Wcisneli mamie i siostrze serwisant 24 bez powiadomienia. Uwiazane sa na kolejne 3 lata. Rezygnaccja z tego wynosi wiecej niż zabieraja. Złodzieje. Uważac co sie podpisuje i pytac,czytac.
Zaletylatwa osbluga konta online
Wadybrak informowania klientow ze dorzucaja cos do umowy
~slawek / 2022-08-26 21:00
Ocena: 1.60 / 5
BRAK SŁÓW dla mnie oszuści próbuję wyjaśnić sprawę mieli się kontaktować i cisza od kilkunastu dni....
ZaletyBRAK
WadyObsługa interesantów poniżej Krytyki
~Klient / 2022-08-26 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Najprostrzej sprawy nie można z nimi załatwić. Na eboku podany mail, aplikacja założona na ten sam adres. I nie przyjmują z tego adresu odczytu licznika. Biuro obsługi robi antyreklamę. Mailowo nic się z nimi nie załatwi, a podobno mamy XXI wiek. Zastanawiam się nad złożeniem skargi do rzecznika praw konsumenta, to co oni robią to jedna wielka katastrofa. Hasła wymagają gorsze niż są w banku...
~dd / 2022-08-26 16:12
Ocena: 1.00 / 5
O firmie świadczy biuro obsługi klienta dodzwonić się, załatwić najprostrzą sprawę, zadać najprostrze pytanie ...i tak sobie z tym nie poradzą. Zatrudniają chyba tam ludzi albo totalnie niekompetentnych albo niedorozwiniętych. Wszystko dla nich jest problemem zajmuje im mnostwo czasu, na dodatek są niegrzeczni po prostu chamscy, maskując swoją głupotę. Zdecydowanie wolę rozmawiać z debilami niż z chamami, są mniej denerwujący. No i kwestią dodzwaniania się. KATASTROFA !!!!!!!!!!!!! Trzeba mieć ze trzy dni żeby się dodzwonić.
W normalnym kraju szukali by sobie pracy już dawno a firma ogłosiła by plajte. Czego im z całego serca ŻYCZĘ!!! N
ZaletyOgłosić upadłość Firmy obsługę BOK WYSLAC DO URZEDU PRACY.
~Wojtek / 2022-08-16 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa, zakup węgla na stronie www jest praktycznie niemożliwy. Węgiel znika w trzy minuty. Przy tak źle funkcjonującej stronie zakup w 3 min jest poprostu niemożliwy. To jakaś ściema że Tauron sprzedaje ekogroszek. Taka sama ściema to, to że ekogroszek ustawowo miał być w cenie do jednego tysiąca zlotych
~Rafael / 2022-08-10 13:40
Ocena: 2.40 / 5
Calkowicie chory system.Nie mozna z konta ebok zalozyc konta moj Tauron bez numeru Pesel.Calkowite ograniczenia bez Peselu,brak wyplaty obiecanego bonusu za przedluzenie umowy.Jak obsluguja klientoe,ktorzy nie maja numeru Pesel.Wazne,ze placa a reszte to porazka.Infolinia i pracownicy w punktach calkowicie nie kompetentni brak rozeznania w temacie.Informatycy nie umieja zalozyc konta bez numeru pesel tylko na przyklad z paszportem,co super funkcjonuje w innych firmach,oraz w bakowosci.Juz 3 miesiace zalatwiam to jedna sprawe.Brak informacji,tylko lapidarne odpowiedzi jednozdaniwe przez email.Nie ma kontaktu z kompetentna osoba,tylko przez formularz lug infolinie.Tak pracuja w firmach panstwowych,ciepla posadka i spokuj.Maja monopol i wszystkich-GDZIES.
ZaletyBrak zalet
WadyChory system i brak podejscia z glowa do temati i proba jego rozwiazania.
~Anna / 2022-08-02 14:56
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za miłą i profesjonalną obsługę pani Gabrieli Witkowskiej. Anna Szczecińska
~Tauron / 2022-07-28 17:12
Ocena: 2.00 / 5
Sklep internetowy oszustwo!!!! NIE MA SZANS KUPIĆ TU WĘGIEL
WadyNie ma szans kupić!!!! Oszustwo!!!!
~g / 2022-07-28 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa na infolinii pracują osoby nie przeszkolone przełączają od jednej osoby do drugiej a na końcu pani się rozłącza gdyż nie wie co odpowiedzieć. Wystawiają fakturę za prąd dwa razy w miesiącu co jest nie zgodne z umową.
~Dave / 2022-07-23 04:25
Ocena: 1.00 / 5
Chore zabezpieczenia, blokowanie kont, hasła wymyślne bardziej niż w jakimkolwiek serwisie. Kontaktu z firmą brak. Pora zmienić dostawcę
ZaletyMożna przenieść się do innej firmy
Wady...
~Marcin / 2022-07-22 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Prawie 30min czekania na połączenie z obsługą klienta... "Czas oczekiwania poniżej minuty" i tak od ponad 10min...
~QLIG / 2022-07-18 12:32
Ocena: 2.40 / 5
Obsługa klienta to dno poniżej mułu...Probowałem telefonocznie - kazano mi iśc do punktu lub poprzez formularz na stronie interenetowej - próbowałem dwa razy, nawet numer sprawy dostałem...Mineło kilka miesięcy i na ani jedną sprawę nie dostałem odpowiedzi. W punkcie obsługi - tragedia, panienka nie rozumie co się do niej mówi. Ogólnie JEDNO WIELKIE GÓWNO nie obsługa klienta.
WadyObsługa klienta - DNO...
~Mariusz / 2022-07-17 12:00
Ocena: 4.40 / 5
Profesjonalna obsługa niedawno podpisywałem nową umowę był też na miejscu serwisant mieszkam w okolicy Praszki . wszystko załatwione na wysokim poziomie obsługi.
ZaletyProfesjonalność pracy Pracowników Tauron dobra obsługa.
~Bogna / 2022-07-15 08:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta, dzwonię w sprawie wystawienia rachunku dla seniora (osoba lat 83) i niestety Pan nie udzieli mi żadnych informacji dotyczących wystawienia faktury za prąd bo uwaga... to jest ochrona danych osobowych. Jakie to jest udostępnienie danych osobowych skoro ja tylko chce wiedzieć czy wystawiono fakturę!!! Panowie i Panie na infolinii ogarnijcie się i zapoznajecie się z RODO!!!! Czy ktoś nad tym tam panuje, jakich informacji udzielają konsultanci????
~Elżbieta / 2022-07-12 09:17
Ocena: 1.00 / 5
tragiczna obsługa klienta. Nie można dodzwonić się w sprawie, którą chcesz załatwić.
W trakcie próby połączenia się z infolinią wysłuchujesz dziesiątki zbędnych komunikatów.
A potem już tylko słuchasz muzyki. Strata czasu i pieniędzy.
Po co tworzyć twór (infolinia), który nie pomaga załatwić sprawy a jedynie zmusza do wysłuchania wątpliwej jakości muzyki i gadania automatu.
~Edyta. / 2022-07-07 10:53
Ocena: 1.20 / 5
Obsługa tenika 5 min przed przyjazdem zawiadamiani że przyjadąą a ty jak jesteś na drugim końcu miasta masz przyfrunac jeśli nie zdążysz to cię szantażują że ci obetną kabel
Jeżeli pytasz się że mieli dzwonić wczesn odej to logiczne dzień wcześniej żebyś wiedział że będą a nie dzwonił że masz być a ty nie wiedziałeś nic
To jest obsługa jeszcze się klucza że dzwonili wcześniej i nikt nie odbierał jak widać na koniec że nikt nie dzwonił ale nie możesz się zprzeciwic bo od razu kierownik ci odpowiada że oddetna ci kabel takie doświadczenie miałem dzis
ZaletyŻadnych zalet
~Edyta. / 2022-07-07 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta bardzo zła nie wiem po co oni tam siedzą chyba tylko zbić czas i kasę brać
Nie można się dodzwonić a a jak już się dodzwonisz i ktoś zrobi wielką łaskę żeby tel odebrać to nie zna się na niczym i karze czekać pół godz aż odbierze kół ten też nie wie o nie chce wiedzieć i podaj dalej następny kół dopiero 5 kół zna się na rzeczy i może ci cię wysłucha i coś załatwić
Połowa z nich siedzą tam tylko żeby odebrać tel i zaczyna się głuchy talefon i podaj dalej większość z nich nie powinna tam pracować
Zalety Żadnych zalet
~Zdenerwowana / 2022-06-28 11:31
Ocena: 3.20 / 5
Właśnie jadę złożyć skargę na inkasenta. Powinien przychodzić co miesiąc wedłóg umowy, ale nie przychodzi. Zamiast tego, wpisije sobie wymyślony stan licznika a ja potem mam rachunki z kosmosu. Uwaga na inkasenta tauron Legnica!!!
ZaletyPanie pracujące w punkcie obsługi, miłe, sympatyczne,rzetelnie wykonują swoje obowiązki
WadyInkasent do zwolnienia natychmiast!!!
~Grzegorz / 2022-06-20 14:15
Ocena: 3.25 / 5
Przestańcie przysyłać tę kłamliwe ulotki o emisji CO2i i kosztach a gdzie pieniądze za sprzedaży uprawnień
~Ten, którego Tauron dyskryminuje ze wzg / 2022-06-19 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Na początku obiecują FTTH z POPC i na świąteczny prezent wycofują się z tego. Okłamano mnie i nie poniosą za to kary, bo państwo zawsze stoi po stronie silniejszego, bo tak łatwiej. Witamy w Polsce, gdzie urzędy głaszczą silnych, a od słabszych wyciskają pieniądze. :)