Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 2 z 44
-
~Andrzej / 2024-10-15 18:40
Dno i wodorosty. Ostatnio biorą się za rewidowanie bagażu. -
-
~Ela / 2024-10-13 10:05
Wczoraj jechałam busem numer 155 z Płocka do Mannheim i jestem zachwycona. Pan Andrzej i Pan Mariusz to przemili i bardzo uczynni wręcz kochani kierowcy. Od samego początku zostałam miło powitana i czułam się w busie bardzo komfortowo i bezpiecznie. Panowie miło informowali o wszystkim co nastapi: czyli przystankach na dworcach w celu zabrania kolejnych pasażerów, palacze mieli swoją pauzę, no i można było również bez problemu kupić kawę, herbatę, zupkę itd. Panowie są bardzo zgrani i dobrze zorganizowani i wszystko odbywało się sprawnie i w bardzo miłej atmosferze. Również pasażerowie z Ukrainy zostali miło obsłużeni w ich języku! A na granicy kierowcy rozmawiali z policją po angielsku i dzięki temu kontrola była bezproblemowa. Moja podróż przebiegła szybko i komfortowo. Mam nadzieję, że jeszcze kiedykolwiek trafię na tych panów podczas kolejnych podróży Sindbadem, bo jestem pod wrażeniem, że aż tak można kochać swoją pracę i być tak serdecznym i miłym mimo utrudnień na drodze i związanym z tym stresem. Oby więcej takich wspaniałych kierowców! Aż żałuję, że kolejną podróż Sindbadem odbędę dopiero w przyszłym roku, a nie wcześniej - z serca polecam tę firmę.
Pozdrawiam ElaZaletyPrzemili kierowcyWadyPasażerowie nie przestrzegający zasad higieny. Kierowcy musieli sprzątać, aby zapewnić innym pasażerom komfort dalszej jazdy. -
~Podroznik / 2024-10-13 08:35
Istna tragedia zero wygody,nic miejsca.Torba przykryta innymi ciezkimi torbami(pouszkadzane
nawet twarde kartony,ktore byly w torbie. Wysoka cena biletu.Pani pracujaca na lini od Dortmuntu do Holandii bardzo niemila.Najgorsze ,ze kupujac bilet nie ma zadnych informacji o tym,ze sa przesiadki.Nie polecam nikomu nawet desperatom.ZaletyNie maWadyBrak,miejsca, wysoka cena biletu,fatalna obaluga,przesiadki(o ktorych nie zostalem poinformowany w zaden sposob przed zakupem biletu).Bagaz uszkodzony od ciezaru innych bagazy. -
~agata / 2024-10-07 15:40
Nie polecam ceny biletów drogie obsługa hamska przerw nie ma miejsce między fotelami pozostaje dużo do życzenia wolę już flixbusa
Nie polecam -
~Katarzyna / 2024-10-02 00:31
Chciałam w imieniu też dzisiejszych pasażerów w dniu 01.10.2024r.podziękować za wspaniałą życzliwą,miłą,rzetelną,wesołą obsługę przez pilotkę(Num.159 autokar) olsztyniankę ,która jest doświadczoną i super pilotką z której wszyscy nowi piloci powinni się uczyć empatii dobrego podejścia do ludzi,
Jeżdżę regularnie od 12 lat Sindbadem i zjezdziłam całe Niemcy z różnym pilotami ale tylko ta olsztynianka i kiedyś pan chory na karłowatość zasługuje na prawdziwą szczerą pochwałę za wykonywanie tak dobrze swojej pracy
Z podziękowaniem: Katarzyna JackiewiczZaletySame zalety obsługiWadyBrudne siedzenia we wszystkich autokarach -
~BG / 2024-09-30 17:03
Korzystałam z usługi przewoźnika "Sindbad" regularnie ostatni raz skorzystałam w dniu 22-23.09.2024r. oraz 24-25.09.2024 r. do Leverkusen i z powrotem (ul. Horst-Henning-Platz). Z przykrością oświadczam, iż przystanek jest nieoznakowany, nie ma żadnej informacji, że tu się zatrzymuje autobus. Nie ma jakiejkolwiek wiaty ochronnej dla pasażerów przed deszczem i wiatrem. Nie ma choćby ławeczki, aby przysiąść i odpocząć w oczekiwaniu na autobus. "Przystanek" ten funkcjonuje od około 2 lat, w sposób urągający godności człowieka, upokarzający dla pasażerów. Tuż obok jest piękne wybudowane centrum przesiadkowe dobrze skomunikowane z Deutshe Bahn, taxi i autobusami pdmiejskimi ul. Mitte Busbanhof, są tam toalety, punkty gastronomiczne itd., natomiast brak miejsca dla polskich pasażerów "Sindbad". Może to zbyt duży luksus dla polskich pasażerów, czuję się upokorzona, poniżona jako polski pasażer.
Natomiast, pragnę podziękować obsłudze linii (kierowcom i pilotom) za profesjonalizm, fachowość, bardzo miłą obsługę. Zawsze mili, grzeczni i pomocni co czyni naszą podróż przyjemną i bezpieczną.
Barbara Grabowska -
~Kuba / 2024-09-27 10:23
Chcię pochwalić fantastyczny poziom obsługi świadczony przez Panią Dorotę z autokaru nr 6 na trasie Wrocław-Stuttgart. Mega profesjonalna, uprzejma obsługa, Pani bardzo zaangażowana i uczynna dla pasażerów, a jej przemiły głos umilał długą trasę.
