Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Coska / 2022-12-31 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Walizka kupiona pod jych wymiary już podróżowana z nimi. Nagle za duża bo kółeczka się nie mieszczą w jakieś próbie miary która pewnie nie ma atestu. Masakra 50% pasażerów musiało dopłaci 209 xl. Nawet chłopak który 15 razy z tą samą walizką leciał musiał zsolacić. Ma se zareklamować bo niepełnosprawny. Taką dostał odpowiedź
    ZaletyTakie se
    WadyNic do fodania
  • ~Kasia / 2022-12-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wylądowałam w Gdańsku linia Ryania, lot FR2592 z Walencji do Gdańska i stewardessa ( blondynka) była wyjątkowo nieuprzejma, niegrzeczna, niekulturalna! Podróżowałam z dwiema córkami i Pani miała problem ze blokujemy wyjście, ze trzeba szybciej, nie rozumiała ze to są dzieci i maja swoje tempo!
    Jestem bardzo rozgoryczona, w tej atmosferze świat powinnismy być dla siebie milsi, zreszta zawsze tym bardziej Pani jako pracownica powinna wiedzieć jak się zachować!
    ZaletyBrak
  • ~Andzelika / 2022-12-18 11:36
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 16.12 na lotnisku w Treviso odwołane zostały 3loty, w tym nasz do Wrocławia. Muszę przyznać, że jestem bardzo miłe zaskoczona organizacją Ryanaira, który zapewnił nam wszystkim hotele, transport do i z hotelu, dodatkowo w hotelu jeszcze pyszne śniadanie. Jestem pod wrażeniem pełnej i szybkiej organizacji. Loty przełożone na następny dzień. W samolocie kilka razy przepraszano za zaistniałą sytuację, podając przyczynę odwołania lotu. (gesta mgła nie pozwoliła na lądowanie w Treviso, trzeba było ładować na lotnisku MarcoPolo, które ma lepszą infrastrukturę i oświetlenie). Szacun!
  • ~Pani / 2022-12-17 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła Pani ,obsługa samolotu na lot Kraków -Alicante dnia 17 grudnia 2022
    ZaletyBrak zrozumienia w grubych sytuacjach
    WadyNie polecam szczególnie 1 złośliwa Pani
  • ~Pawel / 2022-12-15 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupilem lot dla 5 osob z Warszawy do Neapolu plus powrotny, za pośrednictwem Opodo. Lot powrotny Ryanair odwolal. Nikt nie zaproponowal alternatywy. Bylem zmuszony kupic inne. Zlozylem reklamacje na Opodo. Sytuacja miala miejsce 2 mce temu. Co wiecej na opodo zniknelo moje roszczenie o zwrot. Brak jakichkolwiek informacji. Brak możliwości kontaktu z Opodo.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Nataliiiiczy / 2022-12-12 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia i tragiczny system w samolocie ludzie nie mysla tam
    Zaletynie ma
    Wadydużo
  • ~Rozita / 2022-12-06 14:06
    Ocena: 3.75 / 5
    Miałam przyjemność lecieć z Wami na Majorkę,obsługa sympatyczna, nie wykupiliśmy miejsc,więc siedzieliśmy osobno ale byliśmy na to przygotowani. Pierwszy raz jednak spotkałam się z tym,że pilot i oficer opuścili razem, w trakcie lotu,kabinę pilota!!! Trwało to kilka minut,postali i pośmiali się z resztą załogi,Dlamnie to niedopuszczalne!
    ZaletyPrzesympatyczna obsługa pokładowa
  • ~Jacek / 2022-11-24 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Leciałem w nimi Paryz - Gdańsk , lot był opóźniony o 9 godz, złożyłem reklamację i właśnie się dowiedziałem że jestem idiota bo mij lot odbył się zgodnie z planem bez opóźnień a ja chce ich oszukać. Sam nie wierzę w to co przeczytałem.
    ZaletyBrak
    WadyBanda oszustów
  • ~darjjja / 2022-11-20 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, zostaliśmy zmuszeni na lotnisku do opłaty za niezrobienie odprawy online mimo że nie dostaliśmy żadnej informacji o takim obowiązku.500zl za dwie karteczki wyglądające jak paragon. Złodziejska linia, nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2022-11-17 06:39
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 19,10,2022 wracałem wraz z córką z Edynburga do Krakowa.
    Lot był opóźniony o ponad 3 godziny.
    Napisaliśmy wnioski o odszkodowanie chociaż wiele osób sugerowało że nie ma sensu.
    Zwrot po 400 euro otrzymaliśmy w zaledwie kilka dni.
    Bravo Ryanair !!!!
  • ~MJ / 2022-11-16 11:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Ryanair zagubił nam spacerówkę wartą dużo pieniędzy, miesiąc czasu byliśmy na urlopie i musieliśmy zakupić na miejscu nową. Ryanair nie odpowiadał na reklamacje, przekroczył czas odpowiedzi, musiałem sam dzwonić, dopytywać. A kiedy po wielu miesiącach w końcu uznali reklamacje, kazali podać numer konta do przelewu pieniędzy, to po dwóch dniach przypomniało im się, że jest jeszcze tak zwana Konwencja Montrealska, dzięki której nie zapłacą bo wózek/spacerówka miała już trzy lata. Dodam, że była na gwarancji i gdybym chciał ją sprzedać to jako używaną sprzedałbym ją za 800zl.
    Odwoływałem się, dostałem maila od pani z Ryanair, że dla niej sprawa zamknięta i kończy temat.
    Napisałem do Irlandii, ale oczywiście zero odpowiedzi.

