WadyWarto by było zadbać o to żeby kierowcy polubili swoją pracę i byli milsi dla pasażerów. Wszystkim było by przyjemniej.
strona 3 z 18
-
~Hanna / 2023-11-30 13:12
Nie wiem o co chodzi, ale kierowcy Szwagropola to wyjątkowe gbury. Traktują pasażerów jak zło koniecznie i czerpią jakąś dziwną satysfakcję z tego że pogrożą, że zasadniczo to nie powinni mnie wpuścić do autobusu bo nie przyszłam 15 min przed odjazdem (bus w połowie pusty) albo "wyjątkowo" sprzedadzą mi bilet ale muszę stać całą drogę bo wszystkie siedzenia są wykupione (przez całą drogę było ciągle kilka miejsc wolnych). Każdy powód jest dobry żeby wylać jakąś gorycz zanim wpuszczą do autobusu.... Czy kierowcy Szwagropola mają to na szkoleniach czy aż tak okropna jest ta praca, że trzeba być za wszelką cenę ostatnim bucem? -
-
~Justyna / 2023-11-26 21:08
Dziś chciałam dojechać do nowego targu były zarezerwowane miejsca od Nowego targu ja chciałam wsiąść z Zakopanego kierowca nie pozwolił usiąść mimo że było gdzie i jeszcze się bezczelnie śmiał. WadyKierowcy nie kulturalni -
~Andrzej / 2023-11-18 20:29
Tragedia… 4,5h jazdy z Krakowa do Zakopanego, bo kierowca stwierdził po drodze, że zawróci i zmieni trasę. Po drodze zatrzymywał się ok 8 razy jak tylko pasażer stwierdził że chce wysiąść -
~Zbyszek / 2023-11-17 17:44
Kierowca się nie zatrzymał pomimo że byłem widoczny, zimno pada deszcz, beznadzieja.szkoda że nie ma innych połączeń napewno wybrał bym innego przewoźnika. Nie polecam. Dnoo -
~Polo Bolo / 2023-10-18 21:26
od Nowego Targu to jest jakiś gimbus. Autobus zabiera tłum wracający ze szkoły do wiosek na trasie Zakopane-Nowy Targ.
Dramat,jednym słowem.
Podają,że autobus jedzie 2 godziny.Po dwóch godzina to on może być,co najwyżej,w NT.ZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Jarek / 2023-10-15 12:47
Żenada, odmowa przewozu roweru. Mimo że ktoś inny przewoził w tym czasie wózek. -
~anis / 2023-10-14 09:41
Niestety kolejny raz się zawiodłem na szwagropolu. Zakupiłem wczoraj bilety w internecie z Krakowa do Zakopanego, na 14.10 na godz. 6:55, aby oszczędzić sobie stresu i czasu. Dojeżdzamy na dworzec, autokar stoji z otwartymi drzwiami i bagażnikiem. Podchodze do kierowcy i chce zrealizować swoje 3 bilety, a tu nagle dowiaduję się, że się spóżniłem i że nasze bilety zostały sprzedane!!! Pytam kierowcy, jak to jest możliwe, a on na to, że to regulamin i że trzeba było się stawić na 15min przed odjzadem, a my bylismy 8 min przed odjazdem. Pytam czy można następnym autobusem pojechać, a kierowca na to, że nie można. Pytam jeszcze czy można zwrócić bilety a kierowca na to że nie. Dodam, że infolinia o tej godzinie była nieczynna. Chce podkreślić, że kierowca nie raczył się nawet obrócić do nas, a rozmawiał z nami przez ramie. W tej sytuacji nie byliśmy sami, jeszcze znalazło się trzech turystów, oczywiście kierowca nie władał żadnym obcym językiem, więc dogadać sięim było ciężko. Turysci byli w szoku, ze tak to dziala, nie spoznili sie, maja bilet i nie moga pojechac. Próbowałem pojechać następnym autokarem o godz 7:40 i liczyłem na wyrozumiałość kierowcy a tutaj trawifłem na jeszcze bardziej aroganckiego człowieka (niechętny do rozmowy, mówił podnoszonym głosem, minę mial grożna jakby z kimś się kłucił) taką postawę miał do wszystkich, i do tych z bileatami i do tych bez. OK, rozumiem , mój obowiązek jako