Gratuluję takiej osoby w załodze. Rzadko spotyka się tak zaangażowane i niezmęczone swoją pracą osoby. -
~Dawid / 2024-09-26 09:00
Agresywny kierowca który wywalił mnie po 200 km,nie oddali mi jednej torby podróżnej.pani w reklamacji tępa mówi że torba została wydana więc tłumaczę że miałem dwie torby a ta dalej że jedna została wydana.Chamy złodzieje straciłem wszystkie swoje zeczy. ZaletyBrakWadyObsługa i dbanie o bagarz -
-
~Mariusz / 2024-09-25 08:25
Dwóch kierowców hamów z 163 autobusu startuje z łapami bo twierdzi że pasażer pijany szefostwo powinno się o tym dowiedzieć -
~Łukasz / 2024-09-24 00:13
Zapłaciliśmy za trzy bilety
Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu Zapłaciliśmy za trzy bilety
Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu -
~Anonim / 2024-09-20 09:37
W niedzielę 15/09 wsiadłam do autokaru 122 w Słubicach podróżowała z nami pilotka która zaraz po wejściu do autokaru położyła się pod kocyk i przespała całą drogę pewnie do Białegostoku. Prosiłam o herbatę której mi nie zrobiła. Zrobił ją dla mnie kierowca także zastanawiam się dlaczego tacy ludzie pracują w firmie która wozi ludzi a nie ziemniaki. Moim zdaniem w jej obowiązku powinno być to żeby obsługiwała pasażerów a nie spała całą drogę. Nie pozdrawiam jej powinna się wstydzić ale szef z pewnością nie wie o jej zachowaniu. ZaletyDoswiadczeni kierowcy miliWadyPani pilot w sumie której tam nie było -
~Dorota / 2024-09-17 17:49
16.09 była już o godzinie 16 informacja, że most w Lwówku Śląskim jest zamknięty z powodu powodzi ale państwo zarządzający Sindbadem mieli obrady w poniedziałek rano i stwierdzili, że kurs z Jeleniej Góry do Zurichu i innych miejscowości w Niemczech się odbędzie bez problemu. A skończyło się na tym, że kierowca zabrał o 21:15 pasażerów z Jeleniej Góry żeby poobwozić ich po miejscowościach zalanych i przed północą przywieźć z powrotem do Jeleniej Góry i pozostawić bez rozwiezienia do domów. -
~Dorota / 2024-09-16 23:21
Od dwóch dni dzwoniłam ii pytałam jak z wyjazdem do z Jeleniej Góry do Zurichu ze względu na powódź. Zapewniono mnie, że wszystko OK i na pewno zostaniemy dowiezienii. Przyjechał po nas jak zwykle bus żeby dowieźć do autokarów do Okmian i do jechał do Lwówka a tam most zamknięty‼️ taka firma i nie potrafi się dowiedzieć czy drogi przejezdne?
A kierowca z busa zdziwiony, że „ taka ładna droga a Policja nie wpuszcza na uszkodzony most”.
Z Lwówka odwiózł ludzi z powrotem do Jeleniej Góry i ludzie nie mieli czym wrócić do swoich miejscowości spod Jeleniej Góry. -
~Mag / 2024-09-16 20:10
Dramat!!! Firma 100 lat za krajami 3 Świata! Dzisiejsza podróż dramat Google Maps od 2 godz pokazuje ze autostrada zablokowana a kierowca jedzie zamiast zjechać w zjazd! 7 godzin w korku nawet nie otworzono drzwi bo Pani „Ala” Pilot nie pozwoliła!.Dziękujemy i podziękowania za to że mogliśmy kupić kawę za 7 zł!! Dla dobra firmy zwolniałbym Panią od razu!!!! ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Dmian / 2024-09-16 16:35
Chłopak waży 68kg kazali mu dopłacić 40zl za 10kg bagażu obok siedzi pani z wagą około 130kg. Czyli wyciąganie kasy od pasażerów bez podstawnie. -
~Evi / 2024-09-16 11:21
Minus 5 gwiazdek, szkoda że nie da się. Podróż zaczęła się od tego że nie wolno korzystać z toalety przez kilka godzin. Przesiadka o 2 w nocy w jakiejś dziurze. Podróż 23 godziny. Nie ma co chyba ta linia wywodzi się z Pakistanu WadyWszystko -
-
~Izunia / 2024-09-11 21:07
Miałam okazję podróżować autokarem 157 w Słubicach wsiadła Pani pilot totalna porażka dziewczyna myśli że my jesteśmy tu dla niej. Nie polecam firma nie dba o pasażerów. ZaletyBrakWadyPilotka która myśli że my jesteśmy tu dla niej -
~Don / 2024-09-05 21:36
Nie polecam , zawsze spóźnia się kierowca , na odpowiedź czemu pan spóźnia odpowiada ze to nie mój problem -
~Jan / 2024-09-04 12:42
Nie polecam nie wygodne siedzenia nie dbają o klientów .hamskie postępowanie że strony załogi ZaletyNie maWadyBrak kultury -
~Kasia / 2024-09-01 07:28
Pozdrawiam serdecznie panów kierowców autokaru nr 70 z dnia 01.09.24 Kurs z Verony. Dawno nie spotkałam tak symptycznej i pomocnej obsługi???? (pilotki powinny się od nich uczyć!) Panowie zasługują na premierę, dbają o klientów, choć Ci wiadomo, są "różni"
Miło będzie kiedyś znów, trafić na taką załogę ????
Pozdrawiam pasażerka z Wrocławia.
strona 2 z 44