Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 983 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadek / 2023-01-26 22:37
    Ocena: 1.40 / 5
    Obsługa na poziomie urzędu z czasów PRL. Szkoda czasu.
  • ~Gość / 2023-01-25 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    załatwienie umowy przez internet to totalne dno. Trzeba wypełniać umowy po kilka razy dosłownie gdyż ciągle giną. Nikt z obsługi nie wie co się dzieje z tymi umowami. Nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji. Odsyłanie od działu do działu.
    ZaletyNie znam
    WadyPodpisywanie umowy online
  • ~Cleo / 2023-01-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa online Taurona to dramat. Nie moge podpisać umowy o podłączenie prądu od ponad miesiąca. Na infolinii konsultanci nie radzą sobie by udzielić jakiejkolwiek informacji. Po 3 tygodniach wciskania kitu ( by czekać na umowę dwa tygodnie)na infolini dowiaduje się po miesiącu, ze moja umowa podpisana online w magiczny sposób zniknęła. Nie polecam.
    Chcesz załatwić cokolwiek, trzeba udać się osobiście do Taurona.
    ZaletyBrak
  • ~Wojciech / 2023-01-25 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    KPINA! Kontakt z obsługą klienta na infolinii to porażka. Po rozmowie z pierwszą osobą i przekazaniu wszystkich informacji zostałem przełączony do innego działu, bo niby jestem w innym systemie i rozmówczyni nie widziała mojej faktury (dane widziała, ale kwoty do zapłaty już nie, dziwne...). Zanim odebrała kolejna rozmówczyni z docelowego działu minęło kilka minut. Gdy w końcu się udało, zostałem zapytany znowu o te same dane identyfikacyjne, po czym okaząło się, że muszę być przełączony do następnego działu, bo jestem klientem indywidualnym (podawałem to wcześniej kilka razy). To chyba jakiś żart i robienie z ludzi wariatów, po to żeby połączenie telefoniczne trwało jak najdłużej i kasa dla Taurona płynęła.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Chłystian / 2023-01-23 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem komuna biorą się za cyfryzację tylko im nie wychodzi. Kiedyś w kolejce postales cały dzień ale coś załatwiłeś. Porażka jak w większości przypadków
  • ~Bożena / 2023-01-23 13:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Prąd jak prąd, ceny jak ceny, ale te wszystkie usługi internetowe dramat. Za tyle pieniędzy to chociaż mogli by w miare sprawnie wystawiać faktury, albo przenieść serwery z Kambodży. I to nie jest jednorazowa sytuacja, za każdym razem jest to samo- strony działają tak wolno jak internet w przeciętnym polskim domu 20 lat temu. A ja też mam swoje zobowiązania- jak mam przekazać najemcom opłaty za media, skoro jedna z większych firm energetycznych nie potrafi normalnej strony internetowej postawić?
    ZaletyTo że umowa się zaraz kończy
    WadyWszystko inne
  • ~Janusz / 2023-01-22 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jednym słowem. Naprawy awaryjne kiedy im się chce.
  • ~aro / 2023-01-20 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Nie da się korzystać z prądu bo go nie ma a jak jest to na chwilę i nie ma. Rozumiem że tak przez godzinę albo żeby chociaż napisali że planują wyłączenie prądu. Dają sobie 2h na naprawienie łączą a prądu nie ma 4h. Brawo
    ZaletyBrak
    WadyNie da się zliczyć
  • ~Be / 2023-01-20 10:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Jedna wielka masakra,,,,mieszkam sama zużywam średnio po 55 kWh płaciłam ok 85zl a teraz zgłaszając stan licznika ( 53kwh) rachunek widnieje na ponad 220zl,,,, ludzie to jest żenujące co się dzieje w tym kraju
  • ~Klient załamany / 2023-01-17 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Czekam na przyłącze ponad rok. Skrzynka stoi, a prądu dalej nie ma. Podobno komuna się skończyła, ale nie w Tauronie. Na infolini nikt nic nie wie. Tak dziadowskiej firmy to jeszcze na oczy nie widziałem. Za komuny było jak było, ale jak człowiek chciał to wszystko załatwił. Z Tauronem nie da rady. Brak konkurencji robi swoje.
    ZaletyW Tauronie brak!!!!!!!!!!
    WadySame wady. Totalna olewka klienta. Firma bez konkurencji jak święta krowa!!!!!!!!
  • ~Konrad / 2023-01-16 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dowiedzieć się na infolinii jakie stawki obowiązują w taryfie G13 w soboty, niedziele i święta.
    Dzwoniąc dwa razy - rano i po południu otrzymałem dwie skrajnie różne odpowiedzi. Obydwie panie, z którymi rozmawiałem miały ogólnie "średnią" wiedzę o uslugach Taurona i odpawiadały w stylu " jeśli tak jest napisane na stronie Taurona ,to tak jest"
    ZaletyNiestety brak
    WadyDługi czas oczekiwania na połączenie, częste rozłączanie połączenia w wyniku rzekomo niezrozumiałych poleceń.
    ( Najwyraźniej trzeba jeszcze trochę popracować nad inteligencją robotów jeśli mają zastępować ludzi)
  • ~Piotr / 2023-01-16 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jednym słowem. Całą instytucja to jeden wielki burdel .osoby nie kompetentne tam pracują!! Cały Tauron do zwolnienia!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~sebcio / 2023-01-14 14:12
    Ocena: 1.80 / 5
    W roku 2008 po namowie z elektrowni aby przesunąć linię elektryczną namówili mnie na modernizację sieci elektrycznej w tym momencie musiałem przenieść słup. Linia energetyczna przesunęli poza budynek. w roku 2019 sąsiad przełożył linię energetyczną bez mojej zgody. Linia z powrotem nad dach garażu uniemożliwiając mi wymianę dachu. Zgłaszałem to do taurona ale oni mieli mnie gdzieś.
    WadyNieuprzejmość dla klienta
  • ~Adrian / 2023-01-13 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2.01.23 próbowaliśmy zmienić usługę, 4 konsultantów i każdy miał inną wersję, nikt nie miał jakiejkolwiek wiedzy nt usług które sprzedają,najpierw twierdzili ze rachunek 2 krotnie wyzszy bo usługa jest droższa u 4 konsultanta , pani z którą rozmawiałem 13.01 nagle ze nie powinnismy miec tej oplaty bo ona od stycznia , ale ona nie jest w stanie nic sprawdzic ...kompletnie nie wiedziała nic ,caly czas byl problem z konkretna odpowiedzia dokladnie jak , ile ,i za co oplaty bedą ,z jej wypowiedzi można było wnioskować jakby zgadywała,a głos chodzby leżała w łóżku, raz mówią że cennik się nie zmienia po podaniu cen nagle się zmienia i okazuje się cyt"no bo to w sumie się zmienia ale dlatego że nowy rok" , katastrofa jednym słowem,żeby opisać wszystkie 4 rozmowy mógłbym książkę napisać jak nie rozmawiać i nie sprzedawać usług. Dawno nie rozmawiałem z taką obsługa klienta
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyNiezliczoną ilość wad:
    -brak kompetencji pracowników
    -brak wiedzy nt. sprzedawanych usług
    -kłamanie klientowi o cenach
    -kompletna ignorancja klienta
    -Brak odpowiedzi i pomocy
    -niechęć do klientów
  • ~Lidia / 2023-01-10 13:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej pomocy, której udzieliła mi Pani przez telefon. Miło uprzejmie profesjonalnie i cierpliwie bo miałam dużo pytań. Niestety a szkoda nie znam nazwiska.. Pozdrawiam Lidy Breguła
  • ~Ewa / 2023-01-09 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści dodzwonić się w do nich graniczy z cudzem a taki burdel mają że masakra mam umowe a u nich w systemie jej nie ma jak dzonie to panie nie wiedzą o co chodzi i poprostu chcą się pozbyć jak najszybciej klienta
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie możliwe
  • ~Natasza / 2023-01-09 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa- na infolinii te kobiety mają ton ŚNIĘTEGO KARPIA- znudzone, leniwe , widać ze mają wyj w klienta, widać ze nikt ich nie kontroluje lub ci co powinii mają wyje tak samo jak one, dzwonie z info ze chce zglosic zmianę jaka nastapila moich danych , osłchy leniwy glos ledwo slyszalny tak jej sie nie chce, mówi ze KONSULTANT DO MNIE ODDZWONI W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, pytam TZN KIEDY ? DZIS JUTRO W CIĄGU TYGODNIA , odp. na zasadzie zdartej przyglupiej płyty- W MOŻLIWIE NAJLBIŻSZYM TERMINIE. kochani , mija rok jak czekam na oddzwonienie KONSULTANTA TAURONA - W SPRAWIE foto woltaiki= mają wyj nikt nie oddzwonil .
    Zaletyzero
    Wady100 % do zmiany cala firma
  • ~M.slod / 2023-01-04 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron w Cieszynie ma wyrabane na wszystko pomimo niewywiazwnia się z umowy mają w dupie klienta
    WadyTotalna olewka klienta, pomimo place
  • ~emilia / 2023-01-03 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Co miesiac zczyty licznikow wyssane z palca, ciekawe ile milionów ludzi w ten sposób robią co miesiac w ch***
    Zaletyzadnych
    Wadyoszusci
  • ~Oliwier / 2023-01-02 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię 4minuty z automatem i durna melodyjka potem czas oczekiwania na połączenie z konsultantem niby poniżej 1minuty poczym znowu automat że czas oczekiwania to 20minut kpina o 17juz nikogo pewnie na info linii nie ma choć pracują do 20 nieroby żyjące z podatnika stan na 2;1;2023
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 983
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009