3 dni dzwonię do nich z jedną sprawą- ogólnie konsultanci mili ale brak im kompetencji...
ZaletyBrak
WadySame
~PiT / 2023-03-28 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Tauron podniósł opłatę handlową dla tych którzy płacili niskie rachunki z 15 do 125 zł netto za miesiac, co w wielu przypadkach stanowi połowę kosztów energi.
Zlodziejska firma , najwyższy czas zmienić operatora.
~Kuba / 2023-03-27 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to swego rodzaju zakład pracy chronionej.
Pracują w nim BETONY odporne na każdy argumet. Elektrycy z tauronu to najzwyklejsze dziady ktorym udowodniłem kilka razy że powinni stracić uprawnienia dożywotnio.
Obsługa natomiast, straciła moje dane osobowe i ma to w głebokim poszaniwaniu.
Ta firma to komuna i pisiory niemyte
~Maciej Ogórek / 2023-03-27 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Firma Tauron oszukuje nie tylko przy rozliczeniach, traktują klientów jak śmieci, korzystają nielegalnie z gruntów nalerzących do setek jak nie tysięcy osób. Sam system szacowania rachunków jest lichwą, ludzie pożyczją firmie pieniądze, która czerpie z tego korzyści.
Każdy kto posiada na swojej działce linię lub słup, z którego korzysta firma Tauron powinnien otrzymywać dzierżawę. Droga jest prosta, jak nie ma wpisu w księdze wieczystej to z pozwu cywilnego można Taurona zaprosić do sądu. Firma liczy na nioewiedze klientów i dość długi proces ale jak najbardziej do wyjaśnienia.
Nie polecam firmy ale zachęcam do rozstrzygania problemów w sądzie z firmą Tauron.
Zaletybrak
Wadysame
~f ck / 2023-03-23 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, nic dodać nic ującxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
~Maria / 2023-03-22 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia do kwadratu.
Na zabranie licznika czekaliśmy 3 miesiące.
Teraz próbuję odzyskać pieniądze, ktore straciłam płacąc za prognozowane zuzycie na liczniku,ktory....byl już nieaktywny.
4 wizyty w punkcie, dziesiątki połączeń telefonicznych, 6 maili i nadal stoimy w miejscu.
Obsluga zupełnie nieporadna
Tauron z nas kpi !
~Małpka11 / 2023-03-21 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Ciężko się dodzwonić, a jak już się dodzwonisz to słyszysz tylko przełączę panią i od nowa opowiadaj o co ci chodzi. Obsługa nie miła.
~M / 2023-03-21 09:28
Ocena: 1.20 / 5
Jak zwykle, firma ma problem z terminowym wystawianiem faktur. Nikogo tam nie obchodzi że ktoś też musi wywiązać się z terminów...
~Edek / 2023-03-20 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia w załatwieniu nawet prostej sprawy. Aplikacja do której nie możesz ustawić swojego hasła tylko takie jak Ci narzucą . Tylko rachunki z bezsensownymi opłatami potrafią wystawiać.
ZaletyBrak
~Kasia / 2023-03-14 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 miesięcy czekam na umowę. Dzwoniłam już tysiac razy i ciągle słyszę to samo UMOWA ZOSTANIE WYSŁANA W MOŻLIWIE NAJSZYBSZYM TERMINIE, jasne... wyklepana regułka. Kasę to oczywiście chcą ale nic poza tym. Wcześniej byłam w PGNiG i nigdy nie było takiego cyrku. Żenada!!!!
Zaletynie ma żadnych zalet
~Jarek / 2023-03-11 15:38
Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości kontaktu, dodzwonić się trudno, zamówienie rozmowy z aplikacji - nie możliwe pomimo istniejącej opcji, napisanie z aplikacji na chacie - brak opcji, jeżeli po wielokrotnych próbach dodzwonisz się na infolinię - to nic nie wiedzą. Faktura i rozliczenie powinna być w styczniu, mamy połowę marca i nikt nic nie wie. nawet na infolinii jak nie wiedzą to również nie wiedzą kto może wiedzieć. Zarządzanie firmą - dno.
Wadybrak kompetencji, trudność kontaktu i załatwienia czegokolwiek, mają klientów w d...e
~nikolas / 2023-03-09 19:10
Ocena: 1.00 / 5
umowa z serwisem to oszustwo, nie dajcie sie na to nabrać!! wybieraja serwisy garażowe bo żaden serwis autoryzowany nie chce się w to bawić, ponadto naciąganie ludzi na dodatkowe opłaty i brak odpowiedzialności za nie wykonaną naprawę. szkoda czasu i pieniędzy!!
Zaletybrak
Wadycena, brak kompetencji, oszustwo
~Krzysiek / 2023-03-09 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Komunistyczny moloch. Nie załatwisz nic, żadnym sposobem. Obsługa klienta nic nie potrafi, brak jakichkolwiek kompetencji. Totalna porażka na całej linii. Kupiłem mieszkanie chciałem podpisać umowę, ale niestety. Mur partyjny zbyt wysoki. Finalnie mam mieszkanie bez prądu, chociaż licznik 2 metry od drzwi. 2 dni walki ze stroną www która jak już przyjęła wniosek to finalnie go nie ma i nikt o nim nic nie wie. Infolinia kpina. Smród komuny.
Zaletybrak
Wadytylko wady
~Sylvo / 2023-03-09 11:21
Ocena: 1.00 / 5
„Tauron banda kretynów ,, dostałem pismo o zaległości na 231,54 zł prosimy o wpłatę do 14 dni od otrzymania pisma , wiec myśle ok zapłacę jutro po pracy będzie ok , niestety nie zdążyłem bo odcięli prąd , na pytanie na infolini czemu odcięli prąd skoro w piśmie jest płatność do 14dni ? Pani odpowiada ze to zaległość z lipca zeszłego roku ! Wiec pytam pani czemu przez cały rok nie przyszło ani jedno ponaglenie czy pismo w tej sprawie , pani nie wie pytam czemu prąd odcięli skoro na zapłatę jest 14 dni? Pani nie wie , pytam kiedy włącza prąd bo zapłacone Pani nie wie ,, niestety jak się nie uczysz w szkole kończysz droga dani w tauron z formułką wykuta na pamięć. NIE WIEM ,,
ZaletyBRAK
WadyTAURON TO JEDNA ZŁODZIEJSKA PAŃSTWOWA WADA !!!
~Ona / 2023-03-08 11:58
Ocena: 1.00 / 5
Klienci są wściekli na pracowników, zarzucając brak kompetencji- taka prawda, w tauronie jeden pracownik szkoli drugiego (np po 1.5 miesięcznym zatrudnieniu nie mając wiedzy) no i tak jeden drugiego, co poszerza problem, tylko więcej i szybciej!- tak mają pracować pracownicy, którzy nie potrafią doprosić się o umowę, firma obiecuje stałe zatrudnienie matką, a po kilku przepracowanych latach dziękuje za współpracę na 1.5tyg przed przedłużeniem umowy.
To co się tam dzieje to katastrofa.
Okropnie, przeprowadzilam sie do nowego mieszkania, złożyłam wniosek-umowe czy jak tam u nich to sie nazywa i za 2 dni odlaczyli mi prąd bo, uwaga zaraz bedzie kabaret, wysyłają wnioski pocztą polska.... I ja musze czekać bez prądu 14 dni aż kiedy to pismo dotrze do Katowic chyba czy gdzie oni tam to wysyłają.
Może zapomnieli zapłacić za mail? A nie mail jest bezpłatny... No to chyba nie umieją z niego korzystać, to proponuje jakimś rozwojuwke wewnętrzną na ten temat.
W pukncie babka upewniła, że nic nam odłączać nie będą, ja posiadam więcej info od infolinii. Przez cały dzień próbuje się dowiedzieć do którego z konsultantów mogę przyjść podładować telefon, albo majtki wyprać. Ale teho też nie wiedzą. Więc zastanawiam się czy to powinno sie nazywać infolinija? Spytam chat GPT, bo jest bardziej przydatny od tej infolinii.
ZaletyNie ma
WadyCałość
~Pit / 2023-03-06 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Wyłączają prąd bez ostrzeżenia. Jakiś trzeci świat
~Piotr / 2023-03-06 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Firma gardząca klientem. Sprawa wlecze się pół roku, wieczne bezowocne rozmowy z konsultantami to standard. Nie polecam, uciekać gdzie się da tylko nie tauron.
Zaletybrak
Wadyszkoda gadać, załatwić coś to koszmar
~Nieznany / 2023-03-04 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Staram się o licznik przedpłatowy, załatwiam już miesiąc i od 2 lutego do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi, pisałem również reklamację i też zero odpowiedzi z ich strony. Tauron ewidentnie olewa klientów i nic nie robią żeby było lepiej, konsultanci jak rozmawiałem z nie jednym, to nic nie wiedzą i przerzucają z jednego do drugiego, są bardzo niekompetentni i zle wyszkoleni. Teraz jak dzwonie do Taurona to wiem że to drugi ZUS. Jeden konsultant mówi że można załatwić wysyłając drogą mailową, drudzy że to nie na ten dział, trzeci gada znowu że to nie na ten dział, a po którymś razie się dowiedziałem że nie idzie tego tak zrobić. Czy oni nic nie umieją najwidoczniej prędzej sie dogadam z niepełnosprawną osobą niż z infolinią. tragedia
ZaletyŻadnych zalet, chwila jest jedna jak potrzebują żeby opłacić prąd to dzwonią odrazu na drugi dzień
Wadyjak bym wymieniał to nie starczyło by mi życia
~dorota / 2023-03-04 15:42
Ocena: 5.00 / 5
Porszę panstwa nie ma lepszego dostawcy prądu niż tauron!!!!!!! uwielbiam konsultantów, zawsze wysłuchają problemu, wytłumaczą wszystko poprawnie nie to co ci w punkcie.