Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jolka234 / 2023-08-08 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu tego roku zmieniłam sposób rozliczania z prognozowanych rachunków na miesięczne z podaniem licznika. Aby przejść na nowy sposób rozliczenia Tauron powinien zamknąć mi okres rozliczeniowy, abym mogła działać na nowych warunkach, po wielu interwencjach telefonicznych udało im się to po 5 miesiącach, więc placiłam na ślepo, aby się nie zadłuzyc. Raz zapomniałam podać stan licznika zrobiłam to po terminie i się zacząl dla mnie koszmar, bo Tauron zaczął rozliczać mnie na podstawie prognoz które były dużo wyższe. Po wielu interwencjach nic to nie dało tylko padały obietnice,. Ale moje rachunki w stosunku do zużycia były dużo wyższe, mam rodzinę i dużą część zarobku idzie na prąd którego nie używam. Jestem bardzo zawiedziona takim postępowaniem z klientem. Czuję się oszukana i nie wiem gdzie mam szukać pomocy, czy ktoś ma podobną sytuację. Pani która odczytywała licznik prądu powiedziała, że mam bardzo zawyżony odczyt na podstawie, którego mam wystawiane te rachunki. Nikt w tauronie nie chce wprowadzić aktualnego stanu licznika. Wnioski same się nasuwają.
    ZaletyŻadnych.
    WadyMyślę że duża nieuczciwość,
  • ~Keny / 2023-08-07 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Cale te g ówno powinni wysadzić w kosmos.
    Nie wiem po co im telefony,jak odbierają raz na godzinę,przełączają 5 tysięcy razy,finalnie się rozłączając, "zlecenie przyjęte, do godziny przyjadą zrobic" minął cały dzień,I ani widu ani slychu
    ZaletyZadnych
    WadyCały ten badziew,to jedna wielka wada
  • ~Agata / 2023-08-07 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje z aplikacją??? Od 3 dni próbuje się zalogować i cały czas info że brak internetu. NAPRAWDĘ??? Ponton założyłam aplikacje żeby nie " przemęczać" konsultantów i systemu. Masakra
    ZaletyBRAK
    WadySame
  • ~Iwona / 2023-08-07 21:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Aplikacja Tauron totalna porażka!!!!!!! Cały czas pokazuje się błąd serwera, jak się zalogować????
    Jak z niej korzystać???
    ZaletyNie ma zalet !!!
    WadyMasakra , przecież to ma pomagać ...
  • ~Majka / 2023-08-07 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak to Tauron liczy że większość ma taką samą dopłatę. Płaciłam po 550 zł przy prognozie 500 kw miesięcznie Zużyłam więcej około 250 i dopłata prawie 850 . Nie wiem jak to liczą . Na następny okres prognozy ponad 800 zł i to od czerwca , a dostałam rachunki pod koniec lipca . Licznik był spisany pod koniec maja. Za mało czasu , aby szybciej obliczyć i przysłać?
  • ~Konsument / 2023-08-07 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron musi zostać zaorany, a jego zgliszcza sprzedane za 1 zł. Nowej umowy nie mogą od czerwca wprowadzić do systemu. Każde ponaglenie przedłuża termin o 14 dni, czyli w nieskończoność. Ponaglenia wystawiane są bez wiedzy klienta! Każdy konsultant mówi co innego. Kontakt z tą firmą grozi poważnymi konsekwencjami dla zdrowia psychicznego.
    Czy tak zawsze było, czy to wina pis, który powsadzał tam swoich nieudolnych pociotków?
    ZaletyBrak
    WadyKompletnie nieprofesjonalna firma.
  • ~Alicja / 2023-08-07 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm na rynku. Błędy w odczycie licznika, niemożność korekty bo ja swoje oni swoje, przy wymianie licznika uszkodzone kafle ale sprytny instalator stanął na nie, a potem szybciutko wyszedł. Było za późno na reklamacje.
    Skrzynka zbiorcza na zewnatrz po 37 latach ma wg ekspertów stan dobry (złomiarze dobierali się do zamknięcia i kilka razy na własny koszt było naprawiane). Ceny zawrotne zeby nie określić złodziejskie.
    ZaletyBrak
  • ~ona / 2023-08-06 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja to totalna porażka. Wiecznie jakieś problemy jak nie z logowaniem to brak dostępu do faktur, brak możliwości podania odczytu a ostatnio nowość... pojawia się informacja, że nie mam dostępu do internetu gdzie wszystko inne działa ????‍♀️ nie wiem kto za to pieniądze bierze ale chyba powinni rozliczyć go ze swojej pracy
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Grzybol / 2023-08-06 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja wiecznie nie działa wszystkich z działu it powinni zwolnić są do niczego jak widać nie przydatni
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Tom / 2023-08-05 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ... Nie polecam tak firmy, wszystko co państwowe nie działa
    ZaletyNie ma
  • ~Aga / 2023-08-04 10:37
    Ocena: 2.20 / 5
    Wysyłają ulotki o tarczy solidarnościowej, a jak zadzwoniłam na infolinię jak to wdrożyć, to się okazało że to już jest nieaktualna oferta...
