Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 975 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mira / 2023-06-23 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przepisałam licznik, wystawili fakturę korygującą według której mam nadpłatę. Podałam konto do zwroyu. Mimo upływu 3,5 tygodnia i trzech interwencji na infolinii nadal nie mam zwrotu nadpłaty.
    No ale cóz jak na czele firmy stoją rządowe pociotki.
  • ~Egon / 2023-06-22 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno den aplikacja nie działa dziś od co najmniej 7:00 do teraz a mamy 19:10.
    Ale dla Taurona to chwilowe trudności.
    WadyTa firma nie ma żadnych zalet.
    Większość pracowników tej firmy zachowuje się jakby łaskę robiło że zajmuje się klientem.
  • ~Magda / 2023-06-22 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2022 roku omyłkowo opłaciłam dwukrotnie fakturę. Nie zwrócono mi tych pieniędzy, więc w listopadzie poprosiłam o rozliczenie nadpłaty na fakturę z listopada, bo lokal został sprzedany i chciałam zakończyć współpracę z Tauronem i przepisać lokal na nowego wlasciciela.

    Konsultantka z Tauronu powiedziała, że w systemie ma zaznaczone że nadpłata jest zwrócona, więc mam zapłacić za listopad. Poprosiłam o potwierdzenie wpłaty, ponieważ ja przelewu nie otrzymałam. Tauron w odpowiedzi odciął prąd w lokalu…

    Musiałam zapłacić za listopad (plus odsetki) oraz za grudzień (mimo iż lokal już był sprzedany). Zapłaciłam i prąd wrócił, a ja otrzymałam fakturę za ponowne przyłączenie. Nadpłata nadal nie była zwrócona.

    Reklamacja została rozpatrzona odmownie w styczniu - bo skoro nie płaciłam, to moja wina.

    Nadpłata została cichaczem zwrócona 13.02.2023 … zero przeprosin, zero odzewu. W końcu to Tauron ma prawo przetrzymywać moje pieniądze.

    Kolejna reklamacja znowu odmownie - Tauron nic nie wie o przetrzymywaniu moich pieniędzy. Wie tylko tyle, że nie zapłaciłam za listopad w terminie.

    Na moje mailowe prośby o wyjaśnienie dlaczego jest tak nierówne traktowanie i dlaczego Tauron mnie oszukał w sprawie nadpłaty, utrzymałam odpowiedz że moja skarga nic nie wnosi do sprawy i mam płacić.
    Zaletybrak niestety ;/
    Wadymonopolistyczne zachowania, arogancja postawa osób tam pracujących, bezkarne oszustwa finansowe
  • ~Mari / 2023-06-21 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak zachwalają załatwianie spraw online ,a teraz chciałem przepisać licznik i nawet takiej możliwości ze swojego konta nie mam i będzie trzeba zapiepszać 50 km bo punkty to mają takie porobione że szkoda słów
  • ~MO / 2023-06-20 17:05
    Ocena: 1.80 / 5
    Kontakt przez infolinię to jakaś kpina. 5 min może 10 min a może 1 min I tak od 56 minut. To może opłaty też tak będziemy przelewać!?!?! Może w styczniu może w marcu . Każdy zbój na swój strój.
  • ~Kasia / 2023-06-20 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta i możliwość załatwienia czegokolwiek jest poniżej jakichkolwiek standardów... to co TAURON wyprawia z klientami nadaje się na pozew zbiorowy. Przykre jest to, że w XXI wieku nie ma alternatywy zmiany dostawcy prądu.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Katarzyna / 2023-06-19 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona. Naliczyli opłate prawie 800 zł, opłata handlowa, nie informując o tym. Jak się dzwoni na infolinię, to wszyscy mydlą oczy!!!!
  • ~Becior / 2023-06-19 17:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Miło byłoby uzyskać rzeczywisty czas oczekiwania na połączenie, bo od godziny dostaję informację, że 'Czas oczekiwania na połączenie wynosi mniej niż pół minuty'. Doceniłabym prawdziwy czas oczekiwania niż kwitnięcie na infolinii w sumie 2 godziny... Jeszcze nigdy nie czekałam przy CSC tak niedorzecznie długo tylko po to, żeby poinformować Tauron, że księgowanie po ich stronie jakoś nie wyszło.
  • ~tomex / 2023-06-19 16:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dość ,że okradaja klientów wystawiając niezgodne z umową faktury,to jeszcze oszukują wystawiając umowę z wczesniejszą datą,tak aby pozbawić klienta wpowiedzenia tej umowy ,bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Czy jakiś organ kontrolny czyta te nasze opinie,czy spółkom SP wolno robić z obywatelem co się chce i wszystko to jest bezkarne.Poprzednich złodzieji zastąpili obecni.I idź tu człowieku na głosowanie.NA KOGO
    Zaletybrak
    Wadyskandaliczne traktowanie klienta
  • ~KPINA / 2023-06-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    MIESIĄC CZEKANIA NA WIZYTE... KPINA CO TO MA BYĆ BLA BLA BLA troche dłuższa opinia
  • ~Magdalena / 2023-06-19 09:46
    Ocena: 3.20 / 5
    Zadzwoniłam na infolinię konsultant odezwał się po 3min ,pani spytała o sprawę i kazała czekać na aktualizację,włączyła muzykę po 45 min słuchania wyłączyłam się,po co ta infolinia?
  • ~mlezniak / 2023-06-17 06:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nastawieni na wyludzanie pieniadze i nic wiecej . 15 rozmow od marca 23 w wiekszasci z niedouczonymi pracownikami , 1 wizycie w punkcie po 2 tygodniach czekania na ta wizyte nie doprowadzilo do rozliczenia sie do 15/06/23 . chce zaplacic i sie dowiedziec ile i za co . kazda odpowiedz inna niż poprzednia . za komuny bylo lepiej i bardziej zrozumiale . EUROPA ?????? gdzie ???? tu taj ???????????????
  • ~Doktor prądownik / 2023-06-16 23:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajna obsługa na infolinii!
    Wszystko spoksik, git, malina!
    Zaletywszystko git, inteligenty, kompetentny i przystojny konsultant
    Wadybrak danych
  • ~anonymous / 2023-06-16 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Planowane wyłączenie prądu 8-12 jest godzina 14 nadal brak na stronie nic nie zaktualizowane ze jest przedłużone żenada jest 2023 a nie lata 80 żeby człowiek był bez prądu a czym bardziej bez Internetu miałem pracować 2h dłużej bo miało być do 12 teraz już 4h dziękuje wam za waszą genialną usługę
    ZaletyBrak
    Wadydużo
  • ~Paulina / 2023-06-16 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Wystawili niepoprawnie umowę. Czas miał być 2 tyg maksymalnie. I tak i to 3 tydzień dzwonię na infolinię..
  • ~td / 2023-06-15 18:12
    Ocena: 1.40 / 5
    beznadziejny kontakt, brak możliwości kontaktu z pracownikiem przez telefon
  • ~tomex / 2023-06-15 09:49
    Ocena: 1.80 / 5
    Ta firma to największy złodziej na rynku energii.Cena 1 KWh w pakiecie G11 to z wszystkimi obowiązkowymi dopłatami 2,24zł.To wzrost w stosunku do 2022r o 100 procent.I to ma być to głoszone przez rząd zamrożenie cen energii w 2023roku.Bazują głównie na starszych ludziach ,którzy uznajac ,że tak musi być płacą.A przecież na rynku jest kilku sprzedawców energii,którzy oferuja niższe ceny.Rezygnacja z tych złodziejskich opłat nie jest taka trudna.Sam to przeszedłem ,wiec wiem co piszę.Brońmy się,bo za nas nikt tego nie zrobi
  • ~Dj / 2023-06-15 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ani dobrze ani tanio. Jezeli chcecie być wyruchani na kasę to w burdelu lepiej się opłaca (taniej). To poprostu dno i 5m mułu. Człowiek dostaje kwoty wyssane z palca. Rachunek został zapłacony na początku miesiaca a obsługa dalej nie zaksięgowała wpłaty i naliczają odsetki. Tragedia. Jezeli byłby inny dostawca pradu, myślę że wszyscy by uciekli od taurona. Każdy mówi co innego. Żadnych konkretnych odpowiedzi na najprostsze pytania. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyTauron
  • ~Rozczarowany klient. / 2023-06-14 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to jedna wielka firma oszukująca klientów. Faktury z kwotami wyssanymi z palca. Wystawili mi prognozy na miesięczne zużycie prądu, który realnie zużywam w ciągu 7 miesięcy!
    Przepisywałem umowę na siebie ponieważ członek rodziny na którego była umowa zmarł. Podczas przepisywania zapytałem czy są jakieś zaległości. Usłyszałem przez telefon że należy zrobić niewielką dopłatę za poprzedni rok. Przyszła na moje już konto faktura na kwotę 300 zł. Zadzwoniłem do Tauronu i zapytałem czy to jest ta dopłata za poprzedni rok. Otrzymałem informację że tak to jest właśnie ta dopłata. Zapłaciłem. Po 3 miesiąca przyszło wezwanie do zapłaty na kwotę 2000 zł!!! - dopłata za świadczenie usług za rok 2022. Prąd miałem opłacony w całości ale okazało się że za usługi im zapłaciłem 2000 zł za mało. A wiecie co się stało z rzekomą dopłatą za poprzedni rok? Tauron przeksięgował wpłatę 300 zł na całkiem inny adres!!! Oszuści i złodzieje! Szlag człowieka trafia. Mają monopol i nawet nie można zmienić tej bandy złodziei na kogoś innego. Brak słów.
    ZaletyNajwiększy legalny "gwałciciel" w Polsce. Jestem pełen podziwu jak można ruchać Polaków na hajs i nie ponosić za to odpowiedzialności.
    WadyBrak zalet.
  • ~Poszkodowany / 2023-06-14 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkich oszukanych przez Tauron zapraszam na stronę FB Poszkodowani przez Tauron: https://www.facebook.com/groups/267762279133387/
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 975
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926