Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2084 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wstrzas / 2016-07-27 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    salon w bielsku białej w sferze; jedna wielka porażka, jest to jeden z tych przypadków gdzie jeżeli musisz się tam udać to po prostu "daruj sobie" - nie ma sensu - szkoda nerwów, byłem naprawić tel na gwarancji, przyjęcie telefonu do serwisu - swoje musisz odstać jak za czasów PRL, pierwsze spotkanie trwało ponad godzinę czasu - w dzisiejszych czasach gdzie czas jest liczony "x4" nie mam go na tyle niestety aby stać w ich durnych kolejkach gdzie potrzebuję jedną sprawę załatwić, salon porażka, ( sfera bielsko - biała ) w salonie 2 stanowiska do obsługi klienta od telefonów plus jedno bankowe - gdzie siedzi sobie gościu udając że coś robi na kompie a obok ( rozwalił mnie ) włączona gierka na telefonie - pewnie punkciki musiał nabić !!! po ponad 1 mc oczekiwania w końcu otrzymujesz info że telefon do odbioru, więc lecę jak zdyszany pies bo nawet żadna z tzw. konsultantek do obsługi biznesu nie raczyła zaproponować mi telefonu tej samej klasy zastępczego - no ludzie !!! Wstaję z rana koło 7 - salon otwierają o 9 tak aby być nie za wcześnie ani nie za późno dwie szybkie kawy myślę że sprawę załatwię w ciągu max 15 min i zaś ZONK zaś godzina w plecy - szczerze?! - obsługa klienta który w dzisiejszych czasach zostawia u nich ponad 5 stów miesiąc w miesiąc - no bez jaj
    Wadyobsułga klienta - KATASTROFA !!!
    od 3 lat mc/ponad 500 zł
  • ~ania / 2016-07-26 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, oszuści. Sklep internetowy - porażka. Zakupiłam telefon, przysłano mi inny model o połowę tańszy. Odstąpiłam od umowy. Na zwrot pieniędzy czekam nadal. Termin zwrotu, zgonie z ustawą upłynął 20 lipca. Maile wzywające do zwrotu pieniędzy pozostają bez odpowiedzi. Dla jasności - nie kupiłam telefonu za złotówkę tylko najwyższy model iphona za 3099zł.
  • ~Kriss / 2016-07-22 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, T.Mobile to oszuści! Od 5 dni, to jest od czasu dostarczenia mi umowy wraz z kartą i telefonem, nie są w stanie uruchomić usługi SMS. Bredzą coś, że wszyscy mają ten problem, że jest globalny !!!!! G...... prawda na innych posiadanych przez moją kancelarię nr-ach problemu nie ma. Nie potrafią odpowiedzieć na pytanie kiedy się skończy taka sytuacja i UWAGA w umowie przewidują 30 dniowy okres na naprawę a ty Uwaga, T.Mobile to oszuści! Od 5 dni, to jest od czasu dostarczenia mi umowy wraz z kartą i telefonem, nie są w stanie uruchomić usługi SMS. Bredzą coś, że wszyscy mają ten problem, że jest globalny !!!!! G...... prawda na innych posiadanych przez moją kancelarię nr-ach problemu nie ma. Nie potrafią odpowiedzieć na pytanie kiedy się skończy taka sytuacja i UWAGA w umowie przewidują 30 dniowy okres na naprawę a ty
  • ~Wkropki / 2016-07-21 10:17
    Ocena: 2.00 / 5
    W era/tmobile jestem od 15 lat. Obecnie mam 2 nry tel (smartfony z lte) i internet w tablecie. Mieszkam w centrum dużego miasta, moje urządzenia z reguły działają tu w trybie E i H+ zatem urządzeń używam tylko w trybie wifi.

    Place 3 drogie abonamenty, a rachunki reguluję od zawsze na podst. kwot podanych w sms od operatora. Jakież było moje zdziwienie gdy pewnego dnia otrzymałam uprzejmy monit o uregulowanie płatności. Okazało się bowiem, że od pewnego momentu część kwot nie była wyszczególniona w sms - prawdopodobnie chodziło o raty za sprzęt. Zgłosiłam sprawę, konsultant w niegrzeczny sposób zwrócił mi uwagę, że powinnam znać treść umowy i wiedzieć jakie są kwoty moich abonamentów zaś sms od tmobile o treści: "kwota faktury: xxx zł" nie oznacza że tyle mam realnie zapłacić. O nieuczciwych praktykach mających na celu wprowadzanie klienta w błąd zapewne nie mogło być mowy.