    ZaletyPrąd jest
    WadyDrogo i brak podstawowych informacji o terminie ważności oferty
  • ~Kacper M. / 2023-08-03 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mnie powiedzieli, że mam założyć konto na ich stronie, NA ZMARŁĄ OSOBĘ żeby przepisać licznik.
    ZaletyŻadnych
    WadyChaos informacyjny
    Namawianie do popełnienia czynu karalnego
    Nie wywiązywanie się z zadeklarowanych działań
    Długi okres oczekiwania na wizytę w oddziale.
  • ~Trisha / 2023-08-03 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat po prostu dramat . Oszukują ludzi umawiają ,, wizytę,, telefoniczna ( dzień ,godzina ) do której nigdy nie dochodzi. Tak szanują swoich klientów i ich czas . Wstyd,mam nadzieję,że kiedyś do tych ludzi karma wróci.
    ZaletyNie ma
    WadyMnóstwo
  • ~johny / 2023-08-03 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem szczerze, że jesteśmy bardzo zawiedzeni na Tauronie. Rachunki wzrosły dwukrotnie. Na wizytę do Punktu Obsługi Klienta czekam cały miesiąc. Ah nie chce się gadać.
    Zaletybrak
    Wadycena energi, kontakt z klientem
  • ~gaga / 2023-08-02 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 8 maja czekam na zwrot nadpłaty handlowej, po dziesiątkach rozmów z infolinią i na czacie zwrotu nadal nie otrzymałam a konsultanci tylko przepraszają i proszą czekać a dzisiaj otrzymałam wezwanie do zapłaty za fakturę odroczoną przez konsultanta z groźbą windykacji. Takiej bezczelności i arogancji wobec klienta jeszcze nigdy nie doświadczyłam.
    Zaletybrak
    Wadybrak pomocy, wsparcia i szacunku dla klienta
  • ~Beta / 2023-08-02 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówiona wizyta na konkretną godzinę do doradcy to kpina. Po godzinie czekania podeszłam do wolnego okienka. Jeżeli masz umówione spotkanie przyjdź godzinę wcześniej może do okienka podejdziesz w ustalonym czasie.
  • ~Poirytowana / 2023-08-02 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne prace serwisowe i problemy z aplikacją, nie można podać stanu licznika w aplikacji bo serwisują się już drugi miesiąc, a Pani z infolinii jak się w końcu dodzwoniłam mówi że ona teraz nie może wpisać stanu licznika, proszę zadzwonić później. Ostatnio co się dzieje to porażka.
  • ~M. / 2023-08-01 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Z taurona powinni zrobić zakład pracy chronionej, zatrudniać osoby niepełnosprawne i jestem pewny ze wszystkie sprawy byłyby rozwiązywane znacznie szybciej. Ja czekam już 2 miesiące na jedno kliknięcie i dalej słyszę ten sam temat że moje zlecenie jest w trakcie realizacji - proszę uzbroić się w cierpliwość (qr... jak bardzo trzeba sie uzbroić żeby to wytrzymać . Tragedia straszna, mają ludzi za śmieci
    Zaletyżadnych zalet, nawet obsługa jakaś z du..
    Wadysame i tylko, prostota i patologia
  • ~Andrzej / 2023-07-31 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów, totalna porażka. Czekam prawie miesiąc na przepisanie licznika (gdzie procedura na trwać do 14 dni). Dzwonię dzisiaj na infolinię i pytam jaki jest status sprawy. Po 5 minutach sprawdzania, Pani informuje mnie, że nie może odnaleźć sprawy, bo trwają prace serwisowe. Pytam jak długo te prace trwają, a ona informuje że od początku lipca i mają się skończyć w sierpniu. Ręce opadają.
  • ~Skała / 2023-07-29 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć,

    Ja mam fotowoltaike i zamiast w godzinach szczytu nasilenia słonecznego czerpać benefity to mi cały czas wywala panele ze względu na zbyt duże napięcie w sieci.
    Infolinia nie da się do dzwonić .
    Mail zwraca więc nic mi nie pozostaje jak wziąć urlop i poczekać w kolejkach w pkt obsługi klienta i złożyć reklamacje .

    Szkoda gadać
    ZaletyTylko tyle że mam prąd za który i tak za dużo płacę że względu na ich słaba infrastrukturę.
    WadyPełno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976