strona 60 z 105
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~cccc / 2020-02-07 19:14
Gmina Nadarzyn k/Warszawy-3 lata temu internet śmigał aż miło, dzisiaj tragedia wieczorem spada poniżej 1mb/s a ping ok 500.Sorry ale dziadostwo z którego mam zamiar zrezygnować-nie dbaja o klientów bo takie prędkości to kpina. -
-
~Chuj / 2022-04-18 22:08
Nie polecam internetu z tmobile na karte od 6 do 1 nie da sie niemal nic zrobic ponadto pracownicy nie są uprzejmi -
~ciastek / 2012-05-13 11:09
blukonekt to totalne g jestem w zaieęgu na 50% transfery takie że szkoda gadać strony internetowe otwierają sie po minucie zrywanie połączenia to norma także logowanie sie naprzykład na stronie banku i przeprowadzanie operacji to ryzyko reklamacje nic nie przynoszą jedynie co ostatnio udało mi sie wyciagnąc od konsultanta to to że sieć jest przeciążona i tak to będzie działać nie polecam bo dwa lata umowy to kasa wywalona w bloto lepiej wziąśc darmowego neta to przynajmniej 500k ma sie jak w banku bo w blukonekcie to czasami i tyle to tylko w snach ZaletybrakWadybrak transferu zrywanie połączenia brak możliwości zerwania umowy bo w umowie transfer 0 to także transferprawie rok płacę 80zł plus aktywacja -
~Cloud / 2022-03-24 10:11
Czy jest mozliwosc sadzenia sie z takimi oszustami? 10min temu zrobilem speed test na ich stronie
Wyszlo 0.06mb/s. A place za 60mb/sMiejscowośćTarnowskie Gory -
~Coco1984 / 2020-05-24 22:46
Nie polecam internetu sieci T-mobile ponieważ zostałem oszukany.Miałem mieć 80mb. interetu jak jest zapisane w umowie a mam co najwyżej 3mb. również mam limit miesięczny którego miało nie być i także nie ma tego umowie. Ogólnie nie polecam banda złodziei. Zaletynie maWadywszystkoMiejscowośćKalisz -
~crajhed / 2008-12-11 21:42
gorszego neta w życiu nie miałem i kropka ZaletybrakWadyogólny minus za wszystko co się wiąże z erąkilka miesięcy ,120 miesięcznie -
~cyc / 2010-09-04 16:34
ten internet do niczego się nie nadaje wysokie ceny a prędkość jest po prostu zabójcza nie polecam ZaletyBrakWadyZa dużo żeby wymieniać -
~cygi / 2009-03-02 22:20
Gdyby nie ten 1 gigowy limit można było by przłknąć. Nawet było by dobrze. Niesty taki niski limit klasyfikuje to do totalnych shitów. To beznadzjnie jeżeli można to wykorzystac w pare godziny a przez reszte miesaca ma sie 2 KB/s. Zaletyprawie nie ma. No może szybkość koło miastaWadylimit, limit , limit i jeszce raz limit4 miesące -
-
~Człowiek / 2019-01-18 19:50
Wszystko śmigało jak marzenie ping okolo 25 na testach w grach 50 internet śmiało przekraczał 60mb/s najwiecej udało mi sie wbić 77 mb/s aż tu dokladnie minęły 2 tygodnie i nagle ping podskoczył do 80 w grach nie ma ponizej 70 a transfer z prawie 80 zmiejszyl się do 25-35 wysylanie nadal miedzy 25 a 30 mb/s ale taka zmiana zaraz po okresie próbnym swiadczy tylko o jednym ze to banda oszustów w okresie probnym stają na rzesach by wszystko było jak w zegarku po tym czasie dają limity i udają że to normalne. ZaletyInternet działa w okresie probnym powyżej oczekiwańWadyWszystko: cena,szybkość,ping,wywala internet, działa tylko w okresie próbnym, umowa jest długa i nie da się nic zrobić jak internet spowolni poprostu mają cie głęboko w ****, bo umowa mowi o internecie do 60 mega a przeciez 25 mega te kryteria spełnia.MiejscowośćTuchola -
~ćabej / 2021-10-08 21:29
Tragedia, niestabilne połączenie, prędkość śmieszna. 'Nielimitowany' internet który praktycznie nie działa. ZaletynicWadywszystko -
~D / 2024-01-09 10:52
Osoba w BOK w Poznaniu, w Panoramie Góreckiej jest bardzo niegrzeczna wobec klienta, nie przekazuje jasnych i rzeczowych informacji, przez co wprowadza klienta w błąd, nie informuje klienta, że podczas podpisywania Aneksu, ma on możliwość wymiany sprzętu na nowy, a gdy sprzęt się zepsuje, to T-Mobile uznaje, że produkt nie jest na gwarancji. Jest to celowe działanie na niekorzyść klienta. Odradzam wizytę w tym miejscu i odradzam jakichkolwiek umów z tym operatorem. ZaletybrakWadysame wady, niekompetentni pracownicy, niegrzeczne podeście do klienta, oszukiwanie klientówMiejscowośćPoznań -
~D. / 2022-02-19 09:49
Trudno wystawić opinię , od 4 grudnia czekamy na montaż czyli już ponad 2 miesiące!!! W salonie T- mobile twierdza ,że to zewnętrzna firma montuje i oni nie mają na to wpływu.
