strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Ewa / 2022-12-19 18:19
13.12.2022 w godzinach rannych załatwiałam sprawy w punkcie Taurona w Forum w Gliwicach. Jedna z dwóch Pań (Pani K.W.)będących w tym czasie w punkcie okazała się osobą super kompetentną,rzeczową i bardzo sympatyczną. Szybko i sprawnie załatwiła wszystkie sprawy.Jestem pod wrażeniem.
-
-
~WKURZONA / 2022-12-19 13:34
Brak słów jak wygląda obsługa klienta pod kątem przyłączenia do sieci, a później podpisania umowy i montażu licznika. Nie ma z kim rozmawiać, do kogo się zwrócić. Pozostaje usiąść i płakać nad tą tragiczną firmą, ale monopol robi swoje. Taki mamy klimat w tym kraju. ZaletyBRAKWadyCAŁA TA FIRMA -
~Małgorzata / 2022-12-15 13:24
Kompletny brak kompetencji sprzedawców w punktach obsługi jak i na infolinii, nieczytelne i niejasne dokumenty, obsługa Mój Tauron jest absolutnie jest nie do przyjecia-nie ma mozliwości znalezienia czegokolwiek bez pomocy (watpliwej) osób z infolinii, na którą nie można się dodzwonić. -
~Katarzyna / 2022-12-13 19:31
Dodatkowa usługa w Tauronie pt. naprawa sprzętu AGD to czysta fikcja. Zgodnie z reklamą usterka ma być usunięta w terminie do 24 h. Tymczasem do 24 h (po awanturze) łaskawie przychodzi pan serwisant, który już od drzwi woła, że jeśli to elektronika to się nie opłaca. Grzecznie poproszony dokonuje „oględzin „pacjenta” robi to jakimś cudem, gdyż jego torba narzędziowa wielkością przypomina damską kosmetyczkę, rzeczonych oględzin dokonuje przy pomocy śrubokrętu, nie posiada żadnych mierników itp. Cała „ impreza trwa ok. 15 minut, po czym klient jest informowany, że się „nie da”. Identyczny efekt można uzyskać zamawiając wróżkę ze szklaną kulą. WadyNie warto -
~sussie / 2022-12-13 15:12
Pracownicy nie wiedzą nic, są nie doinformowani na infolinia klient otrzymuje złe informacje i od każdego konsultanta co innego jest to śmieszne i nie profesjonalne Wadybrak informacji, błędne informacje, długi czas oczekiwania -
~Tomek / 2022-12-10 13:54
Zgłosiłem usterkę lodówki a na serwisant muszę czekać 3tygodnie????smiech na sali!!! Naprawa jest do 500 zł a w tym jest też koszt przyjazdu serwisu????także nie wiele zostaje na naprawę i części. Porażka. ZaletyBrakWadySame -
~J / 2022-12-09 12:51
Beznadziejna obsługa, można połączyć się tylko z infolinią która nie jest w stanie udzielić żadnych informacji bo do niczego nie mają dostępu i na odczepnego udzielają nieprawdziwych informacji. Dzisiaj trzykrotnie dzwoniłem na infolinię i trzykrotnie otrzymywałem inne , sprzeczne ze sobą informacje. ZaletybrakWadydezinformacja, brak chęci pomocy ze strony obsługi -
~Marian / 2022-12-09 12:08
Złodziejstwo pierwsza klasa.Sprzedałem mieszkanie w październiku i poszedłem rozwiązać umowę na prąd zaraz potem . W Tauronie powiedzieli mi ,że nic nie muszę składać. Bo to nowy właściciel ma obowiązek rozwiązać umowę . Po czym przysłali rachunek na kolejny miesiąc. Z jakiej racji mam płacić za coś co nie jest fizycznie już moją własnością ?
To że pracują tam opieszali ludzie i przekazują niepełne informację nie jest moją winą.ZaletybrakWadyopieszałość
brak pełnych informacji
działania na szkodę klienta -
-
~Bąk / 2022-12-08 16:59
To jest jakaś porażka żeby po 10min dodzwonić się do konsultantki która mówi że zajmuje się tylko firmami i z racji tego przełączy mnie do innego konsultanta (5min) po czym pani zaś mówię że przełączy mnie do pana co zajmuje się aplikacjami, mówię w końcu a co słyszę jesteś 20 w kolejce ???????????????????????????? -
~marcin / 2022-12-08 10:53
złodzieje, złodzieje i jeszcze raz złodzieje (gaz) ZaletyżadnychWadywszystko -
~Daniel / 2022-12-06 15:29
Banda zlodzieji! Nic więcej! Zdzierają z ludzi ile mogą.. Życzę wam powinięcia nogi... Nie pozdrawiam... ZaletyZalet brakWadySame wady -
~Staszek / 2022-12-06 15:11
TAURON Dystrybucja w Krakowie ul. Łagiewnicka wprowadził umawianie wizyt i tłumaczy w obsłudze klienta że to w związku z Cor ona Wirusem. Nie prawda bo w maju 2022 r. osobiście zmienialiśmy umowę w Biurze Obsługi klienta bez umawiania. Czyli umawianie terminów nastąpiło w późniejszych miesiącach 2022 roku i chyba chodziło o eliminacje klientów i utrudnienie dostępu do Tauronu. Stan bieżący jest taki że 13 okienek jest pustych a obsługa biwakuje. Jest to stan na 6 grudnia 2022 godz. 11.30. Pogratulować pomysłu. Trzeba powiadomić niezależną TV to zrobi pouczający program. -
~Mario / 2022-12-06 10:13
Tauron instytucja kpina czekać 2 tygodnie żeby na wizytę się umowic ZaletyBrak -
~Aneta / 2022-12-04 15:47
Od kilku dni próbuje się zapisać na audiecje do firmy Tauron. I niestety nie można wybrać dnia, ani bieżącego miesiąca ani następnego. To jakiś horror. Proszą aby wcześniej umawiać spotkanie a nie umożliwiają tego. Coś z tą firmą nie tak. Zalety?!WadyBrak możliwości umówienia się na rozmowę z Biurem Obsługi -
~TechnikElektryk / 2022-12-03 16:19
Zgłoszenie awarii prawie skończyło się tragedią, 3 razy dzwonione na pogotowie energetyczne, przyjechali nawet bez sprawdzania włączyli prąd co spowodowało wystąpieniem łuku elektrycznego ze skrzynki do linji, gdy podjechali pod dom nawet niewysiedli z samochodu, po chwili kłótni o tym że to moja wina że w zapląbowanej skrzynce było zwarcie i to moja wina bo jej nieotwierałem, zaczęli na nas krzyczeć odpięli dom od sieci i pojechali ZaletyWidać że technicy, złote chłopakiWady"Brak, wszystko zrobione zgodnie z procedurą" -
~gk / 2022-11-28 19:39
To jakaś porażka, próbuję zarejestrować konto i ciągle "hasło jest zbyt proste" i to bez względu na wymagane znaki, ilość liter, itp. już takie skomplikowane, że aż trudno napisać a co dopiero zapamiętać, a ci ciągle swoje, że na proste JPRD Kur....a nie mam siły to tej zjeb....j firmy. ZaletybrakWadysame -
-
~Cort / 2022-11-25 15:46
Dramat. Umawianie jak za covida olewka klienta. Umówić się nie sposób. Ale czemu nie łóżka wejść jam do innych firm i załatwić sprawy? Bo tak wygodniej. Jedna osoba na 15 minut. Wakacje. -
~Usagi / 2022-11-24 13:41
Brak zalet. Najbardziej zje*** firma na świecie i w kosmosie ZaletyBrakWadyNie starczy mi życia by wymienić -
~Adrian / 2022-11-24 10:24
Niestety ale ja również należę do grona niezadowolonych klientów. Częste braki prądów (i to nawet po 7 godzin!!!), zanim się dodzwonisz na infolinie to można spokojnie obiad przygotować. Najgorsze jest to że w rejonach Wadowic nie ma żadnej alternatywy dla nich Zaletyże przez 90% czasu prąd działa? to raczej wadaWadypłacisz za prąd a prądu często nie ma bo prace techniczne -
~Adam / 2022-11-23 15:33
Brak możliwości kontaktu poprzez infolinię. Aplikacja e-BOK bezużyteczna. Czemu nie ma opcji pobrania częściowo wypełnionego wniosku o prąd dla małych w cenie 785 zł za 1 MWh?
Tak trudno zawrzeć w tabeli numer punktu poboru energii elektrycznej czy date podpisania umowy? Nawiasem mówiac tej daty próżno szukać na e-BOK-u Tauronu. N astonie powinien byc formularz który sam się wypełni po wpisaniu NIP-u bo wszystkie dane są w systemie no ale po co? Typowe dla Państwowych spółek olewanie klienta ale czego się spodziewać jeśli państwo jest z dykty klejonej na ślinę...ZaletyBrakWadyBrak zalet
strona 27 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »