Katastrofa, to samo co innych. Zwykli oszuści. W okresie próbnym w miarę to chodziło. Po zakończeniu okresu próbnego internet jest bezużyteczny. Nawet 1Mb/s to nie osiąga. Widać, że parametryzują prędkość odbiorćów na BTS.
Nasprzedawali internetu no limit, ktorego nie są w stanie ogarnąć.
Pozew zbiorowy by się tu przydał.
Zaletyabsolutnie brak
WadyUsługa jest bezuzyteczna, oszustwo.
MiejscowośćPęplino
~Krzysztof / 2023-11-19 01:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka miałem w życiu człowiek płaci co miesiąc regularnie a usługi jak nie ma tak nie było!!!! To jest jakaś masakra!!!! Internetu nie ma w ogóle 1000000 zgłoszeń na infolinię wieczne awarie totalna kpina z klientów
ZaletyBrak
WadyMilion sto
MiejscowośćOpole
~Darek / 2023-11-17 22:02
Ocena: 1.50 / 5
Kpina z klientów w okresie próbnym piękne 50-60 MB/s ping max 15 miesiąc później nie przekracza 6 MB a ping to 300 ms. POWIEM PROSTO OSZUSTWO w ciągu miesiaca przybyło tyłu klientów że nie dają rady. Infolinia brak jakiejkolwiek pomocy tylko stwierdzenie że to zgodne z umową bo miało być do 60Mb a nie 60. Rozwiązanie umowy niemożliwe, zmiana na tańszy z najmniejsza prędkością niemożliwe, poprawa parametrów nie zależy od nich. Przestrzegam przed naciągaczy i. 60 zeta miesięcznie przeboleje ale już zmieniłem na innego operatora, jak na razie chodzi 140 MB a ping nie przekracza 15 ms.
ZaletyNie widze
WadyWszystko co teoretyczne oferują
MiejscowośćŁomianki
~Batman / 2023-11-16 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Miałem wiele sieci Orange to gówno działa tylko w dużych miastach ale w tych mniejszym miasteczkach i wsiach to koszmar a mam teraz T-Mobile to jest kpina i koszmar odchodzicie z tmobile i z Orange idzie do Play
ZaletyNie ma zalet
Wady2G słaby internet w 3G słaby internet zasięg mam taki malutki że to masakra
MiejscowośćHarbutowice
~ducky / 2023-11-15 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle awarie i przeciążenia już od roku, każdy konsultant mówi coś innego codziennie. Miasto małe wymarłe poza sezonem a tu przeciążenia niby.. zamiast inwestować w jakość to tylko reklamy na ilość im w głowie.
80 zł za max 10mbps w 2024 roku...
~Marcin / 2023-11-14 20:24
Ocena: 3.50 / 5
Oprócz tego że na infolinii pracują idioci którzy nie mają żadnej wiedzy jest naprawdę dobrze korzystam już 3,5 roku i przez ten okres nie miałem żadnego problemu oprócz jednej awarii. Awaria była usunięta w 2godziny po zgłoszeniu jak dziadek samochodem rozwalił rozdzielnie. Internet działa tak jak jest opisane czyli jak jest w umowie a jak ktoś nie czyta to później się spina niepotrzebnie. Prędkość 600 osiąga średnią w granicy 420-430 więc jest ok. Jestem z Częstochowy z centrum miasta więc u mnie jest dobrze a nawet powiem że lepiej niż u największego dostawcy
ZaletyPrędkość taka jak na umowie , cena adekwatna do umowy, stabilność łącza
WadyInfolinia i brak kontaktu do wsparcia tylko osoby nie mające pojęcia przekazują to co im się powie
MiejscowośćCzestochowa
~Paweł / 2023-11-12 15:22
Ocena: 2.00 / 5
Parametry Internetu tragiczne 0.92 mb/s pobierania i 0.20 mb/s wysyłania. Internet od T-mobile to kpina nie polecam nikomu kto chciałby przeglądać cokolwiek na internecie z telefonu a nie tylko pisać w aplikacji Messenger.
MiejscowośćŁuków
~Michał / 2023-11-10 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Żałuje podpisania umowy, internet nie działa. Płacę za najwyższą prędkość, tymczasem nie osiągam na nim nawet 10mb/s. Internet ma duże problemy z prędkością, z samą jakością i ciągłością połączenia.
Grać na nim się nie da w nic, żadna gra online nie daje rady, po prostu nie da się grać bo ping duży, po przerywa połączenie z serwerami.
Oglądanie YT, twitcha, netflixa czy innych platform to porażka, jakość 160p to jest maks dla ciągłego oglądania bez bufforowania co 30 sekund.
ZaletyBrak
WadyCena, prędkość, jakość połączenia, ciągłość połączenia
MiejscowośćGdynia
~Fafpa28 / 2023-11-08 07:17
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli ktoś jest zainteresowany ofertą światłowodu od T-Mobile szczerze odradzam ciągle się psuje router , zrywa połączenia poprzez WiFi , wymieniony już drugi router na nowy i nadal problem pozostaje nie rozwiązany .
ZaletyNie dostrzegłem
WadyNie miła obsługa , ludzie pracujący na infolinii nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytania
MiejscowośćPoniatowa
~Fafpa28 / 2023-11-08 07:17
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli ktoś jest zainteresowany ofertą światłowodu od T-Mobile szczerze odradzam ciągle się psuje router , zrywa połączenia poprzez WiFi , wymieniony już drugi router na nowy i nadal problem pozostaje nie rozwiązany .
ZaletyNie dostrzegłem
WadyNie miła obsługa , ludzie pracujący na infolinii nie potrafią odpowiedzieć na podstawowe pytania
MiejscowośćPoniatowa
~paulinka2011 / 2023-11-05 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Brakzasięgu więc nie korzystasz z internetu. Odradzam, nigdy nie podpisujcie umowy z oszustami z T Mobile
ZaletyZADNYCH ZALET
WadyBRAK ZASIEGU, WYSOKIE RACHUNKI ZA NIE WYKONANE USLUGI
MiejscowośćMiędzybrodzie
~Tomasz / 2023-11-05 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Ten operator powinien mieć nazwę oszukujemy a nie t-mobile, ta niemiecka organizacja przestępcza tak można nazwać t-mobile. Prawo telekomunikacyjne przelobbowane przekupione na rzecz państwa z papieru toaletowego bo tak można nazwać państwo polskie które pozwala na oszustwo tej marki telekomunikacyjnej. Podpisujesz w dobrej wierze umowę na 24m na internet a tu nie ma nic dosłownie nic. Przy reklamacjach powołują się na chwilowy spadek który trwa wiecznie. To że macie w umowie jakiś wykupiony przedział nic dla tych złodziei nie znaczy bo prawo na które pozwala państwo z papieru jest po ich stronie a konsument ma tylko płacić za coś czego nie ma.
Zaletybrak
Wadywszystkie
MiejscowośćPabianice
~Szafran / 2023-11-02 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet domowy. Prędkość pobierania to przeważnie 3-5mbps co praktycznie uniemożliwia korzystanie z przeglądarki, nie wspominając już o graniu czy pobieraniu aktualizacji. Czuje się oszukany, wprowadzony w błąd przez "operatora".
Szans na rozwiązanie umowy też nie ma bo w umowie jest zaznaczone że mogą być okresowe spadki. Szkoda tylko że okresowe oznacza u nich okres trwania umowy. Płacę 70 zł miesięcznie za frustrację i naiwność. Zdecydowanie odradzam.
Zaletybrak
WadyWolno działa
brak możliwości polubownego rozwiązania umowy
wprowadzanie klienta w błąd
MiejscowośćCzęstochowa
~Krisuu / 2023-11-02 11:49
Ocena: 1.50 / 5
Ten internet to jakaś kpina. Zrywa łącze co chwile internet 90mb/s w umówię a w rzeczywistości nie łapie 5mb/s.
ZaletyBrak
WadyWprowadzenie klienta w błąd
Zrywanie internetu
Badziew 5mb/s a w umówię 90mb/s
MiejscowośćNowogrodziec
~ADAM / 2023-11-01 20:09
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA. KOSZMAR. INTERNET PRAWIE NIE DZIAŁA. CZĘSTO SIĘ ZAWIESZA.PRZESYŁ PRAWIE ZEROWY.
WadyINTERNET PRAWIE NIE DZIAŁA.
MiejscowośćPOZNAŃ
~JTmobile / 2023-10-31 22:17
Ocena: 1.00 / 5
nie bierzcie jeśli wam zdrowia psychicznego szkoda
Zaletybrak
Wadywszystko co najgorsze jest własnie tutaj
MiejscowośćŁukó
~Tmobile to syf / 2023-10-31 00:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem. Prędkośc pobierania 30kb/s, chociaz sprzedawca obiecywał minimum 50 mb/s przy mojej predkosci do 150 mb/s. Nie pakujcie sie w ten syf i nie podpisujcue umów z tymi scamerami bo zamiast porządnego internetu będziecie mieli dwuletnie opłacanie oszustów. Umowy wcześniej też nie rozwiążecie, za rozwiązanie umowy pół roku przed końcem zaśpiewali sobie 2 tyś zł, mimo że opłaty do końca okresu trwania umowy wynosiły około 500 zł
ZaletyBrak
WadyZa dużo by wszystkie wymieniać
MiejscowośćKatowice
~Bogdan / 2023-10-30 01:00
Ocena: 1.50 / 5
Witam.
Piszę aby zmotywować tych wszystkich którzy myślą o wzięciu światłowodu w T-Mobile.
Jestem użytkownikiem czegoś takiego i od samego początku rodzą się same problemy. Już na wstępie nie mogłem zapoznać się z umową gdyż do plików pdf dostarczano mi nieaktywne hasła do ich otwarcia. Potem był problem z podziałem pasm. Co z tego że router był dwupasmowy ( 2,4 i 5 GHz). Skoro żaden mój sprzęt nie rozpoznawał tej pierwszej częstotliwości. No po jakimś czasie poświęconym w biurze obsługi udało mi się ten problem ogarnąć. Ale to była chwila radości gdyż po pewnym czasie znów musiałem interweniować. Potem wynikł następny problem z zalogowaniem się do Portalu Moje WiFi T-Mobile. W umowie miałem odnotowany nr usługi i hasło nadane wstępnie przez operatora. Oczywiście jak zwykle coś musiało być do dupy. Nie mogło zabraknąć problemów w postaci hasła które było odrzucane przez system logowania. I znów dzwoń jak wariat... Wpierw miałem nadzieję że załatwię to szybko z pomocą czatu. Ale gdzie... Złudne nadzieje. Więc następnego dnia dzwonię do nich i przedstawiam swój problem. Mówię że chcę zalogować się pierwszy raz na tą stronę aby móc ustawić swój router według własnych potrzeb bo kanały na których pracują obie częstotliwości są przeciążone tak bardzo że na paśmie 2,4 GHz które już jest uwolnione i tak nie chce się logować część starszych urządzeń. Chciałem też zmienić hasło bo to obecne składa się z kilkunastu cyfr nie do zapamiętania. Nawiązuję rozmowę z panią, której przedstawiam problem tu opisany. Wyjaśniam że próbuję się zalogować z przeglądarki internetowej Google na laptopie i telefonie i że w obu przypadkach ciągle widzę dwie komendy: BŁĘDNE HASŁO oraz SESJA JUŻ WYGASŁA. Za każdym razem to się powtarza. Nadmienię że mam umowę na 2 lata ze światłowodem 600/100 i TV. Co do samego internetu też mogę mieć zastrzeżenia bo jego prędkość nie przekracza ⅔ jego nominalnej prędkości. Ale wracając do tematu: Pani mi mówi że ona nie jest władna nic z tym zrobić. Że muszę dzwonić sam na płatny nr telefonu do działu technicznego. Nawet ładnie mi to wysłała w mailu. Cytuję: Proszę skontaktować się z naszym działem technicznym pod numerem *7242, opłata to 2,46 PLN z VAT za minutę połączenia
Lub pod numerem 708 477 242 koszt połączenia 2,58 PLN z VAT za minutę połączenia.
No ku*wa! To ja w ramach umowy mam ponosić koszty za ich ewidentną winę?! Człowiek ma problem i należy się mu pomoc jak "psu buda" a oni jeszcze chcą wyłudzić pieniądze za kontakt z nimi i rozwiązanie problemu... To trzeba mieć tupet. "Chcesz żeby wszystko ci działało, to płać". Brak mi słów. Uwierzcie że po podpisaniu umowy z nimi ( T-Mobile ). Obudziłem się z ręką w nocniku. Dlatego osobiście nie polecam światłowodu od tego patooperatora dla którego jesteśmy tylko dojną i naiwną krową. Pomyślicie że mam jakąś obsesję. To poczytajcie więcej opinii o T-Mobile oraz porównajcie co oferują nam w Magencie. A co oferują np: swoim ( Niemcom ) czy też choćby Czechom. Zobaczycie jaka jest kolosalna różnica...
ZaletyOferta internetu światłowodowego
WadyCzęste awarie. Ignorancja obsługi. Brak profesjonalizmu.
MiejscowośćMalbork
~Monika / 2023-10-28 20:03
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie odradzam. Internet ledwo daje radę, telewizja zacina, lub w ogóle jej nie ma. Wiecznie komunikat" brak połączenia "
MiejscowośćWrocław
~Zbigniew / 2023-10-27 10:12
Ocena: 1.25 / 5
Wykupiony internet 700 mb. transfer to ok.300mb ciągle się tnie a ogladanie telewizji magenta to dno. Oszukiwanie na kazdym kroku przez t-mobile.Odradzam wszystkim