NIE POLECAM !!! Usługa stacjonarnego internetu straciła jakość 22 lipca 2016 r i do tej pory nie została naprawiona.O ile transfer przychodzący jest jeszcze czasami akceptowalny, to stałą wartością transferu wychodzącego wynosi 0,01Mb/s ...co w odpowiedziach na reklamacje jest .....wartością poprawną!!! Mimo,że jestem w zasięgu LTE widziałem włączoną kontrolkę do 22 lipca , do teraz mogę sobie tylko pomarzyć.Brak odpowiedzi na reklamacje dotyczące zasięgu LTE lub ......tłumaczenie ilością użytkowników !!!Dzwonienie na infolinię jest bez sensu albo każą pisać reklamację pisemną albo kierują na drogą płatną infolinię techniczną, która i tak nie pomaga.Jako ciekawostkę podam,że słuchanie muzyki w czasie oczekiwania na połaczenie z komsultantem tej linii kosztuje 2 zł za minutę !Szybkość jest taka niska ,że nie jesteście w stanie skorzystać ze Skype.ZaletyKonsultanci - o ile trafi się na normalnego,który próbuje pomóc, na co jest mniej niż 33% szansy.
WadyFikcja infolinni - tam nic nie można załatwić
Reklamacje akceptowane wyłacznie w formię pisemnej
Zdawkowe SMS w odpowiedzi na reklamacje
Z usługi korzystałem od połowy listopada 2014 .....bo obecnie nie uważam ją za działąjącą.