Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 983 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M. / 2023-08-01 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Z taurona powinni zrobić zakład pracy chronionej, zatrudniać osoby niepełnosprawne i jestem pewny ze wszystkie sprawy byłyby rozwiązywane znacznie szybciej. Ja czekam już 2 miesiące na jedno kliknięcie i dalej słyszę ten sam temat że moje zlecenie jest w trakcie realizacji - proszę uzbroić się w cierpliwość (qr... jak bardzo trzeba sie uzbroić żeby to wytrzymać . Tragedia straszna, mają ludzi za śmieci
    Zaletyżadnych zalet, nawet obsługa jakaś z du..
    Wadysame i tylko, prostota i patologia
  • ~Andrzej / 2023-07-31 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów, totalna porażka. Czekam prawie miesiąc na przepisanie licznika (gdzie procedura na trwać do 14 dni). Dzwonię dzisiaj na infolinię i pytam jaki jest status sprawy. Po 5 minutach sprawdzania, Pani informuje mnie, że nie może odnaleźć sprawy, bo trwają prace serwisowe. Pytam jak długo te prace trwają, a ona informuje że od początku lipca i mają się skończyć w sierpniu. Ręce opadają.
  • ~Skała / 2023-07-29 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć,

    Ja mam fotowoltaike i zamiast w godzinach szczytu nasilenia słonecznego czerpać benefity to mi cały czas wywala panele ze względu na zbyt duże napięcie w sieci.
    Infolinia nie da się do dzwonić .
    Mail zwraca więc nic mi nie pozostaje jak wziąć urlop i poczekać w kolejkach w pkt obsługi klienta i złożyć reklamacje .

    Szkoda gadać
    ZaletyTylko tyle że mam prąd za który i tak za dużo płacę że względu na ich słaba infrastrukturę.
    WadyPełno
  • ~Kolejnaofiarataurona / 2023-07-28 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam Fotowoltaike na nowych zadach. Właśnie czytałem artykuł o opłatach za emisje CO2 i jak tauron wprowadził w błąd ze 60 % tego co płacimy to opłata za emisje co2. Jak się okazuje to zupełna ściema!!! Poszukajcie informacji na ten temat. A wracając do tematu. Wywaliłem 50 koła. Oszpecilem dom. I za jeden kw otrzymuje średnio 38gr. Podczas kiedy złodzieje ze Taurona za ten sam kw naliczają mi 1.23!!!!!!!!!!!!’ Jak to jest możliwe żeby tak okradać ludzi i to jeszcze bez konsekwencji.
    ZaletyZero zalet
    WadyBanda złodziei
  • ~Szok!!!! / 2023-07-28 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie. Oddajmy te sprawę do telewizji i radia. Banda głupków ale cwanych w wyciąganiu kasy!!! Sąsiadce starszej pani wysłali rachunek na 8 tysięcy. Okazało się ze zaczęli jej naliczać po 300 zł opłat handlowych bo ma dwa liczniki. Reszta kwoty nie wiem skąd się wzięła. Po godzinie udało mi się porozmawiać z panem. Nie powiem uprzejmy. Kazał wydrukować dwa druki i złożyć wniosek o scalenie liczników. Przy okazji złożył wniosek żeby nie płacić 150 zł co miesiąc za każdy licznik do tego jeśli pani podpisze umowę żeby płacić 19 zł miesięcznie oddadzą pieniądze. Co prawda na informacje o zwrocie nadal czekamy. Od prawie dwóch miesięcy ale za to przyszło pismo ze cesarz tauron pozytywnie rozpatrzył podanie o podłączenie do sieci!!!!!!!!! Brak słów kto tam pracuje wystawia rachunki i rozpatruje podania!!!!!! Prosiliśmy o scalenie licznika a otrzymaliśmy pozwolenie na podłączenie budynku do sieci!!!!!
    ZaletyNie ma żadnych zalet!
    WadySame wady Odsyłanie od jednego działu do drugiego. Nie można dostać się na osobista wizytę u cesarza Taurona. Rachunki z kosmosu. Bezmyślność pracowników. Chciwość na kasę!!!
  • ~Michał / 2023-07-28 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem patriotą i kocham Polskę, ale Tauron jest jedyną firmą państwową, o której marzę, zeby była sprzedana w prywatne ręcę i wywaleni na zbity pysk wszyscy, którzy tam pracują. Od dyrektorów po idiotki na infolinii. Won!
    ZaletyZero zalet, sam syf.
  • ~Max / 2023-07-27 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, zdążyli się zapomnieć opłacić rachunku ludzka rzecz dodatkowo przy dzisiejszym tępie życia dużo zręczny umyka.
    Było to tak zadzwoniła do mnie wczoraj pani konsultanta czy jakoś tam z informacją że jest zaległość w płatnościach odparłem ze jest taka możliwość. Po czym poinformowałem panią że w tym momencie zrobię płatność i przeprosiłem. Konsultant poinformował mnie że po opłaceniu musze ich poinformować o uregulowaniu zaległości bo mogą wyłączyć prąd. Dodam że płatności dokonałem przez ich portal Tauron eBook tam po chwili wyskakuje saldo 0. Dzisiaj o godzinie 10 rano wyłączyli prąd. Przeszedłem dzisiaj gehennę telefoniczną, po opłaceniu zaległości i wysłaniu wszystkich informacji z tym związanych do Tauron Dystrybucja od 12 godzin jestem bez prądu. Tu taj zakończę dopóki te Ścierwa będą rządzić a Tauron będzie monopolistą będziemy zniewolonymi męczennikami i na każdym kroku urzędnicy będą nami pomiatać a w erze cyfryzacji coraz gorzej co kol wiek załatwić.
    ZaletyŻe jesteśmy zelektryfikowani.
    WadyŻe tylko Tauron tym zarządza.
  • ~Nie wiem / 2023-07-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile wywala prąd.. Lecą w kulki i tylko biorą kasę..
    Nie polecam bo to banda oszustów!
    Zalety- Jak ktoś nie chce prądu i chce być dymany bez mydła na siano to idealna firma dla ciebie
    Wady- Brak prądu
    - Brak wsparcia ze strony firmy
    - Olewają zgłoszenia problemu
  • ~ted / 2023-07-27 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem prosumentem i chcialem odzyskac zwrot 20% energii, rozmawilem z 5 osobami z oslugi klienta i nikt nie potrafil mi jednoznacznie wytlumaczyc co nalezy zrobic zeby odzyskac zwrot, a 2 osoby podaly mi bledne informacje, w koncu potrzebne informacje znalazlem w internecie, nie wiem czemu tak niekompetentne osoby tam pracuja bez zadnej wiedzy, moze przydaloby sie wiecej szkolen
  • ~Joanna / 2023-07-26 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaję odsetki za bieżące rachunki,a nie mam żadnych zaległości.Nie uwzględniono mi dodatkowych kwh na kartę dużej rodziny,to ponad 1000zł...na szczęście ptaszki mi doniosły, że tauron upada,i ma ogromne zadłużenie, dlatego oszukują ludzi,SKOŃCZYĆ Z ZAPISAMI NA AUDIENCJĘ, LUDZIE PRACUJĄ!!!
    ZaletyŻadne
    WadyKłamcy, oszuści, tumany
  • ~Madx / 2023-07-26 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo zapłacenia rachunków nadal prąd jest nie włączony, odsyłają z działu do działu i nikt nie udzieli odpowiedź na zadawane pytania.
  • ~Ren / 2023-07-26 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam wasze opinie i wciąż nie mogę uwierzyć ze spółka państwowa pozwala sobie na taka wtopę. Jeszcze nigdy nie widziałem tak złe ocenianej państwowej firmy. Zreszta ocena negatywna jest w pełni zasłużona. Notoryczne wprowadzanie w błąd odsyłanie z działu do działu brak klarowności w w podawaniu informacji czy danych na fakturach. Zlozylem 3 skargi droga emaliową. Do teraz nikt nie odniósł się do treści skarg. Do tego skandaliczne wysokie rachunki!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyPorażka narodowa
  • ~Oburzony / 2023-07-25 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Monopolista dostarczający droga energię, o ile nie ma awarii w newralgicznych dla ludzi godzinach.
    Jak wyżej wspomniałem - monopololista zbierajacy characz od ciezko pracujących ludzi bez żadnej alternatywy, zapewnia usługi o jakości poniżej krytyki, dużo nieplanowanych awarii, których czas usunięcia przekracza granice zdrowej cierpliwosci.
    Niestety jestem na nich skazany w "wolnym" kraju.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma alternatywy
  • ~JS / 2023-07-25 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem głęboko zaniepokojony i rozczarowany jako klient firmy Tauron. Od 29 maja próbuję odzyskać zwrot nadpłaty, a w ciągu tego czasu złożyłem już 3 lub 4 wnioski. Dodatkowo, wielokrotnie kontaktowałem się z konsultantami oraz pisałem na infolinię, jednak każdy z nich tylko powtarza to samo bez żadnych efektów - że zwrot zostanie wykonany w ciągu 14 dni. Minęło prawie 2 miesiące, a zwrotu nadal nie ma.

    Biuro obsługi klienta firmy Tauron okazało się być prawdziwym dramatem. Każda osoba, z którą rozmawiałem, zapewnia mnie, że zwrot jest praktycznie gotowy, ale ciągłe obietnice pozostają niespełnione. Mam dokumentację w postaci zrzutów ekranu, która jednoznacznie pokazuje jak długo to trwa i jakie absurdalne opóźnienia są stosowane.

    Dokąd poszło szanowanie dla klienta i jego czasu? Czy firma Tauron w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo szkodzi swoją działalnością? To właśnie brak szacunku wobec klientów przekłada się na moje zdanie o tej firmie. Już nie wierzę, że kiedykolwiek otrzymam ten zwrot, ponieważ wyraźnie widać, że jest to celowe działanie.

    Chciałbym podzielić się całą tą sprawą z innymi, ponieważ to, co tu ma miejsce, nie może być bagatelizowane. Takie podejście do klientów jest absolutnie niedopuszczalne i wymaga radykalnej zmiany. Wierzę, że wszyscy powinni dowiedzieć się o tym, jak firma Tauron traktuje swoich klientów i jak olewa ich potrzeby.

    Zdaję sobie sprawę, że ten komentarz może wydać się surowy, ale jestem w pełni poważny w swojej ocenie.
  • ~Jystyna / 2023-07-24 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja nie działa, nic nie można zrobić przepisać licznika, odebrać nowego nic. Wszystko stacjonarnie w punkcie. Wstyd taka firma
    ZaletyBrak
    WadySame, podstawowa nie dziala
  • ~niezadowolny klient / 2023-07-23 05:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój Tauron. To najgorsza aplikacja jaką używam. Choć ciężko tutaj mówić o używaniu, bo ciągle nie działa. Chcę zapłacić rachunki to kompletnie nie mogę się zalogować. Ani z poziomu aplikacji ani z poziomu strony internetowej. Takiej tragicznej aplikacji internetowej nie ma żadna inna mi znana firmą. Notorycznie pojawią się komunikat, że trwają prace serwisowe. To jest nonsens żeby klient musiał się upominać o rachunki. Kompletnie nie rozumiem jak tak ogromna firma może pozwalać na taki bałagan.
    ZaletyMimo że nie mam opłaconych rachunków, bo nie wiem ile one wynoszą jeszcze nie odcięto mi prądu.
    WadyNotoryczny brak możliwości do logowania i możliwości opłacenia rachunków
    Brak informacji o opłatach.jak serwisy internetowe nie działają to Tauron powinien informację przesłać tradycyjna pocztą. Ten sposób informowania klientów o opłatach potrafili ogarnąć.
  • ~Jacek / 2023-07-22 15:05
    Ocena: 3.60 / 5
    Dostałem dwukrotnie zawyżoną fakturę (prognoza) po godzinie i 15 minutach czekania na infolinii dostałem informację że przyjdzie faktura korygująca na email w ciągu 1 do 2 dni. Mijają 3 tygodnie. Trzy dni temu ponagliłem temat przez ebok. Nadal bez odzewu. Natomiast dziś prawidłowo zadziałał SMS od tauron z przypomnieniem zapłaty tej zawyżonej faktury. Co jeszcze mogę zrobić?
  • ~Ewa Kwiatkowska / 2023-07-21 22:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję za profesjonalną obsługę zgłoszenia
    Zlecenie zostało wykonane bez zarzutu. Dziękuję Panu, który dążył do perfekcyjnego wykonania usunięcia awarii w dniu 21 lipca 2023 po godzinie 21 na ul Bulwarowej 49 ROD Tulipan w Krakowie Stowarzyszenie Ogrodowe.

    Ewa Kwiatkowska
    ZaletyProfesjonalizm
    WadyBrak
  • ~Niezadowolonyklient / 2023-07-21 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem. Czekałem 40 minut słuchając przez cały czas ze czas oczekiwania wynosi poniżej jednej minuty. Odebrała uprzejma pani. Poprosiłem żeby pomogła mi zrozumieć jak posługiwać się aplikacja. W odpowiedzi usłyszałem ze muszę złożyć wniosek !!!!!!!!! Czy ktoś z osób decyzyjnych w firmie tauron czyta te opinie!?!? Przecież podawania różnych informacji na ten sam temat przez różnych pracowników jest czymś nagminnym. Poprosiłem o dostęp fo nagrań rozmów. Muszę złożyć wniosek. Wystawili mi przy fotowoltaice ni stad ni z owad rachunek za pół roku na 12 tysięcy. Bez uprzedzenia. Kolejne godziny na telefonie. Proszę złożyć wniosek o płacenie jedynie oplat stałych. Przyznam ze było wielkim zaskoczeniem kiedy byłem pewien ze rozliczam się rocznie otrzymanie faktur na takie kwoty! Nie mogłem znaleźć tego wniosku zadzwoniłem jeezcze raz. Inna pani podczas rozmowy bez problemu złożyła w moim imieniu taki wniosek. Masakra. A żeby udać się na audiencje u Taurona trzeba czekać miesiąc. Jako ze mieli tylko ostatnia wizytę w tym miesiącu w godzinach kiedy ja pracuje nie mogłem umówić się na spotkanie. Chyba ze wziąłbym dzień urlopu!!! To na sierpień. Na wrzesień nie można się jeszcze zapisać na audiencje
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof / 2023-07-21 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, przekręty, tumany !
    Bez wiedzy, byle przekierować dalej i dalej i tak 45 min. I na końcu nikt nie odbiera, w biurze stacjonarnym nie zajmują się fotowoltaika- ale ja sprzedana masakra co za mongolska instytucja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 983
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009