Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grześ / 2023-02-22 20:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo się zawiodłem na tej firmie po wielu latach współpracy i przedłużeniu umowy na początku lutego dziś otrzymałem tel.że muszę zmienić dostawcę energii bo jestem poza terenem dystrybucji lub po zakończeniu umowy tj.od 1 marca mogą być dostarczycielem energii ale po cenie beż tarczy solidarnościowej.I tok po wielu latach olali swojego klienta banda
  • ~Kalina / 2023-02-22 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa serwisant to jedno wielkie oszustwo, ludzie nie dawajcie się nabierać na takie coś
    ZaletyBrak
    WadyDodatkowy koszt, oszukiwanie klientów
  • ~Stefania Larson / 2023-02-22 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma słów ,które mogą to opisać poza jednym PORAŻKA. Umowa jest a jej nie widać w systemie za to rachunki mam do zapłacenia już cztery, to zdążyli wystawić. Czy jest inny dostawca prądu?
    WadyWszystko tylko Ci biedni konsultanci próbują coś ogarnąć
  • ~sdfgh / 2023-02-21 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje oszucsi ŁAduja pieniadze w PIS i Sylwesty Marzeń
    ZaletyBrak
    WadyDuzo do popisywania Cholerny MONOPOL
  • ~brrr / 2023-02-17 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    firma krzak, internetowo nie mozna sie zalogowac, jakis blad, dodzwonic tez nie, a termin do punktu za 3 tygodnie, jedna wielka porazka
  • ~woytas / 2023-02-15 17:34
    Ocena: 2.25 / 5
    dramat,przyszła faktura na skrzynkę,dzwonie wyjaśnic,nie widzą faktury...
  • ~Justyna / 2023-02-13 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta na infolinii. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam. Konsultanci umówieni na konkretna godzinę nie dzwonią w ogóle. Szczegóły które ustalamy telefonicznie nie są wdrażane. Totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Www / 2023-02-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Spółka z udziałem skarbu państwa i wszystko jasne...
    Chciałem przepisać licznik jeden z dwóch. We wniosku napisałem nr licznika który mnie interesuje a przepisano drugi licznik. Dzwoniąc do obsługi klienta mówią żeby teraz przepisać dwa liczniki, mimo że faktycznie pani stwierdziła że we wniosku jest inny nr licznika niż przepisali... Normalnie b....el na kółkach...!
    WadyPracownicy chyba na Facebooku siedzą a nie patrzą w dokumenty!
  • ~Anna / 2023-02-08 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciekawa jestem jak jest u innych sprzedawców energii? Mam na mysli tegoroczne ceny. Czy maja taniej?
    Jestem z Opola.
    Może ktoś podpowie.

  • ~Łukasz / 2023-02-07 18:17
    Ocena: 1.40 / 5
    Wystawiaja rachunki jak im się podba. Ciężko dodzwonic sie na infolinie, gdy sie udalo okazalo się ze zmienili taryfe bo mieli cichą zgodę nie powiadamiajac mnie o tym. nie ma mozliwosci osobiscie wstawic sie w puncie bo kolejka ludzi i trzeba umawiać się przez internet za ponad miesiac czasu, a rachunki trzeba oplacać! TRAGEDIA! Polecam zmiane sprzedacy!
  • ~Maja / 2023-02-07 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykle ogromna kolejka, personel nie doradza a wciska promocje i odsyła z okienka mówiąc że jest kolejka. Jak zwykle sprawa nie załatwiona tylko zostałam odesłana z papierami by wypełnić i wysłać mailowo. Stracone 5 godzin. Usprawnijcie system.
  • ~jesa / 2023-02-06 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem jak mozna sobie pozwolic na kilka awarii w roku, nawet w wigilie. Nie pozdrawiam
    Wadywszystko zle.
  • ~Anna / 2023-02-05 15:16
    Ocena: 1.80 / 5
    Posiadam w Tauronie taryfę G12w. Mam ogrzewanie elektryczne, więc jest to bardzo duże zużycie prądu w ciagu roku. Rzędu 13tys. kwh.
    Do tej pory cena energii netto w taryfie nocnej była połowę nizsza niz w taryfiie pierwszej.
    Obecnie cena energii netto obu taryf jest jednakowa!!!
    Różni sie tylko cena dystrybucji. Pytam dlaczego?? Docelowo chodziło przeciez o to, żeby inwestować w urządzenia energooszczędne.
    Cena 1kwh nocnej taryfy w tym roku to prawie 1 zł ( przed podwyżka ok, 0,36 zł.
    Szczytowa taryfa druga kosztuje ok. 1.35 zł, miesiac temu 0,9 zł
    Przypominam, że Tauron to spółka Skarbu Państwa. Producent i dystrybutor energii elektrycznej.
    Kto to udzwignie?
    W ciagu roku płaciłam juz dość duzo, bo co roku były podwyzki. Teraz z 5 tys. zł zrobi się 13. tys.
    Niewiele się o tym pisze i mówi.
    Szukam jakiegoś rozwiązania...


