wiec przez 1sze 3 miesiace i upload i download oscylowaly w granicy 15-20 Mb/s i ping 20-30, wiec czlek byl zadowolony. lecz po uplywie tego czasu z dnia na dzien predkosc pobierania spadla drastycznie do 3-5 Mb/s, a ping do ponad 100 i to o kazdej porze dnia i nocy, a konsultanci telefoniczni ida w zaparte, ze to wina nadmiernego obciazenia sieci. Skoro mam prawo do zmiany limitu transferu raz w miesiacu, to podwyzszylem go do 60 Mb/s i... nic sie nie zmienilo. po kilku dniach dzwonie z reklamacja i dowiaduje sie, ze taki transfer nie jest dostepny w moim polozeniu - to z jakiej racji wczesniej konsultant powiedzial co innego i chetnie doliczyl mi do rachunku dodatkowe 20zl nie dajac mi nic w zamian ? a zrezygnowac moglem dopiero w nastepnym cyklu rozliczeniowym. zwykle zlodziejstwo i nabijanie w butelke. Na szczescie zostal juz powolany Urzad Komunikacji Elektronicznej na ktorego stronie mozna robic certyfikowane pomiary predkosci internetu, ktore pomoga w skladaniu reklamacji na tak bezczelne okradanie klientowZalety1sze 3 miesiace uzytkowania
Wadypowolny downloading, powolny uploading, wysoki ping, konsultanci twierdzacy, ze nie widza w tym problemu. trzymajcie sie z dala od uslug tego dostawcy
MiejscowośćPoznań