firma masakra..... okazuje sie ze nie maja ludzi do odczytow licznikow z tego powodu staje sie wielki balagan i ogromne rachunki.... ksiegowa sama sobie decyduje na co przeznaczyc przelew nie liczac sie z tytulem przelewu. prosilam by wszystkie duze rachunki polaczyc i rozlozyc na raty a tu sie okazuje ze jeden duzy nie zostal uznany i nie moge go rozlozyc na raty wiec wychodzi ze miesiecznie place ok 3tys w tym obecne zuzycie. podaje sama odczyt licznika co miesiac ale to nic nie daje wciaz daja mi prognozowane zuzycie... ra na 2 miesiace dzwonia by podac im odczyt licnzika a potem znow zaskakujacy rachunek. kompletnie nie wspolpracuja z klientem a ceny kosmiczne wychodza...
tylko czekam az skonczy sie umowa z Wami stracilam cale zaufanie
Zaletybrak
Wadybrak wspolpracy z klientem
blad aplikacji
ksiegowa przekazuje przelew na inny rachunek nie liczac sie co jest wpisane w tytule przelewu
ceny kosmiczne
brak ludzi do odczytywania licznikow
max rozlozenie raty to tylko 6 razy
~Agniesxja / 2023-09-08 13:47
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia !!!!
Nie ma słów jak opisać ta bandę ????????????????????????
ZaletyBrak
WadyNajwiększa wada jest niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji !!
Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka zaczynajac od punktów z numerkami i umawianie się na terminy !!! Serio ??? Kto to wymyślił
Gorzej niż NFZ !!!!
~5gwiazdektauron / 2023-09-08 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.
~Bernard / 2023-09-06 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Dno i jeszcze raz dno, na stronie Tauron jest : rejestracja / logowanie. Wiec wszedłem na stronę logowanie.tauron.pl podałem dane i zarejestrowałem się, co bardzo szybko poszło . Zgodnie z hasłem na stronie "Gotowe! Masz już konto w Moim TAURONIE" . Zadowolony z szybkiego zarejestrowania chciałem przepisać licznik ale tu nagle zonk , bo okazuje się że nie zarejestrowałem się w "mój Tauron" a tylko w e-bok i teraz mam czekać do 14 dni żeby uruchomili mi mój Tauron, tak dowiedziałem się na infolinii , opis na stronie wprowadza w bład
ZaletyŻadnych
WadyTaka duża firma a aplikacja totalna porażka
~Magda / 2023-09-05 12:59
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT !!!!!!! pod każdym względem . Gdybym mogła to bym Was zmieniła . Od pół roku non stop same problemy . Firma porażka
WadySame wąsy
~Marcin / 2023-09-04 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste
ZaletyBrak
WadyNie działa aplikacja
~Raf / 2023-08-31 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Tauron Częstochowa. Mam kilka umów w tej firmie. 29.08.2023 płacę za jednym zamachem wszystkie faktury. 30.08.2023 wracam wieczorem do mieszkania. Wyłączyli mi zasilanie. 31.08.2023 o 7.06 dzwonię na infolinię. Zgłaszam problem. Pani mi mówi, że mam teraz nadpłatę (pomimo, że zapłaciłem dokładnie kwotę z faktury). Pytam, kiedy mi włączą zasilanie. Pani, że już zgłasza monterom. o 17.00 ponownie dzwonię na infolinię, podaję Pesel. Pani mówi, że ma w systemie odnotowane, że zlecenie wykonane. O 20.00 wracam do domu. Zasilania brak. Co robię ? Podłączam przedłużaczami prąd od sąsiada. Zawartość lodówki do wyrzucenia. Tak działa Tauron w Częstochowie. Coś jeszcze ? Czy ktoś może mieć zaufanie do tego czegoś zwanego dostawcą prądu ? Koń by się uśmiał, jaka to poważna firma. Poziom wiarygodności poniżej zera. W zarządzie działacze, fachowcy ;-))
ZaletyNie ma żadnych zalet. Ja w każdym razie nie widzę.
WadyFatalny poziom obsługi. Drogo. Trudno się dostać na BOK stacjonarny. Trzeba się umawiać z tygodniowym wyprzedzeniem. Niesłowność, nieterminowość. Słowem dziadostwo w starym stylu, pomimo całej otoczki nowoczesności.
~Jaca / 2023-08-31 19:00
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo lubią tą firmę, fajni ludzie miła atmosfera, punkty obsługi trochę słabe ale infolinia nadrabia, pozdrowienia z gor~ Jacek:)
ZaletyKamila
WadyAutomatyczna sekretarka i brak przekierowania do Kamili
~Andrzej Iskierka / 2023-08-31 13:26
Ocena: 5.00 / 5
mnie się tam podoba tarłon :)
szybka obsługa na infolinii i like it
Zaletytani prąd
Wadyza tani prąd
~Michał / 2023-08-31 08:27
Ocena: 3.80 / 5
Najpierw problemy z aplikacją przez kilka tygodni później brak możliwości podania odczytu a w tym czasie sobie wystawiają fakturę prognozują na kilkaset złotych chamstwo ! zgłoszę do rzecznika praw konsumenta.
~Klient / 2023-08-29 17:56
Ocena: 1.00 / 5
W sierpniu dostałem listownie prognozowaną fakturę. Do listu dołączona została ulotka informacyjna o tarczy solidarnościowej i możliwości z niej skorzystania. Sęk w tym, że wnioski o skorzystanie ulg trzeba było składać do końca czerwca. Po co mi to wysyłali ? Chyba tylko aby mnie zdenerwować...
~Słoneczna / 2023-08-29 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to jakiś śmieszny żart.. dzwonię dzisiaj kolejny raz i każdy kto się połączy mówią mi co innego w ogóle nie potrafią podawać informacji maja jeden wielki bałagan, powinni zmienić swoich pracowników bo to co się tam dzieje to jedna wielka kpina
~Jerzy / 2023-08-29 10:51
Ocena: 5.00 / 5
Chciałbym pochwalić panie z oddziału w Jeleniej Górze, a zwłaszcza Panią Kamilę Dąbrowską , za wyjątkową uprzejmość, wiedzę , a przede wszystkim szybkie działanie wyprzedzające nawet moje działanie dotyczące zlecenia wymiany starej instalacji elektrycznej na nową z jednoczesną wymianą licznika 1-fazowego na 3-fazowy i zwiększeniem mocy. Umowa K/0004644/00/07/23
pozdrawiam Jerzy Kisiel
~Terminator / 2023-08-29 05:19
Ocena: 1.00 / 5
Tauron banda debi.. i imbec... tak mozna nazwać ta firmę te słowa doskonale odzwierciedla jakość wykonywanych usług
Nie powinni dostać żadnej gwiazdki nawet zero to za dużo
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Pimpek / 2023-08-28 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Prąd raz jest raz go nie ma, bez żadnej zapowiedzi wyłączają zasilanie.
~Adi / 2023-08-28 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Od ponad 5 miesięcy nie mogę odzyskać nadpłaty w wysokości 700 zł.
Prosiłem o przeksięgowanie tej kwoty na poczet innych faktur ale też nie da rady
W międzyczasie założyłem 3 interwencje ale bez skutku.
~Stanislaw / 2023-08-28 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Awarie trwają ponad 24 godz.Zawartość zamrażarki popłynęła
~in / 2023-08-27 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie licznika po dwóch miesiącach zużycie prądu na dobe zwiększyło się dwukrotnie,potem wszystko wróciło do normy.Czuje się oszukana na 700 kWH i nie moge doprosić się wytłumaczenia sytuacji,bo w domu nic się nie zmieniło.,Czy ktoś miał podobne problemy?[Prosze o info
~Arek / 2023-08-27 18:11
Ocena: 1.00 / 5
No bez jaj człowiek nie może funkcjonować normalnie przy świeczkach już siedzę 2 dzień brak słów tragediaaaaaa
ZaletyŻadne
WadyWszysykie
~TheStormeq / 2023-08-26 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Śmiechu warte ciągle problemy! Ugułem niech uciekają do Moskwy z tym!!!!