    Moim zdaniem, Ryanair jest zerem jako linia lotnicza w porównaniu z profesjonalnym podejściem i uznaniem swojej winny w porównaniu z innymi liniami.

    Tanie linie, to wg mnie mało profesjonalny personel, brud i syf w samolotach, i oszukiwanie swoich klientów.

    ZaletyBrak
    WadyBrud
    Fatalna obsługa
    Odrzucanie reklamacji
    Nie akceptowanie reklamacji, mimo że wina jest ewidentnie po stronie linie
    Brak profesjonalizmu
    Zero w porównaniu do innych linii lotniczych
  • ~Adam / 2022-11-15 07:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Brud i syf a do tego mało miejsca na nogi - jedne z najgorszych linii lotniczych jakie znam
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Sebastian / 2022-11-12 18:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa lotu Lini ryanair w gdansku na bramce jest fatalna, bardzo opryskliwa i nie pomocna, a na miejscu poza trzema cwaniaczkami nie można z nikim kompetentnym sprawy załatwić
    WadyMalo pomocna obsługa bramki
  • ~Maria / 2022-11-05 12:38
    Ocena: 1.25 / 5

    Linia lotnicza odmawia odszkodowania i zwrotu kosztów transportu za lot opóźniony o 11 godzin.

    Lot ze Szczecina (Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność) do Krakowa (Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice). Z powodu mgły lot został przełożony z 22:40 dnia 01.11 na 9:30 dnia 02.11.
    Lotnisko znajduje się w odległości 60 km od Szczecina, transport na lotnisko oraz z lotniska jest więc bardzo trudny i kosztowny.

    Ze względu na duży dystans od centrum na lotnisko zostaliśmy przywiezieni przez rodziców. Na lotnisko przyjechaliśmy ok. godziny 21:15, od razu po przyjechaniu poszliśmy zapytać się, czy lot się odbędzie. Dostaliśmy informację twierdzącą. O 22:15 poinformowano nas, że samolot z Krakowa do Szczecina nie moze wylądować, ok. godziny 22:50 dostaliśmy informację, że lot jest przełożony na następny dzień. Z lotniska odebrali nas rodzice, przenocowaliśmy w domu, i następnego dnia przyjechaliśmy samochodem na lotnisko (łącznie 120 km, w bardzo złych warunkach pogodowych w dniu 01.11 oraz 120 km w dniu 02.11). Za przejazd samochodem prywanym oraz nocleg w domu nie posiadamy paragonu, który możnaby umieścić w standardowym formularzu zwrotów kosztów, zaś lotnisko odmawia przyjęcia wniowisku o zwrot kosztów bez paragonu.

    Pomijając straty związane z samym opóźnieniem, nieoobecnością w pracy i nieprzespaną nocą , jeżdzenie samochodem z lotniska do domu oraz z domu i na lotnisko wyceniam na ok. 120 zł (koszt paliwa) które lotnisko odmawia zwrócić
    ZaletyBRAK
    WadyLinia odmawia wypłacenia odszkodowania / zwrotu kosztu transportu za lot opóźniony o 11 godzin
  • ~Edison / 2022-10-31 20:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciałam liniami Ryanair Sun (Buzz) z Rodos do Katowice. Podróż i obsługa przebiegała dobrze, natomiast oceniam bardzo negatywną ocenę Ryanair jeśli chodzi o przyjmowanie reklamacji z powodu zniszczenia bagażu. Na Rodos firma obsługująca lotnisko wrzucała bagaże do samolotu jak przysłowiowe ziemniaki. Po przylocie okazało się że kilka osób ma uszkodzone bagaże: urwane rączki, wgniecenia, dziury w bagażu. Przedstawiciel Ryanair w Katowicach oznajmił że nie ma sensu tego zgłaszać bo i tak Ryanair potraktuje to jak uszkodzenie "kosmetyczne". Bagaż zgłoszony i odmowa uznania roszczenia za zniszczony bagaż, bo wg linii da się podróżować z bagażem z urwaną rączką i dziurą! bo to kosmetyczne uszkodzenie. Szkoda słów za podejście do klienta!
    Zaletymiła obsługa w samolocie
    Wadyobsługa klienta reklamacyjnego
  • ~A / 2022-10-30 15:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Chciwa firma. Dobrze się zastanówcie nad zakupem tzw.tanich biletów. Tam nic nie jest tanie. To tylko złudzenie żadnego pozytywnego podejścia do klienta. BUBUBU.
  • ~GFG / 2022-10-27 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA LINIA LOTNICZA ,NIGDY NIE SKORZYSTAM WIECEJ
    UNIKAJCIE JAK OGNIA:((((
    ZaletyZADNYCH
  • ~Martyna / 2022-10-23 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo wszystkich posiadanych dokumentów nie wpuszczono mnie na pokład. Jak wielu innych osób. Obsługa wyrzuciła nas z lotniska. Musiałam zostać w Hiszpanii dwa dni dłużej poszukując informacji o brakujących dokumentach mimo , ze takie nie istniały. Wprowadzono mnie w błąd narażając na nie małe koszta i stratę czasu. Nie polecam nikomu.
  • ~Anty Rayaner / 2022-10-20 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielki cyganski hu... wam q du... przenosicie lot do Mediolanu i w ostatniej chwili się dowiadujemy o tym wylot o 7 a prze liście na 16 30... obyście zbankrutowali ????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Danielix / 2022-10-20 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDNIA ,DNO,ZENADA najpierw że kot opóźniony ile nie powiedzieli okazało się że z 22.30 na 1:55 sami znaleźliśmy te informacje na aplikacji o 1 powiedzieli ze lot odwołalny.Jest 3 w nocy wychodzimy z lotniska po odebraniu bagażu i sprawdzeniu paszportow TAK 2H trwało odbieranie bagażu.Wychodzimy na zewnątrz jest -2 stopnie 3 w nocy a my beż noclegu i 200 km od domu.Kobiety z dziećmi siedziały na walizkach i płakały.Okazlo się że wszystkie inne samoloty odleciały a w Edynburgu normalnie też lądują i to jest 3 taka sytuacja w tym miesiącu.NiGDY WIECEJ UNIKAJCIE JAK OGNIA.Ciekawe czy chociaż łaskawie wrócą pieniądze za bilety.
    ZaletyBrak
    WadyKpina z ludzi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027