ZaletyZero zalet, sam syf.
strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Michał / 2023-07-28 10:45Ocena: 1.00 / 5
Jestem patriotą i kocham Polskę, ale Tauron jest jedyną firmą państwową, o której marzę, zeby była sprzedana w prywatne ręcę i wywaleni na zbity pysk wszyscy, którzy tam pracują. Od dyrektorów po idiotki na infolinii. Won! -
-
~Max / 2023-07-27 22:42Ocena: 1.00 / 5
Witam, zdążyli się zapomnieć opłacić rachunku ludzka rzecz dodatkowo przy dzisiejszym tępie życia dużo zręczny umyka.
Było to tak zadzwoniła do mnie wczoraj pani konsultanta czy jakoś tam z informacją że jest zaległość w płatnościach odparłem ze jest taka możliwość. Po czym poinformowałem panią że w tym momencie zrobię płatność i przeprosiłem. Konsultant poinformował mnie że po opłaceniu musze ich poinformować o uregulowaniu zaległości bo mogą wyłączyć prąd. Dodam że płatności dokonałem przez ich portal Tauron eBook tam po chwili wyskakuje saldo 0. Dzisiaj o godzinie 10 rano wyłączyli prąd. Przeszedłem dzisiaj gehennę telefoniczną, po opłaceniu zaległości i wysłaniu wszystkich informacji z tym związanych do Tauron Dystrybucja od 12 godzin jestem bez prądu. Tu taj zakończę dopóki te Ścierwa będą rządzić a Tauron będzie monopolistą będziemy zniewolonymi męczennikami i na każdym kroku urzędnicy będą nami pomiatać a w erze cyfryzacji coraz gorzej co kol wiek załatwić.ZaletyŻe jesteśmy zelektryfikowani.WadyŻe tylko Tauron tym zarządza. -
~Nie wiem / 2023-07-27 19:25Ocena: 1.00 / 5
Co chwile wywala prąd.. Lecą w kulki i tylko biorą kasę..
Nie polecam bo to banda oszustów!Zalety- Jak ktoś nie chce prądu i chce być dymany bez mydła na siano to idealna firma dla ciebieWady- Brak prądu
- Brak wsparcia ze strony firmy
- Olewają zgłoszenia problemu -
~ted / 2023-07-27 09:43Ocena: 1.00 / 5
jestem prosumentem i chcialem odzyskac zwrot 20% energii, rozmawilem z 5 osobami z oslugi klienta i nikt nie potrafil mi jednoznacznie wytlumaczyc co nalezy zrobic zeby odzyskac zwrot, a 2 osoby podaly mi bledne informacje, w koncu potrzebne informacje znalazlem w internecie, nie wiem czemu tak niekompetentne osoby tam pracuja bez zadnej wiedzy, moze przydaloby sie wiecej szkolen -
~Joanna / 2023-07-26 11:37Ocena: 1.00 / 5
Dostaję odsetki za bieżące rachunki,a nie mam żadnych zaległości.Nie uwzględniono mi dodatkowych kwh na kartę dużej rodziny,to ponad 1000zł...na szczęście ptaszki mi doniosły, że tauron upada,i ma ogromne zadłużenie, dlatego oszukują ludzi,SKOŃCZYĆ Z ZAPISAMI NA AUDIENCJĘ, LUDZIE PRACUJĄ!!! ZaletyŻadneWadyKłamcy, oszuści, tumany -
~Madx / 2023-07-26 09:59Ocena: 1.00 / 5
Mimo zapłacenia rachunków nadal prąd jest nie włączony, odsyłają z działu do działu i nikt nie udzieli odpowiedź na zadawane pytania. -
~Ren / 2023-07-26 08:31Ocena: 1.00 / 5
Czytam wasze opinie i wciąż nie mogę uwierzyć ze spółka państwowa pozwala sobie na taka wtopę. Jeszcze nigdy nie widziałem tak złe ocenianej państwowej firmy. Zreszta ocena negatywna jest w pełni zasłużona. Notoryczne wprowadzanie w błąd odsyłanie z działu do działu brak klarowności w w podawaniu informacji czy danych na fakturach. Zlozylem 3 skargi droga emaliową. Do teraz nikt nie odniósł się do treści skarg. Do tego skandaliczne wysokie rachunki! ZaletyNie ma zaletWadyPorażka narodowa -
~Oburzony / 2023-07-25 23:48Ocena: 1.00 / 5
Monopolista dostarczający droga energię, o ile nie ma awarii w newralgicznych dla ludzi godzinach.
