Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 727 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-03-09 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracowałem w miejscu bez zasięgu. W drodze na lotnisko zasieg się pojawił więc chciałem się odprawić i tu zdziwienie. Za późno. Na lotnisku 55 euro za wydrukowanie małego świstka. Złodziejska praktyka. Następnym razem polecę nie mając wyborów. Mając, zapłacę więcej innej firmie
    ZaletyBrak
    WadyBrak miejsca na wypisanie wszystkich
  • ~Volvak / 2023-03-08 23:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści. Napiszę krótko bo tylko tak można napisać. Kto kupuje to widzi jak działa ich strona internetowa. Szukasz lotu... cena X .... po zaakceptowaniu cena x+ coś co podwyższa cenę z księżyca. Bardzo ciekawe kupowanie klienta. Napiszcie od razu że cena za lot na wejściu to fikcja. Kliencie zobaczysz ją dopiero jak będziesz płacił.
    A co najlepsze jak będziesz kupować to w informacji uzyskasz że to ostatnie miejsca "hehe". Dopiero jak jesteś już przy ewentualnym wyborze miejsca widać jak kłamią. Samolot prawie pusty, a piszą że jest już właściwie Full. Żenada. Bilet "300zł" a zaraz robi się "700" z znikąd! Myślałem, że to co piszą na różnych portalach to wymyślone rzeczy przez konkurencję form lotniczych. Niestety to prawda.
    ZaletyPuki co brak
    WadyCygaństwo.
  • ~Komik 154 / 2023-03-07 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie przyjemna obsługa, wredna i nie wychodwana, dzisaj był ostani raz co korzystam z tej firmy...
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • ~Mariola / 2023-03-05 17:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciasno jak w beczce śledzi, nawet oparcia nie można odchylić, bo udusisz pasażera z tyłu! Brak jakichkolwiek pojemników lub siatek na śmieci. Twarde, wysiedziane fotele (lot do Las Palmas trwający ponad 5 godzin) masakra!!! Ohydne, nienadające się do jedzenia kanapki! Oczekiwanie na bagaż w Katowicach - po 65 minutach pojawiły się pierwsze walizki na taśmie!!! Nigdy więcej takiego przewoźnika!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyCiasnota. Brak pojemnika na śmieci. Stare, wysiedziane fotele. Ohydne jedzenie na pokładzie, nic gorszego nigdy nie kupiłam. Jedna wielka porażka!
  • ~Mariusz / 2023-03-05 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostaliśmy okradzeni na ponad 500 zł chociaż w emeil żadnych informacji na ten temat,baba która nas obsługiwała to jakaś totalna porażka, proponuję worek kartofli i na targowisko, samolot opóźniony, czystość fatalna,nigdy więcej.
    ZaletyŻadne
    WadyZłodziejstwo,brak uprzejmości, opoznienie,brak czystości
  • ~Jamendo / 2023-02-26 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Na lotnisku w Pyrzowicach pobieranie oplat za niewymiarowy bagaż," wypchany lub wystające kolka", około 300zl od walizki. Niemiła obsługa. Potraktowano nas jak bydło. Niepolecam i nigdy więcej tym gównem nie polecę. Oczywiście opóźnienia w standardzie i zero przeprosin.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~OSZUKANY JAROSŁAW / 2023-02-22 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Za to że nie zabieram bagażu i nie chce do niego dopłacić, muszę za KARĘ dopłacić 40zł - wspaniała firma
    Zaletyjedyną zaletą to niższa cena niż inne linie lotnicze
    Wadyciasno, brudno, opóźnienia, złodziejskie dopłaty za brak bagażu
  • ~Ula / 2023-02-21 04:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Niemiła obsługa naziemna, sprawiająca wrażenie że robi mi wielką łaskę wydając bilet o 4 rano.Nie było opcji abym siedziała ze starszą mamą-sama wybiorę miejsca odburknęła niemiła baba w okienku
  • ~justa / 2023-02-15 14:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie powiedzmy, że tanio (choć to też mocno zależy). Odprawy na ostatnią chwilę, za absolutnie wszystko trzeba dopłacać - nawet to, żeby 5-osobowa rodzina siedziała w 1 miejscu. Tyle, że czasem stewardessie chce się przeorganizować usadzenie ludzi i znajdzie miejsce dla całej rodziny - za tą obsługę dałam gwiazdkę. Kolejną za to, że w sumie obsługa jest miła.
