Godzina około 14:00, sygnał dobry HSxPA, Poznań. Chodzi OK. !!! nie ściągam filmów,muzyki itp.!!! mam tylko sygnał HSxPA, testujci tylko na HSxPA !!! Na EDGE ma o wiele SŁABSZE parametry szybkości i nie wart robić testu !!! To internet dla kogoś kto mieszka w wielki mieście i nie napalił się na ściąganie mega danych oraz WIE co to jest MOBILNY INTERNET z LIMITAMI !!!
ZaletyDobry w wielkim mieście,mobilny, dla dojrzałych ludzi !!!
Wadynie kupujcie tego jak chcecie ogłądać PORNOLE,grać on-line itd.!!!!!!!!!
około 6-msc.
~Rafał / 2022-08-25 16:30
Ocena: 2.00 / 5
Z przyjemnością rozstałem się z firmą, z którą byłem od jej początku.
~Renata Smolska / 2008-10-30 13:25
Ocena: 2.00 / 5
wrażenie użytkownika złość wściekłość i niemoc.Tak durnych regulaminów serwisowych jeszcze nie spotkałam.Padł mój iCON225 ,wyświetlał komunikat że jest nie zarejestrowany.Poszłam z nim do punktu w którym go kupiłam w małym miasteczku Warszawa.Za nim bardzo miła [naprawdę] konsultantka uwierzyła że naprawdę się popsuł i robiła wszystko co w jej mocy żeby bydlaka naprawić minęło upojnych kilka godzin.Oczywiście zastępczego modemu nie mieli w całym małym miasteczku Warszawa.Zostałam bez okna na świat.Ach zapomniałabym przed oddaniem bydlaka pojechałam do informatyka żeby nie było wątpliwości że padł,bo do końca nie było pewności.Potwierdził modem się spierniczył.Jak długo będą naprawiać tego nie wiedział nikt.Po paru dniach wydzwaniania do punktu,w którym cały czas nie było zastępczego modemu postanowiłam zadzwonić do biura obsługi wszystkich naiwnych .Znów miła pani odesłała mnie tym razem do serwisu napraw.Zanim dodzwoniłam się do tego serwisu minęło kilka godzin bo wciąż przełączają na ogólną infolinię.Tym razem jakaś niedouczona i nie miła pani powiedziała żebym przyjechała do serwisu bo mają modem i dadzą na czas naprawy.No myślę dobra jest koniec mojej męki .Zrobię przelewy z którymi zalegam,odczytam pocztę,super.Jadę.No cóż kochani tu moje szczęście się kończy.Modem mają i mimo że mam świstek że tamten jest w naprawie to nie dadzą zastępczego.bo nie u nich oddałam do naprawy.Opadło mi wszystko do końca.Takie rzeczy to tylko w erze.Postanowiłam kupić teleon niech służy jako modem.No tak tylko bez oprogramowania o czym nikt nie raczył wspomnieć.Trzeba ściągnać ,ale jak bez internetu?No dobra poradziłam sobie.Ale to bydle nie działa.Po kilku telefonach do biura wszystkich naiwnych przeprowadzania bardzo skąplikowanych procedur nie udało się i już.Tym razem pojechałam do innego punktu przy okazij zapłacić fakturę za coś czego nie mam.Bardzo miły pan próbował podłączyć telefon ,przez USB się nie udało nie wiadomo dlaczego.Udało się przez bluetootha,ale tylko na jeden dzień,na drugi już nie chciał działać.Zwątpiłam .
Zaletyw niektórych punktach oddani pracownicy
Wadywszystko inne
miesiąc temu za 100pln
~Rooob / 2019-05-02 20:47
Ocena: 2.00 / 5
Zwykle jest ok. Ale jak sąsiedzi wrócą z pracy, to szybkość spada do 1 Mb/s. Na dzisiejsze standardy nie do przyjęcia.
ZaletyDość niska cena.
Czasem szybki.
PRZENOŚNY! :)
WadyNieoczekiwane wahania szybkości.
Niski (czasem) PING uniemożliwiający np. granie online.
MiejscowośćBielsko-Biała
~SAm34 / 2021-04-15 11:22
Ocena: 2.00 / 5
Internet niestabilny. Licznik zużycia danych z pełną prędkością kompletnie niewiarygodny. Zazwyczaj zużywałem mój limit (200 GB) w 14-16 dni. Teraz zeszło w 2 dni. Na infolinii mówią że wskazania są właściwe. W zeszłym miesiącu przy wskazaniu zużycia danych na poziomie 130GB nagle licznik się przerzucił na 200GB, kilka dni liczył normalnie by potem spaść nagle do zera. Miły Pan na infolinii podpowiedział mi, że może ktoś mi się do routera podłączył. Mieszkam w domu jednorodzinnym na uboczu. Wymawiam umowę.
MiejscowośćSuchy Las
~seniorsoft / 2010-07-26 20:21
Ocena: 2.00 / 5
Witam! Skorzystał z BlueConnect'a 2 lata temu, do dzisiaj w Poznaniu gdzie mieszkam mam dostęp tylko do EDGE, UMTS to ściema w tej sieci, podróżując po kraju tylko w SANOKU mogłem skorzystać z UMTSu. No i zdecydowałem rozwiązać umowę... robią problemy. Od ponad dwóch miesięcy bez skutku. Nie mogę rozwiązać umowy. Na umowie nie ma nr umowy pkt. 13 jest wydrukowany białym kolorem (paranoja). W końcu przyjęli wypowiedzenie i zablokowali mi dostęp do programu EraPremia, mimo iż wciąż mam opłacany abonament...
ZaletySuper obsługa podczas podpisywania umowy
WadyKompletny brak szacunku dla klienta który złożył wypowiedzenie... jak już się to uda
ponad 24 miesiące
~sip / 2014-04-25 19:03
Ocena: 2.00 / 5
marna siec słaby zasięg kontakt z boa a właściwie z konsultantami nie wszystkimi... to laicy nie polecam
Zaletynie długo kończy mi sie abonament
Wadyza duzo pisania o wadach
za długo za tak marną usługe
~Sławek / 2019-05-20 09:28
Ocena: 2.00 / 5
dokupiony do cyklicznej usługi Internet 1,5 GB wyłączył się o 00:00
cykliczny pakiet wyłączył się również o 00:00
od 03:00 do 07:38 monitorowałem ustawicznie włączenie opłaconej z góry usługi cyklicznej
i nie zostały pobrane środki z konta
07:38 łączę się z KONSULTANTKĄ z żony telefonu, bo w moim nie ma włączonego pakietu
podniesionym głosem dostaję info, że mam włączony /nagle/ pakiet, pomimo iż na moim ekranie
miboa pokazuje coś przeciwnego: niepobrane środki, niewłączony pakiet
KONSULTANTKA NADAL PODNOSI GŁOS NIEUPRZEJMIE INFORMUJĄC< ŻE ESEMESY PRZYCHODZĄ PO ÓSMEJ
składam reklamację na 7 h 38 min bez dostępu do INTERNETU, nadal krzyczy na mnie KONSULTANTKA
składam z uporem maniaka drugą reklamację na KONSULTANTKĘ, która wg mnie nie nadaje się do tej pracy, KONSUTLANTKA kończy rozmowę śmiejąc się ze mnie
KONSULTANTKA ŚMIAŁA SIĘ ZE MNIE O KRZYCZAŁA NA MNIE
/nie potwierdziła przyjęcia 2-ch reklamacji/
pss/./; oczywiście bywają też niesamowici konsultanci, przeważnie faceci, którzy załatwiają niedociągnięcia swoich koleżanek i np.: wyłączają blokady , które weszły z tzw automatu
ale o tym innym razem
i o tym jak w formularzu logowania do miboa znalazło się oczko podglądu wpisywania jednorazowego hasła do logowania
do kontaktu:
Sławek savikolero@o2.pl
Zaletydarmowy dostęp do yt i pilot
Wadycena dokupienia 1GB danych do pakietu 5x drożej niż w VM
MiejscowośćGrodków
~Snikersowe uzależnienie / 2010-05-29 12:50
Ocena: 2.00 / 5
straszne dziadostwo
Zaletyjak predkosc jest pełna,bo nic sie nie sciĄga to działa nawet szybko
Wadypo 3 tyg. klapa i przez 1.5 tyg.nie wczytuje str., modem sie szybko psuje, juz mm trzeci
16 miesiecy mam, 49 zł mies. płace
~stan / 2012-03-12 17:01
Ocena: 2.00 / 5
wstyd pochwalić się tym badziewiem we wsi.po prostu żółw.przepraszam żółwia.
Zaletyniewielkie
Wadycena nie rekompensuje powolności[231kb/s]
18mcy
~student123 / 2019-03-15 22:56
Ocena: 2.00 / 5
To jest jakiś dramat. Na początku miałam prędkość do 20 mb/s. Dwa urządzenia były podłączone i strasznie się zacinał. Myślę sobie Ok, może jest za słaby, zmienię do 60 mb/s. Jest taka sama tragedia A kwota rachunku dwa razy większa. Nie mieszkam na zadupiu tylko w centrum Szczecina. Do tego router muszę resetować co najmniej 3 razy dziennie. Ten Internet to DNO!!! Nigdy więcej !!!
ZaletyŻadne
WadyPrędkość
MiejscowośćSzczecin
~Szymon / 2022-07-28 20:39
Ocena: 2.00 / 5
Masakra, ruter ledwie na 4-6 metrów daje sygnał, nie ma mowy żeby sięgnął piętro niżej czy wyżej, moja stara radiówka robi sto razy lepszą robotę za te same pieniądze. Odnoszę wrażenie, że po prostu dają gówno i zarabiają krocie!!!! Nie polecam!!!!!
ZaletyBrak
WadyCienizna
MiejscowośćOpalenica
~Szymster / 2020-03-17 20:43
Ocena: 2.00 / 5
Żenada. Łącze 60mb, download 0.30mb... Żart
BOK twierdzi, że to może wina routera (zakupiony w salonie T-mobile), po wymianie na nowy to samo...
MiejscowośćRawicz
~T-Mobile vs Play / 2012-11-03 07:41
Ocena: 2.00 / 5
Korzystałem przez dwa tygodnie z internetu na kartę w sieci Play i T-Mobile. Oferta cenowa obecnie jest podobna, porównując siłę zasięgu, jakość połączeń (mieszkam w centrum dużego miasta) bezsprzecznie Play rozłożył T-Mobile na łopatki.
Zaletyobecnie cena, popularna, międzynarodowa sieć
Internet światłowodowy , to jedna wielka porażka. Non stop zrywa łącze. Jakość filmów z Netflix lub HBO marna. Co trzy dni trzeba się kontaktować z infolinią w celu przywrócenia któregoś z pasm. Jak mam 5GHz to nie mam 2.4GHz i tak w kółko. Nie polecam.
MiejscowośćMarki
~Toledo / 2010-02-20 20:00
Ocena: 2.00 / 5
Złodziejska firma. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu modemu w salonie era, po kilku dniach modem ten zepsuł się.Przez cały czas mamiono mnie. ze może to wina sterowników i żebym sobie sciagnał najnowsze sterowniki z internetu. Ale ja przecież nie miałem dostępu do netu :) Po oddaniu modemu otrzymałem zastępczy, który oczywiscie też nie działał. Wiec znowu byłem bez modemu - jednak rachunki przychodziły. Po umówionym miesiącu modemu naprawionego nie dostałem - opóznienie. Po ok 2 miesiacach wypowiedziałem umowę. Jednakże Pan konsultant Bartosz Burdziak łaskawie mi przypomniał ze na postawie Umowy firma era nie ponosi odpowiedzailności za modemy, nie jest zobligowania dostarczania modemów zastepczych i także nie widzi podstaw do zwrotu opłat za internet bo nosnikiem swiadczonych usłu jest Karta SIM i wyliczono mi karę 1400 PLN za zerwanie umowy. Konsultowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta i niestety mogę im skoczyć. Więc płacę do końca umowy, i co chwila mam problemy a to z transmisja, zasiegiem i rejestracją modemu. Obsługa Klienta żałosna - nic na nic nie potrafi odpowiedzieć. na wszystkie problemy techniczne proponuja mi żebym sprawdził czy nie mam wirusów w komputerze. NIE POLECAM - PRZESTRZEGAM NIE ERA !!!!!!!!! Toledottt
18 miesiecy
~tom / 2010-03-25 18:53
Ocena: 2.00 / 5
-dobnie. Mieszkam w stolicy i spodziewałem się, że będę miał chociaż stale na poziomie 1 Mb/s, bo modem mam i usługę mam do 7,2 Mb/s na HSPA. Ale oni kpią z ludzi, bo nie ma praktycznie dnia, żebym nie miał problemów z transferem i czasem muszę na EDGE przechodzić, bo na UMTS tak wolno działa, że ze 100 Kb/s mam np. o godz. 20:00 w normalny dzień!!! Już lepiej wziąć za te pieniądze stałe łącze nawet 1 Mb/s u innego operatora niż w Erze. Bo to jest skandal jak oni ludzi wprowadzają w błąd, że tak szybki Internet niby człowiek będzie miał u nich. ŻAŁUJĘ, bo za 45 zł to mogłem wziąć coś znacznie szybszego, niż w Erze, bo coraz częściej nie mogę wejść do Sieci Ery, a strony potrafią się otwierać po blisko minucie. Na Neostradzie zaś otwierały w parę sekund lub od razu!!! A miałem na Neo 1 Mb/s, zaś tu w Erze w blueconnect czasem 1/10 Mb nie ma!!!
Zaletybezprzewodowość
Wadyszybkość otwierania stron, problem z wejściem w Sieć- bo czasem z 10 razy musze wchodzic, by połączyło, transfer żałosny np. wysyłanie ok 50 Kb/s odbieranie np. 130 Kb/s.
Około 3 miesiące, abonament około 45 zł.
~Tomasz / 2022-11-20 20:57
Ocena: 2.00 / 5
To jest tragedia po prostu. 3-5 Mbs to chyba jakiś kabaret niemiecki!!! Duże wahania i niestabilny przesył.
MiejscowośćStg
~Tomek / 2010-11-19 18:05
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo wolny internet, strona nieraz wczytuje się kilkanaście minut. Limity także się szybko wykorzystują... Z zasięgiem nigdy nie miałem większych problemów, prawie zawsze jest na maksa. Niestety nieraz internet zwalnia z niewiadomych powodów przy pełnym zasięgu tak, że poczta w widoku podstawowym html nie jest mi się w stanie załadować szybciej niż w 5-7 minut. W sierpniu przedłużyłem umowę na dwa lata, ogólnie żałuję... skusił mnie nowy router wifi za 1 złotego, który faktycznie jest bsrdzo dobrym rozwiązaniem. Obecnie cena w stosunku do jakości świadczonych usług "troszkę" kosmiczna :)
ZaletyRouter WIFI, bardzo dobry zasięg
Wadywolny transfer, niewytłumaczalne zwalnianie internetu, długi czas ładowania witryn, zbyt wysoka cena w stosunku do jakości świadczonych usług.