Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~brajan / 2023-03-18 00:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Cebulaki lecą pierwszy raz samolotem. Zaplacili 59pln a wymagania jakby qatarem lecieli. Upchać co sie da do malego bagazu i poduszek. Spoznienie samolotu 10min i chca zwrotow za bułki. Bombelki wrzeszczą, a mamusie nieodprawione i z pretensjami ze nie siedza kolo starego za darmo.
  • ~Daria / 2019-09-27 12:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot odbył się 25.09.2019 z Ibizy do Poznania.Najwiekszym minusem było umiejscowienie pasażerów !!!! Wszystkie pary rozdzielone ,rodzice z dziećmi rozdzieleni .... katastrofa .
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsze umiejscowienie pasażerów !!!
  • ~Ela / 2023-02-08 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłam bilet przez aplikację Ryanair i po paru minutach chciałam dokupić bagaż. Jakie było moje zdziwienie kiedy różnica w cenie dosłownie po paru minutach wzrosła ze 139 na 209 co wynosi za 1 walizkę biorąc pod uwagę lot powrotny aż 140 zł. Innym razem zmieniałam termin lotu (w przeciągu 24 godzin), niestety nie otrzymałam zwrotu nadpłaty. Dla przewoźnika najważniejszy jest klient przed dokonaniem rezerwacji. Jak już jà dokonasz to niestety wszystko na korzyść przewoźnika nie klienta.
  • ~frezer / 2012-01-10 22:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Od kilku lat dość regularnie latam tymi liniami w obie strony na trasie Wrocław - Londyn(Stansted). Do tej pory zero problemów z bagażami (nic mi zginęło i nie było żadnych problemów z wagą walizek), zero problemów z odprawą (nikt mnie nie przeszukiwał itp.). Cały proces odprawy przebiegał jak dotąd bez większych zastrzeżeń no może poza tym, że tych kontroli i ciągłego pokazywania dokumentów (zwłaszcza we Wrocławiu) jest jak dla mnie za dużo. Tylko raz odwołano mi lot ale było to z przyczyn pogodowych (zima). Wczoraj we Wrocławiu przy odprawie przymykano oko na przekroczone llimity bagażu (miałem walizkę o kg cięższą i nikt nic nie mówił). To samo jest z bagażem podręcznym a nie raz widziałem jak ludzie taszczyli ze sobą spore torby lub walizki. Ja nigdy nie ryzykuję i zawsze tak się pakuję żeby nie było problemów z wagą bądź z rozmiarami bagażu. Zresztą chyba każdy ma w domu wagę i miarkę a jak nie to można je znaleźć na lotnisku. Ze zdziwieniem czytam informację, że komuś system zarezerwował lot na inny termin niż chciał. Podejrzewam, że ta osoba po prostu gdzieś popełniła błąd podczas dokonywania rezerwacji a teraz zwala winę na przewoźnika. Cenię sobie punktualność i tutaj duży plus dla Ryanaira bo przeważnie są na czas lub nawet przed czasem. Cóż mogę dodać, jeśli ktoś od taniego przewoźnika wymaga luksusów, to niech się przesiądzie do innych linii lotniczych. Ryanair nie jest idealny ale z mojego punktu widzenia nie mogę im nic wielkiego zarzucić. Niektóre problemy wynikają z tego, że Polacy lubią kombinować i próbują omijać limity udając, że regulaminy/przepisy ich nie dotyczą. Może to wina słabej znajomości języka ? Nie wiem...Pusty śmiech mnie ogarnia pod wpływem opinii, że pierwsze rzędy są rzekomo zarezerwowane tylko dla osób mówiących po angielsku. Ludzie ! większych bredni to już dawno nie czytałem. A to co się dzieje w samolotach lecących do/z Polski to temat na książkę i nie byłaby to bynajmniej laurka dla naszych rodaków. Lista waszych grzechów jest długa, więc najpierw sami przyjrzyjcie się swojemu zachowaniu a dopiero potem oceniajcie i krytykujcie.
    ZaletyW miarę przystępne ceny, punktualność, całkiem uprzejmy i cieszący oko personel na pokładzie :)
    Wadyzbyt częste kontrole dokumentów, zachowanie współpasażerów
  • ~jkubik / 2024-05-22 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko dobrze, dopóki pasażer poważnie nie zachoruje. Gdyby chciał uzyskać refundację za opłaconą rezerwację, to musi zachorować w terminie do 6 tygodni od dokonania rezerwacji. Jeśli zachorował później, to wniosek o refundację zostaje automatycznie odrzucony w ciągu sekundy od wysłania on-line. Nie sposób zrozumieć tej irracjonalnej zasady. Sekundowy czas odrzucenia wniosku świadczy, że nikt go nawet nie przeczytał i nie starał się wejść w położenie pasażera. CAŁKOWITY BRAK EMPATII. Opinia dotyczy rezerwacji nr AWLJSX.
    Na przyszłość staranniej będziemy wybierać przewoźnika.
  • ~KrisF / 2020-01-14 17:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Do niedawna wydawało mi się, że to są tanie linie lotnicze, ale biorąc pod uwagę koszty bagażu, który jak np. 5.03.2020 z Szczecina do Krakowa, kosztuje ponad 108zł, a cena biletu 39zł, to już zdecydowana przesada.
    Zaletydobra oferta
    WadyFatalne ceny za bagaż
  • ~Marus / 2022-05-09 18:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Często latam bo nie mam wyboru, ALE OSTATNIO MNIE W.... 250 EURO MI NIE CHCĄ ODDAĆ. SCIAGLI KASE ZA BILET 2X I TERAZ NIE CHCA ODDAC TYCH PIENIĘDZY OD lutego !!!!
    Wady100999000
  • ~Miro / 2021-11-12 21:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot przekierowany z Olsztyna do Gdańska. Obsługa lotniska nic niewie chyba czeka aż pasażerowie udzielom jakiś informacje im
  • ~Niezadowolonyklient1 / 2013-11-12 09:39
    Ocena: 3.00 / 5
    W sierpniu kupilam bilet ña lot z Alicante do Krakowa. Niestety odprawe zostawilam na ostatnim chwile czyli dzien przed lotem. Okazalo sie ze ryanair przedal o 30 wiec ej biletow niz miejsc w samolocie i postanowil odrzucac te osoby ktore NIE zrobily wczesniej odprawy. Po kupnie biletu e-Mail przyszedl do skrzynki spamu.
    ZaletyMisma cena
    WadyDlugo by wymieniac
    300 al
  • ~P / 2022-09-07 07:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak, pierwszy i ostatni raz leciałam waszymi liniami! Nigdy wcześniej nie miałam tyłu kłopotów a zarazem stresu co przy tym przelocie. Pani przy bramce powiedziała że nie wejdę już na pokład ponieważ spóźniłam się 1min i juz mnie i mojego 2letniego synka nie wpusci...opóźnienie 1min nie zmojej winy a zwinny lotniska bo macie za mało personelu i czekałam 2h na sprawdzenie bagażu! Co miałam zrobić z dzieckiem na lotnisku ,spać z nim tam, bo zamiast nas wywołać że zamykają bramki jak w innych liniach wasz personel stwierdził że nas nie włości,bo lot miał być ponktualny po czym był opóźniony o 40min! Gdzie sam lot trwał tylko 1,5h! Zmiany samolotu i Bóg wie co jeszcze! Nigdy więcej nie skorzystam z waszych lin i wszystkim odradze!
  • ~Przemek / 2014-10-30 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli kupi się bilet wcześnie to podróż powinna być OK
    ZaletyCena, widoki, szybkość, lepsze i tańsze niż autokar....
    WadyHałas około 98dB przez 2 i pół godziny zwiększany do 120dB przez stewardów krzyczących do słuchawki aby sprzedać, gdyby zredukowano załogę byłoby lepiej i taniej
    268zł tam i z powrotem Kraków-Girona
  • ~Robert / 2019-09-22 11:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Leciałem w piątek na trasie Wrocław - Manchester i już przy wysiadaniu kiedy obsługa czeka na schody rozmowa dwóch polskich stewardes: "Dzisiaj spokojny lot żadnych pijaczków", " No tak tylko zwykłe ROBOLKI" moje pytanie w czym ta Pani jest lepsza tym że jest stewardesą bo nie rozumiem myślę że jako zwykły "ROBOLEK" zarabiam większe pieniądze niż wyżej wspomniane Paniusie.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Tomi. / 69102604394 / 2018-03-29 03:02
    Ocena: 3.00 / 5
    28.03.2018r miałem lecieć z Frankfurtu do Madrytu, wcześniej mnie uprzedzono e-mail_em że należy się zgłosić 130min. przed odlotem. W kolejce na odprawę stanąłem 15min. przed odlotem, trzeba było odstać swoje bo wołali do przodu ludzi którzy mieli loty przede mną. Potem ponad godzinę trzeba było odstać do kontroli osobistej tak że do odprawy na pokład dotarłem na 15min. przed odlotem gdzie pani uprzejmie mnie poinformowała że samolot już jest zamknięty a mój bagaż do odebrania z taśmy. Próbowałem wywalczyć chociaż jakiś inny lot ale na próżno. Dodam jeszcze, że samolot ten stał jeszcze przez 25min. od godz. odlotu ale drzwi nie otworzono. Tego dnia wiele ludzi straciło swój lot również na innych lotach Ryanair. Na stoisku FlyPoint poinformowano mnie że od wprowadzenia lotów letnich ciągle tak robią z klientami.
    WadyObsługa była ohydna i to że strony trzech pań Ryanair_a.
  • ~Vladimir Boiko / 2021-09-05 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    2 września przez internet zapłaciłem za bilet z Poznania do Lwowa, przyjechałem na lotnisko 1,45 godzin przed odlotem na lotnisku wyjaśniono mi, że 2 godziny przed wylotem muszę odpowiedzieć na jakiś e-mail, który został mi wysłany po angielsku, oczywiście nie mogłem go przeczytać, ponieważ nie mówię po angielsku.po czym na lotnisku zaproponowano mi dopłatę kolejne 260 zł oczywiście to jest jakieś oszustwo Po co mam coś płacić żeby coś komuś wysłać skoro kupiłem bilet elektroniczny przyjechalem na lotnisko tu jestem na lotnisku dlaczego Odmówiono mi wejścia na pokład samolotu i nie wystawiłem kolejnego biletu elektronicznego.jak zgodziłem się zapłacić 260 zł, powiedziano mi, że gotówki nie można wpłacić tylko kartą, po czym chciałem wpłacić pieniądze na konto i zapłacić kartą, nie można wpłacić pieniędzy na konto bankowe na lotnisku,jakaś kompletna bzdura, a nikt nie widział mi takich pieniędzy, które wcześniej zapłaciłem
  • ~Wkurzona mama / 2019-07-02 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z tych Lini już dobre 8 lat ale po ostatnim locie dwa tygodnie temu chyba podziękuję. Po wystartowaniu zauważyłam że w samolocie przebywa trójka dzieci z ospa. Nie rozumiem dlaczego wogole zostali wpuszczeni na pokład. Dwa tygodnie po powrocie moja córka ma ospe. To jest poprostu śmieszne żeby moje dziecko musiało spędzić wakacje w domu bo jakaś nie odpowiedzialna matka postanowiła sobie podrozowac z chorymi dzieci a załoga nie zwróciła jej uwagi
  • ~Yossarian / 2017-06-14 22:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Latam tymi liniami od 2012 roku. Kwestia ceny jest kwestią sporną. Jak na tanie linie lotnicze, to tak tanio nie jest. Niemniej jednak taniej niż w LOT na przykład. Obsługa spoko, muszą biegać i wciskać zdrapki, perfumy i inne tego typu atrakcje. Cztery godziny lotu przy tak upchanych siedzeniach i 176 cm wzrostu, bywają męczące. Da się przeżyć.
    Ale to co mnie spotkało dzisiaj, to już po prostu przegięcie. Odprawiam rodzinę, cztery osoby. Totalny rozrzut po samolocie! Ale jest informacja: nie podoba Ci się? Klikam i moim oczom ukazują się wolne miejsca. Trzy obok mnie w jednym rzędzie! Ale automat tak nie przydzielił, choć poprzednio, nie jeden raz, przy jednej odprawie przydzielał miejsca obok siebie. Nagle zmiana, trzeba zarobić za wszelką cenę. Wulgaryzmy same cisną się na usta. Niezłe zdzierstwo!
  • ~Zbulwersowana / 2023-08-21 10:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zbulwerowana weryfikacja przy odprawie. Jakim prawem firma wymusza skanowanie D. O. i robienie zdjęć z prawej, z lewej i prosto twarzy. Czy to już obóz, czy więzienie. Ja się na to nie godzę. Jest rezerwacja, podany email i proszę moje bilety. Druga sprawa to taka, że w czasie pandemii linia odwołała mój lot, ale
    nie otrzymałam całości kwoty jaką uiściłam.
  • ~Ata / 2019-09-16 10:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciała 4 września do Turcji. 2 osoby dorosłe i 4 letnie dziecko po tym jak dostałam bilety zauważyłam że wszyscy siedzimy osobno posadzili 4 letnie dziecko z dala od rodziców. To jest nie poważne jak można posadzić 4 letnie dziecko same wiadomo że takie dziecko nie usiedzi w jednym miejscu.
  • ~Blondynkaa_m / 2019-08-26 15:02
    Ocena: 2.75 / 5
    W momencie kiedy chciałam zabrać ze sobą walizkę na pokład obsługa linii lotniczych powiedziała, że nie mogę tego zrobić. W środku miałam kruche pamiątki, które podczas podróży mogły ulec zniszczeniu. Mimo chęci dodatkowe opłaty za tą usługę moja walizka nie została wpuszczona na pokład razem ze mną. Mimo zapewnień obsługi że nic się nie stanie po odbiorze moje rzeczy dostałam w kawałkach. Teraz walczę o zwrócenie kosztów podróży mojej walizki oraz zwrócenie pieniędzy za zniszczone rzeczy. Podobno w linią lotniczą Ryanair będzie ciężko odzyskać pieniądze. Do tego bardzo mało miejsca w samolocie, co sprawia że podróży jest bardzo niekomfortowa.
    WadyBrak dbałości o wygodę klienta i brak szacunku do jego rzeczy osobistych
  • ~bogdan / 2016-10-04 13:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Jezdzilem kilka razy w roku z Katowic do Alicante. W ybieglytm roku skonczyly sie wyloty, Slask i czestochowskie to ponad 6 mln ludzi. POSTULUJE POWROT WYLOTOW LINIOA DOBRA NJIGDY NIE BYLO DUZYCH SPOZNIEN
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129