strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Brak Słów / 2023-07-05 19:44
Burdel taki jak w Rządzie brak słów. Brako kontaktu. -
-
~Klient prywatny / 2023-07-05 18:12
Katastrofa!!!!!!! Non stop serwisują,burdel mają,klienci nie wiedzą ile mają zapłacić,nie idzie na ebuku wpisać stanu licznika. Większego syfu nie widziałam. Dodzwonić się do konsultanta to cud i okazuje się że konsultant gówno wie bo trwają prace serwisowe. Szkoda,że Vatenfall zniknął bo to była BARDZO DOBRA JAKOŚĆ I FIRMA. Tauron to jeden Wielki burdel i bajzel. ZaletyŻadnychWadyJest ich 1000 -
~K / 2023-07-05 16:12
Oni sobie chyba jaja robią ze co tydzień są ,,awarie elektrowni” w okolicach Skawiny i Tyńca!!! Ludzie maja swoje działalności, wszystko jest teraz na prąd a oni bez uprzedzenia wyłączają go nawet na kilka godzin. Nie po to płaci się tak wysokie rachunki - jest to żenujące -
~Aga / 2023-07-05 11:59
Totalna katastrofa!!!!! - NIE ZASŁUGUJE NA ŻADNĄ GWIADKĘ!!!!!!
obsługa klienta - odsyłanie do innych konsultantów
wiadomości do jednej sprawy wpisanej w tytule chyba trafiają do różnych osób, przez co dokumenty "dosłane" na życzenie obsługi tauron są przyjmowane jako nowa sprawa..... i tak w kółko...
brak współpracy wewnątrz firmy
sprawy o minimalnym nawet stopniu trudności są "niezałatwialne"
długi okres oczekiwania na osobistą wizytę
nieprawidłowe naliczenia nie wiadomo z kąd, od których liczone są kary za nieterminowość, a potem nadpłaty na koncie
długi czas oczekiwanie na konsultacje telefoniczne i brak możliwości "oddzwonienia" - trzeci dzień wiszę na tel. i nic to nie dało dotychczas...
źle, źle, źle... BARDZO ŻLE!!!!ZaletybrakWadyżenująco niski poziom usług!!!!
-
~Grazyna / 2023-07-04 21:31
Tragedia dramat masakra.Konsultanci są tak nie ogarnięci że nie potrafią odpowiedzieć na pytania.Naliczają kosmiczne nadpłaty nie wiedzą skąd a potem są niedopłaty,nie wiadomo skąd.Kazdy konsultant gada co innego na to samo pytanie.Kpina,kpina,koona. Zalety???brakWadyDuuzo -
~Celina / 2023-07-04 13:40
Obecnie najgorsza firma w kraju. Nie można uzyskać informacji. -
~Klientka / 2023-07-04 11:34
Tauron monipolista -jedna wielka tragedia. Chciałabym, aby była opcja wyboru, żeby mieli jakąś motywację do zajęcia pracą. Konkrety : W ciągu 2 lat nie potrafili ustalić dlaczego nie mogę założyć profilu klienta na moim NIP. Nie Odpowiadają na reklamacje. Jedna z 8 na jakie odpowiedzieli - napisali mi jak założyć konto klienta książkowo jak nie ma problemu. Nie przeczytali ze zrozumieniem - jaki mam problem. Przy podpisaniu umowy nie potrafia określić miesięcznego kosztu mimo podania zużycia. Przygotowanie umowy na infolini 1,5h !!!! - po każdym moim pytaniu 10-15 min muzyczki w tle!! Boże brońNas przed takimi Instytucjami. Bo to nie Firma - To Instytucja monopolista mający Klienta w d.. ZaletyBrakWadyWszystko- obsługa, dostep, transparentność zasad, cen.. !! masakra -
~Mj / 2023-07-04 06:01
Tauron to zorganizowana grupa przestepcza, ktora co pol roku wykazuje nadplaty, po ich wybraniu, 2-3 msc pozniej wykazuja absurdalne niedoplaty na lokalizacjach, w ktorych nikt nie mieszka czy w lokalach gdzie bylt nadplaty. Od miesiaca rozpatruja reklamacje bo „wymaga glebszego spojrzenia”, fck u -
-
~Piotr / 2023-07-03 16:30
Od 8 miesięcy nie umiem załatwić sprawy leżacej w interesie Tauronu. Dwukrotnie zagubiono złożone papiery. Cisza! Dwukrotnie skladano skargę,cisza. Podkreślam, że to interes Tauronu mam płacić większe rachunki. Infolinia tylko wprowadza w błąd. Zapomnijcie, że rozmowy są nagrywane, moje cztery przepadły. Właśnie podjąlem kolejną próbę kontaktu osobistego. Otrzymałem termin 30 lipca rozmawiałem 30 czerwca. I zostałem pouczony, że na spotkanie mam się stawić punktualnie, bo mi termin przepadnie. Komuś chyba w głowie się coś przemeblowało. A najciekawsze, że mam się skontaktować z Tauronem Sprzedaż ponieważ muszę dostarczyć dokument wystawiony przez Tauron Dystrybucja. Kawka pełną gębą! ZaletyNa prawdę ktoś tu coś wpisał?WadyTrochę mała ta rubryka. -
~Dj / 2023-07-03 14:15
Obsługa tego monopolisty na poziomie zera.
