Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2023-06-27 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy od lutego,nie dostałam rachunku,domagałam się wyjaśnienia, ale powiedziano mi,że wszystko mam uregulowane, po czym przyszły dwa rachunki na kwotę 2,200 zł.Samotnie wychowuję dwoje dzieci,zarobki 2,800.zrobili ze mnie dłużnika, gdzie nigdy nie zalegałam za prąd. Nie mam już siły dzwonić.Mam wszystko na prąd, pomimo tego,że wszyscy wracamy późnym popołudniem rachunki miałam po 1200zł,czy to normalne?zlozylam wniosek o raty,zero odpowiedzi przez miesiąc,wniosek o dodatkowe kwh(karta dużej rodziny)też nie wiem czy rozpatrzony czy nie,natomiast windykacja poszła im szybko. Przez telefon uznano mi raty,po czym zlikwidowano bez słowa, bo podobno nie płaciłam!!!a jak miałam zapłacić skoro w opcji płatności wyświetlało się w realizacji,a później ZAPŁACONO,chce mi się wyć.Zrobili ze mnie dłużnika, i nie mam możliwości zalatwienia sprawy. Nie wiem co mam płacić, bo aplikacja ciągle wyświetla dziwne kwoty,odsetki mi rosną.
    ZaletyŻadnych
    WadySkutecznie mordujecie ludzi,zwłaszcza najbiedniejszych
  • ~Klaudia / 2023-06-27 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 miesięcy próbujemy załatwić sprawę związaną z nadpłatami powstałymi na naszym koncie. 3 miesiące temu rozwiązaliśmy umowę z Tauronem i nadal nie możemy uzyskać zwrotu pieniędzy. Infolinia to jeden wielki żart. Dzwonię codziennie żeby sprawić czy coś już wiadomo ale konsultanci mają tak nie wielkie możliwości, że właściwie oprócz udzielenia informacji, które każdy widzi na swoim koncie nie wiele więcej są w stanie zrobić. Mogą przekazać wniosek dalej ale gdzie i kiedy byłaby odpowiedź tego nie wiadomo. Podkreślam, że od 3 miesięcy Tauron nie jest w stanie zwrócić naszych pieniędzy i trzyma je u siebie.

    Pod koniec roku mieliśmy również kłopot z fakturami. Przez cały grudzień prawie codziennie się z nimi kontaktowaliśmy. Dziesięciu konsultantów przekazało mi informację, która przy 11 konsultancie okazała się całkowicie błędna więc przez cały miesiąc byłam wprowadzona w błąd (świadomie bądź nie) ale kiedy złożyliśmy zażalenie/reklamacje oczywiśce brak odzewu. Nie dość, że chyba nikt się tymi sprawami nie zajmuje to jeszcze połowa konsultantów nie jest właściwie przeszkolona i sami nie wiedzą coo robią.

    Nikomu nie polecam korzystania z ich usług.
    ZaletyBRAK
    WadySzkoda czasu wymieniać wszystkich.
  • ~JW / 2023-06-26 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z kontaktem. Dzwonię o 3 razy, czas każdej rozmowy 1,5h, kończy się na tym ze mają wysłać maila i cisza.
    Doliczają dodatkowe opłaty bez zgody. Tragediaaaa
  • ~Paweł / 2023-06-23 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, zapisy do biura obsługi klienta, wolne terminy za ok 3 tygodnie. Klient jest dla tej firmy nikim . Chyba wszyscy tam zapomnieli za czyją kasę żyją
  • ~mira / 2023-06-23 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przepisałam licznik, wystawili fakturę korygującą według której mam nadpłatę. Podałam konto do zwroyu. Mimo upływu 3,5 tygodnia i trzech interwencji na infolinii nadal nie mam zwrotu nadpłaty.
    No ale cóz jak na czele firmy stoją rządowe pociotki.
  • ~Egon / 2023-06-22 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno den aplikacja nie działa dziś od co najmniej 7:00 do teraz a mamy 19:10.
    Ale dla Taurona to chwilowe trudności.
    WadyTa firma nie ma żadnych zalet.
    Większość pracowników tej firmy zachowuje się jakby łaskę robiło że zajmuje się klientem.
  • ~Magda / 2023-06-22 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2022 roku omyłkowo opłaciłam dwukrotnie fakturę. Nie zwrócono mi tych pieniędzy, więc w listopadzie poprosiłam o rozliczenie nadpłaty na fakturę z listopada, bo lokal został sprzedany i chciałam zakończyć współpracę z Tauronem i przepisać lokal na nowego wlasciciela.

    Konsultantka z Tauronu powiedziała, że w systemie ma zaznaczone że nadpłata jest zwrócona, więc mam zapłacić za listopad. Poprosiłam o potwierdzenie wpłaty, ponieważ ja przelewu nie otrzymałam. Tauron w odpowiedzi odciął prąd w lokalu…

    Musiałam zapłacić za listopad (plus odsetki) oraz za grudzień (mimo iż lokal już był sprzedany). Zapłaciłam i prąd wrócił, a ja otrzymałam fakturę za ponowne przyłączenie. Nadpłata nadal nie była zwrócona.

    Reklamacja została rozpatrzona odmownie w styczniu - bo skoro nie płaciłam, to moja wina.

    Nadpłata została cichaczem zwrócona 13.02.2023 … zero przeprosin, zero odzewu. W końcu to Tauron ma prawo przetrzymywać moje pieniądze.

    Kolejna reklamacja znowu odmownie - Tauron nic nie wie o przetrzymywaniu moich pieniędzy. Wie tylko tyle, że nie zapłaciłam za listopad w terminie.

    Na moje mailowe prośby o wyjaśnienie dlaczego jest tak nierówne traktowanie i dlaczego Tauron mnie oszukał w sprawie nadpłaty, utrzymałam odpowiedz że moja skarga nic nie wnosi do sprawy i mam płacić.
    Zaletybrak niestety ;/
    Wadymonopolistyczne zachowania, arogancja postawa osób tam pracujących, bezkarne oszustwa finansowe
  • ~Mari / 2023-06-21 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak zachwalają załatwianie spraw online ,a teraz chciałem przepisać licznik i nawet takiej możliwości ze swojego konta nie mam i będzie trzeba zapiepszać 50 km bo punkty to mają takie porobione że szkoda słów
  • ~MO / 2023-06-20 17:05
    Ocena: 1.80 / 5
    Kontakt przez infolinię to jakaś kpina. 5 min może 10 min a może 1 min I tak od 56 minut. To może opłaty też tak będziemy przelewać!?!?! Może w styczniu może w marcu . Każdy zbój na swój strój.
  • ~Kasia / 2023-06-20 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta i możliwość załatwienia czegokolwiek jest poniżej jakichkolwiek standardów... to co TAURON wyprawia z klientami nadaje się na pozew zbiorowy. Przykre jest to, że w XXI wieku nie ma alternatywy zmiany dostawcy prądu.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Katarzyna / 2023-06-19 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona. Naliczyli opłate prawie 800 zł, opłata handlowa, nie informując o tym. Jak się dzwoni na infolinię, to wszyscy mydlą oczy!!!!
  • ~Becior / 2023-06-19 17:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Miło byłoby uzyskać rzeczywisty czas oczekiwania na połączenie, bo od godziny dostaję informację, że 'Czas oczekiwania na połączenie wynosi mniej niż pół minuty'. Doceniłabym prawdziwy czas oczekiwania niż kwitnięcie na infolinii w sumie 2 godziny... Jeszcze nigdy nie czekałam przy CSC tak niedorzecznie długo tylko po to, żeby poinformować Tauron, że księgowanie po ich stronie jakoś nie wyszło.
  • ~tomex / 2023-06-19 16:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dość ,że okradaja klientów wystawiając niezgodne z umową faktury,to jeszcze oszukują wystawiając umowę z wczesniejszą datą,tak aby pozbawić klienta wpowiedzenia tej umowy ,bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Czy jakiś organ kontrolny czyta te nasze opinie,czy spółkom SP wolno robić z obywatelem co się chce i wszystko to jest bezkarne.Poprzednich złodzieji zastąpili obecni.I idź tu człowieku na głosowanie.NA KOGO
    Zaletybrak
    Wadyskandaliczne traktowanie klienta
  • ~KPINA / 2023-06-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    MIESIĄC CZEKANIA NA WIZYTE... KPINA CO TO MA BYĆ BLA BLA BLA troche dłuższa opinia
  • ~Magdalena / 2023-06-19 09:46
    Ocena: 3.20 / 5
    Zadzwoniłam na infolinię konsultant odezwał się po 3min ,pani spytała o sprawę i kazała czekać na aktualizację,włączyła muzykę po 45 min słuchania wyłączyłam się,po co ta infolinia?
  • ~mlezniak / 2023-06-17 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nastawieni na wyludzanie pieniadze i nic wiecej . 15 rozmow od marca 23 w wiekszasci z niedouczonymi pracownikami , 1 wizycie w punkcie po 2 tygodniach czekania na ta wizyte nie doprowadzilo do rozliczenia sie do 15/06/23 . chce zaplacic i sie dowiedziec ile i za co . kazda odpowiedz inna niż poprzednia . za komuny bylo lepiej i bardziej zrozumiale . EUROPA ?????? gdzie ???? tu taj ???????????????
  • ~Doktor prądownik / 2023-06-16 23:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajna obsługa na infolinii!
    Wszystko spoksik, git, malina!
    Zaletywszystko git, inteligenty, kompetentny i przystojny konsultant
    Wadybrak danych
  • ~anonymous / 2023-06-16 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Planowane wyłączenie prądu 8-12 jest godzina 14 nadal brak na stronie nic nie zaktualizowane ze jest przedłużone żenada jest 2023 a nie lata 80 żeby człowiek był bez prądu a czym bardziej bez Internetu miałem pracować 2h dłużej bo miało być do 12 teraz już 4h dziękuje wam za waszą genialną usługę
    ZaletyBrak
    Wadydużo
  • ~Paulina / 2023-06-16 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Wystawili niepoprawnie umowę. Czas miał być 2 tyg maksymalnie. I tak i to 3 tydzień dzwonię na infolinię..
  • ~td / 2023-06-15 18:12
    Ocena: 1.40 / 5
    beznadziejny kontakt, brak możliwości kontaktu z pracownikiem przez telefon
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976