Tragiczny zasięg internetu oraz połączeń .
zgłaszałem to kilka razy ale w t-mobile mają to gdzieś .na mapie zasięgu jest pięknie pokazane że mam zasięg ale to jest nieprawda .najlepszy zasięg chyba w niemczech.w centrum polski go nie ma.
ZaletyInternet .zciągnięcie pliku 73mb.trwa ponad 30minut.to lte
WadyBrak zalet
Od 2005 jak to jeszcze była era
~Andrzej / 2019-07-30 15:52
Ocena: 1.50 / 5
Czytam komętarze i rozumiem że zostaliśmy wszyscy oszykani.
Jestem informatykiem i znam się na sieciach.
Pozytywy piszą ludzie którzy mają usługę 1-2 miesięcy.
Korzystam z T-Mobile Internet Domowy 60 Mbit/s od około roku.
Na początku było pięknie, momentami prędkość trzymała się 50-60 Mbit/s
Jednak z każdym miesiącem stawało się coraz gorzej i gorzej.
Ostatnie 2 miesiące prędkość utrzymywała się do 5 Mbit/s, a od tygodnia jest niżej niż 1 Mbit/s
Nie mogę oglądać Netflixa, Youtube. Gram bardzo rzadko, więc nie mogę się wypowiedzieć wiarygodnie, ale wiem że na początku można było normalnie grać CS GO, a teraz odpaliłem i ping był tak wysoki że mnie wywalało z serwera.
Obsługa klienta jest do niczego, odbijają sprawę jak piłeczkę pingpongową.
ZaletyBrak
WadyZ każdym miesiącem prędkość jest coraz niższa, na chwilę obecną utrzymuje się na mniej nić 1 Mbit/s
MiejscowośćHuta Żabiowolska
~Andrzej / 2020-03-02 18:36
Ocena: 1.50 / 5
W listopadzie 2019 przedłużyłem umowę w T mobile na internet 60 MBPS. Szybkość w wolne dni sobota niedziela dno
oto tylko kilka przykładów tj.8.02.20 pobieranie 0,39,wysyłanie 0,00 godz.21,47,dzień 23.02.20 godz.12,23 pobieranie 2,35 mbps wysyłanie 0,77 mbps,dzień 1.03.20 godz.17,26 szybkość pobieranie 0,74 wys.0,34 ,wydzwaniam zgłaszam problem i dostaję na drugi dzień odpowiedz sms od T mobile " Urządzenie nawiązuje połączenie i transmituje dane z odpowiednią prędkością dla wybranej technologii.Szybkość internetu nie jest wartością stałą,ponieważ jest ona uzależniona od aktualnego obciążenia sieci oraz poziomu sygnału w danej lokalizacji. Dziękujemy za zgłoszenie" takich odpowiedzi mam kilka za internet i telefony płacę ponad 240 zł . To jest moja ostatnia umowa z tym operatorem,
Zaletybrak
Wadypiątek,sobota i niedziela internet dno,cały czas się zawiesza.
MiejscowośćGryfice
~Andzej / 2019-07-22 22:38
Ocena: 1.50 / 5
Internet w telefonie od ponad 3dni traci zasieg przełacza na 3g
Predkosc pobierania zerowa
Wadysłaba predkość pobierania
niestabilny
MiejscowośćWarszawa
~Anonimowy (26712) / 2023-01-28 03:24
Ocena: 1.50 / 5
Speed Test okłamany !!!! Jedno urządzenie podłączone do internetu i internet nie wyrabia lagi nie da sie nic zrobić nie polecam bardzo. Najgorszy internet jaki może być nic nie wart. Jeżeli ktoś chce kupić dla siebie taki do grania odradzam !!!! Download 4.83mb/s Upload 1.04 Żałosne
MiejscowośćUście Gorlickie
~Anonimowy (26712) / 2023-01-28 03:24
Ocena: 1.50 / 5
Speed Test okłamany !!!! Jedno urządzenie podłączone do internetu i internet nie wyrabia lagi nie da sie nic zrobić nie polecam bardzo. Najgorszy internet jaki może być nic nie wart. Jeżeli ktoś chce kupić dla siebie taki do grania odradzam !!!! Download 4.83mb/s Upload 1.04 Żałosne
MiejscowośćUście Gorlickie
~ARCZII / 2021-05-03 16:31
Ocena: 1.50 / 5
najgorszy Internet(domowy) jaki kiedykolwiek w zyciu mialem od 2 tyg nie ma wgl Internetu a jak pojawi sie chwilowo to po 14 k pingu bardzo nie polecam obsluga caly czas mowi ze interet super dziala a problemy z Internetem mam juz od ponad roku cale szczęście ze w tym miesiącu kończy mi się z nimi umowa .
Zaletynie ma
Wadyping czasami nawet 100k
obsługa nic nie robi
interet nie nadaje sie nawet do ogl filmow na yt
MiejscowośćProszowice
~Arek Oława / 2017-10-02 16:40
Ocena: 1.50 / 5
Zainteresowałem się internetem domowym w T-Mobile .
skusiło mnie to że jest to nielimitowany internet i przez cały okres rozliczeiowy ma być do 20MB bez żadnych spadków lub ograniczeń . ograniczenia zaczęły się już po podłączeniu zestawu . Max który "wycisnąłem" z tego badziewia to 3,4MB . szkoda zachodu , dobrze że jest opcja testowania przez 30 dni i można zwrócić . NIE POLECAM .
Zaletyłatwość podłączenia i uruchomienia
Wadysłaby transfer , zrywa połączenie
korzystam od 16 dni
~arka gdynia / 2009-04-01 17:40
Ocena: 1.50 / 5
jest to gow..o ale jakos daje rade predkosc 3.6 to jest slabo musze z tym byc do 2011roku hehe
Zalety:::::(
Wady9999
2
~Artur / 2019-11-20 19:29
Ocena: 1.50 / 5
Dno, wieczorem prędkość z 19mb/s w trakcie dnia spada do 0,19 tłumaczenie że więcej osób korzysta brak pomocy z działu technicznego
ZaletyDo południa jest Ok
WadyKorzystanie wieczorem totalna porażka
MiejscowośćOlawa
~asdf / 2017-12-12 21:54
Ocena: 1.50 / 5
Wziąłem internet od nich na próbę, mimo full zasięgu i małych odległości prędkość oscylowała w moim rejonie około 1/3. Sprzęt zostało do nich zwrócony oczywiście w obowiązującym okresie. Na dzień dzisiejszy w październiku mam naliczony internet, w listopadzie faktura internet na kwotę prawie 300pln, w grudniu znowu naliczona opłata internetowa. Sprzęt trafił do nich ponad miesiąc temu na co otrzymałem potwierdzenie mailem. Miesiąc testowy wyszedł mi łącznie ponad 400pln z ratami sprzętu. Albo ja mam pecha albo mają tam niezły bałagan.
~Atol11 / 2022-07-25 22:32
Ocena: 1.50 / 5
Zwróciłem się z reklamacją do T-mobile, w sprawie niskiej transmisji danych (0,5 Mb/s) w moim Internecie mobilnym. Operator odpowiedział, że to moja WINA, bo korzystam z Internetu nie w jednym miejscu, czyli poza domem. Nie dowiódł tego, tylko AUTORYTARNIE stwierdził.!!!!!!!!!!!!
To skandal. Nigdy nic takiego nie mało miejsca, ale jak ja mam to dowieść, sokoro T-mobile, już wydal opinię, a ja mogę jedynie zaprzeczać i przekonywać, że to nie prawda.
Nie mam takiej mocy, ani urządzenia, które mogłoby to potwierdzić, nikt niema.
Ten przypadek wystąpił po wznowieniu umowy abonentowej, wcześniej, było OK, dlatego przedłużyłem. To jednak nie obchodzi T-mobile.
To wredne, szczególnie, że nie dali mi prawa odwołania, od ich decyzji.
NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOM|U, a sam, po zaskarżeniu tej decyzji, do Federacji Konsumentów, z niej zrezygnuję.
Zastanów się T-mobile, czy warto tak BEZMYŚLNIE niszczyć swoją Markę.
MiejscowośćOsina
~B / 2022-05-24 21:47
Ocena: 1.50 / 5
czasem okropnie muli, wstydu trzeba nie mieć, by za pieniądze takie usługi świadczyć
MiejscowośćGdańsk
~B / 2022-05-26 22:31
Ocena: 1.50 / 5
Co jakiś czas intenetu nie da się normalnie używać (prędkość znacznie poniżej 1Mbps), a pieniądze biorą,
toż to złodziejstwo ze strony tej firmy. Aż dziwne, że UOKiK się nimi jeszcze bardziej nie zainteresował za taką jakość usług.
MiejscowośćTrójmiasto
~B / 2022-05-28 19:21
Ocena: 1.50 / 5
Kolejny dzień tej komedii. Dziś prędkość poniżej 0.5Mbps. Żałosny poziom usługi. Odradzam kupowanie
internetu mobilnego T-mobile
MiejscowośćTrójmiasto
~balBla / 2019-03-05 18:37
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo słaby, na umowie 60mb w rzeczywistości 10-15 mb, a zasięg cały czas na maksa.
Zaletybrak
Wadyprędkość
MiejscowośćBiałystok
~Bambi / 2022-01-19 12:50
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo powolny prawie wcale nie odbiera pani z infolinii poinformowała mnie ze jest linia przeciążona i musieli zmniejszyć transfer żeby wogole mógł działać i maja mi zmniejszyć rachunek o 30zł kpina
MiejscowośćDzierzgonka koło Elbląga
~Bardzo dobry dostawca tmobile / 2021-01-10 23:16
Ocena: 1.50 / 5
Internet beznadziejny od paru dni nie da się nic zrobić ponieważ jest tak słaby
Prędkość przy pobieraniu 25kb do 1 Mb od paru dni jest masakra
ZaletyBrak
WadySłaby dostawca
MiejscowośćKoszalin
~bmo / 2023-05-17 15:29
Ocena: 1.50 / 5
W t-mobile robią klientów w hu.. sprzedali mi ofertę 5g która miała mieć pobieranie ok.200 ( centrum Lublina)i tak było prawie przez 3-4 mc ale problemy zaczeły się od grudnia 2022 bardzo dużo zwolnień oraz całkowity brak neta ,wiele wymian karty oraz podejrzenie wadliwego zestawu internet_5g_homeoffice po wielu rozmowach z działem technicznym sam t-mobile nie wiedział o co chodzi . Ja już wiem jeżeli modem jest włączony w tryb automatyczny lub only 5g to nie ma internetu mimo że modem pokazuje pełny zasięg 4g i 5g dopiero po wymuszeniu 4g ( tylko) internet powraca ale dużo wolniejszy. Co na to t-mobile ano nic nie widzą problemu że usługa za którą płacę czyli 5g nie działa a nie jest to powód do rozwiązania umowy generalnie cała rozmowa sprowadza się do problemu z mojej strony u nich jest ok .Nie byli zaineresowani sprawdzeniem problemu tylko od razu zamykamy reklamację z dopiskiem że jak coś do nich napiszę w tej sprawie to zostanie bez odpowiedzi.
Zaletybrak
Wadybrak sprzedanej oferty, tragiczny dział reklamacji
MiejscowośćLublin
~Bogdan / 2023-10-30 01:00
Ocena: 1.50 / 5
Witam.
Piszę aby zmotywować tych wszystkich którzy myślą o wzięciu światłowodu w T-Mobile.
Jestem użytkownikiem czegoś takiego i od samego początku rodzą się same problemy. Już na wstępie nie mogłem zapoznać się z umową gdyż do plików pdf dostarczano mi nieaktywne hasła do ich otwarcia. Potem był problem z podziałem pasm. Co z tego że router był dwupasmowy ( 2,4 i 5 GHz). Skoro żaden mój sprzęt nie rozpoznawał tej pierwszej częstotliwości. No po jakimś czasie poświęconym w biurze obsługi udało mi się ten problem ogarnąć. Ale to była chwila radości gdyż po pewnym czasie znów musiałem interweniować. Potem wynikł następny problem z zalogowaniem się do Portalu Moje WiFi T-Mobile. W umowie miałem odnotowany nr usługi i hasło nadane wstępnie przez operatora. Oczywiście jak zwykle coś musiało być do dupy. Nie mogło zabraknąć problemów w postaci hasła które było odrzucane przez system logowania. I znów dzwoń jak wariat... Wpierw miałem nadzieję że załatwię to szybko z pomocą czatu. Ale gdzie... Złudne nadzieje. Więc następnego dnia dzwonię do nich i przedstawiam swój problem. Mówię że chcę zalogować się pierwszy raz na tą stronę aby móc ustawić swój router według własnych potrzeb bo kanały na których pracują obie częstotliwości są przeciążone tak bardzo że na paśmie 2,4 GHz które już jest uwolnione i tak nie chce się logować część starszych urządzeń. Chciałem też zmienić hasło bo to obecne składa się z kilkunastu cyfr nie do zapamiętania. Nawiązuję rozmowę z panią, której przedstawiam problem tu opisany. Wyjaśniam że próbuję się zalogować z przeglądarki internetowej Google na laptopie i telefonie i że w obu przypadkach ciągle widzę dwie komendy: BŁĘDNE HASŁO oraz SESJA JUŻ WYGASŁA. Za każdym razem to się powtarza. Nadmienię że mam umowę na 2 lata ze światłowodem 600/100 i TV. Co do samego internetu też mogę mieć zastrzeżenia bo jego prędkość nie przekracza ⅔ jego nominalnej prędkości. Ale wracając do tematu: Pani mi mówi że ona nie jest władna nic z tym zrobić. Że muszę dzwonić sam na płatny nr telefonu do działu technicznego. Nawet ładnie mi to wysłała w mailu. Cytuję: Proszę skontaktować się z naszym działem technicznym pod numerem *7242, opłata to 2,46 PLN z VAT za minutę połączenia
Lub pod numerem 708 477 242 koszt połączenia 2,58 PLN z VAT za minutę połączenia.
No ku*wa! To ja w ramach umowy mam ponosić koszty za ich ewidentną winę?! Człowiek ma problem i należy się mu pomoc jak "psu buda" a oni jeszcze chcą wyłudzić pieniądze za kontakt z nimi i rozwiązanie problemu... To trzeba mieć tupet. "Chcesz żeby wszystko ci działało, to płać". Brak mi słów. Uwierzcie że po podpisaniu umowy z nimi ( T-Mobile ). Obudziłem się z ręką w nocniku. Dlatego osobiście nie polecam światłowodu od tego patooperatora dla którego jesteśmy tylko dojną i naiwną krową. Pomyślicie że mam jakąś obsesję. To poczytajcie więcej opinii o T-Mobile oraz porównajcie co oferują nam w Magencie. A co oferują np: swoim ( Niemcom ) czy też choćby Czechom. Zobaczycie jaka jest kolosalna różnica...
ZaletyOferta internetu światłowodowego
WadyCzęste awarie. Ignorancja obsługi. Brak profesjonalizmu.