Ignorancja niewiedza i w d mają klientów -
~Marek. / 2023-07-02 21:38
TAURON bez końca ,,serwisuje" swoje... serwisy. Mój TAURON/eBOK to katastrofa. ZaletyBrakWadyFaktury za energię wystawiane z bardzo dużym opóźnieniem przy czym te faktury są niezrozumiałe dla przeciętnego klienta tej firmy. Stan licznika podawany w serwisie Mój TAURON/eBOK nie są brane w ogóle pod uwagę. Rozliczenia dokonywane są na podstwie ,,prognozy" (?). Po co w takim razie podawanie stanu licznika przez klienta? Podaję stan liznika regularnie każdego 1 dnia miesiąca. Chciałbym na tej podstawie płacić za bieżące, faktyczne zużycie energii a nie za ,,prognozy". Gazownia nie ma z tym problemów. -
~Magda / 2023-07-02 15:14
Aplikacja mój Tauron katastrofalna. Niewygodna w obsłudze, menu rozrzucone, wygląd fatalny, nieład. Bardzo często niedostępna bo występuje błąd lub prace serwisowe. Tauron mógłby popracować nad lepszym wyglądem tej apki. Niby ciągle aktualizują, ale efektów brak :( WadyAplikacja katastrofalna!!! -
~Joanna / 2023-07-01 09:22
Fatalna obsługa klienta zero komptencji Pani Agata która w ogóle mnie wie o czym mówi ZaletyŻadnaWadyFatalna obsluga -
~Energoslaw / 2023-06-30 20:57
Umówic na wizytę się trzeba z miesięcznym wyprzedzeniem. Na infolinię pracują ludzie niekumaci raz to doradzają raz coś innego niczego załatwić nie można. Protokół oddania lokalu wysłałem na maila i od miesiąca licznik nie został przepisany. Zmiany srowidowe doprowadziły do tego że ta firma to dno...muł i tona wodorostów. ZaletyBrakWadySame -
~Justyna / 2023-06-30 13:01
Doliczona opłata handlowa ponad 125 zł miesięcznie. Dzwonię z reklamacją, mam podpisać nową umowę , na którą czekam już prawie miesiąc. Pismo z prośbą o anulowanie opłaty handlowej mogę wysłać dopiero po podpisaniu umowy. Mama - emerytka prawie dostała zawału kiedy zobaczyła rachunek. No cóż , monopolista ma wszystkich gdzieś. BOK tragedia ZaletyZeroWadySame wady -
~Waldemar / 2023-06-28 09:42
Cennik z 15 zł na 130 zł, maila z informacją nie znalazłem ale takie informacje powinny przyjść też pocztą. Reklamacją nie uznana, na infolini przełączają 4 razy bo nikt nic nie wiem. Wczoraj słyszę że dostanę część zwrotu jak wybiorę któryś z cenników, dziś chcę wybrać cennik i słyszę że nie dostanę zwrotu. Każdy mówi coś innego, kłamstwo za kłamstwem albo niekompetentni ludzie wprowadzający klientów w błąd. Proszę żeby przełączył mnie do kobiety z którą rozmawiałem wczoraj albo do innego konsultanta bo może on o czymś nie wiem ale nie chcę po czym chyba blokuje muj numer bo teraz nie mogę w ogóle się połączyć z informacją. Dzwonię od 3 dni i wcześniej nie było takiej sytuacji że odrzucało mi połączenia albo informowało że wszystkie infolijie zajęte, od pół godziny tak jest.
