Brak dostępu do rozliczeń -prognozowane.Placisz i nie wiesz jak cię rozliczają.Calkowita samowolka.Na infolinii też to samo.Zaslaniaja się pracami serwisowymi-no ale ile one mogą trwać.Skoro tak to dlaczego nie przysyłają do domu.Biura obsługi klienta -firmy zewnętrzne ale tylko dla zwiększenia kosztow-a kto za to wszystko płaci.Czym więcej pośredników tym gorzej z informacją.KIEDY TO ZLODZIEJSTW9 się wreszcie skończy.Jedyny system działający poprawnie to SYSTEM KAR.
ZaletyBrak zalet
WadyOpisałam wyżej
~Paulina / 2023-08-14 18:19
Ocena: 1.00 / 5
gówno jakich mało. prądu nie ma od 6 godzin, wraca co chwilę na 30 sekund i znowu nie ma. ja się pytam za co płaci się ciężkie pieniądze, skoro nawet nie dostajesz tego za co płacisz. jest XXI wiek, za niedługo samoloty zaczną pływać, a statki latać, a z tego zasranego taurona nie można nawet dostać prądu, za który się płaci.
~Klient / 2023-08-14 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Rozmowa z niekompetentnymi osobami na infolinii, jeszcze gorsza obsługa przy okienku. Dostarczyłyśmy akt zgonu ojca, miała przyjść nowa umowa na mamę, mama złożyła pełnomocnictwo na mnie. Umowy do dziś nie ma, pełnomocnictwa też, za to przyszedł wniosek na zmarłego ojca. Na infolinii pani bredziła, że wszystkim, którzy mieli umowę wysyłają takie wnioski, nawet jeśli od 20 lat kości leżą w ziemi ????????????
ZaletyBrak
WadyBałagan, gubienie dokumentów przez pracowników, zatrudnione niekompetentne osoby, utrudniony dostęp do dokumentacji, brak pokory i chęci naprawienia swoich błędów,
~Krzysiek / 2023-08-14 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Narzucona umowa,bardzo niekorzystna.Brak możliwości reklamacji,Dużo stresu i nerwów.Kto wymyślił ten numer.Moze media tym się zainteresują.
ZaletyBrak
~Katarzyna / 2023-08-12 09:39
Ocena: 1.00 / 5
Skandal. Nie potrafią pomoc. Jedyne co usłyszałam, że muszę w sobotę rano elektryka zamówić żeby potwierdził że nie ma prądu, bo jak sama zgłoszę to na mój koszt zgłoszenie.
~Kar / 2023-08-11 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Mam fotowoltaike tauron płaci ochłapy uśredniając 40gr za 1kw a ja za ten sam 1 kw muszę już zapłacić 1.23. Skandal. Zapytałem panią na infolinii skąd taka różnica w cenie to powiedziała ze kable należą do firmy wiec moga sobie robić co chca z cenami!!! Nie dość ze dostają prad za darmo to jeszcze takie skandaliczne wysokie ceny za kw. Dodam ze w zeszłym roku prad był tańszy a stawki za odkup od prosumentow były wyższe od tegorocznych. Chciwość tych złodziei jest widoczna gołym okiem. Do tego cichaczem podniesione stawki za opłaty handlowe z 19 zł na 150 za każdy licznik. Zreszta jest dużo więcej do wymieniania ale szkoda mi już nerwów na to co wyprawia tauron.
ZaletyNie ma żadnych
WadySkandaliczne ceny prądu!!!
~Dawid / 2023-08-10 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki dramat nieprawdopodobne że takie coś istnieje w 21wieku. Nie da się logować telefonów nie odbierają, jeden wielki kabaret
~Jolka234 / 2023-08-08 23:03
Ocena: 1.00 / 5
W styczniu tego roku zmieniłam sposób rozliczania z prognozowanych rachunków na miesięczne z podaniem licznika. Aby przejść na nowy sposób rozliczenia Tauron powinien zamknąć mi okres rozliczeniowy, abym mogła działać na nowych warunkach, po wielu interwencjach telefonicznych udało im się to po 5 miesiącach, więc placiłam na ślepo, aby się nie zadłuzyc. Raz zapomniałam podać stan licznika zrobiłam to po terminie i się zacząl dla mnie koszmar, bo Tauron zaczął rozliczać mnie na podstawie prognoz które były dużo wyższe. Po wielu interwencjach nic to nie dało tylko padały obietnice,. Ale moje rachunki w stosunku do zużycia były dużo wyższe, mam rodzinę i dużą część zarobku idzie na prąd którego nie używam. Jestem bardzo zawiedziona takim postępowaniem z klientem. Czuję się oszukana i nie wiem gdzie mam szukać pomocy, czy ktoś ma podobną sytuację. Pani która odczytywała licznik prądu powiedziała, że mam bardzo zawyżony odczyt na podstawie, którego mam wystawiane te rachunki. Nikt w tauronie nie chce wprowadzić aktualnego stanu licznika. Wnioski same się nasuwają.
ZaletyŻadnych.
WadyMyślę że duża nieuczciwość,
~Keny / 2023-08-07 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Cale te g ówno powinni wysadzić w kosmos.
Nie wiem po co im telefony,jak odbierają raz na godzinę,przełączają 5 tysięcy razy,finalnie się rozłączając, "zlecenie przyjęte, do godziny przyjadą zrobic" minął cały dzień,I ani widu ani slychu
ZaletyZadnych
WadyCały ten badziew,to jedna wielka wada
~Agata / 2023-08-07 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Co się dzieje z aplikacją??? Od 3 dni próbuje się zalogować i cały czas info że brak internetu. NAPRAWDĘ??? Ponton założyłam aplikacje żeby nie " przemęczać" konsultantów i systemu. Masakra
ZaletyBRAK
WadySame
~Iwona / 2023-08-07 21:17
Ocena: 4.00 / 5
Aplikacja Tauron totalna porażka!!!!!!! Cały czas pokazuje się błąd serwera, jak się zalogować????
Jak z niej korzystać???
ZaletyNie ma zalet !!!
WadyMasakra , przecież to ma pomagać ...
~Majka / 2023-08-07 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać?
~Konsument / 2023-08-07 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Tauron musi zostać zaorany, a jego zgliszcza sprzedane za 1 zł. Nowej umowy nie mogą od czerwca wprowadzić do systemu. Każde ponaglenie przedłuża termin o 14 dni, czyli w nieskończoność. Ponaglenia wystawiane są bez wiedzy klienta! Każdy konsultant mówi co innego. Kontakt z tą firmą grozi poważnymi konsekwencjami dla zdrowia psychicznego.
Czy tak zawsze było, czy to wina pis, który powsadzał tam swoich nieudolnych pociotków?
ZaletyBrak
WadyKompletnie nieprofesjonalna firma.
~Alicja / 2023-08-07 07:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza z firm na rynku. Błędy w odczycie licznika, niemożność korekty bo ja swoje oni swoje, przy wymianie licznika uszkodzone kafle ale sprytny instalator stanął na nie, a potem szybciutko wyszedł. Było za późno na reklamacje.
Skrzynka zbiorcza na zewnatrz po 37 latach ma wg ekspertów stan dobry (złomiarze dobierali się do zamknięcia i kilka razy na własny koszt było naprawiane). Ceny zawrotne zeby nie określić złodziejskie.
ZaletyBrak
~ona / 2023-08-06 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja to totalna porażka. Wiecznie jakieś problemy jak nie z logowaniem to brak dostępu do faktur, brak możliwości podania odczytu a ostatnio nowość... pojawia się informacja, że nie mam dostępu do internetu gdzie wszystko inne działa ????♀️ nie wiem kto za to pieniądze bierze ale chyba powinni rozliczyć go ze swojej pracy
ZaletyBrak
WadySame
~Grzybol / 2023-08-06 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja wiecznie nie działa wszystkich z działu it powinni zwolnić są do niczego jak widać nie przydatni
Zaletybrak
Wadysame
~Tom / 2023-08-05 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia ... Nie polecam tak firmy, wszystko co państwowe nie działa
ZaletyNie ma
~Aga / 2023-08-04 10:37
Ocena: 2.20 / 5
Wysyłają ulotki o tarczy solidarnościowej, a jak zadzwoniłam na infolinię jak to wdrożyć, to się okazało że to już jest nieaktualna oferta...
ZaletyPrąd jest
WadyDrogo i brak podstawowych informacji o terminie ważności oferty
~Kacper M. / 2023-08-03 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Mnie powiedzieli, że mam założyć konto na ich stronie, NA ZMARŁĄ OSOBĘ żeby przepisać licznik.
ZaletyŻadnych
WadyChaos informacyjny
Namawianie do popełnienia czynu karalnego
Nie wywiązywanie się z zadeklarowanych działań
Długi okres oczekiwania na wizytę w oddziale.
~Trisha / 2023-08-03 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Dramat po prostu dramat . Oszukują ludzi umawiają ,, wizytę,, telefoniczna ( dzień ,godzina ) do której nigdy nie dochodzi. Tak szanują swoich klientów i ich czas . Wstyd,mam nadzieję,że kiedyś do tych ludzi karma wróci.