    Ogólnie z przygód lotniczych - połamany wózek, dwie zniszczone (kompletnie) walizki, tryliony godzin opóźnienia i czekania upchnięci jak sardynki, raz byłam nawet niewpuszczona do samolotu, bo sprzedali więcej biletów niż mieli miejsc - a na następny dzień miałam ważny egzamin, na który nie dotarłam i skończyło się dla mnie okrutnymi nieprzyjemnościami. Za jedną z walizek czarną nową i drogą oddano mi kiedyś tanią we wściekłym różu. Reklamacja za połamany wózek nie doczekała się rekompensaty. Zaproponowali jakąś śmieszną kwotę typu 200zł lub jeszcze mniej, a wózek już był nie do naprawy. Dobrze, że cóka już go używała tylko na wyjazdach i tyle tylko, że wyrzuciłam w śmietnik, nie mogłam go odsprzedać, byłam może z 500zł w plecy. Jakbym musiała kupićnowy to byłabym 2 tys. w plecy...

    zero napojów czy poczęstunku (darmowych jak w normalnych liniach lotniczych).

    Ameryki myślę, że nie odkrywam. Tanie linie to jednak dziadostwo straszne. Ale tanie. Jeśli różnica w cenie biletów nie rekompensuje strat jak wyżej to lepiej wybrać coś porządniejszego. Ale jeśli bilet ma połowę ceny porządnej linii lotniczej - sama znów polecę z Ryanairem ;)
  • ~Tamar123 / 2023-02-14 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wynajełam auto przez Rayaner ogólnie kicha. Miało być tanio i przyjemnie. Na lotnisku nie uznano karty kredytowej. Koszt kaucji za auto makabrycznie wysoki. Po nie uznaniu karty roponowany samochód z dodatkowym ubezpieczeniem, które wynosiło roczny koszt ubezpieczznia auta. Koszt dobowy wypożyczenia samochodu średniej klasy Jetta :) wyniósł by około 350 złotych na dobę.
    Koniec końców wziełam auto z innej firmy - bez kaucji , bez wkładu wrazie uszkodzenia za kwotę 190 złotych na dobę. Nie ma zwrotu wpłaconych pieniędzy do Rayanera
    Nie polecam wynajmowania auta.
  • ~Ela / 2023-02-08 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłam bilet przez aplikację Ryanair i po paru minutach chciałam dokupić bagaż. Jakie było moje zdziwienie kiedy różnica w cenie dosłownie po paru minutach wzrosła ze 139 na 209 co wynosi za 1 walizkę biorąc pod uwagę lot powrotny aż 140 zł. Innym razem zmieniałam termin lotu (w przeciągu 24 godzin), niestety nie otrzymałam zwrotu nadpłaty. Dla przewoźnika najważniejszy jest klient przed dokonaniem rezerwacji. Jak już jà dokonasz to niestety wszystko na korzyść przewoźnika nie klienta.
  • ~Ja / 2023-02-01 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada Ryanair, dwa razy wywalił błąd podczas kupna biletu i dwa razy podwyższyło cenę. Złodziejskie praktyki.
    WadyZłodzieje
  • ~Wodzu / 2023-01-30 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Czeste opóźnienia obsługa waw modlińska porażka wiecznie musisz trzymać wszystko pod nogami pierwszeństwo wejścia to jakaś ściema szczególnie Pyrzowice
    ZaletyBrak
    Wady100%
  • ~Tomasz / 2023-01-30 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktowanie pasażerów gorzej niż bydła to chyba standard. Po odprawie czekaliśmy 20 min na mrozie aby wejść do samolotu.
    ZaletyMoże cena.
    WadyCała organizacja
  • ~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
  • ~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
  • ~Ola / 2023-01-27 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis probowalam sie dogadac z osoba pracujaca na infolini pania Jadwigą w sprawie mojego anulowanego przez Ryanair lotu i straty jakie ponioslam odnosnie kosztow z tym zwiazanych. Probowalam dowiedziec sie jak prawidlowo zlozyc wniosek o odszkodowanie. Pani ton glosu i zachowanie bylo tragiczne i dodatkowo sie rozlaczyla twierdzac ze to ja jestem nie miła. Ja nie rozumiem takiego zachowania w momencie gdzie to ja ponioslam ogromne straty finansowe i czasowe z powodu odwolanego lotu wiec oczekuje chocbyilego zachowania i pomocy a dostaje kolejną osobe ktora za kare wykonuje swoja prace i wlasciwie jest bezczelna
  • ~M / 2023-01-23 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Niektorzy pracownicy pomylili sluzbe więzienna z obsluga klienta na lotnisku.
  • ~Ola / 2023-01-12 19:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam biura bagazu uszkodzonego. Mój bagaż został zniszczony zaproponowali 50 euro - zgodziłam się,jednak pieniędzy nie zobaczyłam do dnia dzisiejszego a lot był ponad 3 miesiące temu. Na e-maile nikt nie odpowiada, telefonu również nie odbierają
  • ~KM / 2023-01-11 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoznik na rynku, brak poszanowania klienta, zdecydowanie odradzam korzystanie z jego uslug, porazka!!!!
    Jakość obsługi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901