Bardzo nie miła Pani ,obsługa samolotu na lot Kraków -Alicante dnia 17 grudnia 2022
ZaletyBrak zrozumienia w grubych sytuacjach
WadyNie polecam szczególnie 1 złośliwa Pani
~Pawel / 2022-12-15 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Wykupilem lot dla 5 osob z Warszawy do Neapolu plus powrotny, za pośrednictwem Opodo. Lot powrotny Ryanair odwolal. Nikt nie zaproponowal alternatywy. Bylem zmuszony kupic inne. Zlozylem reklamacje na Opodo. Sytuacja miala miejsce 2 mce temu. Co wiecej na opodo zniknelo moje roszczenie o zwrot. Brak jakichkolwiek informacji. Brak możliwości kontaktu z Opodo.
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Nataliiiiczy / 2022-12-12 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Opóźnienia i tragiczny system w samolocie ludzie nie mysla tam
Zaletynie ma
Wadydużo
~Rozita / 2022-12-06 14:06
Ocena: 3.75 / 5
Miałam przyjemność lecieć z Wami na Majorkę,obsługa sympatyczna, nie wykupiliśmy miejsc,więc siedzieliśmy osobno ale byliśmy na to przygotowani. Pierwszy raz jednak spotkałam się z tym,że pilot i oficer opuścili razem, w trakcie lotu,kabinę pilota!!! Trwało to kilka minut,postali i pośmiali się z resztą załogi,Dlamnie to niedopuszczalne!
ZaletyPrzesympatyczna obsługa pokładowa
~Jacek / 2022-11-24 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Leciałem w nimi Paryz - Gdańsk , lot był opóźniony o 9 godz, złożyłem reklamację i właśnie się dowiedziałem że jestem idiota bo mij lot odbył się zgodnie z planem bez opóźnień a ja chce ich oszukać. Sam nie wierzę w to co przeczytałem.
ZaletyBrak
WadyBanda oszustów
~darjjja / 2022-11-20 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, zostaliśmy zmuszeni na lotnisku do opłaty za niezrobienie odprawy online mimo że nie dostaliśmy żadnej informacji o takim obowiązku.500zl za dwie karteczki wyglądające jak paragon. Złodziejska linia, nie polecam
ZaletyBrak
~Marcin / 2022-11-17 06:39
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 19,10,2022 wracałem wraz z córką z Edynburga do Krakowa.
Lot był opóźniony o ponad 3 godziny.
Napisaliśmy wnioski o odszkodowanie chociaż wiele osób sugerowało że nie ma sensu.
Zwrot po 400 euro otrzymaliśmy w zaledwie kilka dni.
Bravo Ryanair !!!!
~MJ / 2022-11-16 11:41
Ocena: 2.00 / 5
Ryanair zagubił nam spacerówkę wartą dużo pieniędzy, miesiąc czasu byliśmy na urlopie i musieliśmy zakupić na miejscu nową. Ryanair nie odpowiadał na reklamacje, przekroczył czas odpowiedzi, musiałem sam dzwonić, dopytywać. A kiedy po wielu miesiącach w końcu uznali reklamacje, kazali podać numer konta do przelewu pieniędzy, to po dwóch dniach przypomniało im się, że jest jeszcze tak zwana Konwencja Montrealska, dzięki której nie zapłacą bo wózek/spacerówka miała już trzy lata. Dodam, że była na gwarancji i gdybym chciał ją sprzedać to jako używaną sprzedałbym ją za 800zl.
Odwoływałem się, dostałem maila od pani z Ryanair, że dla niej sprawa zamknięta i kończy temat.
Napisałem do Irlandii, ale oczywiście zero odpowiedzi.
Moim zdaniem, Ryanair jest zerem jako linia lotnicza w porównaniu z profesjonalnym podejściem i uznaniem swojej winny w porównaniu z innymi liniami.
Tanie linie, to wg mnie mało profesjonalny personel, brud i syf w samolotach, i oszukiwanie swoich klientów.
ZaletyBrak
WadyBrud
Fatalna obsługa
Odrzucanie reklamacji
Nie akceptowanie reklamacji, mimo że wina jest ewidentnie po stronie linie
Brak profesjonalizmu
Zero w porównaniu do innych linii lotniczych
~Adam / 2022-11-15 07:35
Ocena: 1.25 / 5
Brud i syf a do tego mało miejsca na nogi - jedne z najgorszych linii lotniczych jakie znam
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~Sebastian / 2022-11-12 18:49
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa lotu Lini ryanair w gdansku na bramce jest fatalna, bardzo opryskliwa i nie pomocna, a na miejscu poza trzema cwaniaczkami nie można z nikim kompetentnym sprawy załatwić
WadyMalo pomocna obsługa bramki
~Maria / 2022-11-05 12:38
Ocena: 1.25 / 5
Linia lotnicza odmawia odszkodowania i zwrotu kosztów transportu za lot opóźniony o 11 godzin.
Lot ze Szczecina (Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność) do Krakowa (Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice). Z powodu mgły lot został przełożony z 22:40 dnia 01.11 na 9:30 dnia 02.11.
Lotnisko znajduje się w odległości 60 km od Szczecina, transport na lotnisko oraz z lotniska jest więc bardzo trudny i kosztowny.
Ze względu na duży dystans od centrum na lotnisko zostaliśmy przywiezieni przez rodziców. Na lotnisko przyjechaliśmy ok. godziny 21:15, od razu po przyjechaniu poszliśmy zapytać się, czy lot się odbędzie. Dostaliśmy informację twierdzącą. O 22:15 poinformowano nas, że samolot z Krakowa do Szczecina nie moze wylądować, ok. godziny 22:50 dostaliśmy informację, że lot jest przełożony na następny dzień. Z lotniska odebrali nas rodzice, przenocowaliśmy w domu, i następnego dnia przyjechaliśmy samochodem na lotnisko (łącznie 120 km, w bardzo złych warunkach pogodowych w dniu 01.11 oraz 120 km w dniu 02.11). Za przejazd samochodem prywanym oraz nocleg w domu nie posiadamy paragonu, który możnaby umieścić w standardowym formularzu zwrotów kosztów, zaś lotnisko odmawia przyjęcia wniowisku o zwrot kosztów bez paragonu.
Pomijając straty związane z samym opóźnieniem, nieoobecnością w pracy i nieprzespaną nocą , jeżdzenie samochodem z lotniska do domu oraz z domu i na lotnisko wyceniam na ok. 120 zł (koszt paliwa) które lotnisko odmawia zwrócić
ZaletyBRAK
WadyLinia odmawia wypłacenia odszkodowania / zwrotu kosztu transportu za lot opóźniony o 11 godzin
~Edison / 2022-10-31 20:53
Ocena: 2.75 / 5
Leciałam liniami Ryanair Sun (Buzz) z Rodos do Katowice. Podróż i obsługa przebiegała dobrze, natomiast oceniam bardzo negatywną ocenę Ryanair jeśli chodzi o przyjmowanie reklamacji z powodu zniszczenia bagażu. Na Rodos firma obsługująca lotnisko wrzucała bagaże do samolotu jak przysłowiowe ziemniaki. Po przylocie okazało się że kilka osób ma uszkodzone bagaże: urwane rączki, wgniecenia, dziury w bagażu. Przedstawiciel Ryanair w Katowicach oznajmił że nie ma sensu tego zgłaszać bo i tak Ryanair potraktuje to jak uszkodzenie "kosmetyczne". Bagaż zgłoszony i odmowa uznania roszczenia za zniszczony bagaż, bo wg linii da się podróżować z bagażem z urwaną rączką i dziurą! bo to kosmetyczne uszkodzenie. Szkoda słów za podejście do klienta!
Zaletymiła obsługa w samolocie
Wadyobsługa klienta reklamacyjnego
~A / 2022-10-30 15:07
Ocena: 1.75 / 5
Chciwa firma. Dobrze się zastanówcie nad zakupem tzw.tanich biletów. Tam nic nie jest tanie. To tylko złudzenie żadnego pozytywnego podejścia do klienta. BUBUBU.
~GFG / 2022-10-27 08:21
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA LINIA LOTNICZA ,NIGDY NIE SKORZYSTAM WIECEJ
UNIKAJCIE JAK OGNIA:((((
ZaletyZADNYCH
~Martyna / 2022-10-23 00:45
Ocena: 1.00 / 5
Mimo wszystkich posiadanych dokumentów nie wpuszczono mnie na pokład. Jak wielu innych osób. Obsługa wyrzuciła nas z lotniska. Musiałam zostać w Hiszpanii dwa dni dłużej poszukując informacji o brakujących dokumentach mimo , ze takie nie istniały. Wprowadzono mnie w błąd narażając na nie małe koszta i stratę czasu. Nie polecam nikomu.
~Anty Rayaner / 2022-10-20 20:34
Ocena: 1.00 / 5
Wielki cyganski hu... wam q du... przenosicie lot do Mediolanu i w ostatniej chwili się dowiadujemy o tym wylot o 7 a prze liście na 16 30... obyście zbankrutowali ????????
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Danielix / 2022-10-20 18:13
Ocena: 1.50 / 5
TRAGEDNIA ,DNO,ZENADA najpierw że kot opóźniony ile nie powiedzieli okazało się że z 22.30 na 1:55 sami znaleźliśmy te informacje na aplikacji o 1 powiedzieli ze lot odwołalny.Jest 3 w nocy wychodzimy z lotniska po odebraniu bagażu i sprawdzeniu paszportow TAK 2H trwało odbieranie bagażu.Wychodzimy na zewnątrz jest -2 stopnie 3 w nocy a my beż noclegu i 200 km od domu.Kobiety z dziećmi siedziały na walizkach i płakały.Okazlo się że wszystkie inne samoloty odleciały a w Edynburgu normalnie też lądują i to jest 3 taka sytuacja w tym miesiącu.NiGDY WIECEJ UNIKAJCIE JAK OGNIA.Ciekawe czy chociaż łaskawie wrócą pieniądze za bilety.
ZaletyBrak
WadyKpina z ludzi.
~Wk...iony / 2022-10-20 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z tymi liniami to istna tragedia, lot odwołany, a pieniędzy za bilet zapewni nie zobaczę!!!!! Zalosne
~Krzysztof / 2022-10-20 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje karzą dopłacać za bagaż ktory jest opłacony i wymiarowy. Na bramkach udają idiotow ze nie rozumieją i to ich nie obchodzi i albo zapłacę albo bagaż zostaje na lotniski
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Były klient / 2022-10-18 12:57
Ocena: 2.00 / 5
Od wczorajszego dnia jesteście dla mnie nikim innym jak ZŁODZIEJAMI. Trzymać ludzi na lotnisku przez kilka godzin, bez żadnej informacji, przekładać lot parę razy i ostatecznie odwołać, bo się nie chce pracować???? I radź sobie człowieku sam 1500km od domu. Dno i wodorosty!!! Nigdy więcej!!! Żegnam ozięble.