    Zaletyteraz brak
    WadyMonopolistyczne posunięcia
  • ~Ajsza / 2023-02-05 11:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Dnia 04.02.2023 AWARIA PRADU RYBNIK SWIERKLANY!!
    PRAD TRZEBA BYLO WYLACZYC NA GLOWNYM ZAWORZE W DOMU..PIEC NA EKOGROSZEK WYLACZONY.
    DNIA 05.02.2023 niedziela prąd co sek
    Wyłączany i zaś , załączany.
    Dzwoniąc na pogotowie energetyczne mają PONOWNIE AWARIE JAKA WAWRIE LOSOWA GDZIE?BRAK ODPOWIEDZI..MY MAMY URZADZENIA W DOMU MAMY PIECE NA EKOGROSZEK..WSZYSTKO NA PRAD..JAK SIECOS POPSUJE TO TAURON UMYWA RĘCE...NA PISMO KTORY WYSLALAM DO TAURON 6 MIES.TEMU DO DZIS NIE UZYSKALAM ODPOWIEDZI.
    ALE PRALKE MUSIELISMY KUPIC NOWA GDYZ TAKIE WYLACZANIE NAM JA USZKODZILO..TERAZ WYCHODZAC DO PRACY TRZEBA WYLACZYC PRAD W BUDYNKU ABY NIE ZOSTAL SPRZET USZKODZONY..A CO Z PIECEM NA EKOGROSZEK?..PRZECIEZ MAMY PIECE 5 GENERACJI..A PRAD WYLACZAJA ..W JAKIM KRAJU ŻYJEMY..A JAK PRZYJDZIE RACHUNEK I JEZELI GO NIE ZAPLACISZ TO PROBLEM..DLACZEGO NAM NIE ODCIAGAJA ZA TE GODZINY BRAKU PRADU..A TAK PRZECIEZ TO "PRZYPADKI LOSOWE"..BRAK SŁÓW NA TO WSZYSTKO..NO ALE CO MY "KOWALSCY"MOZEMY ZROBIC..NO NIC..PRZECIEZ NAS STAC NA ZAKYP I SERWIS SPRZETU!!!...TAURON!!!!..BEZNADZIEJNA INSTYTUCJA.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-02-01 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usługi serwisanta Tauron, naciąganie ludzi na kasę, serwis odwozi zepsuta zmywarkę, kasuje pieniądze i umywa ręce, serdecznie nie polecam, szkoda kasy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji serwisantów
  • ~Anna / 2023-01-31 15:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Tauron nie informuje o bieżących cenach. Od kilku dni próbuje się czegoś dowiedzieć. To szopka.Pani celowo mówi głupoty, zeby później mnie gdzies przełączyć. Tam juz nikt nie odbiera telefonu.
    Szykują się wielkie podwyżki. Postawią mnie przed faktem dokonanym, jak mi wystawia rachunek za prad.
    Skandal.
    Zaletybrak
  • ~Jakub / 2023-01-31 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej firmy to chyba nie ma. W Jaworznie przygotuj się na stres i błędne informacje. Potem koszty tych błędów ponosi klient. Bezczelni pracownicy na stanowiskach kierowniczych czują się jak na prywatnym folwarku, przy tym obrażają klientów. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałem, żeby tak pod górkę robić abyś nic załatwić nie mógł. Od lat jestem klientem, który systatycznie opłaca rachunki. Czekam tylko do końca umowy i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
    ZaletyNo chyba nic nie wymślę
    WadyBrak kompetencji, złe traktowanie klientów, brak komunikacji w firmie, każdy podejmuje inną decyzję a traci na tym klient, który ponosi dodatkowe koszty.
  • ~Elżbieta / 2023-01-31 14:12
    Ocena: 1.40 / 5
    Od miesiaca nie mogę dogadac się z aTauronem wyprowadzilam mamę 30 grudnia 2022 z prywatnej kamienicy napisałam 2 pisma że rezygnuje z umowy o dostarczenie prądu wykonałam 6 telefonow i co i nic bo nie napisałam specjalnego druku a dzisiaj 30 styczeń 2023 mama.ma.91 lat jestem załamana do wodociągów napisałam normslne pismo i baz problemu Państwo w panstwie
    ZaletyNie mam żadnych.zalet
    WadyBrak empati brak chęci pomocy i nie pytajcie się czy.nie jestem robotem Wy jesteście
  • ~Jarek / 2023-01-31 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa celowo stworzona z błędami - naciąganie na usługi dodatkowe, których nikt nie chce. 45 minut na infolinii i nikt nie potrafi/ nie chce tego zmienić, przełączanie z działu do działu. Naprawdę tragedia! Takie rzeczy tylko w państwowych spółkach.
    Zaletybrak
    Wadytauron
  • ~Ra#do / 2023-01-30 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniono taryfę bez mojej zgody. Opłata stała w grudniu 2022 wynosiła :30,85 zł netto, w styczniu 2023 jest 125,85zl netto.
    Arogancki konsultant poinformował mnie, że skoro nie zrezygnowałem z nowego cennika to go zaakceptowałem.
    Miałem na to 14 dni od otrzymania oferty.
    Tylko, że oferty nie otrzymałem....
    Mysle że to nie był konsultant tylko automat bo odpowiadał jak robot wyuczonymi formulkami.

    ZaletyBrak
    WadyArogancja, konsultant nie odpowiada na moje pytania. Klepie formułki. Raczej robót nie czlowiek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 988
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 340
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073