Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marcin / 2022-12-08 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje, złodzieje i jeszcze raz złodzieje (gaz)
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Daniel / 2022-12-06 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzieji! Nic więcej! Zdzierają z ludzi ile mogą.. Życzę wam powinięcia nogi... Nie pozdrawiam...
    ZaletyZalet brak
    WadySame wady
  • ~Staszek / 2022-12-06 15:11
    Ocena: 1.75 / 5
    TAURON Dystrybucja w Krakowie ul. Łagiewnicka wprowadził umawianie wizyt i tłumaczy w obsłudze klienta że to w związku z Cor ona Wirusem. Nie prawda bo w maju 2022 r. osobiście zmienialiśmy umowę w Biurze Obsługi klienta bez umawiania. Czyli umawianie terminów nastąpiło w późniejszych miesiącach 2022 roku i chyba chodziło o eliminacje klientów i utrudnienie dostępu do Tauronu. Stan bieżący jest taki że 13 okienek jest pustych a obsługa biwakuje. Jest to stan na 6 grudnia 2022 godz. 11.30. Pogratulować pomysłu. Trzeba powiadomić niezależną TV to zrobi pouczający program.
  • ~Mario / 2022-12-06 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron instytucja kpina czekać 2 tygodnie żeby na wizytę się umowic
    ZaletyBrak
  • ~Aneta / 2022-12-04 15:47
    Ocena: 1.20 / 5
    Od kilku dni próbuje się zapisać na audiecje do firmy Tauron. I niestety nie można wybrać dnia, ani bieżącego miesiąca ani następnego. To jakiś horror. Proszą aby wcześniej umawiać spotkanie a nie umożliwiają tego. Coś z tą firmą nie tak.
    Zalety?!
    WadyBrak możliwości umówienia się na rozmowę z Biurem Obsługi
  • ~TechnikElektryk / 2022-12-03 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie awarii prawie skończyło się tragedią, 3 razy dzwonione na pogotowie energetyczne, przyjechali nawet bez sprawdzania włączyli prąd co spowodowało wystąpieniem łuku elektrycznego ze skrzynki do linji, gdy podjechali pod dom nawet niewysiedli z samochodu, po chwili kłótni o tym że to moja wina że w zapląbowanej skrzynce było zwarcie i to moja wina bo jej nieotwierałem, zaczęli na nas krzyczeć odpięli dom od sieci i pojechali
    ZaletyWidać że technicy, złote chłopaki
    Wady"Brak, wszystko zrobione zgodnie z procedurą"
  • ~gk / 2022-11-28 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś porażka, próbuję zarejestrować konto i ciągle "hasło jest zbyt proste" i to bez względu na wymagane znaki, ilość liter, itp. już takie skomplikowane, że aż trudno napisać a co dopiero zapamiętać, a ci ciągle swoje, że na proste JPRD Kur....a nie mam siły to tej zjeb....j firmy.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Cort / 2022-11-25 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Umawianie jak za covida olewka klienta. Umówić się nie sposób. Ale czemu nie łóżka wejść jam do innych firm i załatwić sprawy? Bo tak wygodniej. Jedna osoba na 15 minut. Wakacje.
  • ~Usagi / 2022-11-24 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zalet. Najbardziej zje*** firma na świecie i w kosmosie
    ZaletyBrak
    WadyNie starczy mi życia by wymienić
  • ~Adrian / 2022-11-24 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale ja również należę do grona niezadowolonych klientów. Częste braki prądów (i to nawet po 7 godzin!!!), zanim się dodzwonisz na infolinie to można spokojnie obiad przygotować. Najgorsze jest to że w rejonach Wadowic nie ma żadnej alternatywy dla nich
    Zaletyże przez 90% czasu prąd działa? to raczej wada
    Wadypłacisz za prąd a prądu często nie ma bo prace techniczne
  • ~Adam / 2022-11-23 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu poprzez infolinię. Aplikacja e-BOK bezużyteczna. Czemu nie ma opcji pobrania częściowo wypełnionego wniosku o prąd dla małych w cenie 785 zł za 1 MWh?
    Tak trudno zawrzeć w tabeli numer punktu poboru energii elektrycznej czy date podpisania umowy? Nawiasem mówiac tej daty próżno szukać na e-BOK-u Tauronu. N astonie powinien byc formularz który sam się wypełni po wpisaniu NIP-u bo wszystkie dane są w systemie no ale po co? Typowe dla Państwowych spółek olewanie klienta ale czego się spodziewać jeśli państwo jest z dykty klejonej na ślinę...
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~(nie)zadowolony klient / 2022-11-22 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    PO CH*J PODAJĄ NUMER INFOLINII SKORO NIE MOŻNA SIĘ DO NICH DODZWONIĆ!?!
    Czy oni wyłączają infolinię za każdym razem gdy jest problematyczna i ograniczona czasowo sprawa jak zmiany umów lub składanie wniosków, czy nie funkcjonuje w ogóle nie mam pojęcia. Wszystko wskazuje na to pierwsze. Wszystko po to y klient machnął na sprawę ręką, by oni mogli załatwić to po swojemu, czyli jak najgorzej dla klienta.
    WadyNieistniejąca infolinia
    Brak kontaktu z klientem
    Utrudnianie klientom załatwianie spraw
  • ~Izabela / 2022-11-20 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron z serwisantem to jedno wielkie oszustwo
    Nie zmieniać umowy!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
    Wg reklamy części i serwis bezpłatny
  • ~Nati / 2022-11-16 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak macie wybór absolutnie nie decydujcie się na tą firmę u mnie niestety jako jedyny był dostawcą jedyne co mi przychodzi na myśl gdy o nich pomyśle to wkurwie***, brak kompetencji, notoryczne udzielanie innych informacji, irytacja…. I wiele wiele innych ale daruje wam czytania bluźnierstw.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji
    Rozmowa z 20 konsultantami którzy podają inne informacje
  • ~Magda / 2022-11-16 13:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Ekspresowa naprawa awarii; Zgłosiłam awarię prądu w postaci braku fazy i w przeciągu 15 minut pojawiło się pogotowie energetyczne, które naprawiło usterkę. Jestem bardzo wdzięczna.
  • ~Danuta / 2022-11-15 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    No porażka..
    Zadzwoniłam bo w ciągu ostatniej doby czyli nocy i dnia zostaw wyłączony prąd dwa razy tak na dwie minuty
    z pytaniem na infolinię czy mają odnotowane wyłączenie prądu powiedzieli mi że nie
    niestety mam urządzenie które musi chodzić cały czas pan na infolinię powiedział że nie ma wyłączenia i mam na pewno niesprawną instalację co oczywiście jest nieprawdą po prostu cała obsługa i cały serwis to jest jakiś mit... Nie ma czegoś takiego jak obsługa i serwis...
    Proszę o oferty od innego operatora
  • ~Klaudia / 2022-11-14 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Każdy mowi cos innego, oczekiwanie na lini 15min, na czacie 10min, a i tak nikt nie potrafi pomóc. Co chwilę zmiana protokołów, licznika nie da się przepisac tylko ciągle problemy!
    ZaletyBRAK
    WadyCałość firmy i podejścia do klienta to kpina
  • ~Adam / 2022-11-13 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Tragedia. Nie polecam nikomu
    Tragedia. Tragedia. Nie polecam nikomu
    Tragedia. Tragedia. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
  • ~78Shadow / 2022-11-10 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw zabiegają o podpisanie umowy po czym rozwiązują nagle bo stała się nieopłacalna! Dramat!
  • ~Piotr / 2022-11-07 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Co dwa miesiące podnoszą ceny. Koniec podwyżek nie ma
    ZaletyBrak
    WadyOgromne ceny
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 988
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4737
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073