pasażera jest przestrzegać regulamin, ale sie nie spoznilem, wiec, jakim prawem mogą sprzedawać bilety dwukrotnie. W dodatku , sprzedal miejsca stojace. W normalnym cywilizowanym świecie, ze względu na bezpieczeństwo ludzi nie powinni jeżdzić na stojąco na trasach międzymiastowych, ale jeżeli już taka praktyka jest stosowana to miejsce nieobecnego pasażera, mogłoby zostać zajęte przez stojącego. Niestety szwagropolska logika innaczej do tego podchodzi i pozwala sobie na dodatkowy zarobek sprzedając bilety ponownie. Dla mnie, jest to bez najmniejszej wątpliwości, zbójnickie, nieuczciwe podejście do biznesu. Bezapelacyjnie Podhale i góry są piękne, ale podjeście górali do turystyki i gości czy to w autobusach, hotelach czy domach gościnnych jest delikatnie mówojąc nieodpowiednie. Na koniec tylko chce powiedziec, ze ta tym samym dworcu spotkalem kierowce, tez ze Szwargopolu, ale jechal do Nowego Targu i sie okazal bardzo pomocnym i uprzejmym, wiec nie generalizuje wszystkich. Ale Szwagrolop , jako firma, ma fatalna polityke i opinie! -
~Klaudia / 2023-10-14 09:15
To są chyba jakieś żarty, siedzę na przystanku od godziny i 3 busy przejechały bez zatrzymania się mimo ze kierowcy mnie widzieli. ZaletyŻadneWadyKierowcy -
-
~Artur / 2023-10-07 14:00
Moim zdaniem szwagropol to jest spoko przewoźnik ma fajne nowe autobusy więc nie zgodzę się tutaj z innymi co gadają głupoty bo są mili kierowcy a że jest ruch na drodze to się spóźniają proste ZaletyWygodne siedzenia internet spoko i przyjemna jazda -
~Maria / 2023-09-08 18:28
Nr biletu F000362415 z dnia 8.09.2023
Trasa Kraków -Bukowina Tatrzańska
Kierowca odmówił zatrzymania w Białce Tatrzańskiej -przystanek Środkowa, dodawał komentarze na temat bagażu, że nie powinno się wkładać bagażu wsiadając, tylko czekać na końcu wtedy nie będzie Pani musiała szarpać i wyciągać swojego bagażu.
Maria BreyWadyObsługa kierowcy -
~podróźnik / 2023-09-03 15:30
Przewoźnik tragedia, jak ktoś trafnie napisał - nazwa powinna być SzrotPol lub FizdoPol. To ostatnie za poziom obsługi pasażera i stan autobusów. Przy mojej podróży - awarie autobusu, przewóz nadmiarowy ludzi, opóźnienia. Widziałem po innych opiniach, że przewoźnik sobie pozwala. Może wyjściem byłoby składanie skarg i reklamacji? Widać, że przewoźnik ma w d.. głęboko opinie, bo starałby się coś zrobić, budować jakąś markę. Przy monopolu i poczuciu bezkarności, robi dalej co chce. W zasadzie z czegoś poważanego robi z siebie wiejski PKS.. komuna ver 2.0, a tabor do autosanów ma już niedaleko... Zaletybo istnieje? Ale PKP na szczęście też jeździWadyMasa, długa lista byłaby -
~kronk / 2023-09-02 21:06
Firma powinna się nazywać chyba Szrotpol bo to jak wyglądają autokaru to dramat. Ścisk, duchota, smród. Brak gniazdek elektrycznych XD (halo, jest 2023 rok). Nawet niektórzy pasażerowie to jakaś patologia - zero kultury, krzyczą, śmiecą i zachowują się jak bydło. Zero reakcji kierowcy na takie zachowanie. ZaletyŻadneWadyBrak gniazdek w autokarze
Długi czas dojazdu (zatrzymuje się na wszystkich przystankach w każdej dziurze)
Smród
Ścisk
Brudno -
~Marcin / 2023-08-24 08:53
Bardzo polecam tego przewoznika. Kierowca mily kultutralny. Z dworca glownego Krakowa do Zakopanego wyjechalismy o czasie. Podroz przebiegla spokojnie. Polecam w 100 % ZaletyKultura punktualnosc bezpieczenstwoWadyBrak -
~Andzia / 2023-08-17 18:53
