strona 69 z 105
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~tomek / 2016-09-25 21:18
Internet z T mobile to jest TRAGEDIA. Mieszkam blisko nadajnika a zasięg mam słaby odradzam każdemu kto chciałby internet z T mobile jeszcze raz Tragedia... -
-
~Zbigniew W / 2016-09-24 22:04
Posiadalem firme w misiacu lutym uleglem wypadkowi prsy pracy (zawal serca) i bylem zmuszony zamknac dzialalnosc gospodarcza. Wystapilem do Zazadu T-MOBAIL o zmiane umowy abonameckiej gdyz abonament byl na moja firme. Nie stac mnie placic tak wysokiego abonamentu (ok 170zl) Po okresie chorobowym przebywam na zasilku dla bezrobotnych.Wyslalem wszystkie dokumenty do Ich dyrekcji i uzyxkalem odpowiedz negatywna. Umowa abonamentowa konczy mi sie we wrzesniu 2017 i do tego czasu mam pokrywac obecne koszty abonametu. Przy tak malym dochodzie nie stac mnie na tak doze oplaty.Co mam robic? Odpowiedz jaka otrzymalem jest dla mnie bezsensowna i upokarzjaca. Czy ci ludzie nie maja serca? Jabylem potraktowany bez przedmietowo. Mysle ze oni maja klientow chcacych zminic umowy na nizsze z nic. Zainterowani sa tylko tymi klientami, ktorzy chca przedsluzyc umowy.Ja nie chce zerwac umowy tylko obnizyc koszty umowy. ZaletymarneWadysameko 15 lat -
~Wojtas / 2016-09-06 11:03
Zacząłem korzystać dzięki promocji na tablety! Naprawdę dobry zasięg, łącze wysokiej jakości, bez problemu z połączeniem nawet w podróży, do tego abonament bez dopłat, mogę z czystym sumieniem polecić! -
~tomek / 2016-09-05 14:18
Zdecydowanie lepszy i szybszy od tego z którego korzystałem do tej pory (Netia). A dużym plusem jest fakt, że router mogę zabrać ze sobą gdzie chcę. -
~Maciej / 2016-08-26 22:13
stabilne łącze, spokojnie mogę sobie udostępnić z telefonu na lapka, jak trzeba, np. w podróży. mam 5GB na miesiąc w abonamencie bez dodatkowych kosztów, serdecznie polecam! -
~kacper / 2016-08-25 16:44
Internet stacjonarny traci polaczenie kilka razy na dzien, przed przedluzeniem umowy jedna powazna awaria, 3 tygodnie nikt sie nie pojawial, zeby naprawic, poza tym bylo w poarzadku, po przedluzeniu zaczal tracic polaczenie, jak na net 10 mb i bez routera tylko z modemem za drogo -
~tomasz / 2016-08-17 17:01
na tel mam spory pakiet neta w ich uproszczonym abonamencie (7 GB/msc) i jest stabilny, sprawiedliwie mi rozliczają transfer, nie mam żadnego problemu! -
~Andrew Vysotsky / 2016-08-16 20:10
Wbiłem się w abonament na internet i to był błąd. Przy wskaźniku zasięgu 5/5 nawet przy otwieraniu googli plakietka z krzywą gębą niejeden raz zdążyła się pojawić. ZaletyRouter na baterię.WadyTragiczna prędkość. Nerwicy można dostać nawet oczekując na otworzenie głównej strony googli.Prawie rok, a niestety drugie tyle do końca umowy. -
-
~Mania / 2016-08-10 15:47
Nie ma końca problemów, przejście nr na abonament i podpisanie umowy na 2 lata było najgorszą decyzją, z której nie da się wycofać. Zaczęło się od pomylenia nr, potem problem z internetem, zasięgiem... Już nawet przestałam liczyć ile razy byłam w salonie t-mobile (ok.8-9). ZaletyNie ma zaletWadyCała ta sieć jest wielką wadąJestem w t-mobile na kartę ok. 8 lat i na abonamencie 3 tygodnie. -
~Radek / 2016-08-09 15:40
mam stałą stawkę abonamentu 35 zł, jakość sieci ok, no limit na rozmowy i SMSy, 1 GB neta, żadnych dodatkowych kosztów. taki pakiet usług w zupełności mi wystarcza, jako stały klient miałem też kilka fajnych modeli telefonów do wyboru. mimo nagonki na TMobile uważam, że umieją się pochwalić dobrą ofertą, ale pod warunkiem, że trafi się na kompetentnych pracowników w ich "salonie". -
~GAso / 2016-07-28 13:17
