Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 983 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adi1234 / 2023-07-08 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma
    Mam taką sytuację że pali mi się instalacją w domu od licznika. Od ludzi z infolini z pogotowa energetycznego dowiedziałem się na własną rękę mam załatwić sobie elektryka w weekend bo oni nie będą ingerować mimo tego że cały czas dymu się z licznika. CO TO MA KUR**A BYĆ ŻADNEJ POMOCY A JAK TRZEBA PŁACIC TO PIERWSI PISZĄ
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa
  • ~. / 2023-07-07 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma, opóźnienie w wystawieniu faktury ponad 8 miesięcy. Co Wy tam w ogóle robicie?
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania, obsługa klienta
  • ~Raffy / 2023-07-06 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego tauron stał się zmora mojego życia. Najpierw SKANDALICZNE powtórzę SKANDALICZNE podwyżki. Siostra która mieszka w Niemczech zapytała podczas rozmowy ile płacimy za prąd w Pl. Jak jej powiedziałem ile to skwitowała to krótkim zdaniem. Szok. Podobne stawki jak w Niemczech. Ale Polska to nie Niemcy i zarobki tez nie zachodnie. Mam pompe ciepła. Nagle rachunki zaczęły przychodzić miesięcznie po 3,5 tysiąca w okresie grzewczym. Wcześniej było max 1500 pln. Założyłem Fotowoltaika i zaczęły się przeboje. Czeka się po 40 minut czasami słuchając co chwila czas oczekiwania poniżej jednej minuty. I tak przez pół godziny 40 minut. Jak już odbiorą to kazdy konsultant udział innej informacji na to samo pytanie i przełączanie do innego działu. Do dzisiaj nie wiem ile dokładnie mam płacić za kw po przekroczeniu 2000kw. Wg konsultantów to są to stawki 79 g 85g 1,50 1.23. Nie wiem chyba można sobie wybrać. Zlozylem 3 skargi pisemne opisujące moje doświadczenia na początku marca. Nadal nie otrzymałem odpowiedzi Wciskają kity i odsyłają do innych działów. Sąsiadce. Starszej pani która kiedyś płaciła po 30 zł na miesiąc przyszedł rachunek na 9 tysięcy. Okazało się ze naliczali jej co miesiąc ponad 300 zł opłat handlowych za dwa liczniki.znajomy mechanik mówił ze dostał rachunki i złapał się za głowę. 6zl/kw Co tauron wyprawia powinno zostać nagłośnione w mediach bo to jest skandal. Sam fakt jak przedstawia się ocena tej firmy na opiniuj.pl wręcz krzyczy ze dzieje się bardzo zle.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojtek / 2023-07-06 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pol roku walczę żeby zmienić płatnika
  • ~tauron to żart / 2023-07-06 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jeden wielki żart, czas oczekiwania poniżej 1 min = pół godziny. Monopolista zmienia przy tym rachunki z rzeczywistych na prognozowane ściągnięte chyba z sufitu.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Bartosz / 2023-07-06 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie trzeba się w końcu zgrać i pozwać zbiorowo tego monopolistę bo to zakrawa na paranoję. Upublicznić w mediach i zrobić im taki dym aby opamiętali się raz na zawsze. Prezes tej firmy to przestępca.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Sebastian / 2023-07-05 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest k...a dramat. Burdel mają straszny tym syfem musi się ktoś zająć
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów
  • ~Brak Słów / 2023-07-05 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Burdel taki jak w Rządzie brak słów. Brako kontaktu.
  • ~Klient prywatny / 2023-07-05 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!!!!!! Non stop serwisują,burdel mają,klienci nie wiedzą ile mają zapłacić,nie idzie na ebuku wpisać stanu licznika. Większego syfu nie widziałam. Dodzwonić się do konsultanta to cud i okazuje się że konsultant gówno wie bo trwają prace serwisowe. Szkoda,że Vatenfall zniknął bo to była BARDZO DOBRA JAKOŚĆ I FIRMA. Tauron to jeden Wielki burdel i bajzel.
    ZaletyŻadnych
    WadyJest ich 1000
  • ~K / 2023-07-05 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oni sobie chyba jaja robią ze co tydzień są ,,awarie elektrowni” w okolicach Skawiny i Tyńca!!! Ludzie maja swoje działalności, wszystko jest teraz na prąd a oni bez uprzedzenia wyłączają go nawet na kilka godzin. Nie po to płaci się tak wysokie rachunki - jest to żenujące
  • ~Aga / 2023-07-05 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna katastrofa!!!!! - NIE ZASŁUGUJE NA ŻADNĄ GWIADKĘ!!!!!!
    obsługa klienta - odsyłanie do innych konsultantów
    wiadomości do jednej sprawy wpisanej w tytule chyba trafiają do różnych osób, przez co dokumenty "dosłane" na życzenie obsługi tauron są przyjmowane jako nowa sprawa..... i tak w kółko...
    brak współpracy wewnątrz firmy
    sprawy o minimalnym nawet stopniu trudności są "niezałatwialne"
    długi okres oczekiwania na osobistą wizytę
    nieprawidłowe naliczenia nie wiadomo z kąd, od których liczone są kary za nieterminowość, a potem nadpłaty na koncie
    długi czas oczekiwanie na konsultacje telefoniczne i brak możliwości "oddzwonienia" - trzeci dzień wiszę na tel. i nic to nie dało dotychczas...
