strona 2 z 37
-
~Sara / 2022-08-26 23:00
Leciałam z nimi na Maltę, lot terminowy, w samolocie rzeczywiście mało miejsca, ale lądowanie delikatne i piękne, obsługa bardzo miła. Nie rozumiem ludzi którzy spodziewają się niewiadomo czego po TANICH liniach lotniczych :) -
-
~Sm / 2022-06-18 17:56
Lecielismy pierwszy raz. Nie spodziewalam sie ze bedzie tak prosto: zakup biletow odprawa online i wyslanie kart pokladowych. Uwag nie mam ZaletySzybkosc przejscoa przez bramki -
~Agnieszka / 2016-05-10 15:51
Duża siatka połączeń z Polski, wszystkie loty do tej pory miałam punktualne.Bardzo miła i pomocna obsługa.Obsługa bardzo się stara. Bilety na niektóre kierunki mogłyby być troszkę tańsze. Zaletymożna mieć bagaż podręczny cięższy niż 10 kg i się nie czepiająWadyzbyt wysokie ceny biletów na niektóre kierunki -
~Ewa / 2022-05-05 19:46
Jestem zachwycona obsługą lotu z Palma de Mallorca do Poznania 30.04 FR954.Na pokładzie czułyśmy się zaopiekowane na najwyższym światowym poziomie.Pan Marcin i Pani Joanna to młodzi ludzie ale z wyjatkowymi cechami osobowościowymi grzeczni,taktowni,pomocni.Biznes klasa nie ma takiej obsługi -a latam często.Serce rośnie ZaletyAtmosfera I OBSŁUGA NA POKŁADZIE na najwyższym poziomie -
~stachu / 2017-01-30 00:27
Z tanich lini chyba najlepsza. Dwa bagaze za darmo, tanie loty, bez opoznien. Wiadomo ze napoje i jedzenie w samolocie drogie ale musza na czyms zarobic ;)Pierwszy raz jecialem i przed lotem naczytalem sie negatywow a tu taka niespodzianka. Dodatkowo fajan obsluga on line. ZaletyTanio, terminowo, podwojny bagaz za darmo, mila obslugaWadyDrogo na pokladzie, ale nie ma obowiazku kupnalot modlin - edyburg -
~kls / 2015-08-11 15:17
Cena, punktualność, odprawa online, bezpłatne numerowane miejsca lub dodatkowo płatne "te lepsze".
Świetny stosunek jakości do ceny.
Zupełnie nie rozumiem hejtów na obsługę lotniskową czy pretensji o odrapany bagaż.
Personel pokładowy bardzo przyjemny, przez cały lot chętny do pomocy i sprzedaży cateringu. Nachalne wciskanie losów? No nie wiem, jak nie znasz innego języka to pewnie tak to możesz odebrać, ale mówią po angielsku, że jest loteria w której kasa idzie na dobre cele a dodatkowo możesz wygrać kasę dla siebie. Po chwili przechodzi Pani z losami i nikomu nie wciska.
A teraz napiszę coś niesamowitego:
By nie było problemów przed kupnem biletu warto przeczytać REGULAMIN lini lotniczej i pliki pomocy, wtedy unikniesz problemów z dodatkowo płatną odprawą na lotnisku lub z za dużym bagażem. Jeśli masz problem z takimi rzeczami to może faktycznie lepiej jechać Autosanem z PKS?
Jak chcesz dostać się z Polski na Majorkę i wrócić w szczycie sezonu za ~ 500 PLN to nie wymagaj limuzyny na lotnisko oraz szampana i kawioru na pokładzie.
-
~ramzes / 2011-02-03 16:55
Na pdst.powyzszych opinii stwierdzam,że to towarzystwo niegdy wczesniej chyba nie latało smolotami i nie wie jak się zachować !!!! TYPOWE BURACTWO Z PROWINCJI !!!!! Zaletyszeroka oferta połaczeń w Europie za smieszne pieniądze,dzieki niej setki tysiecy {Polakow po raz pierwszy w zyciu lecialo samolotem-dla nich to awans spoleczny jak nigdyWadynie jest minusem,ze obsluga sie denerwuje jak wskoczy pijana i zarosnieta banda pijanych malolatow w dodatku nie znajaca slowa po angielsku,teraz juz lata zawsze polska obslugalatam od 2006 i odbylem z nim 72 loty po calej Europie-sa najlepsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~strambus / 2008-07-30 12:18
Cena: zamawiałem bilet 2 miesiące wcześniej i w sumie lekko ponad 400zł zapłaciłem za lot 7.07.2007 do Irlandii i powrót w połowie sierpnia. Niby to był okres wakacyjny ale i tak cena była ok.
Jakość obsługi i oferta: Podczas obu lotów zawsze jedna stewardessa była z Polski, więc nie było problemów. Nie spotkałem się też z segregacja, że 3 pierwsze rzędy są tylko dla osób mówiących po angielsku. Ogólnie obsługa miła, choć próbują wciskać zdrapki, kawy itp.
Na lotnisku odprawa w zależności od tego jak późno się pojawiamy trwa kilka minut, najczęściej 2-3 stanowiska.
Ogólnie ode mnie pozytyw.ZaletyTanio, do celu, bez opóźnień.WadyNie każdy chce zdrapki, pijani Polacy wracający do domu ;)2 loty, około 400zł -
-
~Jolanta / 2021-08-01 19:08
Congratulations ! super flight 737 Bristol-Poznań 07/31/2021, the best on-board service and the best landing. Pilots are the best! -
~karolina / 2023-07-29 14:53
lot wroclaw-zadar 23.07.23 i zadar wroclaw 28.07.23
super ,bez zadnych zaklocen,na czas
lubie pilotow ryana ,swietni fachowcyZaletyswietni piloci ,zero opoznien -
~Kasia / 2017-09-02 18:15
Miałam szczęście podczas dzisiejszego lotu z Belfastu do Gdańska (tj. 02.09.2017), poznać wspaniałą ekipę stewardów z Polski, którzy przez całą podróż umilali podróżującym czas swoim nie powtarzalnym poczuciem humoru. Dawno się tak nie śmiałam, wszyscy się śmieliśmy do łez. Przy okazji oczywiście wyśmienicie opiekowali się nami. To kolejny mój lot tymi liniami, wszystkie były OK, ale ten na długo pozostanie mi w pamięci. ZaletyNiska cena biletów, częste promocje, dobra opieka na pokładzieWadyNiektóre samoloty są już bardzo stare i komfort lotu też jest gorszy. -
~Natalia / 2018-07-06 18:40
Pierwszy lot ryanairem. Tam i z powrotem - zero turbulencji, byłam przygotowana na nieprzyjemny lot ze względu na dużo negatywnych opinii, jednak bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Przyjemny lot, brak opóźnień. Jestem zadowolona. Zaletycena, brak turbulencji,Wadymało miejsca -
~Robert / 2018-02-18 19:23
Super. Tanio, szybko, tanio, bez problemu i tanio... Łapiecie, że "tanio" jest kilka razy? Celowo, bo jest tanio! ZaletyTanio, 10 kg bagażu podręcznego (laptop nie wchodzi w tę wagę). Bilety na komórce - niczego nie trzeba drukować.Wadynie można zabrać słonia na pokład bez dopłaty... Serio?! 10 kg wystarczy na wakacje!!! zwłaszcza, że ważą bez laptopa... a tak serio - to nie ważą :)
Raz na 20 lotów odwołali lot... zwrócili pieniądze i przeprosili. Zdarza się.
Trochę mały wybór lotów.
Słaba strona www. Trzeba wybrać miasto, z którego się leci... a jeśli mi obojętne z którego lecę?! -
~Anna S. / 2015-10-24 18:15
Niedawno zgubiłam walizkę na lotnisku Ryanair w Łodzi. Byłam przekonana że będę spodziewać się najgorszego. Od razu skierowałam się do personelu i złożyłam sprawę. Wszyscy byli rozsądni i spokojni kiedy słuchali mojej historii. Po kilku dniach dowiedziałam się że walizka została znaleziona i dlatego chcę podziękować z całego serca pracownikom linii lotniczych że zainterweniowali szybko i skutecznie. Walizka jest tym samym stanie co poprzednio i wszystko jest obecne. Jeszcze raz dziękuję. -
~Ola Olcia / 2012-07-10 20:03
Im very happy that there is a ryanair airlines, they are cheap, the flights are always on time, even before planing time. I can understand that cabin crew must work on the plain by saling things, but its normal, they work and they get money by saling things. Zaletyprice, fast flight, comfortable seatsWadynoneprise was 350zł in june, and 600zł in July kraków-trapani -
~Joanna / 2016-07-17 21:19
Uważam że jest to bardzo dobra linia lotnicza nie zgadzam się z absurdalna opinia ze jesss tam syf bo podczas moich lotów nigdy mi się to nie przytrafiło -
-
~Łukasz / 2016-05-31 13:16
Jak to w latającym autobusie. Szybko i tanio, a że mało miejsca na nogi, to trudno, te 2-3h można przecierpieć i znaleźć się za naprawdę niewielkie pieniądze w pięknych europejskich miastach. :) korzystałem parokrotnie -
~marcelek771 / 2022-05-03 17:47
Linie mają bardzo tanie loty do wielu miejsc w Europie. Niestety cena wpływa na wygodę lotu. Załoga bardzo miła. Rozumie po wielu językach (niemiecki, angielski, polski, włoski). Podczas trzech z pięciu lotów Ryanairem obsługa chodziła po samolocie i rozmawiała z pasażerami. Jedzenie ma trochę za dużą cenę. Gorące posiłki są naprawdę gorące. Model samolotu tani £12.50. Model plastikowy, ale bardzo dokładny. Każda linia należąca do Ryanaira ma swój model. Siedzenia dosyć wygodne. Mam 170 cm wzrostu i mam około 7 cm na nogi (mierzyłem). Załoga bardzo dobrze tłumaczyła zasady bezpieczeństwa i zasady otwierania drzwi awaryjnych przy skrzydłach. ZaletyObsługaWadyDroga cena bagażu -
~Marcus / 2023-10-14 21:58
Komfort adekwatny do ceny. Flota złożona z B.737-800 Ok. Tanie linie umożliwiają ludziom mniej zamożnym zobaczyć świat. Personel samolotów zawsze na poziomie. Widziałem pracę firmowej obsługi załadunku bagaży (szkoda, że nie nakręciłem filmu, byłoby co komentować !). Największym problemem, z którym trudno się pogodzić są bezmyślni rodzice, którzy dla zaspokojenia swoich egoistycznych potrzeb zabierają niemowlęta, malutkie dzieci, które nie rozumieją przymusu niewygody, stresu związanego z lotem, spadkiem ciśnienia w kabinie o dobre 300 HPa - więc płaczą. Wręcz wydzierają się. Mam pecha bo kilka ostatnich moich lotów, to bezpośrednie sąsiedztwo takich rodzin i 2,5- 3,5 godzin nieustannego hałasu. Moja rada dla linii:
Z góry utwórzcie w kabinie strefę dla rodzin z maluchami. Niech przy rezerwacji miejsc pasażerowie widzą jaki mają wybór w tym względzie. Ja ucieknę daleko... -
~Arnold / 2019-01-07 13:06
Wy sobie kpicie z ludzi którzy latają Rainerem a nowy rok się zaczoł a stare broblemy wróciły i lotu z polski zagrożone jak wy postepujecie opamietajcie się trochę.
strona 2 z 37