Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Consumer Bank opinie

Ocena na podstawie 32 opinii

2.19 / 5

  • Obsługa klienta
    2.09
  • Oferta
    2.13
  • Prostota obsługi
    2.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Ilona / 2024-09-24 16:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Punkt w centrum Łodzi przy stajni jednorożców Czynna jedna kasa w kolejce 9
    Osób, czas oczekiwania prawie 2 h . Żeby było śmieszne na drzwiach ogromna naklejka , że punkt otrzymał nagrodę konsumencką za najlepszą obsługę Tragedia Jedna wpłata waluty obcej potrafi trwać nawet 20 min Nie polecam chyba że ma się kilka godzin do stracenia Z taką sytuacją spotykam się już 6 raz w tym roku !
    ZaletyLokalizacja
    WadyTragiczny czas realizacji uslugi
  • ~Halina / 2024-09-02 17:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Santander Konsument Bank obsługa bardzo miła,jedyny Bank, że nie trzeba zakładać konta ,a doradca klienta,polecą wysoki procent na lokacie .Zakładam w tym banku lokaty na procent ,który, pani mi zaoferowała i zawsze, po zamknięciu lokaty taki dostaje ,polecam wszystkim Konsument Bank, który znajduje się w Bytomiu na ul Dworcowej ,od lat lokuje w tym banku i jestem bardzo zadwolona Halina
    ZaletySuper Bank, na lokowanie lokaty na sty procent polecam Halina
    WadyBrak
  • ~Wiesława / 2024-08-14 19:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Jest ok. Miła, kompetentna obsługa, bez zbędnych słów, szybko i sprawnie
    Zaletymiła fachowa obsługa
  • ~Alicja / 2024-08-06 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy nieuczciwy bank przy przeniesieniu konta do innego banku nie oddają prowizji oraz pieniędzy z konta oszczędnościowego bank oszustów i złodziei
    ZaletyBRAK
    Wadysame wady nieuczciwość
  • ~Janusz / 2024-08-01 14:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry bank
    Zawsze szybko załatwienie spraw
    Pracownicy przyjazni wszystko dokładnie odpowiadają na pytania
  • ~Edyta / 2024-07-08 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, reklamują lokaty bez konta, zakładam, przechodzę całą procedurę, wysyłają mi koordynaty do przelania środków - czyli konto, termin, tytuł wpłaty. Wysyłam, czekam na potwierdzenie otwarcia lokaty i w następny dzień roboczy dostaję informację - po tym jak już wysłałam środki na wskazane konto- że jednak nie mogą otworzyć lokaty, bo jakiś problem ze skanem dowodu. To sprawdzają to dopiero po otrzymaniu środków?? To po jaką cholerę podali mi konto i tytuł przelewu?
    Nigdy więcej!
    WadyOmijać
  • ~Agnieszka / 2024-07-03 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK ZE WSZYSTKICH!!! Nie zależy im na klientach!! Blokują aplikację i ukrywają dane gdy umowa została wypowiedziana, by nie można było monitorować ile pozostalo do spłaty KK! Wszelkie sprawy tylko na maila a czas odpowiedzi to 30dni to KPINA! Zgłosiłam sprawę do UOKIK.
    ZaletyŻADNE
    WadyOMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, NIE BRAĆ TAM KREDYTÓW BY NIE MIEĆ POTEM KŁOPOTÓW.
  • ~Dorota / 2024-05-29 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsluga bardzo fachową p.Aneta pomogła mi dobrać kredyt do moich potrzeb ,serdecznie polecam DR
    ZaletyFachowo,profesjonalnie
  • ~Edyta / 2024-04-02 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowana tym bankiem od 2 msc czekam na finalizację aneksu! Konto już przeniosłam do innego banku, teraz przeniose kredyt hipoteczny i dowodzenia. Byłam klientem banku 10 lat i starczy !!!
  • ~Ulisses / 2024-03-08 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank którego hasłem jest okraść klienta i wmawiać mu że nie ma racji, naliczają opłaty tak jak im się podoba, aby uniknąć opłaty za prowadzenie karty kredytowej należy wykonać transakcje na 1000 zł w okresie od następnego dnia od naliczenia opłaty do dnia w którym nalicza się opłatę za następny okres. Wykonałem ostatnią transakcję w dniu kiedy naliczała się opłata a jakiś imbecyl wmawia mi że bank rozliczył transakcje w następnym dniu i ona się nie wlicza w limit podczas gdy jak wół widać że transakcja dokonana i zrealizowana jest w dniu innym niż widzi pracownik banku. Omijajcie złodziejski bank szerokim łukiem oni widzą czarne podczas gdy wszyscy widzą białe.
    WadyŻerują na niesłusznie naliczanych opłatach,
  • ~Ewelina / 2024-03-06 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie! To oszuści. To raczej parabank
    Nie chcieli mi powiedzieć nawet tego na ile podpisałam, o czym nie wiedziałam, bo mi nikt nie powiedział, umowę o limit odnawialny.
    Pani zrobiła się agresywna gdy powiedziałam, że chce zamknąć limit.
    Nie powiedziała mi jaka to procedura nawet gdy uparcie siedziałam i pytałam
    Dowiedziałam się z infolinii.
    Błagam NIE KORZySTAJCIE z ich usług.
    GDY bierzecie coś na raty CZYTAJCIE umowy i pytajcie. Nie bierzecie u nich pożyczki tylko cyrograf na kartę kredytową lub limit odnawialny.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak informacji nawet podstawowych na temat swojego produktu
    Okropna obsluga
  • ~Kobieta / 2024-02-24 00:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Konsultantka na infolinii nie wie, że w banku, w którym pracuje, występuje hasło maskowane (informacja dla tej pracownicy: hasło maskowane lub zwykłe wybiera się w ustawieniach). Gdy miałam problem z zalogowaniem do banku, próbowała mi wmówić, że do tej pory nie mogłam się logować za pomocą hasła maskowanego, bo takiego w ich banku nie ma. Próbowała mi wmówić, że pomyliłam bank Santander Consumer Bank z Santanderem (dawnym BZWBK). Dziwiła się, dlaczego loguję się z zakładki ustawionej w pasku zakładek i kazała mi się logować z adresu wyszukanego w wyszukiwarce. Z pozycji bezpieczeństwa informatycy radzą logować się do banku właśnie z adresu zapisanego w pasku zakładek, a nie z wyszukiwarki. Proszę poczytać, dlaczego tak jest. W końcu załatwiłam sprawę, ale pracownica była nieco arogancka i niezbyt sympatyczna. Pierwszy raz spotkałam się z takim pracownikiem infolinii. Rozmowa z dnia 21.02.2024 r., godz. 12.13.
    Zaletyzałatwienie sprawy
    Wadyarogancja w stosunku do klienta na infolinii
  • ~milasky / 2024-02-22 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Po spłaceniu kredytu przez ponad 2 tygodnie nie byli wstanie wysłać promesy o zwolnienie hipoteki. Po 4 awanturach w końcu raczyli wysłać - na zły adres.
    Nic się nie da załatwić, nawet skargi złożyć. Niekompetentni oszuści. Odradzam.
  • ~RoSi / 2024-02-15 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem nieprzyjemność, totalny brak profesjonalizmu, zbywanie klienta, jedne z najwyższych oprocentowań kredytów. Nastawieni na drenowanie kieszeni swoich klientów. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu
  • ~an ka / 2024-02-15 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn od miesiąca ma zablokowane konto . Nie ma dostępu do swoich pieniędzy. zablokowano konto ponieważ ktoś nieuprawniony chciał pobrać pieniądze. Została zablokowana karta. Nowa miała przyjść w ciągu 2-5 dni. Nie można wybrać pieniędzy na dowód. Po trzech tygodniach i awanturze szanowny pan kierownik dopilnował wydanie nowej(drugiej) karty. minął kolejny tydzień. Niby ok. jednak aplikacja blik nie chce się włączyć i jak się okazuje karta jest znowu nieaktywna i brak dostępu do konta czy to przez aplikację czy osobiście. Wszystkie pieniądze na koncie, aktualna wypłata też i za co żyć ? Wezwana policja przyjęła zgłoszenie i jeżeli nie zostanie to załatwione, obiecuje skierować sprawę do sądu. Tylko ile można ? Radzę omijać ten bank dużym łukiem!
  • ~Marian / 2024-01-19 12:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank na wiadomości nie odpisuje, na infolinię żeby się dodzwonić można sobie poczekać. Karta została zablokowana bez podania żadnego powodu, nie dostałem żadnej informacji ani w aplikacji, ani telefonicznie. Widzę jedynie że karta jest zablokowana. Po czym naliczają sobie miesięczne opłaty za posiadanie karty których nie ma jeśli z karty się korzysta, tylko jak korzystać skoro karta jest zablokowana a z bankiem nie ma kontaktu (wiadomość wysłana 27.11.2023r dziś mamy 19.01.2024r i żadnej odpowiedzi z ich strony)
  • ~Nie / 2023-12-02 11:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona z tego banku. Bylam straszona bo spoznilam sie z rata. Nie ma
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma
  • ~Ewa K / 2023-11-16 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank pod słońcem!
    Olewają klienta na każdym kroku. Na mnostwompism i maili jakie wysłałam nie dostałam żadnej odpowiedzi. To skandal. Terminy załatwienia sprawy przeciągają do maksimum
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Kropla / 2023-11-11 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długie oczekiwanie na kontakt z doradcą, nie odpisywanie na wiadomość od klientów do tego źle księgowanie rat ( nie płacie nigdy przed terminem ) nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyUtrudniony kontakt,złe księgowanie
  • ~nanul / 2023-10-21 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich i chciałam przestrzec ludzi przed dankiem Santander
    Skradziono mi i skopiowano gdzieś moją kartę kredytową i wypłacili 3 razy w tygodniu 1800 zł bank umył od tego ręce, i zwalił na mię . ze to moja wina ,takie mają kiepskie zabezpieczenia. wiec zgłosiłem sprawę na policje a oni wszczęli postepowanie. tak ze nie polecam Santander bo to nie wiary godny Bank.
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904