Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 987 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2023-09-11 15:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Jestem Doradcą Energetycznym i często pomagam swoim Klientom w biurokracji i kontakcie z Tauronem.
    W oczy rzuca się przeciąganie reklamacji, rozmowa z ludźmi z "łapanki" na infolinii oraz to, że Tauron przesyła oferty odnowieniowe w postaci ulotki. De facto mało który zabiegany przedsiębiorca zwróci na nie uwagę, a uwiązują go na tragicznych warunkach nawet na 3 lata!!!
    Jeżeli też prowadzisz biznes, to zapraszam do kontaktu, podpowiem co zrobić by za ten prąd płacić mniej i szybciej załatwiać sprawy energetyczne.
    Agnieszka: 570 005 546
    ZaletyTauron działa tymi samymi schematami od lat, przez co jest przewidywalny
    Wadyobsługa, kontrakty wchodzące w życie przez "akcept milczący"
  • ~Darek / 2023-09-11 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie używaj agresywnego języka, dobre, bardziej bezczelne kobiety nie słyszałem, w normalnym świecie już by tam nie pracowała.
    ZaletyBrak!!!!!!!!!!!!!!
    WadySame.
  • ~Marius / 2023-09-10 18:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Nigdy coś takiego nie przeżyłem.Bylem prywatnym klientem Taurona ,gdzieś z dwa miesiące.Prad przeszedłem na kogoś innego...ale Firma Tauron obliczyła średnią.do końca roku i żądają dalej płacenia....to jest tak ., sprzedajesz Auto....ale nadal za nie płać!!!
    ZaletyBrak kompetencji
    WadyWszędzie w biurach doradczych duże kolejki
  • ~iskierka / 2023-09-10 11:10
    Ocena: 1.60 / 5
    Płacę faktury za prąd i fotowoltaikę , po za tym przychodzą do mnie pisma -
    (nie faktury) prognozowane opłaty do zapłacenia i straszą mnie windykacją. Z TEGO CO WIEM POWINNAM PŁACIĆ TYLKO FAKTURĘ . Do dzwonić się nie można, a na infolinii czeka się 40 min proszę odpisać jak to powinno być .Chodzi o tauron Częstochowa
  • ~Masza / 2023-09-09 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    firma masakra..... okazuje sie ze nie maja ludzi do odczytow licznikow z tego powodu staje sie wielki balagan i ogromne rachunki.... ksiegowa sama sobie decyduje na co przeznaczyc przelew nie liczac sie z tytulem przelewu. prosilam by wszystkie duze rachunki polaczyc i rozlozyc na raty a tu sie okazuje ze jeden duzy nie zostal uznany i nie moge go rozlozyc na raty wiec wychodzi ze miesiecznie place ok 3tys w tym obecne zuzycie. podaje sama odczyt licznika co miesiac ale to nic nie daje wciaz daja mi prognozowane zuzycie... ra na 2 miesiace dzwonia by podac im odczyt licnzika a potem znow zaskakujacy rachunek. kompletnie nie wspolpracuja z klientem a ceny kosmiczne wychodza...
    tylko czekam az skonczy sie umowa z Wami stracilam cale zaufanie
    Zaletybrak
    Wadybrak wspolpracy z klientem
    blad aplikacji
    ksiegowa przekazuje przelew na inny rachunek nie liczac sie co jest wpisane w tytule przelewu
    ceny kosmiczne
    brak ludzi do odczytywania licznikow
    max rozlozenie raty to tylko 6 razy
  • ~Agniesxja / 2023-09-08 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!!
    Nie ma słów jak opisać ta bandę ????????????????????????
    ZaletyBrak
    WadyNajwiększa wada jest niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji !!
    Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka zaczynajac od punktów z numerkami i umawianie się na terminy !!! Serio ??? Kto to wymyślił
    Gorzej niż NFZ !!!!
  • ~5gwiazdektauron / 2023-09-08 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.
  • ~Bernard / 2023-09-06 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i jeszcze raz dno, na stronie Tauron jest : rejestracja / logowanie. Wiec wszedłem na stronę logowanie.tauron.pl podałem dane i zarejestrowałem się, co bardzo szybko poszło . Zgodnie z hasłem na stronie "Gotowe! Masz już konto w Moim TAURONIE" . Zadowolony z szybkiego zarejestrowania chciałem przepisać licznik ale tu nagle zonk , bo okazuje się że nie zarejestrowałem się w "mój Tauron" a tylko w e-bok i teraz mam czekać do 14 dni żeby uruchomili mi mój Tauron, tak dowiedziałem się na infolinii , opis na stronie wprowadza w bład
    ZaletyŻadnych
    WadyTaka duża firma a aplikacja totalna porażka
  • ~Magda / 2023-09-05 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT !!!!!!! pod każdym względem . Gdybym mogła to bym Was zmieniła . Od pół roku non stop same problemy . Firma porażka
    WadySame wąsy
  • ~Marcin / 2023-09-04 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste
    ZaletyBrak
    WadyNie działa aplikacja
  • ~Raf / 2023-08-31 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron Częstochowa. Mam kilka umów w tej firmie. 29.08.2023 płacę za jednym zamachem wszystkie faktury. 30.08.2023 wracam wieczorem do mieszkania. Wyłączyli mi zasilanie. 31.08.2023 o 7.06 dzwonię na infolinię. Zgłaszam problem. Pani mi mówi, że mam teraz nadpłatę (pomimo, że zapłaciłem dokładnie kwotę z faktury). Pytam, kiedy mi włączą zasilanie. Pani, że już zgłasza monterom. o 17.00 ponownie dzwonię na infolinię, podaję Pesel. Pani mówi, że ma w systemie odnotowane, że zlecenie wykonane. O 20.00 wracam do domu. Zasilania brak. Co robię ? Podłączam przedłużaczami prąd od sąsiada. Zawartość lodówki do wyrzucenia. Tak działa Tauron w Częstochowie. Coś jeszcze ? Czy ktoś może mieć zaufanie do tego czegoś zwanego dostawcą prądu ? Koń by się uśmiał, jaka to poważna firma. Poziom wiarygodności poniżej zera. W zarządzie działacze, fachowcy ;-))
    ZaletyNie ma żadnych zalet. Ja w każdym razie nie widzę.
    WadyFatalny poziom obsługi. Drogo. Trudno się dostać na BOK stacjonarny. Trzeba się umawiać z tygodniowym wyprzedzeniem. Niesłowność, nieterminowość. Słowem dziadostwo w starym stylu, pomimo całej otoczki nowoczesności.
  • ~Jaca / 2023-08-31 19:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo lubią tą firmę, fajni ludzie miła atmosfera, punkty obsługi trochę słabe ale infolinia nadrabia, pozdrowienia z gor~ Jacek:)
    ZaletyKamila
    WadyAutomatyczna sekretarka i brak przekierowania do Kamili
  • ~Andrzej Iskierka / 2023-08-31 13:26
    Ocena: 5.00 / 5
    mnie się tam podoba tarłon :)
    szybka obsługa na infolinii i like it
    Zaletytani prąd
    Wadyza tani prąd
  • ~Michał / 2023-08-31 08:27
    Ocena: 3.80 / 5
    Najpierw problemy z aplikacją przez kilka tygodni później brak możliwości podania odczytu a w tym czasie sobie wystawiają fakturę prognozują na kilkaset złotych chamstwo ! zgłoszę do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Klient / 2023-08-29 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu dostałem listownie prognozowaną fakturę. Do listu dołączona została ulotka informacyjna o tarczy solidarnościowej i możliwości z niej skorzystania. Sęk w tym, że wnioski o skorzystanie ulg trzeba było składać do końca czerwca. Po co mi to wysyłali ? Chyba tylko aby mnie zdenerwować...
  • ~Słoneczna / 2023-08-29 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to jakiś śmieszny żart.. dzwonię dzisiaj kolejny raz i każdy kto się połączy mówią mi co innego w ogóle nie potrafią podawać informacji maja jeden wielki bałagan, powinni zmienić swoich pracowników bo to co się tam dzieje to jedna wielka kpina
  • ~Jerzy / 2023-08-29 10:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym pochwalić panie z oddziału w Jeleniej Górze, a zwłaszcza Panią Kamilę Dąbrowską , za wyjątkową uprzejmość, wiedzę , a przede wszystkim szybkie działanie wyprzedzające nawet moje działanie dotyczące zlecenia wymiany starej instalacji elektrycznej na nową z jednoczesną wymianą licznika 1-fazowego na 3-fazowy i zwiększeniem mocy. Umowa K/0004644/00/07/23
    pozdrawiam Jerzy Kisiel
  • ~Terminator / 2023-08-29 05:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron banda debi.. i imbec... tak mozna nazwać ta firmę te słowa doskonale odzwierciedla jakość wykonywanych usług
    Nie powinni dostać żadnej gwiazdki nawet zero to za dużo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Pimpek / 2023-08-28 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Prąd raz jest raz go nie ma, bez żadnej zapowiedzi wyłączają zasilanie.
  • ~Adi / 2023-08-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 5 miesięcy nie mogę odzyskać nadpłaty w wysokości 700 zł.
    Prosiłem o przeksięgowanie tej kwoty na poczet innych faktur ale też nie da rady
    W międzyczasie założyłem 3 interwencje ale bez skutku.



Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 987
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 340
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3072