Porszę panstwa nie ma lepszego dostawcy prądu niż tauron!!!!!!! uwielbiam konsultantów, zawsze wysłuchają problemu, wytłumaczą wszystko poprawnie nie to co ci w punkcie.
Zaletyczas oczekiwania
Wadynic
~helena / 2023-03-04 15:40
Ocena: 5.00 / 5
cudowni konsultanci, mili i zawsze pomogą. pozdraiwam was wszystkich
Zaletywszystko
Wadynic
~Kokos / 2023-03-01 22:22
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!Dzwoniłem z reklamacją że inkasent nie przychodzi od 4 miesięcy i co miesiąc podaję zerowe zużycie które było już w zeszłym roku.Pani na infolini przyjęła reklamację a po trzech dniach dostaje fakturę za zuzycie i fakturę korygującą (nie wiadomo co) no nikt nie chce mi odpisać za co jest ta faktura.Na każdego e-maila z prośbą o wyjaśnienie otrzymuje odpowiedź że dziękują bardzo za kontakt i że wystawili fakturę na kwotę....ale żadnego konkretnego wyjaśnienia.Tak jakby w BOK siedzieli ludzie którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem.Do momentu kiedy faktury nie były zapłacone jeszcze odpowiadali swoimi durnymi wiadomościami teraz po opłaceniu juz nawet nie ma odpowiedzi na żadnego e-maila.
Monopoliści i myślą że mogą jawnie okradać ludzi.
NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyBrak słów zeby wszystko opisać.
JEDENA WIELKA PORAŻKA
~Waldi / 2023-03-01 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Opinia dotyczy biura obsługi klienta tauron opole. Brak na automacie w którym pobiera się numerki do stanowisk, informacji że obsłużone zostaną tylko osoby umówione wcześniej. Automat wydaje numerek, ludzie czekają 1 godzinę i numerek się nie wyświetla. Nawet jak hol robi się pusty i nie ma petentów. Tragiczne podejscie do klienta. Wystarczyła by mała informacja , że tylko umówione wizyty. System robi sam sztuczne kolejki. W tym samym dniu załatwiłem przepisanie licznika z wodą i gazem , bez problemu. Więc czas pomyśleć ,nad ulepszen8em . Bo to co jest teraz w tauronie to tragedia.
WadyBrak dostępu do obsługi klienta , który nie wiedział że tezeba się łaskawie umówić
~Oliwia / 2023-02-28 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to inny wymiar dziś tj29.02.23 ok 19:30 dzwonię na infolinie ze mi się rachunki nie zgadzają, pierwszy chłop za karę w robocie pyta się czym grzeje a ja klimatyzacją na co typ,, raczej pompą ale niech będzie” No chyba wiem co mam zamontowane w pokoju, chłop same wyrzuty chamski i bezszczelny! Więc dostał to samo, on coś tam ze tyle zużyłam to tyle zapłacę a ja mówię halo na umowie mam 38 gr a tu mi wychodzi 1.20 zł, niedokształconych typ bez żadnego pojęcia o swojej pracy chciał mnie przełączyć na inny dział zupełnie nie od tego ale jedyne co zrobił to mnie wyciszył, po prostu burak, na szczęście zadzwoniłam drugi raz i miła Pani wszystko mi wytłumaczyła chodź i tak wyszło ze 1500 naliczenia za dużo.. infolinia tej firmy to dno i wodorosty typ co ma najniższą krajową uwaza sie za pana i tyle
Sama musiałam dojsc pół h do tego że konto na wcześniejszą osobę nie jest zamknięte i stąd takie naliczenia, na miejscu nie chcieli zdjęcia licznika, miał przyjść ich pracownik umówił się i nie przyszedł, a ze poprzedni właściciel umarł to im na rękę ze pieniążki są zamrożone u nich, jutro jadę wyjaśnić sprawę aczkolwiek ukokik powinien się przyjrzeć tej firmie, ile jeszcze ludzi płaciło takie i większe sumy przez błąd firmy ? Ile już na tym zarobili a w sumie ukradli?
ZaletyNic
WadyWszystko
~Jogin / 2023-02-28 10:27
Ocena: 4.50 / 5
W tauronie w Bielsku białej na Filarowe już kilka razy kulturalnie i szybko mnie obsłużono nawet po czasie . W Cieszynie miałem inne doświadczenia i na i infolinii też. Piękne osoby spotjać to szczęście!
~Zrozpaczona / 2023-02-27 20:45
Ocena: 1.60 / 5
Od 3 tygodni dzwonię żeby zmienić umowę i od 3 tygodni wysyłają maila z propozycją cen do chwili obecnej nie otrzymałam cennika .Następna faktura do której doliczają 160 zł jakiejś stałej ceny.Jawne oszustwo
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja obsługi infolinii, dodzwonić się graniczy z cudem a jak się dodzwonisz to daremny trud bo sprawa dalej nie załatwiona.Hanba i wstyd.
~Samaya / 2023-02-25 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Patologia. Nie da się przepisać licznika ze zmarłej babci...
Najbliższy termin, żeby się umówić do taurona jest na za 2 miesiące... Zapłacić prądu nie mogę bo nie mam wszystkich danych (z winy taurona bo zrobił sobie "nowa" umowę na zmarła babcię i nie nadał nr klienta).
Prędzej mi prąd odepną niż się do nich dostanę...
Kolejki na NFZ są krótsze...
Dodzwonić się do nich też nie da bo odzywa się bot, który nic nie rozumie. Jakim cudem w XXI wieku takie firmy jeszcze mają prawo bytu?
Ano... Tak "spółka skarbu państwa".
ZaletyBrak
WadyZa dużo żeby wymienić
~Tomasz / 2023-02-24 00:49
Ocena: 1.00 / 5
Złożyłem reklamację w dniu 22.02.2023 na infolinię taurona ,pani która przyjmował zgłoszeni powiedział że jak opiszę reklamację i wprowadzi do systemu to na maila dostanę nr sprawy. Nic takiego nie nastąpiło do dnia 23.02.2023 Dzwoniąc na infolinię 23.02 i pytając o nr reklamacji ,to dostałem informację że w systemie nic nie ma, wieć zgłosiłem ponownie reklamację w jej trakcie pani się rozłączyła. Ponowiłem próbę 2 x i poprosiłem o przekierowanie rozmowy do tej pani której zgłaszałem reklamację,pan poinformował mnie że pani zadzwoni , przy próbie odbioru pani się rozłączyła, po chili dostałem sma o nie udanej próbie połączenia tel. , więc zadzwoniłem raz jeszcz, odebrał pan i powiedział że pani później zadzwoni do mnie. Nikt tego dnia z Taurona nie zadzwonił. Generalnie pracownicy tej firmy mają w du pie swoich klientów ,gdyż mają monopol
ZaletyBrak
WadyTotalny brak odpowiedzalności za swoje czyny. Pani rozpatrująca reklamację nie potrafi poprawnie przeliczyć działani z poziomu IV klasy szkoły podstawowej ,(0,8x 2630)=2104 ,a u tej pani wychodzi 2102 i odpisuje że rozliczenie jest poprawne i co ja chcę Brak słów Za taki stan rzeczy odpowiada kadra kierownicza taurona .Totalne dno
~Grześ / 2023-02-22 20:52
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo się zawiodłem na tej firmie po wielu latach współpracy i przedłużeniu umowy na początku lutego dziś otrzymałem tel.że muszę zmienić dostawcę energii bo jestem poza terenem dystrybucji lub po zakończeniu umowy tj.od 1 marca mogą być dostarczycielem energii ale po cenie beż tarczy solidarnościowej.I tok po wielu latach olali swojego klienta banda
~Kalina / 2023-02-22 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Usługa serwisant to jedno wielkie oszustwo, ludzie nie dawajcie się nabierać na takie coś
ZaletyBrak
WadyDodatkowy koszt, oszukiwanie klientów
~Stefania Larson / 2023-02-22 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma słów ,które mogą to opisać poza jednym PORAŻKA. Umowa jest a jej nie widać w systemie za to rachunki mam do zapłacenia już cztery, to zdążyli wystawić. Czy jest inny dostawca prądu?
WadyWszystko tylko Ci biedni konsultanci próbują coś ogarnąć
~sdfgh / 2023-02-21 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje oszucsi ŁAduja pieniadze w PIS i Sylwesty Marzeń
ZaletyBrak
WadyDuzo do popisywania Cholerny MONOPOL
~brrr / 2023-02-17 12:52
Ocena: 1.00 / 5
firma krzak, internetowo nie mozna sie zalogowac, jakis blad, dodzwonic tez nie, a termin do punktu za 3 tygodnie, jedna wielka porazka
~woytas / 2023-02-15 17:34
Ocena: 2.25 / 5
dramat,przyszła faktura na skrzynkę,dzwonie wyjaśnic,nie widzą faktury...
~Justyna / 2023-02-13 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta na infolinii. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam. Konsultanci umówieni na konkretna godzinę nie dzwonią w ogóle. Szczegóły które ustalamy telefonicznie nie są wdrażane. Totalna porażka.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Www / 2023-02-13 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Spółka z udziałem skarbu państwa i wszystko jasne...
Chciałem przepisać licznik jeden z dwóch. We wniosku napisałem nr licznika który mnie interesuje a przepisano drugi licznik. Dzwoniąc do obsługi klienta mówią żeby teraz przepisać dwa liczniki, mimo że faktycznie pani stwierdziła że we wniosku jest inny nr licznika niż przepisali... Normalnie b....el na kółkach...!
WadyPracownicy chyba na Facebooku siedzą a nie patrzą w dokumenty!
~Anna / 2023-02-08 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Ciekawa jestem jak jest u innych sprzedawców energii? Mam na mysli tegoroczne ceny. Czy maja taniej?
Jestem z Opola.
Może ktoś podpowie.
~Łukasz / 2023-02-07 18:17
Ocena: 1.40 / 5
Wystawiaja rachunki jak im się podba. Ciężko dodzwonic sie na infolinie, gdy sie udalo okazalo się ze zmienili taryfe bo mieli cichą zgodę nie powiadamiajac mnie o tym. nie ma mozliwosci osobiscie wstawic sie w puncie bo kolejka ludzi i trzeba umawiać się przez internet za ponad miesiac czasu, a rachunki trzeba oplacać! TRAGEDIA! Polecam zmiane sprzedacy!
~Maja / 2023-02-07 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Jak zwykle ogromna kolejka, personel nie doradza a wciska promocje i odsyła z okienka mówiąc że jest kolejka. Jak zwykle sprawa nie załatwiona tylko zostałam odesłana z papierami by wypełnić i wysłać mailowo. Stracone 5 godzin. Usprawnijcie system.