Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tylko gotówka / 2023-04-16 18:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakaz używania gotówki przy zakupach w czasie lotu.Uważam,że jest to bardzo groźna, nielegalna praktyka przyzwyczajania ludzi do CBDC. Będę bojkotował tego przewoźnika.
  • ~Hans / 2023-04-14 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze linie na świecie.

    Niemiła obsługa. Zwłaszcza Warszawa Majorka 14.04.2023
  • ~AS / 2023-04-13 20:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Uważajcie na Ryanair wyloty z Gdańska!
    Wyjątkowo nieuprzejma obsługa wpuszczająca na pokład, szukająca tylko okazji by "okraść" pasażerów.
    Zawsze latam z tym samym bagażem, małym plecakiem, który mieści się pod siedzeniem w samolocie.
    Latam z różnych lotnisk, z rożnych krajów ponieważ taką mam pracę. Pani Laluni się dziś, jednak nie spodobał mój plecak i kazała mi zapłacić 45 euro bym mogła wejść na pokład. Naturalnie po wejściu plecak jak zawsze zmieścił się bez problemu pod siedzeniem.
    Wzięli również pieniądze od dziewczyny, która z tym samym plecakiem, tą samą linią przyleciała godzinę wcześniej z Amsterdamu, mając międzylądowanie w Gdańsku. W Amsterdamie plecak był ok dla obsługi tej samej firmy. W Gdańsku już nie. Jak można w ten sposób traktować własnych klientów…
  • ~Kang / 2023-04-11 13:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra opóźnienia przeciąganie, cały dzień na lotnisku
    ZaletyBrak na serio brak wybierajcie inne oferty
    WadyCzas nieterminowy
  • ~Konrad / 2023-04-10 22:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!!
    Wadyjw
  • ~Konrad / 2023-04-10 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!!
    Zaletytrudno znaleźć
    Wadyjak wyżej
  • ~Marek / 2023-04-10 15:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Lecę dziś z Hani w Grecji do Gdańska no ale samolot zepsuty to+5h na lotnisku ludzie zmęczeni iw dodatku krzesła niewygodne.
    ZaletyDobre połączenia
    WadyZły stan techniczny samolotu
    Załoga nic nie mówi
    Polityka firmy
  • ~Rafal / 2023-04-08 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowano nie polecam. Wybierzcie inna linie. Nieprzejrzyste zasady przy zakupie biletu. Chore dopłaty przy odprawie za brak nie obowiązkowe odprawy elektronicznej
    ZaletyBrak
    Wady
  • ~Jakub P / 2023-04-05 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ryanair przełożył mój lot na kolejny dzień I zostałem zmuszony dokupić jedną noc w hotelu oraz straciłem dzień w pracy. Łącznie straciłem ponad 300 funtów. Ryanair nie zamierza oddać pieniędzy twierdząc że nie wiedzą jak zakwalifikować moją sprawę. Mają w D.pie klienta,zmieniają loty jak chcą nie licząc się z kosztami jakie musi ponieść klient. Jak dla mnie firma gorzej jak dno.
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Costa / 2023-04-04 09:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Obsługa super, szczególnie Ekatarina. Super kobieta, wszystkim pomoże, uśmiechnięta, aż się chce lecieć.
    Pozdrawiam.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyPasy za krótkie...
  • ~Julaaa / 2023-04-02 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Leciałam dziś z Edynburga do Modlina. Obsługa na lotnisku była okropna,jeszcze nigdy nie trafilam na takiego sluzbiste i nieprzyjemnego pracownika jak przed dzisiejszym lotem,nie polecam!!!
  • ~1212 / 2023-03-21 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Beznadziejny kontakt z klientem po odwołaniu lotu przez linie lotnicze. Lot miał się odbyć 30.12.2022 r. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię i za każdym razem otrzymywałam inną informację, co do tego jak mam postąpić. Pomimo realizacji i przesłania wniosku o zwrot kosztów biletu z powodu odwołanego lotu do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2023 r. nie otrzymałam zwrotu kosztów (podobno wnioski rozpatrują w ciągu 7 dni taką informację usłyszysz na infolinii). Dziś po raz kolejny tam zadzwoniłam i znowu otrzymałam informację, że muszę coś zrobić, pomimo tego, iż we wcześniejszych rozmowach zapewniano mnie, że już nic nie muszę i że moja sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Nie polecam korzystania z usług linii Ryanair.
    Zaletybrak
    Wadyoszujkiwanie klienta
  • ~brajan / 2023-03-18 00:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Cebulaki lecą pierwszy raz samolotem. Zaplacili 59pln a wymagania jakby qatarem lecieli. Upchać co sie da do malego bagazu i poduszek. Spoznienie samolotu 10min i chca zwrotow za bułki. Bombelki wrzeszczą, a mamusie nieodprawione i z pretensjami ze nie siedza kolo starego za darmo.
  • ~Trol / 2023-03-16 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa żmije jadowite pisiory j.b.n.,chamskie,bezczelne,wsiury myślą że od nich lot zależy...wiesiary z okolic.bolca im trzeba....kon by się uśmiał
  • ~David / 2023-03-16 20:13
    Ocena: 2.50 / 5
    W dniu 16.03 Na lotnisku Modlin - Oslo Trop Gate 3A obsługiwała Czarna Pani. która była bardzo nie miła, flustrujace zachowanie jej osoby sprawiło iz lot byl kompletnie nie udany. Jej sposób bycia i zachowanie nie jest odpowiednim w tak mocno miejscu publicznym
  • ~Sandra / 2023-03-14 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani na lotnisku z Krakowa do Dublina 14.03.2023 godzina 17:35
    Krótkie czarne włosy masakra poprostu,takiej wredoty i bezczelności nie spotkałam już od lat. I jeszcze bezczelnie ci się śmieje w twarz że ona może bo pana Boga za nogi złapała że jest na takim stanowisku. Żałosne poprostu nie szczęśliwe babsko.
    WadyObsługa przy odprawie
  • ~Klient / 2023-03-09 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracowałem w miejscu bez zasięgu. W drodze na lotnisko zasieg się pojawił więc chciałem się odprawić i tu zdziwienie. Za późno. Na lotnisku 55 euro za wydrukowanie małego świstka. Złodziejska praktyka. Następnym razem polecę nie mając wyborów. Mając, zapłacę więcej innej firmie
    ZaletyBrak
    WadyBrak miejsca na wypisanie wszystkich
  • ~Volvak / 2023-03-08 23:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści. Napiszę krótko bo tylko tak można napisać. Kto kupuje to widzi jak działa ich strona internetowa. Szukasz lotu... cena X .... po zaakceptowaniu cena x+ coś co podwyższa cenę z księżyca. Bardzo ciekawe kupowanie klienta. Napiszcie od razu że cena za lot na wejściu to fikcja. Kliencie zobaczysz ją dopiero jak będziesz płacił.
    A co najlepsze jak będziesz kupować to w informacji uzyskasz że to ostatnie miejsca "hehe". Dopiero jak jesteś już przy ewentualnym wyborze miejsca widać jak kłamią. Samolot prawie pusty, a piszą że jest już właściwie Full. Żenada. Bilet "300zł" a zaraz robi się "700" z znikąd! Myślałem, że to co piszą na różnych portalach to wymyślone rzeczy przez konkurencję form lotniczych. Niestety to prawda.
    ZaletyPuki co brak
    WadyCygaństwo.
  • ~Komik 154 / 2023-03-07 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie przyjemna obsługa, wredna i nie wychodwana, dzisaj był ostani raz co korzystam z tej firmy...
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • ~Mariola / 2023-03-05 17:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciasno jak w beczce śledzi, nawet oparcia nie można odchylić, bo udusisz pasażera z tyłu! Brak jakichkolwiek pojemników lub siatek na śmieci. Twarde, wysiedziane fotele (lot do Las Palmas trwający ponad 5 godzin) masakra!!! Ohydne, nienadające się do jedzenia kanapki! Oczekiwanie na bagaż w Katowicach - po 65 minutach pojawiły się pierwsze walizki na taśmie!!! Nigdy więcej takiego przewoźnika!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyCiasnota. Brak pojemnika na śmieci. Stare, wysiedziane fotele. Ohydne jedzenie na pokładzie, nic gorszego nigdy nie kupiłam. Jedna wielka porażka!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027