Od trzech tygodni leży drzewo zwalone na kabel elektryczy. Słup już jest odchylony od pionu i zaczął pękać. Za każdym razem ekipa przyjeżdża i obiecuje, że przyjedzie później, albo następnego dnia bo nie mają ze sobą piły, ale oczywiście nikt się nie zjawia.
Zaletyżadne
Wadybrak modernizacji transformatorów i zrzucanie odpowiedzialnośći na prosumenta
~Kasia / 2023-01-29 17:05
Ocena: 5.00 / 5
Usługa elektryk 24h świetne się sprawdziła, w w dwie godziny od telefonu problem ogarnięty:)))
~Andrzej Wilku / 2023-01-28 14:24
Ocena: 1.00 / 5
48h godzin bez energii elektrycznej, "brygada" stoi już 3 godziny na miejscu awarii. Tauron potrafi jedynie zawodzić. Najgorsze doświadczenia, dzieci i osoby starsze beż ogrzewania.
ZaletyMożna posmakować życia sprzed 100 lat
WadyTauron powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności
~Ja / 2023-01-27 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo, zapraszam do zbiorowej skargi do UOKiK. Ja ze swojej strony Taurona mam kompletnie dosyć. Naciągcze, nieprofesjonaliści - o ludziach z infolinii nie wspomnę, ale i oni kiedyś dorosną i będą klientami, i zobaczą jak to jest. Proszę zostawiać komentarze - w grupie zawsze raźniej.
Pozdrawiam Wszystkich Wykończonych Psychicznie i Mentalnie przez Tauron
~Dominik / 2023-01-27 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to totalna porażka. Tak nieuprzejme, głupiej i pozbawionej empatii konsultantki nigdzie nie uświadczyłem.
ZaletyZero
WadyInfolinia to kpina
~Tadek / 2023-01-26 22:37
Ocena: 1.40 / 5
Obsługa na poziomie urzędu z czasów PRL. Szkoda czasu.
~Gość / 2023-01-25 22:08
Ocena: 1.00 / 5
załatwienie umowy przez internet to totalne dno. Trzeba wypełniać umowy po kilka razy dosłownie gdyż ciągle giną. Nikt z obsługi nie wie co się dzieje z tymi umowami. Nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji. Odsyłanie od działu do działu.
ZaletyNie znam
WadyPodpisywanie umowy online
~Cleo / 2023-01-25 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa online Taurona to dramat. Nie moge podpisać umowy o podłączenie prądu od ponad miesiąca. Na infolinii konsultanci nie radzą sobie by udzielić jakiejkolwiek informacji. Po 3 tygodniach wciskania kitu ( by czekać na umowę dwa tygodnie)na infolini dowiaduje się po miesiącu, ze moja umowa podpisana online w magiczny sposób zniknęła. Nie polecam.
Chcesz załatwić cokolwiek, trzeba udać się osobiście do Taurona.
ZaletyBrak
~Wojciech / 2023-01-25 14:01
Ocena: 1.00 / 5
KPINA! Kontakt z obsługą klienta na infolinii to porażka. Po rozmowie z pierwszą osobą i przekazaniu wszystkich informacji zostałem przełączony do innego działu, bo niby jestem w innym systemie i rozmówczyni nie widziała mojej faktury (dane widziała, ale kwoty do zapłaty już nie, dziwne...). Zanim odebrała kolejna rozmówczyni z docelowego działu minęło kilka minut. Gdy w końcu się udało, zostałem zapytany znowu o te same dane identyfikacyjne, po czym okaząło się, że muszę być przełączony do następnego działu, bo jestem klientem indywidualnym (podawałem to wcześniej kilka razy). To chyba jakiś żart i robienie z ludzi wariatów, po to żeby połączenie telefoniczne trwało jak najdłużej i kasa dla Taurona płynęła.
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~Chłystian / 2023-01-23 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem komuna biorą się za cyfryzację tylko im nie wychodzi. Kiedyś w kolejce postales cały dzień ale coś załatwiłeś. Porażka jak w większości przypadków
~Bożena / 2023-01-23 13:48
Ocena: 1.80 / 5
Prąd jak prąd, ceny jak ceny, ale te wszystkie usługi internetowe dramat. Za tyle pieniędzy to chociaż mogli by w miare sprawnie wystawiać faktury, albo przenieść serwery z Kambodży. I to nie jest jednorazowa sytuacja, za każdym razem jest to samo- strony działają tak wolno jak internet w przeciętnym polskim domu 20 lat temu. A ja też mam swoje zobowiązania- jak mam przekazać najemcom opłaty za media, skoro jedna z większych firm energetycznych nie potrafi normalnej strony internetowej postawić?
ZaletyTo że umowa się zaraz kończy
WadyWszystko inne
~Janusz / 2023-01-22 08:57
Ocena: 1.00 / 5
Dramat jednym słowem. Naprawy awaryjne kiedy im się chce.
~aro / 2023-01-20 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów. Nie da się korzystać z prądu bo go nie ma a jak jest to na chwilę i nie ma. Rozumiem że tak przez godzinę albo żeby chociaż napisali że planują wyłączenie prądu. Dają sobie 2h na naprawienie łączą a prądu nie ma 4h. Brawo
ZaletyBrak
WadyNie da się zliczyć
~Be / 2023-01-20 10:25
Ocena: 2.50 / 5
Jedna wielka masakra,,,,mieszkam sama zużywam średnio po 55 kWh płaciłam ok 85zl a teraz zgłaszając stan licznika ( 53kwh) rachunek widnieje na ponad 220zl,,,, ludzie to jest żenujące co się dzieje w tym kraju
~Klient załamany / 2023-01-17 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Czekam na przyłącze ponad rok. Skrzynka stoi, a prądu dalej nie ma. Podobno komuna się skończyła, ale nie w Tauronie. Na infolini nikt nic nie wie. Tak dziadowskiej firmy to jeszcze na oczy nie widziałem. Za komuny było jak było, ale jak człowiek chciał to wszystko załatwił. Z Tauronem nie da rady. Brak konkurencji robi swoje.
ZaletyW Tauronie brak!!!!!!!!!!
WadySame wady. Totalna olewka klienta. Firma bez konkurencji jak święta krowa!!!!!!!!
~Konrad / 2023-01-16 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Próbowałem dowiedzieć się na infolinii jakie stawki obowiązują w taryfie G13 w soboty, niedziele i święta.
Dzwoniąc dwa razy - rano i po południu otrzymałem dwie skrajnie różne odpowiedzi. Obydwie panie, z którymi rozmawiałem miały ogólnie "średnią" wiedzę o uslugach Taurona i odpawiadały w stylu " jeśli tak jest napisane na stronie Taurona ,to tak jest"
ZaletyNiestety brak
WadyDługi czas oczekiwania na połączenie, częste rozłączanie połączenia w wyniku rzekomo niezrozumiałych poleceń.
( Najwyraźniej trzeba jeszcze trochę popracować nad inteligencją robotów jeśli mają zastępować ludzi)
~Piotr / 2023-01-16 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jednym słowem. Całą instytucja to jeden wielki burdel .osoby nie kompetentne tam pracują!! Cały Tauron do zwolnienia!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~sebcio / 2023-01-14 14:12
Ocena: 1.80 / 5
W roku 2008 po namowie z elektrowni aby przesunąć linię elektryczną namówili mnie na modernizację sieci elektrycznej w tym momencie musiałem przenieść słup. Linia energetyczna przesunęli poza budynek. w roku 2019 sąsiad przełożył linię energetyczną bez mojej zgody. Linia z powrotem nad dach garażu uniemożliwiając mi wymianę dachu. Zgłaszałem to do taurona ale oni mieli mnie gdzieś.
WadyNieuprzejmość dla klienta
~Adrian / 2023-01-13 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Od 2.01.23 próbowaliśmy zmienić usługę, 4 konsultantów i każdy miał inną wersję, nikt nie miał jakiejkolwiek wiedzy nt usług które sprzedają,najpierw twierdzili ze rachunek 2 krotnie wyzszy bo usługa jest droższa u 4 konsultanta , pani z którą rozmawiałem 13.01 nagle ze nie powinnismy miec tej oplaty bo ona od stycznia , ale ona nie jest w stanie nic sprawdzic ...kompletnie nie wiedziała nic ,caly czas byl problem z konkretna odpowiedzia dokladnie jak , ile ,i za co oplaty bedą ,z jej wypowiedzi można było wnioskować jakby zgadywała,a głos chodzby leżała w łóżku, raz mówią że cennik się nie zmienia po podaniu cen nagle się zmienia i okazuje się cyt"no bo to w sumie się zmienia ale dlatego że nowy rok" , katastrofa jednym słowem,żeby opisać wszystkie 4 rozmowy mógłbym książkę napisać jak nie rozmawiać i nie sprzedawać usług. Dawno nie rozmawiałem z taką obsługa klienta
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyNiezliczoną ilość wad:
-brak kompetencji pracowników
-brak wiedzy nt. sprzedawanych usług
-kłamanie klientowi o cenach
-kompletna ignorancja klienta
-Brak odpowiedzi i pomocy
-niechęć do klientów
~Lidia / 2023-01-10 13:45
Ocena: 4.00 / 5
Ja jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej pomocy, której udzieliła mi Pani przez telefon. Miło uprzejmie profesjonalnie i cierpliwie bo miałam dużo pytań. Niestety a szkoda nie znam nazwiska.. Pozdrawiam Lidy Breguła