Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2084 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ArekPuławy / 2017-08-18 21:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam LTE bez limitu na 3 lata (nie wiem jak to wytrzymam).

    Przyznaje...te magiczne prędkości mnie skusiły, ale są one tylko na papierze.
    Rano 2MB down / 5 up
    Wieczorem / Noc 0,5 down / 1 up

    To jest granda, śmiech na sali.

    Chciałem szybki internet do oglądania meczy w ace stream...do youtuba...
    A z tym netem to nie idzie płynie obejrzeć czegokolwiek...

    Oby Was poskręcało
    Zaletyjest
    Wadyprędkości
  • ~Ares / 2023-05-21 00:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia ciągle zwalnia obsługa klienta nic nie robi aby naprawić problem
  • ~attacker / 2010-09-26 21:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Parametry :
    a)prędkość- mi wystarcza(około 80kb/s) - gorzej z pingiem
    b)limit pakietu- mam 8gb - to zdecydowanie za mało.Na youtubie muszę patrzyć co chwilę ile siedzę.

    Obsługa klienta :
    a)kłamcy(bla,bla,bla-będzie działać znakomicie,tratata)
    b)bez wiedzy o blueconnect'cie , dla przykładu:
    Rodzice dzwonili do biura obsługi, w sprawie psucia komputera i jego lagowania oraz braku informacji o ilości pozostałego transferu.Jeśli chodzi o transfer wyjaśnili.A jeśli chodzi o psucie odpowiedzieli:
    To wina komputera lub systemu.HA!Miałem to na 3 kompach.(1 pc i 2 laptopy).1 pc był stary więc tu nie będę komentować.1 laptop zepsuło kompletnie, zaczęło się zawiech podczas podłączania a skończyło na spaleniu kilku cennych przdmiotów w środku.Obecnie mam laptop ,który mimo,że się nie spalił to już musiałem przeinstalować system, bo internet doprowadził go do stanu "kalectwa".A systemy miałem 3(windows xp, inny xp, i windows 7) i na każdym był inny poważny problem.

    Niezawodność - opisałem powyżej:P

    Cena :
    a) biorąc pod uwagę transfer jest śmieszna(w sensie ogromna) - 69 zł (około) za 8gb

    Mógł to jeszcze opisywać całymi godzinami, ale szkoda czasu.
    ZaletyW niektórych miejscach znośna prędkość
    WadyPING, transfer, obsługa, kłamstwo reklamowe, wadliwe modemy, psucie kompa, zasięg, cena itp,itd
    około 3 lata, do marca 2011, za 100zł.
  • ~avoskyy / 2021-02-02 20:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet to istna porażka, problemy są zdecydowanie po stronie operatora. Prędkość pobierania wacha się między 50-100Kb/s chociaż Internet ma być "nielimitowany" do 20Mb/s. Jeśli chodzi o ping, to jest on całkiem znośny, lecz nie zawsze stabilny. Po kontakcie z operatorem dowiedziałem się, że firma ma duże obciążenia i problemy techniczne, chociaż nikt mnie o tym wcześniej nie powiadomił. Zdecydowanie nie polecam korzystać z tej oferty, ponieważ jest to najzwyklejsze oszustwo.
    Zaletybrak
    Wadystrasznie wolne pobieranie, ping jest niestabilny, brak wiadomości o obciążeniu ze strony T-mobile,
    MiejscowośćŚlask
  • ~Aziza / 2011-02-06 14:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Zrywa połączenie, prędkość 7,2 to czysta fantazja. Po przekroczeniu limitu pobranych GB kiedyś wywyłali sms-a, teraz nawet nie raczą tego robić - po prostu tak zwalnia, że nie można wejść na żadną stronę. Czasem mam wątpliwości, czy naprawdę przekroczyłam limit, bo np. niewiele albo nic nire ściągałam - więc dzwonię z zapytaniem co sie dzieje, ze nie mog sie pęołączyć - zawsze otrzymuję odpowiedź, że u nich jest wszystko OK, a wina na pewno leży po stronie mojego kompa (pewie wirusy albo coś w systemie). Raz uwierzyłam - oddałam kompa do serwisu celem sprawdzenia - okazało sie, że wszystko jest w porządku, żadnych wirusów - ale musiałam za serwis zapłacić. Mam też mozliwość połączrnia się z netem z innej sieci - dziwne, ale w tym samym czasie kiedy Blueconnect nie działa (rzekomo z winy kompa a nie ERY) - z tej innej sieci połączenie mam bez problemów... Więc o co tu chodzi????
    Zaletybrak
    Wadyopisane wyżej
  • ~Bartek / 2019-12-25 19:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem użytkownikiem internetu T-Mobile od dłuższego czasu często zdarza się że internet jest bardzo słaby i 10 minutowe filmiki na YT w niskiej jakości ogląda się 20 minut oprócz tego w grach występuje bardzo wysoki ping, a strony internetowe długo się ładują gdy ktoś chce skorzystać z internetu inne urządzenia które są z nim połączone muszą być wyłączone bo inaczej nie da się rady nic sprawdzić w ostatnich tygodniach internet jest tragiczny.
    ZaletyOd czasu do działa normalnie
    WadySłaby zasięg i wolny internet
    MiejscowośćChwalibożyce
  • ~blĄdynka / 2022-04-14 01:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeśli chodzi o LTE tej Sieci w Kołobrzegu, to rządzi tu jedynie: Polityka Nadsprzedaży Pasm! Co to znaczy - tak po ludzku?..
    Otóż na jednym BTS-ie (nadajniku) zaprojektowanym/postawionym do w miarę "rzetelnej" obsługi (przykładowo) 1000-ca Klientów na danym obszarze, upakowane jest 3000, 5000 albo i więcej Osób/odbiorników. Mało tego - dalej w tym i tak "biednym" Internetowymi możliwościami obszarze zawierane są kolejne umowy!