Jak wyżej wspomniałem - monopololista zbierajacy characz od ciezko pracujących ludzi bez żadnej alternatywy, zapewnia usługi o jakości poniżej krytyki, dużo nieplanowanych awarii, których czas usunięcia przekracza granice zdrowej cierpliwosci.
Niestety jestem na nich skazany w "wolnym" kraju.ZaletyBrakWadyNie ma alternatywy -
-
~JS / 2023-07-25 13:15Ocena: 1.00 / 5
Jestem głęboko zaniepokojony i rozczarowany jako klient firmy Tauron. Od 29 maja próbuję odzyskać zwrot nadpłaty, a w ciągu tego czasu złożyłem już 3 lub 4 wnioski. Dodatkowo, wielokrotnie kontaktowałem się z konsultantami oraz pisałem na infolinię, jednak każdy z nich tylko powtarza to samo bez żadnych efektów - że zwrot zostanie wykonany w ciągu 14 dni. Minęło prawie 2 miesiące, a zwrotu nadal nie ma.
Biuro obsługi klienta firmy Tauron okazało się być prawdziwym dramatem. Każda osoba, z którą rozmawiałem, zapewnia mnie, że zwrot jest praktycznie gotowy, ale ciągłe obietnice pozostają niespełnione. Mam dokumentację w postaci zrzutów ekranu, która jednoznacznie pokazuje jak długo to trwa i jakie absurdalne opóźnienia są stosowane.
Dokąd poszło szanowanie dla klienta i jego czasu? Czy firma Tauron w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo szkodzi swoją działalnością? To właśnie brak szacunku wobec klientów przekłada się na moje zdanie o tej firmie. Już nie wierzę, że kiedykolwiek otrzymam ten zwrot, ponieważ wyraźnie widać, że jest to celowe działanie.
Chciałbym podzielić się całą tą sprawą z innymi, ponieważ to, co tu ma miejsce, nie może być bagatelizowane. Takie podejście do klientów jest absolutnie niedopuszczalne i wymaga radykalnej zmiany. Wierzę, że wszyscy powinni dowiedzieć się o tym, jak firma Tauron traktuje swoich klientów i jak olewa ich potrzeby.
Zdaję sobie sprawę, że ten komentarz może wydać się surowy, ale jestem w pełni poważny w swojej ocenie. -
~Jystyna / 2023-07-24 18:16Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja nie działa, nic nie można zrobić przepisać licznika, odebrać nowego nic. Wszystko stacjonarnie w punkcie. Wstyd taka firma ZaletyBrakWadySame, podstawowa nie dziala -
~niezadowolny klient / 2023-07-23 05:36Ocena: 1.00 / 5
Mój Tauron. To najgorsza aplikacja jaką używam. Choć ciężko tutaj mówić o używaniu, bo ciągle nie działa. Chcę zapłacić rachunki to kompletnie nie mogę się zalogować. Ani z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej. Takiej tragicznej aplikacji internetowej nie ma żadna inna mi znana firmą. Notorycznie pojawią się komunikat, że trwają prace serwisowe. To jest nonsens żeby klient musiał się upominać o rachunki. Kompletnie nie rozumiem jak tak ogromna firma może pozwalać na taki bałagan. ZaletyMimo że nie mam opłaconych rachunków, bo nie wiem ile one wynoszą jeszcze nie odcięto mi prądu.WadyNotoryczny brak możliwości do logowania i możliwości opłacenia rachunków
Brak informacji o opłatach.jak serwisy internetowe nie działają to Tauron powinien informację przesłać tradycyjna pocztą. Ten sposób informowania klientów o opłatach potrafili ogarnąć. -
~Jacek / 2023-07-22 15:05Ocena: 3.60 / 5
Dostałem dwukrotnie zawyżoną fakturę (prognoza) po godzinie i 15 minutach czekania na infolinii dostałem informację że przyjdzie faktura korygująca na email w ciągu 1 do 2 dni. Mijają 3 tygodnie. Trzy dni temu ponagliłem temat przez ebok. Nadal bez odzewu. Natomiast dziś prawidłowo zadziałał SMS od tauron z przypomnieniem zapłaty tej zawyżonej faktury. Co jeszcze mogę zrobić? -
~Ewa Kwiatkowska / 2023-07-21 22:07Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję za profesjonalną obsługę zgłoszenia
Zlecenie zostało wykonane bez zarzutu. Dziękuję Panu, który dążył do perfekcyjnego wykonania usunięcia awarii w dniu 21 lipca 2023 po godzinie 21 na ul Bulwarowej 49 ROD Tulipan w Krakowie Stowarzyszenie Ogrodowe.
Ewa KwiatkowskaZaletyProfesjonalizmWadyBrak -
~Niezadowolonyklient / 2023-07-21 12:53Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłem. Czekałem 40 minut słuchając przez cały czas ze czas oczekiwania wynosi poniżej jednej minuty. Odebrała uprzejma pani. Poprosiłem żeby pomogła mi zrozumieć jak posługiwać się aplikacja. W odpowiedzi usłyszałem ze muszę złożyć wniosek !!!!!!!!! Czy ktoś z osób decyzyjnych w firmie tauron czyta te opinie!?!? Przecież podawania różnych informacji na ten sam temat przez różnych pracowników jest czymś nagminnym. Poprosiłem o dostęp fo nagrań rozmów. Muszę złożyć wniosek. Wystawili mi przy fotowoltaice ni stad ni z owad rachunek za pół roku na 12 tysięcy. Bez uprzedzenia. Kolejne godziny na telefonie. Proszę złożyć wniosek o płacenie jedynie oplat stałych. Przyznam ze było wielkim zaskoczeniem kiedy byłem pewien ze rozliczam się rocznie otrzymanie faktur na takie kwoty! Nie mogłem znaleźć tego wniosku zadzwoniłem jeezcze raz. Inna pani podczas rozmowy bez problemu złożyła w moim imieniu taki wniosek. Masakra. A żeby udać się na audiencje u Taurona trzeba czekać miesiąc. Jako ze mieli tylko ostatnia wizytę w tym miesiącu w godzinach kiedy ja pracuje nie mogłem umówić się na spotkanie. Chyba ze wziąłbym dzień urlopu!!! To na sierpień. Na wrzesień nie można się jeszcze zapisać na audiencje ZaletyZeroWadyWszystko -
~Krzysztof / 2023-07-21 12:03Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, przekręty, tumany !
Bez wiedzy, byle przekierować dalej i dalej i tak 45 min. I na końcu nikt nie odbiera, w biurze stacjonarnym nie zajmują się fotowoltaika- ale ja sprzedana masakra co za mongolska instytucja -
~Ktoś nie zadowolony / 2023-07-20 21:26Ocena: 1.00 / 5
Totalny brak wszystkiego. Tyle napisze bo nie o co się dzieje w tauron ie to jakaś porażka! ZaletyŻadnychWadyWszystko wszystko I jeszcze raz wszystko -
-
~ANNA / 2023-07-19 23:54Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie w dostawie prądu w Małopolsce, powiat wielicki, nasilone w okresie letnim. Brak rozwiązania problemu. Serwis tragednia. Zgłaszamy awarie np brak 1 fazy i za chwile bez jakiegokolwiek działania w trakcie trwania awarii dostajemy status że "zgłoszenie zostało zrealizowane" No KPI-e im muszą ślicznie wyglądać w tabelkach, tylko że w rzeczywistości świadczony poziom usług to porażka. ZaletyBrakWadyCiągłe awarie prądu. Brak naprawy wadliwych linii energetycznych. Brak wiarygodnej, rzetelnej obsługi. -
~Klient / 2023-07-19 22:15Ocena: 1.00 / 5
Dołączam się do negatywnej opinii tego monopolisty na rynku Pl,najgorszego dostawcę usług z ciągłymi awariami i zmianami..Karygodne jest to że klient sam musi się dopraszac faktury a na maile nikt nie odpowiada..Aplikacja i Mój tauron wiecznie szwankują
Opinia zerową!!ZaletyBrakWadySame -
~Romek / 2023-07-19 16:25Ocena: 1.00 / 5
Krótko. Firma fatalna, ale o tym wszyscy wiedzą:
1. Faktury przychodzą nieregularnie, wręcz muszę się ich domagać (rozliczenie comiesięczne)
2. Ciągłe awarie aplikacji na androidzie oraz strony internetowej klienta w systemie windows
3. Brak przepływu informacji między klientem a firmą, umowy i faktury dla przeciętnego klienta niejasne i skomplikowane
Mam podpisane różne umowy z dostawcami, ale Tauron bije wszystkie na głowę. Na minus. I wcale nie chodzi mi o ceny, choć są oczywiście wysokie.
Nie polecam nikomu- gdybym mógł rozwiązałbym umowę natychmiast.
Romek -
~Adriana / 2023-07-19 15:19Ocena: 1.67 / 5
Co to za ułatwienie jak w kolko pracę serwisowe albo awaria!!!Albo nie można podać stany licznika teraz zekomo awaria która nie wiadomo ile potrwa żadnych informacji!!!Umowę zawiera się na opłacanie co miesiąc a w kolko albo nie ma faktury albo 3 w miesiącu!!! WadyZero pomocy z biura obslugi
strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
