Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 998 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.32
  • Łatwość zamawiania
    1.33
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-09-04 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste
    ZaletyBrak
    WadyNie działa aplikacja
  • ~Raf / 2023-08-31 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron Częstochowa. Mam kilka umów w tej firmie. 29.08.2023 płacę za jednym zamachem wszystkie faktury. 30.08.2023 wracam wieczorem do mieszkania. Wyłączyli mi zasilanie. 31.08.2023 o 7.06 dzwonię na infolinię. Zgłaszam problem. Pani mi mówi, że mam teraz nadpłatę (pomimo, że zapłaciłem dokładnie kwotę z faktury). Pytam, kiedy mi włączą zasilanie. Pani, że już zgłasza monterom. o 17.00 ponownie dzwonię na infolinię, podaję Pesel. Pani mówi, że ma w systemie odnotowane, że zlecenie wykonane. O 20.00 wracam do domu. Zasilania brak. Co robię ? Podłączam przedłużaczami prąd od sąsiada. Zawartość lodówki do wyrzucenia. Tak działa Tauron w Częstochowie. Coś jeszcze ? Czy ktoś może mieć zaufanie do tego czegoś zwanego dostawcą prądu ? Koń by się uśmiał, jaka to poważna firma. Poziom wiarygodności poniżej zera. W zarządzie działacze, fachowcy ;-))
    ZaletyNie ma żadnych zalet. Ja w każdym razie nie widzę.
    WadyFatalny poziom obsługi. Drogo. Trudno się dostać na BOK stacjonarny. Trzeba się umawiać z tygodniowym wyprzedzeniem. Niesłowność, nieterminowość. Słowem dziadostwo w starym stylu, pomimo całej otoczki nowoczesności.
  • ~Jaca / 2023-08-31 19:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo lubią tą firmę, fajni ludzie miła atmosfera, punkty obsługi trochę słabe ale infolinia nadrabia, pozdrowienia z gor~ Jacek:)
    ZaletyKamila
    WadyAutomatyczna sekretarka i brak przekierowania do Kamili
  • ~Andrzej Iskierka / 2023-08-31 13:26
    Ocena: 5.00 / 5
    mnie się tam podoba tarłon :)
    szybka obsługa na infolinii i like it
    Zaletytani prąd
    Wadyza tani prąd
  • ~Michał / 2023-08-31 08:27
    Ocena: 3.80 / 5
    Najpierw problemy z aplikacją przez kilka tygodni później brak możliwości podania odczytu a w tym czasie sobie wystawiają fakturę prognozują na kilkaset złotych chamstwo ! zgłoszę do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Klient / 2023-08-29 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu dostałem listownie prognozowaną fakturę. Do listu dołączona została ulotka informacyjna o tarczy solidarnościowej i możliwości z niej skorzystania. Sęk w tym, że wnioski o skorzystanie ulg trzeba było składać do końca czerwca. Po co mi to wysyłali ? Chyba tylko aby mnie zdenerwować...
  • ~Słoneczna / 2023-08-29 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to jakiś śmieszny żart.. dzwonię dzisiaj kolejny raz i każdy kto się połączy mówią mi co innego w ogóle nie potrafią podawać informacji maja jeden wielki bałagan, powinni zmienić swoich pracowników bo to co się tam dzieje to jedna wielka kpina
  • ~Jerzy / 2023-08-29 10:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym pochwalić panie z oddziału w Jeleniej Górze, a zwłaszcza Panią Kamilę Dąbrowską , za wyjątkową uprzejmość, wiedzę , a przede wszystkim szybkie działanie wyprzedzające nawet moje działanie dotyczące zlecenia wymiany starej instalacji elektrycznej na nową z jednoczesną wymianą licznika 1-fazowego na 3-fazowy i zwiększeniem mocy. Umowa K/0004644/00/07/23
    pozdrawiam Jerzy Kisiel
  • ~Terminator / 2023-08-29 05:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron banda debi.. i imbec... tak mozna nazwać ta firmę te słowa doskonale odzwierciedla jakość wykonywanych usług
    Nie powinni dostać żadnej gwiazdki nawet zero to za dużo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pimpek / 2023-08-28 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Prąd raz jest raz go nie ma, bez żadnej zapowiedzi wyłączają zasilanie.
  • ~Adi / 2023-08-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 5 miesięcy nie mogę odzyskać nadpłaty w wysokości 700 zł.
    Prosiłem o przeksięgowanie tej kwoty na poczet innych faktur ale też nie da rady
    W międzyczasie założyłem 3 interwencje ale bez skutku.



  • ~Stanislaw / 2023-08-28 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Awarie trwają ponad 24 godz.Zawartość zamrażarki popłynęła
  • ~in / 2023-08-27 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie licznika po dwóch miesiącach zużycie prądu na dobe zwiększyło się dwukrotnie,potem wszystko wróciło do normy.Czuje się oszukana na 700 kWH i nie moge doprosić się wytłumaczenia sytuacji,bo w domu nic się nie zmieniło.,Czy ktoś miał podobne problemy?[Prosze o info
  • ~Arek / 2023-08-27 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    No bez jaj człowiek nie może funkcjonować normalnie przy świeczkach już siedzę 2 dzień brak słów tragediaaaaaa
    ZaletyŻadne
    WadyWszysykie
  • ~TheStormeq / 2023-08-26 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiechu warte ciągle problemy! Ugułem niech uciekają do Moskwy z tym!!!!
  • ~Zibi / 2023-08-25 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z kontaktem; problem z uzyskaniem informacji. Źle działająca aplikacja. Niekompetencja.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2023-08-25 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasza obsługa jest masakryczna
    Nic nie idzie załatwić

    Konsultanci kompletnie nie wiedzą nic i nie są w stanie nic poradzić

    Porażka
  • ~Mag / 2023-08-25 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyrk to mało powiedziane. Nie można załatwić żadnej sprawy bo ciągle trwają aktualizacje systemu. Odpowiedzi na zgłoszenia trwaja po kilka miesięcy, na infolini nie są w stanie pomóc a do wysyłania wezwan do zapłaty mimo opłaconej faktury są pierwsi. Nie polecam!
  • ~Józef / 2023-08-24 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bur..... I jeszcze raz bur.... Konkurencji im trzeba i wszystko się będzie dało wtedy. A teraz jesteś jak złodziej traktowany i trzeba im dokumenty posyłać dwa razy bo oni nie mają. I głupkowate pytania " jakim kanałem Pan wysyłał" a czy to ważne?!?! choć jakbym w kiblu spłukał to efekt taki sam!!
  • ~Iwona / 2023-08-24 18:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Balagan,w sobotę dostaje wiadomość że mi odetną prąd jak nie zapłacę faktury której nigdy nie dostałam więc zapłaciłam dla świętego spokoju,za kilka dni sprawdzam konto mam nadwyżkę nie muszę płacić opłaty miesięcznej.Ludzie ale po co my to wszystko piszemy oni i tak tego nie czytają bo mają nas wszystkich gdzieś.
    ZaletyZero
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4080
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157