    Niemiecka precyzja dojenia Ludzi z kasy!
    Jakakolwiek oferta Internetu LTE pod jakimkolwiek tytułem: do XYZ Mb/s = = = 2-5 Mb/s! Pamiętajcie o TYM! Ni hu-hu z Netflixa! I to nawet przy użyciu (drogich) zewnętrznych anten kierunkowych! Możecie sobie coś tam raptem na sRajFonach pogapić przez te Okno Na Świat i tyle!
    Do BTS-a eNBID-342803 (komin byłej mleczarni przy Św. Wojciecha) mam 800 m. Siła sygnału z nadajnika (RSRP) -92dBm, ale jego jakość (RSRQ) to -18dB do -21dB. Dość.....
    PATOLOGIA i WYŁUDZENIA!
    ZaletyMiasto w którym żyję
    WadyT-Mobile
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Damian / 2023-05-15 12:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna prędkość internetu, praktycznie codziennie przerywa, nie da się połączyć. Faktyczna prędkość to może 10% tego co podaje sieć. Problemy można zgłaszać na infolinii, po czym otrzymuje się SMS że "problem rozwiązany", jednak nic się nie zmienia. Omijać szerokim łukiem tego dostawcę.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~damian 12345 / 2009-02-20 10:12
    Ocena: 1.25 / 5
    mam bluocenneta 2 miesiące chodził strasznie wolno ale jeszcze dawało sie cos zrobic od 2 dni przestał praktycznie wcale nie chodzi zeby otworzyła mi sie strona musze czekac nawet do 5 minut ?
    czy wy terz tez tak macie ze są takie dnie za praktycznie wcale niechodzi a potem juz troche lepiej ?
    Zaletyniema zadnych
    Wadycały bluconecct
    2 miesiące za 60 zł
  • ~Daniel / 2020-06-02 11:03
    Ocena: 1.25 / 5
    30 Gb na miesiąć z max prędkością 10 MB/s za 40 zł miesięcznie?! I na dodatek często go nie ma
    Zaletybrak
    Wadycena
    prędkość
    MiejscowośćMełgiew
  • ~Daniel / 2023-06-20 13:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet + telewizja IP.
    Z reklam i obsługi klienta wiedziałem że:
    można nagrywać programy w Ich chmurze, można cofnąć program i obejrzeć go do 7 dni wstecz
    KŁAMSTWO !
    można nagrać tyko to na co pozwolą, cofać podobnie, nawet wiadomości nie da się cofać bo jakaś polityka praw autorskich!!!
    Ta oferta to paranoja i powinien się tym zająć rzecznik praw konsumenta !!
    Internet światłowodowy i podobno najlepszy ruter - syf po prostu syf !!
    Internet osiąga najwyżej 25% wykupionej prędkości i to nawet na Ich programach do testowania.
    Obsługa klienta jest płatna pomimo tego że mam telefony w T-mobile i taryfę za darmo połączenia krajowe sms i mms ale nie do nich - do nich jest płatne choć to krajowy numer sieci komórkowej należącej do T-mobile!!
    Router zawiesza się regularnie 2 do 3 razy na dobę
    Telewizję IP chciałem bo satelitarna przerywała gdy pada deszcz, teraz przerywa bo tak i już.
    Jakość miała być 4k i może jest ale kodeki jakie stosują powodują że na ekranie jest syf w 4k a nie obraz.
    Kompresja i dekompresja powoduje 'słoje w obrazie' i nie umywa się do jakości 4K z satelity czy Youtube.

    MiejscowośćKępno
  • ~Davestos / 2024-02-27 16:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Od tygodnia posiadam umowę internetu mobilnego 5g wraz z routerem... niestety od równego tygodnia nie ma możliwości połączenia z internetem... mimo zgłaszania na infolinii problemu nadal nie posiadamy połączenia. Pracownicy nie wiedzą co się dzieje i proponują bzdurne rozwiązania problemu typu reset routera. Szykuje się reklamacja.
    Zaletybrak zalet
    Wadynie działa
    MiejscowośćKatowice
  • ~Dawid / 2020-03-31 22:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat jedyna pora gdzie można w coś pograć jest godzina 3 w nocy. W innych przypadkach z internetu praktycznie nie da się korzystać, dno, dno i jeszcze raz dno !
    ZaletyTotalny brak
    WadyWszystko
    MiejscowośćTorun
  • ~Dawid / 2021-02-11 10:51
    Ocena: 1.25 / 5
    internet srasznie żle działa i się zacina strona nie może się załadować gry działaję że mam 1500 ms pingu
    Zalety-------
    Wadynie działa prawidłowo
    MiejscowośćKalinowo
  • ~dieXon / 2020-03-27 14:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet na rynku! z tego nie da się korzystać!
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćSompolno
  • ~dymek2 / 2008-11-14 18:08
    Ocena: 1.25 / 5
    mam pytanie jaką macie prędkosc przy pobieraniu jakiegos pliku???
    3 miesiące
  • ~easy_maniek / 2008-08-06 14:22
    Ocena: 1.25 / 5
    parametry:ocena 1-powoooooolny jak żółw
    obsługa klienta:ocena 1-olewają klienta i uważają,że złapali "jelenia"
    niezawodność:ocena 1-ciągłe problemy z połączeniem,często się rozłącza
    cena:ocena 2-niezbyt drogi,są tańsze i szybsze
    Po zakończeniu umowy NA PEWNO JĄ ROZWIĄŻĘ!!!
    Zaletybrak" uwiązania do kabla"
    Wadypołączenie bardzo poooooowoooolne,często się rozłącza,koliduje (gryzie się) z niektórymi programami antywirusowymi (Kasperski 7.0)
    od lutego 2008 ,za 1zł
  • ~Edi / 2022-06-07 11:48
    Ocena: 1.25 / 5
    płacę za 90 Mb/s a dostaje 0,5 do 15 i do tego trzeba go co godzinę restartować bo inaczej nie działa i przy każdym rachunku ostrzeżenie że nieopłacenie rachunku w terminie spowoduje odebranie rabatów.nikt z tym nic nie zrobi? w tej firmie nie jest się klientem tylko frajerem bo sprzedają fikcje.nie mam zdrowia ani środków żeby się z nimi sądzić.brak słów.
    Zaletypo zamówieniu blyskawiczna dostawa sprzętu
    Wadynajczęściej nie dziala
    MiejscowośćPoznań
  • ~Emcio / 2009-07-20 13:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez pól roku było w miarę git....
    potem coraz gorzej a teraz rozłącza się co parę minut.!
    kompletna kicha!....
    jeszcze mam rok umowy i rok kompletnego załamania.....:(((((((((((
    Zalety
    Wadyza mało miejsca xD
  • ~emka / 2019-07-28 12:53
    Ocena: 1.25 / 5
    We wrześniu 2018 r. skorzystałam z oferty internetu dla firm od T-Mobile po rozmowie z miłą panią, która skontaktowała się ze mną w tej sprawie. Moja praca wymaga stabilnego łącza (dużo korzystam z internetu, w tym z wielu baz danych online). W rozmowie zaznaczałam to kilkakrotnie. Nie potrzebuję jakichś kosmicznych prędkości, nie wymagam cudów, ale łącze musi być stabilne. Otrzymałam zapewnienie, że tak rzeczywiście będzie. I było. Przez miesiąc. Pingi na poziomie 100ms, transferów już nie pamiętam, ale w zupełności mi to wystarczało. Potem zaczęły się problemy. Internet zaczął się rwać, pingi skoczyły do 5000ms, transfery umarły niemal całkowicie. W praktyce oznaczało to, że internetu nie mam przez większość dnia. Zgłosiłam reklamację, a w odpowiedzi pan powiedział mi, że jak chcę, to mogę sobie kupić antenę wzmacniającą sygnał. Tyle że moim zdaniem laika to nic nie da, bo np. we wczesnych godzinach porannych jest świetnie, w ciągu dnia kiepsko, a wieczorem (tj. od ok. 17:00 do 23:00), kiedy to sieć zapewne jest najbardziej obciążona, nie odpalają mi się nawet najprostsze strony internetowe i wywala mnie z baz danych. W weekendy da się korzystać z połączenia jedynie rano. Jest to więc kwestia przeciążonego BTSa, a nie słabego sygnału, który do mnie dociera. BTS mam w odległości ok 1 km, w niby super zasięgu. Poprosiłam jednak o zgłoszenie problemu do działu reklamacji, i po paru dniach otrzymałam odpowiedź, że problem został sprawdzony i po stronie T-Mobile nie wykryto żadnych uchybień. Co ciekawe, po tej interwencji internet nagle znów zaczął działać na przyzwoitym poziomie. Kilka tygodni temu jednak problem się powtórzył. Oto wynik Speed Testu w chwili obecnej: http://www.speedtest.pl/test/215747316. Zadzwoniłam ponownie z reklamacją, dostałam taką samą wiadomość, ale tym razem parametry sieci już się nie poprawiły. Niniejszym dołączam do grona osób wściekłych na tych oszustów. Czy jest na nich jakiś sposób? Chciałabym coś z tym zrobić, i jestem rozżalona, bo prowadząc własną działalność raczej nie będę miała czasu walczyć z biurokracją i ciągać się po UOKiKach. Jeżeli jednak ktoś wie, jak można to rozwiązać albo chociaż zareagować tak, żeby to poczuli, to proszę o informację. Na chwilę obecną ze swojej strony piszę tego posta, aby inne osoby nie dały się nabrać.
    Zaletybrak
    Wadykatastrofalnie niska szybkość i przepustowość, nieuczciwość operatora
    MiejscowośćWejherowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016