Długo szukałem internetu który by nie szwankował, dwóch poprzednich operatorów mocno zawodziło: jeden miał częste awarie ( nawet kilku dniowe przerwy w dostawie) plus drobne przerwy, kolejny przerw w dostawie mmiał kilka w ciągu dnia od takich 10-15 minutowych do nawet 30 minut w standardzie..... Internet w Tmobile to kolejna próba, mijają 3 miesiące i jeszcze nie zdarzyły się żadne przerwy w dostawie, nawet takie kilkuminutowe, a nawet sam internet jest szybszy niż u pozostałych operatorów a wszędzie wybierałem ofertę w porównywalnej cenie. Za niezawodność dałbym nawet 6 gwiazdek! ZaletyNiezawodność i szybkośćWadyNie zauważyłem -
~wstrzas / 2016-07-27 21:43
salon w bielsku białej w sferze; jedna wielka porażka, jest to jeden z tych przypadków gdzie jeżeli musisz się tam udać to po prostu "daruj sobie" - nie ma sensu - szkoda nerwów, byłem naprawić tel na gwarancji, przyjęcie telefonu do serwisu - swoje musisz odstać jak za czasów PRL, pierwsze spotkanie trwało ponad godzinę czasu - w dzisiejszych czasach gdzie czas jest liczony "x4" nie mam go na tyle niestety aby stać w ich durnych kolejkach gdzie potrzebuję jedną sprawę załatwić, salon porażka, ( sfera bielsko - biała ) w salonie 2 stanowiska do obsługi klienta od telefonów plus jedno bankowe - gdzie siedzi sobie gościu udając że coś robi na kompie a obok ( rozwalił mnie ) włączona gierka na telefonie - pewnie punkciki musiał nabić !!! po ponad 1 mc oczekiwania w końcu otrzymujesz info że telefon do odbioru, więc lecę jak zdyszany pies bo nawet żadna z tzw. konsultantek do obsługi biznesu nie raczyła zaproponować mi telefonu tej samej klasy zastępczego - no ludzie !!! Wstaję z rana koło 7 - salon otwierają o 9 tak aby być nie za wcześnie ani nie za późno dwie szybkie kawy myślę że sprawę załatwię w ciągu max 15 min i zaś ZONK zaś godzina w plecy - szczerze?! - obsługa klienta który w dzisiejszych czasach zostawia u nich ponad 5 stów miesiąc w miesiąc - no bez jaj Wadyobsułga klienta - KATASTROFA !!!od 3 lat mc/ponad 500 zł -
~ania / 2016-07-26 14:19
Uwaga, oszuści. Sklep internetowy - porażka. Zakupiłam telefon, przysłano mi inny model o połowę tańszy. Odstąpiłam od umowy. Na zwrot pieniędzy czekam nadal. Termin zwrotu, zgonie z ustawą upłynął 20 lipca. Maile wzywające do zwrotu pieniędzy pozostają bez odpowiedzi. Dla jasności - nie kupiłam telefonu za złotówkę tylko najwyższy model iphona za 3099zł. -
~Kriss / 2016-07-22 13:03
Uwaga, T.Mobile to oszuści! Od 5 dni, to jest od czasu dostarczenia mi umowy wraz z kartą i telefonem, nie są w stanie uruchomić usługi SMS. Bredzą coś, że wszyscy mają ten problem, że jest globalny !!!!! G...... prawda na innych posiadanych przez moją kancelarię nr-ach problemu nie ma. Nie potrafią odpowiedzieć na pytanie kiedy się skończy taka sytuacja i UWAGA w umowie przewidują 30 dniowy okres na naprawę a ty Uwaga, T.Mobile to oszuści! Od 5 dni, to jest od czasu dostarczenia mi umowy wraz z kartą i telefonem, nie są w stanie uruchomić usługi SMS. Bredzą coś, że wszyscy mają ten problem, że jest globalny !!!!! G...... prawda na innych posiadanych przez moją kancelarię nr-ach problemu nie ma. Nie potrafią odpowiedzieć na pytanie kiedy się skończy taka sytuacja i UWAGA w umowie przewidują 30 dniowy okres na naprawę a ty -
~Wkropki / 2016-07-21 10:17
W era/tmobile jestem od 15 lat. Obecnie mam 2 nry tel (smartfony z lte) i internet w tablecie. Mieszkam w centrum dużego miasta, moje urządzenia z reguły działają tu w trybie E i H+ zatem urządzeń używam tylko w trybie wifi.
Place 3 drogie abonamenty, a rachunki reguluję od zawsze na podst. kwot podanych w sms od operatora. Jakież było moje zdziwienie gdy pewnego dnia otrzymałam uprzejmy monit o uregulowanie płatności. Okazało się bowiem, że od pewnego momentu część kwot nie była wyszczególniona w sms - prawdopodobnie chodziło o raty za sprzęt. Zgłosiłam sprawę, konsultant w niegrzeczny sposób zwrócił mi uwagę, że powinnam znać treść umowy i wiedzieć jakie są kwoty moich abonamentów zaś sms od tmobile o treści: "kwota faktury: xxx zł" nie oznacza że tyle mam realnie zapłacić. O nieuczciwych praktykach mających na celu wprowadzanie klienta w błąd zapewne nie mogło być mowy.
Mąż ma wykupione usługi w plusie, dzięki temu mogę skorzystać z mobilnego internetu gdy ten stacjonarny nie działa. Mogę również zadzwonić z jego telefonu. Dziękuję tmobile, sieci największych możliwości. Wszystkim zainteresowanym serdecznie odradzam.
-
~Jojo / 2016-07-20 16:17
W T-Mobile jestem od ponad pół roku, wcześniej ponad rok w Play w ktorym internet jest straszny, po przejściu do T-Mobile wiem że już nie ma opcji żebym wrócił do Play w którym jak jest każdy wie. Teraz mam internet przy którym telefon sie nie marnuje i jest niezależnie gdzie jestem, poprzednio podróż pociągiem odbywała się praktycznie poza zasięgiem sieci, a teraz tego problemu nie ma. -
-
~tomek29 / 2016-07-19 11:44
jestem klientem od 5 lat i jestem bardzo zadowolony, w mojej opinii mam zawsze silny zasięg, internet działa płynnie i szybko nawet w trasie. Zdecydowanie polecam -
~Faustyna / 2016-07-18 22:24
Z jakże wielką przyjemnością podzielę się moją opinią o T-mobile, ich wspaniałych ofertach i wspaniałej obsłudze :)))
Może zacznę od tego że w owej sieci jestem juz od prawie 8 lat (dokładnie od 11.10.2008) a rodzice od prawie 10 lat i myślę że jako stali uczciwi klienci powinniśmy dostać jakąkolwiek lepszą oferte.No cóż okazuje się jednak, że nie mamy na co liczyć, a co śmieszniejsze zostaliśmy poprostu oszukani :) Pan z którym rozmawiałam przez telefon w sprawie przedłużenia umowy zaproponował całkiem fajne warunki z telefonem na którym mega mi zależało, jedyny warunek jaki my musieliśmy spełnić to płatność faktur w terminie bo inaczej zostaniemy obciążeni kosztami w wysokości 5zł, ok da się przeżyc w sumie żaden problem. Jakże przemiły pan obiecał w środę, że telefon dotrze najpóźniej do piątku. Nie dotarł do dzisiaj, a jest poniedziałek. Troszkę zaniepokojona poprosiłam rodziców o interwencję, mama próbowała dodzwonić się do biura obsługi klienta oczywiście bezskutecznie, wiec rodzice przejechali sie do punktu T-mobile. Co się okazało nic nie zostało wprowadzone do systemu, ani zamówienie ani nic. No poprostu nic. Jestem nie tylko zła i rozczarowana ale również całkiem przekonana do zmiany operatora bo takie traktowanie mnie najzwyczajniej w świecie nie bawi. Z całego serca szczerze nie polecam tego operatora, który najwyraźniej w poważaniu ma klientów :)ZaletybrakWadyzostałam poprostu oszukana, fatalna obsługa i brak poszanowania dla klienta -
~Mirek / 2016-05-22 15:31
Wlasnie dalem szanse dla mnie nowej sieci T-Mobile. I bylem szczesliwy caly jeden dzien az do czasu kiedy problem z internetem, wiec zadzwonilem do obslugi klienta - problem techniczny. Niestety dzial obslugiwany przez sprzedawcow z wiedza techniczna rowna 0 a koszt rozmowy z firma ktora obsluguje problemy techniczne to az 2.5zl /min !! No i po co te wszystkie promocje i oszukiwania klientow jaka to wspanialomyslna firma, ktora kaze placic takie duze pieniadze za obsluge techniczna. Oddaje router i wypowiedzenie w ramach zwrotu 14 dni. Nigdy nie zrobie takiego bledu znowu az nie bedzie darmowa obsluga techniczna (lub przynajmniej zgodna z taryfa operatora). Wadynie ma dzialu techniczego1 dzien -
~stiventos40@wp.pl / 2015-07-12 00:22
Jestem osoba niepelnosprawna 44 lata,zakupilem sprzet w jednej z placowek t mobile gdzie obiecywal ze na100 procent bedzie dzialac,i nic z tego. Place abonament za sprzet i internet ktorego woogole nie mam,mialem internet z roznych sieci ale ten przebija wszystkie w niedzialaniu.wedlug mnie to nie uczciwe i nie etyczne obiecywani przez firme cudow,a na dodatek w serwisie gdzie bralem sprzet przedstawiciele firmy t mobile sa zarozumiali wrecz beszczelni,i w razie klopotow uznaja zasade radz sobie sam.obecnie zostalem na lodzi place abonament za internet ktory nie dziala. Z taka nieuczciwoscia spotkalem sie pierwszy raz w swoim zyciu a mam44 lata.zrazilem sie do firmy t mobile i w swoim zyciu nigdy nie skorzystam z ich ulug i nikomu nie polecam Zaletynie ma zadnych,bo nie mam mozliwosci sprawdzeniaWadyabonament place za darmo bo i tak internet nie dzialaponad 2lata
strona 69 z 105
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »