Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 975 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie wiem / 2023-07-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile wywala prąd.. Lecą w kulki i tylko biorą kasę..
    Nie polecam bo to banda oszustów!
    Zalety- Jak ktoś nie chce prądu i chce być dymany bez mydła na siano to idealna firma dla ciebie
    Wady- Brak prądu
    - Brak wsparcia ze strony firmy
    - Olewają zgłoszenia problemu
  • ~ted / 2023-07-27 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem prosumentem i chcialem odzyskac zwrot 20% energii, rozmawilem z 5 osobami z oslugi klienta i nikt nie potrafil mi jednoznacznie wytlumaczyc co nalezy zrobic zeby odzyskac zwrot, a 2 osoby podaly mi bledne informacje, w koncu potrzebne informacje znalazlem w internecie, nie wiem czemu tak niekompetentne osoby tam pracuja bez zadnej wiedzy, moze przydaloby sie wiecej szkolen
  • ~Joanna / 2023-07-26 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaję odsetki za bieżące rachunki,a nie mam żadnych zaległości.Nie uwzględniono mi dodatkowych kwh na kartę dużej rodziny,to ponad 1000zł...na szczęście ptaszki mi doniosły, że tauron upada,i ma ogromne zadłużenie, dlatego oszukują ludzi,SKOŃCZYĆ Z ZAPISAMI NA AUDIENCJĘ, LUDZIE PRACUJĄ!!!
    ZaletyŻadne
    WadyKłamcy, oszuści, tumany
  • ~Madx / 2023-07-26 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo zapłacenia rachunków nadal prąd jest nie włączony, odsyłają z działu do działu i nikt nie udzieli odpowiedź na zadawane pytania.
  • ~Ren / 2023-07-26 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam wasze opinie i wciąż nie mogę uwierzyć ze spółka państwowa pozwala sobie na taka wtopę. Jeszcze nigdy nie widziałem tak złe ocenianej państwowej firmy. Zreszta ocena negatywna jest w pełni zasłużona. Notoryczne wprowadzanie w błąd odsyłanie z działu do działu brak klarowności w w podawaniu informacji czy danych na fakturach. Zlozylem 3 skargi droga emaliową. Do teraz nikt nie odniósł się do treści skarg. Do tego skandaliczne wysokie rachunki!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyPorażka narodowa
  • ~Oburzony / 2023-07-25 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Monopolista dostarczający droga energię, o ile nie ma awarii w newralgicznych dla ludzi godzinach.
    Jak wyżej wspomniałem - monopololista zbierajacy characz od ciezko pracujących ludzi bez żadnej alternatywy, zapewnia usługi o jakości poniżej krytyki, dużo nieplanowanych awarii, których czas usunięcia przekracza granice zdrowej cierpliwosci.
    Niestety jestem na nich skazany w "wolnym" kraju.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma alternatywy
  • ~JS / 2023-07-25 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem głęboko zaniepokojony i rozczarowany jako klient firmy Tauron. Od 29 maja próbuję odzyskać zwrot nadpłaty, a w ciągu tego czasu złożyłem już 3 lub 4 wnioski. Dodatkowo, wielokrotnie kontaktowałem się z konsultantami oraz pisałem na infolinię, jednak każdy z nich tylko powtarza to samo bez żadnych efektów - że zwrot zostanie wykonany w ciągu 14 dni. Minęło prawie 2 miesiące, a zwrotu nadal nie ma.

    Biuro obsługi klienta firmy Tauron okazało się być prawdziwym dramatem. Każda osoba, z którą rozmawiałem, zapewnia mnie, że zwrot jest praktycznie gotowy, ale ciągłe obietnice pozostają niespełnione. Mam dokumentację w postaci zrzutów ekranu, która jednoznacznie pokazuje jak długo to trwa i jakie absurdalne opóźnienia są stosowane.

    Dokąd poszło szanowanie dla klienta i jego czasu? Czy firma Tauron w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo szkodzi swoją działalnością? To właśnie brak szacunku wobec klientów przekłada się na moje zdanie o tej firmie. Już nie wierzę, że kiedykolwiek otrzymam ten zwrot, ponieważ wyraźnie widać, że jest to celowe działanie.

    Chciałbym podzielić się całą tą sprawą z innymi, ponieważ to, co tu ma miejsce, nie może być bagatelizowane. Takie podejście do klientów jest absolutnie niedopuszczalne i wymaga radykalnej zmiany. Wierzę, że wszyscy powinni dowiedzieć się o tym, jak firma Tauron traktuje swoich klientów i jak olewa ich potrzeby.

    Zdaję sobie sprawę, że ten komentarz może wydać się surowy, ale jestem w pełni poważny w swojej ocenie.
  • ~Jystyna / 2023-07-24 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja nie działa, nic nie można zrobić przepisać licznika, odebrać nowego nic. Wszystko stacjonarnie w punkcie. Wstyd taka firma
    ZaletyBrak
    WadySame, podstawowa nie dziala
  • ~niezadowolny klient / 2023-07-23 05:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój Tauron. To najgorsza aplikacja jaką używam. Choć ciężko tutaj mówić o używaniu, bo ciągle nie działa. Chcę zapłacić rachunki to kompletnie nie mogę się zalogować. Ani z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej. Takiej tragicznej aplikacji internetowej nie ma żadna inna mi znana firmą. Notorycznie pojawią się komunikat, że trwają prace serwisowe. To jest nonsens żeby klient musiał się upominać o rachunki. Kompletnie nie rozumiem jak tak ogromna firma może pozwalać na taki bałagan.
    ZaletyMimo że nie mam opłaconych rachunków, bo nie wiem ile one wynoszą jeszcze nie odcięto mi prądu.
    WadyNotoryczny brak możliwości do logowania i możliwości opłacenia rachunków
    Brak informacji o opłatach.jak serwisy internetowe nie działają to Tauron powinien informację przesłać tradycyjna pocztą. Ten sposób informowania klientów o opłatach potrafili ogarnąć.
  • ~Jacek / 2023-07-22 15:05
    Ocena: 3.60 / 5
    Dostałem dwukrotnie zawyżoną fakturę (prognoza) po godzinie i 15 minutach czekania na infolinii dostałem informację że przyjdzie faktura korygująca na email w ciągu 1 do 2 dni. Mijają 3 tygodnie. Trzy dni temu ponagliłem temat przez ebok. Nadal bez odzewu. Natomiast dziś prawidłowo zadziałał SMS od tauron z przypomnieniem zapłaty tej zawyżonej faktury. Co jeszcze mogę zrobić?
  • ~Ewa Kwiatkowska / 2023-07-21 22:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za profesjonalną obsługę zgłoszenia
    Zlecenie zostało wykonane bez zarzutu. Dziękuję Panu, który dążył do perfekcyjnego wykonania usunięcia awarii w dniu 21 lipca 2023 po godzinie 21 na ul Bulwarowej 49 ROD Tulipan w Krakowie Stowarzyszenie Ogrodowe.

    Ewa Kwiatkowska
    ZaletyProfesjonalizm
    WadyBrak
  • ~Niezadowolonyklient / 2023-07-21 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem. Czekałem 40 minut słuchając przez cały czas ze czas oczekiwania wynosi poniżej jednej minuty. Odebrała uprzejma pani. Poprosiłem żeby pomogła mi zrozumieć jak posługiwać się aplikacja. W odpowiedzi usłyszałem ze muszę złożyć wniosek !!!!!!!!! Czy ktoś z osób decyzyjnych w firmie tauron czyta te opinie!?!? Przecież podawania różnych informacji na ten sam temat przez różnych pracowników jest czymś nagminnym. Poprosiłem o dostęp fo nagrań rozmów. Muszę złożyć wniosek. Wystawili mi przy fotowoltaice ni stad ni z owad rachunek za pół roku na 12 tysięcy. Bez uprzedzenia. Kolejne godziny na telefonie. Proszę złożyć wniosek o płacenie jedynie oplat stałych. Przyznam ze było wielkim zaskoczeniem kiedy byłem pewien ze rozliczam się rocznie otrzymanie faktur na takie kwoty! Nie mogłem znaleźć tego wniosku zadzwoniłem jeezcze raz. Inna pani podczas rozmowy bez problemu złożyła w moim imieniu taki wniosek. Masakra. A żeby udać się na audiencje u Taurona trzeba czekać miesiąc. Jako ze mieli tylko ostatnia wizytę w tym miesiącu w godzinach kiedy ja pracuje nie mogłem umówić się na spotkanie. Chyba ze wziąłbym dzień urlopu!!! To na sierpień. Na wrzesień nie można się jeszcze zapisać na audiencje
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof / 2023-07-21 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, przekręty, tumany !
    Bez wiedzy, byle przekierować dalej i dalej i tak 45 min. I na końcu nikt nie odbiera, w biurze stacjonarnym nie zajmują się fotowoltaika- ale ja sprzedana masakra co za mongolska instytucja
  • ~Ktoś nie zadowolony / 2023-07-20 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak wszystkiego. Tyle napisze bo nie o co się dzieje w tauron ie to jakaś porażka!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko wszystko I jeszcze raz wszystko
  • ~ANNA / 2023-07-19 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie w dostawie prądu w Małopolsce, powiat wielicki, nasilone w okresie letnim. Brak rozwiązania problemu. Serwis tragednia. Zgłaszamy awarie np brak 1 fazy i za chwile bez jakiegokolwiek działania w trakcie trwania awarii dostajemy status że "zgłoszenie zostało zrealizowane" No KPI-e im muszą ślicznie wyglądać w tabelkach, tylko że w rzeczywistości świadczony poziom usług to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarie prądu. Brak naprawy wadliwych linii energetycznych. Brak wiarygodnej, rzetelnej obsługi.
  • ~Klient / 2023-07-19 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnej opinii tego monopolisty na rynku Pl,najgorszego dostawcę usług z ciągłymi awariami i zmianami..Karygodne jest to że klient sam musi się dopraszac faktury a na maile nikt nie odpowiada..Aplikacja i Mój tauron wiecznie szwankują
    Opinia zerową!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Romek / 2023-07-19 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko. Firma fatalna, ale o tym wszyscy wiedzą:
    1. Faktury przychodzą nieregularnie, wręcz muszę się ich domagać (rozliczenie comiesięczne)
    2. Ciągłe awarie aplikacji na androidzie oraz strony internetowej klienta w systemie windows
    3. Brak przepływu informacji między klientem a firmą, umowy i faktury dla przeciętnego klienta niejasne i skomplikowane

    Mam podpisane różne umowy z dostawcami, ale Tauron bije wszystkie na głowę. Na minus. I wcale nie chodzi mi o ceny, choć są oczywiście wysokie.
    Nie polecam nikomu- gdybym mógł rozwiązałbym umowę natychmiast.
    Romek
  • ~Adriana / 2023-07-19 15:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Co to za ułatwienie jak w kolko pracę serwisowe albo awaria!!!Albo nie można podać stany licznika teraz zekomo awaria która nie wiadomo ile potrwa żadnych informacji!!!Umowę zawiera się na opłacanie co miesiąc a w kolko albo nie ma faktury albo 3 w miesiącu!!!
    WadyZero pomocy z biura obslugi
  • ~Mirela / 2023-07-19 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę tak ważne że kasa się zgadza z klieyjuz się liczyć nie trzeba , próbuje wyjaśnić od kiedy miesiąc ma 46 dni !!! Bo mam rozliczenia miesięczne a rachunki dostaje za 46 dni !!! Chce podać stan licznika przez aplikację to się nie da bo wiecznie pracę serwisowe !!! Ale już opłacić rachuneyprzez aplikacje to się da!!! Mają człowieka w dupie w Opolu w punkcie obsługi klienta panie tylko siedzą i pachną !!! W niczym nie pomogą każą dzwonić na infolinię Ci z infolinii przełączają telefon za telefonem bo do kogo by się nie zadzwoniło to oni tego nie załatwiaj i przełączają dalej to jest jakaś paranoja po co są te punkty obsługi jak i tak nic się nie załatwi tylko się traci czas !!!! Katastrofa jedna wielka katastrofa po co tam tyle ludzi pracuje jak pomocy z nikąd !!! TAURON ogarnięcie się szanujcie klientów!!!!
    ZaletyŻadnych !!!
    WadyObsługa klienta to jedna wielka kpina !!!!
  • ~Mateusz / 2023-07-19 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    O przepisanie licznika prosiłem się ponad 3tygodnie, robiłem 2zgloszenia bo jedno gdzieś przepadło , teraz aplikacja nie działa od 2tygodniy to jakiś żart jest chyba
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 975
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4471
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924