strona 55 z 105
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Ewa / 2019-04-27 10:10
Jestem z tą firmą od 18 lat! To co aktualnie dzieje się z internetem to koszmar! Od Świąt Wielkanocnych praktycznie nie można korzystać! Szok!
-
-
~Wojtek / 2019-04-27 09:12
Pierwsze tygodnie OK. Obecnie częściej nie mam internetu niż mam. ZaletyCena/Brak limitówWadyPrzerwy w działaniu/ Brak internetu/Brak pomocu od operatoraMiejscowośćRzeszów -
~uzi / 2019-04-24 08:52
To moja trzecia opinia tutaj w niedługim okresie czasu. Można przeczytać jak było tuż po aktywacji, w ostatnim dniu testowania i teraz, tydzień po upływie okresu testowania. Parametry ze speedtestu:
D: 37,49 Mb/s
U: 24,37 Mb/s
Ping: 26 ms
Jest środa, godz 8:21. Pogoda pochmurna z przejaśnieniami, brak opadów.
Wszystko działa, łączy się, nie zrywa. Parametry są w porządku zarówno rano, jak i wieczorem czy w weekendy. Netflixy, VODy i inne tego typu streamingi chodzą bez problemu.
W miejscach, gdzie nie ma dostępu do światłowodu, gdzie jest stabilny i mocny sygnał z nadajników BTS sprawdzi się dobrze.Zaletydziała stabilnie, nawet w bardzo brzydką pogodę,MiejscowośćDobra -
~alina / 2019-04-22 15:04
Witam. Nie wiem od czego zaczac jestem zalamana. Syn mi polecil t-mobile i zaczal sie moj koszmar. Usuge zamowilam przez telefon bardzo szybko dostalam telefon i umowe i myslalam ze bedzie super okazalo sie odwrotnie. Dostalam nie ta usluge co chcialam dzwonica na infolinie przez okolo 2-ch tygodni zapewniano mnie ze mam to co chcialam .Pozniej przy ladowaniu telefonu okazalo sie ze pieniazki zostaly zabrane z mojego konta na ich tkonto bo ja chcialam taka usluge gdzie sama sobie laduje i sama decyduje gdzie je zuzyje. To bylo w listopadzie zeszlego roku a dzis jest juz koniec kwietnia i jeszcze nie zakonczona soprawa.Oczywiscie reklamacje mi uznano i na tym sie skonczylo. odeslalam telefon oczywiscie korzystalam troche z niego bo nieswiadomie. Nie wiedzialam ze usluga jest inna. Mialo byc na trzy lata umowa a wiecie co mi zrobiono na dwa lata i pierszy rok po 50 ladowanie a drugi po 100zl. Koszmar do tej pory stracilam kupe kasy na dzwonienie na infolinie i uwierzcie mi caly czas zapewniaja mnie konsultanci ze juz przeszlam ta to swoje i ze dzis w nocy bedzie wlaczony telefon.tak bylo przez dwa tygodnie i nie wlaczyli mi a ja tak codziennie ich prosilam. No wlaczono go w koncu pod koniec marca ale to nie koniec. Niespodzianka na Swieta wlasnie mi znowu wylaczyli telefon i znow dzwonie i pytam odpowiedz dzis w nocy wlacza i co nie wlaczyli i swieta bez telefonu. szkoda slow bo zabraklo by mi dnia na opisanie tego wszystkiego co ze mna robia t-mobail. A zeby nie bylo tak latwo to jeszcze oznajmili mnie ze wysylaja faktore za niby uszkodzeenie telefonu. Ja korzystalam moze miesiac nieswiadomie nic nie popsulam i prosze plac prawie 400 zl. W taki sposob mozna kogos doprowadzic do choroby. Kochani internauci poradzcie mi co mam daalej zrobic gdzie pisac bo ja juz nie wiem jak skonczyc z ta firma.osi.ali@wp.pl ZaletybrakWadyniekompetentnosc infoliniiMiejscowośćLegionowo -
~gregixx / 2019-04-19 16:15
Płynny, symteryczny nie zrywa jak kasystrata od orange do 10mega haha ZaletySzybkosć, Symetryczność, maksymalna prędkość- 20mb i jest w dwie strony!
nawet w wieczórWady5 złoty mniej za 60mb/s i kupuję wyższą opcjęMiejscowośćKrzeszowice -
~Dariusz / 2019-04-17 20:38
WSZYSTKO OK. Cena za usługę niewygórowana. Dużo ulg. Nie ma co narzekać. MiejscowośćMysłowice -
~uzi / 2019-04-17 08:52
Dwa dni przed upływem okresu testowania:
D: 50,18 Mb/s
U: 30,18 Mb/s
Ping: 55 ms
Jest środa, godz 8:51, właśnie siadam do pracy. Pogoda pochmurna, pada deszcz.
Drżę czytając pozostałe w większości negatywne opinie. Czy mnie też czeka tajemniczy spadek jakości usług za parę dni? Zobaczymy...MiejscowośćDobra -
~Maniek / 2019-04-12 13:41
Nie mogę napisać że działa wolno... Wogole nie działa. Od świat bożego narodzenia linia pochyła. Nadajniki LTE offline. 3g speed 0.2/0.2 Mbit ZaletyBrakWadyNie dzialaMiejscowośćOlecko -
-
~uzi / 2019-04-10 09:18
NINIEJSZA OPINIA DOTYCZY OKRESU TESTOWANIA (14 DNI).
W celu zapoznania się z opinią po okresie testowania - poszukaj jej proszę gdzieś w pobliżu.
Miejsce korzystania - wieś w woj. małopolskim, do BTS 1.2 km, widoczność bardzo dobra (przeciwległe zbocze góry, router widzi się z BTS przez szybę w oknie), w okolicy gęstość zaludnienia niewielka (dlatego nikomu nie opłaca się rozciągać światłowodu).
Router - Huawei B525-s, bez anten zewnętrznych.
Kupno, uruchomienie i aktywacja usługi bez problemu (internet zaczął działać wkrótce po uruchomieniu routera).
Zamówiłem pakiet 60 Mb/s. Podczas rozmowy z konsultantem otrzymałem informację, że u mnie max. to będzie 20 Mb/s, ale mimo to zostałem przy 60, pomyślałem, że w razie czego zmienię na niższy.
Potrzebowałem internetu do pracy, czyli głównie korzystać z niego będę w godzinach 8-16. Po tych godzinach sporadycznie (Netflix, jakiś meczyk).
Dzisiaj mija siódmy dzień od korzystania i mogę powiedzieć:
- od samego początku ping poniżej 30 ms, w godzinach wieczornych dochodzi do ok. 50 ms, ale nigdy nie zanotowałem więcej,
- prędkości pobierania z reguły w okolicach 45 Mb/s, często zdarzają się wyższe,
- upload nigdy nie mniejszy niż 25 Mb/s
(podczas pisania tej opinii wynik speedtestu wyszedł taki: 30 ms ping, D:44,33 Mb/s, U:28,77 Mb/s - jest środa, godz. 9:12).
Działa stabilnie i nie zrywa połączeń. VPNy działają jak trzeba. Wczorajszy mecz ligi mistrzów udało się obejrzeć na platformie streamingującej w jakości 720p i klatkach 25/s
Czytając pozostałe opinie jestem trochę zdziwiony, ale też pełen obaw, co się stanie za tydzień, jak minie okres testowania.
Zalety- stabilny
- wystarczający szybki jak dla mnie (do 50 Mb/s)Wadypóki co brakMiejscowośćDobra, woj. małopolskie, powiat limanowski -
~misiuleq / 2019-04-08 21:30
PRzez długi czas( około 5 lat) korzystaliśmy z internetu od T-mobile i mogę śmiało powiedzieć- nie polecam. Częste zwiechy i zwolnienia a także przerwania sygnału. Nie jest to wina urządzenia, ponieważ mamy kilka w domu i wszystkie miały problemy w tych samych momentach. ZaletyJak już osiąga i trzym aprędkosć to jest dobrzeWady-problemy techniczne
-spowolnienia i przerwania
-niezbyt tania ofertaMiejscowośćKęty -
~Mariusz / 2019-04-07 21:51
Nie polecam w okresie 14 dniowym testowym internet działał w miarę dobrze do 20 Mb/s ale po tym okresie internet zwolnił do minimum i zaczeły się problemy. Dzwoniłem kilka razy w tej sprawie do T- mobile o przywrócenie prędkości jaką miałem wcześniej w okresie testowym i zgodnym w umowie ale bez skutku,teraz złożyłem reklamację jak to nie pomoże to zgłoszę sprawę do UKE. Na zakończenie w odpowiedzi na moje interwęncje konsultanci sieci T-mobile tłumaczą się wymówkami typu: sieć przeciążona,zakłócanie nadajników przez inne osoby trzecie lub awarie itd: Za co ja płacę. ZaletyBrakWadySpadek prędkości internetu do minimumMiejscowośćTurek -
~Marek / 2019-04-05 13:51
Ogólnie jak to z internetm LTE. Coś za coś... Na początku prędkość była super, później z czasem pewnie więcej osób zakupiło tę usługę i przez to odbiorniki nie wyrabiają = są spadki prędkości lagi itd. Niestety Tmobile oferuje jako jedyna sieć prawdziwy internet bez limitu danych, dlatego jestem na nich skazany... Na przykład w czasie gdy miałem spadki - te spadki prędkości zanotowano dostałem rabat całoroczny o 10zł mniej = za 25zł internet bo 20zł spłata routera czy jakoś tak. ZaletyPrawdziwe bez limitu danych LTE, obsługa klientaWadyprędkość - często za małaMiejscowośćRadom -
~Ministrant / 2019-03-31 19:07
Internet po miesiącu zwolnił do 0 tragedia i porażka MiejscowośćPostoliska -
~Grzesio2016@gmail.com / 2019-03-29 22:14
Klient otrzymal uszkodzony telefon, bez foli bez zabezpieczenia z przodu ani z tylu. Nie bylo ladowarki sam kabel USB, sluchawki byly nadciete. Sam telefon jest uszkodzony w rogu, na obudowie. Nigdy klient go nie uruchomil. Opaska i zegarek byl rowniez bez zabezpieczenia. Chce odstapic w terminem 14 dni, bez ponoszenia konsekwencji, badz wymienic sprzet na fabrycznie nowy. Klient wczesniej sie kontaktowal jednak zostal poinformowany przez konsultanta, zeby oddac sprzet do punktu. Jestem ciekaw czy mi uwzględnia możliwość rezygnacji w ciągu 14 dni WadyUszkodzony i używany zekomo fabrycznie nowy sprzetMiejscowośćPiła -
~Twojnick / 2019-03-26 19:50
Działa świetnie a czytając większość opinie mam wrażenie że są to ludzie którzy nie czytają że zrozumieniem to że wziął ktoś umowę DO 60mb nie znaczy że będzie miał cały czas 60mb jeśli masz dwadzieścia to po co płacić za 60? Słaby sygnał? Kup antenę albo idź gdzie indziej u mnie działa dobrze lepiej niż Orange po kablu gdzie Do 10 to znaczy 1mb i ani kilobita więcej ZaletySzybki tani bez limitu przynajmniej do 2 Tb podobnoWadyPóki co brakMiejscowośćŻukowo -
~Maria / 2019-03-23 01:00
Zakupiłam internet domowy w T-mobile ponieważ dałam się nabrać reklamom. Niestety nie przeczytałam opinii użytkowników. W 20 dniu użytkowania chciałam go zwrócić po tym jak kilka razy musiałam resetować połączenie podczas połączenia z bankiem, bo wszystko wisiało.
Niestety okazało się za późno. Spóźniłam się o kilka dni. Wcisnęli mi zatem nic nie warte urządzenie na dwa lata!
Internet rwie się, zawiesza, jest tragicznie.
Nie polecam i przestrzegamZaletybrakWadyjak wyżejMiejscowośćWrocław -
-
~;/ / 2019-03-22 21:57
Szczerze mogę stwierdzić, że nikomu nie polecę internetu mobilnego LTE z T-mobile.
Przed podpisaniem umowy na 36 miesięcy dano mi możliwość przetestowania internetu na 7 dni.