    Mąż ma wykupione usługi w plusie, dzięki temu mogę skorzystać z mobilnego internetu gdy ten stacjonarny nie działa. Mogę również zadzwonić z jego telefonu. Dziękuję tmobile, sieci największych możliwości. Wszystkim zainteresowanym serdecznie odradzam.

  • ~Jojo / 2016-07-20 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    W T-Mobile jestem od ponad pół roku, wcześniej ponad rok w Play w ktorym internet jest straszny, po przejściu do T-Mobile wiem że już nie ma opcji żebym wrócił do Play w którym jak jest każdy wie. Teraz mam internet przy którym telefon sie nie marnuje i jest niezależnie gdzie jestem, poprzednio podróż pociągiem odbywała się praktycznie poza zasięgiem sieci, a teraz tego problemu nie ma.
  • ~tomek29 / 2016-07-19 11:44
    Ocena: 4.50 / 5
    jestem klientem od 5 lat i jestem bardzo zadowolony, w mojej opinii mam zawsze silny zasięg, internet działa płynnie i szybko nawet w trasie. Zdecydowanie polecam
  • ~Faustyna / 2016-07-18 22:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Z jakże wielką przyjemnością podzielę się moją opinią o T-mobile, ich wspaniałych ofertach i wspaniałej obsłudze :)))
    Może zacznę od tego że w owej sieci jestem juz od prawie 8 lat (dokładnie od 11.10.2008) a rodzice od prawie 10 lat i myślę że jako stali uczciwi klienci powinniśmy dostać jakąkolwiek lepszą oferte.No cóż okazuje się jednak, że nie mamy na co liczyć, a co śmieszniejsze zostaliśmy poprostu oszukani :) Pan z którym rozmawiałam przez telefon w sprawie przedłużenia umowy zaproponował całkiem fajne warunki z telefonem na którym mega mi zależało, jedyny warunek jaki my musieliśmy spełnić to płatność faktur w terminie bo inaczej zostaniemy obciążeni kosztami w wysokości 5zł, ok da się przeżyc w sumie żaden problem. Jakże przemiły pan obiecał w środę, że telefon dotrze najpóźniej do piątku. Nie dotarł do dzisiaj, a jest poniedziałek. Troszkę zaniepokojona poprosiłam rodziców o interwencję, mama próbowała dodzwonić się do biura obsługi klienta oczywiście bezskutecznie, wiec rodzice przejechali sie do punktu T-mobile. Co się okazało nic nie zostało wprowadzone do systemu, ani zamówienie ani nic. No poprostu nic. Jestem nie tylko zła i rozczarowana ale również całkiem przekonana do zmiany operatora bo takie traktowanie mnie najzwyczajniej w świecie nie bawi. Z całego serca szczerze nie polecam tego operatora, który najwyraźniej w poważaniu ma klientów :)
    Zaletybrak
    Wadyzostałam poprostu oszukana, fatalna obsługa i brak poszanowania dla klienta
  • ~Mirek / 2016-05-22 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie dalem szanse dla mnie nowej sieci T-Mobile. I bylem szczesliwy caly jeden dzien az do czasu kiedy problem z internetem, wiec zadzwonilem do obslugi klienta - problem techniczny. Niestety dzial obslugiwany przez sprzedawcow z wiedza techniczna rowna 0 a koszt rozmowy z firma ktora obsluguje problemy techniczne to az 2.5zl /min !! No i po co te wszystkie promocje i oszukiwania klientow jaka to wspanialomyslna firma, ktora kaze placic takie duze pieniadze za obsluge techniczna. Oddaje router i wypowiedzenie w ramach zwrotu 14 dni. Nigdy nie zrobie takiego bledu znowu az nie bedzie darmowa obsluga techniczna (lub przynajmniej zgodna z taryfa operatora).
    Wadynie ma dzialu techniczego
    1 dzien
  • ~stiventos40@wp.pl / 2015-07-12 00:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem osoba niepelnosprawna 44 lata,zakupilem sprzet w jednej z placowek t mobile gdzie obiecywal ze na100 procent bedzie dzialac,i nic z tego. Place abonament za sprzet i internet ktorego woogole nie mam,mialem internet z roznych sieci ale ten przebija wszystkie w niedzialaniu.wedlug mnie to nie uczciwe i nie etyczne obiecywani przez firme cudow,a na dodatek w serwisie gdzie bralem sprzet przedstawiciele firmy t mobile sa zarozumiali wrecz beszczelni,i w razie klopotow uznaja zasade radz sobie sam.obecnie zostalem na lodzi place abonament za internet ktory nie dziala. Z taka nieuczciwoscia spotkalem sie pierwszy raz w swoim zyciu a mam44 lata.zrazilem sie do firmy t mobile i w swoim zyciu nigdy nie skorzystam z ich ulug i nikomu nie polecam

    Zaletynie ma zadnych,bo nie mam mozliwosci sprawdzenia
    Wadyabonament place za darmo bo i tak internet nie dziala
    ponad 2lata
  • ~Radek / 2015-04-08 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem od 2 lat z ich uslugi, nawet do ego stopnia, ze dolodowywalem konto poprzez sms, a kwota doladowania dopidywana byla do faktury za telefon.
    Zawsze bylo tak, ze doladowywalem konto, max. 5 minut bylem znowy szczesliwym posiadaczem 2gb.
    Ale obecnie czekam na doladowanie juz 48H!!!!
    Interwencja na infolini, komentarz najpierw Pani, potem Pana, ze czas regulaminowyu na doladowanie konta to 72!
    Czyli prosze Pamietac 3 dni, Era ma na doladowanie konta!
    Ja im podziekuje, przy okazji wypowiem umowe na teelfon, brak szacunku do klienta i dbanie o standart uslug.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, czas oczekiwania na polaczenie 54minuty, czas doladowania do72h, u mnei jest juz 48h
    2lata
  • ~pauula27 / 2015-03-05 15:41
    Ja się zawiodłam na T-mobile.Wzięłam u nich laptopa z internetem za 100zl.Spłaciłam laptopa i nadal płace 100zł za sam internet.Oszuści.
    2lata
  • ~Licealistka / 2014-10-24 17:05
    Jedno wielkie G !! Umowa konczy sie za niecaly rok i szczerze mowiac TYLKO NA TO CZEKAM. mialo byc 4gb limitu , A PO 2 PRZYCHODZI MI WIADOMOSC ZE GO WYCZERPALAM I PO NASZEMU MOWIAC MOGE SIE W****. jak mozna byc takimi oszustami? gdybym mogla to zwyklinalabym tych wszystkich urzedasow bez wyjatku...nigdy wiecej.... BARDZO GORACO NIE POLECAM LUDZIE BADZCIE MADRZEJSCI ODE MNIE I NIE DAJCIE SIE WKRECIC TYM LUDZIOM BEZ SKRUPUŁÓW!!!!!!!!!!!
    Zaletykompletny brak!!!
    Wadybardzo slaby zasieg, maly limit, do tego oszustwo w limicie-szkoda slow....
    za 1 zl, place 20 miesiecznie, ponad dwa lata
  • ~Tom_tom / 2014-10-02 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie T-mobile szerokim łukiem, zwłaszcza tzw. "internet bezprzewodowy" (Blueconnect). To szajs jakich mało. Właśnie wczoraj wygrałem z nimi sprawę w sądzie, bo domagali się kary umownej za przedterminowe zerwanie umowy. Na szczęście sąd stanął na wysokości zadania orzekając, że żadnej umowy nie było wobec faktu, że nie można było z tej usługi korzystać.
    Nie dajcie sobie wmówić, że Blueconnect jest dostępny w całym kraju. Radzę zacząć od obejrzenia mapy zasięgu usługi na ich oficjalnej stronie. Mnie wmawiali 2,5 roku temu, że jest praktycznie w całym kraju - guzik prawda! Nawet na własnej stronie podają co innego.
    A w razie problemów z T-mobile - nie płaćcie, idźcie w zaparte! Oni przegrywają sprawę za sprawą, ponoszą koszty i dlatego szukają świeżych "jeleni", którzy dadzą się nabrać.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    za 1zł w promocji 2,5 roku temu, nie dało się używać
  • ~Inga / 2014-08-24 22:56
    najgorszy internet jaki kiedykolwiek mialam! czekam tylko az mi sie skonczy umowa i uciekam.. nie chce z nerwow przez jakies badziewie rozwalic komputera. co moment traci zasieg, mimo tego ze dkupilam specjalna antene, ktora mam wystawiona na dach i mieszkam w centrum gdzie problemow z zasiegiem byc nie powinno. place co miesiac za to ze musze sie ciagle denerwowac bo nic nie moge zrobic w necie.
    Zaletybrak
    Wadypraktycznie wszystko - sam modem rzadko kiedy wystarcza, trzeba dokupic antene z nadzieja ze bedzie lepiej. niestety antena niewiele pomaga.
    2 lata
  • ~sip / 2014-04-25 19:03
    Ocena: 2.00 / 5
    marna siec słaby zasięg kontakt z boa a właściwie z konsultantami nie wszystkimi... to laicy nie polecam
    Zaletynie długo kończy mi sie abonament
    Wadyza duzo pisania o wadach
    za długo za tak marną usługe
  • ~DonBuziallo / 2013-11-19 21:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam,
    Włożyłem na próbę do swojego modemu LTE Huawei 3276 zwykły sim telefoniczny HEYAH,ponieważ od sporego czasu należy do grupy T-Mobile i korzysta z jego obecnie zmodernizowanej infrastruktury radiowej.
    Co za tym idzie? Gwarancja wysokiej siły sygnału w domu bez dopiętej anteny dodatkowej.Wykonywałem kilkukrotnie test prędkości poprzez ookla.speedtest i wyniki zawsze opiewały w okolicach:
    DL- 15.5 mb/s i powyżej,
    UL- 3 mb/s i powyżej.
    Nie można spodziewać się kosmicznych wyników od HEYAH,
    ale jest to dowód na to że internet działa w miarę dobrze i stabilnie.Nie wiem jak było KIEDYŚ.
    Jest to stan informacji na dzień 19-11-2013.
    Oceńcie Sami.Podaję link mojego testu poniżej:

    http://www.speedtest.net/my-result/3112076551

    Sądzę że net w abonamencie bezpośrednio od T-Mobile
    działa znacznie lepiej i szybciej niż przedstawiony testowo
    na zwykłym simie HEYAH.
    ZaletySiła sygnału,prędkość w miarę ale stabilna,ceny? podobnie jak wszędzie.
    WadyJeszcze się dobrze nie poznałem na T-Mobilu żeby osądzić.
  • ~misiuro / 2013-11-11 16:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Kozystam z blueconnect od 2 lat , doladowuje nie mam abonamentu , dziala b.dobrze predkosc do 500 kb/s to jest 5 MB , modem mam do 7,2 MB Chwaszczyno woj.pomorskie
    ZaletyU mnie działa szybko
    Wady---------------------------------
    2 lata na karte prepaid
  • ~dariusz / 2013-10-22 13:00
    Ocena: 3.75 / 5
    Posiadam modem zewnętrzny blueconnect od 5lat.W tym czasie zmienialem na coraz to nowszy model,chyba 3 lub 4razy.Były wzloty i upadki z jakością ale raczej niewielkie z przewagą na dobre.Ze ściąganiem dużych plików raczej bez problemów.Szybkość też zadowalająca,ładowanie stron niemalże natychmiastowe.Obecnie posiadam limit 20GB za kilkadziesiąt złotych.Ogólnie jestem zadowolony > ALE.....coś w tym jest...Za "Ery " raczej było lepiej.W tym roku tj.2013 mam już drugą sytuację z zanikaniem połączenia z serwerem DNS. Właściwie wtedy nic nie działa! Tak było W czerwcu i teraz w październiku.Nic nie pomaga,konsultant dziękuje za zgłoszenie,odpowiedź po jakimś czasie ze ze strony sieci jest wszystko OK.......Niewątpliwie ma to też związek z pogoda,ale wcześniej tak nie było.Dziś np.w pokoju od strony południowej (przekaznik z tego kierunku) > HSDPA 75% > REWELACJĄ! Ale pogoda jest sprzyjającą. Tyle moich spostrzeżeń.O innych sieciach słyszałem tylko gorzej! Koszalin.
    Zaletyinternet bez kabli,wszedzie tam gdzie jestem...duzo tez zalezy od obslugujacego..
    Wadyw duzym stopniu ostatnio zaleznosc od pogody,bywa ze niema lacznosci przez dzien lub dwa,na wyrywki i to strasznie irytuje!
    5 lat ,pierwsza umowa na dwa lata chyba za 49zl/miesiac.
  • ~Kati / 2013-10-04 16:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej Internetu w T-mobile.Zepsuł mi się modem został odesłany do serwisu 18 razy i dalej nie działa.Odmówili reklamacji i piszą że nie ponoszą odpowiedzialności za sprzęt Uważajcie!!!
    Zaletytylko telefon
    Wadyoszukiwanie klienta
    1,5 roku
  • ~czarny / 2013-09-08 14:48
    Ocena: 3.00 / 5
    t-badziewie internet przełącza się na 2G dodam że mieszkam w centrum.NIGDY WIĘCEJ TEGO BADZIEWIA,SZKODA NERWÓW CZASU I PIENIĘDZY
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4597
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016