Bardzo lubią tą firmę, fajni ludzie miła atmosfera, punkty obsługi trochę słabe ale infolinia nadrabia, pozdrowienia z gor~ Jacek:)
ZaletyKamila
WadyAutomatyczna sekretarka i brak przekierowania do Kamili
~Andrzej Iskierka / 2023-08-31 13:26
Ocena: 5.00 / 5
mnie się tam podoba tarłon :)
szybka obsługa na infolinii i like it
Zaletytani prąd
Wadyza tani prąd
~Michał / 2023-08-31 08:27
Ocena: 3.80 / 5
Najpierw problemy z aplikacją przez kilka tygodni później brak możliwości podania odczytu a w tym czasie sobie wystawiają fakturę prognozują na kilkaset złotych chamstwo ! zgłoszę do rzecznika praw konsumenta.
~Klient / 2023-08-29 17:56
Ocena: 1.00 / 5
W sierpniu dostałem listownie prognozowaną fakturę. Do listu dołączona została ulotka informacyjna o tarczy solidarnościowej i możliwości z niej skorzystania. Sęk w tym, że wnioski o skorzystanie ulg trzeba było składać do końca czerwca. Po co mi to wysyłali ? Chyba tylko aby mnie zdenerwować...
~Słoneczna / 2023-08-29 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to jakiś śmieszny żart.. dzwonię dzisiaj kolejny raz i każdy kto się połączy mówią mi co innego w ogóle nie potrafią podawać informacji maja jeden wielki bałagan, powinni zmienić swoich pracowników bo to co się tam dzieje to jedna wielka kpina
~Jerzy / 2023-08-29 10:51
Ocena: 5.00 / 5
Chciałbym pochwalić panie z oddziału w Jeleniej Górze, a zwłaszcza Panią Kamilę Dąbrowską , za wyjątkową uprzejmość, wiedzę , a przede wszystkim szybkie działanie wyprzedzające nawet moje działanie dotyczące zlecenia wymiany starej instalacji elektrycznej na nową z jednoczesną wymianą licznika 1-fazowego na 3-fazowy i zwiększeniem mocy. Umowa K/0004644/00/07/23
pozdrawiam Jerzy Kisiel
~Terminator / 2023-08-29 05:19
Ocena: 1.00 / 5
Tauron banda debi.. i imbec... tak mozna nazwać ta firmę te słowa doskonale odzwierciedla jakość wykonywanych usług
Nie powinni dostać żadnej gwiazdki nawet zero to za dużo
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Pimpek / 2023-08-28 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Prąd raz jest raz go nie ma, bez żadnej zapowiedzi wyłączają zasilanie.
~Adi / 2023-08-28 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Od ponad 5 miesięcy nie mogę odzyskać nadpłaty w wysokości 700 zł.
Prosiłem o przeksięgowanie tej kwoty na poczet innych faktur ale też nie da rady
W międzyczasie założyłem 3 interwencje ale bez skutku.
~Stanislaw / 2023-08-28 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Awarie trwają ponad 24 godz.Zawartość zamrażarki popłynęła
~in / 2023-08-27 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie licznika po dwóch miesiącach zużycie prądu na dobe zwiększyło się dwukrotnie,potem wszystko wróciło do normy.Czuje się oszukana na 700 kWH i nie moge doprosić się wytłumaczenia sytuacji,bo w domu nic się nie zmieniło.,Czy ktoś miał podobne problemy?[Prosze o info
~Arek / 2023-08-27 18:11
Ocena: 1.00 / 5
No bez jaj człowiek nie może funkcjonować normalnie przy świeczkach już siedzę 2 dzień brak słów tragediaaaaaa
ZaletyŻadne
WadyWszysykie
~TheStormeq / 2023-08-26 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Śmiechu warte ciągle problemy! Ugułem niech uciekają do Moskwy z tym!!!!
~Zibi / 2023-08-25 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Problem z kontaktem; problem z uzyskaniem informacji. Źle działająca aplikacja. Niekompetencja.
ZaletyBrak
~Klient / 2023-08-25 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Wasza obsługa jest masakryczna
Nic nie idzie załatwić
Konsultanci kompletnie nie wiedzą nic i nie są w stanie nic poradzić
Porażka
~Mag / 2023-08-25 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Cyrk to mało powiedziane. Nie można załatwić żadnej sprawy bo ciągle trwają aktualizacje systemu. Odpowiedzi na zgłoszenia trwaja po kilka miesięcy, na infolini nie są w stanie pomóc a do wysyłania wezwan do zapłaty mimo opłaconej faktury są pierwsi. Nie polecam!
~Józef / 2023-08-24 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Bur..... I jeszcze raz bur.... Konkurencji im trzeba i wszystko się będzie dało wtedy. A teraz jesteś jak złodziej traktowany i trzeba im dokumenty posyłać dwa razy bo oni nie mają. I głupkowate pytania " jakim kanałem Pan wysyłał" a czy to ważne?!?! choć jakbym w kiblu spłukał to efekt taki sam!!
~Iwona / 2023-08-24 18:26
Ocena: 1.80 / 5
Balagan,w sobotę dostaje wiadomość że mi odetną prąd jak nie zapłacę faktury której nigdy nie dostałam więc zapłaciłam dla świętego spokoju,za kilka dni sprawdzam konto mam nadwyżkę nie muszę płacić opłaty miesięcznej.Ludzie ale po co my to wszystko piszemy oni i tak tego nie czytają bo mają nas wszystkich gdzieś.
ZaletyZero
WadySame
~Anna / 2023-08-23 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Poziom obsługi-1 . Ja mówię a UFO piiii piiii piiii. Zero porozumienia z klientem. Pani mówi że mam prąd, s ja ze nie mam licznika-:[
~Wkurzony / 2023-08-22 14:54
Ocena: 1.00 / 5
To co dzieje się w tauronie to jeden wielki cyrk ludzie nie kompetentni na stanowiskach pan przez telefon mówi że podłączenie nowego licznika będzie max 2 do 4 dni nagle się okazuje że to nie możliwe że trzeba czekać 14 dni na wizytę trzeba umówić się przez internet tłumacząc na miejscu że zostałem źle poinformowany pani zaczyna regułki z pamięci mówić ludzie tam tylko patrzą na zegarek kiedy koniec pracy będą mieli bo klientów mają gdzieś jak osoby starsze które przychodzą mają internetowo wizytę sobie załatwić zwariowali w tym tauronie jak można pozwolić aby człowiek w tych czasach był bez prądu jak wszystko opłacone ma jak nie zapłaci się choć jednego rachunku straszą telefonami firmami windykacyjnymi komornikami sądami tak to potrafią ludzi za szczuć psychicznie nekajac ich jedna wielka kpina ale cóż nikt nie zrobi z tym porządku jak co stanowisko to rodzina
ZaletyZero zalet
WadyWady przyjąć kompetetnych ludzi nie po znajomosciach