Nie rozumiem narzekań ludzi na ten internet. To nie jest takie proste jak w sloganach reklamowych "podłączysz i korzystasz", niestety, ale tutaj potrzeba nieco wiedzy na temat działania pasm LTE, BTS, oraz wskazań RSRP, RSRQ, RSSI i SINR, a także mnóstwo cierpliwości na testowanie różnych agregacji. Ja po niemal 2 tygodniach szarpania się z podłączeniem zestawu w taki sposób który umożliwiałby mi komfortowe korzystanie z internetu, wreszcie mam prędkości w jakie celowałem. Wymagana była do tego antena zewnętrzna na pasma 1800-2600 MHz, ale aktualnie jestem już usatysfakcjonowany prędkością połączenia. Czasami zdarzają się drobne spadki, ale to tylko LTE - można wybaczyć.
Wynik speedtest:
https://testmy.net/njWqJE~72.1M87nxHis.png
Od niemal 2 lat nie mam żadnych problemów z połączeniem, ani lejków, a jestem nałogowym graczem, więc zużycie mojego internetu w niektórych miesiącach sięga nawet 2 TB/30 dni. Wiem, że skoro mi działa, to nie musi od razu działać każdemu, ale po komentarzach tutaj wnioskuję, że niektórzy maja takie właśnie okrojone myślenie. Póki co jestem zadowolony z działania i oby tak dalej.
ZaletySzybkość, cena, obsługa klienta
WadyCzasami zdarzają się spadki prędkości, ale to wina bardziej obciążonego BTS niż operatora.
MiejscowośćNysa
~Marcin / 2019-06-13 19:52
Ocena: 1.25 / 5
Kiedy zawierałem umowę wszystko działało świetnie,
Obecnie parametry łącza internetowego są 10krotnie niższe.
Mam najwyższy plan - do 60Mb/s a realny transfer to 6 Mb/s pobierania.
Wysyłanie obecnie ma takie straty pakietów, że speedtest nie podaje wyniku.
Połączenie jest zrywane co 10 minut całkowicie.
Obsługa jest miła jednak zupełnie nie jest pomocna.
Zlecenie techniczne, które otworzyłem rok temu nadal nie zostało zamknięte.
Odpowiedź - "mamy problemy z nadajnikiem" jest najczęstszą informacją, która jednocześnie nic nie znaczy. Nie jest to problem odległości bo nadajnik jest na mojej ulicy.
Wygląda to na sprzedaż przekraczjącą przepustowość nadajników.
Zaproponowali mi upust na 3 miesiące za wadliwe połączenie,
w wysokości 30 procent, jednak takie łącze nie jest warte nawet 10zł.
ZaletyKulturalne osoby w obsłudze Klienta
WadyWysokie opóźnienie, niestabilność łącza, częste utraty połączenia, niskie transfery, mało pomocny dział techniczny
MiejscowośćWrocław
~K.K. / 2019-06-10 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam. Mam wieczne problemy z internetem. Zero pomocy, wielokrotnie dzwoniłem i nie rozwiązano problemów
Jak dla mnie jest ok. Wprawdzie mam antenę ale nadajnik oddalony o 6,25 km według bts.
łącze stabilne transfer nigdy nie spada poniżej 35 mb standardowo ok 45-48 mb ping na poziomie 25-30 w grach max do 65 dochodzi.
MiejscowośćSławków
~michal / 2019-06-02 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny internet. W okresie wszystko działa a później jest masakra !!!. Użytkownicy którzy polecają kupić antenę to uświadamiam że mam 5 kresek lte +. Testowałem kilkanaście nadajników wszędzie jest tak samo. Nie polecam prędkości po okresie testowym w okolicach 2 - 5 mb/s (wykupiona opcja do 60). NIE POLECAM !!!
MiejscowośćWarszawa
~ablator / 2019-05-30 19:35
Ocena: 4.50 / 5
Od kilku miesięcy korzystam z usługi na routerze ZTE .
Większość czasu podróżuję i zabieram modem ze sobą.
Nie mam żadnych problemów z Internetem.Prędkość na speedtesie czasami mam 50 Mb/s mino ż usługę mam do 20.
Dzisiaj zakupiłem kolejną umowę tym razem z modemem Huawei włożyłem sim i działa na pełnej prędkości ale to centrum Łodzi i do nadajnika pewnie parę metrów.
jeżeli chodzi o okolice Łodzi (20 km) router w domu - zasięg słaby 2-3mb/s pomimo że telefon full zasięg a router na zewnątrz 2 kreski zasięgu 10-12 mb/s stałe.
osoby piszące opinie na 100 % biorą modem Tmobile do miejsc gdzie pewnie nie ma nawet zasięgu telefonu i oczekują 60 mega.
Kupcie porządne anteny jak mieszkacie na zadupiu ściągnijcie LTE Watch i skonfigurujcie prawidłowo a będzie śmigało na 100 % na pełnej prędkości .Jestem tego pewien bo mój znajomy który mieszka na zadupiu że tylko na dachu jest zasięg gsm podłączył anteny i ma full 60 mega i korzysta teraz z rozmów WIFI.
Zaletydziała od pół roku ok
Wadyproblem z prawidłową konfiguracją, żeby złapać na stałe full prędkość
~Czop / 2019-05-29 19:48
Ocena: 2.25 / 5
#tomasznolimit Rozmowy głosowe zwykle działają. Internet niekoniecznie. Przeciążona sieć i syndrom wyparcia
ZaletyRozmowy głosowe zwykle działają
WadyPrzeciążona sieć i syndrom wyparcia
MiejscowośćBiałystok
~Filipas / 2019-05-22 21:34
Ocena: 2.00 / 5
Mam ten internet parę miesięcy. Bywały gorsze dni ale na ogół było dobrze. To co się dzieje przez ostatni miesiąc to jest jedna wielka kpina. W godzinach od 16 do 23 nie da sie zrobić kompletnie nic. Nie mówię nawet o graniu. NIE POLECAM !!!!
ZaletyNaprawde dobra prędkość w godzinach, w których większość osób nie korzysta z internetu
Wadywysoki ping nie da się nic zrobić
MiejscowośćŚrem
~Luke / 2019-05-21 22:32
Ocena: 1.50 / 5
Zaledwie 2 dni po zakończeniu okresu testowego prędkość spadła do 1 mega ze średnio 35-55. To jest jawne oszukiwanie ludzi. Można dać się nabrać, nie przeczytać umowy ale mieć te 10-15 przy umówię na 60 a nie 1 słownie: jeden megabit. Nie dajcie się nabrać na reklamy i opinie sprzedawców. Jeżeli nie macie dostępu do internetu na kablu lepiej korzystać z komórki jako routera i zaoszczędzić 1200zl na umówię na ten denny internet domowy.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćStary Toruń
~Mariusz / 2019-05-21 20:45
Ocena: 2.00 / 5
Po tym kiedy poinformowałem, że nie podpiszę aneksu prędkość spadła i kilka razy dziennie internet jest wyłączany. Żenada!!!
Zaletyod kwietnia 2019-brak
Wadyawarie, prędkość, jakość.
MiejscowośćWałbrzych
~Piotr / 2019-05-21 20:18
Ocena: 1.75 / 5
Ja w T-Mobile przez pół roku poleceniem zapłaty płaciłem za nieistniejący już numer - jedną z umów wygasła ale faktury wciąż były przysyłane mimo zatwierdzonej zawczasu rezygnacji. To było jeszcze gdy faktur w T-Mobile opłacałem cztery. Teraz jedną z dwóch ostatnich umów dobiega końca z tym miesiącem i dowiaduje się, że trzykrotnie wcześniej przyjęte i potwierdzone zgłoszenie rezygnacji na ten numer... Nie miało miejsca, więc znów wystawialiby mi faktury za umowę z którą dobiegła końca i z której zrezygnował. W sierpniu 2017 roku jeden z numerów internetowych zaczął zachowywać się dokładnie jak opisujesz to wyżej. No nie dało się z tego numeru normalnie korzystać za dnia, jedynie nocą. Przez 1,5 roku mamiono mnie globalna awarią, wiadomościami z działu technicznego, że problem został rozwiązany a nie zmieniało się nic. Ostatecznie uznano reklamacje na ten numer i "ze względu na fatalną jakość świadczonych usług" przyznano mi rabat... W wysokości... UWAGA... 5zl - PIĘCIU POLSKICH NOWYCH ZŁOTYCH. Pięć złotych, przez trzy miesiące. Łącznie zafundowano mi paczkę fajek za to, że przez 1,5 roku musiałem płacić za usługę z której nie byłem w stanie korzystać. Tutaj nie pomagały zmiany lokalizacji ani sprzętu. Jeden z konsultantów któregoś dnia przez telefon przyznal mi, że btsy są przeciążone od dłuższego czasu w moich okolicach, oni sobie zdają z tego sprawę, ale nie planują póki co nic z tym robić. Umowa na ten numer kończy mi się w połowie przyszłego miesiąca, a internet zaczął na powrót działać miesiąc temu. Z 2 letniej umowy, z usługi dało się (optymistycznie wliczając najbliższy miesiąc) przez 5 miesięcy. Pomine już szczegóły innych "historii" z siecią : zatajanie detali przy podpisywaniu umów przez konsultantów, obiecywanie prezentów których nigdy nie dostałem (tzw starbox kilka lat wstecz) czy nierealizowanie telefonicznie przyjętych dyspozycji co może narażać na dodatkowe koszta NIGDY WIECEJ T-MOBILE
ZaletyMoje umowy dobiegają końca
WadyBrak mi słów
MiejscowośćŁomża
~marwyk / 2019-05-21 07:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Obsługa to dno. Zrobienie cesji to coś niemożliwego do wykonania
MiejscowośćKraków
~Sławek / 2019-05-20 09:28
Ocena: 2.00 / 5
dokupiony do cyklicznej usługi Internet 1,5 GB wyłączył się o 00:00
cykliczny pakiet wyłączył się również o 00:00
od 03:00 do 07:38 monitorowałem ustawicznie włączenie opłaconej z góry usługi cyklicznej
i nie zostały pobrane środki z konta
07:38 łączę się z KONSULTANTKĄ z żony telefonu, bo w moim nie ma włączonego pakietu
podniesionym głosem dostaję info, że mam włączony /nagle/ pakiet, pomimo iż na moim ekranie
miboa pokazuje coś przeciwnego: niepobrane środki, niewłączony pakiet
KONSULTANTKA NADAL PODNOSI GŁOS NIEUPRZEJMIE INFORMUJĄC< ŻE ESEMESY PRZYCHODZĄ PO ÓSMEJ
składam reklamację na 7 h 38 min bez dostępu do INTERNETU, nadal krzyczy na mnie KONSULTANTKA
składam z uporem maniaka drugą reklamację na KONSULTANTKĘ, która wg mnie nie nadaje się do tej pracy, KONSUTLANTKA kończy rozmowę śmiejąc się ze mnie
KONSULTANTKA ŚMIAŁA SIĘ ZE MNIE O KRZYCZAŁA NA MNIE
/nie potwierdziła przyjęcia 2-ch reklamacji/
pss/./; oczywiście bywają też niesamowici konsultanci, przeważnie faceci, którzy załatwiają niedociągnięcia swoich koleżanek i np.: wyłączają blokady , które weszły z tzw automatu
ale o tym innym razem
i o tym jak w formularzu logowania do miboa znalazło się oczko podglądu wpisywania jednorazowego hasła do logowania
do kontaktu:
Sławek savikolero@o2.pl
Zaletydarmowy dostęp do yt i pilot
Wadycena dokupienia 1GB danych do pakietu 5x drożej niż w VM
MiejscowośćGrodków
~Michał / 2019-05-19 17:03
Ocena: 1.25 / 5
Jeśli zastanawiasz się nad internetem od T-mobile lub innej sieci komórkowej to lepiej przestań. Prędkość zawsze była kilkanaście lub kilkadziesiąt razy mniejsza niż mówili w salonie. Korzystałem już ze wszystkich, w tym obecnie t-mobile i są tragiczne. Wszystkie na początku działały dobrze, lecz po okresie próbnym, gdy nie można się już wycofać wszystkie chodziły strasznie wolno i aż chciało się rzucić modemem o ścianę. Nie polecam, oszczędźcie pieniądze i nie bierzcie.
Zaletybrak
Wadyzdecydowanie prędkość i dodatkowe problemy przy gorszej pogodzie
MiejscowośćŁódź
~Monika / 2019-05-18 00:52
Ocena: 1.00 / 5
Tak jak inni piszą od świat wielkanocnych tragiczny internt- mobilny. Umowę mam od grudnia 2017. Internet nielimitowany, po przekroczeniu 20 GB miał internet co najwyżej zwolnić. Od grudnia 2017 do kwietnia 2019 wykorzystywałam miesięcznie ponad 30 GB i nigdy nie zwalniało. A korzystałam na telefonie + na 2 laptopach. Teraz mam zuzyte 22 GB i już żadnej strony nie otworzę bo niby mam przekroczony limit danych. Dziwne że 2 lata było ok a teraz tragedia. Ja ( i podejrzewam że nie tylko ja) potrzebuje internet do pracy a t mobile od kwietnia 2019 spadł z jakością nawet poniżej zera. Zostaje rzecznik praw konsumenta itd. najgorsza sieć. Place 80 zł miesięcznie i jestem bez internetu...? Przecież to niby nielimitowany i zawsze tak było. T mobile co się z wami stało??????
ZaletyBrak
WadyNie działa Internet!!!! nielimitowany- na pismie tylko
MiejscowośćWarszawa
~Gloudy / 2019-05-17 14:41
Ocena: 1.75 / 5
Jedno wielkie dno nie wiem jaki "geniusz" wpadł na pomysł stworzenia czegoś takiego ale powinien stanąć przed sądem za oszustwo dokonane na takiej ilości ludzi. Jak ktoś sobie mieszka w centrum Warszawy i ma nadajnik pod nosem to może i będzie szczęśliwy, ale jeśli nie mieszka w mieście wojewódzkim to jedyne co otrzyma to pieniądze wyrzucone w błoto i zszargane nerwy. Ta pazerna firma powinna otrzymać wyrok od UE na ładne odszkodowanie dla ludzi, których oszukali tym swoim "świetnym internetem", za którego reklamę tak usilnie płacą żeby ten syf się sprzedawał.
ZaletyRouter nie wyłączy się od razu jak zabraknie prądu
WadyStabilność, prędkość, urządzenie nie radzi sobie z dzieleniem łącza
MiejscowośćŁuków
~Marzena / 2019-05-16 06:42
Ocena: 1.25 / 5
Dramat! Dramat! Dramat! Dramat!
Z każdym miesiącem gorzej. Mam internet nielimitowany i w nocy np. o 2 lub 4 działa ok., ale o 16 czy 20 nie otworzę (!) nawet poczty. Ostatnio w środku dnia filmik informacyjny trwający 1,47 minuty oglądałam 12 minut!.
Zgłaszałam to już kilkukrotnie do T-Mobile i otrzymuję tę samą odpowiedz, że wszystko działa prawidłowo.
Zastanawiam się nad zwróceniem się do UOKiKu - może ktoś chce się przyłączyć?
Marzena
ZaletyBrak
WadyPo okresie promocji niezwykle wolny, arogancka obsługa ze strony firmy na zasadzie "to twój problem".
MiejscowośćŻyrardów
~Rozczarowany / 2019-05-03 12:15
Ocena: 2.50 / 5
Intenet do 100 Mbps bez ograniczeń danych – cena 75 zł.
Robię częste testy Speedtestem. Nigdy przez cztery lata nie uzyskalem więcej niż 35 mbps,
pin 30-40, nie korzystam z gier, ale podaję wynik bo inni mogą sami wysnuć sobie wnioski.
Przeważnie 18–25 mbps.
Wielokrotnie zdarzało się poniżej 5 mbps i mniej...
Generalnie uważam tą ofertę za oszustwo ze względu na prędkość przesyłu danych.
Infolinia odpowiada sprawnie, ale na problemy zgłaszane przeze mnie dostaję informację,
że wszystko działa poprawnie...
ZaletyNo nie wiem...
WadySpadki prędkości uniemożliwiające oglądanie filmów ze względu na duże obciążenia. Firma sprzedaje drogie usługi nie posiadając odpowiedniej infrastruktury technicznej zapewniającej stałą przyzwoitą prędkość przesyłu danych.
MiejscowośćMichałowice (1,5 km 0d W-wy)
~Rooob / 2019-05-02 20:47
Ocena: 2.00 / 5
Zwykle jest ok. Ale jak sąsiedzi wrócą z pracy, to szybkość spada do 1 Mb/s. Na dzisiejsze standardy nie do przyjęcia.
ZaletyDość niska cena.
Czasem szybki.
PRZENOŚNY! :)
WadyNieoczekiwane wahania szybkości.
Niski (czasem) PING uniemożliwiający np. granie online.