Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 975 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-08-22 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Taki bałagan jaki tam panuje jest nie do ogarnięcia mieszkanie sprzedałem trzy miesiące temu nie mogę doprosić się ostatecznego rozliczenia przychodzą nowe faktory na infolini nikt nic niewiie mam czekać za informacja ale do kiedy ? Jeszcze straszą mnie odsetkami
  • ~obcy / 2023-08-21 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z taką niekompetencją. Umowa się skończyła, ale nie dostałam powiadomienia, bo adres e-mail był nieaktualny (mój błąd). Ceny taryfy przez to były chyba 5 razy wyższe. Dzwonię próbując wyjaśnić sprawę. Godzina czekania po czym tłumaczę o co chodzi. Babka nie wie i musi przełączyć do innego działu. Tam odbiera kolejna babka i tłumaczy. Pyta czy chcemy nową umowę -> tak, to znowu przełącza i znowu tłumaczenie. Facet przeczytał umowę w kilkanaście minut oczywiście nic niezrozumiałe, bo tak szybko to robił, ale tak zgadzamy się. Czy faktura ma być online, bo będzie wtedy ulga? -> tak. Dobrze w takim razie przyjdzie pocztą w ciągu x dni. Nie przyszła. Dzwonimy znowu i babka zdziwiona, bo tu nie ma żadnej nowej umowy! Dni mijają a koszt z podwyższoną taryfą musi być oczywiście liczony. Chcemy złożyć skargę. Oczywiście się nie da. Musiałam się umówić do POK, znowu tłumaczyć i dopiero wtedy umowa faktycznie została podpisana. Pan bardzo życzliwy jeszcze cofnął nam te nadmiarowe pieniądze i rozłożył na rachunki na kolejne miesiące, żeby mniej płacić (Super!). Miała przyjść korekta w ciągu x dni. Przyszła po 5 miesiącach. Jak się okazało przez 5 miesięcy nic nie płaciłam, bo była taka nadpłata. W między czasie byłam jeszcze 2 razy w POK, żeby się upewnić, że to nie jest bład z ich strony, który mi się odbije czkawką, ale wszystko było niby ok. Po korekcie miałam płacić max niecałe 200 zł. Teraz przyszła faktura.. 350zł! nie wiem jakim cudem za jaki okres itd bo ta ich aplikacja/strona internetowa to jakiś żart. Brak informacji, nic nie jest czytelne. Pewnie znowu będę musiała iść do POK i to wyjaśniać. No szlag jasny człowieka trafia!
    ZaletyKompetentny człowiek dopiero w POK, ale to że trzeba z każdą pierdołą tam chodzić to już inna kwestia
    Wadyrafaello (wyraża więcej niż 1000 słów) razy liczba nieskończona
  • ~Marek / 2023-08-21 14:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja osobiście jestem bardzo zdegustowany rozmową z panią z obsługi prosząc o wyjaśnienie kiedy otrzymam fakturę. Podawałem stan licznika na początku sierpnia 2023 , a dzisiaj jest 21.08.2023 i usłyszałem , że wkrótce. Na pytanie, że zaraz będzie następny miesiąc i mogą mi się nałożyć płatności jedna za drugą, pani stwierdzila ,że tak nie będzie. I taka odpowiedz kilka razy na moje powtórne zapytania. Jak dla mnie to , brak profesjonalizmu i zbywanie klienta. Jak jeszcze chciałem się coś dowiedzieć to pani nagle mówi nie słyszę pana , nie słyszę pana.Jedne wielkie jaja.
  • ~Jack / 2023-08-21 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z biurem obsługi to tragedia. O załatwieniu sprawy nie ma mowy . Wizyta w POK musi być umówiona - długie terminy oczekiwania . Po kilku godzinach wysłuchiwania koncertu z infolinii i przebrnięcie przez pytania chatbota połączenie i wreszcie podanie terminu wizyty.
    Po przybyciu na miejsce ( Dąbrowa Górnicza ) okazuje się że nikt nie ma pojęcia na temat zawyżonych rachunków za fotowoltaikę – porażka. Ponowny telefon na infolinię ,kolejne godziny oczekiwania na połączenie , po połączeniu okazuje się że nikt nic nie wie , nikt nie może wytłumaczyć zawyżonych rachunków.
    Złożenie reklamacji w temacie faktur to następna porażka , przekazywanie sprawy z działu do działu i żadnej odpowiedzi.
    Próba złożenia skargi przez infolinie ,tak jak ktoś napisał wcześniej -niemożliwa, rozmowa z przełożonym – niemożliwa.
    W związku z tym że termin płatności za fakturę już minął – przysyłają pisma w których straszą komornikiem i wyłączeniem prądu.
    A ja chcę po prostu wiedzieć za co płacę wysokie rachunki mimo tego że zamontowałem fotowoltaikę.
    Bezczelność , porażka.
    Państwowy moloch który ma klientów w d……. nikt nie ma nad nim kontroli , myślę że to pokazuje na kogo nie głosować w październikowych wyborach .
    Wady100000
  • ~Xxx / 2023-08-18 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    Oszukują ludzi na faktury
    Nie polecam
  • ~Ika / 2023-08-17 14:17
    Ocena: 1.80 / 5
    Od ponad miesiąca nie mogę się doprosić o podłączenie prądu. Dzwonienie na infolinię to koszmar. Panie miłe tylko nic nie jest załatwione a odpowiedź jedna: proszę czekać 14 dni. Brak konkurencji to klientów mają w d...
    ZaletyDostawa prądu
    Wady terminy załatwienia sprawy TRAGEDIA
  • ~beta / 2023-08-17 13:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Dwudziesty pierwszy wiek i Tauron który zatrzymał sie w średniowieczu. Kontakt to tragedia. O załatwieniu sprawy nie ma mowy . Wizyta w POK musi być umówiona a dostępne terminy za miesiąc . Po dwóch godzinach wysłuchiwania muzyczki z infolinii i przebrnięciu przez stos pytań chatbota wreszcie połączenie i umówiony termin na telefoniczne przepisanie umowy ( niemożliwej do załatwienia przez internet ) . I co ? i nie zadzwonili . Mieli na to 4 godziny bo umówienie na telefoniczne załatwienie sprawy to przedział czasowy - nie konkretna godzina i widocznie to mało. Kolejne 2 godziny na infolinii i kolejny 3 godzinny przedział czasowy na załatwienie sprawy na kolejny dzień . Próba złożenia skargi przez infolinie ( skoro człowiek już sie dodzwonił ) -niemożliwa, rozmowa z przełożonym - niemożliwa , narzucenie konkretnego nowego terminu i godziny załatwienia sprawy - niemożliwa.
    Przyznanie sie do błędów ? - nie w tej firmie . Bezczelność , porażka . Szkoda , ze taka firma w ogóle istnieje.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Aneri / 2023-08-17 09:47
    Ocena: 1.40 / 5
    U mnie to samo ,po złożonej skardze że nie mam rachunku od czerwca 2023 , a mam rozliczenia miesięczne, dostałam odpowiedź, że mam ebok o tam są faktury, ale tam ich nie było!! Po wysłaniu już 3 reklamacji dostałam odpowiedź, że mieli prace serwisowe... tragedia. Po bezkutecznych bojach , wysłałam skargi do Urzędu Regulacji Prądu ora, do rzecznika praw konsumentów( czekam na odpowiedź). Myślę, że każdy powinien tam zgłaszać problemy z Tauronem, to może inaczej ,by klienta traktowali.
    WadyProblemy z Tauronem to jak walka z wiatrakami
  • / 2023-08-16 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    firma trzeciego świata która ma w d klienta. cięzko z kimkolwiek cokolwiek załawić. dno
    Zaletybrak
    Wadywsparcie rządowe i monopolista
  • ~Limka / 2023-08-15 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostępu do rozliczeń -prognozowane.Placisz i nie wiesz jak cię rozliczają.Calkowita samowolka.Na infolinii też to samo.Zaslaniaja się pracami serwisowymi-no ale ile one mogą trwać.Skoro tak to dlaczego nie przysyłają do domu.Biura obsługi klienta -firmy zewnętrzne ale tylko dla zwiększenia kosztow-a kto za to wszystko płaci.Czym więcej pośredników tym gorzej z informacją.KIEDY TO ZLODZIEJSTW9 się wreszcie skończy.Jedyny system działający poprawnie to SYSTEM KAR.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpisałam wyżej
  • ~Paulina / 2023-08-14 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno jakich mało. prądu nie ma od 6 godzin, wraca co chwilę na 30 sekund i znowu nie ma. ja się pytam za co płaci się ciężkie pieniądze, skoro nawet nie dostajesz tego za co płacisz. jest XXI wiek, za niedługo samoloty zaczną pływać, a statki latać, a z tego zasranego taurona nie można nawet dostać prądu, za który się płaci.
  • ~Klient / 2023-08-14 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Rozmowa z niekompetentnymi osobami na infolinii, jeszcze gorsza obsługa przy okienku. Dostarczyłyśmy akt zgonu ojca, miała przyjść nowa umowa na mamę, mama złożyła pełnomocnictwo na mnie. Umowy do dziś nie ma, pełnomocnictwa też, za to przyszedł wniosek na zmarłego ojca. Na infolinii pani bredziła, że wszystkim, którzy mieli umowę wysyłają takie wnioski, nawet jeśli od 20 lat kości leżą w ziemi ????????????
    ZaletyBrak
    WadyBałagan, gubienie dokumentów przez pracowników, zatrudnione niekompetentne osoby, utrudniony dostęp do dokumentacji, brak pokory i chęci naprawienia swoich błędów,
  • ~Krzysiek / 2023-08-14 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Narzucona umowa,bardzo niekorzystna.Brak możliwości reklamacji,Dużo stresu i nerwów.Kto wymyślił ten numer.Moze media tym się zainteresują.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2023-08-12 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Nie potrafią pomoc. Jedyne co usłyszałam, że muszę w sobotę rano elektryka zamówić żeby potwierdził że nie ma prądu, bo jak sama zgłoszę to na mój koszt zgłoszenie.
  • ~Kar / 2023-08-11 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam fotowoltaike tauron płaci ochłapy uśredniając 40gr za 1kw a ja za ten sam 1 kw muszę już zapłacić 1.23. Skandal. Zapytałem panią na infolinii skąd taka różnica w cenie to powiedziała ze kable należą do firmy wiec moga sobie robić co chca z cenami!!! Nie dość ze dostają prad za darmo to jeszcze takie skandaliczne wysokie ceny za kw. Dodam ze w zeszłym roku prad był tańszy a stawki za odkup od prosumentow były wyższe od tegorocznych. Chciwość tych złodziei jest widoczna gołym okiem. Do tego cichaczem podniesione stawki za opłaty handlowe z 19 zł na 150 za każdy licznik. Zreszta jest dużo więcej do wymieniania ale szkoda mi już nerwów na to co wyprawia tauron.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySkandaliczne ceny prądu!!!
  • ~Dawid / 2023-08-10 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat nieprawdopodobne że takie coś istnieje w 21wieku. Nie da się logować telefonów nie odbierają, jeden wielki kabaret
  • ~Jolka234 / 2023-08-08 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu tego roku zmieniłam sposób rozliczania z prognozowanych rachunków na miesięczne z podaniem licznika. Aby przejść na nowy sposób rozliczenia Tauron powinien zamknąć mi okres rozliczeniowy, abym mogła działać na nowych warunkach, po wielu interwencjach telefonicznych udało im się to po 5 miesiącach, więc placiłam na ślepo, aby się nie zadłuzyc. Raz zapomniałam podać stan licznika zrobiłam to po terminie i się zacząl dla mnie koszmar, bo Tauron zaczął rozliczać mnie na podstawie prognoz które były dużo wyższe. Po wielu interwencjach nic to nie dało tylko padały obietnice,. Ale moje rachunki w stosunku do zużycia były dużo wyższe, mam rodzinę i dużą część zarobku idzie na prąd którego nie używam. Jestem bardzo zawiedziona takim postępowaniem z klientem. Czuję się oszukana i nie wiem gdzie mam szukać pomocy, czy ktoś ma podobną sytuację. Pani która odczytywała licznik prądu powiedziała, że mam bardzo zawyżony odczyt na podstawie, którego mam wystawiane te rachunki. Nikt w tauronie nie chce wprowadzić aktualnego stanu licznika. Wnioski same się nasuwają.
    ZaletyŻadnych.
    WadyMyślę że duża nieuczciwość,
  • ~Keny / 2023-08-07 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Cale te g ówno powinni wysadzić w kosmos.
    Nie wiem po co im telefony,jak odbierają raz na godzinę,przełączają 5 tysięcy razy,finalnie się rozłączając, "zlecenie przyjęte, do godziny przyjadą zrobic" minął cały dzień,I ani widu ani slychu
    ZaletyZadnych
    WadyCały ten badziew,to jedna wielka wada
  • ~Agata / 2023-08-07 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje z aplikacją??? Od 3 dni próbuje się zalogować i cały czas info że brak internetu. NAPRAWDĘ??? Ponton założyłam aplikacje żeby nie " przemęczać" konsultantów i systemu. Masakra
    ZaletyBRAK
    WadySame
  • ~Iwona / 2023-08-07 21:17
    Ocena: 4.00 / 5
    Aplikacja Tauron totalna porażka!!!!!!! Cały czas pokazuje się błąd serwera, jak się zalogować????
    Jak z niej korzystać???
    ZaletyNie ma zalet !!!
    WadyMasakra , przecież to ma pomagać ...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 975
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4470
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924