Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 983 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ktoś nie zadowolony / 2023-07-20 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak wszystkiego. Tyle napisze bo nie o co się dzieje w tauron ie to jakaś porażka!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko wszystko I jeszcze raz wszystko
  • ~ANNA / 2023-07-19 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie w dostawie prądu w Małopolsce, powiat wielicki, nasilone w okresie letnim. Brak rozwiązania problemu. Serwis tragednia. Zgłaszamy awarie np brak 1 fazy i za chwile bez jakiegokolwiek działania w trakcie trwania awarii dostajemy status że "zgłoszenie zostało zrealizowane" No KPI-e im muszą ślicznie wyglądać w tabelkach, tylko że w rzeczywistości świadczony poziom usług to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarie prądu. Brak naprawy wadliwych linii energetycznych. Brak wiarygodnej, rzetelnej obsługi.
  • ~Klient / 2023-07-19 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnej opinii tego monopolisty na rynku Pl,najgorszego dostawcę usług z ciągłymi awariami i zmianami..Karygodne jest to że klient sam musi się dopraszac faktury a na maile nikt nie odpowiada..Aplikacja i Mój tauron wiecznie szwankują
    Opinia zerową!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Romek / 2023-07-19 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko. Firma fatalna, ale o tym wszyscy wiedzą:
    1. Faktury przychodzą nieregularnie, wręcz muszę się ich domagać (rozliczenie comiesięczne)
    2. Ciągłe awarie aplikacji na androidzie oraz strony internetowej klienta w systemie windows
    3. Brak przepływu informacji między klientem a firmą, umowy i faktury dla przeciętnego klienta niejasne i skomplikowane

    Mam podpisane różne umowy z dostawcami, ale Tauron bije wszystkie na głowę. Na minus. I wcale nie chodzi mi o ceny, choć są oczywiście wysokie.
    Nie polecam nikomu- gdybym mógł rozwiązałbym umowę natychmiast.
    Romek
  • ~Adriana / 2023-07-19 15:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Co to za ułatwienie jak w kolko pracę serwisowe albo awaria!!!Albo nie można podać stany licznika teraz zekomo awaria która nie wiadomo ile potrwa żadnych informacji!!!Umowę zawiera się na opłacanie co miesiąc a w kolko albo nie ma faktury albo 3 w miesiącu!!!
    WadyZero pomocy z biura obslugi
  • ~Mirela / 2023-07-19 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę tak ważne że kasa się zgadza z klieyjuz się liczyć nie trzeba , próbuje wyjaśnić od kiedy miesiąc ma 46 dni !!! Bo mam rozliczenia miesięczne a rachunki dostaje za 46 dni !!! Chce podać stan licznika przez aplikację to się nie da bo wiecznie pracę serwisowe !!! Ale już opłacić rachuneyprzez aplikacje to się da!!! Mają człowieka w dupie w Opolu w punkcie obsługi klienta panie tylko siedzą i pachną !!! W niczym nie pomogą każą dzwonić na infolinię Ci z infolinii przełączają telefon za telefonem bo do kogo by się nie zadzwoniło to oni tego nie załatwiaj i przełączają dalej to jest jakaś paranoja po co są te punkty obsługi jak i tak nic się nie załatwi tylko się traci czas !!!! Katastrofa jedna wielka katastrofa po co tam tyle ludzi pracuje jak pomocy z nikąd !!! TAURON ogarnięcie się szanujcie klientów!!!!
    ZaletyŻadnych !!!
    WadyObsługa klienta to jedna wielka kpina !!!!
  • ~Mateusz / 2023-07-19 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    O przepisanie licznika prosiłem się ponad 3tygodnie, robiłem 2zgloszenia bo jedno gdzieś przepadło , teraz aplikacja nie działa od 2tygodniy to jakiś żart jest chyba
    ZaletyBrak
  • ~Alicja / 2023-07-16 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja non stop prosi o zmiane hasła. Przez to nie da się nawet zapłacić rachunków. Porażka
  • ~abc / 2023-07-16 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie to katastrofa prognozy wzięte z sufitu nie uwzględnione rzeczywiste oddanie z fotowoltaiki, ceny za kWh bardzo wysokie Faktury niezrozumiałe , brak możliwości kontaktu z konsultantem , serwis interntowy ciągle serwisowany. Masakra
    Zaletybrak
    Wadywiem ,że nic nie wiem
    tak wynika z rozliczenia i wystawionych faktur
  • ~Pietia / 2023-07-15 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle awarie aplikacji . Nic nie da się zrobić . Tym razem podałem odczyt w formularzu i nie wiem nic ,ile ,za co i do kiedy mam płacić . Prace serwisowe trwają przeszło pół miesiąca. Zwolnił bym wszystkich informatyków za to odpowiedzialnych . Skontaktować się z konsultantem nie można. XXI wiek i takie coś . Najgorsza firma i jeszcze gorsza aplikacja ,a ceny za prąd kosmiczne.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~M / 2023-07-15 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. Problemy z neintuicyjna aplikacją oraz stroną. O dodzwonieniu się na infolinię trzeba zapomnieć i wybić to sobie z głowy. Podsumowanie w jednym słowie - dno
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Zla / 2023-07-14 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolinii żenująca! Brak pomocy, każdy mówi co innego, dodzwonić się ciężko. Przyjmują zgłoszenia i nie wprowadzają do systemu, nie odpowiadają na maile, klienta mają w 4 literach. Uciekać, uciekać, uciekać. Nie polece nikomu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co powyżej
  • ~Rodo / 2023-07-13 10:17
    Ocena: 1.60 / 5
    Dno totalne.

    Do przypisania licznika 7 kartek papieru - bardzo ekologicznie.

    Przepisanie licznika ciągnie się miesiącami. Przy czym przychodzą pisma wezwania do zapłaty, o odcięcie prądu z numerem klienta poprzedniego najemcy + moje imię i nazwisko !!! gdzie jest RODO ??

    Sprytny sposób aby zostały uregulowane nie moje rachunki. Dla nich nie ważne kto płaci byle chajs się zgadzał.
    ZaletyBrak
    WadyDo przypisania licznika nie wystarczy akt notarialny
    Dużo biurokracji
    Nie kompetentna infolinia
    Brak jasnych i przejrzystych dokumentów
    Ciągle problemy z aplikacją mobilną
    Nieregularne odpisy licznika = małe i ogromne rachunki
  • ~Halina / 2023-07-13 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko mówiąc tragedia. Non stop się serwisują, problem z rachunkiem, jak można działać na taką skalę i mieć taki bałagan, a jednocześnie nie mieć ludzi, którzy sprawnie system im ogarną.
    ZaletyBrak
    WadyBrakło by miejsca
  • ~Tomasz / 2023-07-12 19:12
    Ocena: 1.20 / 5
    dlaczego okłamujecie państwo starsze osoby co do montażu fotowoltaiki że ta inwestycja jest prawie w 100% nie opłacalna owszem dla was tak ponieważ prąd który moja instalacja która wyprodukuje podczas lata jest spora to wy będziecie ode mnie pobierać małe rachunki za prąd a od klienta który nie ma takiej instalacji dalej będzie musiał bulić duże kwoty za prąd zamiast oszczędzać środowisko i korzystać z czystego źródła energii to wy dążycie do zasiadania dalej powietrza starym sposobem produkcji prądu śmiech w głos co duże korporacje robią z osobami starszymi które nie są w temacie fotowoltaiki wstydzilibyście się
  • ~michu / 2023-07-12 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, aktualnie mają prace serwisowe na stronie, jest bałagan z fakturami, pomimo opłacenia, w serwisie widnieją niezapłacone faktury, pan konsultant odpisuje , że aktualnie trwają prace serwisowe i nie są w stanie przewidzieć skutków, no żesz, zapisałem wszystkie rozmowy, czaty etc. żeby nie naliczali odsetek.
    Zaletytfu
    Wadybrakło by miejsca
  • ~Marylka / 2023-07-11 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Makabra!!! Ludzie czas zebrać się i zrobić temu monopoliscie koło 4 liter.To skandal jak potrafią oszukiwać ludzi. Najpierw wsadzili mnie na aż 2 umowach na serwisanta bez możliwości wypowiedzenia ich przez okres 2 lat.Wyobrazcie siebie siedząc za biurkiem twarzą w twarz z Panią która mnie obsługiwała
    zostałam oszukana.Bez mojej zgody wpisała mi serwisanta A później pod pozorem, że ma dużo pracy prześle mi umowy pocztą. Umowy przyszły włożyłam do segregatora nie czytając i dopiero po pierwszym półroczu okazało się że mam opłatę dodatkową 18.50 miesięcznie przez 2lata na dwóch mieszkaniach.
    Teraz znów zagotowali mi krew w żyłach bo przy rozliczeniu mało nie zemdlalam z szoku ok. 1200 zł z czego ponad 700 zł.stanowi jakaś opłata handlowa 125 zł +VAT razem 137 zł miesięcznie naliczone przez pół roku.
    Skąd mi się to wzięło nie wiem bo niczego takiego nie wybieralam.
    To są poprostu jakieś wielkie żarty co oni z ludźmi wyprawiają. Wszystko jest tak nieprzejrzyste w tej firmie co ułatwia im oszukiwanie klientów Mieszkałam w swoim życiu w Szwajcarii, Francji obecnie mieszkam w Niemczech i wiem jak przejrzyste i zrozumiale dla każdego są oferty, umowy itp.Ide i wiem że nikt mnie nie chce oszukać, pełne zaufanie. W przypadku Taurona to nic innego jak oszuści bez premedytacji
    Chętnie przyłączę się do zbiorowego pozwu tego monopolisty. Ludzie zróbmy z tym coś bo jak czytam o biednych babciach które wsadza się nieuczciwie na takie umowy to aż mi brak słów z żalu.
    Czy ktoś mi podpowie na jakiego nowego dostawcę pradu mogę zmienić spółkę Tauron w Krakowie.
    Najchętniej chciałabym się od tych bandytów zwyczajnie uwolnić.
    ZaletyŻadnych
    WadyDno i trzy metry mułu
  • ~Adam / 2023-07-11 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, czas oczekiwania na fakturę jest dramatyczny. Prognozy często przychodzą po terminie oraz na kwotę astronomiczną w ogólnie nie związaną z prawdziwym zużyciem. Dodzwonienie się na infolinie czasami graniczy z cudem. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa
    Czas oczekiwania
  • ~Wściekła / 2023-07-10 05:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy wczoraj (w niedzielę) mimo zapłaconej faktury został mi odłączony prąd i założona plomba na liczniku. To już druga taka sytuacja w tym roku. Bo się pomylili panowie...
  • ~Klient / 2023-07-09 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Proponuję zmienić nazwę firmy na Awaria sp.z.o.o.. W Bielawie na Dolnym Śląsku, dzień bez awarii u tego parszywego monopolisty jest dniem straconym. Ludzie mają swoje biznesy i niekiedy nie są w stanie pozwolić sobie na ciągłe przerwy w dostawach prądu. Tymczasem firma ma to wszystko głęboko gdzieś, robiąc co im się podoba. W idealnym świecie, ten twór zostałby zbiorowo pozwany przez klientów i usunięty z rynku tak, by jego miejsce mogło zająć kompetentne przedsiębiorstwo.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 983
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009