadnychWadycałe zło po stronie Tauron
strona 30 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »