internet nie nadaje sie nawet do pykania w sapera, najgorsza usluga internetowa jaka kiedykolwiek posiadalem
Zaletybrak
WadyWolny internet
Ping skaczacy co sekunde z 60 Do 300-400
MiejscowośćPoznań
~Maciej / 2022-01-17 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Działa fatalnie, nie polecam nawet najgorszemu wrogowi
MiejscowośćBarcin
~Maciek / 2024-11-16 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Szukając nowego startera trafiłem na te opinie. Jakość 5G teraz w Mławie (właśnie w tej chwili) jest taka, że trzeba ręcznie przełączyć na 4G bo nie idzie odpisać na wiadomości z OLX. Ciągle pokazuje że wiadomości nie wysłano bo brak połączenia z internetem. Włączam speedtest a tam 2 mega bity. Szukam innej sieci bo to robi T-Mobile to katastrofa jest.
MiejscowośćMława
~Maciek89 / 2022-06-16 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 miesięcy mam problemy z internetem łącze jest na poziomie 200kb/s co jest beznadziejnym wynikiem.Gdy dzwonie na infolinie to konsultant pyta się czy zresetowałem ruter co jest debilnym pytaniem i dalej nie udziela rad na poprawę sytuacji. Nikomu nie polecam tego internetu. Prawdopodobnie jest to najgorsza oferta na rynku.
ZaletyNie ma
WadyWolny
Często nie działa
Drogo
Beznadziejna obsługa klienta
MiejscowośćKraków
~maćko / 2009-01-26 17:44
Ocena: 1.00 / 5
przypomina, że stosowanie reklamy wprowadzającej w błąd, która np. sugeruje cenę inną niż w rzeczywistości, jest niezgodne z prawem. Dziennik Internautów został dziś poinformowany, że sprawa oferty Ery została przekazana do departamentu zajmującego się ochroną konsumentów celem dokładnego zbadania. Zarówno UOKiK, jak i Federacja Konsumentów podkreślają, że w przypadku tego typu reklam, w świetle obowiązujących od grudnia 2007 roku przepisów, w sytuacji wniesienia pozwu do sądu to na przedsiębiorcy ciąży obowiązek udowodnienia, że reklama jest jasna i nie wprowadza klientów w błąd Przedstawiciele Ery do tej pory nie ustosunkowali się do zadanych przez DI pytań w sprawie opisywanej reklamy.
~mada / 2008-06-22 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Najstarsze serwery miały szybkość turbo w porównaniu z tym jajcem, a poza tym czuję się oszukana. Od 2 godz. próbuję połączyć się z moim mailem. BEZSKUTECZNIE. Kiedy widzę reklamę BLUE.. ogarnia mnie pusty śmiech.ODRADZAM! ODRADZAM! Ja skazana jestem na to badziewie na 1,5 roku. he He!!!!!!!!!!!!!
Zaletynie ma
Wadynie ma miejsca
6 msc
~Madzia_22 / 2013-03-10 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Mamy ciągle limity ,,transferu danych",tylko my nic nie pobieramy...siedzimy tylko na różnych stronach i tylko przez pare minut,bo potem internet ,,się kończy". Wzieliśmy promocje ,,blueconnect noc" czyli nielimitowany net do 9.00,ale to nie prawda jeśli internet podstawowy się skończył,to ten w nocy też się kończy,i zapłaciliśmy 10 złoty a jedną noc.TO OSZUKAŃSTWO DO POTĘGI NIE BIERZCIE TEGO !
ZaletyNie ma.
WadySzkoda gadać.
-
~magda n / 2008-11-17 22:25
Ocena: 1.00 / 5
ŻAŁUJĘ że nie zajrzałam na tą tronę z opiniami przed zakupem :( prędkość taka że każda strona twiera się w 8-10minut trudno się połączyć o ściągnięciu czegokolwiek trzeba zapomnieć i jeszcze umowa na 2 lata paranoja!!!!!!!!! ludzie nie bierzcie tego badziewia
Zaletybrak
Wadywszystko a najgorsze szkodliwe promieniowanie
mam go 4 miesiące
~Magdalena / 2020-03-14 13:34
Ocena: 1.00 / 5
często zrywa połączenie oglądanie filmów jest właściwie niemożliwe nie polecam
ZaletyDosyć miła obsługa
WadyNiestabilne łącze
MiejscowośćKamienna Góra
~Majster / 2023-01-01 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Zaproponowano mi dwa pakiety domowego internetu, pierwszy do 30 mb/s za 50 zł/mieś, oraz 2 pakiet, do 60 mb/s za 70 zł mieś. Sprzedawca zapewniał że internet z wyższego pakietu do 60 mb/s działa ze stałą prędkością 30mb/s. Wybrałem więc pakiet 60 mb/s i po kilku miesiącach użytkowania internetu znienawidziłem salon T-mobile za oszustwo którego sie dopuścił. Oszustwo ponieważ prędkość internetu nie osiąga nawet 5 mb/s, chociaż w teorii mam lepszy, droższy pakiet. Zasięg jest oczywiście na maksymalnym poziomie, a sama sprawa fatalnej prędkości internetu była trzykrotnie zgłaszana do T-mobile. Niestety samo T-mobile ma gdzieś klientów, woli robić ich w wała wyciągając jak największą liczbę pieniążków. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadycała masa
MiejscowośćChorzów
~Majster / 2023-01-12 00:40
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam pakiet internetu domowego do 60 mb/s, sprzedawca u którego podpisywałem umowę zapewniał, że średnia prędkość internetu będzie wynosiła 30 mb/s. Niestety oszukał mnie i jak mniemam większość klientów salonu T-mobile. Kilkukrotnie zgłaszałem fatalną prędkość internetu do biura obsługi klienta (prędkość w porywach 400kb/s- 1,5mb/s), niestety w biurze obsługi klienta, jak i w całym salonie T-mobile mają klienta w czterech literach. Nic nie naprawili, kazali resetować router, co nie przynosiło najmniejszego efektu. Płacę tym oszustom 70 zł miesięcznie za internet który nie przewyższa nawet mojego internetu komórkowego (fakt potwierdzony, gdy udostępnniam internet z telefonu na laptopa, jest on szybszy niż ten z routera za 70zł/miesiąc). Nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem.
Zaletybrak
Wady1.prędkość internetu jak 20 lat temu mimo posiadanego pakietu do 60mb/s
2.jawna kpina z klienta, gdy ten chce jakości za którą płaci
3.sprzedawcy w salonach T-mobile są wytresowani do sprzedawania gówna, które wychwalają jako niezawodny internet
4.po półrocznej umowie z tym różowym badziewiem, na sam widok ich salonu mnie mdli
MiejscowośćChorzów
~mala / 2012-02-29 20:54
Ocena: 1.00 / 5
totalna porażka, niby łapie edge a predkosc 7kbs czy te czasy to poczatki internetu ludzie internet jest mocno zaawansowany a ja na tym necie ma 7kbs.niepolecam,porazka,porazka porazka
Zaletyżadnych
Wadyprękość,wieczne rozłaczanie,cena
24 miesiaće
~malarz akwarelista / 2022-08-07 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcesz sobie zszarpac nerwy to polecam ! Czesciej nie dziala jak dziala, jak wycofaja 3g to wcale nie bedzie dzialac ! Niemecka jakosc hahaha
Zaletyjeszcze nie znalazlem
Wadywszystko
~Małgorzata / 2021-06-23 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta... Prędkość godna pożałowania, przy próbie resetu rutera, ponowne uruchomienie internetu jest praktycznie niemożliwa. Zero pomocy. Ignorancja i pozostawianie klienta samemu sobie. Można by pisać i pisać, ale szkoda czasu i nerwów. BARDZO NIE POLECAM!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
Wadyjak wyżej
MiejscowośćBydgoszcz
~Mamjshdh / 2022-11-18 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Nic dodać nic ująć. Poprostu tragedia wysoki ping, utrata pakietów i etc.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćKrzeszowice
~Mania / 2016-08-10 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma końca problemów, przejście nr na abonament i podpisanie umowy na 2 lata było najgorszą decyzją, z której nie da się wycofać. Zaczęło się od pomylenia nr, potem problem z internetem, zasięgiem... Już nawet przestałam liczyć ile razy byłam w salonie t-mobile (ok.8-9).
ZaletyNie ma zalet
WadyCała ta sieć jest wielką wadą
Jestem w t-mobile na kartę ok. 8 lat i na abonamencie 3 tygodnie.
~marcelo / 2008-09-04 10:57
Ocena: 1.00 / 5
szkoda nawet opisywać,dno
~marcin / 2010-03-09 19:31
Ocena: 1.00 / 5
mam tylko limt 500 Mb na miesiąc i era nie chce zwiększyc płacę 49 zł.nigdy więcej nie chcę już tego .Ludzie nie bierzcie tego badziewa.
Zaletyżadne
Wadywysoka cena
~Marcin / 2017-07-18 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Droga „firmo” T-mobile,
Zwracam się do Was w ten sposób, ponieważ jesteście całkowicie bezosobowym molochem w których nikt za nic nie jest osobiście odpowiedzialny, a wszystko się rozmywa i ogólnie nie wiadomo nawet gdzie znaleźć kogoś kompetentnego.
Nie jestem osoba robiącą aferę z każdej nieudolnej obsługi klienta na którą natrafię, jednakże tym razem miarka się przebrała.
Dlatego też mój post zostanie na początek umieszczony (oczywiście w miarę możliwości czasowych) pod Waszymi wspaniałym, wychwalającymi nieskończone możliwości, postami na waszym fanpage'u i okazyjnie przy artykułach w których zobaczę Wasz cudowny znaczek.
Po tym krótkim wstępie przejdźmy do głównych powodów poświęcania mojego wolnego czasu.
Wszystką się rozchodzi o zgłoszenie numer CRID00001457116 i CRID00001485048. Dodam tylko że zgłoszenie zostało przyjęte dopiero po drugim telefonie na infolinię, bo przy pierwszym oczywiście najpierw wysłano „nowe ustawienia na kartę sim” lek na wszystkie dolegliwości Waszych miernych usług.
Po telefonie na infolinię, odczekaniu swoich 30 minut zanim raczy ktoś odebrać, zgłosiłem że nie działa internet z którego nie korzystałem, pojawia się informacja o wykorzystaniu limitu i chce sprawę wyjaśnić, bo jeśli limit został wykorzystany to chętnie zapłacę za kolejny pakiet. Nie pamiętam czy odebrała kobieta/czy mężczyzna (może dlatego że było to 23 czerwca!), dowiedziałem się ze sprawa zostanie zgłoszona do działu technicznego i w ciągu JEDYNYCH 60 godzin, ktoś się tym zajmie. Ja rozumiem taką sytuacje w momencie kiedy trzeba by było przyjechać i sprawdzić stałe łączę, ale cała sytuacja dotyczy internetu mobilnego. W internecie mobilnym może być zepsuty sprzęt z którego korzystam (opcja ta odpada bo internet nie działał na żadnym urządzeniu), może być wadliwa karta, może być awaria nadajnika (co też było podawane jako powód, ale szybko oddalane bo nadajnik jak się okazywało miał się dobrze), ewentualnie macie coś poknocone w systemie. Jeśli potrzebujecie 60 godzin na sprawdzenia takich rzeczy to ja wam gratuluję. Zaraz pewnie jakiś bardzo wygadany specjalista do spraw kontaktów z klientem czy inny pociotek zatrudniony na wyimaginowane stanowisko odpowie że w każdej sieci tak jest.
Pomijam już fakt tych 60 godzin, odczekałem 60 godzin i oczywiście nikt się problemem nie zajął. Kolejny telefon do obsługi klienta, dowiedziałem się że to bardziej złożony problem... No tak ja to mam pecha, ale co mnie to w ogóle obchodzi? Przegryzłem tą karte sim czy coś? Zostałem odesłany z kwitkiem.
Postanowiłem pójść do salonu stacjonarnego, tam oczywiście nie da się nic zrobić Pani powiedziała że skoro jest zgłoszenie to ona nie może nic poradzić, ale sprawdzimy na wszelki wypadek płatności bo to może z tego powodu (3 razy rozmawiałem z infolinią i nikt na to nie wpadł, super). Po sprawdzeniu płatności okazało się że nie zapłaciłem 9zł za opłatę początkową. No to super, zapłacę i zadziała.
Szybko się przekonałem że nie zadziała. Zapłaciłem, wysłałem potwierdzenie. Po 2 dniach zadzwoniła miła Pani z działu płatności, powiedziała że potwierdzenie przyjęte ale oni nie blokują internetów i ona nie może mi pomóc. Super. W międzyczasie kolejny telefon na infolinię, cholerna muzyczka przy oczekiwaniu 30 minut na odebranie przez konsultanta śni już się po nocach, oczywiści nikt nie wie co ma zrobić i w czym tkwi problem, ogólnie nie wiadomo nawet do kogo zadzownić bo chyba swoim internetem położyłem cały dział obsługi klienta.
Olałem sprawę i oczekiwałem dalej.
Dnia 15 sierpnia dostałem SMS która napełnił me serce nadzieją. „Prace nad zgłoszeniem o numerze CRID00001457116 zostały zakończone” Byłem w szoku!
Po dotarciu do domu włożyłem tą pechową karte sim do modemu i bez zbytniego zdziwienia odkryłem że pojawia się ten sam problem który zaistniał pod koniec czerwca!
Kolejny telefon do obsługi klienta i odbiera miła Pani która przyjmuję zgłoszenie numer CRID00001485048 i każe czekać kolejne 60 godzin na reakcje ekipy! :) Nauczony doświadczeniem wiem że nie będzie to 60 godzin. Wystarczyło dać karte sim z pakietem danych odpowiadającym pakietowi który mam w umowie i grzebać sobie tam choćby i miesiąc, ale nie bo po co, płacimy za usługę ale nie musimy oczekiwać jej realizacji.
T-mobile – jesteście do bani.
Nie pozdrawiam
~marcin / 2018-07-29 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam jestem a raczej byłem w t-mobile 7 lat teraz na karte ostatnio wyłączyli mi siec na cały dzien z powodu nadużycia sms-ów i rozmów niewiem jak to jest możliwe gdyż mam wszystko bez limitu nawet niewiedziałem że takie coś istnieje UWAŻAJCIE pozdrawiam ja nie jestem już w T-MOBILE