Jestem do tyłu prawie 700 zł i nie zostawię tak tego. Nie polecam tauronaZaletyBrakWadyZa dużo pisania -
-
~Joanna / 2023-06-27 18:36
Problemy od lutego,nie dostałam rachunku,domagałam się wyjaśnienia, ale powiedziano mi,że wszystko mam uregulowane, po czym przyszły dwa rachunki na kwotę 2,200 zł.Samotnie wychowuję dwoje dzieci,zarobki 2,800.zrobili ze mnie dłużnika, gdzie nigdy nie zalegałam za prąd. Nie mam już siły dzwonić.Mam wszystko na prąd, pomimo tego,że wszyscy wracamy późnym popołudniem rachunki miałam po 1200zł,czy to normalne?zlozylam wniosek o raty,zero odpowiedzi przez miesiąc,wniosek o dodatkowe kwh(karta dużej rodziny)też nie wiem czy rozpatrzony czy nie,natomiast windykacja poszła im szybko. Przez telefon uznano mi raty,po czym zlikwidowano bez słowa, bo podobno nie płaciłam!!!a jak miałam zapłacić skoro w opcji płatności wyświetlało się w realizacji,a później ZAPŁACONO,chce mi się wyć.Zrobili ze mnie dłużnika, i nie mam możliwości zalatwienia sprawy. Nie wiem co mam płacić, bo aplikacja ciągle wyświetla dziwne kwoty,odsetki mi rosną. ZaletyŻadnychWadySkutecznie mordujecie ludzi,zwłaszcza najbiedniejszych -
~Klaudia / 2023-06-27 10:47
Od 3 miesięcy próbujemy załatwić sprawę związaną z nadpłatami powstałymi na naszym koncie. 3 miesiące temu rozwiązaliśmy umowę z Tauronem i nadal nie możemy uzyskać zwrotu pieniędzy. Infolinia to jeden wielki żart. Dzwonię codziennie żeby sprawić czy coś już wiadomo ale konsultanci mają tak nie wielkie możliwości, że właściwie oprócz udzielenia informacji, które każdy widzi na swoim koncie nie wiele więcej są w stanie zrobić. Mogą przekazać wniosek dalej ale gdzie i kiedy byłaby odpowiedź tego nie wiadomo. Podkreślam, że od 3 miesięcy Tauron nie jest w stanie zwrócić naszych pieniędzy i trzyma je u siebie.
Pod koniec roku mieliśmy również kłopot z fakturami. Przez cały grudzień prawie codziennie się z nimi kontaktowaliśmy. Dziesięciu konsultantów przekazało mi informację, która przy 11 konsultancie okazała się całkowicie błędna więc przez cały miesiąc byłam wprowadzona w błąd (świadomie bądź nie) ale kiedy złożyliśmy zażalenie/reklamacje oczywiśce brak odzewu. Nie dość, że chyba nikt się tymi sprawami nie zajmuje to jeszcze połowa konsultantów nie jest właściwie przeszkolona i sami nie wiedzą coo robią.
Nikomu nie polecam korzystania z ich usług.ZaletyBRAKWadySzkoda czasu wymieniać wszystkich. -
~JW / 2023-06-26 15:11
Tragedia z kontaktem. Dzwonię o 3 razy, czas każdej rozmowy 1,5h, kończy się na tym ze mają wysłać maila i cisza.
Doliczają dodatkowe opłaty bez zgody. Tragediaaaa -
~Paweł / 2023-06-23 12:55
Masakra, zapisy do biura obsługi klienta, wolne terminy za ok 3 tygodnie. Klient jest dla tej firmy nikim . Chyba wszyscy tam zapomnieli za czyją kasę żyją
strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »