strona 22 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Adam / 2023-04-27 14:55
Obsługa fatalna , min 2 godz czekania przy 5 osobach w kolejce. Panie z obsługi wychodzą i wchodzą kiedy chcą, po każdej obsłużonej osobie 15 min przerwy. Masakra -
-
~Wojtek774 / 2023-04-25 22:32
Może ktoś weźmie się za to szambo, na każdym kroku wyłudzają pieniądze, stworzyli aplikacje która nie działa, nie można się skontaktować bo klientów obsługuje robot dlatego że nikt normalny nie przyjdzie tam pracować a kierownictwo to niedouczeni wykolejency że znajomościami WadyTauron to jedno wielkie 0! -
~Seweryn / 2023-04-25 18:16
Wstyd ! Taki wielki Tauron a ludzi w bambuko robią
Posiadałem aplikacje w telefonie tauron mieli jakieś dziwne pracę systemu i strasznie długo zazwyczaj zawsze przesyłałem stan licznika poprzez aplikację bo nie jestem właścicielem domu w którym mieszkam gdyż właściciel jest mój Wujek w taki o sposób mogłem wysyłać stan licznika teraz zrobili tak że nie mogłem poddać stanu licznika przez ich te prace a nadodatke bezczelnie powylanczali w aplikacji wpisanie stanów licznika !
Dzwoniąc do taurona chcąc podać stan licznika nikt zemną nawet nie chciał rozmawiać ! Po namyśle udałem że jestem właścicielem domu aby tylko przekazać stan licznika bo przecież jest to chore co oni wyprawiają teraz czekam na wujka i mamy przepisać licznik na mnie ale ja odchodzę od taurona oszustów ,i wyludzacy pieniędzy niechce mieć z nimi nic wspólnego !!!!!ZaletyBrakWadyWszystko co tylko można
A wszczególnosci wstyd żeby niemożna było wpisywać stanu licznika w Aplikacji !
Wstyd że ludzie którzy wynajmują domy ,mieszka ja nie mogą starać się o obniżenie rachunków ! -
~Kasia / 2023-04-24 07:34
5 (dzień od 20.) nie mam prądu, ponieważ nie moźna wygenerować kod do doładowania licznika przedpłatowego. Po dwóch dniach wydzwanianie, rozmów z botami, zbywania przez obsługę klienta w punkcie, dowiaduje się, że to zmiany techniczne w systemie, ponownie będzie uruchomiona możliwość doładowań 24.04. (W dalszym ciągu nie mam prądu). Totalna ignorancja i brak profesjonalizmu. Mieszkam z małym dzieckiem, w mieszkaniu, w którym praktycznie wszystko jest na prąd: ciepła woda, płyta indukcyjna ogrzewanie itp., pracuję zdalnie, wiec normalne funkcjonowanie jest praktycznie nie możliwe.
Nie polecam.ZaletyBrakWadyOdcięcie od możliwości wykupienia kodu do doładowania prądu, zbywanie, ignorancja, niekompetencja -
~Kate / 2023-04-21 08:59
TAURON-cały system, procedury działania z obsługą klienta na czele to DRAMAT !! Kpiny z ludzi i wykorzystywanie swojej pozycji. Ale wszystko ma swój kres. Załatwienie czegokolwiek wymaga pokładów cierpliwości i czasu. Konsultant umawia 2-krotnie rozmowę online i NIKT nie dzwoni.Świetnie się asekurują swoim systemem no-name i boot - mogą tak żonglować ludźmi bez końca. Mam nadzieję, że ten wzdęty balon monopolisty Tauron pęknie już wkrótce. Nie polecam. ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyCałokształt -
~Mieszkaniec / 2023-04-20 11:54
Te gnoje wyłudzają pieniądze poprzez zwlekanie z przepisywaniem taryf i potrafią ludzi z całego budynku przez miesiąc liczyć jak firmę mała i średnia. Próby wyłudzenia są niezgodne z prawem o ile mi wiadomo. -
~Tom / 2023-04-20 08:59
Tauron wyłączył serwis internetowy dla klientów chyba na 3 tygodnie.
Włażę tam 18 kwietnia a tam informacja, że trwają prace serwisowe i zapraszają ...18 kwietnia (Ha ha ha).
No to bezczelnie wlazłem tam 19 kwietnia a tam informacja, że trwają prace serwisowe i zapraszają ...19 kwietnia.
Ale jaja. Dzisiaj (20.04) włażę, a tam informacje, że prace serwisowe dalej trwają.
No jakby się w Polsce system zmienił to filmy Bareji wyśmiewające ówczesny system byłyby smutnymi dramatami.WadySame wady -
~Domi / 2023-04-19 19:29
Długo byłam cierpliwa ale teraz chyba nadszedł czas na zmianę dostawcy prądu mam faktury miesieczne I jak się okazało że od dwóch miesięcy nikt nie spisywał licznika i teraz nagle mam 3500tys do zapłaty (gdzie mieszkam w mieszkaniu) byłam w biurze obsługi klienta wyjaśnić sprawę i wypisać odpowiednie dokumenty bo odwołałam się. Dzwoniąc na infolinię tam nic nie widzą i nie można żadnej informacji uzyskać -
-
~Adasko / 2023-04-19 16:23
Trzeci tydzień czekamy na założenie licznika w domu, na infolinii nic nie wiedzą co kiedy za ile i w jakim świecie żyją.. totalna porażka!!! -
~zdezorientowny / 2023-04-19 10:41
mam fotowoltaikę i licznik do odczytu online. Nie rozumiem dlaczego na rachunku z Taurona nie widnieje data, godzina i stan licznika z odczytu. Jest tylko ilość zużytych kWh. W moim odczuciu jest to nieuczciwe bo pozbawia mnie możliwości kontroli czy nie kombinują. Uczciwość zobowiązuje, nie wystarczy być samochwałą, to nie te czasy. -
~Lokals / 2023-04-12 11:38
Jakby można było dać 0 za obsługę i dostawę, ponad 40 dni oczekiwania na założenie licznika. Zdecydowanie najgorsza firma w kraju pod względem zarządzania. Nie polecam ZaletyBrakWadyDużo -
~Julia / 2023-04-08 00:07
Firma ta naciąga w kosztach, załatwianie jakkielowiek sprawy mailowo to tragedia natomiast telefonicznie bardzo długo to trwa, a po niej nie miałam już środków na koncie. W mieszkaniu zostało niby wygenerowane dwa razy więcej energii niż z wcześniejszego rozliczenia co w ogóle nie pokrywa się z czasem jaki spędziłam w mieszkaniu (nie było mnie w nim 3 tygodnie). Człowiek może zawału dostać kiedy nagle z kwoty 30 zł wzrasta do 300 zł bo do aplikacji licznika nie można wpisać a oni ustalają pomiar szacowany, a kontakt w tej sprawie zajmuje wieki. Robią co chcą i jeśli nie ma się głowy na karku żeby dzwonić z każdym rachunkiem o unormowanie go to można się dać nieźle okraść. ZaletyAplikacja z fakturamiWadyWyżej wymienione -
~Przedsiebiorca / 2023-04-05 18:23
Krętacze, naciagacze. Dorabiają się na ludziach ZaletyRządnychWadySame wady -
~Rav / 2023-04-05 11:43
Zmiana umowy bez uprzedzenia, rachunki 300procent w górę, fatalna obsługa na czacie, infolinii i w punkcie. Tragedia. -
~Arek / 2023-04-04 10:11
Dzień dobry wszystkim kto miał nie wytłumaczalne dla Tauron zużycie prądu tak jak ja 1400 kWh za okres od 21.01.2023 do 18.03.2023 jeśli jest więcej ludzi można się wszyscy razem zebrać i wytłumaczyć niech nie okradają ludzi i tak już jest ciężko pracuje całe tygodnie w delegację tylko sobota niedziela jestem w domu nie realne aby ściągnąć w dwa miesiące 1400kwh kiedy z nimi rozmawiam tak jak bym rozmawiał z komputerem ZaletyNie maWadyBrak jakiej kolwiek pomocy -
~Niezadowolony odbiorca prądu / 2023-04-03 17:57
Na eBOK'u taurona są tylko dokumenty do 31.01.2023. Nie mogę pobrać aktualnych faktur (a mam tylko dostępny kanał elektroniczny, z papierowego zrezygnowałem). Dziś jest 03.04.2023 a pani na chacie mówi mi, że jest jakaś aktualizacja danych i że potrwa ona do 19.04.2023. I ma gdzieś moje żądania aby mi przysłali faktury na maila. Nawet już dokumentów sprzedaży nie można pobrać. Poza tym, jaki portal może sobie pozwolić na nie działanie przez 19 dni miesiącu. Ile może trwać aktualizacja danych. Czy oni tam w tauronie robią wszystko ręcznie? Zaletysą i dostarczają prądWadyCałkowita separacja od klienta końcowego. Brak pomocy w jekijkolwiek sprawie, funkcjonalność portalu eBOK - żenująca (nie ma nawet prostego zestawienia sald, wszystko w osobnych oknach, tak że trzeba wszystko kopiować do excela żeby sobie zrobić tabelę z saldem). -
-
~Misia / 2023-04-03 10:32
Nie zwracają nadplat za energię .Zawsze im coś nie pasuje a to mogą przelać na konto a to brak peselu w piśmie i wcale odrzucają połączenia a w końcu powiedziała Pani że już tych pieniędzy nie ma tak to się ciągnie juz 2 lata od rozwiązania umowy . WadyOszustwo i ignorancja .Bezkarność -
~Krzysztof / 2023-04-02 16:46
Dno całkowite. Ich gówno strona zwana EBO to jakiś koszmar! -
~Robert / 2023-03-31 16:43
To banda debili, mój tato nie żyje od 2016 roku była umowa na niego a moja mama nie może dowiedzieć się ile ma nadpłaty bo musi zadzwonić mój tato, no chyba z grobu widać Tauron ma sposób na nieśmiertelność, jak tego nie zmienicie to może zająć się tym telewizja ZaletyNie ma zadnychWadyCała firma -
~Tobias / 2023-03-31 11:03
banda oszustów i naciągaczy - 3 rok proszę o pojawienie się w celu odczytu licznika w domu w którym nie mieszkam , nie pojawiają się a potem przysyłają gigantyczne rachunki, dzwonienie na tą ich kabareto linię to cyrk , a jak się nie chce płacić to łamignatami oficjalnie straszą i kumplami - złodzieje i bandyci ZaletybrakWadytylko wady
strona 22 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »