Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2097 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lisek / 2017-10-10 20:02
    Ocena: 2.50 / 5
    szkoda gadac. obiecanki cacanki a glupiemu radosc. na wiosce gdzie na mapie pokazalo brak zasiegu pobieranie około 2mb.....w warszawie gdzie pokazuje 60mb pobieranie 300kb he smiech......wysyłanie troche lepsze. serwery małego gryzonia
    Zaletybrak
    Wadyw chuk
  • ~Garf78 / 2017-10-09 21:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Usluge mam dopiero od piątku ale po 3 dniach jestem zadowolony. Srednia predkosc 30-40 mb/s. Byl moment ze mialem 80 mb/s, wiec lux. Maszt mam jakies 100-150 od domu. Jedyna wada poki co to brak anten w zestawie z modemem - huawei b525s, ktore na pewno ustabilizuja sygnal. Olsztynek woj. Warm-Maz.
    ZaletyPredkosc
    WadyBrak anten sma w zestawie
  • ~Arek / 2017-10-07 13:49
    Ocena: 4.33 / 5
    dzisiaj wziąłem internet tmobile domowy 60Mb za 55 zł . W okolicy Lubawy jest bardzo dobrze. Pobieranie na poziomie 56-62 Mb/s a wysyłanie ok 10Mb/s. w godzinach popołudniowych. Jeżeli takie prędkości się utrzymają i faktycznie nie będzie limitów to oferta jest godna polecenia. Jak na razie jestem zadowolony


    Zaletypodobno no limit
    Wadycena rutera
  • ~STEFAN / 2017-10-06 14:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet, a konkretnie stacjonarny. Przesyłkę otrzymałem 3 października. Rozpakowałem, podłączyłem. Zadzwoniłem celem szybkiej aktywacji. I po chwili miałem połączenie z internetem. Wszystko się zgadzało, prędkość nie przekraczała 20 Mbit/sek. Wynosiła około 600 kbit/sek. W miejscu gdzie z Pay uzyskuję w zależności od pory 15 do 40 Mbit/sek. Do dnia 5 października cztery razy reklamowałem szybkość internetu. Straciłem ponad dwie godziny słuchając muzyki w oczekiwaniu na konsultanta. I na koniec dnia straciłem cierpliwość. Spakowałem to wszystko i dzisiaj odesłałem kurierem. Straciłem czas, trochę nerwów i pieniądze na odesłanie. Nie spodziewałem się, że przy takiej konkurencji operator tak nabiera nowych klientów, choć może się mylę. Warunek że prędkość nie przekroczy 20Mbit/sek został spełniony. Kilkanaście lat temu, po zmianie nazwy z ERA na T-Mobile zrezygnowałem z ich usług. Przy podpisywaniu umowy nie przeczytałem jej dokładnie (uwierzyłem doradcy) i straciłem kilka tysięcy. Umowa firmowa, kilka numerów.
    Nadmienię, że mieszkam w Krakowie, na osiedlu gdzie nie ma problemu z zasięgiem. Nie w puszczy Świętokrzyskiej. Mam nadzieję, że czytając wszystkie powyższe posty w raz moim nikt się już nie nabierze na propozycje T-Mobile. Ja niestety nie czytałem wcześniej, uwierzyłem reklamie.

    pozdrawiam

    Stefan
    ZaletyBrak.
    WadyWszystkie możliwe.
    KRAKÓW
  • ~Grzegorz / 2017-10-05 18:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy internet mobilny jaki miałem w życiu LTE 5 mb pobierania śmiech na sali myślałem że w Playu był do dupy ale ten to jest jeszcze gorszy nie polecam !!!!!
    ZaletyCena do ilości gb
    WadySłaby zasięg , mulowaty , prędkość bardzo słaba na 3g lepiej sobie inną sieć radzi niż te gówno tmobila
  • ~Arek Oława / 2017-10-02 16:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Zainteresowałem się internetem domowym w T-Mobile .
    skusiło mnie to że jest to nielimitowany internet i przez cały okres rozliczeiowy ma być do 20MB bez żadnych spadków lub ograniczeń . ograniczenia zaczęły się już po podłączeniu zestawu . Max który "wycisnąłem" z tego badziewia to 3,4MB . szkoda zachodu , dobrze że jest opcja testowania przez 30 dni i można zwrócić . NIE POLECAM .
    Zaletyłatwość podłączenia i uruchomienia
    Wadysłaby transfer , zrywa połączenie
    korzystam od 16 dni
  • ~mich / 2017-09-30 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet za 60zł (wersja z większą szybkością) no i niestety, ale maksymalna prędkość to 4,5Mb/s. Do maksymalnej zapisanej w umowie 60Mb/s brakuję całkiem sporo. W weekendy praktycznie cały czas, a w tygodniu wieczorami 3,5Mb/s to jest marzenie, czasami prędkość jest 0,08Mb/s.

    Ja mam tą opcję od ponad roku - w pierwszej wersji było dla firm tylko i z tego co wiem dla jakiejś tam wybranej puli. Przez 10 miesięcy było ok, ale jak zaczęli sprzedaż internetu domowego masowo to jest to fantastyczne narzędzie do sprawdzania poczty, do niczego innego się nie nadaje...
    Zaletyłatwa konfiguracja
    Wadyszybkość
    jakość (brak) obsługi klienta
    sposób rozwiązywania zgłoszeń technicznych - praktycznie tylko sms - sprawa zamknięta bez info co się stało
    czas rozpatrywania reklamacji
    czas rozwiązywania zgłoszeń technicznych
    namolny marketing (po 4-5 razy w tygodniu) więc warto niezgadzać się na marketing bezpośredni
    generalnie cała usługa jest do niczego
  • ~Rudnik / 2017-09-30 20:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Reklama dźwignią handlu jak to mówią i skuszony reklamą właśnie nabyłem drogą kupna internet nielimitowany lte od T-mobile. W związku z tym że sygnał lte ma w mojej lokalizacji aż 80% skusilem się na opcję do 60 Mbit. I mam do 60 Mbit - czasem 4 czasem 3 Mbit I nie chce być lepiej. Ktoś powie o co chodzi przecież dziala. W przyszłym tygodniu oddam zabawki, baseny bo to gra nie warta świeczki.
    Szkoda.
    ZaletyBezproblemowa instalacja to duża zaleta
    WadyObeicanki cacanki jeśli chodzi o transfer, a obsługa cały czas mówi że to wina obciazonego nadajnika. Może i tak, ale co to obchodzi klienta?
    55 zł za m-c, testuje od dwóch tygodni
  • ~Mirek / 2017-09-23 06:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Niestety jestem bardzo niezadowolony z usugi Nielimitowany internet domowy do 20 mb/s.
    Pomimo ze mieszkam nie dalej jak 500 metrw od przekaźnika najwyższą predkosc jaką udało mi sie uzyskać było 13 mb/s , i to tylko przez chwile internet faluje od 4 do 8 mb/s.
    Druga sprawa cena.
    Za miesiąc usługi reklamują 45zł. Można testować do miesiąca
    Sprawa w moim przypadku wyglądała tak umowa z urządzeniem Huawei B525S podpisana w piątek. w sobote uruchomienie w poniedziałek zwrot rezygnacja z usługi. Własnie otrzymałem fakturke za te 3 dni nawet niecałe opiewającą na kwote 23,22 zł. Tarraamm niespodzianka za udostepnienie modemu jest osobna fakturka 1zł wiec to tylko za internet.Pewno wszystko jest w umowie drobnym druczkiem . Dziekuje Bogu ze nie testowałem cały miesiąc bo wtedy bym pieknie popłynął. Pozdrawiam cały T mobile
  • ~makos / 2017-09-19 11:03
    Ocena: 2.50 / 5
    PING wyższy niż w Play. Prędkość pomimo podobnego zasięgu, gorsza niż w Orange na Kartę.Jak ktoś nie musi niech nie wchodzi w abonament w TM, chyba że tylko rozmawia. Jakość połączeń głosowych dużo wyższa niż w pozostałych sieciach.
    Zaletyjest, chociaż przeciętny.
    Wadyjak wyżej
  • ~Black / 2017-09-08 08:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Przeszedlem do T-mobile pól roku temu,wcześniej przechodziłem męczarnie z internetem Plusa który praktycznie nie działał.W T mobile mam najwyższy abonament,80 zeta miesięcznie to sporo ale za to LTE bez limitu,podkreślam BEZ,nie jest to żadna ściema jak w plusie,nie zwalniają transferu po przekroczeniu jakiegoś limitu nie dokładają dodatkowych opłat.Internet chodzi przyzwoicie,między plusem a tym jest przepaść.W plusie LTE chodziło mi z prędkością poniżej 1mb/sek nie było mowy o tym żeby poza mną ktos inny z niego korzystał.W T mobile średnia prędkość to 15mb/sek a rano dochodzi do 30mb co uważam za naprawdę dobry wynik.Nic się nie tnie,nie rozłącza jak było w plusie,pingi niskie i ja mogę oglądać YT,jednocześnie dziecko grać online a zona przeglądać pudelka:) i nic się nie dzieje.Nikogo nie będę namawiał na ten internet,to jest moja opinia po przejściach z poprzednim operatorem i jak na razie jestem zadowolony pomimo dość wysokiej ceny.
    ZaletyNie zacina się,nie zwalnia bez powodu,LTE w 100% bez limitu
    Wadytrochę drogo i praktycznie nie mozna dodzwonić się do BOK
    Pól roku,obym nie przechwalił
  • ~Yaber / 2017-08-31 21:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet w T-mobile hmmm... żeby opisać jakoś usług tej firmy brakuje słów, jak to oni zabijają ludzi w butelkę. Ostrzegam przed 14 dniami próbnymi, w tym okresie 0 problemów.

    Wracając do Internetu "lte" w godzinach od północy do 18 wieczór jest wszystko w pożądku, naprawdę nie ma co narzekać. Prędkość 30 mb/ś szkoda kur*** że od 8 do 16 w pracy i Internetu korzysta się wieczorami a ten od 18 do 24 jest NIE DO UŻYTKU, ŻADNE FILMY NIE ZALADUJA SIĘ BEZ PRZYCINANIA PP 40 RAZY NA MINUTĘ. Dziwne bo przez pierwsze 14 dni umowy nie było robić czy to dzień czy noc. Nie polecam

    Ż biurem obsługi też nie da się skontaktować bo po co odbierać
    ZaletyOd północy to wczesnego wieczora wszystko
    WadyWieczorami to nie ma, to na chugo mi taki Internet
  • ~ArekPuławy / 2017-08-18 21:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam LTE bez limitu na 3 lata (nie wiem jak to wytrzymam).

    Przyznaje...te magiczne prędkości mnie skusiły, ale są one tylko na papierze.
    Rano 2MB down / 5 up
    Wieczorem / Noc 0,5 down / 1 up

    To jest granda, śmiech na sali.

    Chciałem szybki internet do oglądania meczy w ace stream...do youtuba...
    A z tym netem to nie idzie płynie obejrzeć czegokolwiek...

    Oby Was poskręcało
    Zaletyjest
    Wadyprędkości
  • ~many / 2017-07-22 11:13
    Ocena: 4.75 / 5
    Internet lte posiadam od pól roku predkości dochodzą od 5mb/s do 20mb/s do nadajnika mam 10 km i łapie zasięg na routerze bez podłączonej anteny na 2-3 kreski co wystarcza.Jestem bardzo zadowolony z T mobile bo u wcześniejszego operatora ciągle mi zrywało wi fi możecie sie domyśleć u którego heh.
    ZaletyOgólnie wzszystko cena za usługi
    Wadyna razie nie ma
  • ~Marcin / 2017-07-18 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Droga „firmo” T-mobile,
    Zwracam się do Was w ten sposób, ponieważ jesteście całkowicie bezosobowym molochem w których nikt za nic nie jest osobiście odpowiedzialny, a wszystko się rozmywa i ogólnie nie wiadomo nawet gdzie znaleźć kogoś kompetentnego.
    Nie jestem osoba robiącą aferę z każdej nieudolnej obsługi klienta na którą natrafię, jednakże tym razem miarka się przebrała.
    Dlatego też mój post zostanie na początek umieszczony (oczywiście w miarę możliwości czasowych) pod Waszymi wspaniałym, wychwalającymi nieskończone możliwości, postami na waszym fanpage'u i okazyjnie przy artykułach w których zobaczę Wasz cudowny znaczek.
    Po tym krótkim wstępie przejdźmy do głównych powodów poświęcania mojego wolnego czasu.
    Wszystką się rozchodzi o zgłoszenie numer CRID00001457116 i CRID00001485048. Dodam tylko że zgłoszenie zostało przyjęte dopiero po drugim telefonie na infolinię, bo przy pierwszym oczywiście najpierw wysłano „nowe ustawienia na kartę sim” lek na wszystkie dolegliwości Waszych miernych usług.
    Po telefonie na infolinię, odczekaniu swoich 30 minut zanim raczy ktoś odebrać, zgłosiłem że nie działa internet z którego nie korzystałem, pojawia się informacja o wykorzystaniu limitu i chce sprawę wyjaśnić, bo jeśli limit został wykorzystany to chętnie zapłacę za kolejny pakiet. Nie pamiętam czy odebrała kobieta/czy mężczyzna (może dlatego że było to 23 czerwca!), dowiedziałem się ze sprawa zostanie zgłoszona do działu technicznego i w ciągu JEDYNYCH 60 godzin, ktoś się tym zajmie. Ja rozumiem taką sytuacje w momencie kiedy trzeba by było przyjechać i sprawdzić stałe łączę, ale cała sytuacja dotyczy internetu mobilnego. W internecie mobilnym może być zepsuty sprzęt z którego korzystam (opcja ta odpada bo internet nie działał na żadnym urządzeniu), może być wadliwa karta, może być awaria nadajnika (co też było podawane jako powód, ale szybko oddalane bo nadajnik jak się okazywało miał się dobrze), ewentualnie macie coś poknocone w systemie. Jeśli potrzebujecie 60 godzin na sprawdzenia takich rzeczy to ja wam gratuluję. Zaraz pewnie jakiś bardzo wygadany specjalista do spraw kontaktów z klientem czy inny pociotek zatrudniony na wyimaginowane stanowisko odpowie że w każdej sieci tak jest.
    Pomijam już fakt tych 60 godzin, odczekałem 60 godzin i oczywiście nikt się problemem nie zajął. Kolejny telefon do obsługi klienta, dowiedziałem się że to bardziej złożony problem... No tak ja to mam pecha, ale co mnie to w ogóle obchodzi? Przegryzłem tą karte sim czy coś? Zostałem odesłany z kwitkiem.
    Postanowiłem pójść do salonu stacjonarnego, tam oczywiście nie da się nic zrobić Pani powiedziała że skoro jest zgłoszenie to ona nie może nic poradzić, ale sprawdzimy na wszelki wypadek płatności bo to może z tego powodu (3 razy rozmawiałem z infolinią i nikt na to nie wpadł, super). Po sprawdzeniu płatności okazało się że nie zapłaciłem 9zł za opłatę początkową. No to super, zapłacę i zadziała.
    Szybko się przekonałem że nie zadziała. Zapłaciłem, wysłałem potwierdzenie. Po 2 dniach zadzwoniła miła Pani z działu płatności, powiedziała że potwierdzenie przyjęte ale oni nie blokują internetów i ona nie może mi pomóc. Super. W międzyczasie kolejny telefon na infolinię, cholerna muzyczka przy oczekiwaniu 30 minut na odebranie przez konsultanta śni już się po nocach, oczywiści nikt nie wie co ma zrobić i w czym tkwi problem, ogólnie nie wiadomo nawet do kogo zadzownić bo chyba swoim internetem położyłem cały dział obsługi klienta.
    Olałem sprawę i oczekiwałem dalej.
    Dnia 15 sierpnia dostałem SMS która napełnił me serce nadzieją. „Prace nad zgłoszeniem o numerze CRID00001457116 zostały zakończone” Byłem w szoku!
    Po dotarciu do domu włożyłem tą pechową karte sim do modemu i bez zbytniego zdziwienia odkryłem że pojawia się ten sam problem który zaistniał pod koniec czerwca!
    Kolejny telefon do obsługi klienta i odbiera miła Pani która przyjmuję zgłoszenie numer CRID00001485048 i każe czekać kolejne 60 godzin na reakcje ekipy! :) Nauczony doświadczeniem wiem że nie będzie to 60 godzin. Wystarczyło dać karte sim z pakietem danych odpowiadającym pakietowi który mam w umowie i grzebać sobie tam choćby i miesiąc, ale nie bo po co, płacimy za usługę ale nie musimy oczekiwać jej realizacji.
    T-mobile – jesteście do bani.
    Nie pozdrawiam
  • ~gullug / 2017-07-17 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile skusił mnie na darmowe 20Gb internetu, więc poszedłem do salonu wziąć ową darmową kartę sim,
    już na wstępie w progu salonu były awantury z innymi klientami co wzbudziło mój niepokój,
    więc gdy była moja kolej to musiałem wydusić z pana mnie obsługującego nie zabardzo chciał ze mną rozmawiac
    widocznie był zmęczony poprzednimi klientami:)
    Jak się domyślacie te 20 Gb na 7 dni to ściema i oszustwo moim zdaniem takie praktyki marketingowe powinny być nielegalne... azbest tez był kiedyś legalny
    swoją drogą mam neta z Play i śmiga mi 10x szybciej niż z tej cudownej sieci t-mobile
    Zaletydali 50mb a miało być 20GB
    Wadynie było 20GB internetu tylko 50mb hahah
    tylko chwile korzystam i nigdy więcej takiej sieci
  • ~Daniel.0194 / 2017-07-13 09:37
    Ocena: 4.25 / 5
    Korzystam z Internetu domowego LTE od 3 miesięcy. Nie miałem żadnego problemu do tej pory. Przysługuje mi pakiet 50 GB, gdzie po przekroczeniu tego pakietu, prędkość łącza spada do 16 kb/s. Niestety wtedy nie da się korzystać z internetu. Jednakże taka informacja o prędkości transferu danych po przekroczeniu limitu (dla pakietu 50GB) jest zawarta w regulaminie. Prędkość utrzymuje się na poziomie między 10-20 mb/s, dodam przy tym, że mieszkam na wsi, z dala od miasta.
    Zamierzam rozszerzyć pakiet do 100 Gb, tak by po przekroczeniu limitu, prędkość ograniczona wynosiła ok 2mb/s (tak mówi regulamin).
    Z zamówieniem usługi telefonicznie nie było problemu. Wszystko zostało dokładnie wytłumaczone, oprócz jednej rzeczy mianowicie konsultant poinformował że będzie konieczna opłata aktywacyjna ale nie wspomniał nic o opłacie związanej z przyłączeniem do sieci. Z tego co pamiętam to koszt 49 zł. Aktywacja również 49 zł. Dlatego pierwsza kwota na pierwszej fakturze była dla mnie wielkim zaskoczeniem. Na szczeście były to opłaty jednorazowe. Nastepne faktury wporządku.
    Zalety-Stabilna prędkość
    -Dobry zasięg na wsi
    -Żadnych problemów technicznych do tej pory
    Wady-Ograniczenie prędkości do 16kb/s jest conajmniej śmieszne. Nie ma wtedy mowy o korzystaniu z internetu.
    -Brak wzmianki o dodaktowej opłacie przyłączenia do sieci podczas składania zamówienia
  • ~Testwoy / 2017-07-12 18:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet od prawie miesiąca (prawdopodobnie momentu wprowadzenia internetu w roamingu) działa tragicznie. Co chwila lagi, co chwila wywala - TRAGEDIA. Nie polecam, póki się sytuacja nie ustabilizuje :/
    ZaletyPóki nie rozwiażą problemu, zalet nie będzie.
    Wadyping
  • ~Jok / 2017-07-07 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    zmieniłem operatora ijuż po miesiącu działania internetu łączność została zerwana z niezrozumiałych dla mnie względów /rano internet działął, komputer został wyłączony i wylogowany, a w godzinach popołudniowych nie było połączenia. Kilkakrotnie łączyłam się z konsultantami,każdy podawał swoje wersje wyjścia z problemu i niestety oczekiwanego rezultatu, Napisałem pismo,czekam na odpowiedź, ale po przeczytaniu opinii użytkowników internetu t-mobile nie mam nadziei, że ją otrzymam. Jestem bezradny i bardzo żałuję, że zerwałem umowę z dotychczasowym dostawcą.Nie zawierajcie umów z t-mobile.Z daleka od tego operatora.Brak profesjonalizmu konsultantów i w ogóle firma do kitu
    Zaletyżadnych zalet
    Wadywszechobecne pod każdym względem.
    od 18 maja 2017 roku
  • ~berg / 2017-06-15 08:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam od półtora roku internet 50Gb LTE. Działa dobrze przez każde 3 tygodnie cyklu rozliczeniowego. W ostatnim tygodniu zawsze wyczerpuje się limit transferu czy korzystałem, czy nie korzystałem i 6 do 7 dni jestem bez internetu. Interwencje i pytania w bok dają tylko tyle, że dowiaduję się, że wszystko w porządku ze strony operatora. Nie przedłużę umowy z t- mobile.
    ZaletyNiezły przez każde 3 tygodnie cyklu rozliczeniowego
    WadyZnikające Gb
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319