Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2100 opinii

1.87 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arthzil / 2019-07-30 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco odradzam "Internet Domowy". W regulaminie prędkość "minimum 8 kbps". Tak tylko wspomnę że 20 lat temu internet po drucie telefonicznym dawał 56 kbps.

    Przez 9 miesięcy non stop problemy. Zgłaszanie nic nie daje, bo zawsze kwintują zwrotką że usługa jest świadczona w ramach możliwości technicznych. Nawet jeśli na początku działa ok to można mieć pewność że z czasem będzie tylko gorzej, bo firma nie ma żadnych norm wobec klientów. Tyle umów podpisze ile ludzi się zgłosi, mimo że przekaźniki będą przeładowane i nie będą w stanie świadczyć usług na poziomie.
    Zalety"Tylko" 12 miesięcy umowy
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćKiełczów
  • ~emka / 2019-07-28 12:53
    Ocena: 1.25 / 5
    We wrześniu 2018 r. skorzystałam z oferty internetu dla firm od T-Mobile po rozmowie z miłą panią, która skontaktowała się ze mną w tej sprawie. Moja praca wymaga stabilnego łącza (dużo korzystam z internetu, w tym z wielu baz danych online). W rozmowie zaznaczałam to kilkakrotnie. Nie potrzebuję jakichś kosmicznych prędkości, nie wymagam cudów, ale łącze musi być stabilne. Otrzymałam zapewnienie, że tak rzeczywiście będzie. I było. Przez miesiąc. Pingi na poziomie 100ms, transferów już nie pamiętam, ale w zupełności mi to wystarczało. Potem zaczęły się problemy. Internet zaczął się rwać, pingi skoczyły do 5000ms, transfery umarły niemal całkowicie. W praktyce oznaczało to, że internetu nie mam przez większość dnia. Zgłosiłam reklamację, a w odpowiedzi pan powiedział mi, że jak chcę, to mogę sobie kupić antenę wzmacniającą sygnał. Tyle że moim zdaniem laika to nic nie da, bo np. we wczesnych godzinach porannych jest świetnie, w ciągu dnia kiepsko, a wieczorem (tj. od ok. 17:00 do 23:00), kiedy to sieć zapewne jest najbardziej obciążona, nie odpalają mi się nawet najprostsze strony internetowe i wywala mnie z baz danych. W weekendy da się korzystać z połączenia jedynie rano. Jest to więc kwestia przeciążonego BTSa, a nie słabego sygnału, który do mnie dociera. BTS mam w odległości ok 1 km, w niby super zasięgu. Poprosiłam jednak o zgłoszenie problemu do działu reklamacji, i po paru dniach otrzymałam odpowiedź, że problem został sprawdzony i po stronie T-Mobile nie wykryto żadnych uchybień. Co ciekawe, po tej interwencji internet nagle znów zaczął działać na przyzwoitym poziomie. Kilka tygodni temu jednak problem się powtórzył. Oto wynik Speed Testu w chwili obecnej: http://www.speedtest.pl/test/215747316. Zadzwoniłam ponownie z reklamacją, dostałam taką samą wiadomość, ale tym razem parametry sieci już się nie poprawiły. Niniejszym dołączam do grona osób wściekłych na tych oszustów. Czy jest na nich jakiś sposób? Chciałabym coś z tym zrobić, i jestem rozżalona, bo prowadząc własną działalność raczej nie będę miała czasu walczyć z biurokracją i ciągać się po UOKiKach. Jeżeli jednak ktoś wie, jak można to rozwiązać albo chociaż zareagować tak, żeby to poczuli, to proszę o informację. Na chwilę obecną ze swojej strony piszę tego posta, aby inne osoby nie dały się nabrać.
    Zaletybrak
    Wadykatastrofalnie niska szybkość i przepustowość, nieuczciwość operatora
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Adam / 2019-07-26 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem kolejną ofiarą tej usługi. Podobnie jak u poprzedników, 14-dniowy okres testowy przebiegał bez większych zakłóceń, a potem jeden wielki dramat. Zamiast obiecanych 20 Mb/s mam chybotliwe 1 - 5 Mb/s, co całkowicie uniemożliwia komfortowe korzystanie z internetu. Ze względu na niski, a przede wszystkim skaczący transfer, odpada możliwość oglądania jakichkolwiek wideo transmisji "na żywo". Usługę zakontraktowałem już po podwyżce, czyli 2 lata razy 59zł wyrzucone w błoto.
    W komentarzach widzę jakąś pobłażliwość związaną z tłumaczeniami o przeciążonych BTSach. A co mnie, to obchodzi jako klienta? Płacę, więc wymagam. Jeśli dany BTS jest przeciążony, to obowiązkiem operatora powinno być dołożenie kolejnych nadajników celu odciążenia już zamontowanych. Ale po co, jeśli ludzie ponarzekają i na tym się skończy? W cywilizowanych krajach, takie sprawy kierowane są do wszelkiej maści rzeczników lub sądów. U nas, zanim cokolwiek się rozstrzygnie, pewnie minęłyby 2 lata, czyli okres na który podpisujemy lojalki z operatorem. Zatem płacz i płać...
    Zaletybrak
    Wadybardzo niski, niestabilny transfer
    MiejscowośćŁódź
  • ~MalyFido / 2019-07-24 23:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety jestem posiadaczem INTERNETU DOMOWEGO 20 Mb/s od pomad mc-a, czyli okres próbny już mam za sobą. Podczas podpisywania umowy pytałem czy przypadkiem BTS w moim rejonie nie jest obciążony i oczywiście, przemiła Pani oczywiście sprawdziła i okazało się że nie jest. Przez 14 dni wyglądało że Pani mówi prawdę i net śmigał na poziomie od 7 do 14 Mb a w nocy bardzo dobrze, bo było 19/20. Niestety teraz jest taka lipa że od godziny ok 9 rano prędkość spada nawet do 2 mega a w godzinach szczytu to żona chce mnie udusić za załatwienie tak „super szybkiego" neta, bo prędkość nie osiąga nawet 1 mega. SKANDAL!!! Żeby obejrzeć film z Netflix to muszę korzystać z mobilnego internetu, na szczęście już z konkurencyjnej sieci. Ogólnie nie polecam nikomu i jestem zły na samego siebie że wrąbałem się w kanał za 49 zł przez okres dwóch lat. ODRADZAM!!!
    Zalety Brak
    WadyBrak internetu
    Brak możliwości korzystania z YouTube, Netflix i inne takie fajne
    MiejscowośćJaniszew
  • ~Marek / 2019-07-23 20:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzielnica: Prądnik Czerwony po burzy w niedzielę brak internetu 4GLTE. Zgłoszone i podobno naprawione, ale brak poprawy (maks 5-6 Mb/s). Miałem kupić abonament na 2 lata, ale teraz widzę, że szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadyniesolidna firmausługa
    MiejscowośćKraków
  • ~Siwy / 2019-07-23 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest bardzo słaby płacę 70zł miesięcznie, mam wzięty pakiet 60/60 a internet nie przekracza 10/10!!

    Właśnie teraz aktualizuje grę na konsoli i pobrało się tylko tyle przez 30min!

    https://imgur.com/gallery/r2aC1MO
    (to jest strona do przesyłania filmów lub, zdjęć poprzez link)
    ZaletyBrak
    WadyInternet nie działa!! W nocy mam internet 15/15 jak włączę speedtest.net pokazywane jest 1.34/0.32.
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Andzej / 2019-07-22 22:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w telefonie od ponad 3dni traci zasieg przełacza na 3g
    Predkosc pobierania zerowa
    Wadysłaba predkość pobierania
    niestabilny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rykos / 2019-07-22 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    po okresie testowym prędkość spadła do 1Mb/s, próby naprawienia problemu na nic.
    Zaletybrak
    Wadyhttps://www.speedtest.net/result/8437704210
  • ~NTX / 2019-07-21 22:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Tak jak w zimę śmiga idealnie tak w lato predkości spadają do 0.01Mbps... Tak potrafi być przez większość dnia... Ja rozumiem obciążenie BTS'a no ale czegoś takiego być nie powinno... Przy takich prędkościach to grać się nie da, a strony mogą ładować się wieki.
    ZaletyDobrze działa w zimie przy małym obciążeniu.
    Nie przeszkadzają też złe warunki pogodowe
    WadyOkres wakacyjny - totalna porażka:
    -zerowe prędkości download/upload
    -niestabilność
    -ogromne skoki pingu w grach
    MiejscowośćPłaska
  • ~Kris / 2019-07-17 21:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Od trzech dni Tmobile nie może sobie poradzić na stabilne LTE w telefonie internet muli potem wskakuje na 3G po czym znów na LTE i po paru chwilach zamula.Zgłoszona już kilka razy ,to oczywiście sms że to wina karty sim a nie wina sieci, tak karta sama przełącza sobie na 3G i wtedy internet działa a raz na Lte i już zawiesza.Nigdy więcej Tmobile.Plus ma najlepszy net w komórce jednak.
    MiejscowośćLEGNICA
  • ~Marcin / 2019-07-14 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kilku dni download na poziomie 0.5-2Mb. Upload 0 !!!
    Problem zgłoszony, otrzymałem standardowego SMS, że wszystko jest OK.
    Mam 3 różne urządzenia, 3 różne karty SIM i na każdym to samo.
    Lokalizacja - Katowice
    ZaletyByło ok przez ostatnie 2 lata
    WadyPrzez ostatni tydzień internet praktycznie nie działa.
    CO gorsza, w TMobile twierdzą, że wszystko jest OK.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam / 2019-07-13 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet domowy do 20 Mb/s przez około 6-7 miesięcy działał całkiem poprawnie - prędkość około 10-14 Mb/s przy pakiecie do 20 Mb/s. Obecnie minął ponad rok odkąd go posiadam i jest dramat. Internet działa tragicznie, w dzień jest to 2-5 Mb/s, czasem jeszcze mniej, że nawet strony internetowej nie da się otworzyć. Wielokrotne próby zgłaszania problemu kończą się przyjęciem sprawy do działu techicznego i za 2 dni przychodzi SMS, że "nie widzą żadnego problemu po ich stronie". Oto wynik ze speedtestu w chwili pisania tej opinii - http://www.speedtest.pl/wynik/214530171/null

    Internet dobrze działa jedynie w nocy, gdzie wyciągam deklarowane po 17-20 Mb/s. W dzień sieć jest przeciążona i to testowane w różnych miastach, gdzie tylko jest trochę większe zagęszczenie mieszkańców - internetu nie da się uzywać.

    Zdecydowanie odradzam!
    Zalety* brak limitu danych to jedyna zaleta, ale co z tego, skoro z internetu nie da się korzystac?
    Wady* wolne działanie
    * fatalna obsługa klienta

    MiejscowośćReda
  • ~Tymek / 2019-07-07 21:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez pierwszy rok było bardzo ok, transfer 30-40Mb, ale od paru miesięcy jest dramat, góra to 1 Mb/s.
    Dobrze, że umowa się kończy, ale alternatywy za specjalnie nie wiedzę. Chyba powrót do Neostrady do 20 mb...
    Szkoda, początki były obiecujące
    Zalety-dobrze działał w 2018
    Wadyżenujące obecnie parametry łącza
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Aron / 2019-07-06 20:02
    Ocena: 4.75 / 5
    Krótko i bez zbędnych komentarzy:
    https://www.speedtest.net/result/8395882330.png
    I to w godzinach największego obłożenia sieci (sobota wieczorem) - niczego mi więcej do szczęścia nie trzeba, a wierzyć w opinie ludzi, którzy piszą, że pozytywy są pisane przez pracowników T-Mobile, to jak zaufać niewidomemu podczas biegu po polu minowym - cóż, jeśli ktoś nie potrafi zrozumieć na jakiej zasadzie działa LTE, to i najlepsza antena mu nie pomoże. A jeśli ktokolwiek nie ma o tym pojęcia, a chciałby mieć jak najlepszy sygnał i prędkości to odsyłam do bez-kabli, albo elektrody - tam są specjaliści, którzy chętnie w tym pomogą.
    ZaletyPrędkości, cena.
    WadyPóki co nie znalazłem.
  • ~Wojtas / 2019-07-03 19:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Opinię wydaję na podstawie 10 miesięcznego korzystania z usługi "internet domowy" tmobile. Początkowo tj. ok. 14 dni wszystko działało bez zarzutów. Później było coraz gorzej prędkość internetu spadała , łącze było mniej stabilne, wysoki ping. Teraz cudem jest otrzymanie wyników pobierania na poziomie 15 mb/s , od godziny 18 są to często 2-4 mbit , a po godzinie 20 często się zdarza 0.1 - 0.5 mbita. Internet który stwarza realne problemy z korzystaniem ze stron www nie pisząc o oglądaniu filmów online czy pobieraniu czegokolwiek. Ocena po 10 mcach to 2 w 6 stopniowej skali. Z pewnością bym już go nie wziął.
    Wadyszybkość pobierania, stabilność łącza, wysokie pingi
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Wojciech / 2019-07-03 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga. Bez mojej wiedzy T-mobile włączyło mi dodatkowe usługi premium - płatne, na abonamencie. Podniosło to abonament o 100%. Jak to jest możliwe, ja tego nawet nie wiedziałem, że takie coś istnieje i do czego to służy? Włączajcie blokadę usług dodatkowo płatnych.
    Mam antenę zewnętrzną, godz. 7.30. PING ponad 100, pobieranie 0,8 -1,9 Mb/s, wysyłanie 3-5 Mb/s.
    Nie kupujcie tego internetu, nie wierzcie w te wspaniałe opinie bo pewnie są pisane przez pracowników T-mobile.
    Zaletybrak
    Wadywszystkoi co możliwe
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Dariusz / 2019-07-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie firma w ofercie przedstawiajacej zakup internetu na firme nikt nie wspomnial ze po 13 racie za internet opłata dochodzi dodatkowa niby za router banda oszustów z 30 zł zrobiło sie 72 miesiecznie nikomu juz tej firmy nie polece
    ZaletyBrak przy koncu miesiaca są problemy i scina sie a miało byc bez limitu
    WadyOszusci
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
  • ~kuba / 2019-06-18 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny internet. Nie polecam !!! Prędkości potrafia spasć do 0.1 mb/s. a t mobile twierdzi ze to nie ich wina. Mam full zasięg. Internet dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2019-06-16 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dno nie wiem jaki "geniusz" wpadł na pomysł stworzenia czegoś takiego ale powinien stanąć przed sądem za oszustwo dokonane na takiej ilości ludzi. Jak ktoś sobie mieszka w centrum Warszawy i ma nadajnik pod nosem to może i będzie szczęśliwy, ale jeśli nie mieszka w mieście wojewódzkim to jedyne co otrzyma to pieniądze wyrzucone w błoto i zszargane nerwy. Ta pazerna firma powinna otrzymać wyrok od UE na ładne odszkodowanie dla ludzi, których oszukali tym swoim "świetnym internetem", za którego reklamę tak usilnie płacą żeby ten syf się sprzedawał.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Filip_PL / 2019-06-16 00:03
    Ocena: 4.75 / 5
    Prędkość internetu zgodna z umową!
    Przy prędkośći do 60mb/s na speedtest.net wychodzi ping 15-22 ms, 74-83 mb/s pobierania
    Polecam
    ZaletyNiezawodność usług
    Bardzo szybka konfiguracja routera
    5GHz w routerze
    Nielimitowany internet
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2713
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347