Nie polecam lini szwagropol ponieważ kierowca jest bardzo nie miły . I bierze ludzi bez prawnie i bez regulaminu na stojąco a tego prawo zabrania . Człowiek płaci za bilet a ten sobie zablokuje 4 fotele i nie wolno siadać bo jest zajęte a ty se stuj jedna wielka masakra ???????? -
~Joanna / 2023-08-16 20:55
Wybierając podróż ze Szwagropolem ryzykujesz. Możesz stracić dużo swojego cennego czasu. Wydłużająca się podróż do celu jest faktem. Podróż do Krakowa z Krynicy Zdrój miała trwać 3h, a trwała 3h 40 minut. Kierowcy pracują chyba za "karę", bez empatii do podróżnego. Nie polecam podróży ze Szwagropolem. -
~Michal / 2023-08-16 12:45
W sobote 12.08.2023 wykupilem bilety z Zakopanego do Krakowa na 9:50. Autobus przyjechal o 11:00 po czym stal na stacji autobusowej przez nastepne 35 minut. O 11:35 podjechal do przystanku. Kierowca nawet nie otworzyl luku bagazowego, musialem to robic sam. Kiedy probowalem nastepnie wejsc do autobusu kierowca zaczal zamykac drzwi twierdzac ze bus jest pelny, pomimo tego ze wykupilem wczesniej bilety na podroz i zapakowalem juz walizki. Bus nie byl oczywiscie pelny i udalo nam sie wejsc. Kierowca twierdzil ze musi jechac i trzeba szybko wchodzic do busa. Tyle ze nie wiem jak mielismy to robic skoro masa ludzi stala w przejsciu. Mielismy sie tratowac i skakac sobie po glowach? Nagle zaczelo mu sie spieszyc chociaz stal ponad 30 minut zanim podjechal na przystanek. Wyglada to na standard swiadczenia uslug przez Szwagropol. Nigdy wiecej.
PS. Felxibus i Cor Travel byly na czas i odjechaly bez opoznienia. Bylo dwoch kierowcow, jeden sprawdzal bilety, drugi organizowal wkladanie bagazy. Oba przyjechaly z wyprzedzeniem i odjechaly na czas. Wiec chyba sie da.Zalety- BrakWady- niepunktualnosc
- chamstwo i arogancja kierowcy
- brak organizacji
- brak komunikacji -
-
~Agata / 2023-08-09 14:15
Ogromne podziękowania dla bardzo miłego pana kierowcy, który w dn. 09.08.2023 pomógł z bagażami, wózkiem. Kurs w tym dniu był o 12 45.,a właściwie jeszcze jedziemy. Wielkie dzięki. Oby więcej takich kierowców... ???? -
~Xxx / 2023-08-08 18:31
Tragedia, ciągle opóźnienia apeluje o zmianę rozkładów jazdy tak aby były mniej wiecej adekwatne, mimo iż stałam i kierowca mnie widział nie zatrzymał się jednak -
~Bob / 2023-08-03 14:02
Nie polecam.
W dniu 3/8/23 autobus trasa Łososina Dolna - Kraków.
Autobus powinien być o 11:57. Przyjechał z opóźnieniem 25min.
Poprosiliśmy kierowcę o otworzenie luku bagażowego. Nie mogliśmy sami poradzić sobie z otwarciem. Kierowca pomimo ponawianych próśb nie wysiadł aby otworzyć. Odburknal tylko: A co pani klamki nie umie otworzyć?
Kolejna sytuacja w trakcie jazdy, Pasażer pyta się czy zdąży na 14 na pociąg w Krakowie. Kierowca odpowiada że nie, bo sa korki. Jest to oczywiście zrozumiałe i nie zależnie od kierowcy. Jednakże sposób w jaki kierowca odzywał się do starszego Pana był absolutnie nie do zaakceptowania. Powiedział, jak pan chce to niech pan się ze mną zamieni miejscami albo trzeba było wziąć taksówkę to by Pan zdążył. Kultura osobista kierowcy pozostawia wiele do życzenia. Zdecydowanie w przyszłości już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. -
~Wiktoria / 2023-08-02 12:16
Kierowca wprowadza bardzo niemiłą atmosferę, odnosi się do pasażerów lekceważąco. Odpowiada w sposób niemiły! NIE POLECAM Zaletybrak
strona 3 z 18