Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2097 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zzzuzka / 2012-06-25 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest największy syf, jaki kiedykolwiek miałam!!! Wreszcie w lipcu kończy mi się umowa (dwuletnia!) i nigdy, nigdy więcej! Absolutnie nie polecam nikomu. Internet strasznie wolny, transfer limitowany rzecz jasna (co jest chorym pomysłem). Rachunki mam dość wysokie (100zł/ms), a transfer 4GB (!). Nie starcza to na nic, dosłownie nie można z tym nic zrobić, tym bardziej, że wszystkie strony internetowe są teraz bardzo rozbudowane, a wszędzie ładują się niepożądane ruchome reklamy. Dlatego muszę non stop dokupywać nowy transfer i przepłacać. Umowy nie zmienię, bo wtedy zaś musiałabym się z tym męczyć kolejne dwa lata. Oprócz tego w wielu miejscach są problemy z zasięgiem, o marnej prędkości już nie wspomnę. Mało tego - ciągle są jakieś problemy z modemem albo nie wiem z czym, bo internet non stop się rozłącza. Działa jak mu się chce, raz jest,a raz nie ma wcale. Skutkuje to tym, że człowiek się nieźle nawkurza. Dzwoniąc do informacji otrzymuje się niekonsekwentną odpowiedź na temat przyczyny usterek i niefachową pomoc. Jednym słowem - ŻENADA do potęgi. W Play'u zaproponowali mi jako dla stałego klienta pakiet: 19GB/miesiąc za 50zł! Tylko 50zł miesięcznie! Do tego brak limitów w nocy i lepszy zasięg i prędkość. Tutaj nie mam nic - tylko same nerwy.
    ZaletyStanowczy BRAK ZALET!
    WadyBardzo mały limit transferu w stosunku do ceny, brak promocji dla stałych klientów (np. więcej transferu lub brak limitu w godzinach nocnych), niska prędkość, zasięg dyskusyjny, ciągłe wyłączanie się.
    prawie dwa lata - zdecydowanie za drogo (wielki błąd)
  • ~mario / 2012-06-07 16:27
    Ocena: 1.25 / 5
    OD bardzo dawna korzystam i byłem zadowolony. Jakieś 3 miesiące temu nawet wskoczył UMTS tam gdzie normalnie łapał tylko z anteną, ale ostanie 2 tygodnie tam gdzie śmigał UMTS od początku w centrum Łodzi to jest tragedia. Nie da się pracować normalnie (w innym miejscu za to działa więc to nie wina kompa tylko T-mobile daje ciała).
    Mocno się zastanowię czy przedłużać umowę.
  • ~katarzyna strojecka / 2012-05-31 21:35
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POLECAM
    ZaletyCENA
    WadyAWARYJNOŚĆ,
    ROK
  • ~ciastek / 2012-05-13 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    blukonekt to totalne g jestem w zaieęgu na 50% transfery takie że szkoda gadać strony internetowe otwierają sie po minucie zrywanie połączenia to norma także logowanie sie naprzykład na stronie banku i przeprowadzanie operacji to ryzyko reklamacje nic nie przynoszą jedynie co ostatnio udało mi sie wyciagnąc od konsultanta to to że sieć jest przeciążona i tak to będzie działać nie polecam bo dwa lata umowy to kasa wywalona w bloto lepiej wziąśc darmowego neta to przynajmniej 500k ma sie jak w banku bo w blukonekcie to czasami i tyle to tylko w snach
    Zaletybrak
    Wadybrak transferu zrywanie połączenia brak możliwości zerwania umowy bo w umowie transfer 0 to także transfer
    prawie rok płacę 80zł plus aktywacja
  • ~njhhh / 2012-05-09 17:28
    Ocena: 4.00 / 5
    za doładowanie 50 zł mam to co w playu za 25 2gb
  • ~Ms / 2012-05-05 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim kupisz sprawdz czy bedzie dzialal tam gdzie mieszkasz. Jesli ma byc to internet tylko mobilny (dodatkowy dostep bo masz juz szerokopasmowy) to juz trudniej sprawdzic ktory lepszy z oferty rynkowej. W moim przypadku bluconnect okazal sie najgorszy, a ostatecznie najmniej punktow za fatalna "obsluge klienta" (z wyjatkami, ale te wyjatki pewnie szybko awansuja i odejda z BOK)
    ZaletyBrak, chyba ze nie masz wyjscia i jestes w zasiegu tylko jednego operatora - wtedy plus za to ze wogole jest
    WadyJakosc (szybkosc transferu) bez inwestycji w dobre, stacjonarne anteny kierunkowe ) to mniej niz 10% max limitu i do tego niesatbila - zrywa 2km od BTS w otwartej przestrzeni
    2 lata i ani dnia dluzej
  • ~Gal Anonim / 2012-04-22 20:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam internet Blueconnect z T-Mobile od października roku 2011.Występują problemy z zalogowaniem,traci się zasięg po 10 minutowym nie używaniu. W umowie nawet nie pisze z jaka szybkością ma ten internet działać. Jego szybkość wynosi 236,8Kb/s i nigdy się nie zmienia. Według umowy mogę ściągać do 8GB miesięcznie ale z takim internetem nawet muzyka o rozmiarze 3,85Mb ściąga się 25 godzin. Nie polecam tego internetu to jest szajs.
  • ~Hardkorowy Koksu / 2012-04-06 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Według mnie blueconnect nie można nazwać internetem. Przy podpisywaniu umowy zostały obiecane mi ok 22 mb/s, a internet przy maksymalnym zasięgu osiąga 1 czasami 2 mb/s. Ping kiedyś wachał się w granicach 90-120, ale od paru tygodni conajmniej 200. Mówię wam nie dajcie się nabrać na te ciepłe słówka w salonach t-mobile, ja sam się dałem nabrać i teraz żałuję. Za to co płacę mógłbym mieć, bardzo dobry internet stacjonarny z niskimi pingami i bez limitu.
    Zalety- nie ma
    Wady- dużo mniejsza prędkość niż obiecano w salonie
    - bardzo duże pingi
    - częste przerwy w dostawie internetu np. podczas burzy
    Mam go rok
  • ~black / 2012-04-04 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja rada taka nie kupuj go jak nie chcesz stracic nerwow i kasy. Internet to czysty szajs gdy byla era a nie t-mobile internet byl super nigdy nie mialem zarzutow wraz z przejsciem na t-mobile zaczely sie problemy niesamowite. Zasieg na maxa transferu prawie wcale. Stronki ladowaly sie po 5 min czasami po 10. Zeby bylo malo przy zglaszaniu problemow kazdy mowi cos innego 1 osoba ci powie prawde jak zaczniesz wrzeszczec i wyzywac inaczej beda cie zbywac. Obecnie sciagnalem progra do nagrywania filmikow na komputerze i przy korzystaniu z internetu nagrywam ile co sie laduje i jakie problemy sa tylko i wylacznie zeby rozwiazac umowe z winy dostawcy inaczej beda probowali odemnie wymusic kare za zerwanie umowy. Gdy bylem z ble conectem w ich punkcie i dalem im do sprawdzenia okazalo sie ze internet ma szybkosc tyurbo jak powiedzialem zeby odlaczyli ich stacjonarny internet i zostawili tylko blue conetcta probowali mi wciskac kity jak zgromadzilo sie wiecej ludzi w punkci i skonczylo sie klutnia na calego wreszcie odlaczyli swojego neta okazalo sie ze internet jednak nie dziala. Radze dobrze tym ktorzy chca internet bezprzewodowy nie bierzcie tego badziewia wtopicie kase i nic wiecej.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    dlgosc 3 lata
  • ~agroch2 / 2012-03-31 08:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Używam tego internetu na codzień i jak na razie jest niezawodny
    ZaletyNiezawodność,
    Sklep T-Mobile
  • ~plaski / 2012-03-20 02:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez niecały rok internet działał względnie. Potem zaczęły się problemy. Prędkość transferu ok. 20kb/s przy pełnym zasięgu 3G. Czasem reset modemu pomaga, po pewnym czasie powtórka. Wymiana karty sim i modemu nie pomogła. Wg. operatora prędkość jest największa jaką są w stanie zapewnić, więc wszystko jest ok i nie ma podstaw do reklamacji. Żenada.
    Wady- wysoka cena za produkt praktycznie bezużyteczny,
    1,5 roku
  • ~greywolf / 2012-03-19 17:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Z tego co zauważyłem od jakiś 2 miesięcy zmienił się jeszcze na gorsze. Mimo dobrego zasięgu (97%) EDGE, ładuje się wszytko fatalnie, ciągle się rozłącza, zanika transmisja, albo wiesza się wszystko.
    Problemem jest to, że Blueconnect korzysta z tego samego sygnału co komórki, a z tego co wiem, rozmowy mają pierwszeństwo przed netem, czyli im większe miasto, tym więcej gadających komórek, i net tak siada.
    Najlepszy byłby LTE, ale ma mały zasięg. Na odludziu zostaje głównie Blueconnect (z dodatkową anteną wzmacniającą!), może teraz Play coś lepszego wymyśli, ale oni korzystają tylko z nadajników innych sieci. Tak, że pewnie też d..pa.
    Że też ch..je nie rozwinęli Netu po przewodach prądowych, każdy by miał bez problemu. Bez kablówek, satelitów, tylko byłoby za tanio, i niewielu zarobiło na tym.
    Zaletymożna e-maila wysłać :)
    Wadyzamiast się polepszać, pogarsza się
    3 lata
  • ~zibi / 2012-03-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w rejonie, gdzie jestem w zasięgu mocy i sieci 3G i w takiej powinienem się logować. Marzenia logowanie w tym standarcie nie osiągalne. Posiadam modem Huawei E 122 podłączony do zewnętrznej dookólnej anteny magnetycznej Huawei 11 dBi. Praca z internetem z t-mobile to jedna wielka udręka szczególnie przy prowadzeniu działalności. Obsługa klienta ŻENADA zero zainteresowania, żeby spróbować rozwiązać problem, nawet na wielokrotne pytania co mogę zrobić ze swojej strony, aby poprawić jakość działania ich internetu- zero informacji i zainteresowania. Kupiłeś płacz i płać.
    ZaletyŻadne
    WadySame minusy
    Ponad rok abonament 118 zł miesięcznie
  • ~stan / 2012-03-12 17:01
    Ocena: 2.00 / 5
    wstyd pochwalić się tym badziewiem we wsi.po prostu żółw.przepraszam żółwia.
    Zaletyniewielkie
    Wadycena nie rekompensuje powolności[231kb/s]
    18mcy
  • ~laser221 / 2012-03-07 19:25
    Ocena: 2.00 / 5
    ma ktos jeszcze taki problem ze przy pobieraniu wiekszych plikow internet tak jakby przestawal dzialac? niby zasieg wszystko ok a internet stoi. Wtedy reset kompa lub modem z gniazda usb a jak to nie pomoze to pol dnia bez neta;/ ma ktos jeszcze taki problem? jak temu mozna zaradzic?
  • ~mala / 2012-02-29 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka, niby łapie edge a predkosc 7kbs czy te czasy to poczatki internetu ludzie internet jest mocno zaawansowany a ja na tym necie ma 7kbs.niepolecam,porazka,porazka porazka
    Zaletyżadnych
    Wadyprękość,wieczne rozłaczanie,cena
    24 miesiaće
  • ~GreatBritain / 2012-02-26 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie nieprofesjonalna obsluga klientow przez kompletnie nieznajacych sie konsultantow. Parametry tragiczne z predkoscia w sieci 2 g uragajace 21mu wiekowi. Sprzerzenia w glosnikach uniemozliwiajace prace. Trzesacy sie ekran. Cena 65 zl miesiecznie za 4 gb danych mowi sama za siebie. Niezawodnosc na poziomie ponizej krytyki. Modem po kazdorazowym wlaczeniu komputera instaluje sie od nowa. No coz.Takie rzeczy tylko w Erze. Zasieg tracony w Krakowie jak i w Utrecht w Holandi non stop. Wedlug fachowcow modem jest sprawny. Wiec Co lub kto winien? Siec T mobile nie polecam nikomu. Internet za mniejsze pieniadze i o wiele bardziej niezawodny mozna miec gdzie indziej. To opinia nie tylko moja. Blueconnect to zwykle badziewie. Kupujac to dostaje sie w promocji ignorancje i analfabetyzm techniczny konsultantow u ktorych standard to powiedzenie ze Nasi Technicy Juz Nad Tym Pracuja. Konsultantow sie zmienic nie da wiec lepiej zmienic siec. Pozdrawiam,
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
  • ~kamil śląsk / 2012-02-24 02:10
    Ocena: 2.00 / 5
    kupilem to badziewie w promocji z laptopem. laptop sredniej klasy cenowo porownywalny do cen rynkowych dodatkowo zamowilem usluge noc bez limitow i ubezpieczenie laptopa. przez pierwsze dwa tygodnie internet pracowal bez zarzutu po tym czasie predkosc zaczela spadac mam teraz do zaplaty druga fakture za usluge z ktorej nie da sie korzystac + rata za laptopa. zglaszalem problem na infolini. pani po wgladzie do swojego komputera oznajmila mi ze faktycznie mam strasznie slaby transfer bo az 10 krotnie zanizony(centrum katowic) wiec zglosilem reklamacje czas odpowiedzi 60 godzin. po uplywie tego czasu dostalem smsa z informacja ze faktycznie problem istnieje i nadal jest rozwiazywany. po kolejnych 24 godzinach dostaje kolejna wiadomosc ze dziekuja za zgloszenie lecz problem nie lezy po stronie operatora... wiec dzwonie, tym razem inna Pani(normalna rzecz) informuje mnie ze problem nie lezy po ich stronie tylko wywolany jest iloscia osob podpietych w tej samej chwili do danego nadajnika wiec pytam dlaczego przez okrez pierwszych 2 tygodni bylo ok a teraz jedna strona wgrywa sie 10 minut a Pani mowi ze w umowie nie ma nic o szybkosci oferta jest limit danych i dastep do internetu... fakt nie ma nic o tym w umowie lecz jak kozystac z dostepu do internetu ktorego tak naprawde nie ma... wina lezy po mojej stronie bo lacze sie zawsze z dadajnikiem ktory jest bardzo obciazony... totalna porazka...
    Zaletybrak
    Wadycaly t-mobile
    2 miesiac, 148,-
  • ~Ado / 2012-02-24 00:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Podczas podpisywania umowy zapewniali mnie, że nie będzie problemów z odbiorem internetu w dużym mieście, chyba, że przekroczę limit danych. A tu zaskoczenie. W dzień wogóle brak sygnału, włącza się tylko na kilka minut. W nocy trochę lepiej szykość około 80kb/s jak 10 lat temu. Chciałem zrezygnować lecz nie wyrażono zgody. Tak więc pozostaje albo sąd, albo płacenie za coś co nie nadaje się do niczego.
    Zaletybrak
    Wadysprzedawcy naciągają, a reklamacje nie są uwzględniane
    2 tygodnie
  • ~jagodzina14 / 2012-02-19 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Net do kitu:) jakiś ŻAL żeby jaka kolwiek strona sie otwierała 10 nimut a na końcu i tak sie okazuje że połączenie zostało zerwane:) najgorszy net jaki widziałam:)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4831
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319