Wady100
strona 21 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~ Barbara / 2023-05-13 09:28
Masakra odciąć umią szybko ale podłączyć to nie, oszukują ludzi zapłaciłam 2 raty dostałam fakturę płatność do 15.05 a po mimo przyjechali i odcięli mi nie zgodnie z prawem prąd dzwonią po znajomości prywatnie piszą w systemach co chcą nie odczytują wpłat GDZIE JEST TEN KIEROWNIK naj gorsza firma. -
-
~Iza / 2023-05-10 13:06
nic sie nie da Cekam na faktury do 20 dni....... i ciagle stronka jest w naprwaie Zaletyjak stronka dziala jest okey Nie trzeba dzwonic i sluchac ze sie nie da!Wadyosoba pracujaca dla tauronu jest nei kompetentna i jedyne co powtarza to to e ze nie wie i prawdopodbnie sie nie da -
~jczer / 2023-05-09 17:32
Dramat. Próbuję od 4 miesięcy załatwić przepisania licznika. Podpisałam i wysłałam umowę jakiejkolwiek informacji zwrotnej czy faktur brak! Na infolinii nikt nic nie wie nawet gdzie mogę uzyskać informację( no bo chyba nie po to mają infolinię...) ZaletyBrakWadyBrak kompetencji na infolinii tylko z nazwy można uzyskać info -
~Dorota / 2023-05-09 13:53
Dzisiaj, Tychy Gemini, 9 maja...byłam bardzo mile obsłużona przez bardzo kompetentną i służącą pomocą panią Anię. Zaletykompetencja pracownikaWadybrak -
~Jolanta / 2023-05-08 20:13
Tauron to jakaś porażka. brak słow jeden wielki bajzel. Tylko kasę by chcieli a załatwić nic się nie da. ZaletyBrakWadySame wady -
~Jull / 2023-05-08 14:33
zerowy kontakt telefoniczny. Na pisma przez internet przychodzą zdawkowe informacje że sprawie nadano bieg i żeby nie odpowiadac na pytania. Na czacie że Tauron ma 14 dni na odpowiedź. Dno. I stale trwają prace nad udoskonaleniem systemu więc dane w ebok i moj tauron nie są aktualne. Porażka total. ZaletyBrakWadyZerowy kontakt. Zerowe możliwości załatwienia sprawy online i przez telefon. Na telefonie infolinii w pierwszej kolejności czy chcesz mikroinstalacje fotowoltaiki i wybierz numer. Dno iporażka poziom 0 -
~pbzrpa / 2023-05-08 09:26
Kompletna porażka, nie rozumiem jak taka firma może nadal istnieć. Bardzo dobrze wiedzą, że ludzie nie maja innej opcji nisz przez nich otrzymywać prąd i w pełni z tego korzystają. Już od dwóch miesięcy jedynie co słyszę, to że obecnie serwisują systemy i ktoś się z mną skontaktuje, i że mają 14 dni na odpowiedz, tylko że tych terminów sami nie utrzymują. UOKIK powinien już od dawna tym się zająć, skoro Tauron ma monopol i ich po prostu nic nie obchodzi. WadyWszystko -
~Okradziony / 2023-05-07 16:49
Dno i 3 metry mułu. Stronę i aplikacje tworzy im "sławny" Sasin. nic nie działa. Po przepisaniu licznika, zleciłem aby nadpłata została przelana na nowe konto w tauronie. Jednak po jakimś czasie dostałem nową fv i o zwrocie nie było tam mowy. Więc dzwonię na infolinię, po kilku przekierowaniach Pan przy słuchawce stwierdził, abym wypełnił formularz na stronie o przelanie nadpłaty. Podziękowałem, bo myślałem, że to koniec historii, jednak nie. Po próbie zalogowania na ich stronę aby wypełnić formularz zlecenia przelewu, (który defacto Pani w okienku zaznaczała bo sama o to pytała gdzie maja być przelane środki) i niestety ale nie da się zalogować. Ciekawe ile osób tauron okradł lub chciał okraść ? Radzę być czujnym przy tych złodziejach. Wadyaplikacja, strona wwww -
-
~Kinga / 2023-05-04 14:35
Bardzo żałuję, że nie ma ujemnych ocen gdyż jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Zmiana adresu( sami błędnie wprowadzili) trwa już prawie miesiąc i końca nie widać . O infolinii nie da się wypowiedzieć używając cenzuralnych słów, obsługa na miejscu u przez internet to totalne dno. Perfidnie wykorzustują fakt, że są monopolistą. ZaletyNie maWadyObsługa klienta -
~Omg / 2023-05-04 10:16
Od marca zmieniam umowę do dnia dzisiejszego nie mam nowej faktury z powodów technicznych. Ciągle dzwonię i przełączają mnie vo chwilę do kogoś innego. Jedna wielka porażka . Nikt nic tam nie wie . Totalne dno . ZaletyBrak!!!!!WadyWszystko!!!! -
~Asia / 2023-05-04 06:04
Rozmowa z konsultantem to dno I wodorosty.Wychodzi na to że polityka taurona to płacić im kasę za dostawę prądu a w momencie zgłoszenia awarii to naprawiaj sobie we własnym zakresie ZaletyBrak -
~Sławek / 2023-05-03 15:30
Podałem odczyty licznika na b.o.k na stronie Tauron. Do wystawienia faktury przyjęli stany zawyżone o prawie 800 (osiemset!) kWh, czyli o prawie 900 złotych. Po awanturze z infol., pan na poczekaniu zmienił odczyty i wystawił prawidłową frę. Pochwalić, czy zgłosić organom ścigania? W każdej firmie od wystawiania faktur są uprawnione osoby, a tu zwykły pracownik ma możliwość dowolnego manipulowania danymi do faktur. Co na to Urząd Kontroli Skarbowej? -
~Mmmm / 2023-05-03 10:30
Porażka, kontakt katastrofa ,ludzie niekompetentni ,przełączanie telefonu między społkami,na wszystko trzeba czekać 14 dni na odpowiedź do której i tak się nie stosuja ZaletyBrak zaletWadyWszystko -
~Krzysztof / 2023-05-02 12:59
Ta firma w ogóle nie powinna obsługiwać, od lutego proszę się o to co zawiera faktura. DZwonisz, przełączają do działu, przerywanie rozmowy. Potem znowu tracisz pół godziny na telefon i dowiadujesz się, że są prace serwisowe i nie mają podglądu faktury. Nosz k... W lutym też były prace serwisowe i tez nie ma podglądu. Co to k... jest ja się pytam?>???? Wadytotalna porażka, jeśli chodzi o obsługę klienta. Od trzech miesięcy nie mogę się dowiedzieć za co płacę. Zrobili sobie prognozy widzimi się. chora firma w chorym kraju!!! -
~Krk-020520 / 2023-05-02 12:09
Skandalicznie długie kolejki, dwa okienka czynne na dziesięć (os. Zgody w Krakowie). Trudno wyobrazić sobie bardziej lekceważący stosunek do klienta ZaletyBrakWadyjw -
~Yuliia / 2023-04-30 15:41
Drogo!Pracowniki podają nie zrozumiało informacje. Zawsze zmieniają umowę nie wiadomo z jakiej okazji . -
-
~Marek / 2023-04-30 08:02
Jezu naliczyli mi prąd w kwocie 3290 zł na 4 miesiące tyle wychodzi to pierwszy rachunek mam 900 zł oni są jacyś chorzy aby aż tak podnieść ceny wcześniej miałem rachunki po 312 zł ..Ten Tauron powariowali jak można z ludzi tak żerować !!!! To mam siedzieć przy lampach naftowych! Z resztą i tak w domu mnie ,żony i dzieci nie ma cały dzień wszyscy jesteśmy nie wcześniej jak o 17 nie mam pojęcia z kad takie ceny bbiora ! ZaletyBrakWadyZa wysokie ceny -
~Madziara / 2023-04-28 06:58
Tauron to porażka od paru dni nie mogę naładować licznika przez ebo lub muj Tauron bo trwają prace serwisowe,Od rana do późnego popołudnia wykonałam parę naście tel,każdy z konsultant opowiadał co innego w końcu pani doładowała mi licznik za 20zł podała nr konta żeby wpłacić.Wpłaciłam sto zł na konto Tauron przelewem eliksir i mam 11 kilowatów śmiech na sali ludzi traktuje się jak śmieci ????Konsultanci są tylko po to aby poopowiadać bajki i zbyć klientów.Postanowiłam że tak tego nie zostawię.A te ich aplikację to porażka ???? ZaletyDo tej pory była strona zakupu prądu działała już nie działa i nikt konkretnie nie umie klientów poinformować kiedy będzie działaćWadyBrak informacji konkretnych odpowiedzi.Zbywanie klientów indywidualnych zero pomocny kiedy klient zostanie bez prąd z winy Tauron -
~Mita / 2023-04-27 23:19
Oszusty jak poprzednia firma watenfsl okradli nie zmieniając liczników dla nowych klientów mieszkań i naliczają długi osobom uczciwym którzy płacą ZaletyZłaWadyOszustwo na fakturze -
~Sandra / 2023-04-27 19:11
Tauron to jakaś totalna kpina!
Podając stan licznika, serwis tego nie wyłapuje i nie pokazuje kwoty do zapłaty. Potem na ok 3 tygodnie, jak nie więcej odcięli dostęp do strony. Dziś wchodząc na stronę wyświetliła się kwota jakaś z dupy wzięta, dużo większa niż kiedykolwiek. Wyłudzać pieniądze to oni potrafią, ale z obsługą już nic nie potrafią zrobić. Istne dnoWadyWszystko
strona 21 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »