Mam prad z serwisantem. Korzystalam 2 razy z jego uslug. Super podejscie. Naprawil bez problemowo. Owszem musialam zaplacic - kupic bezpiecznik ale i tak bym to musiala zrobic.
Przy iskrzacym gniazdku przyjechal zamontowal. Polecam.
ZaletySame plusy
WadyBrak
~Lidia / 2023-01-10 13:45
Ocena: 4.00 / 5
Ja jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej pomocy, której udzieliła mi Pani przez telefon. Miło uprzejmie profesjonalnie i cierpliwie bo miałam dużo pytań. Niestety a szkoda nie znam nazwiska.. Pozdrawiam Lidy Breguła
~Marek / 2021-11-15 13:25
Ocena: 4.00 / 5
Pani w Tauron Strzelin która informuje i pomaga klientom na korytarzu przy biurze obsługi klienta niezwykle miła i pomocna sprawne i fachowe podejście do klienta
~Michał / 2020-01-29 17:49
Ocena: 4.00 / 5
Mam tzw. taryfę sprzedawcy i rozliczanie co pół roku. Chciałem to zmienić, żeby mieć odczyt za każdy miesiąc, czyli płacić za realnie zużytą energię co miesiąc. Pan na infolinii powiedział, że w mojej taryfie to niemożliwe i muszę wybrać ofertę prąd z serwisantem 24h. Przyszła nowa umowa do podpisania, cena za prąd fajna, do tego opłata handlowa co miesiąc, ale nigdzie nie było napisane o opłacie za przesył. Zadzwoniłem na infolinię i pytam. Pani powiedziała, że tak, dolicza się opłatę za przesył, abonament i inne. Mówię, że chciałem rozliczanie co miesiąc, pani mówi że w tej taryfie co mam (bez opłaty handlowej) jednak mogę zmienić cykl rozliczeniowy na co miesiąc lub co dwa. Jeszcze kilka rzeczy się zapytałem i powiedziałem, że w takim razie chcę się rozliczać co miesiąc. Pani coś tam robi i zaczyna czytać różne regółki tak szybko że nie zauważyłem że się pomyliła i ustawiła rozliczanie co dwa miesiące a nie co miesiąc. Tak więc widać, że ludzie w call center nie mają dobrej wiedzy i mogą zmylić klienta lub udzielić nieprawdziwej informacji.
ZaletyNie narzekam, podgląd faktur na www, można zmieniać dane na www.
WadyPierwszy Pan wprowadził mnie w błąd.
~Rafał / 2021-01-04 16:39
Ocena: 4.00 / 5
Obsługa klienta to jest jeden wielki żart. Tak fatalnej obsługi klienta nie doświadczyłem jeszcze nigdy.
Załatwienie sprawy graniczy z cudem, a czas w jakim się to odbywa pozwoliłby na dojście pieszo do afryki.
~całkiemserio / 2020-01-10 14:19
Ocena: 3.80 / 5
Na co mi dodatkowa i obligatoryjna usługa jakiegoś p****o serwisanta skoro nigdy z niej nie skorzystałem. Naginanie pały. Po latach doświadczeń jakoś nie mam zaufania do tej firmy, ale to monopol i można sobie.........
~Jacek / 2020-05-19 19:56
Ocena: 3.80 / 5
Prąd z fachowcem to tragedia. Od tamtego roku (2019) nie mam zmywarki. Zabrana do naprawy. Koszmar. nigdy więcej
ZaletyPrąd
WadyFachowiec24
~Michał / 2023-08-31 08:27
Ocena: 3.80 / 5
Najpierw problemy z aplikacją przez kilka tygodni później brak możliwości podania odczytu a w tym czasie sobie wystawiają fakturę prognozują na kilkaset złotych chamstwo ! zgłoszę do rzecznika praw konsumenta.
~Patryk kulpok / 2021-07-29 06:21
Ocena: 3.80 / 5
Wlasnie dostalem prad 20 miniut przed czasem dziekuje wam chlopaki i dziewczyny co o to zadbali jest barszo zadowolony
Poprostu wykonali robotę ludzie żadnych reklamacji po prostu wykonali swoją robotę i to im dziękuję
ZaletySzybkie uporanie sie z problemem zespol dal rade
WadyZespół zaradczy wykonał znakomitą robotę pomimo awarii dostarczył mi prąd przed czasem( mam nadzieję że dostanieci premię)
~Jacek / 2023-07-22 15:05
Ocena: 3.60 / 5
Dostałem dwukrotnie zawyżoną fakturę (prognoza) po godzinie i 15 minutach czekania na infolinii dostałem informację że przyjdzie faktura korygująca na email w ciągu 1 do 2 dni. Mijają 3 tygodnie. Trzy dni temu ponagliłem temat przez ebok. Nadal bez odzewu. Natomiast dziś prawidłowo zadziałał SMS od tauron z przypomnieniem zapłaty tej zawyżonej faktury. Co jeszcze mogę zrobić?
~Melania / 2022-09-27 12:35
Ocena: 3.60 / 5
Zepsuta zmywarka. Zgłaszam do Tauronu, bo mam taryfę z serwisantem. Przychodzi człowiek z firmy podwykonawczej, wyjmuje zmywarkę i uszkadza blat kuchenny, po czym znika na dwa tygodnie. Ponić szukać części. Po dwóch tygodniach i trzech moich interwencjach, telefon, że niemal już będą z częściami. Skandaliczne olewanie klienta. Nigy wiecej tej taryfy. Oczywiście naprawa przekroczy prog darmowej oferty, bo jakby inaczej. Jeśli naprawa w ogole sie eydarzy. Nie wspomne tu o wymianie blatu, za mtory musze zaplacić sam, bo rzekomo był źle zainstalowany. Panowi zadugerowali zgloszenie reklamacji u montażysty kuchni, ktora ma 18lat. Skandaliczne!
WadyWszelkie
~PIOTR / 2024-01-15 21:39
Ocena: 3.60 / 5
Podaję stan licznika miesiąc w miesiąc pierwszego dnia miesiąca. Było ok zatwierdzone dziękujemy za terminowe podanie odczytu.
Teraz przyszło na aplikacj że podany odzczyt jest z 10.01.2024.
Co tu mamy przedszkole..
ZaletyŻadnych
WadyPorażka
~Inferno / 2022-09-30 11:51
Ocena: 3.40 / 5
Apka mój tauronod miesiąca nie działa. Nie ma internetu Tauron nie stać go. Rozmowa przez telefon nie rozumie słowa dwa ani 2 na klawiaturze. Brak płatności Tauron od 15.09.2022 jest 30.09.2022
ZaletyDarmowy prąd, brak możliwości zgłoszeń problemu nie da się rozmawiać, ani zapłacić.
WadyNie da się reklamować usterki.
~Marian / 2022-12-09 12:08
Ocena: 3.40 / 5
Złodziejstwo pierwsza klasa.Sprzedałem mieszkanie w październiku i poszedłem rozwiązać umowę na prąd zaraz potem . W Tauronie powiedzieli mi ,że nic nie muszę składać. Bo to nowy właściciel ma obowiązek rozwiązać umowę . Po czym przysłali rachunek na kolejny miesiąc. Z jakiej racji mam płacić za coś co nie jest fizycznie już moją własnością ?
To że pracują tam opieszali ludzie i przekazują niepełne informację nie jest moją winą.
Zaletybrak
Wadyopieszałość
brak pełnych informacji
działania na szkodę klienta
~Nik / 2024-07-22 12:08
Ocena: 3.40 / 5
Po zmianie aplikacji obsługi płatności za prąd, gospodarstwo domowe, nadal brak dostępu do istotnych informacji w szczególności dotyczących bieżących i minionych odczytów dla kontroli płatności i zużycia. Ręce opadają,obsługa informatyczna Tauron jest niekorygowalnie zła od zawsze.
ZaletyDobrze, że w ogóle coś się zmienia.
WadyOpisana wyżej i inne.
~Grzegorz / 2022-06-20 14:15
Ocena: 3.25 / 5
Przestańcie przysyłać tę kłamliwe ulotki o emisji CO2i i kosztach a gdzie pieniądze za sprzedaży uprawnień
~Ania / 2022-02-24 17:06
Ocena: 3.20 / 5
Tragedia ! Ponad rok proszę o wyjaśnienie naliczonej kwoty rachunku z okresu kiedy wszystkie lokale w Polsce były zamknięte ( pandemia ) . Zamknięcie od 15.10. , a ja mam zapłacić rachunek od 24.10. do 24.12 - kwota powyżej 1000zl. Wiele razy kontaktowałam się ,aby to wyjaśnić , za każdym razem klęska. Licznik według Tauron zdjęty 29.12. 2020 , ( twierdzą , że licznik jest już na ich magazynie ) a ja wiem , że nadal licznik jest na swoim miejscu????????????. Stany licznika wyssane z palca - a gdy przynoszę im zdjęcia ich licznika z zupełnie innymi stanami - odpowiedź kierownika , że nie wie czemu tak jest i mam to i tak zapłacić !!!! I co robić ???
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Joanna Maria / 2022-06-06 22:01
Ocena: 3.20 / 5
Witam , właśnie zrezygnowałam z usługi Taurona , miesięcznie płacę rachunki bez odczytów licznika tzw prognozowane 388,00 starałam się oszczędzać na wszystkim w domu . Myślę , że będę z usług Orange teraz zadowolona :)
Wadyzbyt drogo
~Klientka / 2020-11-12 01:00
Ocena: 3.20 / 5
Obsługa niekompetentna ws.wystawiania korekt. Żądają niesłusznie zapłaty z prognozy wynikającej z pierwotnej faktury choć do korekty wystawione są nowe prognozy i nie ma tam jakiejkolwiek wzmianki o dodatkowych opłatach. Żadne argumenty w postaci wystawionych przez nich zresztą dokumentów nie są w stanie ich przekonać o niewłaściwym domaganiu się opłaty z poprzedniej wersji faktury. Obsługa działa jak "głuchy telefon"
ZaletyBrak
WadyKompetencje przy rozliczeniu korekt
~Magdalena / 2023-06-19 09:46
Ocena: 3.20 / 5
Zadzwoniłam na infolinię konsultant odezwał się po 3min ,pani spytała o sprawę i kazała czekać na aktualizację,włączyła muzykę po 45 min słuchania wyłączyłam się,po co ta infolinia?