    źle, źle, źle... BARDZO ŻLE!!!!
    Zaletybrak
    Wadyżenująco niski poziom usług!!!!

  • ~Grazyna / 2023-07-04 21:31
    Ocena: 1.20 / 5
    Tragedia dramat masakra.Konsultanci są tak nie ogarnięci że nie potrafią odpowiedzieć na pytania.Naliczają kosmiczne nadpłaty nie wiedzą skąd a potem są niedopłaty,nie wiadomo skąd.Kazdy konsultant gada co innego na to samo pytanie.Kpina,kpina,koona.
    Zalety???brak
    WadyDuuzo
  • ~Celina / 2023-07-04 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie najgorsza firma w kraju. Nie można uzyskać informacji.
  • ~Klientka / 2023-07-04 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron monipolista -jedna wielka tragedia. Chciałabym, aby była opcja wyboru, żeby mieli jakąś motywację do zajęcia pracą. Konkrety : W ciągu 2 lat nie potrafili ustalić dlaczego nie mogę założyć profilu klienta na moim NIP. Nie Odpowiadają na reklamacje. Jedna z 8 na jakie odpowiedzieli - napisali mi jak założyć konto klienta książkowo jak nie ma problemu. Nie przeczytali ze zrozumieniem - jaki mam problem. Przy podpisaniu umowy nie potrafia określić miesięcznego kosztu mimo podania zużycia. Przygotowanie umowy na infolini 1,5h !!!! - po każdym moim pytaniu 10-15 min muzyczki w tle!! Boże brońNas przed takimi Instytucjami. Bo to nie Firma - To Instytucja monopolista mający Klienta w d..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko- obsługa, dostep, transparentność zasad, cen.. !! masakra
  • ~Mj / 2023-07-04 06:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to zorganizowana grupa przestepcza, ktora co pol roku wykazuje nadplaty, po ich wybraniu, 2-3 msc pozniej wykazuja absurdalne niedoplaty na lokalizacjach, w ktorych nikt nie mieszka czy w lokalach gdzie bylt nadplaty. Od miesiaca rozpatruja reklamacje bo „wymaga glebszego spojrzenia”, fck u
  • ~Piotr / 2023-07-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 8 miesięcy nie umiem załatwić sprawy leżacej w interesie Tauronu. Dwukrotnie zagubiono złożone papiery. Cisza! Dwukrotnie skladano skargę,cisza. Podkreślam, że to interes Tauronu mam płacić większe rachunki. Infolinia tylko wprowadza w błąd. Zapomnijcie, że rozmowy są nagrywane, moje cztery przepadły. Właśnie podjąlem kolejną próbę kontaktu osobistego. Otrzymałem termin 30 lipca rozmawiałem 30 czerwca. I zostałem pouczony, że na spotkanie mam się stawić punktualnie, bo mi termin przepadnie. Komuś chyba w głowie się coś przemeblowało. A najciekawsze, że mam się skontaktować z Tauronem Sprzedaż ponieważ muszę dostarczyć dokument wystawiony przez Tauron Dystrybucja. Kawka pełną gębą!
    ZaletyNa prawdę ktoś tu coś wpisał?
    WadyTrochę mała ta rubryka.
  • ~Dj / 2023-07-03 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tego monopolisty na poziomie zera.
    Ignorancja niewiedza i w d mają klientów
  • ~Marek. / 2023-07-02 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    TAURON bez końca ,,serwisuje" swoje... serwisy. Mój TAURON/eBOK to katastrofa.
    ZaletyBrak
    WadyFaktury za energię wystawiane z bardzo dużym opóźnieniem przy czym te faktury są niezrozumiałe dla przeciętnego klienta tej firmy. Stan licznika podawany w serwisie Mój TAURON/eBOK nie są brane w ogóle pod uwagę. Rozliczenia dokonywane są na podstwie ,,prognozy" (?). Po co w takim razie podawanie stanu licznika przez klienta? Podaję stan liznika regularnie każdego 1 dnia miesiąca. Chciałbym na tej podstawie płacić za bieżące, faktyczne zużycie energii a nie za ,,prognozy". Gazownia nie ma z tym problemów.
  • ~Magda / 2023-07-02 15:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja mój Tauron katastrofalna. Niewygodna w obsłudze, menu rozrzucone, wygląd fatalny, nieład. Bardzo często niedostępna bo występuje błąd lub prace serwisowe. Tauron mógłby popracować nad lepszym wyglądem tej apki. Niby ciągle aktualizują, ale efektów brak :(
    WadyAplikacja katastrofalna!!!
  • ~Joanna / 2023-07-01 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta zero komptencji Pani Agata która w ogóle mnie wie o czym mówi
    ZaletyŻadna
    WadyFatalna obsluga
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 983
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009