strona 26 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Tadek / 2023-01-26 22:37
Obsługa na poziomie urzędu z czasów PRL. Szkoda czasu. -
-
~Gość / 2023-01-25 22:08
załatwienie umowy przez internet to totalne dno. Trzeba wypełniać umowy po kilka razy dosłownie gdyż ciągle giną. Nikt z obsługi nie wie co się dzieje z tymi umowami. Nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji. Odsyłanie od działu do działu. ZaletyNie znamWadyPodpisywanie umowy online -
~Cleo / 2023-01-25 18:40
Obsługa online Taurona to dramat. Nie moge podpisać umowy o podłączenie prądu od ponad miesiąca. Na infolinii konsultanci nie radzą sobie by udzielić jakiejkolwiek informacji. Po 3 tygodniach wciskania kitu ( by czekać na umowę dwa tygodnie)na infolini dowiaduje się po miesiącu, ze moja umowa podpisana online w magiczny sposób zniknęła. Nie polecam.
Chcesz załatwić cokolwiek, trzeba udać się osobiście do Taurona.ZaletyBrak -
~Wojciech / 2023-01-25 14:01
KPINA! Kontakt z obsługą klienta na infolinii to porażka. Po rozmowie z pierwszą osobą i przekazaniu wszystkich informacji zostałem przełączony do innego działu, bo niby jestem w innym systemie i rozmówczyni nie widziała mojej faktury (dane widziała, ale kwoty do zapłaty już nie, dziwne...). Zanim odebrała kolejna rozmówczyni z docelowego działu minęło kilka minut. Gdy w końcu się udało, zostałem zapytany znowu o te same dane identyfikacyjne, po czym okaząło się, że muszę być przełączony do następnego działu, bo jestem klientem indywidualnym (podawałem to wcześniej kilka razy). To chyba jakiś żart i robienie z ludzi wariatów, po to żeby połączenie telefoniczne trwało jak najdłużej i kasa dla Taurona płynęła. ZaletybrakWadymnóstwo -
~Chłystian / 2023-01-23 19:53
Jednym słowem komuna biorą się za cyfryzację tylko im nie wychodzi. Kiedyś w kolejce postales cały dzień ale coś załatwiłeś. Porażka jak w większości przypadków -
~Bożena / 2023-01-23 13:48
Prąd jak prąd, ceny jak ceny, ale te wszystkie usługi internetowe dramat. Za tyle pieniędzy to chociaż mogli by w miare sprawnie wystawiać faktury, albo przenieść serwery z Kambodży. I to nie jest jednorazowa sytuacja, za każdym razem jest to samo- strony działają tak wolno jak internet w przeciętnym polskim domu 20 lat temu. A ja też mam swoje zobowiązania- jak mam przekazać najemcom opłaty za media, skoro jedna z większych firm energetycznych nie potrafi normalnej strony internetowej postawić? ZaletyTo że umowa się zaraz kończyWadyWszystko inne -
~Janusz / 2023-01-22 08:57
Dramat jednym słowem. Naprawy awaryjne kiedy im się chce. -
~aro / 2023-01-20 22:41
Brak słów. Nie da się korzystać z prądu bo go nie ma a jak jest to na chwilę i nie ma. Rozumiem że tak przez godzinę albo żeby chociaż napisali że planują wyłączenie prądu. Dają sobie 2h na naprawienie łączą a prądu nie ma 4h. Brawo ZaletyBrakWadyNie da się zliczyć -
-
~Be / 2023-01-20 10:25
Jedna wielka masakra,,,,mieszkam sama zużywam średnio po 55 kWh płaciłam ok 85zl a teraz zgłaszając stan licznika ( 53kwh) rachunek widnieje na ponad 220zl,,,, ludzie to jest żenujące co się dzieje w tym kraju -
~Klient załamany / 2023-01-17 22:00
Tragedia. Czekam na przyłącze ponad rok. Skrzynka stoi, a prądu dalej nie ma. Podobno komuna się skończyła, ale nie w Tauronie. Na infolini nikt nic nie wie. Tak dziadowskiej firmy to jeszcze na oczy nie widziałem. Za komuny było jak było, ale jak człowiek chciał to wszystko załatwił. Z Tauronem nie da rady. Brak konkurencji robi swoje. ZaletyW Tauronie brak!!!!!!!!!!WadySame wady. Totalna olewka klienta. Firma bez konkurencji jak święta krowa!!!!!!!! -
~Konrad / 2023-01-16 20:05
Próbowałem dowiedzieć się na infolinii jakie stawki obowiązują w taryfie G13 w soboty, niedziele i święta.
Dzwoniąc dwa razy - rano i po południu otrzymałem dwie skrajnie różne odpowiedzi. Obydwie panie, z którymi rozmawiałem miały ogólnie "średnią" wiedzę o uslugach Taurona i odpawiadały w stylu " jeśli tak jest napisane na stronie Taurona ,to tak jest"ZaletyNiestety brakWadyDługi czas oczekiwania na połączenie, częste rozłączanie połączenia w wyniku rzekomo niezrozumiałych poleceń.
( Najwyraźniej trzeba jeszcze trochę popracować nad inteligencją robotów jeśli mają zastępować ludzi) -
~Piotr / 2023-01-16 19:56
Masakra jednym słowem. Całą instytucja to jeden wielki burdel .osoby nie kompetentne tam pracują!! Cały Tauron do zwolnienia!! ZaletyBrakWadySame wady -
~sebcio / 2023-01-14 14:12
W roku 2008 po namowie z elektrowni aby przesunąć linię elektryczną namówili mnie na modernizację sieci elektrycznej w tym momencie musiałem przenieść słup. Linia energetyczna przesunęli poza budynek. w roku 2019 sąsiad przełożył linię energetyczną bez mojej zgody. Linia z powrotem nad dach garażu uniemożliwiając mi wymianę dachu. Zgłaszałem to do taurona ale oni mieli mnie gdzieś. WadyNieuprzejmość dla klienta -
~Adrian / 2023-01-13 19:03
Od 2.01.23 próbowaliśmy zmienić usługę, 4 konsultantów i każdy miał inną wersję, nikt nie miał jakiejkolwiek wiedzy nt usług które sprzedają,najpierw twierdzili ze rachunek 2 krotnie wyzszy bo usługa jest droższa u 4 konsultanta , pani z którą rozmawiałem 13.01 nagle ze nie powinnismy miec tej oplaty bo ona od stycznia , ale ona nie jest w stanie nic sprawdzic ...kompletnie nie wiedziała nic ,caly czas byl problem z konkretna odpowiedzia dokladnie jak , ile ,i za co oplaty bedą ,z jej wypowiedzi można było wnioskować jakby zgadywała,a głos chodzby leżała w łóżku, raz mówią że cennik się nie zmienia po podaniu cen nagle się zmienia i okazuje się cyt"no bo to w sumie się zmienia ale dlatego że nowy rok" , katastrofa jednym słowem,żeby opisać wszystkie 4 rozmowy mógłbym książkę napisać jak nie rozmawiać i nie sprzedawać usług. Dawno nie rozmawiałem z taką obsługa klienta ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyNiezliczoną ilość wad:
-brak kompetencji pracowników
-brak wiedzy nt. sprzedawanych usług
-kłamanie klientowi o cenach
-kompletna ignorancja klienta
-Brak odpowiedzi i pomocy
-niechęć do klientów -
~Lidia / 2023-01-10 13:45
Ja jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej pomocy, której udzieliła mi Pani przez telefon. Miło uprzejmie profesjonalnie i cierpliwie bo miałam dużo pytań. Niestety a szkoda nie znam nazwiska.. Pozdrawiam Lidy Breguła -
~Ewa / 2023-01-09 19:06
Oszuści dodzwonić się w do nich graniczy z cudzem a taki burdel mają że masakra mam umowe a u nich w systemie jej nie ma jak dzonie to panie nie wiedzą o co chodzi i poprostu chcą się pozbyć jak najszybciej klienta ZaletyBrakWadyWszystkie jakie możliwe -
-
~Natasza / 2023-01-09 08:51
obsługa- na infolinii te kobiety mają ton ŚNIĘTEGO KARPIA- znudzone, leniwe , widać ze mają wyj w klienta, widać ze nikt ich nie kontroluje lub ci co powinii mają wyje tak samo jak one, dzwonie z info ze chce zglosic zmianę jaka nastapila moich danych , osłchy leniwy glos ledwo slyszalny tak jej sie nie chce, mówi ze KONSULTANT DO MNIE ODDZWONI W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, pytam TZN KIEDY ? DZIS JUTRO W CIĄGU TYGODNIA , odp. na zasadzie zdartej przyglupiej płyty- W MOŻLIWIE NAJLBIŻSZYM TERMINIE. kochani , mija rok jak czekam na oddzwonienie KONSULTANTA TAURONA - W SPRAWIE foto woltaiki= mają wyj nikt nie oddzwonil . ZaletyzeroWady100 % do zmiany cala firma -
~M.slod / 2023-01-04 12:32
Tauron w Cieszynie ma wyrabane na wszystko pomimo niewywiazwnia się z umowy mają w dupie klienta WadyTotalna olewka klienta, pomimo place -
~emilia / 2023-01-03 18:47
Co miesiac zczyty licznikow wyssane z palca, ciekawe ile milionów ludzi w ten sposób robią co miesiac w ch*** ZaletyzadnychWadyoszusci -
~Oliwier / 2023-01-02 18:10
Dzwoniąc na infolinię 4minuty z automatem i durna melodyjka potem czas oczekiwania na połączenie z konsultantem niby poniżej 1minuty poczym znowu automat że czas oczekiwania to 20minut kpina o 17juz nikogo pewnie na info linii nie ma choć pracują do 20 nieroby żyjące z podatnika stan na 2;1;2023 ZaletyBrakWadyWszystkie mozliwe
strona 26 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »