Fatalna obsługa klienta... Prędkość godna pożałowania, przy próbie resetu rutera, ponowne uruchomienie internetu jest praktycznie niemożliwa. Zero pomocy. Ignorancja i pozostawianie klienta samemu sobie. Można by pisać i pisać, ale szkoda czasu i nerwów. BARDZO NIE POLECAM!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
Wadyjak wyżej
MiejscowośćBydgoszcz
~Mamjshdh / 2022-11-18 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Nic dodać nic ująć. Poprostu tragedia wysoki ping, utrata pakietów i etc.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćKrzeszowice
~Mania / 2016-08-10 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma końca problemów, przejście nr na abonament i podpisanie umowy na 2 lata było najgorszą decyzją, z której nie da się wycofać. Zaczęło się od pomylenia nr, potem problem z internetem, zasięgiem... Już nawet przestałam liczyć ile razy byłam w salonie t-mobile (ok.8-9).
ZaletyNie ma zalet
WadyCała ta sieć jest wielką wadą
Jestem w t-mobile na kartę ok. 8 lat i na abonamencie 3 tygodnie.
~marcelo / 2008-09-04 10:57
Ocena: 1.00 / 5
szkoda nawet opisywać,dno
~marcin / 2010-03-09 19:31
Ocena: 1.00 / 5
mam tylko limt 500 Mb na miesiąc i era nie chce zwiększyc płacę 49 zł.nigdy więcej nie chcę już tego .Ludzie nie bierzcie tego badziewa.
Zaletyżadne
Wadywysoka cena
~Marcin / 2017-07-18 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Droga „firmo” T-mobile,
Zwracam się do Was w ten sposób, ponieważ jesteście całkowicie bezosobowym molochem w których nikt za nic nie jest osobiście odpowiedzialny, a wszystko się rozmywa i ogólnie nie wiadomo nawet gdzie znaleźć kogoś kompetentnego.
Nie jestem osoba robiącą aferę z każdej nieudolnej obsługi klienta na którą natrafię, jednakże tym razem miarka się przebrała.
Dlatego też mój post zostanie na początek umieszczony (oczywiście w miarę możliwości czasowych) pod Waszymi wspaniałym, wychwalającymi nieskończone możliwości, postami na waszym fanpage'u i okazyjnie przy artykułach w których zobaczę Wasz cudowny znaczek.
Po tym krótkim wstępie przejdźmy do głównych powodów poświęcania mojego wolnego czasu.
Wszystką się rozchodzi o zgłoszenie numer CRID00001457116 i CRID00001485048. Dodam tylko że zgłoszenie zostało przyjęte dopiero po drugim telefonie na infolinię, bo przy pierwszym oczywiście najpierw wysłano „nowe ustawienia na kartę sim” lek na wszystkie dolegliwości Waszych miernych usług.
Po telefonie na infolinię, odczekaniu swoich 30 minut zanim raczy ktoś odebrać, zgłosiłem że nie działa internet z którego nie korzystałem, pojawia się informacja o wykorzystaniu limitu i chce sprawę wyjaśnić, bo jeśli limit został wykorzystany to chętnie zapłacę za kolejny pakiet. Nie pamiętam czy odebrała kobieta/czy mężczyzna (może dlatego że było to 23 czerwca!), dowiedziałem się ze sprawa zostanie zgłoszona do działu technicznego i w ciągu JEDYNYCH 60 godzin, ktoś się tym zajmie. Ja rozumiem taką sytuacje w momencie kiedy trzeba by było przyjechać i sprawdzić stałe łączę, ale cała sytuacja dotyczy internetu mobilnego. W internecie mobilnym może być zepsuty sprzęt z którego korzystam (opcja ta odpada bo internet nie działał na żadnym urządzeniu), może być wadliwa karta, może być awaria nadajnika (co też było podawane jako powód, ale szybko oddalane bo nadajnik jak się okazywało miał się dobrze), ewentualnie macie coś poknocone w systemie. Jeśli potrzebujecie 60 godzin na sprawdzenia takich rzeczy to ja wam gratuluję. Zaraz pewnie jakiś bardzo wygadany specjalista do spraw kontaktów z klientem czy inny pociotek zatrudniony na wyimaginowane stanowisko odpowie że w każdej sieci tak jest.
Pomijam już fakt tych 60 godzin, odczekałem 60 godzin i oczywiście nikt się problemem nie zajął. Kolejny telefon do obsługi klienta, dowiedziałem się że to bardziej złożony problem... No tak ja to mam pecha, ale co mnie to w ogóle obchodzi? Przegryzłem tą karte sim czy coś? Zostałem odesłany z kwitkiem.
Postanowiłem pójść do salonu stacjonarnego, tam oczywiście nie da się nic zrobić Pani powiedziała że skoro jest zgłoszenie to ona nie może nic poradzić, ale sprawdzimy na wszelki wypadek płatności bo to może z tego powodu (3 razy rozmawiałem z infolinią i nikt na to nie wpadł, super). Po sprawdzeniu płatności okazało się że nie zapłaciłem 9zł za opłatę początkową. No to super, zapłacę i zadziała.
Szybko się przekonałem że nie zadziała. Zapłaciłem, wysłałem potwierdzenie. Po 2 dniach zadzwoniła miła Pani z działu płatności, powiedziała że potwierdzenie przyjęte ale oni nie blokują internetów i ona nie może mi pomóc. Super. W międzyczasie kolejny telefon na infolinię, cholerna muzyczka przy oczekiwaniu 30 minut na odebranie przez konsultanta śni już się po nocach, oczywiści nikt nie wie co ma zrobić i w czym tkwi problem, ogólnie nie wiadomo nawet do kogo zadzownić bo chyba swoim internetem położyłem cały dział obsługi klienta.
Olałem sprawę i oczekiwałem dalej.
Dnia 15 sierpnia dostałem SMS która napełnił me serce nadzieją. „Prace nad zgłoszeniem o numerze CRID00001457116 zostały zakończone” Byłem w szoku!
Po dotarciu do domu włożyłem tą pechową karte sim do modemu i bez zbytniego zdziwienia odkryłem że pojawia się ten sam problem który zaistniał pod koniec czerwca!
Kolejny telefon do obsługi klienta i odbiera miła Pani która przyjmuję zgłoszenie numer CRID00001485048 i każe czekać kolejne 60 godzin na reakcje ekipy! :) Nauczony doświadczeniem wiem że nie będzie to 60 godzin. Wystarczyło dać karte sim z pakietem danych odpowiadającym pakietowi który mam w umowie i grzebać sobie tam choćby i miesiąc, ale nie bo po co, płacimy za usługę ale nie musimy oczekiwać jej realizacji.
T-mobile – jesteście do bani.
Nie pozdrawiam
~marcin / 2018-07-29 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam jestem a raczej byłem w t-mobile 7 lat teraz na karte ostatnio wyłączyli mi siec na cały dzien z powodu nadużycia sms-ów i rozmów niewiem jak to jest możliwe gdyż mam wszystko bez limitu nawet niewiedziałem że takie coś istnieje UWAŻAJCIE pozdrawiam ja nie jestem już w T-MOBILE
~Marcin / 2021-11-06 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Krótko: obraz nędzy i rozpaczy, nie jest w stanie jednocześnie utrzymać dwóch urządzeń.W miarę przyzwoicie działa tylko w środku nocy
ZaletyJuż go nie mam
MiejscowośćPłock
~Marcin / 2022-01-26 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Internet bez ograniczeń ma jednak ograniczenia. Niestety nie dowiecie się ile danych musicie pobrać, ani do jakiej prędkości zostanie ograniczony transfer. Przy zakupie dowiecie się, że będzie to internet nie limitowany a po zakupie bach. Jeżeli nadajnik w waszej okolicy zostanie zbytnio obciążony, a wy akurat wyłaniacie się z grupy pod względem przesyładnych danych to T-mobile obetnie wam transfer. Ale nie na czas nadmiernego obciążenia nadajnika, będzie to trwało do końca okresu rozliczeniowego. Najlepsze jest to, że nie dowiecie się jaki limit wam przysługuje (przecież jest bez limitu) ani do jakiej prędkości zostanie obniżony transfer. Pół roku walczyłem z antenami ustawieniami, słuchałem ściem o awarii nadajnika, aż ktoś łaskawie się wygadał. Na pytanie, dlaczego w takim razie reklamują go jako "bez limitów" usłyszałem "że to tylko reklama, chyba nie bierze Pan reklam na poważnie" gdyby to były stany, to zapewne jak "redbull" było by "internet mobilny w T-mobile, być może beż limitów, być może z transferem do..."
MiejscowośćRadzymin
~marcin / 2022-04-19 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Łomża woj. podlaskie. internet w środku miasta tragedia... niby 30mbit, tak naprawdę mam z 2/3mbit
Zaletybrak
Wadywolny internet
MiejscowośćŁomża
~Marcin / 2022-10-21 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Zacina Zacina Zacina....
Jak z tego można zrezygnować?????
ZaletyZacina
WadyZacina
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2024-06-16 20:44
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile sprzedał mi internet na obszarze, w którym są problemy z nadajnikiem od 25.02.2022, co potwierdzili na infolinii. Miała być prędkość do 90mb bez limitów. obecnie są 3... umowy nie można wypowiedzieć, bo mają zapis, że internet praktycznie nie musi działać, by mogli pobierać pieniądze. infolinia obcesowo informuje, że "i tak bez konsekwencji nie może nam pan umowy wypowiedzieć"
Zaletybrak
Wadybardzo niska prędkość, miało być 90mb, w praktyce często jest nawe 1-3mb
MiejscowośćMichałowice
~Marcinek / 2012-07-16 16:36
Ocena: 1.00 / 5
intertnet z sieci gsm nadaje sie tylko do sprawdzenia czegos a nie przegladania stron jak juz to wogole po co placic leppiej kupic darmowy w areo2.pl
Zaletybrak
Wadywolny
miesiac
~marcinss / 2009-02-28 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Male limity, po wyczerpaniu limitu transferu nie ma nawet predkosci modemowej- 0,x kb/s Bardzo zaluje zakupu i odradzam jakiego kolwiek pakietu w erze!
Zaletymobilnosc
Wadystrony wczytuja sie z 10 minut, albo wcale
6 miesiecy
~Marco / 2023-02-07 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Abonament za 60pln na speed test od dwóch dni max 1,5Mb/s. Oszustwo, nie dajcie się nabrać na LTE domowy bez limitu.
ZaletyBrak
WadyTransfer poniżej krytyki
MiejscowośćLublin
~marek / 2008-07-21 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Oddałem blueconnect do pierwszej reklamacji 3 misiace temu po miesiacu otrzymalem niesprawny ponownie oddałem do reklamacji czekam juz ponad miesiac co mam zrobic czuje sie bez śliny nikt niepotrafi mi pomóc siec era twierdzi ze ich jest tylko karta SIM a modem serwisu do którego nie maja namiarów . Czy ktoś może mi pomóc ?? piszcie na e-maila marek112233@vp.pl
ZaletyNIEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wadystrasznie wolny, psujacy sie modem, brak zainteresowania klijentem
prawie dwa lata bo na tyle mialem umowe i musialem kupiłem go za 980zł
~Marek / 2018-12-31 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Syf- nie polecam, jest XXI wiek a net domowy LTE nie przekracza 5mgs. Wysyłam @ z reklamacjami i zgłaszam sprawę do UOKiK.
Zaletybrak
Wadyniska prędkość internetu
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2020-04-10 21:22
Ocena: 1.00 / 5
"Najlepszy Internet od T mobile według testów " Jestem szczęśliwy iż Internet mam na światłowodzie 400mb/s ale do rzeszy Internet w telefonie T mobile fakt mam go w D..... Ale sieć pokazuje mi LTE + a prędkość max 15 mb / s to 5G hmm będzie 25 no szał tylko ile czasu wam zajmie aby uzyskać te 400mb/s takim tempem to ok 300 lat żal mi tych którzy nie mają dostępu do światłowodu faktem jest że klientów macie naprawdę głęboko proponuje już jak Play reklamujcie sieć 8G w 8K bo przecież jesteście w gotowości i najlepsi różowa banda nie macie pojęcia o świadczeniu usług internetowych
ZaletyŻadnych
WadyTylko wady
MiejscowośćSzamockn
~Marek / 2020-04-19 18:58
Ocena: 1.00 / 5
bardzo niestabilny , czasem spada szybkość do 0,25 mb/s katastrofa. odpowiedz sieci , sprawdzone wszystko ok, załączyłem zdjęcie z testu szybkości żadnej odpowiedzi na ten temat . brak możliwości kontaktu z siecią. tylko czat z konsultantem i informacja o przyjęciu zgłoszenia awarii.
Zaletynie ma
Wadypłacić muszę mimo że sieć nie wywiązuje się z umowy
MiejscowośćPoznań
~Marek / 2022-08-05 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Radzę unikać internetu mobilnego z tej firmy. Prędkość jak i zasięg na poziomie zerowym.