strona 26 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Janusz / 2023-01-22 08:57
Dramat jednym słowem. Naprawy awaryjne kiedy im się chce. -
-
~aro / 2023-01-20 22:41
Brak słów. Nie da się korzystać z prądu bo go nie ma a jak jest to na chwilę i nie ma. Rozumiem że tak przez godzinę albo żeby chociaż napisali że planują wyłączenie prądu. Dają sobie 2h na naprawienie łączą a prądu nie ma 4h. Brawo ZaletyBrakWadyNie da się zliczyć -
~Be / 2023-01-20 10:25
Jedna wielka masakra,,,,mieszkam sama zużywam średnio po 55 kWh płaciłam ok 85zl a teraz zgłaszając stan licznika ( 53kwh) rachunek widnieje na ponad 220zl,,,, ludzie to jest żenujące co się dzieje w tym kraju -
~Klient załamany / 2023-01-17 22:00
Tragedia. Czekam na przyłącze ponad rok. Skrzynka stoi, a prądu dalej nie ma. Podobno komuna się skończyła, ale nie w Tauronie. Na infolini nikt nic nie wie. Tak dziadowskiej firmy to jeszcze na oczy nie widziałem. Za komuny było jak było, ale jak człowiek chciał to wszystko załatwił. Z Tauronem nie da rady. Brak konkurencji robi swoje. ZaletyW Tauronie brak!!!!!!!!!!WadySame wady. Totalna olewka klienta. Firma bez konkurencji jak święta krowa!!!!!!!! -
~Konrad / 2023-01-16 20:05
Próbowałem dowiedzieć się na infolinii jakie stawki obowiązują w taryfie G13 w soboty, niedziele i święta.
Dzwoniąc dwa razy - rano i po południu otrzymałem dwie skrajnie różne odpowiedzi. Obydwie panie, z którymi rozmawiałem miały ogólnie "średnią" wiedzę o uslugach Taurona i odpawiadały w stylu " jeśli tak jest napisane na stronie Taurona ,to tak jest"ZaletyNiestety brakWadyDługi czas oczekiwania na połączenie, częste rozłączanie połączenia w wyniku rzekomo niezrozumiałych poleceń.
( Najwyraźniej trzeba jeszcze trochę popracować nad inteligencją robotów jeśli mają zastępować ludzi) -
~Piotr / 2023-01-16 19:56
Masakra jednym słowem. Całą instytucja to jeden wielki burdel .osoby nie kompetentne tam pracują!! Cały Tauron do zwolnienia!! ZaletyBrakWadySame wady -
~sebcio / 2023-01-14 14:12
W roku 2008 po namowie z elektrowni aby przesunąć linię elektryczną namówili mnie na modernizację sieci elektrycznej w tym momencie musiałem przenieść słup. Linia energetyczna przesunęli poza budynek. w roku 2019 sąsiad przełożył linię energetyczną bez mojej zgody. Linia z powrotem nad dach garażu uniemożliwiając mi wymianę dachu. Zgłaszałem to do taurona ale oni mieli mnie gdzieś. WadyNieuprzejmość dla klienta -
~Adrian / 2023-01-13 19:03
Od 2.01.23 próbowaliśmy zmienić usługę, 4 konsultantów i każdy miał inną wersję, nikt nie miał jakiejkolwiek wiedzy nt usług które sprzedają,najpierw twierdzili ze rachunek 2 krotnie wyzszy bo usługa jest droższa u 4 konsultanta , pani z którą rozmawiałem 13.01 nagle ze nie powinnismy miec tej oplaty bo ona od stycznia , ale ona nie jest w stanie nic sprawdzic ...kompletnie nie wiedziała nic ,caly czas byl problem z konkretna odpowiedzia dokladnie jak , ile ,i za co oplaty bedą ,z jej wypowiedzi można było wnioskować jakby zgadywała,a głos chodzby leżała w łóżku, raz mówią że cennik się nie zmienia po podaniu cen nagle się zmienia i okazuje się cyt"no bo to w sumie się zmienia ale dlatego że nowy rok" , katastrofa jednym słowem,żeby opisać wszystkie 4 rozmowy mógłbym książkę napisać jak nie rozmawiać i nie sprzedawać usług. Dawno nie rozmawiałem z taką obsługa klienta ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyNiezliczoną ilość wad:
-brak kompetencji pracowników
-brak wiedzy nt. sprzedawanych usług
-kłamanie klientowi o cenach
-kompletna ignorancja klienta
-Brak odpowiedzi i pomocy
-niechęć do klientów -
-
~Lidia / 2023-01-10 13:45
Ja jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej pomocy, której udzieliła mi Pani przez telefon. Miło uprzejmie profesjonalnie i cierpliwie bo miałam dużo pytań. Niestety a szkoda nie znam nazwiska.. Pozdrawiam Lidy Breguła -
~Ewa / 2023-01-09 19:06
Oszuści dodzwonić się w do nich graniczy z cudzem a taki burdel mają że masakra mam umowe a u nich w systemie jej nie ma jak dzonie to panie nie wiedzą o co chodzi i poprostu chcą się pozbyć jak najszybciej klienta ZaletyBrakWadyWszystkie jakie możliwe -
~Natasza / 2023-01-09 08:51
obsługa- na infolinii te kobiety mają ton ŚNIĘTEGO KARPIA- znudzone, leniwe , widać ze mają wyj w klienta, widać ze nikt ich nie kontroluje lub ci co powinii mają wyje tak samo jak one, dzwonie z info ze chce zglosic zmianę jaka nastapila moich danych , osłchy leniwy glos ledwo slyszalny tak jej sie nie chce, mówi ze KONSULTANT DO MNIE ODDZWONI W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, pytam TZN KIEDY ? DZIS JUTRO W CIĄGU TYGODNIA , odp. na zasadzie zdartej przyglupiej płyty- W MOŻLIWIE NAJLBIŻSZYM TERMINIE. kochani , mija rok jak czekam na oddzwonienie KONSULTANTA TAURONA - W SPRAWIE foto woltaiki= mają wyj nikt nie oddzwonil . ZaletyzeroWady100 % do zmiany cala firma -
~M.slod / 2023-01-04 12:32
Tauron w Cieszynie ma wyrabane na wszystko pomimo niewywiazwnia się z umowy mają w dupie klienta WadyTotalna olewka klienta, pomimo place -
~emilia / 2023-01-03 18:47
Co miesiac zczyty licznikow wyssane z palca, ciekawe ile milionów ludzi w ten sposób robią co miesiac w ch*** ZaletyzadnychWadyoszusci -
~Oliwier / 2023-01-02 18:10
Dzwoniąc na infolinię 4minuty z automatem i durna melodyjka potem czas oczekiwania na połączenie z konsultantem niby poniżej 1minuty poczym znowu automat że czas oczekiwania to 20minut kpina o 17juz nikogo pewnie na info linii nie ma choć pracują do 20 nieroby żyjące z podatnika stan na 2;1;2023 ZaletyBrakWadyWszystkie mozliwe -
~Egon / 2023-01-02 17:44
Właśnie czekałem 30 minut na infolinii tej śmiesznej firmy zwanej Tauron aby się dowiedzieć że niczego się nie dowiem mimo że temat rozmowy konkretnie określiłem na samym początku połączenia. A najlepsze jest to że nie wiadomo kiedy się dowiem ponieważ ponoć mają aktualizację bazy danych i nie wiadomo kiedy tą aktualizację zakończą. Tego się nawet nie da nazwać kpiną. Jak chcecie przyłączyć się do ich sieci to uprzedzam na razie nie wiadomo kiedy będzie to możliwe tak mnie sucho poinformowano na tej infolinii i jestem wolny. Takich akcji nawet w PRLu nie przerabiałem ale pod rządami PISu jak najbardziej. Zaletynie widzęWadyPodejście pracowników tej firmy do klientów -
~Marc / 2022-12-30 18:02
Zgłaszane było że nieświęta latarnie pod nr 991 konsultant odebrał zgłoszenie czas oczekiwanie na realizację 5 dni gdyby to była np jedna latarnia 14 dni to chyba porażka podatki płacić opłaty płacić ale oni to mają w dupie za przeproszeniem nie dziwię się ze takie mają opinie ludzie muszą chodzić po ciemku bo im się niechce tego zrobić -
-
~Antoni Dziwulski / 2022-12-29 16:24
mają klienta w d..ie. tylko kase płać ZaletyZeroWadyWszystko -
~Jolanta / 2022-12-28 20:16
Dałbym zero gwiazdek ale się nie da. Wydzwaniam na infolinię czekam po godzinie na połączenie. Ustalam z konsultantem co chce zmienić i nic. Tak jakby rozmów nie było. Kilka razy próbowałem ustalałem i potem nic. Kpina z klienta. WadyKłamstwo na infolini -
~Krzysztof / 2022-12-25 18:34
Tauron naprawiał oświetlenie na ul. Batorego w Legnicy przez dwa miesiące. Jak już się sprężył i naprawił oświetlenie działało dwa dni. To jest firma. Brawo, pewnie to wina wojny na Ukrainie. -
~Terenia / 2022-12-20 20:57
Tauron to jedyne Medium gdzie przy przepusanie,zarejestrowaniu nowego nabywcy pradu itp. otrzymuje sie ciagle inne "porady" czy to poprzez infolinie , czy tez w punkcie obslugi - zalatwianie tygodniami, a i po czekaja " niespodzianki" Zaletyjedna ze sie ewntualnie bez prädu nie zostanieWadytrudnosci w rejesteacji, niekopetente, sprzeczne porady, totalby chaos i horror nie tylko dla poczatkujacych w zalatwianiu formalnosci
strona 26 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »