Podsumowuje 2 letnia przygodę z tym operatorem i ich internetem domowym do 60 Mb/s. Brak lejka technicznego za pobrane dane, normalnie ekscytacja.. Także początki były fajne, a potem... TRAGICZNA SIEĆ. Sukcesywnie jest coraz gorzej. Od prawie roku.. Nieustannie zapchane nadajniki. Rano i w poludnie da się korzystać, wieczorem i to czasem do północy oraz w weekendy tragedia... 2 Mb/s, czasem ponizej 1Mb/s. Mowimy o pobieraniu. Dużo klientów, pandemia-srandemia... Generalnie mnie jako klienta G to obchodzi (tłumaczenia), tak samo jak T- mobile mało obchodzi to, ze jak klient nie otrzymuje reklamowanej jakosci uslug to sie upuszcza mu cenę. Mam 900 m do nadajnika (parametry sygnału lux) obsługującego pasma LTE 800, 1800, 2600 i ich agregację. 2 km do następnego (NETWORKS LTE1800, 2100). 5 km do kolejnego.. I 2 Mb/s..., momentami opóźnienie 300 ms, wedlug konsolowego polecenia "tracert" grube milisekundy jednak wstępnie do serwerów T-mobile, a potem już normalnie na świat ( okolo 38 ms) Szał ciał. Wszystkie pasma zapchane, niestabilne. Po recznym znalezieniu w miare dzialajacego, algorytm BTS'ów przerzuca mnie co pewien czas na te najbardziej mulące pasma i nadajniki. Dziala jedynie ręczne wymuszanie konkretnych pasm i antena kierunkowakowa. DZIADOSTWO. A tak obśmiewany za brak modernizacji PLUS nie ma tego problemu...
PS. Sprzęt, który klient otrzymuje i musi za niego zapłacić (nie bylo opcji BEZ), w cenie sklepowej dostaje okrojony z funkcji przez T-mobile egzemplarz (zaklejone taśmą plastikopodobną port usb i RJ11, brandowane autorskie T-mobile oprogramowanie z ukrytą połową mozliwosci urzadzenia - HUAWEI B525s-23) Trzeba samodzielnie otwierac i wgrywac do układu oryginalny firmware producenta, zeby uzyskac w pelni funkcjonalne urzadzenie, pozbywajac sie oczywiscie gwarancji. Instrukcja w internecie. Sam to zrobilem. BRAK AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA ROUTERA OD KILKU LAT OD T-Mobile, POMIMO KILKU WAZNYCH Z PUNKTU BEZPIECZENSTWA POPRAWEK WYDANYCH PRZEZ SAMEGO PRODUCENTA! Łącznie kilkanaście aktualizacji. Ostatnia w Marcu 2019. T-mobile do tego czasu: 0 (ZERO)! Nawet program antywirusowy ESET ostrzegał przy skanowaniu sieci domowej o krytycznych wedlug niego lukach bezpieczenstwia koniecznosci aktualizacji. Czyli "ahh" i "ohh" drogi kliencie do momentu podpisu lub wprowadzenia PIN'u na terminalu platniczym, a potem to się bujaj. Tak, drogie T-mobile, takie są odczucia waszych klientów. Pa pa.
Podsumowując wrażenia, widać że kapitał z zagranicy, minimalizuje naklady w sprzęt i infrastrukturę na terenie kraju, maksymalizując profit. Prawie jak czasy kolonialne ????ZaletyBliskosc nadajników i ch liczba.
Stara oferta no-limit bez lejka technicznego, za to ze stalym, rozsądnym ograniczeniem prędkości (już nie w ofercie)
Brak nachalności ze strony operatora w kontaktach (oferty, bajery, okazje, ponaglenia, niedopatrzenia - Nic, cisza ????) Czyli płacę, korzystam i nikt mi tyłka nie zawraca.
WadyCena w stosunku do jakości usług.
Brak niezawodności. Nie mozna polegać w 100% jesli ktos np w domu prowadzi działalność i potrzebuje niezawodnego internetu.
Tragiczny brand urządzeń od T-mobile. Realny brak wsparcia technicznego dostarczonych urządzeń (oprogramowanie wewnętrzne) - pozostawione w samopas.
MiejscowośćWarszawa