Cześć nie polecam przewoźnika firma Sindbad obsługa podstawowa na bardzo niskim poziomie już nie mówię o bardzo drogich biletach i dodatkowym zarobki firmy Sindbad na nadagarzach???? .
Nie mówię że bagaże są tak poupychane że aż walizki są popękane oczywiście nie usłyszałam nawet sława przepraszam a za zgnieciona nowa walizkę nie dostałam ani grosza już nie wspomnę o przeprosinach jakich kolwiek że strony obsługi????.
Pani El...Pilotka bardzo służbowo i chamsko odzywa się do klientów najlepiej jakby jej po prostu nikt nie ruszał wtedy może by była zadowolona .
Już nie wspomnę że jedziemy 5 godzinę i nie było przerwy . Kto miał przyjemność jechać z tą firmą ten wie o co chodzi .
Drogo i niekomfortowo w dodatku 3 przesiadki
ZaletyBrak
WadySmród z ubikacji na cały autokar
~Iwona / 2025-09-22 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Jechałam autobusami Sindbad do Inssbrucka ponad tydzień temu. W jednym z autobusów wraz z koleżanką zostalysmy koszmarnie pogryzione przez PLUSKWY!!!! (Wszędzie na linii spodnie-koszulka plus na niezakrytych partiach ciala- rąk i nóg). Ja miałam ponad 40 ugryzień, kolezanka ponad 20, więc nie chodzi o jedna pluskwe i nieznaczący incydent!! Napisałam do linii już następnego dnia o incydencie. Zero reakcji. Potem w odpowiedzi na automatycznego maila od Sindbad po przejeździe, po raz kolejny opisałam sytuacje. Kolejny raz zero reakcji.Nie mam wątpliwości co do tego co mnie pogryzło i gdzie! Nieakceptowalny jest brak reakcji ze strony linii Sindbad!!!!! Pluskwy to nie żart, bo można je przenieść do swoich domów plus swędzenie i leczenie pogryzien jest bardzo męczące! Ja nie oczekiwalam przeprosin, a jedynie reakcji, aby autobusy zostały specjalnie zdezynfekowane i aby sytuacja nigdy się nie powtórzyła. W drodze powrotnej z Innsbrucka wolałam wybrać przejazd BlaBlaCar, niż zaryzykować trafienie na autobus z pluskwami. Bo patrząc na brak reakcji z firmy, nic się nie zmieniło i pluskwy dalej będą gryzły kolejnych pasażerów.
~Pasażerowie / 2025-09-17 16:34
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa odpycha !!! Panowie są nadzwyczaj nie mili nie chętni do pomocy ! Zwłaszcza Ci z autokaru o numerze bocznym 127 jadacego z Niemiec! Nie pakują pasażerom ich bagaży wręcz w ordynarny sposób nakazują aby robić to samemu !!!
~A34K / 2025-09-17 12:55
Ocena: 3.25 / 5
zgorzkniala nie miła obsuga. Jechalam na trasie ostrołęka - Manheim jako 17 latka byłam nie miło potraktowana (jak gówniara ) mimo ze i tak nikt sie mną nie zaopiekowal (mialam świadczenie o niepełnoletnosci ) nie bylo nikogo przy mnie na przesiadce itp. Sama wszystko ogarnelama odzywki kierowców do mnie były ,,z góry" ale tez do innych osób. Nie mila przygoda, nie polecam
ZaletyNie ma
WadyObsługa
~Ela / 2025-09-16 11:51
Ocena: 5.00 / 5
Chciałam b.podziekowac Panu kierowcy autokaru nr.29 W dniu 25.08.25 jechałam z Aachen o godz.15.30 do.Zdunskiej Woli.Pan wykazał się profesjonalizmem,życzliwością i troska o dalsza moja podróż.Cala moja podróż bez zarzutów.Mega sympatyczna obsługa a szczególnie P.wysoki.Takiej obsady NAM potrzeba.jeszcze raz che serdecznie podziękować
~Joanna / 2025-09-10 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy nie mili ,już na wstępie przed wejściem do autokaru mordę wydarł że nie jestem 15 minut przed tylko 5 minut!Nie podoba się również że korzystam z siatki i włożyłam napój i pojemnik
WadyWszystko
~Zenek / 2025-09-10 03:20
Ocena: 2.75 / 5
Coraz gorzej w tych autobusach, mało miejsca i strasznie nie wygodne, powinni dodać jeszcze z 4 rzędy żeby wszyscy stali. Nie polecam
ZaletyChyba nie ma
WadyZbyt duzo
~Agata / 2025-09-09 22:28
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie dziękujemy Panom kierowcom z autokaru o numerze 163 z Polski do Niemiec .W dniu 08.09.2025.Panowie kierowcy przekazywali informacje o czasie przyjazdu jak i przesiadki w Hamburgu. Również oferowali ciepłe jak i zimne napoje. Kierowcom za komfortową jak i bezpieczną jazdę i obsługę bardzo dziękujemy. Na pewno będziemy korzystać z usług firmy Sindbad. Oby więcej takich osób pracowało. Pozdrawiamy
ZaletyKomfort jakość obsługi na plus
WadyBrak
~Maggie / 2025-09-09 16:06
Ocena: 1.50 / 5
Pani Pilot bezczelnie potraktowała starszego Pasażera, do matki z dzieckiem , która spytała o inne miejsce , ponieważ oparcie fotela przed nią opadało jej na kolana, powiedziała, że jak jej się nie podoba to może wysiąść . Jeden z pasażerów (wyrwany ze snu w srodku nocy) poprosił o powtórzenie numeru autokaru do przesiadki , Pani Pilotka powiedziała żeby następnym razem słuchał , ponieważ ona nie będzie powtarzała .
Jechałam Sindbadem przed 7 latami i dopiero teraz znowu. Obsługa zmieniła się radykalnie(oczywiście na złe).
A za takie traktowanie Pasażerów , Sindbad powinien się wstydzić i pasażerów , których to dotyczy przeprosić.
Natomiast podróż powrotna do Niemiec była przeciwieństwem żałosnej podróży do Wrocławia . Obsługa estetyczna i kulturalna a Pani Pilotka z uśmiechem na twarzy witała Pasażerów .
WadyMinimalna przestrzeń na nogi
~Anita / 2025-09-05 16:09
Ocena: 4.50 / 5
Serdeczne podziękowania dla pilota i kierowców autokaru nr 19 na trasie Hamburg - Katowice w dniu 23.08.2025 za wyrozumiałość w związku z naszym spóźnieniem spowodowanym niepunktualnością i totalnym chaosem na niemieckiej kolei. Uniemożliwiło nam to przyjazd na czas, chociaż wyjechaliśmyz miejsca naszego pobytu z dużym wyprzedzeniem czasowym i planowo powinniśmy dotrzeć na ZOB w Hamburgu 2 godziny przed odjazdem Waszego autokaru. Jeszcze raz dziękujemy i wyrażamy swoją niezmierną wdzięczność!
~Agnieszka / 2025-09-02 22:26
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam podróż Sindbadem. 30 Sierpnia wracam z Polski do Angli autobusem o numerze 29.Kierowcy byli bardzo mili i profesjonalni. Szczególne podziękowania dla Pana Janusza który był z nami cała podróż aż do samego Londynu. Pan Janusz bardzo dbał o pasażerów. W Dover dołączył do nas kolejny kierowca też Pan Janusz który jest bardzo miły i sympatyczny. Podróżuje bardzo często Sindbadem i polecam każdemu.
~Lia / 2025-09-02 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Ciasno. Długo bo zamiast autostrad wybierają wsie. Kierowca ciągle z telefonem z ręce. Ostatni raz!
~Marzena / 2025-08-31 14:12
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam firmę Sindbad! Mój 16-letni syn podróżował z nimi trasą Polska-Anglia i jestem niezwykle zadowolona z poziomu usług.
Profesjonalna obsługa
Szczególne podziękowania kieruję do Pana Krzysztofa (kierowcy), który wykazał się:
Profesjonalizmem - bardzo odpowiedzialne podejście do pracy
Życzliwością - świetny kontakt z pasażerami
Cierpliwością - doskonałe podejście do młodych podróżnych
Zrozumieniem - pomoc w rozwiązaniu problemów organizacyjnych
Dlaczego polecam Sindbad?
✅ Bezpieczeństwo - spokój o bezpieczny przejazd nastolatka
✅ Komfort podróży - wygodne warunki na długiej trasie
✅ Profesjonalna kadra - kierowcy z prawdziwym podejściem do pasażera
✅ Niezawodność - punktualność i rzetelność w realizacji usług
Podsumowanie
Firma Sindbad to wybór, który mogę polecić każdemu rodzicowi. Profesjonalna obsługa, bezpieczny przejazd i indywidualne podejście do każdego pasażera sprawiają, że można im zaufać.
Szczególne podziękowania dla Pana Krzysztofa za troskę i profesjonalizm!
Rodzic zadowolonego pasażera
WadyJednemu panu zabrakło doświadczenia być może wynikającego z młodego wieku . Za bardzo nerwowo podchodzi do klientów.
~Paweł / 2025-08-30 22:47
Ocena: 3.50 / 5
25 sierpnia autokar nr 127 przesiadka w nocy na granicy do elblaga Pan z obslugi klienta szczuply wysoki siwe wlosy był hamski i agresywny ludzie się go bali. Rzucanie bagażem i krzywe spojrzenia nie na każdym robią wrażenie , mnie śmieszą , mam nadzieję że się jeszcze spotkamy . Żałuję że przez jednego cierpi reszta która widać że daje z siebie 200%.
~Klara / 2025-08-21 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Podróżowałam wczoraj z Duisburg do Grudziądza. Była to nie pierwsza podróż tym przewoźnikiem. Mogę tytko powiedzieć że z każdym razem jest coraz gorzej. Nie miła obsługa,nikt nie proponował ani kawy czy herbaty co sie zdażyło pierwszy raz. Gdy zapytałam sie o ciepłą herbate, Pan odpowiedział nie miłym tonem,że nie i bedzie dłuższy postój to mam sobie kupic na granicy.Jesli chodzi o granicę,to tym razem była jakaś totalna porażka. Co prawda każdy otrzymuje informacje do jakiego autokaru trzeba przesiąść się i gdzie,ale czas oczekiwania (ponad półtorej godziny) daje wiele do życzenia. Nad ranem w chlodzie z dzieckiem czekać połtora godziny to przesada.napewno można to w inny sposób zorganizować. Na chwilę obecną mam dość podróży i napewno tak szybko sie nie wybiorę tym przewoźnikiem.
~Grażka / 2025-08-19 12:14
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry
Jechałam w zeszłym tygodniu z Łodzi do Frankfurtu- dokładnie 12.08. Na całej trasie BEZ PRZESIADEK. Autokar piętrowy, widać, że prawie nowy. Na pokładzie pani pilot. Bez problemów. Popatrzyłam sobie za okno, obejrzałam film w telefonie i byłam na miejscu, trochę pospałam w nocy, rano byłam na tyle wypoczęta, żeby zacząć pracę. Na pewno lepiej niż w ciasnym busie, do których już nie wrócę.
Zaletybezpieczniej jak w busie, wymiana załóg, kawka z barku
~Janek / 2025-08-19 11:22
Ocena: 4.75 / 5
Jechałem ostatnio z Gdańska do Dortmundu. Bez zarzutu. Autokar nowiutki, dobrze oznaczony, podstawił się 15 minut przed czasem. Miałem 1 przesiadkę na granicy, ale nie było to uciążliwe, dostałem informację od kierowcy do jakiego autokaru mam się przesiąść, a nawet numer stanowiska na którym będzie stał mój autokar. Przesiadka zajęła 30 minut max. Zamówiłem sobie kawę rano ( dodatkowo płatna, ale tylko za 1 euro), przyjechałem 10 minut tylko później niż miałem.
Zaletybardzo dobre autokary, codzienne połączenia
~Dorota / 2025-08-15 11:58
Ocena: 5.00 / 5
Jechałam z córką do Niemiec i wracałam kierowcy super pomocni wyrozumiali dla palaczy numery 134 180 pozdrawiam serdecznie kierowców i pilota
ZaletyCzęste w miarę możliwości przerwy
WadyBrak
~Anka / 2025-08-13 23:02
Ocena: 5.00 / 5
Jadę teraz autobusem nr84 do Opola 2 miłych pomocnych kierowców i super pilotka o. Karolina jest przyjemność podróży
~Zosia / 2025-08-13 21:49
Ocena: 4.25 / 5
Jeżdżę Sindbadem od 12 lat, regularnie co miesiąc, czasem dwa razy w miesiącu. Epidemia popsuła wiele, ale nie tylko tu, wszędzie. Obsługa miła ogólnie, a pasażerowie...no cóż, chcieliby byc traktowani tak jakby tam byli sami. Napatrzyłam się przez tyle lat, co potrafią. Wierzcie mi, katastrofa. Więc nie ma się czasami co dziwić, że obsługa nie daje rady..., pozdrawiam