Podczas tego testu wszystko było niezawodne, nie ważne o jakiej porze. Niski ping, stała prędkość internetu która mi w zupełności wystarczała (15-35 Mbps) itp.
Po sprawdzeniu internetu przez parę miesięcy nie było zmian, wszystko działało pomyślnie, lecz po tych kilku miesiącach prędkość wciąż spadała. Najpierw od 8 do 15 Mbps potem nie wzrastała powyżej 10.
Ostatnio z internetu da się korzystać jedynie od godziny 23 lub późniejszej. Oglądanie filmów czy granie w gry multiplayer staje się powoli niemożliwe, ale i zarazem coraz bardziej frustrujące. Ping wzrasta nawet do wartości około 400-750, a filmów nie da rady oglądać w jakiejkolwiek sensownej jakości. Nawet na proste otworzenie strony trzeba czekać ok. 10 sekund, co nie jest zadowalającym wynikiem.
Dzwoniąc do obsługi klienta wciąż dostaje informacje, że internet jest przeciążony i spróbują zwiększyć siłę internetu, lecz bez skutków.
Nie polecam nikomu kto potrzebuje internetu w dobrej jakości, lepiej trzymać się od tego czegoś z daleka.ZaletyMiesiąc korzystania z dość niezłej jakości internetu.Wady-Znaczny spadek jakości proporcjonalny do okresu używania.
-Okłamanie klienta co do jakości internetu.
-Po kilku miesiącach internet staje się być nie nadający się do niczego.MiejscowośćOstrów Mazowiecka -
~Walu / 2019-03-22 11:31
wiec przez 1sze 3 miesiace i upload i download oscylowaly w granicy 15-20 Mb/s i ping 20-30, wiec czlek byl zadowolony. lecz po uplywie tego czasu z dnia na dzien predkosc pobierania spadla drastycznie do 3-5 Mb/s, a ping do ponad 100 i to o kazdej porze dnia i nocy, a konsultanci telefoniczni ida w zaparte, ze to wina nadmiernego obciazenia sieci. Skoro mam prawo do zmiany limitu transferu raz w miesiacu, to podwyzszylem go do 60 Mb/s i... nic sie nie zmienilo. po kilku dniach dzwonie z reklamacja i dowiaduje sie, ze taki transfer nie jest dostepny w moim polozeniu - to z jakiej racji wczesniej konsultant powiedzial co innego i chetnie doliczyl mi do rachunku dodatkowe 20zl nie dajac mi nic w zamian ? a zrezygnowac moglem dopiero w nastepnym cyklu rozliczeniowym. zwykle zlodziejstwo i nabijanie w butelke. Na szczescie zostal juz powolany Urzad Komunikacji Elektronicznej na ktorego stronie mozna robic certyfikowane pomiary predkosci internetu, ktore pomoga w skladaniu reklamacji na tak bezczelne okradanie klientow Zalety1sze 3 miesiace uzytkowaniaWadypowolny downloading, powolny uploading, wysoki ping, konsultanci twierdzacy, ze nie widza w tym problemu. trzymajcie sie z dala od uslug tego dostawcyMiejscowośćPoznań -
~Esq / 2019-03-21 23:09
Internet średnio od 1 w nocy do około 15 działa bez problemu i nienagannie. Internet w umowie mam 60 MB/s. W rzeczywistości jest około 20MB/s przy dobrych wiatrach, a tak na codzień to max 5MB/s pod warunkiem, że nie ma nocy. W dzień jest tragedia, średnia prędkość internetu za dnia to około 1-2MB/s. Po zgłoszeniu problemu do salonu powiedzieli mi że to wina terenu i zasięg nie dociera (mieszkam obok Gorzowa Wlkp). W grach nie ważne co się dzieje jest to tragedia, podczas grania on-line mogę zapomnieć o słuchaniu muzyki przez internet bo minimalny ping to 150-200. WadyNiestabilne łącze
Wysoki ping
Niski download i uploadMiejscowośćStrzelce Krajeńskie -
~AGA / 2019-03-21 16:05
do godziny 15 jakoś działa, od 15 wcale ...szkoda zawracać sobie głowę.... ZaletycenaWadykichaMiejscowośćKraków
strona 55 z 105
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »