Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edison / 2022-10-31 20:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciałam liniami Ryanair Sun (Buzz) z Rodos do Katowice. Podróż i obsługa przebiegała dobrze, natomiast oceniam bardzo negatywną ocenę Ryanair jeśli chodzi o przyjmowanie reklamacji z powodu zniszczenia bagażu. Na Rodos firma obsługująca lotnisko wrzucała bagaże do samolotu jak przysłowiowe ziemniaki. Po przylocie okazało się że kilka osób ma uszkodzone bagaże: urwane rączki, wgniecenia, dziury w bagażu. Przedstawiciel Ryanair w Katowicach oznajmił że nie ma sensu tego zgłaszać bo i tak Ryanair potraktuje to jak uszkodzenie "kosmetyczne". Bagaż zgłoszony i odmowa uznania roszczenia za zniszczony bagaż, bo wg linii da się podróżować z bagażem z urwaną rączką i dziurą! bo to kosmetyczne uszkodzenie. Szkoda słów za podejście do klienta!
    Zaletymiła obsługa w samolocie
    Wadyobsługa klienta reklamacyjnego
  • ~Ewa / 2018-06-25 13:42
    Ocena: 2.75 / 5
    NIGDY WIĘCEJ. Moja nowa walizka, kupiona specjalnie przed lotem, została zabrana do luku bagażowego. Nie miałam z tym problemu, nie potrzebowałam jej na pokładzie. Po wylądowaniu okazało się, że walizka jest uszkodzona. Jako, że nie widziałam już nikogo z obsługi na lotnisku, a za granicą nie miałam internetu, by sprawdzić co zrobić w takiej sytuacji oraz spieszyłam się na wykupiony wcześniej autobus uznałam, że zgłoszę sprawę po powrocie do domu. Dzisiaj dowiedziałam się, że nie mogę nic z tym zrobić, ponieważ trzeba było sprawę zgłosić na lotnisku docelowym. Uważam to za całkowity brak szacunku do klienta. Nie każdy jest w stanie czekać na rozwiązanie sprawy na lotnisku (niespodzianka, ludzie mają wykupiony dojazd do miasta) i nie każdy wie, co zrobić, jeśli nie może sprawdzić tego w internecie. Nie wspominając już o tym, że miałam wykupione ubezpieczenie od takiego wypadku.
  • ~JANUSZ / 2022-07-09 13:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Tragedia jeżeli chodzi o odwołanie lotu,poprosiłem o odwołanie rezerwacji bez prośby zwrotu kosztów i nie da się,potrzebowałem tylko zaświadczenia o odwołaniu przezemnie lotu i nie da się,można tylko przebukowac ale odwołać się nie da,to jest niewiarygodne jaka beznadziejność jest w tej firmie,będę ją teraz bojkotował przy każdej okazji.
  • ~Jerzy / 2016-07-06 14:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Polecam używać Ryanair, bo ceny przelotów bardzo atrakcyjne, chociaż komfort na pokładzie samolotów kiepski. Odradzam za to bardzo zakup jakichkolwiek usług dodatkowych, jak np. wynajem samochodu, ubezpieczenia, itp. Ja niestety ten błąd popełniłem i mało, że cena samochodu była wyższa niż w innych wypożyczalniach, to dodatkowo ubezpieczenie pojazdu nabywałem u pośrednika (też poprzez stronę Ryanair), z którym wypożyczalnia nie miała żadnego kontaktu. W efekcie niewielkiego zdarzenia drogowego (porysowane lusterko zewnętrzne) przy zdawaniu auta ściągnięto mi z karty równowartość 5,5 tys. zł, jako zabezpieczenie wkładu własnego i już ponad miesiąc dochodzę jego zwrotu walcząc z ubezpieczalnią i przedkładając wciąż dodatkowe żądane dokumenty (które indywidualnie muszę pozyskiwać kontaktując się z wypożyczalnią tracąc przy tym czas i nerwy ... i oczywiście opisując wymagania ubezpieczyciela w języku obcym).
    ZaletyTanie ceny biletów lotniczych i bogata siatka połączeń.
    WadyFirma nieprzyjazna dla klienta i nastawiona na wydojenie go gdy tylko zdecyduje się na skorzystanie z oferowanych usług dodatkowych
  • ~Justyna / 2022-04-30 09:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupiłam 3 tygodnie przed planowanym wylotem loty z Katowic do Dortmundu i z powrotem dla mamy i siostry. W dniu wylotu stawiły się 1.5h przed zamknięciem bramek na kontroli bezpieczeństwa, nie miały bagażu rejestrowanego, więc były o odpowiednim czasie. Na lotnisku był istny cyrk. Brak przygotowanych pudełek do położenia bagażu i rzeczy osobistych do kontroli, kontrolerzy gdzieś znikali, dużo pasażerów, ogromne opóźnienia. Około godziny 6 było kilka wylotów. I najważniejsze - wszystkie linie lotnicze wylatujące o tej porze były w stanie wywoływać swoich pasażerów, czekać aż przejdą przez kontrolę i wylatywały ich samoloty dopiero jak wszyscy dotarli na pokład, czyli z ok. 30 min opóźnieniem! Tylko nie Ryanair. Ryanair stwierdziło, że na nikogo nie czeka. Tego dnia do Kolonii nie wyleciało 51osob, do Dortmundu 42! Okropna obsługa. Moja mama składając reklamacja u pani będącej na miejscu z Ryanair usłyszała, że przecież to są TANIE LINIE LOTNICZE! Czyli co, jak zaoszczędziłam na ich biletach 40 pln to mogą takie cyrki robić? Nie polecam. Brak profesjonalizmu, elastyczności do sytuacji, brak poszanowania klienta.
    ZaletyBrak
    WadyPracują po najniższej linii oporu
  • ~m / 2019-12-23 08:06
    Ocena: 2.75 / 5
    bez opóźnień przylot przed czasem . tragiczna obsługa bagaży wózki dziecięce rzucone bezwladnie jeden na drugi połamane tragedia .
  • ~Olga / 2022-04-04 10:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Liniami Ryanair latam już od kilku lat. Zadziwia mnie jedno a mianowicie jak pracownicy tej linii wyłapują przed wejściem na pokład osoby z nieco większym bagażem niż standardowy. Wyłapują i każą płacić na dużo większy bagaż. Dzieje się tak tylko w Polsce w Gdańsku. Odczuwa się że pracownicy ewidentnie mają z tego jakąś prowizję, gdyż bardzo skupiają się na kontroli bagażu pasażerów. Nigdzie indziej tego nie widziałam na tych liniach.
  • ~Tylko gotówka / 2023-04-16 18:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakaz używania gotówki przy zakupach w czasie lotu.Uważam,że jest to bardzo groźna, nielegalna praktyka przyzwyczajania ludzi do CBDC. Będę bojkotował tego przewoźnika.
  • ~Wika / 2022-03-29 22:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Strona Ryanaira to jeden wielki dramat. Czy tam można zrobić rezerwację bez problemów? Nie.
    Serio, ogarnijcie to, bo można dostać szału. Pozdrawiam.
    ZaletyMało
    WadyNie da się normalnie zrobić operacji
  • ~Xxx / 2022-06-29 10:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Ciągłe długie opóźnienia(zdażyło mi się to już 2 raz opóźnienie dwu godzinne ,a przed startem ponad godzina w samolocie pomijając to że bardzo duszno było i panował zament).Samolot wygodą nie zachwyca.Nie polecam.
  • ~Agnieszka / 2023-08-27 15:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciasno w samolocie ,leciałam z rodziną na Teneryfę. lot 5,5 godz. w jedną stronę Wylot z Polski opózniony o 1 godz. ,powrót opózniony o 3,5 godz. 2 na lotnisku i 1,5 w samolocie zamknięci .Wszystko płatne ,tylko jedna sprawna toaleta .Wczasy wykupione z TUI porażka. Nie polecam,już nigdy więcej. Stewardessy nie zadowolone jakby za karę pracowały.
    Zaletybrak
  • ~Jacek / 2015-01-10 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Lot Fr8845 Wrocław-Bergamo 09.01.2015
    Pierwszy samolot awaria hydrauliki .
    Przesiadka na drugi samolot po 40 min który już przyleciał z awarią , którą rzekomo usunęli w czasie obsługi.Przy rozbiegu do startu samolotu awaria się powtarza ( niedomknięte drzwi awaryjne ) zjeżdża na powtórny przegląd który ostatecznie nie zostaje usunięty.Łącznie po trzech godzinach siedzenia w dwóch samolotach przebukowują mi bilety z piątku na poniedziałek ,, I RADŻ SOBIE SAM "!!! .
    Dobrze że miał kto po mnie przyjechać bo akurat nie dysponowałem gotówką na hotel
    Zaletykanapki i kawa po 6 godz. śmiechu warte
    Wadyfatalna obsługa przy kasie i przebukowywaniu biletów , obojętne podejście do pasażerów lotu FR8845 , który się nie odbył z winy RYANAIR
    rezerwacja od listopada , 300 euro
  • ~justa / 2023-02-15 14:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie powiedzmy, że tanio (choć to też mocno zależy). Odprawy na ostatnią chwilę, za absolutnie wszystko trzeba dopłacać - nawet to, żeby 5-osobowa rodzina siedziała w 1 miejscu. Tyle, że czasem stewardessie chce się przeorganizować usadzenie ludzi i znajdzie miejsce dla całej rodziny - za tą obsługę dałam gwiazdkę. Kolejną za to, że w sumie obsługa jest miła.
    Ogólnie z przygód lotniczych - połamany wózek, dwie zniszczone (kompletnie) walizki, tryliony godzin opóźnienia i czekania upchnięci jak sardynki, raz byłam nawet niewpuszczona do samolotu, bo sprzedali więcej biletów niż mieli miejsc - a na następny dzień miałam ważny egzamin, na który nie dotarłam i skończyło się dla mnie okrutnymi nieprzyjemnościami. Za jedną z walizek czarną nową i drogą oddano mi kiedyś tanią we wściekłym różu. Reklamacja za połamany wózek nie doczekała się rekompensaty. Zaproponowali jakąś śmieszną kwotę typu 200zł lub jeszcze mniej, a wózek już był nie do naprawy. Dobrze, że cóka już go używała tylko na wyjazdach i tyle tylko, że wyrzuciłam w śmietnik, nie mogłam go odsprzedać, byłam może z 500zł w plecy. Jakbym musiała kupićnowy to byłabym 2 tys. w plecy...

    zero napojów czy poczęstunku (darmowych jak w normalnych liniach lotniczych).

    Ameryki myślę, że nie odkrywam. Tanie linie to jednak dziadostwo straszne. Ale tanie. Jeśli różnica w cenie biletów nie rekompensuje strat jak wyżej to lepiej wybrać coś porządniejszego. Ale jeśli bilet ma połowę ceny porządnej linii lotniczej - sama znów polecę z Ryanairem ;)
  • ~A. / 2020-02-18 18:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Lot został odwołany z powodu złej pogody, co jak najbardziej rozumiem, natomiast pomimo 3-krotnej prośby o pomoc członków załogi i obsługi Rynair usłyszałam, że oni nie są w stanie zapewnić mi innego lotu, noclegu, ani wyżywienia i że mam to zrobić na własną rękę. Przez to wydałam ok. 1500 zł żeby móc wrócić do Polski innym lotem i przenocować w Paryżu. Po napisaniu reklamacji dowiedziałam się, że linia lotnicza nie zwróci mi nic z poniesionych kosztów, ponieważ kupiłam bilet na inny lot bez uzgodnienia z nimi. Szkoda, że gdy próbowałam cokolwiek uzgodnić kilka razy dostałam odpowiedź, że oni nic nie wiedzą, nic mi nie pomogą i mogę się w czoło pocałować. Choćbym miała następnym razem zapłacić za bilet 200% u konkurencji to nigdy więcej nie skorzystam z tej "linii lotniczej".
    ZaletyTanie bilety
    WadyZero pomocy ze strony personelu. Co z tego, że bilety są tanie skoro w razie odwołania lotu muszę wydać ekstra 1000 zł żeby wrócić do kraju, bo linia lotnicza nic nie wie i nie chce rozmawiać?
  • ~Aga / 2018-08-18 18:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie mozna zarezerwowac biletu on line. Od 2 dni jakis problem i oczywiscie juz cena biletu wzrosla. Kupujac przez obluge klienta dodatkowa oplata. Bardzo negatywnie.
  • ~Alex / 2022-03-03 23:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety wszelkie negatywne opinie znajdują potwierdzenie w faktach kontakt na chacie to fikcja
  • ~Arkadiusz S. / 2018-10-31 10:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Podróż opóźniona o ponad 3h, zamknęli wszystkich w samolocie i siedzieliśmy jak Sardynii. Nie zaproponowano nawet wody (można było kupić). Kolejna rzecz to uszkodzona, wręcz doszczętnie zniszczona walizka, szkoda zgłoszona na lotnisku, lecz firma nie wypłaci odszkodowania, ponieważ nie mam paragonu. Nie mam obowiązku go trzymać tym bardziej, iż to nie reklamacja. Według mnie zlodziejskie warunki dla klienta i brak profesjonalizmu z ich striny
    WadyObsługa, podejście do klienta
  • ~Astaf / 2018-04-04 04:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Odwołany lot do Porto z Weeze. Półtorej godziny na pokładzie i wypad, cancelled. Informacja na lotnisku po kolejnych półtorej godziny podała informację o możliwości przebukowania biletów w domu. Dosyć ciasno i loteria z miejscami na pokładzie. No cóż, szybko (przesadziłem), tanio (względnie) jak na targu. Bardzo mało miejsc dla podróżnych oczekujących na check-in, i gatepass.
    ZaletyMiła Portugalska obsługa, wi-fi na terminalu całkiem dobrze działało. Miła obsługa na punkcie kontrolnym
    WadyBrud na pokładzie, chaos informacyjny, brak gniazd do ładowania na terminalu. Jeśli wszystko idzie dobrze to dobrze, jeśli coś się chrzani to generalnie przewalone, by uzyskać jakiekolwiek informacje to oczekiwanie 3h to minimum. Kawa droższa niż w Schiphol-Amsterdam.
  • ~btw / 2018-11-10 02:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Kiedyś ktoś kto nie bał się nazwać rzeczy po imieniu i powiedział: to jest oszustwo.
    To jak Ryanair wykonuje swoje usługi jest warte pieniędzy które pobierają za loty i to jest ok. Ale to jak nazywają te usługi to już nie jest ok i to jest OSZUSTWO. Opisuję tutaj kilkanaście lotów które miałem okazje wykonać na trasie Gdańsk-Londyn-Faro, .... i po pierwszym listopada miarka się już przebrała.

    Ryanair notorycznie spóźnia się wykonując loty wieczorne. Nie są w stanie zrealizować zadeklarowanej usługi w takich warunkach do jakich się zobowiązali. Nazywają swoją skuteczność na plakatach ~95% na czas i TO jest oszustwo, ponieważ spóźnienia mają miejsce stale w godzinach wieczornych.
    Proponują usługę 'priority' która od 1 listopada powinna nazywać się 'zapłać więcej za bagaż' i TO jest oszustwo. Tak pracownicy Ryainair, jeśli to czytacie, nazwijcie swoje usługi tak jak je należy nazwać. Usługa priority nie ma znaczenia bo i tak każdy z pasażerów spotyka sie na schodach a jeśli któryś z priority wejdzie do autobusu pierwszy to do samolotu wejdzie jako ostatni. Wszystko OK, niech bogatsi płacą więcej, dzięki temu latamy taniej, ale Wy nie oszukujcie ludzi i nazywajcie to po imieniu.
    Kolejny temat to oszczędności na osobach odprawiających loty. Ważne aby zamknęli bramki i mogą l iść do kolejnej bramki a pasażerowi pozostawieni na korytarzach i w przejściach niech stoją, nawet jeśli samolot jeszcze nie przyleciał. Tylko po co? To również jest oszustwo, bo z jakiej okazji odprawiacie jeśli Wasz aircraft jeszcze się nie zjawił?
  • ~Były pasażer / 2018-01-11 23:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Algorytm rozdziału miejsc działa poprawnie tzn rozrzuca osoby po całym samolocie pomimo jednej rezerwacji, i wolnych miejsc obok, celowo zostaliśmy rozdzieleni sam przód i sam tytuł samolotu znów trzeba będzie się przesiadać a samoloty niech się spóźnia. Celowe wymuszanie aby wykupić partner miejsce - nic wspólnego z losiwością przydziału miejsc, powinien zainteresować się tym odpowiedni organ. Nowe przepisy z bagażami podręcznymi które i tak trzeba nadać. Trzeba zacząć szukać nowego przewoźnika niestety ostatnimi czasy Ryanair ma złą passę, strajki pilotów, sprzedaż zdraoek, odwołane loty mógł by pojawić się ktoś normalny, nowy na rynku chętnie bym zamienił przewoźnika.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129