strona 14 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2023-08-12 09:39
Skandal. Nie potrafią pomoc. Jedyne co usłyszałam, że muszę w sobotę rano elektryka zamówić żeby potwierdził że nie ma prądu, bo jak sama zgłoszę to na mój koszt zgłoszenie. -
-
~Kar / 2023-08-11 09:18
Mam fotowoltaike tauron płaci ochłapy uśredniając 40gr za 1kw a ja za ten sam 1 kw muszę już zapłacić 1.23. Skandal. Zapytałem panią na infolinii skąd taka różnica w cenie to powiedziała ze kable należą do firmy wiec moga sobie robić co chca z cenami!!! Nie dość ze dostają prad za darmo to jeszcze takie skandaliczne wysokie ceny za kw. Dodam ze w zeszłym roku prad był tańszy a stawki za odkup od prosumentow były wyższe od tegorocznych. Chciwość tych złodziei jest widoczna gołym okiem. Do tego cichaczem podniesione stawki za opłaty handlowe z 19 zł na 150 za każdy licznik. Zreszta jest dużo więcej do wymieniania ale szkoda mi już nerwów na to co wyprawia tauron. ZaletyNie ma żadnychWadySkandaliczne ceny prądu!!! -
~Dawid / 2023-08-10 21:31
Jeden wielki dramat nieprawdopodobne że takie coś istnieje w 21wieku. Nie da się logować telefonów nie odbierają, jeden wielki kabaret -
~Jolka234 / 2023-08-08 23:03
W styczniu tego roku zmieniłam sposób rozliczania z prognozowanych rachunków na miesięczne z podaniem licznika. Aby przejść na nowy sposób rozliczenia Tauron powinien zamknąć mi okres rozliczeniowy, abym mogła działać na nowych warunkach, po wielu interwencjach telefonicznych udało im się to po 5 miesiącach, więc placiłam na ślepo, aby się nie zadłuzyc. Raz zapomniałam podać stan licznika zrobiłam to po terminie i się zacząl dla mnie koszmar, bo Tauron zaczął rozliczać mnie na podstawie prognoz które były dużo wyższe. Po wielu interwencjach nic to nie dało tylko padały obietnice,. Ale moje rachunki w stosunku do zużycia były dużo wyższe, mam rodzinę i dużą część zarobku idzie na prąd którego nie używam. Jestem bardzo zawiedziona takim postępowaniem z klientem. Czuję się oszukana i nie wiem gdzie mam szukać pomocy, czy ktoś ma podobną sytuację. Pani która odczytywała licznik prądu powiedziała, że mam bardzo zawyżony odczyt na podstawie, którego mam wystawiane te rachunki. Nikt w tauronie nie chce wprowadzić aktualnego stanu licznika. Wnioski same się nasuwają. ZaletyŻadnych.WadyMyślę że duża nieuczciwość, -
~Keny / 2023-08-07 21:24
Cale te g ówno powinni wysadzić w kosmos.
Nie wiem po co im telefony,jak odbierają raz na godzinę,przełączają 5 tysięcy razy,finalnie się rozłączając, "zlecenie przyjęte, do godziny przyjadą zrobic" minął cały dzień,I ani widu ani slychuZaletyZadnychWadyCały ten badziew,to jedna wielka wada -
~Agata / 2023-08-07 21:20
Co się dzieje z aplikacją??? Od 3 dni próbuje się zalogować i cały czas info że brak internetu. NAPRAWDĘ??? Ponton założyłam aplikacje żeby nie " przemęczać" konsultantów i systemu. Masakra ZaletyBRAKWadySame -
~Iwona / 2023-08-07 21:17
Aplikacja Tauron totalna porażka!!!!!!! Cały czas pokazuje się błąd serwera, jak się zalogować????
Jak z niej korzystać???ZaletyNie ma zalet !!!WadyMasakra , przecież to ma pomagać ... -
~Majka / 2023-08-07 15:43
Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać? -
-
~Konsument / 2023-08-07 13:17
Tauron musi zostać zaorany, a jego zgliszcza sprzedane za 1 zł. Nowej umowy nie mogą od czerwca wprowadzić do systemu. Każde ponaglenie przedłuża termin o 14 dni, czyli w nieskończoność. Ponaglenia wystawiane są bez wiedzy klienta! Każdy konsultant mówi co innego. Kontakt z tą firmą grozi poważnymi konsekwencjami dla zdrowia psychicznego.
Czy tak zawsze było, czy to wina pis, który powsadzał tam swoich nieudolnych pociotków?ZaletyBrakWadyKompletnie nieprofesjonalna firma. -
~Alicja / 2023-08-07 07:33
Najgorsza z firm na rynku. Błędy w odczycie licznika, niemożność korekty bo ja swoje oni swoje, przy wymianie licznika uszkodzone kafle ale sprytny instalator stanął na nie, a potem szybciutko wyszedł. Było za późno na reklamacje.
Skrzynka zbiorcza na zewnatrz po 37 latach ma wg ekspertów stan dobry (złomiarze dobierali się do zamknięcia i kilka razy na własny koszt było naprawiane). Ceny zawrotne zeby nie określić złodziejskie.ZaletyBrak -
~ona / 2023-08-06 20:08
Aplikacja to totalna porażka. Wiecznie jakieś problemy jak nie z logowaniem to brak dostępu do faktur, brak możliwości podania odczytu a ostatnio nowość... pojawia się informacja, że nie mam dostępu do internetu gdzie wszystko inne działa ????♀️ nie wiem kto za to pieniądze bierze ale chyba powinni rozliczyć go ze swojej pracy ZaletyBrakWadySame -
~Grzybol / 2023-08-06 14:24
Aplikacja wiecznie nie działa wszystkich z działu it powinni zwolnić są do niczego jak widać nie przydatni ZaletybrakWadysame -
~Tom / 2023-08-05 12:29
Tragedia ... Nie polecam tak firmy, wszystko co państwowe nie działa ZaletyNie ma -
~Aga / 2023-08-04 10:37
Wysyłają ulotki o tarczy solidarnościowej, a jak zadzwoniłam na infolinię jak to wdrożyć, to się okazało że to już jest nieaktualna oferta... ZaletyPrąd jestWadyDrogo i brak podstawowych informacji o terminie ważności oferty -
~Kacper M. / 2023-08-03 20:45
Mnie powiedzieli, że mam założyć konto na ich stronie, NA ZMARŁĄ OSOBĘ żeby przepisać licznik. ZaletyŻadnychWadyChaos informacyjny
Namawianie do popełnienia czynu karalnego
Nie wywiązywanie się z zadeklarowanych działań
Długi okres oczekiwania na wizytę w oddziale. -
~Trisha / 2023-08-03 15:20
Dramat po prostu dramat . Oszukują ludzi umawiają ,, wizytę,, telefoniczna ( dzień ,godzina ) do której nigdy nie dochodzi. Tak szanują swoich klientów i ich czas . Wstyd,mam nadzieję,że kiedyś do tych ludzi karma wróci. ZaletyNie maWadyMnóstwo -
-
~johny / 2023-08-03 13:39
Powiem szczerze, że jesteśmy bardzo zawiedzeni na Tauronie. Rachunki wzrosły dwukrotnie. Na wizytę do Punktu Obsługi Klienta czekam cały miesiąc. Ah nie chce się gadać. ZaletybrakWadycena energi, kontakt z klientem -
~gaga / 2023-08-02 20:05
Od 8 maja czekam na zwrot nadpłaty handlowej, po dziesiątkach rozmów z infolinią i na czacie zwrotu nadal nie otrzymałam a konsultanci tylko przepraszają i proszą czekać a dzisiaj otrzymałam wezwanie do zapłaty za fakturę odroczoną przez konsultanta z groźbą windykacji. Takiej bezczelności i arogancji wobec klienta jeszcze nigdy nie doświadczyłam. ZaletybrakWadybrak pomocy, wsparcia i szacunku dla klienta -
~Beta / 2023-08-02 13:50
Umówiona wizyta na konkretną godzinę do doradcy to kpina. Po godzinie czekania podeszłam do wolnego okienka. Jeżeli masz umówione spotkanie przyjdź godzinę wcześniej może do okienka podejdziesz w ustalonym czasie. -
~Poirytowana / 2023-08-02 12:07
Wieczne prace serwisowe i problemy z aplikacją, nie można podać stanu licznika w aplikacji bo serwisują się już drugi miesiąc, a Pani z infolinii jak się w końcu dodzwoniłam mówi że ona teraz nie może wpisać stanu licznika, proszę zadzwonić później. Ostatnio co się dzieje to porażka.
strona 14 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »