Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2084 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2022-05-14 19:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety coraz gorsza jakość transmisji. Klika lat temu prędkości były bdb. Obecnie łącze staje się bezużyteczne. Zasięg dobry. Przeciążony nadajnik. Taka ciekawostka. Kilka lat temu kupiłem bezproblemowo na mój adres. Obecnie w mojej lokalizacji Internet domowy nie jest oferowany. "Zamówienie zrealizowane poprzez stronę internetową nie może być ukończone z powodu braku zasięgu "internetu domowego" na podanym obszarze". Czyli wniosek taki : taniej jest wykluczyć część odbiorców (mimo zasięgu LTE+) niż zwiększyć przepustowość lub dostawić nadajnik. Sorry taki mamy klimat.
    ZaletyCena, Całkiem przyjazny i szybki kontakt, teoretyczny brak limitu danych.
    WadyPrzeciążane nadajniki. Notoryczny brak internetu.
    MiejscowośćRóżanki
  • ~Michał Jakiśtam / 2020-05-14 09:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Podsumowuje 2 letnia przygodę z tym operatorem i ich internetem domowym do 60 Mb/s. Brak lejka technicznego za pobrane dane, normalnie ekscytacja.. Także początki były fajne, a potem... TRAGICZNA SIEĆ. Sukcesywnie jest coraz gorzej. Od prawie roku.. Nieustannie zapchane nadajniki. Rano i w poludnie da się korzystać, wieczorem i to czasem do północy oraz w weekendy tragedia... 2 Mb/s, czasem ponizej 1Mb/s. Mowimy o pobieraniu. Dużo klientów, pandemia-srandemia... Generalnie mnie jako klienta G to obchodzi (tłumaczenia), tak samo jak T- mobile mało obchodzi to, ze jak klient nie otrzymuje reklamowanej jakosci uslug to sie upuszcza mu cenę. Mam 900 m do nadajnika (parametry sygnału lux) obsługującego pasma LTE 800, 1800, 2600 i ich agregację. 2 km do następnego (NETWORKS LTE1800, 2100). 5 km do kolejnego.. I 2 Mb/s..., momentami opóźnienie 300 ms, wedlug konsolowego polecenia "tracert" grube milisekundy jednak wstępnie do serwerów T-mobile, a potem już normalnie na świat ( okolo 38 ms) Szał ciał. Wszystkie pasma zapchane, niestabilne. Po recznym znalezieniu w miare dzialajacego, algorytm BTS'ów przerzuca mnie co pewien czas na te najbardziej mulące pasma i nadajniki. Dziala jedynie ręczne wymuszanie konkretnych pasm i antena kierunkowakowa. DZIADOSTWO. A tak obśmiewany za brak modernizacji PLUS nie ma tego problemu...
    PS. Sprzęt, który klient otrzymuje i musi za niego zapłacić (nie bylo opcji BEZ), w cenie sklepowej dostaje okrojony z funkcji przez T-mobile egzemplarz (zaklejone taśmą plastikopodobną port usb i RJ11, brandowane autorskie T-mobile oprogramowanie z ukrytą połową mozliwosci urzadzenia - HUAWEI B525s-23) Trzeba samodzielnie otwierac i wgrywac do układu oryginalny firmware producenta, zeby uzyskac w pelni funkcjonalne urzadzenie, pozbywajac sie oczywiscie gwarancji. Instrukcja w internecie. Sam to zrobilem. BRAK AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA ROUTERA OD KILKU LAT OD T-Mobile, POMIMO KILKU WAZNYCH Z PUNKTU BEZPIECZENSTWA POPRAWEK WYDANYCH PRZEZ SAMEGO PRODUCENTA! Łącznie kilkanaście aktualizacji. Ostatnia w Marcu 2019. T-mobile do tego czasu: 0 (ZERO)! Nawet program antywirusowy ESET ostrzegał przy skanowaniu sieci domowej o krytycznych wedlug niego lukach bezpieczenstwia koniecznosci aktualizacji. Czyli "ahh" i "ohh" drogi kliencie do momentu podpisu lub wprowadzenia PIN'u na terminalu platniczym, a potem to się bujaj. Tak, drogie T-mobile, takie są odczucia waszych klientów. Pa pa.
    Podsumowując wrażenia, widać że kapitał z zagranicy, minimalizuje naklady w sprzęt i infrastrukturę na terenie kraju, maksymalizując profit. Prawie jak czasy kolonialne ????
    ZaletyBliskosc nadajników i ch liczba.
    Stara oferta no-limit bez lejka technicznego, za to ze stalym, rozsądnym ograniczeniem prędkości (już nie w ofercie)
    Brak nachalności ze strony operatora w kontaktach (oferty, bajery, okazje, ponaglenia, niedopatrzenia - Nic, cisza ????) Czyli płacę, korzystam i nikt mi tyłka nie zawraca.
    WadyCena w stosunku do jakości usług.
    Brak niezawodności. Nie mozna polegać w 100% jesli ktos np w domu prowadzi działalność i potrzebuje niezawodnego internetu.
    Tragiczny brand urządzeń od T-mobile. Realny brak wsparcia technicznego dostarczonych urządzeń (oprogramowanie wewnętrzne) - pozostawione w samopas.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mirek / 2017-09-23 06:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Niestety jestem bardzo niezadowolony z usugi Nielimitowany internet domowy do 20 mb/s.
    Pomimo ze mieszkam nie dalej jak 500 metrw od przekaźnika najwyższą predkosc jaką udało mi sie uzyskać było 13 mb/s , i to tylko przez chwile internet faluje od 4 do 8 mb/s.
    Druga sprawa cena.
    Za miesiąc usługi reklamują 45zł. Można testować do miesiąca
    Sprawa w moim przypadku wyglądała tak umowa z urządzeniem Huawei B525S podpisana w piątek. w sobote uruchomienie w poniedziałek zwrot rezygnacja z usługi. Własnie otrzymałem fakturke za te 3 dni nawet niecałe opiewającą na kwote 23,22 zł. Tarraamm niespodzianka za udostepnienie modemu jest osobna fakturka 1zł wiec to tylko za internet.Pewno wszystko jest w umowie drobnym druczkiem . Dziekuje Bogu ze nie testowałem cały miesiąc bo wtedy bym pieknie popłynął. Pozdrawiam cały T mobile
  • ~mirekm84 / 2009-11-10 13:16
    Ocena: 2.25 / 5
    witam

    odradzam wszystkim era i internet od nich :/
    Nie szanują klienta, obsługa to jedyny plus bo mili i zawsze załatwią kazdy problem ale na tym się kończy.
    Miałem tel. w erze na abonament, płaciłem miesięcznie jakieś 150 zł studiowałem pracowałem i troszke dzwoniłem. Akurat kończąc szkołę kończyła mi się umowa w erze.Złożyłem rezygnacje dali mi ofertę że jak zostanę i wezmę abonament za 170 zł to dostanę 500 minut i dowolny tel. za 1 zł co roku. Dziwne wcześniej miałem abonament za 45 zł i pytam się co mogli by mi zaoferować w takiej cenie niestety powiedzieli że tylko to mogę wybrać albo rezygnację. Wybrałem rezygnację.
    W niedziele skończyła mi się umowa na internet od ery bluecoonect czy jak tam, totalne chamstwo proszę państwa kilka dni przed końcem umowy otrzymuje smsa że związku że zerwałem umowę zmniejszają mi transfer, mimo że i tak miałem edg i slabo chodziło to tak mi zmniejszyli ze tylko google chodziło ;/. Jakim prawem to zrobili??Abonament płaciłem 48 zł tyle ile powinienem :)
    Zaletytylko ludzie
    Wadyjak wyżej
    2 lata
  • ~Misiek111 / 2008-02-09 21:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Przepraszam że skończyłem, więc, jak przeczytaliśćie niżej to nic nie działa, ba nic się nie ładuje kompletnie nic, i teraz najważniejsze Z ERĄ NIEMOŻNA ZERWAĆ UMOWY O TEN "BLUESHIT!!!"
    Ludziska im trzeba zapłacić "KARĘ UMOWNĄ" w wysokości 1200 PLN.
    A więc jak chcecie mieć neta z ery to albo jesteście (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iii), lub (nikogo nieobrażając)
    GŁ...., tak oni wciskają KIT !!!!!! to jest oszustwo !!!!!! Jeżeli ktoś kocha ERĘ to niech skorzysta nawet na ten ICH najdroższy internet za (), ma go mój znajomy płaci taką kasę i co przekroczył limit a transfer spadł do 36 Kb/s !!!!! a ja na najniższym abonamencie mam 32 Kb/s to jest śmiech.
    Więc muszę się teraz męczyć, lub skorzystam z RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA. W umowie nic nie pisze o tak beznadziejnym transferze (32 Kb/s !!!). Więc może się uda rozwiązać umowę na mocy porozumienia stron. Na tym kończę ten strasznie denerwujący dla mnie temat. To tyle narka :(

    P.S
    PYTAJCIE, PYTAJCIE, PYTAJCIE o wszystko konsultantów:
    - o spadek transferu
    - o zasięg
    - O WSZYSTKO !!!!! ( co wam przyjdzie do głowy )
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejny transfer (po przekroczniu limitu danych), praktycznie wogóle nie ładujące się strony,
    wogóle wszystko beznadziejne ( UWAGA !!!!, NIEDAJCIE SIĘ WYROLOWAĆ TAK JAK JA)
  • ~Nope / 2018-12-04 20:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejny. Względnie dobrze działa tylko w nocy, a przez większość dnia prędkość spada do samego dna, połączenie co chwilę się przerywa, pobranie czegokolwiek bądź nawet załadowanie strony internetowej niekiedy graniczy z cudem. Złapanie zasięgu jest dość trudne, trzeba ustawić modem w odpowiednim miejscu, ale i to sprawy słabego połączenia i tak nie rozwiązuje.
    Bywają takie okresy, w których jest w porządku. Problem jednak w tym, że płacę cały czas, a nie tylko wtedy kiedy T-Mobile postanowi mnie uraczyć połączeniem sieciowym.

    Nie żartuję mówiąc, że sprawniejszy stacjonarny internet miałem 10 lat temu.
    Zalety- Cena jest w porządku
    Wady- Często zrywa połączenie
    - Bardzo powolny
    - Od wczesnych godzin popołudniowych do późnych godzin wieczornych bywa jeszcze gorzej
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~po3 / 2008-12-06 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam.
    Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Neostrady od prawie trzech lat. W czerwcu br. przedłużyłem umowę na dwa lata. Przez pierwszy okres trwania umowy wszystko było jak w bajce - szybko się łaczyła, nie było resetów (tylko sporadycznie), jednym słowem wszystko było tak, jak mam w umowie. No ale niestety nie każda bajka ma szczęśliwe zakończenie... Przez pierwsze dwa lata miałem prędkość 512 kb/s i płaciłem AŻ 81 czy 84zł.. jakoś tak. Teraz gdy mi się umowa kończyła to byłem pewien że zostaje przy TP, noi tak zostało. Chcialem jednak prędkość znacznie większą - nawet 6mb/s no ale niestety okazało się że mogę max 2mb ;( no to spisaliśmy umowę na 2mb ale problem był taki że ta prędkość niestety też nie poleci... powód ? Zbyt daleko od centrali.. z tym się zgodzę bo mieszkam na W.S.I. No to chcę 1mb/s. Miła pani powiedziała że z tym to nie będzie ŻADNEGO problemu. No ale jednak problem był. Przyjechali technicy, zmierzyli jakość sygnału i pytają jaką chciałem mieć prędkość.. to mówię że 6mb a pozniej że 2mb i że zostało na 1mb.. I kolejne pytanie - jaką mam obecnie prędkość.. 512... a oni śmiech - 512 to tu nie ma szans żeby szło.. no ale jednak szło przez ponad dwa lata praktycznie bez problemów. No to zostałem zmuszony zostać przy prędkości 512 :( noi teraz problem - mam umowę spisaną na 2mb/s, i NIKT nie umie mi jej zamienić na umowę na 512... dzwonię na tą ich niebieską linią, do pomocy technicznej, odsyłają tu tu i tu,, jedni do drugich. Odwiedziłem kilka salonów i NIKT, nie był w stanie mi tego zmienić.. a jest jasno powiedziane że gdy jest oświadczenie od techników że dana prędkość nie hula to bez problemów mi zmienią umowę na tą z niższą prędkością. Noi w końcu, chyba po 1,5 miesiąca chodzenia, dzwonienia, proszenia się zmienili mi umowę na tą niższą.. dodam że przez te 1,5 miesiąca płaciłem abonament za usługę 2mb/s mając zaledwie 512mb/s. No to dostałem pismo że mi zwrócą tą nadpłatę, łącznie coś ponad 60zł w dwóch kolejnych rachunkach. No to myślę że spoko.. ale oczywiście nie zwrócili... darowałem.. szkoda nerwów i czasu...
    Dobra, noi mam już tą neostradę 512 i płacę za nią coś ponad 60zł/miech. Porównując z innymi dostawcami, z sieciami lokalnymi to jest to suma dość zawyżona. No ale tu, gdzie mieszkam nic innego mieć nie mogę :(
    Teraz borykam się od jakiegoś czasu - tj. ok 2ch tygodni z problemem...
    Otóż nie mogę się połączyć z siecią, ciągle błąd 680 - brak sygnału wybierania, lub 'komputer zdalny nie odpowiada'.... Powiecie - wina oprogramowania/sterowników... zrobiłem formata i to samo... no to pewnie wina kabla... kabel zmieniony... wina modemu ? Mam od kuzyna nowy, nieużywany modem sagem'a... Hmm... biorę pod uwagę jeszcze jedną możliwość - gdy teraz przedłużałem sobie umowę to powiedziano mi że linie w mojej okolicy są zbyt obciążone i dlatego nie mogę mieć tej 1mb/s prędkości...A dwa tygodnie wcześniej sąsiad który również miał 512 przedłużał umowę i bez żadnych problemów ma 1mb... a mieszka 20mb ode mnie... Niedawno, jakieś 2 tygodnie temu, mniej więcej od czasu gdy zacząłem mieć te ciągłe problemy; moja sąsiadka mieszkająca kolejne 20m ode mnie założyła neostradę 512... i przypuszczam że 'odbiera mi sygnał' linia jest zbyt obciążona i dlatego nie mogę mieć połączenia z netem :( nie wiem co robić... dzwonić do tych gamoni ?
    Zaletyhmm... jedyne co mi przychodzi do głowy to dynamiczne IP
    Wadyoj dużo by wymieniać.. cena, jakość usługi, jakość obsługi klienta, niekompetentni doradcy w pomocy technicznej, częste resety
    w czerwcu minęło 2 lata i podpisałem umowę na kolejne 2..
  • ~R. / 2025-02-13 17:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek mialam. Wi-fi prawie nie łączy. Calkowita porażka. Będzie trzeba zmienić
    Zaletycena
    Wadywszystko oprócz ceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rebeliant / 2020-04-28 10:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety, ale Internet muli, najgorze straty pakietów po 4G ok. 50%, po 3G 0%. Lipa.
    MiejscowośćPodlasie
  • ~rooty / 2018-09-04 23:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Przez kilka miesięcy Internet Domowy w T-Mobile chodził wspaniale, ale ostatnio użytkowników przybyło, BTS-y się zapchały i jest słabiutko: zamiast kilkunastu Mbps popołudniami i wieczorami download wyciąga ledwie 0,5 - 2,5 Mbps, czyli pocztę można sprawdzić i niewiele więcej. BOK robi dobrą minę do złej gry i udaje, że szuka rozwiązania, ale nic sensownego nie jest w stanie zaproponować. W innych porach download bardzo dobry, natomiast upload cały czas świetny. Prawdopodobnie T-Mobile sztucznie przycina łącze dla użytkowników Internetu Domowego, bo w tej samej lokalizacji internet na kartę w T-Mobile w telefonie daje radę na 5 - 6 Mbps download. Router sprawny. Szkoda, bo mogła być fajna usługa, a wyszło po staremu: zanęcić naiwniaków świetnymi parametrami przez kilka miesięcy, złapać ich na abo i finalnie dokręcić im śrubę.
    ZaletyŚwietny internet - dla nocnych marków.
    WadySiermiężna rzeczywistość znowu wygrała z piękną wizją. Księgowi górą.
    MiejscowośćNiedaleko Oławy
  • ~schuter / 2009-07-17 17:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Ja wziołem blueconnecta na prube za 240zł.kaucji na trzt dni.Jest lipa wolno otwiera strony i to zalezy jakie pomieszczenie czy to pokuj czy kuchnia o otwarciu you tube mozna zapomniec ja mam 1gb ogólnie lipa teraz bede sprawdzal w plusie a tam kaucja na trzy dni 500zł tragedia
  • ~Szczęśliwy posiadacz Internetu lat 90 / 2023-04-05 22:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Po 10 latach postanowiłem wrócić do T-mobile i zakupić LTE Internet. No i wszystko było pięknie przez koło 3 miesiące stabilny Internet około 10 - 30 mbps. Jak na moje wiejskie warunki rewelacja i niebo w gębie. Można coś obejrzeć o każdej porze. Minęły 3 miesiące no i priorytet na klienta spadł. Stabilność Internetu tragiczna. Właściwie pomiędzy godziną 18 a północą nie ma co w ogóle siadać do Internetu. Należy zapomnieć o nawet odczytaniu poczty. Transfer na poziomie 10 -100 kbps. Idealnie śmigą pomiędzy 3 - 5 rano osiąga nawet 20-30 mbps. No ale po co komu Internet w nocy, gdy się śpi.

    Podsumowując. Drodzy czytelnicy od 10 lat praktyka tych operatorów się nie zmieniła kupujesz dostęp do Internetu od nich dostajesz gites na 3 miech by nie wycofać umowy. A jak ciebie złowią to priorytet pikuje w dół jak tylko może.
    Zatem na wsi nadal nie ma co liczyć na internet 21 wieku. Nadal polska wieś tkwi w czasach prędkości modemowych z lat 90. Nie wierzcie reklamą i zapewnieniom obsługi T mobile. Dymają jak tylko mogą.

    Hot line się tyle poprawił, że po zgłoszeniu napiszą tylko "tak przepraszamy mamy u państwa o okolicy problemy techniczne" - oczywiście zapewniają szybkie usunięcie awarii. Po kolejnych trzech zgłoszeniach i takich samych odpowiedziach uznałem że to automat odpisuje :D


    Zaletykupujesz Internet na 2 lata masz super net przez 3 miesiące :D
    Wadyprzez kolejny rok i dziewięć miesięcy rzygasz tęczą i jarasz się jak po zrobieniu śniadania i wypiciu kawy wczytała się poczta :D
    Miejscowość30 km od Łodzi
  • ~Testwoy / 2017-07-12 18:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet od prawie miesiąca (prawdopodobnie momentu wprowadzenia internetu w roamingu) działa tragicznie. Co chwila lagi, co chwila wywala - TRAGEDIA. Nie polecam, póki się sytuacja nie ustabilizuje :/
    ZaletyPóki nie rozwiażą problemu, zalet nie będzie.
    Wadyping
  • ~Tomo / 2011-02-15 12:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam, jakieś pół roku temu szukałem taniego internetu mobilnego na kartę. Wybór padł niestety na Erę, ponieważ mają najlepszy zasięg. Ta siec to jakieś nieporozumienie, fakt sygnał był dobry hsdpa choć mieszkam w miejscu o kiepskim zasięgu (choć raptem 40km od Warszawy), lecz problem był z naliczaniem stawek za użytkowanie, mało było 200zł na miesiąc i to właściwie za korzystanie z poczty, przeglądania strony itp, nie mówię tu o ściąganiu muzyki czy filmów. Oczywiście ciągle w najmniej oczekiwanym momencie kończyły si środki na koncie, co tydzień musiałem ładować konto, do tego zawsze blokowana była karta, dopiero później dowiedziałem się dlaczego - dzwoniąc na infolinie Ery dowiedziałem się, że mam do 40 zł na minusie, okazało się, że ww. siec nalicza nam pieniądze nawet wtedy gdy skończyły nam się środki na karcie - to niedopuszczalne! Zaznaczyć muszę, że Pani poinformowała mnie uprzejmie, ze stało się tak dlatego, iż nie kończę sesji - to śmieszne ponieważ teraz używam innej sieci i internet jest włączony non stop i nie są naliczane żadne dodatkowe opłaty. Proszę uważać i 2 razy przemyśleć zakup startera blueconnect, już nie wspomną o podpisywaniu umowy z tą siecią. Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem karty orange free i choć transfer nie powala jedynie edge to 25 zł spokojnie starcza na miesiąc surfowania po stronach a nawet od czasu do czasu mogę ściągnąć płytę z muzyką - polecam! szkoda tylko, że trudno sprawdzić stan konta, trzeba kartę przekładać do telefonu. Jeśli ktoś mieszka w większym mieście gdzie jest dobry zasięg to wybór oferty orange nie będzie przysparzał mu żadnych zmartwień.
    Zaletyzasięg
    Wadycała reszta - nabijanie ludzi w butelkę...
  • ~Ulka / 2018-11-27 20:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Jest coraz gorzej. Praktycznie nie daje się korzystać z mobilnego internetu. Miesiecznie kilka razy zgłoszenia o problemie do działu technicznego. Ajako ciekawostka- Od 12 godzin Tmobile próbuje aktywować moją nową kartę SIM. Porażka.
    MiejscowośćTelatyn
  • ~user / 2018-06-04 22:26
    Ocena: 2.25 / 5
    internet domowy... smiech na sali.. na poczatkui dzialalo nawet do 15Mbit/s... ale teraz ....cudem jest uzyskanie 1MBit/s.... technologia kompletnie nie nadaje sie jako lacze stale.. poprosu rece opadaja, zapomnij, że bedziesz uzywac netflixa.... korzystanie z allegro.. jest mega wyzwaniem dla Twojej cierpliwosci
    Wadydziala na tyle wolno, ze nie ma sensu tego uzywac
    MiejscowośćSolec Kujawski
  • ~X (mr) / 2023-01-13 16:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam internet mobilny bez limitu transferu.
    Nie wiem czyja to wina - przez pierwsze 3 miesiące działał OK, nie było problemów. Gdzieś od października zaczęło się rozłączanie co 2 godziny. Dokładnie to co 1h i 57 minut. Na starym routerze nie dało się przywrócić połączenia - restart routera i kompa. Co ciekawe, czasem było tak, że coś się cały czas ściągało (np przez kolejne 30min), a wywalało ściąganie z innych miejsc + brak możliwości przegląda stron, bo brak netu (a tu się cały czas ściąga jedna rzecz...).

    Na nowym routerze (był w promocji razem z kartą) nadal rozłącza co te niecałe 2h, ale sam łączy ponownie. Przy przeglądaniu stron nie ma to znaczenia (o ile nie jest to strona banku, bo trzeba się ponownie logować), ale jak się coś ściąga... Pół biedy jeśli można przywrócić ściąganie, ale jak leci z darmowego hosta, to lipa - można ściągać pliki, które da się pobrać w niecałe 2h.

    Ciekawa rzecz, że rozłączenie następuje w okolicach pełnej godziny. Nie ma znaczenia o której włączy się router czy kompa. Czasem są to godziny parzyste np. 18:03, 20:00, 21:57 itd., a czasem nieparzyste. No i czasem 'wyrównuje' minuty (np. gdy działa 24h zerwanie połączenia cały czas jest w okolicach pełnej godziny).

    Inna sprawa, że mam starego PC, który służy w zasadzie tylko do internetu. Może to wina karty sieciowej? Ale wcześniej na internecie z limitem transferu było OK, no i na tym bez limitu przez kilka miesięcy też nie było problemu...
    ZaletyBrak limitu
    WadyZrywanie połączenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~xrobi / 2009-03-08 23:06
    Ocena: 2.25 / 5
    czytajac poprzednie opinie widze ze mnie w szczecinie smiga rewelacyjnie.
    w granicach miasta w miare stabilne 1,5-2mb (nie wiem czy dobrze napisałem) download i 345 - 900 na hsupa upload. na wiosce edge - ale od biedy raz na rok moze byc.
    generalnie przez wiekszosc czasu mam transfer jak na upc 2mb.
    limit 5gb wystarcza wiec nie wiem co po przekroczeniu :(
    konczy mi sie umowa i nie bardzo wiem co poczac?
    moze ktos podzieli sie sugestiami - sa tansze oferty ale jak z niezawodnością??? nie chcialbym pluc sobie w brode :)
    pzdr...xrobi
    Zaletystabilny transfer w miescie jak i poza choc oczywiscie słabszy, nie rwie itp.
    Wadytypowe - zasięg poza miastem, cena
    11m, 98zl/m
  • ~Yannick / 2009-04-16 21:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Napisałem na tym forum wiele negatywnych opinii na temat Ery i blueconnecta i część z nich-dotyczących ceny(horredalnej) oraz limitu a nade wszystko obsługi klienta podtrzymuję.Muszę jednak przyznać ,że ostatnio nastąpiła poprawa jeśli chodzi o jakość i siłę sygnału-obecnie mam 1-2 kreski HSDPA.Dodam,że mieszkam ok. 10 km od dużego miasta.
    Zaletyszybkość,mobilność
    Wadycena,limit
    1 rok 160 pln
  • ~Adrian / 2019-08-15 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    wysokie pingi i problem z ładowaniem stron nawet w godzinach nocnych, często oglądanie czegokolwiek na YT to koszmar, niby 60 Mb ale ciężko to odczuć podczas korzystania
    Zaletyczasami działa poprawnie
    download plików bez większych problemów w znośnych prędkościach
    Wadyping po 300
    powolne ładowanie się stron
    niby 60Mb a działa jak internet na kartki

    MiejscowośćKoszalin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016