ZaletyBrak
strona 20 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Anna / 2023-06-02 08:06
Tauron nie wywiązuję się z umowy i terminów w niej zawartych, a punkt obsługi klienta to banda miekompetentych patałachów. Telefony z reklamacjami nie przynoszą rezultatów. Za każdym razem jest podawana informacją, że reklamacja została zgłoszona i przekazana dalej, ale tauron nie wie dlaczego się ze mną nikt nie skontaktował więc robią kolejne zgłoszenie i tak w koło. -
-
~Tomek / 2023-06-02 07:36
Po wprowadzeniu zmian funkcjonalności serwisu internetowego "Mój Tauron", została z niego usunięta opcja zakupu prądu dla liczników przedpłatowych. W tej chwili możliwość doładowania licznika istnieje w teorii, w "Żabce", jednak przeszkolenie personelu często uniemożliwia takie zasilenie. Drugą metodą jest przelew międzybankowy, aczkolwiek czas realizacji takiego przelewu jest na tyle długi, lepiej więc zaopatrzyć się powerbanki, lub świeczki. Porażka. Do tego na stronach serwisu "Mój Tauron", przewija się logo partnera odpowiedzialnego za obsługę płatności on-line, co dodatkowo wprowadza chaos. tauronie, kury wam macać, a nie energią handlować. ZaletyBrakWadyCały Tauron, to jedna wielka porażka. -
~Kasia / 2023-06-01 21:29
Jest porażka z licznikami przedplatowymi prowizja.coraz wyższa żenada -
~Beata / 2023-06-01 06:37
Czytam opinie i zgadzam się z ludźmi. Od kilku miesięcy przychodzą mi kolosalne kwoty za prąd za mieszkanie w którym obecnie nikt nie mieszka. Nie potrafię zmienić taryfy. Czy Śląsk nie może coś z tym zrobić??? TAURON powinien mieć porządną konkurencję. Mieszkam w innym regionie, gdzie dostawcą jest inna firma. Tu nie ma takich sytuacji! -
~Julia / 2023-05-31 16:09
Na tą firmę trzeba podawać do sądu.
Poprostu kłamią i obkradają ludzi.ZaletyŻadnejWadyCaly Tauron to jest wadą -
~Aga / 2023-05-31 13:41
Dla mnie w każdej kategorii zero. Poprzez brak fizycznych odczytów inkasenta przez rok znalazłam się w sytuacji, kiedy różnica między ich fv, jak się okazało prognozowanymi, a rzeczywistym zużyciem wyniosła ponad 3000 kWh!
Nie miałam pojęcia, że płacę za usługę, której nie świadczą i nikt nie przychodzi, a ja nie miałam dostępu do skrzynki, by sprawdzić stan licznika. Po mojej interwencji odczyt odbył się po roku!!!
Oszukali mnie, bo nie rozliczyli mnie na koniec 2022 roku i:
- policzyli różnicę po wyższym Vacie
- po nowych stawkach
- uznali, że 2000 kWh z tarczy już w styczniu przekroczyłam, więc każda 1 kWh to już teraz prawie 1 zł netto.
Celowo nie podają numerów telefonu do osób kompetentnych, na infolinii codziennie ktoś inny, na pisma nie odpowiadają. Czuję się oszukana, sprawę oddałam do rzecznika praw konsumenta.ZaletybrakWadymnóstwo -
~Katarzyna / 2023-05-30 19:22
BANDA ZŁODZIEJI!!!
Posiadam fotowoltaike i nie rozumiem faktur w wysokości prawie 2 tysiące co 2 miesiące.
Żenada- powinien się za nich wziąć sąd. Jak można tak okradać ludzi przy wysokiej inflacji i niskich wypłatach.ZaletyBrak -
~Mariusz / 2023-05-30 18:15
Banda złodzieji. W okresie zimowych nie wyłączają zasilania. W okresie letnim gdzie fotowoltaika produkuje prąd w godzinach szczytu potrafią wyłączyć jedną fazę nawet 3 -4 razy w ciągu tygodnia na parę godzin. Jeszcze trochę i wyślę wiadomość do tv oraz gazety zeby opisali jak potrafią okradać konsumentów. ZaletyŻadnychWadySame wady -
-
~Magdalena Szewczuk / 2023-05-30 15:35
Moja nadpłata o której to ja powinnam decydować nie jest do zwrotu tylko na poczet kolejnych faktur. Kpina ciekawe co w przypadku gdybym zmarła lub zamknęła działalność. To klient powinien decydować co chce zrobić ze swoją nadpłatą ZaletyW tej chwili już żadneWadyLiczą faktury jak chcą a gdy masz nadpłatę nie oddadzą na konto -
~Offgrid / 2023-05-29 11:24
Faktury liczą jak im się spodoba, naliczają odestki od zapłaconych faktur, kontakt z infolinią graniczy z cudem. Poziom obsługi- żenada. To istnieje tylko dlatego, bo nie ma konkurencji oraz państwo ma udział w tej mafijnej strukturze. Zaletybrak -
~Kilof / 2023-05-26 13:54
Napisał bym ZŁODZIEJE ale nie wypada.
Traktowanie starszych ludzi przez tak zwaną obsługę klienta to jakaś kpina.ZaletyBrakWadyWszystko inne -
~Stefan / 2023-05-24 11:25
Taryfa G 11 w ubiegly miesiadz zuzycie 228 Kw to 208 zl za ostatni miesiadz 134 kw pokazalo do zaplaty 199 zl lecz na drugi dzien 153 zl ( paranoja ) co ciekawe pierwszy raz dostalem prowizje 99 groszy za przelew.prowizja za to ze im place ( zlodziejstwo ).Bylem w obsludze klienta W Rudzie Slaskiej na Ul.Teatralnej 2 to ta Pani nic niewie nie ma zielonego pojecia nawet niechce sie jej szukac ( mialem z soba cala umowe ) byle tipsy a ty kliencie sobie gadaj co chcesz to po co ona tam potrzebna.Czy wogule ktos Tauron kontroluje czy to nastepna mafia. ZaletyZleWadyWszystko na nie -
~Henryk / 2023-05-24 10:17
Lekceważą sobie użytkowników energii. Nie informują o planowanych wyłączeniach. A połączyć się z obsługą klienta to droga przez mękę. Aby dowiedzieć się dlaczego w danej miejscowości nie ma prądu to wpierw przez kilka minut trzeba słuchać głupot automatu. Gdy już po następnych minutach uda się połączyć z konsultantem to nie odpowiedzą dlaczego w danej miejscowości nie ma prądu, tylko trzeba przejść przez weryfikację mojej osoby kim jestem ,gdzie mieszkam PESEL itd. A gdy uda się przejść przez tę czynność, to mówiąc że za chwilę wrócą,zostawiają cię na następne kilkanaście minut z muzyczką. Gdy już powrócą gdy nie zostaniesz przez ten czas rozłączony dopiero poinformują że mają planowane wyłączenie i o której godzinie włączą. Przy ostatniej rozmowie aby dowiedzieć się kiedy będzie prąd z kąta pobrało mi ponad 15 zł, gdyż nie mam darmowych rozmów. ZaletyŻadneWadyWszystkie możliwe. -
~julia33 / 2023-05-23 20:28
Szanowni Państwo. Ja jestem konsultantem w TAURONIE. W pełni rozumiem państwa zażalenia odnośnie załatwienia spraw przez te firmę. Jednakże jednocześnie prosiłabym o wyrozumiałość w kwestii do konsultanta z którym państwo rozmawiają.Jestesmy tylko ludźmi i nie mogą państwo nas przykładać do ściany, ponieważ jest wiele spraw, które nie ma możliwości załatwić z poziomu IO, a wy liczycie na załatwienie sprawy od razu. -
~Natka / 2023-05-23 17:10
Infolinia dramat. Czas oczekiwania do 10 minut, za chwilę poniżej 1 minuty. Ogólnie ponad godzina. -
~Xawier / 2023-05-22 21:16
Najbardziej poje**na firma w tym Kraju. Rano mam sms, że do zapłacenia 1700zł, wieczorem chce płacić wchodzę loguje się i widzę, że jest 2000zł dodatkowo za 7 dni 1500zł a to wszystkie przy fotowoltaice. Od kiedy mamy fotowoltaikę płacimy za prąd więcej niż wcześniej! Skur....ny! Sprzedaję wszystko i wybywam z tego PiSowskiego bagna! ZaletyTauron zalety? To chyba jakieś żarty!WadyWyzysk Narodu gdzie się da. Ludzie obudźcie się! -
-
~Suri / 2023-05-20 16:27
Mam fotowoltaikę i co mi z tego, wyrzucone pieniądze, nie potrafią, może nie chcą kontrolować napięcia w sieci. Moje urządzenia pracują pod napięciem 259V, bo muszą ale fotowoltaika się wyłącza, wszystko pod kontrolą taurona. 40 tys. na fotowoltaikę i 80 tys. na pompę ciepła, wyrzucone w błoto, bo wszystko się wyłącza przy 253V. Tauronowi to pasuje, PŁACĘ ZA PRĄD, NIE PRODUKUJĘ, DLA NICH JEST OK ZaletyBrak, totalne zeroWadyWszystko, 100% taurona -
~Katarzyna / 2023-05-19 21:43
Czytając wcześniejsze komentarze zawsze zastanawiałam się ile jest w nich prawdy dopóki ta mafia nie zaczęła wyżywać się na moich bliskich. Wyłączyli mojej 87 babci prąd pomimo tego że płaciła! Teraz udają, że nie dostali żadnych pieniędzy, aczkolwiek dowody wpłat były do nich wysyłane kilka razy. Obsługa na poziomie zerowym. Sprawa będzie miała swój rozwój na drodze prawnej. Oszuści i złodzieje!…. ZaletyNie maWadyWszystko -
~Jaaa / 2023-05-19 12:30
Tragedia z tą firmą nic nie można załatwić z nikim porządnie końca doprowadzić sprawę. Mam wraży że pracują tam ... ZaletyTragediaWadySame wady -
~orson / 2023-05-18 07:24
Firma z którą nie można nic załatwić. Podać stanu licznika(bo przyjdzie inkasent- który nie przychodzi). Ogólnie tragedia
strona 20 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »