Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 727 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2023-04-27 00:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Mnóstwo ukrytych opłat, przycięte bagaże podręczne w nienajtańszej taryfie do wymiarów małego plecaka, płatna odprawa. Masakra, korzystam e ostateczności.
  • ~Kora8899 / 2023-04-25 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna linia lotnicza! Bardzo polecam! Ceny świetne! Obsługa miła!
    ZaletyMiła obsługa, bezpieczeństwo , można wziąć dużo bagarzu
    WadyBrak
  • ~Rafal / 2023-04-19 11:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Kompletnie chaotyczne zarzadzanie. Fatalna logistyka i zlewanie klienta. Dokonalem rezerwacji biletu z potwierdzenie na moim profilu u Ryanair a dzien przed odprawa rezerwacja sie blokuje i nie pozwala mi przejsc do odprawy. Okazalo sie dopiero po telefonach do oslugi ze nie pobrali mi pieniedzy z karty. Na ten lot juz wyprzedali moje miejsca i mozecie sie walic.
  • ~Rafal / 2023-04-19 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusty do kwadratu. Zakupilem bilet dostalem potwierdzenie rezerwacji. Za miesiac pozniej dzien przed odlotem nie da sie dokonac odprawy link z rezerwacja kreci sie w kolko z napisem sproboj pozniej. Okazalo sie ze nie pobrano oñlaty z karty i nie powiadomiono o sytuacji. Wyprzedano miejsca i na ten lot nie mozna bulo poleciec. W dodatku byñ to lot etapowy rowniez z ta sama linia. TRAGEDIA
    ZaletyNie zaoserwowano
  • ~Tylko gotówka / 2023-04-16 18:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakaz używania gotówki przy zakupach w czasie lotu.Uważam,że jest to bardzo groźna, nielegalna praktyka przyzwyczajania ludzi do CBDC. Będę bojkotował tego przewoźnika.
  • ~Hans / 2023-04-14 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze linie na świecie.

    Niemiła obsługa. Zwłaszcza Warszawa Majorka 14.04.2023
  • ~AS / 2023-04-13 20:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Uważajcie na Ryanair wyloty z Gdańska!
    Wyjątkowo nieuprzejma obsługa wpuszczająca na pokład, szukająca tylko okazji by "okraść" pasażerów.
    Zawsze latam z tym samym bagażem, małym plecakiem, który mieści się pod siedzeniem w samolocie.
    Latam z różnych lotnisk, z rożnych krajów ponieważ taką mam pracę. Pani Laluni się dziś, jednak nie spodobał mój plecak i kazała mi zapłacić 45 euro bym mogła wejść na pokład. Naturalnie po wejściu plecak jak zawsze zmieścił się bez problemu pod siedzeniem.
    Wzięli również pieniądze od dziewczyny, która z tym samym plecakiem, tą samą linią przyleciała godzinę wcześniej z Amsterdamu, mając międzylądowanie w Gdańsku. W Amsterdamie plecak był ok dla obsługi tej samej firmy. W Gdańsku już nie. Jak można w ten sposób traktować własnych klientów…
  • ~Kang / 2023-04-11 13:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra opóźnienia przeciąganie, cały dzień na lotnisku
    ZaletyBrak na serio brak wybierajcie inne oferty
    WadyCzas nieterminowy
  • ~Konrad / 2023-04-10 22:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!!
    Wadyjw
  • ~Konrad / 2023-04-10 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!!
    Zaletytrudno znaleźć
    Wadyjak wyżej
  • ~Marek / 2023-04-10 15:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Lecę dziś z Hani w Grecji do Gdańska no ale samolot zepsuty to+5h na lotnisku ludzie zmęczeni iw dodatku krzesła niewygodne.
    ZaletyDobre połączenia
    WadyZły stan techniczny samolotu
    Załoga nic nie mówi
    Polityka firmy
  • ~Rafal / 2023-04-08 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowano nie polecam. Wybierzcie inna linie. Nieprzejrzyste zasady przy zakupie biletu. Chore dopłaty przy odprawie za brak nie obowiązkowe odprawy elektronicznej
    ZaletyBrak
    Wady
  • ~Jakub P / 2023-04-05 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ryanair przełożył mój lot na kolejny dzień I zostałem zmuszony dokupić jedną noc w hotelu oraz straciłem dzień w pracy. Łącznie straciłem ponad 300 funtów. Ryanair nie zamierza oddać pieniędzy twierdząc że nie wiedzą jak zakwalifikować moją sprawę. Mają w D.pie klienta,zmieniają loty jak chcą nie licząc się z kosztami jakie musi ponieść klient. Jak dla mnie firma gorzej jak dno.
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Costa / 2023-04-04 09:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Obsługa super, szczególnie Ekatarina. Super kobieta, wszystkim pomoże, uśmiechnięta, aż się chce lecieć.
    Pozdrawiam.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyPasy za krótkie...
  • ~Julaaa / 2023-04-02 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Leciałam dziś z Edynburga do Modlina. Obsługa na lotnisku była okropna,jeszcze nigdy nie trafilam na takiego sluzbiste i nieprzyjemnego pracownika jak przed dzisiejszym lotem,nie polecam!!!
  • ~1212 / 2023-03-21 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Beznadziejny kontakt z klientem po odwołaniu lotu przez linie lotnicze. Lot miał się odbyć 30.12.2022 r. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię i za każdym razem otrzymywałam inną informację, co do tego jak mam postąpić. Pomimo realizacji i przesłania wniosku o zwrot kosztów biletu z powodu odwołanego lotu do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2023 r. nie otrzymałam zwrotu kosztów (podobno wnioski rozpatrują w ciągu 7 dni taką informację usłyszysz na infolinii). Dziś po raz kolejny tam zadzwoniłam i znowu otrzymałam informację, że muszę coś zrobić, pomimo tego, iż we wcześniejszych rozmowach zapewniano mnie, że już nic nie muszę i że moja sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Nie polecam korzystania z usług linii Ryanair.
    Zaletybrak
    Wadyoszujkiwanie klienta
  • ~brajan / 2023-03-18 00:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Cebulaki lecą pierwszy raz samolotem. Zaplacili 59pln a wymagania jakby qatarem lecieli. Upchać co sie da do malego bagazu i poduszek. Spoznienie samolotu 10min i chca zwrotow za bułki. Bombelki wrzeszczą, a mamusie nieodprawione i z pretensjami ze nie siedza kolo starego za darmo.
  • ~Trol / 2023-03-16 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa żmije jadowite pisiory j.b.n.,chamskie,bezczelne,wsiury myślą że od nich lot zależy...wiesiary z okolic.bolca im trzeba....kon by się uśmiał
  • ~David / 2023-03-16 20:13
    Ocena: 2.50 / 5
    W dniu 16.03 Na lotnisku Modlin - Oslo Trop Gate 3A obsługiwała Czarna Pani. która była bardzo nie miła, flustrujace zachowanie jej osoby sprawiło iz lot byl kompletnie nie udany. Jej sposób bycia i zachowanie nie jest odpowiednim w tak mocno miejscu publicznym
  • ~Sandra / 2023-03-14 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani na lotnisku z Krakowa do Dublina 14.03.2023 godzina 17:35
    Krótkie czarne włosy masakra poprostu,takiej wredoty i bezczelności nie spotkałam już od lat. I jeszcze bezczelnie ci się śmieje w twarz że ona może bo pana Boga za nogi złapała że jest na takim stanowisku. Żałosne poprostu nie szczęśliwe babsko.
    WadyObsługa przy odprawie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901