ZaletyBrak
strona 19 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~yooo / 2023-06-13 17:57
Dramat a kontakt z nimi to fikcja . A załatwienie czegokolwiek ....... -
-
~zniesmaczony / 2023-06-12 14:42
Od lutego walczę z tauronem i prosze sie o wystawienie faktur w rozliczeniu co miesięcznym . Rozmowy telefoniczne , maile kilka razy w tygodni . Ma Pani wszystko uregulowane do lipca , wszystko jest ok . Widocznie ma Pani nadpłate dlatego rachunki nie wystawione ...26 maj 2023 przychodzi kumulacja wszystkie rachunki razem od lutego ....kolejne telefony pisma ...ktoś odpowiada że wydłużymy termin , na raty rozłożymy .... nie sobie gdzieś to rozłożą ,,ktoś się pomylił wielokrotnie niech płaci teraz te rachunki ...co mnie to obchodzi... banda niedouczonych ludzi brak kompetencji ...odpowiedzi szablonowe nawet nie sprawdzone czego dotyczą... gdzie prezes Tauron... pewnie nawet nic nie wie jak jego ludzie oszukują i manipulują biednymi ludźmi...zresztą niczym się nie różnią od władzy rządzącej...masakra sprawę zgłoszono do rzecznika... -
~Bozena / 2023-06-12 11:09
Dlaczego nigdzie nie ma emaila do korespondencji z firmą Tauron??? Najgorsza firma ,jaka obecnie jest w Polsce, storona firmy działa jedynie po zalogowaniu, ale jeżeli nie można zalogować się, ani zadzwonić, to w jaki sposób uzyskać kontakt z tą firmą?? ZaletybraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakWadynieprzyjazna dla Klienta, nie można się skontaktować,bo telefony nie działają, a maila do kotaktu brak -
~Bozena / 2023-06-12 11:09
Dlaczego nigdzie nie ma emaila do korespondencji z firmą Tauron??? Najgorsza firma ,jaka obecnie jest w Polsce, storona firmy działa jedynie po zalogowaniu, ale jeżeli nie można zalogować się, ani zadzwonić, to w jaki sposób uzyskać kontakt z tą firmą?? ZaletybraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakWadynieprzyjazna dla Klienta, nie można się skontaktować,bo telefony nie działają, a maila do kotaktu brak -
~Pazała / 2023-06-11 10:11
Z początkiem 2023 roku zaczęły się moje problemy z firmą Tauron, ponieważ byłem jednym ze "szczęśliwców" posiadających taryfę, w której od nowego roku opłata "handlowa" z dnia na dzień wynosiła 120 zł. Moją interwencję w tej sprawie zacząłem w lutym, ponieważ dopiero w lutym na rachunkach zauważyłem skok o 120 zł, powód? Inkasent w styczniu stwierdził zużycie 2 KWH.... Interwencje w tej sprawie nie przyniosły żadnego skutku, wielokrotne skargi przeszły bez żadnego efektu, czy chociażby słowa "przepraszamy" ze strony firmy Tauron.
Od 15 lutego starałem się zmienić taryfę na taryfę sprzedawcy, żeby raz na zawsze uniknąć jakichkolwiek manipulacji cenowych i opłat wyciągniętych z kapelusza. 16 marca podczas kolejnej rozmowy telefonicznej zostałem poinformowany, że w przypadku wybrania oferty "Prąd Eko" opłaty handlowe naliczone w 2023 roku zostaną zwrócone na moje konto. Gra nie była warta świeczki, ponieważ do tego czasu czekałem na trzecią fakturę za prąd co oznaczało zwrot w okolicach 210 zł na warunkach przedstawionych w tej ofercie "Zwracamy różnicę" i zapewniono mnie, że w przeciągu 2 tygodni oferta wejdzie w życie i po 45 dniach otrzymam zwrot opłat handlowych na numer konta, z którego opłacam rachunki za prąd. Po godzinach spędzonych na infolinii i wydaniu 150 złotych na połączenia z niekoniecznie rozgarniętymi konsultantami w 29 kwietnia po 3 tygodniach prac serwisowych w cudownym serwisie "Mój Tauron" otrzymałem informację, że oferta, którą wybrałem nie spełnia założeń ponieważ wybrałem "Taryfę sprzedawcy"?!?!?!?!?! Tym samym po 2,5 miesiącach walki, spędzeniu godzin na rozmowach z konsultantami jedyne co osiągnąłem to zmiana taryfy w sumie na inną, zwrotu w sumie nie dostałem, ale za to moje sprawy mogę załatwić w prosty i wygodny sposób w serwisie Mój Taron na tablecie, komputerze lub smartfonie, jak tylko chcę...
Współpraca z tym molochem to koszmar i każdemu odradzam firmę Tauron jako sprzedawcę prądu, wybierajcie wszystkich poza Tauronem.ZaletyBrakWady-Obsługa klienta
-3 tygodnie prac serwisowych (sic!!!!!)
-Przepływ informacji wewnątrz firmy a raczej jego brak
-Reklamacje, które nie są rozpatrywane w terminie
-Dyspozycje zmian taryfy, które nie są rozpatrywane w terminie
-Inkasenci na umowach zleceniach, którzy spisują liczniki jak chcą
-Podejście do klienta i jakość obsługi rodem z zeszłej epoki -
~Damian / 2023-06-08 14:55
Jedna wielkie oszustwo . Po odpisaniu licznika naliczyli mi prawie 400 kWh niby niedopłaty bo inkasent odpisał dopiero pod koniec maja a nie na poczatku maja policzyli mi za 1 kWh Po 3 złote. A za resztę kWh na przyszłe miesięce policzyli Po 1.27 zł. Ogólnie prawie za cały maj musiałem zapłacić za kWh Po 3 zł. Nie rozumiem czym różni się kWh wykorzystana w kwietniu za którą płaciłem po 0.67 zł a kWh wykorzystana w maju za którą muszę zapłacić Po 3 zł. I tak oto Po wyliczeniu muszę zapłacić 1 ratę prawie 2500 zł gdzie poprzednie miesiące płaciłem za ratę 500 zł. Dodam jeszcze że jak kiedyś miałem nadpłatę to przy kolejnym rozliczeniu policzyli mi za kWh śmieszne parę groszy, gdzie według mnie powinni mi odliczyć na przyszłe ratę Po normalnej cenie jaką płaciłem w wcześniejszych ratach czyli po 0.67 zł Jest mi przykro z tego powodu i nie rozumiem jak można tak oszukiwać ludzi przy dzisiejszych i tak już drogich cenach.dodam że nie jestem pierwszą osobą którą tak potraktowano, z wszystkimi znajomymi z którymi rozmawiałem zostali tak samo potraktowani. ZaletyŻadnych!!!!!!!!!WadySame wady !!!!!! -
~k / 2023-06-07 18:35
monopolista, powrót do komuny. Czytaj wady. Z enea nigdy nie miałem takich absurdalnych problemów. Wady- cesja od dewelopera do klienta indywidualnego przez internet nie jest możliwa
- niemiła obsługa
- oczekiwania na obsługę 2 tygodnie. Poważnie, trzeba się umówić z takim wyprzedzeniem
- tak więc nie mogę przepisać liczników przez internet, na miejscu też nie mogę, więc zostanę bez prądu
- protokół zdawczo odbiorczy tylko na ich wzorze, pomimo że mam ten od dewelopera
- informacje w internecie na stronie tauron i formularze nie pokrywają się z rzeczywistością -
~Olo / 2023-06-07 14:50
Dno brak słów na to co Tauron wyprawia z rachunkami które i tak są nieczytelne ,naliczone opłaty o których nikt nic nie wie ,konsultanci w Katowicach bardzo mili ale żadnej pomocy z ich strony,rozmowa z sześcioma konsultantami i każdy mówi co innego.Za to co wyprawiają jedna gwiazdka to i tak za dużo. ZaletyMam prądWadyKatastrofalna obsługa klienta,brak organizacji doliczanie do rachunków nie zamawianych usług. -
-
~Angelika / 2023-06-07 09:21
Oszuści , dość że dają takie rachunki to nawet dodzwonić się nie da a na rozmowę z konsultantem można czekać i czekać a i tak nie zadzwonią!! Każdy mówi co innego ,wogole nie poinformowani. ZaletyZadnychWadySame wady -
~Kimzonex / 2023-06-06 17:42
Dramat xD tauron obciążył mnie kosztami kogoś innego, I musiałem zapłacić pomimo że sami konsultanci stwierdzili ze nastąpił błąd.
Ale martwić się nie martwię, oddadzą pieniadze w zębach i jeszcze za naruszenie zapisów umowy z Rodo też będą pieniążki.
Także więcej takich baboli tauron.
Ale ogólnie jedna z najgorszych firm świadczących usługi energetyczne. Jeżeli macie alternatywe- korzystajcie z niej. Nigdy z taurona!ZaletyBrakWadySame wady -
~Asia / 2023-06-04 17:41
Nie życzę nikomu załatwiania reklamacji w firmie Tauron. Ja swoją składałam już CZTEROKROTNIE i nie dostałam żadnej odpowiedzi chociaż firma jest zobowiązana do ustosunkowania się do sprawy w ciągu 14 dni. W moim przypadku minęły już 2 miesiące i kompletna cisza. Totalny brak profesjonalizmu i fatalna obsługa. NIE POLECAM -
~Marcin / 2023-06-04 09:26
Tauron to banda złodzieji okradają ludzi bezkarnie,robią co chcą.są sondem w jednym,obsługa klijenta to cyrk,ludzie bez wiedzy,jeden zwala na drugiego,firma tauron jak żle naliczy prąd zwala na odbiorce za swoje błedy.dziki zachod normalnie.dramat ZaletyBrak zaletWadyTylko same wady -
~Ja / 2023-06-03 23:06
Od jakiegoś czasu "użeram" się z tą firmą - nic się nie da załatwić. Obsługa stacjonarna Wrocław - porażka. ZaletybrakWadyCała firma to porażka -
~Anna / 2023-06-02 08:06
Tauron nie wywiązuję się z umowy i terminów w niej zawartych, a punkt obsługi klienta to banda miekompetentych patałachów. Telefony z reklamacjami nie przynoszą rezultatów. Za każdym razem jest podawana informacją, że reklamacja została zgłoszona i przekazana dalej, ale tauron nie wie dlaczego się ze mną nikt nie skontaktował więc robią kolejne zgłoszenie i tak w koło. ZaletyBrak -
~Tomek / 2023-06-02 07:36
Po wprowadzeniu zmian funkcjonalności serwisu internetowego "Mój Tauron", została z niego usunięta opcja zakupu prądu dla liczników przedpłatowych. W tej chwili możliwość doładowania licznika istnieje w teorii, w "Żabce", jednak przeszkolenie personelu często uniemożliwia takie zasilenie. Drugą metodą jest przelew międzybankowy, aczkolwiek czas realizacji takiego przelewu jest na tyle długi, lepiej więc zaopatrzyć się powerbanki, lub świeczki. Porażka. Do tego na stronach serwisu "Mój Tauron", przewija się logo partnera odpowiedzialnego za obsługę płatności on-line, co dodatkowo wprowadza chaos. tauronie, kury wam macać, a nie energią handlować. ZaletyBrakWadyCały Tauron, to jedna wielka porażka. -
~Kasia / 2023-06-01 21:29
Jest porażka z licznikami przedplatowymi prowizja.coraz wyższa żenada -
-
~Beata / 2023-06-01 06:37
Czytam opinie i zgadzam się z ludźmi. Od kilku miesięcy przychodzą mi kolosalne kwoty za prąd za mieszkanie w którym obecnie nikt nie mieszka. Nie potrafię zmienić taryfy. Czy Śląsk nie może coś z tym zrobić??? TAURON powinien mieć porządną konkurencję. Mieszkam w innym regionie, gdzie dostawcą jest inna firma. Tu nie ma takich sytuacji! -
~Julia / 2023-05-31 16:09
Na tą firmę trzeba podawać do sądu.
Poprostu kłamią i obkradają ludzi.ZaletyŻadnejWadyCaly Tauron to jest wadą -
~Aga / 2023-05-31 13:41
Dla mnie w każdej kategorii zero. Poprzez brak fizycznych odczytów inkasenta przez rok znalazłam się w sytuacji, kiedy różnica między ich fv, jak się okazało prognozowanymi, a rzeczywistym zużyciem wyniosła ponad 3000 kWh!
Nie miałam pojęcia, że płacę za usługę, której nie świadczą i nikt nie przychodzi, a ja nie miałam dostępu do skrzynki, by sprawdzić stan licznika. Po mojej interwencji odczyt odbył się po roku!!!
Oszukali mnie, bo nie rozliczyli mnie na koniec 2022 roku i:
- policzyli różnicę po wyższym Vacie
- po nowych stawkach
- uznali, że 2000 kWh z tarczy już w styczniu przekroczyłam, więc każda 1 kWh to już teraz prawie 1 zł netto.
Celowo nie podają numerów telefonu do osób kompetentnych, na infolinii codziennie ktoś inny, na pisma nie odpowiadają. Czuję się oszukana, sprawę oddałam do rzecznika praw konsumenta.ZaletybrakWadymnóstwo -
~Katarzyna / 2023-05-30 19:22
BANDA ZŁODZIEJI!!!
Posiadam fotowoltaike i nie rozumiem faktur w wysokości prawie 2 tysiące co 2 miesiące.
Żenada- powinien się za nich wziąć sąd. Jak można tak okradać ludzi przy wysokiej inflacji i niskich wypłatach.ZaletyBrak
strona 19 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »