strona 14 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Majka / 2023-08-07 15:43
Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać? -
-
~Konsument / 2023-08-07 13:17
Tauron musi zostać zaorany, a jego zgliszcza sprzedane za 1 zł. Nowej umowy nie mogą od czerwca wprowadzić do systemu. Każde ponaglenie przedłuża termin o 14 dni, czyli w nieskończoność. Ponaglenia wystawiane są bez wiedzy klienta! Każdy konsultant mówi co innego. Kontakt z tą firmą grozi poważnymi konsekwencjami dla zdrowia psychicznego.
Czy tak zawsze było, czy to wina pis, który powsadzał tam swoich nieudolnych pociotków?ZaletyBrakWadyKompletnie nieprofesjonalna firma. -
~Alicja / 2023-08-07 07:33
Najgorsza z firm na rynku. Błędy w odczycie licznika, niemożność korekty bo ja swoje oni swoje, przy wymianie licznika uszkodzone kafle ale sprytny instalator stanął na nie, a potem szybciutko wyszedł. Było za późno na reklamacje.
Skrzynka zbiorcza na zewnatrz po 37 latach ma wg ekspertów stan dobry (złomiarze dobierali się do zamknięcia i kilka razy na własny koszt było naprawiane). Ceny zawrotne zeby nie określić złodziejskie.ZaletyBrak -
~ona / 2023-08-06 20:08
Aplikacja to totalna porażka. Wiecznie jakieś problemy jak nie z logowaniem to brak dostępu do faktur, brak możliwości podania odczytu a ostatnio nowość... pojawia się informacja, że nie mam dostępu do internetu gdzie wszystko inne działa ????♀️ nie wiem kto za to pieniądze bierze ale chyba powinni rozliczyć go ze swojej pracy ZaletyBrakWadySame -
~Grzybol / 2023-08-06 14:24
Aplikacja wiecznie nie działa wszystkich z działu it powinni zwolnić są do niczego jak widać nie przydatni ZaletybrakWadysame -
~Tom / 2023-08-05 12:29
Tragedia ... Nie polecam tak firmy, wszystko co państwowe nie działa ZaletyNie ma -
~Aga / 2023-08-04 10:37
Wysyłają ulotki o tarczy solidarnościowej, a jak zadzwoniłam na infolinię jak to wdrożyć, to się okazało że to już jest nieaktualna oferta... ZaletyPrąd jestWadyDrogo i brak podstawowych informacji o terminie ważności oferty -
~Kacper M. / 2023-08-03 20:45
Mnie powiedzieli, że mam założyć konto na ich stronie, NA ZMARŁĄ OSOBĘ żeby przepisać licznik. ZaletyŻadnychWadyChaos informacyjny
Namawianie do popełnienia czynu karalnego
Nie wywiązywanie się z zadeklarowanych działań
Długi okres oczekiwania na wizytę w oddziale. -
-
~Trisha / 2023-08-03 15:20
Dramat po prostu dramat . Oszukują ludzi umawiają ,, wizytę,, telefoniczna ( dzień ,godzina ) do której nigdy nie dochodzi. Tak szanują swoich klientów i ich czas . Wstyd,mam nadzieję,że kiedyś do tych ludzi karma wróci. ZaletyNie maWadyMnóstwo -
~johny / 2023-08-03 13:39
Powiem szczerze, że jesteśmy bardzo zawiedzeni na Tauronie. Rachunki wzrosły dwukrotnie. Na wizytę do Punktu Obsługi Klienta czekam cały miesiąc. Ah nie chce się gadać. ZaletybrakWadycena energi, kontakt z klientem -
~gaga / 2023-08-02 20:05
Od 8 maja czekam na zwrot nadpłaty handlowej, po dziesiątkach rozmów z infolinią i na czacie zwrotu nadal nie otrzymałam a konsultanci tylko przepraszają i proszą czekać a dzisiaj otrzymałam wezwanie do zapłaty za fakturę odroczoną przez konsultanta z groźbą windykacji. Takiej bezczelności i arogancji wobec klienta jeszcze nigdy nie doświadczyłam. ZaletybrakWadybrak pomocy, wsparcia i szacunku dla klienta -
~Beta / 2023-08-02 13:50
Umówiona wizyta na konkretną godzinę do doradcy to kpina. Po godzinie czekania podeszłam do wolnego okienka. Jeżeli masz umówione spotkanie przyjdź godzinę wcześniej może do okienka podejdziesz w ustalonym czasie. -
~Poirytowana / 2023-08-02 12:07
Wieczne prace serwisowe i problemy z aplikacją, nie można podać stanu licznika w aplikacji bo serwisują się już drugi miesiąc, a Pani z infolinii jak się w końcu dodzwoniłam mówi że ona teraz nie może wpisać stanu licznika, proszę zadzwonić później. Ostatnio co się dzieje to porażka. -
~M. / 2023-08-01 15:20
Z taurona powinni zrobić zakład pracy chronionej, zatrudniać osoby niepełnosprawne i jestem pewny ze wszystkie sprawy byłyby rozwiązywane znacznie szybciej. Ja czekam już 2 miesiące na jedno kliknięcie i dalej słyszę ten sam temat że moje zlecenie jest w trakcie realizacji - proszę uzbroić się w cierpliwość (qr... jak bardzo trzeba sie uzbroić żeby to wytrzymać . Tragedia straszna, mają ludzi za śmieci Zaletyżadnych zalet, nawet obsługa jakaś z du..Wadysame i tylko, prostota i patologia -
~Andrzej / 2023-07-31 08:26
Brak słów, totalna porażka. Czekam prawie miesiąc na przepisanie licznika (gdzie procedura na trwać do 14 dni). Dzwonię dzisiaj na infolinię i pytam jaki jest status sprawy. Po 5 minutach sprawdzania, Pani informuje mnie, że nie może odnaleźć sprawy, bo trwają prace serwisowe. Pytam jak długo te prace trwają, a ona informuje że od początku lipca i mają się skończyć w sierpniu. Ręce opadają. -
~Skała / 2023-07-29 13:22
Cześć,
Ja mam fotowoltaike i zamiast w godzinach szczytu nasilenia słonecznego czerpać benefity to mi cały czas wywala panele ze względu na zbyt duże napięcie w sieci.
Infolinia nie da się do dzwonić .
Mail zwraca więc nic mi nie pozostaje jak wziąć urlop i poczekać w kolejkach w pkt obsługi klienta i złożyć reklamacje .
Szkoda gadaćZaletyTylko tyle że mam prąd za który i tak za dużo płacę że względu na ich słaba infrastrukturę.WadyPełno -
-
~Kolejnaofiarataurona / 2023-07-28 18:46
Mam Fotowoltaike na nowych zadach. Właśnie czytałem artykuł o opłatach za emisje CO2 i jak tauron wprowadził w błąd ze 60 % tego co płacimy to opłata za emisje co2. Jak się okazuje to zupełna ściema!!! Poszukajcie informacji na ten temat. A wracając do tematu. Wywaliłem 50 koła. Oszpecilem dom. I za jeden kw otrzymuje średnio 38gr. Podczas kiedy złodzieje ze Taurona za ten sam kw naliczają mi 1.23!!!!!!!!!!!!’ Jak to jest możliwe żeby tak okradać ludzi i to jeszcze bez konsekwencji.
ZaletyZero zaletWadyBanda złodziei -
~Szok!!!! / 2023-07-28 17:52
Ludzie. Oddajmy te sprawę do telewizji i radia. Banda głupków ale cwanych w wyciąganiu kasy!!! Sąsiadce starszej pani wysłali rachunek na 8 tysięcy. Okazało się ze zaczęli jej naliczać po 300 zł opłat handlowych bo ma dwa liczniki. Reszta kwoty nie wiem skąd się wzięła. Po godzinie udało mi się porozmawiać z panem. Nie powiem uprzejmy. Kazał wydrukować dwa druki i złożyć wniosek o scalenie liczników. Przy okazji złożył wniosek żeby nie płacić 150 zł co miesiąc za każdy licznik do tego jeśli pani podpisze umowę żeby płacić 19 zł miesięcznie oddadzą pieniądze. Co prawda na informacje o zwrocie nadal czekamy. Od prawie dwóch miesięcy ale za to przyszło pismo ze cesarz tauron pozytywnie rozpatrzył podanie o podłączenie do sieci!!!!!!!!! Brak słów kto tam pracuje wystawia rachunki i rozpatruje podania!!!!!! Prosiliśmy o scalenie licznika a otrzymaliśmy pozwolenie na podłączenie budynku do sieci!!!!! ZaletyNie ma żadnych zalet!WadySame wady Odsyłanie od jednego działu do drugiego. Nie można dostać się na osobista wizytę u cesarza Taurona. Rachunki z kosmosu. Bezmyślność pracowników. Chciwość na kasę!!! -
~Michał / 2023-07-28 10:45
Jestem patriotą i kocham Polskę, ale Tauron jest jedyną firmą państwową, o której marzę, zeby była sprzedana w prywatne ręcę i wywaleni na zbity pysk wszyscy, którzy tam pracują. Od dyrektorów po idiotki na infolinii. Won! ZaletyZero zalet, sam syf. -
~Max / 2023-07-27 22:42
Witam, zdążyli się zapomnieć opłacić rachunku ludzka rzecz dodatkowo przy dzisiejszym tępie życia dużo zręczny umyka.
Było to tak zadzwoniła do mnie wczoraj pani konsultanta czy jakoś tam z informacją że jest zaległość w płatnościach odparłem ze jest taka możliwość. Po czym poinformowałem panią że w tym momencie zrobię płatność i przeprosiłem. Konsultant poinformował mnie że po opłaceniu musze ich poinformować o uregulowaniu zaległości bo mogą wyłączyć prąd. Dodam że płatności dokonałem przez ich portal Tauron eBook tam po chwili wyskakuje saldo 0. Dzisiaj o godzinie 10 rano wyłączyli prąd. Przeszedłem dzisiaj gehennę telefoniczną, po opłaceniu zaległości i wysłaniu wszystkich informacji z tym związanych do Tauron Dystrybucja od 12 godzin jestem bez prądu. Tu taj zakończę dopóki te Ścierwa będą rządzić a Tauron będzie monopolistą będziemy zniewolonymi męczennikami i na każdym kroku urzędnicy będą nami pomiatać a w erze cyfryzacji coraz gorzej co kol wiek załatwić.ZaletyŻe jesteśmy zelektryfikowani.WadyŻe tylko Tauron tym zarządza.
strona 14 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »