Tauron jako firma tragedia nie polecam połączenie z konsultantem ok 30 min
ZaletyŻadne
WadyWszystkie jakie są możliwe
~prox / 2022-10-06 09:13
Ocena: 1.80 / 5
Bandyterka po prostu, bezkarność, abulzywne zapisy w umowach, nieszanowanie praw konsumenta, mają gdzieś klienta, ludzi bez prądu, jakość usług na zerowym poziomie.
Wadybrak odpowiedzialności za serwis, jakoś usług czy reakcje na awarie
~Inferno / 2022-09-30 11:51
Ocena: 3.40 / 5
Apka mój tauronod miesiąca nie działa. Nie ma internetu Tauron nie stać go. Rozmowa przez telefon nie rozumie słowa dwa ani 2 na klawiaturze. Brak płatności Tauron od 15.09.2022 jest 30.09.2022
ZaletyDarmowy prąd, brak możliwości zgłoszeń problemu nie da się rozmawiać, ani zapłacić.
WadyNie da się reklamować usterki.
~Ja / 2022-09-28 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko do dupy...czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ponad 30 minut.a biuro obsługi klienta do 20:00.. syf.kiła i mogiła....szajs,szajs
ZaletyBrak
WadyWszystko,całą sieć Taurona
~Melania / 2022-09-27 12:35
Ocena: 3.60 / 5
Zepsuta zmywarka. Zgłaszam do Tauronu, bo mam taryfę z serwisantem. Przychodzi człowiek z firmy podwykonawczej, wyjmuje zmywarkę i uszkadza blat kuchenny, po czym znika na dwa tygodnie. Ponić szukać części. Po dwóch tygodniach i trzech moich interwencjach, telefon, że niemal już będą z częściami. Skandaliczne olewanie klienta. Nigy wiecej tej taryfy. Oczywiście naprawa przekroczy prog darmowej oferty, bo jakby inaczej. Jeśli naprawa w ogole sie eydarzy. Nie wspomne tu o wymianie blatu, za mtory musze zaplacić sam, bo rzekomo był źle zainstalowany. Panowi zadugerowali zgloszenie reklamacji u montażysty kuchni, ktora ma 18lat. Skandaliczne!
WadyWszelkie
~Wojciech / 2022-09-24 15:14
Ocena: 1.20 / 5
ZŁODZIEJE, OSZUŚCI, MAFIA! ZAMÓWIŁEM DOSTAWY SWOICH RACHUNKÓW ONLINE T R Z Y RAZY, NADAL NIE PRZYCHODZĄ, A TAURON MNIE ZGNOIŁ W BIKU, POMIMO UZUPEŁNIENIA OPŁAT, A PRACOWNIK NA INFOLINII TWIERDZIŁ,ŻE NIE URUCHOMILI PROCESU WINDYKACJI. I TERAZ MAM PROBLEMY.
ZaletyŻADNE
~Ela / 2022-09-22 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Czas oczekiwania na przyłącze to prawie 2 lata, jak w końcu znalazł się podwykonawca to okazał się nieuprzejmy i mało pomocny. Miał podłączyć skrzynkę ale albo było za goraco ( całe lato miał wolne???),potem padał deszcz i termin znowu odroczony. Informacje udzielane w punkcie obsługi oraz na infolinii całkowicie są ze sobą sprzeczne.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Magdalena / 2022-09-19 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Następna banda która bawi się za nasze pieniądze. Na miejscu pańciusia robi łaskę że się wogóle odzywa a przez telefon nic nie można załatwić.
Najlepiej chyba zmienić dostawcę prądu
ZaletyBrak
~Nutria / 2022-09-15 16:09
Ocena: 1.00 / 5
Tauron skandalicznie obsługuje klientów. Chciałam zawrzeć nową umowę ale zdemontowano licznik i nie ma prądu. Mam czekać dwa tygodnie bez prądu według taurona żeby mi z powrotem podłączyli. Dzwoniłam wiele razy na infolinię i zawsze tam otrzymywałam nieprawdziwe informacje. Jedna oszołomka powiedziała mi że link do przepisania umowy jest ważne 2 tygodnie a w rzeczywistości był 2 dni ważny i nie byłoby tej całej sytuacji gdyby potrafili po ludzku powiedzieć. Odradzam kontakt z infolinią taurona bo to nie tylko ta informacja była nieprawdziwa.
Poza tym mało jest możliwości odczytów licznika a ja wynajmuję to mieszkanie jest to dla mnie ważne żeby lokatorzy jak się wyprowadzają dostali odczyt. W PGNiG jest to możliwe a w tauronie nie
~Tośka / 2022-09-10 22:54
Ocena: 1.00 / 5
Sobota 20.30 gaśnie prąd. Od 3 dni rano gaśnie prąd. Dzwonię wieczorem (w sobotę) , że jest awaria. Sąsiedzi mają prąd, mój licznik nie chodzi. Powiedzieli, że mam na własną rękę zawołać elektryka, który stwierdzi brak prądu, bo inaczej nikogo nie przyślą. Wiadomo sobota 21:00 elektryka nie załatwie, żeby było mało w domu akwarium 130l. Ale nikogo nie przyślą. Prądu nie ma. Chamstwo nic więcej.
ZaletyBrak
WadyObsługa i pomoc leżą i kwiczą.
~Lory / 2022-09-07 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na zerowym poziomie. Przy zgłaszaniu awarii, pani z infolinii próbowała mi wmówić, że u mnie nie ma awarii. Szkoda tylko,ze nie miałam prądu. Po zgłoszeniu awarii do pogotowia energetycznego,prąd tego samego dnia został przywrócony.
~Joanna / 2022-09-05 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Miałam dług w tauron. Oczywista rzeczą jest ze przyjechała osoba odciąć mi prąd. Ale z jakiej racji, skoro do mnie zadzwonil że jest pod brama, ja odpowiedzialam że za 5minut będę po czty odpowiedział mi że ok to zaczeka, wspiol się po bramie i włamał się na posesję aby odciąć prąd. Po co mówi że zaczeka skoro sie włamał na prywatny teren?!?
~Tofik / 2022-09-03 14:41
Ocena: 1.40 / 5
Po smierci Taty przepisalam umowe na dostawe pradu z Tauronem Zaznaczam ze dom w ktorym mieszkal stoi pusty i nie jest w ogole zuzywana energia elektryczna Poczatkowo faktury byly niewielkie niecale 10 zl za licznik Ostatnio wystawiono mi faktury na ponad 200 zl przy czym pierwsza opiewa na kwote prawie 1200 zl Za co Za pusty dom ktory nie zuzywa pradu wcale Dzwonilam do konsultantow. Mam dostarczyc odczyt licznika i powinni dokonac korekty Moim zdaniem tzw Tauro to grupa oszustow ktorzy okradaja lub probuja okrasc ludzi Tym bardziej ze jeszcze za zycia Taty mialy miejsce podwyzki dwukrotne bez uzasadnienia i dopiero po interwencji dalo sie cos zalatwic Moja opinia to 0 na 5 puktow mozliwych
ZaletyZero
WadySame wady
~Puszek180 / 2022-08-31 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Od 4 miesięcy próbuje podłączyć moją działkę do światłowodu bez skutku Tauron mnie zlewa od jednego do drugiego numeru mnie odsyłają obiecują że oddzwonią i nisza
ZaletyBrak
WadyRobią w hu...... Ludzi
~Lola / 2022-08-30 19:41
Ocena: 2.20 / 5
Wcisneli mamie i siostrze serwisant 24 bez powiadomienia. Uwiazane sa na kolejne 3 lata. Rezygnaccja z tego wynosi wiecej niż zabieraja. Złodzieje. Uważac co sie podpisuje i pytac,czytac.
Zaletylatwa osbluga konta online
Wadybrak informowania klientow ze dorzucaja cos do umowy
~slawek / 2022-08-26 21:00
Ocena: 1.60 / 5
BRAK SŁÓW dla mnie oszuści próbuję wyjaśnić sprawę mieli się kontaktować i cisza od kilkunastu dni....
ZaletyBRAK
WadyObsługa interesantów poniżej Krytyki
~Klient / 2022-08-26 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Najprostrzej sprawy nie można z nimi załatwić. Na eboku podany mail, aplikacja założona na ten sam adres. I nie przyjmują z tego adresu odczytu licznika. Biuro obsługi robi antyreklamę. Mailowo nic się z nimi nie załatwi, a podobno mamy XXI wiek. Zastanawiam się nad złożeniem skargi do rzecznika praw konsumenta, to co oni robią to jedna wielka katastrofa. Hasła wymagają gorsze niż są w banku...
~dd / 2022-08-26 16:12
Ocena: 1.00 / 5
O firmie świadczy biuro obsługi klienta dodzwonić się, załatwić najprostrzą sprawę, zadać najprostrze pytanie ...i tak sobie z tym nie poradzą. Zatrudniają chyba tam ludzi albo totalnie niekompetentnych albo niedorozwiniętych. Wszystko dla nich jest problemem zajmuje im mnostwo czasu, na dodatek są niegrzeczni po prostu chamscy, maskując swoją głupotę. Zdecydowanie wolę rozmawiać z debilami niż z chamami, są mniej denerwujący. No i kwestią dodzwaniania się. KATASTROFA !!!!!!!!!!!!! Trzeba mieć ze trzy dni żeby się dodzwonić.
W normalnym kraju szukali by sobie pracy już dawno a firma ogłosiła by plajte. Czego im z całego serca ŻYCZĘ!!! N
ZaletyOgłosić upadłość Firmy obsługę BOK WYSLAC DO URZEDU PRACY.
~Wojtek / 2022-08-16 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa, zakup węgla na stronie www jest praktycznie niemożliwy. Węgiel znika w trzy minuty. Przy tak źle funkcjonującej stronie zakup w 3 min jest poprostu niemożliwy. To jakaś ściema że Tauron sprzedaje ekogroszek. Taka sama ściema to, to że ekogroszek ustawowo miał być w cenie do jednego tysiąca zlotych
~Rafael / 2022-08-10 13:40
Ocena: 2.40 / 5
Calkowicie chory system.Nie mozna z konta ebok zalozyc konta moj Tauron bez numeru Pesel.Calkowite ograniczenia bez Peselu,brak wyplaty obiecanego bonusu za przedluzenie umowy.Jak obsluguja klientoe,ktorzy nie maja numeru Pesel.Wazne,ze placa a reszte to porazka.Infolinia i pracownicy w punktach calkowicie nie kompetentni brak rozeznania w temacie.Informatycy nie umieja zalozyc konta bez numeru pesel tylko na przyklad z paszportem,co super funkcjonuje w innych firmach,oraz w bakowosci.Juz 3 miesiace zalatwiam to jedna sprawe.Brak informacji,tylko lapidarne odpowiedzi jednozdaniwe przez email.Nie ma kontaktu z kompetentna osoba,tylko przez formularz lug infolinie.Tak pracuja w firmach panstwowych,ciepla posadka i spokuj.Maja monopol i wszystkich-GDZIES.
ZaletyBrak zalet
WadyChory system i brak podejscia z glowa do temati i proba jego rozwiazania.