Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2084 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtas / 2019-07-03 19:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Opinię wydaję na podstawie 10 miesięcznego korzystania z usługi "internet domowy" tmobile. Początkowo tj. ok. 14 dni wszystko działało bez zarzutów. Później było coraz gorzej prędkość internetu spadała , łącze było mniej stabilne, wysoki ping. Teraz cudem jest otrzymanie wyników pobierania na poziomie 15 mb/s , od godziny 18 są to często 2-4 mbit , a po godzinie 20 często się zdarza 0.1 - 0.5 mbita. Internet który stwarza realne problemy z korzystaniem ze stron www nie pisząc o oglądaniu filmów online czy pobieraniu czegokolwiek. Ocena po 10 mcach to 2 w 6 stopniowej skali. Z pewnością bym już go nie wziął.
    Wadyszybkość pobierania, stabilność łącza, wysokie pingi
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Wojciech / 2019-07-03 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga. Bez mojej wiedzy T-mobile włączyło mi dodatkowe usługi premium - płatne, na abonamencie. Podniosło to abonament o 100%. Jak to jest możliwe, ja tego nawet nie wiedziałem, że takie coś istnieje i do czego to służy? Włączajcie blokadę usług dodatkowo płatnych.
    Mam antenę zewnętrzną, godz. 7.30. PING ponad 100, pobieranie 0,8 -1,9 Mb/s, wysyłanie 3-5 Mb/s.
    Nie kupujcie tego internetu, nie wierzcie w te wspaniałe opinie bo pewnie są pisane przez pracowników T-mobile.
    Zaletybrak
    Wadywszystkoi co możliwe
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Dariusz / 2019-07-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie firma w ofercie przedstawiajacej zakup internetu na firme nikt nie wspomnial ze po 13 racie za internet opłata dochodzi dodatkowa niby za router banda oszustów z 30 zł zrobiło sie 72 miesiecznie nikomu juz tej firmy nie polece
    ZaletyBrak przy koncu miesiaca są problemy i scina sie a miało byc bez limitu
    WadyOszusci
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
  • ~kuba / 2019-06-18 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny internet. Nie polecam !!! Prędkości potrafia spasć do 0.1 mb/s. a t mobile twierdzi ze to nie ich wina. Mam full zasięg. Internet dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2019-06-16 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dno nie wiem jaki "geniusz" wpadł na pomysł stworzenia czegoś takiego ale powinien stanąć przed sądem za oszustwo dokonane na takiej ilości ludzi. Jak ktoś sobie mieszka w centrum Warszawy i ma nadajnik pod nosem to może i będzie szczęśliwy, ale jeśli nie mieszka w mieście wojewódzkim to jedyne co otrzyma to pieniądze wyrzucone w błoto i zszargane nerwy. Ta pazerna firma powinna otrzymać wyrok od UE na ładne odszkodowanie dla ludzi, których oszukali tym swoim "świetnym internetem", za którego reklamę tak usilnie płacą żeby ten syf się sprzedawał.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Filip_PL / 2019-06-16 00:03
    Ocena: 4.75 / 5
    Prędkość internetu zgodna z umową!
    Przy prędkośći do 60mb/s na speedtest.net wychodzi ping 15-22 ms, 74-83 mb/s pobierania
    Polecam
    ZaletyNiezawodność usług
    Bardzo szybka konfiguracja routera
    5GHz w routerze
    Nielimitowany internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Remike / 2019-06-14 13:12
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie rozumiem narzekań ludzi na ten internet. To nie jest takie proste jak w sloganach reklamowych "podłączysz i korzystasz", niestety, ale tutaj potrzeba nieco wiedzy na temat działania pasm LTE, BTS, oraz wskazań RSRP, RSRQ, RSSI i SINR, a także mnóstwo cierpliwości na testowanie różnych agregacji. Ja po niemal 2 tygodniach szarpania się z podłączeniem zestawu w taki sposób który umożliwiałby mi komfortowe korzystanie z internetu, wreszcie mam prędkości w jakie celowałem. Wymagana była do tego antena zewnętrzna na pasma 1800-2600 MHz, ale aktualnie jestem już usatysfakcjonowany prędkością połączenia. Czasami zdarzają się drobne spadki, ale to tylko LTE - można wybaczyć.
    Wynik speedtest:
    https://testmy.net/njWqJE~72.1M87nxHis.png
    Od niemal 2 lat nie mam żadnych problemów z połączeniem, ani lejków, a jestem nałogowym graczem, więc zużycie mojego internetu w niektórych miesiącach sięga nawet 2 TB/30 dni. Wiem, że skoro mi działa, to nie musi od razu działać każdemu, ale po komentarzach tutaj wnioskuję, że niektórzy maja takie właśnie okrojone myślenie. Póki co jestem zadowolony z działania i oby tak dalej.
    ZaletySzybkość, cena, obsługa klienta
    WadyCzasami zdarzają się spadki prędkości, ale to wina bardziej obciążonego BTS niż operatora.
    MiejscowośćNysa
  • ~Marcin / 2019-06-13 19:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Kiedy zawierałem umowę wszystko działało świetnie,
    Obecnie parametry łącza internetowego są 10krotnie niższe.
    Mam najwyższy plan - do 60Mb/s a realny transfer to 6 Mb/s pobierania.
    Wysyłanie obecnie ma takie straty pakietów, że speedtest nie podaje wyniku.
    Połączenie jest zrywane co 10 minut całkowicie.

    Obsługa jest miła jednak zupełnie nie jest pomocna.
    Zlecenie techniczne, które otworzyłem rok temu nadal nie zostało zamknięte.
    Odpowiedź - "mamy problemy z nadajnikiem" jest najczęstszą informacją, która jednocześnie nic nie znaczy. Nie jest to problem odległości bo nadajnik jest na mojej ulicy.
    Wygląda to na sprzedaż przekraczjącą przepustowość nadajników.

    Zaproponowali mi upust na 3 miesiące za wadliwe połączenie,
    w wysokości 30 procent, jednak takie łącze nie jest warte nawet 10zł.
    ZaletyKulturalne osoby w obsłudze Klienta
    WadyWysokie opóźnienie, niestabilność łącza, częste utraty połączenia, niskie transfery, mało pomocny dział techniczny
    MiejscowośćWrocław
  • ~K.K. / 2019-06-10 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam. Mam wieczne problemy z internetem. Zero pomocy, wielokrotnie dzwoniłem i nie rozwiązano problemów
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Złodzieje / 2019-06-07 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma.
    Złodziejska firma.
    Złodziejska firma.
    Złodziejska firma.
    Złodziejska firma.
    ZaletyKoncząca się umowa.
    WadySzkoda słów by opisać tą firmę i jej usługi.
    MiejscowośćKraków
  • ~Zbigniew / 2019-06-05 20:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Jak dla mnie jest ok. Wprawdzie mam antenę ale nadajnik oddalony o 6,25 km według bts.
    łącze stabilne transfer nigdy nie spada poniżej 35 mb standardowo ok 45-48 mb ping na poziomie 25-30 w grach max do 65 dochodzi.
    MiejscowośćSławków
  • ~michal / 2019-06-02 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny internet. W okresie wszystko działa a później jest masakra !!!. Użytkownicy którzy polecają kupić antenę to uświadamiam że mam 5 kresek lte +. Testowałem kilkanaście nadajników wszędzie jest tak samo. Nie polecam prędkości po okresie testowym w okolicach 2 - 5 mb/s (wykupiona opcja do 60). NIE POLECAM !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ablator / 2019-05-30 19:35
    Ocena: 4.50 / 5
    Od kilku miesięcy korzystam z usługi na routerze ZTE .
    Większość czasu podróżuję i zabieram modem ze sobą.
    Nie mam żadnych problemów z Internetem.Prędkość na speedtesie czasami mam 50 Mb/s mino ż usługę mam do 20.

    Dzisiaj zakupiłem kolejną umowę tym razem z modemem Huawei włożyłem sim i działa na pełnej prędkości ale to centrum Łodzi i do nadajnika pewnie parę metrów.

    jeżeli chodzi o okolice Łodzi (20 km) router w domu - zasięg słaby 2-3mb/s pomimo że telefon full zasięg a router na zewnątrz 2 kreski zasięgu 10-12 mb/s stałe.
    osoby piszące opinie na 100 % biorą modem Tmobile do miejsc gdzie pewnie nie ma nawet zasięgu telefonu i oczekują 60 mega.
    Kupcie porządne anteny jak mieszkacie na zadupiu ściągnijcie LTE Watch i skonfigurujcie prawidłowo a będzie śmigało na 100 % na pełnej prędkości .Jestem tego pewien bo mój znajomy który mieszka na zadupiu że tylko na dachu jest zasięg gsm podłączył anteny i ma full 60 mega i korzysta teraz z rozmów WIFI.
    Zaletydziała od pół roku ok
    Wadyproblem z prawidłową konfiguracją, żeby złapać na stałe full prędkość
  • ~Czop / 2019-05-29 19:48
    Ocena: 2.25 / 5
    #tomasznolimit Rozmowy głosowe zwykle działają. Internet niekoniecznie. Przeciążona sieć i syndrom wyparcia
    ZaletyRozmowy głosowe zwykle działają
    WadyPrzeciążona sieć i syndrom wyparcia
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Filipas / 2019-05-22 21:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam ten internet parę miesięcy. Bywały gorsze dni ale na ogół było dobrze. To co się dzieje przez ostatni miesiąc to jest jedna wielka kpina. W godzinach od 16 do 23 nie da sie zrobić kompletnie nic. Nie mówię nawet o graniu. NIE POLECAM !!!!
    ZaletyNaprawde dobra prędkość w godzinach, w których większość osób nie korzysta z internetu
    Wadywysoki ping nie da się nic zrobić
    MiejscowośćŚrem
  • ~Luke / 2019-05-21 22:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Zaledwie 2 dni po zakończeniu okresu testowego prędkość spadła do 1 mega ze średnio 35-55. To jest jawne oszukiwanie ludzi. Można dać się nabrać, nie przeczytać umowy ale mieć te 10-15 przy umówię na 60 a nie 1 słownie: jeden megabit. Nie dajcie się nabrać na reklamy i opinie sprzedawców. Jeżeli nie macie dostępu do internetu na kablu lepiej korzystać z komórki jako routera i zaoszczędzić 1200zl na umówię na ten denny internet domowy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćStary Toruń
  • ~Mariusz / 2019-05-21 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Po tym kiedy poinformowałem, że nie podpiszę aneksu prędkość spadła i kilka razy dziennie internet jest wyłączany. Żenada!!!
    Zaletyod kwietnia 2019-brak
    Wadyawarie, prędkość, jakość.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Piotr / 2019-05-21 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja w T-Mobile przez pół roku poleceniem zapłaty płaciłem za nieistniejący już numer - jedną z umów wygasła ale faktury wciąż były przysyłane mimo zatwierdzonej zawczasu rezygnacji. To było jeszcze gdy faktur w T-Mobile opłacałem cztery. Teraz jedną z dwóch ostatnich umów dobiega końca z tym miesiącem i dowiaduje się, że trzykrotnie wcześniej przyjęte i potwierdzone zgłoszenie rezygnacji na ten numer... Nie miało miejsca, więc znów wystawialiby mi faktury za umowę z którą dobiegła końca i z której zrezygnował. W sierpniu 2017 roku jeden z numerów internetowych zaczął zachowywać się dokładnie jak opisujesz to wyżej. No nie dało się z tego numeru normalnie korzystać za dnia, jedynie nocą. Przez 1,5 roku mamiono mnie globalna awarią, wiadomościami z działu technicznego, że problem został rozwiązany a nie zmieniało się nic. Ostatecznie uznano reklamacje na ten numer i "ze względu na fatalną jakość świadczonych usług" przyznano mi rabat... W wysokości... UWAGA... 5zl - PIĘCIU POLSKICH NOWYCH ZŁOTYCH. Pięć złotych, przez trzy miesiące. Łącznie zafundowano mi paczkę fajek za to, że przez 1,5 roku musiałem płacić za usługę z której nie byłem w stanie korzystać. Tutaj nie pomagały zmiany lokalizacji ani sprzętu. Jeden z konsultantów któregoś dnia przez telefon przyznal mi, że btsy są przeciążone od dłuższego czasu w moich okolicach, oni sobie zdają z tego sprawę, ale nie planują póki co nic z tym robić. Umowa na ten numer kończy mi się w połowie przyszłego miesiąca, a internet zaczął na powrót działać miesiąc temu. Z 2 letniej umowy, z usługi dało się (optymistycznie wliczając najbliższy miesiąc) przez 5 miesięcy. Pomine już szczegóły innych "historii" z siecią : zatajanie detali przy podpisywaniu umów przez konsultantów, obiecywanie prezentów których nigdy nie dostałem (tzw starbox kilka lat wstecz) czy nierealizowanie telefonicznie przyjętych dyspozycji co może narażać na dodatkowe koszta NIGDY WIECEJ T-MOBILE
    ZaletyMoje umowy dobiegają końca
    WadyBrak mi słów
    MiejscowośćŁomża
  • ~marwyk / 2019-05-21 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Obsługa to dno. Zrobienie cesji to coś niemożliwego do wykonania
    MiejscowośćKraków
  • ~Sławek / 2019-05-20 09:28
    Ocena: 2.00 / 5
    dokupiony do cyklicznej usługi Internet 1,5 GB wyłączył się o 00:00
    cykliczny pakiet wyłączył się również o 00:00
    od 03:00 do 07:38 monitorowałem ustawicznie włączenie opłaconej z góry usługi cyklicznej
    i nie zostały pobrane środki z konta
    07:38 łączę się z KONSULTANTKĄ z żony telefonu, bo w moim nie ma włączonego pakietu
    podniesionym głosem dostaję info, że mam włączony /nagle/ pakiet, pomimo iż na moim ekranie
    miboa pokazuje coś przeciwnego: niepobrane środki, niewłączony pakiet
    KONSULTANTKA NADAL PODNOSI GŁOS NIEUPRZEJMIE INFORMUJĄC< ŻE ESEMESY PRZYCHODZĄ PO ÓSMEJ
    składam reklamację na 7 h 38 min bez dostępu do INTERNETU, nadal krzyczy na mnie KONSULTANTKA
    składam z uporem maniaka drugą reklamację na KONSULTANTKĘ, która wg mnie nie nadaje się do tej pracy, KONSUTLANTKA kończy rozmowę śmiejąc się ze mnie


    KONSULTANTKA ŚMIAŁA SIĘ ZE MNIE O KRZYCZAŁA NA MNIE
    /nie potwierdziła przyjęcia 2-ch reklamacji/

    pss/./; oczywiście bywają też niesamowici konsultanci, przeważnie faceci, którzy załatwiają niedociągnięcia swoich koleżanek i np.: wyłączają blokady , które weszły z tzw automatu

    ale o tym innym razem
    i o tym jak w formularzu logowania do miboa znalazło się oczko podglądu wpisywania jednorazowego hasła do logowania

    do kontaktu:

    Sławek savikolero@o2.pl


    Zaletydarmowy dostęp do yt i pilot
    Wadycena dokupienia 1GB danych do pakietu 5x drożej niż w VM
    MiejscowośćGrodków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016