Szczerze mogę stwierdzić, że nikomu nie polecę internetu mobilnego LTE z T-mobile.
Przed podpisaniem umowy na 36 miesięcy dano mi możliwość przetestowania internetu na 7 dni.
Podczas tego testu wszystko było niezawodne, nie ważne o jakiej porze. Niski ping, stała prędkość internetu która mi w zupełności wystarczała (15-35 Mbps) itp.
Po sprawdzeniu internetu przez parę miesięcy nie było zmian, wszystko działało pomyślnie, lecz po tych kilku miesiącach prędkość wciąż spadała. Najpierw od 8 do 15 Mbps potem nie wzrastała powyżej 10.
Ostatnio z internetu da się korzystać jedynie od godziny 23 lub późniejszej. Oglądanie filmów czy granie w gry multiplayer staje się powoli niemożliwe, ale i zarazem coraz bardziej frustrujące. Ping wzrasta nawet do wartości około 400-750, a filmów nie da rady oglądać w jakiejkolwiek sensownej jakości. Nawet na proste otworzenie strony trzeba czekać ok. 10 sekund, co nie jest zadowalającym wynikiem.
Dzwoniąc do obsługi klienta wciąż dostaje informacje, że internet jest przeciążony i spróbują zwiększyć siłę internetu, lecz bez skutków.
Nie polecam nikomu kto potrzebuje internetu w dobrej jakości, lepiej trzymać się od tego czegoś z daleka.ZaletyMiesiąc korzystania z dość niezłej jakości internetu.
Wady-Znaczny spadek jakości proporcjonalny do okresu używania.
-Okłamanie klienta co do jakości internetu.
-Po kilku miesiącach internet staje się być nie nadający się do niczego.
MiejscowośćOstrów Mazowiecka