To po co reklamują, sprzedają usługę , której nie są w stanie wykonać!!!!????
Guzik mnie obchodzi jakie są zależności, umowę podpisałam z T- mobile !!!!
M9ja ocena , wielkie ZERO !!!!MiejscowośćOsielsko -
~Dada / 2021-10-20 21:30
Masakra i tragedia, wieczorami nie da się z tego normalnie korzystać, to kpina z klienta cudem udało mi się wejść na tę stronę żeby napisac opinię, na szczęscie złożyłem wniosek o przyłącze światłowodowe i wkrótce ich pogonię... ZaletynicWadywszystkoMiejscowośćOkolice warszawy -
~Damian / 2022-03-01 11:12
Zenada!!! Oferuja 90 mb/a a jest moze z 2,3... co za oszustwo... konsultanci po prostu klamia, oferuja towar, ktorego nie ma. ZaletyHahahaWadySila internet 30 razy mniejsza conajmniejMiejscowośćGubin -
~Damian / 2024-05-10 17:38
Brak internetu już tydzień. A pani w biurze karze czekać do soboty . Katastrofa. Już miałem taks sytuację. Wybierajcie innych operatorów.. Napiszę jutro jak Pani z biura obsługi będzie się dalej tłumaczyła MiejscowośćWłocławek -
~damian-o2 / 2010-01-17 18:43
Chciałbym się podzielić informacjami na temat usługi internetu moblinego Ery, czyli BlueConnect.
Z braku możliwości podłączenia się do sieci innej niż mobilna, około dwa lata temu podpisałem umowe na 500MB i niestety ilość ta starczała na jakieś 10-15 dni korzystania, po tym czasie limit się kończył. Realna prędkość przy pobieraniu danych w trakcie trwania limitu wynosiła około 120Kbps czyli 1Mb a nie 7,2Mb, jak napisane było w ofercie. Zaznaczam, że zasięg umts miałem maksymalny, mieszkam w centrum Warszawy. Po wykorzystaniu limitu prędkość spadała do 16Kbps, czyli strona typu gazeta.pl, itp wczytywała się około 3-5minut:/ lub wcale.
Po około pół roku zmieniłem umowę na 2GB, wtedy właśnie zauważyłem coś dziwnego. Szukałem używanego samochodu i przeglądałem oferty głównie przez internet (takie ogłoszonka pobierają dużą ilość danych, więc wykorzystanie nawet kilkuset MB dziennie nie było problemem). Szukając co jakiś czas i wykorzystując dziennie raz 100, 200 czasem 300MB internet zwalniał, jak po wykorzystaniu limitu, a swoich 2GB nie wykorzystywałem akurat w tych dniach. Zjawisko zwalniania tempa pobierania danych występowało niezależnie od pory dnia. W związku z tym napisałem reklamację, że nie mam możliwości wykorzystania swojego limitu z maksymalną prędkością i że jest ona ograniczana wbrew postanowieniom umowy.Era tłumaczyła, że natężenie w sieci rośnie, ale do końca konkretnego dnia, wielokrotnie się przelogowując, prędkość już nie wzrastała. Składając reklamację, musiałem niemal siłą zmusić konsultanta, żeby na piśmie potwierdził mi wpłynięcie pisma, w przeciwnym razie pewnie nigdy nie otrzymałbym na nie odpowiedzi.
Kolejny przykład fachowego podejścia Ery miał miejsce, kiedy poszedłem rozwiązać umowę. Po dość długim oczekiwaniu mimo, że było 10 czynnych stanowisk i zaledwie kilku z siedzących konsultantów przyjmowało klientów (zawsze chodziłem do salonu firmowego przy Puławskiej w Europlexie), pierwszy raz dość profesjonalnie mnie obsłużono. Obsługującemu mnie panu mogę zarzucić to, że po pytaniu o możliwośc wykorzystania ptk. Era premia poinformował mnie, że muszę sobie zadzwonić na ich infolinię. Tymczasem na stronie internetowej jest napisane, że można ptk wymieniać w salonach lub dzwoniąc. Skoro przebywałem aktualnie w salonie, po co miałem gdzieś dzwonić?
Ostatnia z "miłych" niespodzianek Ery spotkała mnie po powrocie do domu, kiedy już podpisałem rezygnację z usługi mobilnego internetu. Wykorzystałem już wówczas limit grudniowy, czekałem do 5 stycznia, aż się odnowi, ale nic z tego! Ostatni miesiąc mam super wolny, jest 17 stycznia i ciągle umts wskazuje poziom maksymalny 16KB, a tymczasem internet ledwo działa. Era zawsze pełna profesjonalizmu nawet rozstając się z klientem nie potrafi zachować się w porządku. Kiedyś miałem w Erze numer telefonu i internet, także członkowie najbliższej rodziny korzystali z usług Ery, obecnie sieć zmienili wszyscy.ZaletyBrak -
-
~dan / 2011-12-01 17:41
Mam tą nieprzyjemność, że mam pakiet laptop + 15GB limitu bez ograniczeń prędkości. Leśli moja maksymalną prędkośc 15KB/s w centrum Warszawy można nazwac nieograniczoną to, to jest najgorszy internet z jakiego w życiu kożystałem. Moje pierwsze połączenie przez internet przez modem 15 lat temu lepiej działało. I nie pomagają tu żadne reklamacje, tłumaczenia czy kożystanie z innego sprzętu. Podobno "to nie jest wina operatora". Jeśli ktoś sie zastanawia nad jakims internetem mobilnym to lepiej blueconnect omijać z bardzo daleka. Stanowczo odradzam. ZaletybrakWadyCena, prędkość przesyłania danych.9 mieś, 90zł/mieś -
~Dandy / 2022-04-23 18:19
Najgorsze wsparcie w Polsce. Głównym celem jest zdenerwowanie klienta. Operator / menedżer, który odbiera połączenie, nie może nic zrobić. Muszę czekać 20 minut, aż złoży sprawę do działu technicznego. To jest jakaś masakra!!!
"Internet domowy" - nie polecam. Predkosc 0,5 Mb.
Cały czas T -mobile ogranicza prędkość do 0,5 Mb mimo tego że cały czas znajduje się w tej samej "strefie domowej" jaka jest w umowie. Z takim internetem niemożliwe pracować bo cały czas jest problem z ta "strefa domowa" (500 metrów).
Jeśli nadajnik znajduje się na odległości 1 km i więcej, zawsze będziecie mieć ten problemZaletybrakWadyszybkość Internetu i wsparcie techniczneMiejscowośćGdynia -
~Daniel9104 / 2011-06-05 17:46
Najgorszy internet!!!!!! Wszędzie działa wolno i tylko czasami pobiera tak jak powinien. Np u mnie: przez ponad 2 lata działał raz słabo a raz nie dało się go używać . Miesiąc temu prędkość pobierania wzrosła a 3 dni temu to już porażka.Pobiera max po 300b!! a najczęściej po 150b!!!!Google włącza się kilka min a inne strony nawet po 30 min albo wogóle. I nie mówcie ze to jest normalne. Nic dziwnego ze Polacy narzekają. W innych krajach czegoś takiego nie ma. Co do obsługi klienta to tak jak ze wszystkim. Nie wiem kto tam pracuje ale nie maja pojęcia o swojej pracy. I w dodatku internet się rozłącza i po tym czasami nie można się połączyć przez jakiś czas. Nie polecam! 2.5 roku. -
~Danny / 2023-11-20 15:27
Bardzo słaby internet nie polecam nikomu. Warunki z umowy nie są spełnione ani w 10procentach. ZaletyBrakWadyBardzo słaba szybkość
Infolinia daremna
Brak rozwiązania zgłoszeń.
strona 60 z 105
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »