strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Jacek / 2023-07-22 15:05
Dostałem dwukrotnie zawyżoną fakturę (prognoza) po godzinie i 15 minutach czekania na infolinii dostałem informację że przyjdzie faktura korygująca na email w ciągu 1 do 2 dni. Mijają 3 tygodnie. Trzy dni temu ponagliłem temat przez ebok. Nadal bez odzewu. Natomiast dziś prawidłowo zadziałał SMS od tauron z przypomnieniem zapłaty tej zawyżonej faktury. Co jeszcze mogę zrobić? -
-
~Ewa Kwiatkowska / 2023-07-21 22:07
Dziękuję za profesjonalną obsługę zgłoszenia
Zlecenie zostało wykonane bez zarzutu. Dziękuję Panu, który dążył do perfekcyjnego wykonania usunięcia awarii w dniu 21 lipca 2023 po godzinie 21 na ul Bulwarowej 49 ROD Tulipan w Krakowie Stowarzyszenie Ogrodowe.
Ewa KwiatkowskaZaletyProfesjonalizmWadyBrak -
~Niezadowolonyklient / 2023-07-21 12:53
Zadzwoniłem. Czekałem 40 minut słuchając przez cały czas ze czas oczekiwania wynosi poniżej jednej minuty. Odebrała uprzejma pani. Poprosiłem żeby pomogła mi zrozumieć jak posługiwać się aplikacja. W odpowiedzi usłyszałem ze muszę złożyć wniosek !!!!!!!!! Czy ktoś z osób decyzyjnych w firmie tauron czyta te opinie!?!? Przecież podawania różnych informacji na ten sam temat przez różnych pracowników jest czymś nagminnym. Poprosiłem o dostęp fo nagrań rozmów. Muszę złożyć wniosek. Wystawili mi przy fotowoltaice ni stad ni z owad rachunek za pół roku na 12 tysięcy. Bez uprzedzenia. Kolejne godziny na telefonie. Proszę złożyć wniosek o płacenie jedynie oplat stałych. Przyznam ze było wielkim zaskoczeniem kiedy byłem pewien ze rozliczam się rocznie otrzymanie faktur na takie kwoty! Nie mogłem znaleźć tego wniosku zadzwoniłem jeezcze raz. Inna pani podczas rozmowy bez problemu złożyła w moim imieniu taki wniosek. Masakra. A żeby udać się na audiencje u Taurona trzeba czekać miesiąc. Jako ze mieli tylko ostatnia wizytę w tym miesiącu w godzinach kiedy ja pracuje nie mogłem umówić się na spotkanie. Chyba ze wziąłbym dzień urlopu!!! To na sierpień. Na wrzesień nie można się jeszcze zapisać na audiencje ZaletyZeroWadyWszystko -
~Krzysztof / 2023-07-21 12:03
Złodzieje, przekręty, tumany !
Bez wiedzy, byle przekierować dalej i dalej i tak 45 min. I na końcu nikt nie odbiera, w biurze stacjonarnym nie zajmują się fotowoltaika- ale ja sprzedana masakra co za mongolska instytucja -
~Ktoś nie zadowolony / 2023-07-20 21:26
Totalny brak wszystkiego. Tyle napisze bo nie o co się dzieje w tauron ie to jakaś porażka! ZaletyŻadnychWadyWszystko wszystko I jeszcze raz wszystko -
~ANNA / 2023-07-19 23:54
Ciągłe awarie w dostawie prądu w Małopolsce, powiat wielicki, nasilone w okresie letnim. Brak rozwiązania problemu. Serwis tragednia. Zgłaszamy awarie np brak 1 fazy i za chwile bez jakiegokolwiek działania w trakcie trwania awarii dostajemy status że "zgłoszenie zostało zrealizowane" No KPI-e im muszą ślicznie wyglądać w tabelkach, tylko że w rzeczywistości świadczony poziom usług to porażka. ZaletyBrakWadyCiągłe awarie prądu. Brak naprawy wadliwych linii energetycznych. Brak wiarygodnej, rzetelnej obsługi. -
~Klient / 2023-07-19 22:15
Dołączam się do negatywnej opinii tego monopolisty na rynku Pl,najgorszego dostawcę usług z ciągłymi awariami i zmianami..Karygodne jest to że klient sam musi się dopraszac faktury a na maile nikt nie odpowiada..Aplikacja i Mój tauron wiecznie szwankują
Opinia zerową!!ZaletyBrakWadySame -
~Romek / 2023-07-19 16:25
Krótko. Firma fatalna, ale o tym wszyscy wiedzą:
1. Faktury przychodzą nieregularnie, wręcz muszę się ich domagać (rozliczenie comiesięczne)
2. Ciągłe awarie aplikacji na androidzie oraz strony internetowej klienta w systemie windows
3. Brak przepływu informacji między klientem a firmą, umowy i faktury dla przeciętnego klienta niejasne i skomplikowane
Mam podpisane różne umowy z dostawcami, ale Tauron bije wszystkie na głowę. Na minus. I wcale nie chodzi mi o ceny, choć są oczywiście wysokie.
Nie polecam nikomu- gdybym mógł rozwiązałbym umowę natychmiast.
Romek -
-
~Adriana / 2023-07-19 15:19
Co to za ułatwienie jak w kolko pracę serwisowe albo awaria!!!Albo nie można podać stany licznika teraz zekomo awaria która nie wiadomo ile potrwa żadnych informacji!!!Umowę zawiera się na opłacanie co miesiąc a w kolko albo nie ma faktury albo 3 w miesiącu!!! WadyZero pomocy z biura obslugi -
~Mirela / 2023-07-19 11:29
Napiszę tak ważne że kasa się zgadza z klieyjuz się liczyć nie trzeba , próbuje wyjaśnić od kiedy miesiąc ma 46 dni !!! Bo mam rozliczenia miesięczne a rachunki dostaje za 46 dni !!! Chce podać stan licznika przez aplikację to się nie da bo wiecznie pracę serwisowe !!! Ale już opłacić rachuneyprzez aplikacje to się da!!! Mają człowieka w dupie w Opolu w punkcie obsługi klienta panie tylko siedzą i pachną !!! W niczym nie pomogą każą dzwonić na infolinię Ci z infolinii przełączają telefon za telefonem bo do kogo by się nie zadzwoniło to oni tego nie załatwiaj i przełączają dalej to jest jakaś paranoja po co są te punkty obsługi jak i tak nic się nie załatwi tylko się traci czas !!!! Katastrofa jedna wielka katastrofa po co tam tyle ludzi pracuje jak pomocy z nikąd !!! TAURON ogarnięcie się szanujcie klientów!!!! ZaletyŻadnych !!!WadyObsługa klienta to jedna wielka kpina !!!! -
~Mateusz / 2023-07-19 10:57
O przepisanie licznika prosiłem się ponad 3tygodnie, robiłem 2zgloszenia bo jedno gdzieś przepadło , teraz aplikacja nie działa od 2tygodniy to jakiś żart jest chyba ZaletyBrak -
~Alicja / 2023-07-16 23:23
Aplikacja non stop prosi o zmiane hasła. Przez to nie da się nawet zapłacić rachunków. Porażka -
~abc / 2023-07-16 21:51
Jak dla mnie to katastrofa prognozy wzięte z sufitu nie uwzględnione rzeczywiste oddanie z fotowoltaiki, ceny za kWh bardzo wysokie Faktury niezrozumiałe , brak możliwości kontaktu z konsultantem , serwis interntowy ciągle serwisowany. Masakra ZaletybrakWadywiem ,że nic nie wiem
tak wynika z rozliczenia i wystawionych faktur -
~Pietia / 2023-07-15 14:54
Ciągle awarie aplikacji . Nic nie da się zrobić . Tym razem podałem odczyt w formularzu i nie wiem nic ,ile ,za co i do kiedy mam płacić . Prace serwisowe trwają przeszło pół miesiąca. Zwolnił bym wszystkich informatyków za to odpowiedzialnych . Skontaktować się z konsultantem nie można. XXI wiek i takie coś . Najgorsza firma i jeszcze gorsza aplikacja ,a ceny za prąd kosmiczne. ZaletyBrakWadyWszystko -
~M / 2023-07-15 10:39
Obsługa fatalna. Problemy z neintuicyjna aplikacją oraz stroną. O dodzwonieniu się na infolinię trzeba zapomnieć i wybić to sobie z głowy. Podsumowanie w jednym słowie - dno ZaletyBrakWadyWiele -
~Zla / 2023-07-14 18:00
Obsługa na infolinii żenująca! Brak pomocy, każdy mówi co innego, dodzwonić się ciężko. Przyjmują zgłoszenia i nie wprowadzają do systemu, nie odpowiadają na maile, klienta mają w 4 literach. Uciekać, uciekać, uciekać. Nie polece nikomu ZaletyBrakWadyWszystko co powyżej -
-
~Rodo / 2023-07-13 10:17
Dno totalne.
Do przypisania licznika 7 kartek papieru - bardzo ekologicznie.
Przepisanie licznika ciągnie się miesiącami. Przy czym przychodzą pisma wezwania do zapłaty, o odcięcie prądu z numerem klienta poprzedniego najemcy + moje imię i nazwisko !!! gdzie jest RODO ??
Sprytny sposób aby zostały uregulowane nie moje rachunki. Dla nich nie ważne kto płaci byle chajs się zgadzał.ZaletyBrakWadyDo przypisania licznika nie wystarczy akt notarialny
Dużo biurokracji
Nie kompetentna infolinia
Brak jasnych i przejrzystych dokumentów
Ciągle problemy z aplikacją mobilną
Nieregularne odpisy licznika = małe i ogromne rachunki -
~Halina / 2023-07-13 07:41
Krótko mówiąc tragedia. Non stop się serwisują, problem z rachunkiem, jak można działać na taką skalę i mieć taki bałagan, a jednocześnie nie mieć ludzi, którzy sprawnie system im ogarną. ZaletyBrakWadyBrakło by miejsca -
~Tomasz / 2023-07-12 19:12
dlaczego okłamujecie państwo starsze osoby co do montażu fotowoltaiki że ta inwestycja jest prawie w 100% nie opłacalna owszem dla was tak ponieważ prąd który moja instalacja która wyprodukuje podczas lata jest spora to wy będziecie ode mnie pobierać małe rachunki za prąd a od klienta który nie ma takiej instalacji dalej będzie musiał bulić duże kwoty za prąd zamiast oszczędzać środowisko i korzystać z czystego źródła energii to wy dążycie do zasiadania dalej powietrza starym sposobem produkcji prądu śmiech w głos co duże korporacje robią z osobami starszymi które nie są w temacie fotowoltaiki wstydzilibyście się -
~michu / 2023-07-12 08:37
Uwaga, aktualnie mają prace serwisowe na stronie, jest bałagan z fakturami, pomimo opłacenia, w serwisie widnieją niezapłacone faktury, pan konsultant odpisuje , że aktualnie trwają prace serwisowe i nie są w stanie przewidzieć skutków, no żesz, zapisałem wszystkie rozmowy, czaty etc. żeby nie naliczali odsetek. ZaletytfuWadybrakło by miejsca
strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »