Wadywszystko zle.
strona 25 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~jesa / 2023-02-06 19:57
Nie rozumiem jak mozna sobie pozwolic na kilka awarii w roku, nawet w wigilie. Nie pozdrawiam -
-
~Anna / 2023-02-05 15:16
Posiadam w Tauronie taryfę G12w. Mam ogrzewanie elektryczne, więc jest to bardzo duże zużycie prądu w ciagu roku. Rzędu 13tys. kwh.
Do tej pory cena energii netto w taryfie nocnej była połowę nizsza niz w taryfiie pierwszej.
Obecnie cena energii netto obu taryf jest jednakowa!!!
Różni sie tylko cena dystrybucji. Pytam dlaczego?? Docelowo chodziło przeciez o to, żeby inwestować w urządzenia energooszczędne.
Cena 1kwh nocnej taryfy w tym roku to prawie 1 zł ( przed podwyżka ok, 0,36 zł.
Szczytowa taryfa druga kosztuje ok. 1.35 zł, miesiac temu 0,9 zł
Przypominam, że Tauron to spółka Skarbu Państwa. Producent i dystrybutor energii elektrycznej.
Kto to udzwignie?
W ciagu roku płaciłam juz dość duzo, bo co roku były podwyzki. Teraz z 5 tys. zł zrobi się 13. tys.
Niewiele się o tym pisze i mówi.
Szukam jakiegoś rozwiązania...
Zaletyteraz brakWadyMonopolistyczne posunięcia -
~Ajsza / 2023-02-05 11:10
Dnia 04.02.2023 AWARIA PRADU RYBNIK SWIERKLANY!!
PRAD TRZEBA BYLO WYLACZYC NA GLOWNYM ZAWORZE W DOMU..PIEC NA EKOGROSZEK WYLACZONY.
DNIA 05.02.2023 niedziela prąd co sek
Wyłączany i zaś , załączany.
Dzwoniąc na pogotowie energetyczne mają PONOWNIE AWARIE JAKA WAWRIE LOSOWA GDZIE?BRAK ODPOWIEDZI..MY MAMY URZADZENIA W DOMU MAMY PIECE NA EKOGROSZEK..WSZYSTKO NA PRAD..JAK SIECOS POPSUJE TO TAURON UMYWA RĘCE...NA PISMO KTORY WYSLALAM DO TAURON 6 MIES.TEMU DO DZIS NIE UZYSKALAM ODPOWIEDZI.
ALE PRALKE MUSIELISMY KUPIC NOWA GDYZ TAKIE WYLACZANIE NAM JA USZKODZILO..TERAZ WYCHODZAC DO PRACY TRZEBA WYLACZYC PRAD W BUDYNKU ABY NIE ZOSTAL SPRZET USZKODZONY..A CO Z PIECEM NA EKOGROSZEK?..PRZECIEZ MAMY PIECE 5 GENERACJI..A PRAD WYLACZAJA ..W JAKIM KRAJU ŻYJEMY..A JAK PRZYJDZIE RACHUNEK I JEZELI GO NIE ZAPLACISZ TO PROBLEM..DLACZEGO NAM NIE ODCIAGAJA ZA TE GODZINY BRAKU PRADU..A TAK PRZECIEZ TO "PRZYPADKI LOSOWE"..BRAK SŁÓW NA TO WSZYSTKO..NO ALE CO MY "KOWALSCY"MOZEMY ZROBIC..NO NIC..PRZECIEZ NAS STAC NA ZAKYP I SERWIS SPRZETU!!!...TAURON!!!!..BEZNADZIEJNA INSTYTUCJA.ZaletyZadnychWadyWszystko -
~Anna / 2023-02-01 23:26
Nie polecam usługi serwisanta Tauron, naciąganie ludzi na kasę, serwis odwozi zepsuta zmywarkę, kasuje pieniądze i umywa ręce, serdecznie nie polecam, szkoda kasy. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji serwisantów -
~Anna / 2023-01-31 15:18
Tauron nie informuje o bieżących cenach. Od kilku dni próbuje się czegoś dowiedzieć. To szopka.Pani celowo mówi głupoty, zeby później mnie gdzies przełączyć. Tam juz nikt nie odbiera telefonu.
Szykują się wielkie podwyżki. Postawią mnie przed faktem dokonanym, jak mi wystawia rachunek za prad.
Skandal.Zaletybrak -
~Jakub / 2023-01-31 14:33
Gorszej firmy to chyba nie ma. W Jaworznie przygotuj się na stres i błędne informacje. Potem koszty tych błędów ponosi klient. Bezczelni pracownicy na stanowiskach kierowniczych czują się jak na prywatnym folwarku, przy tym obrażają klientów. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałem, żeby tak pod górkę robić abyś nic załatwić nie mógł. Od lat jestem klientem, który systatycznie opłaca rachunki. Czekam tylko do końca umowy i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. ZaletyNo chyba nic nie wymślęWadyBrak kompetencji, złe traktowanie klientów, brak komunikacji w firmie, każdy podejmuje inną decyzję a traci na tym klient, który ponosi dodatkowe koszty. -
~Elżbieta / 2023-01-31 14:12
Od miesiaca nie mogę dogadac się z aTauronem wyprowadzilam mamę 30 grudnia 2022 z prywatnej kamienicy napisałam 2 pisma że rezygnuje z umowy o dostarczenie prądu wykonałam 6 telefonow i co i nic bo nie napisałam specjalnego druku a dzisiaj 30 styczeń 2023 mama.ma.91 lat jestem załamana do wodociągów napisałam normslne pismo i baz problemu Państwo w panstwie ZaletyNie mam żadnych.zaletWadyBrak empati brak chęci pomocy i nie pytajcie się czy.nie jestem robotem Wy jesteście -
~Jarek / 2023-01-31 10:37
Umowa celowo stworzona z błędami - naciąganie na usługi dodatkowe, których nikt nie chce. 45 minut na infolinii i nikt nie potrafi/ nie chce tego zmienić, przełączanie z działu do działu. Naprawdę tragedia! Takie rzeczy tylko w państwowych spółkach. ZaletybrakWadytauron -
-
~Ra#do / 2023-01-30 18:18
Zmieniono taryfę bez mojej zgody. Opłata stała w grudniu 2022 wynosiła :30,85 zł netto, w styczniu 2023 jest 125,85zl netto.
Arogancki konsultant poinformował mnie, że skoro nie zrezygnowałem z nowego cennika to go zaakceptowałem.
Miałem na to 14 dni od otrzymania oferty.
Tylko, że oferty nie otrzymałem....
Mysle że to nie był konsultant tylko automat bo odpowiadał jak robot wyuczonymi formulkami.
ZaletyBrakWadyArogancja, konsultant nie odpowiada na moje pytania. Klepie formułki. Raczej robót nie czlowiek -
~klient / 2023-01-30 10:02
Od trzech tygodni leży drzewo zwalone na kabel elektryczy. Słup już jest odchylony od pionu i zaczął pękać. Za każdym razem ekipa przyjeżdża i obiecuje, że przyjedzie później, albo następnego dnia bo nie mają ze sobą piły, ale oczywiście nikt się nie zjawia.
ZaletyżadneWadybrak modernizacji transformatorów i zrzucanie odpowiedzialnośći na prosumenta -
~Kasia / 2023-01-29 17:05
Usługa elektryk 24h świetne się sprawdziła, w w dwie godziny od telefonu problem ogarnięty:))) -
~Andrzej Wilku / 2023-01-28 14:24
48h godzin bez energii elektrycznej, "brygada" stoi już 3 godziny na miejscu awarii. Tauron potrafi jedynie zawodzić. Najgorsze doświadczenia, dzieci i osoby starsze beż ogrzewania. ZaletyMożna posmakować życia sprzed 100 latWadyTauron powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności -
~Ja / 2023-01-27 21:24
Szanowni Państwo, zapraszam do zbiorowej skargi do UOKiK. Ja ze swojej strony Taurona mam kompletnie dosyć. Naciągcze, nieprofesjonaliści - o ludziach z infolinii nie wspomnę, ale i oni kiedyś dorosną i będą klientami, i zobaczą jak to jest. Proszę zostawiać komentarze - w grupie zawsze raźniej.
Pozdrawiam Wszystkich Wykończonych Psychicznie i Mentalnie przez Tauron -
~Dominik / 2023-01-27 17:47
Infolinia to totalna porażka. Tak nieuprzejme, głupiej i pozbawionej empatii konsultantki nigdzie nie uświadczyłem. ZaletyZeroWadyInfolinia to kpina -
~Tadek / 2023-01-26 22:37
Obsługa na poziomie urzędu z czasów PRL. Szkoda czasu. -
~Gość / 2023-01-25 22:08
załatwienie umowy przez internet to totalne dno. Trzeba wypełniać umowy po kilka razy dosłownie gdyż ciągle giną. Nikt z obsługi nie wie co się dzieje z tymi umowami. Nikt nie potrafi udzielić żadnej informacji. Odsyłanie od działu do działu. ZaletyNie znamWadyPodpisywanie umowy online -
-
~Cleo / 2023-01-25 18:40
Obsługa online Taurona to dramat. Nie moge podpisać umowy o podłączenie prądu od ponad miesiąca. Na infolinii konsultanci nie radzą sobie by udzielić jakiejkolwiek informacji. Po 3 tygodniach wciskania kitu ( by czekać na umowę dwa tygodnie)na infolini dowiaduje się po miesiącu, ze moja umowa podpisana online w magiczny sposób zniknęła. Nie polecam.
Chcesz załatwić cokolwiek, trzeba udać się osobiście do Taurona.ZaletyBrak -
~Wojciech / 2023-01-25 14:01
KPINA! Kontakt z obsługą klienta na infolinii to porażka. Po rozmowie z pierwszą osobą i przekazaniu wszystkich informacji zostałem przełączony do innego działu, bo niby jestem w innym systemie i rozmówczyni nie widziała mojej faktury (dane widziała, ale kwoty do zapłaty już nie, dziwne...). Zanim odebrała kolejna rozmówczyni z docelowego działu minęło kilka minut. Gdy w końcu się udało, zostałem zapytany znowu o te same dane identyfikacyjne, po czym okaząło się, że muszę być przełączony do następnego działu, bo jestem klientem indywidualnym (podawałem to wcześniej kilka razy). To chyba jakiś żart i robienie z ludzi wariatów, po to żeby połączenie telefoniczne trwało jak najdłużej i kasa dla Taurona płynęła. ZaletybrakWadymnóstwo -
~Chłystian / 2023-01-23 19:53
Jednym słowem komuna biorą się za cyfryzację tylko im nie wychodzi. Kiedyś w kolejce postales cały dzień ale coś załatwiłeś. Porażka jak w większości przypadków -
~Bożena / 2023-01-23 13:48
Prąd jak prąd, ceny jak ceny, ale te wszystkie usługi internetowe dramat. Za tyle pieniędzy to chociaż mogli by w miare sprawnie wystawiać faktury, albo przenieść serwery z Kambodży. I to nie jest jednorazowa sytuacja, za każdym razem jest to samo- strony działają tak wolno jak internet w przeciętnym polskim domu 20 lat temu. A ja też mam swoje zobowiązania- jak mam przekazać najemcom opłaty za media, skoro jedna z większych firm energetycznych nie potrafi normalnej strony internetowej postawić? ZaletyTo że umowa się zaraz kończyWadyWszystko inne
strona 25 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »