strona 10 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Dorotka / 2022-08-28 15:48
Ostrzeżenie dla pasażerów Ryanaira!!!
Lot Ryanair z Krakowa o 19:40 do Paris Beauvais
Przylot planowy o 21:50. Nr lotu FR3699.
Samolot spóźnił się ok. godzinę na lotnisko kraków balice. Pasażerowie czekali aż samolot zostanie wysprzątany oraz sprawdzony zostanie stan techniczny.
Podano info, że wylot będzie o godzinie 20:50.
Nad lotniskiem zaczęła się burza.
Zaczęto boarding, który następnie został zawieszony. Potem znów wznowiony ok. 21:30. Pasażerowie czekali na deszczu na boarding.
O 22:15 pasażerowie są w samolocie. Dostają info, że za 15 minut startujemy, jednak nad lotniskiem burza z piorunami i silny wiatr. Czekają. O 22:44 samolot jest na pasie do startu, ale burza nie pozwala na start. O 22:57 startuje. Pasażerowie od 18:00 są na lotnisku. Załoga nie oferuje nic do picia ani do jedzenia. O godzinie 00:39 samolot ląduje, pasażerowie cieszą się, że to już koniec ich fatalnej podróży. Samolot jednak nie wylądował na lotnisku w Beauvais (lotnisko zamknięte) tylko na lotnisku w Lille, które znajduje się 3,5 godziny jazdy samochodem od lotniska Paris Beauvais.
Pasażerowie są zmęczeni, zdezorientowani. Zostaje podstawiony autobus, który ma zawieźć pasażerów na docelowe lotnisko. Pasażerów jest 200, a w autobusie mieści się 50 osób.
Część pasażerów wsiada do autobusu. Są pasażerowie na wózkach inwalidzkich oraz pasażerowie z małymi dziećmi, ale nie ma nikogo z obsługi kto mógłby im pomóc. O 2:44 część pasażerów jest w autobusie.
Reszta pasażerów czeka w Lille na następny autobus, który dopiero wyjechał z Paryża.
Powstaje pytanie co zrobią pasażerowie jak autobus dowiezie ich do lotniska w Beauvais? W nocy, lub raczej nad ranem lotnisko jest zamknięte, nie ma transportu miejskiego ani taxi. Do centrum miasta z lotniska jest 20 minut. Bez wody, jedzenia i informacji oraz pomocy że strony personelu linii lotniczej???
Koszmarny lot, który nie powinien zostać bez echa ku przestrodze dla innych pasażerów. Linie lotnicze powinny ponieść konsekwencje tej sytuacji w której pasażerowie zostali zostawieni bez pomocy obsługi naziemnej. -
-
~Kasia / 2022-08-28 11:24
Chcialam przestrzec wszystkich przed uzywaniem tych linii lotniczych!sytuacja miala miejsce w ostatni pt. Podroz z Salonik do Berlina ,oczywiście 2h opóźnienia,po wejsciu do samolotu przez przypadek dowiedzielismy sie ze lecimy do Hanoweru bo lotnisko w Berlinie nie przyjmuje lotow po 24:00 I ze maja tam czekac na nas autobusy ktore przewioza nas do Berlina. Na miejscu okazalo sie ze zadnych autobusow nie ma!mamy sobie radzic sami na wlasna reke w srodku nocy ludzie musieli organizowac sobie transport@! Byly tam tez male dzieci I osoby Starsze.Tragedia!! Ostatni raz
I would like to warn you of using the services of Ryanair.Last Friday we had flight from Thessaloniki- Berlin,delayed ofc 2hours then on the plane we learnt ( by accident) that we are going to Hanover because Berlin airport doesn't accept flights after 00 :00 and that we will be transfered by busses to Berlin. There were no busses..no help..people were on they own in the middle of the night.There were kids,older ill people all of them they were abandoned on the Hanover airport. We needed to manage transport by ourselves. Tragedy.never again Ryanair!! -
~Sara / 2022-08-26 23:00
Leciałam z nimi na Maltę, lot terminowy, w samolocie rzeczywiście mało miejsca, ale lądowanie delikatne i piękne, obsługa bardzo miła. Nie rozumiem ludzi którzy spodziewają się niewiadomo czego po TANICH liniach lotniczych :) -
~Anka / 2022-08-22 18:38
Leciałam tą linią pierwszy i zarazem ostatni raz. Dno. Dobrze że chociaż papier toaletowy jest bez dopłaty. ZaletyBrakWadySame wady. Żałosna tandetna linia nastawiona na zysk. W prymitywny sposób żerująca na ludziach. -
~Robert / 2022-08-20 02:28
Nie polecam arogancka obsługa wpuszczające na pokład ZaletyBrak zaletWadyBrak kontaktu z pracownikami firmy w godzinach wieczornych. Brak dostępu do infolinii w godzinach wieczornych. -
~Robert / 2022-08-20 01:54
Nie polecam,brak kontaktu z pracownikami firmy po godz 21.00 arogancka obsługa personelu ZaletyBrak zaletWadyNiekompetencja obsługi na lotnisku w Balicach -
~Robert / 2022-08-20 01:38
Tragedia brak organizacji Panie wpuszczające czające na pokład aroganckie i niesympatyczne wrażenie ogólne bardzo złe
ZaletyBrak zLetWadyBardzo złe podejście do 8klienta, opóźnienie lotu, skandaliczne zachowanie obsługi, brak możliwości kontaktu po godz 21.00 z pracownikami firmy -
~Robert / 2022-08-17 18:43
Ta linia lotnicza to dramat, korzystałem kilkukrotnie ale ostatnio nie poleciałem z winy przewoźnika w maju, złożyłem rekramacje na drugi dzień ( co nie było łatwe ) i nadal zero odzewu. Ludzie lepiej dopłacić parę złotych i lecieć z normalną firmą. Ja już nigdy nie zkorzystam z ich pożal się Boże usług. -
-
~Sebastian / 2022-08-17 08:18
Brak kompetencji, brak informacji, brak czegokolwiek ZaletyNicWadySporo -
~Nat / 2022-08-15 16:54
Nieuczciwe oferty. Słaba komunikacja. Niemiła obsługa -
~Onn / 2022-08-12 23:25
Kupilem dodatkowe miejsce z przestrzenia na nogi bo jestem po operacji i potrzebuje braku scisku. Linia miala to gdzies wcisnieli mnie w te swoje male siedzenia. Zaletybrak masek chociaz wymagajaWadywszystkie -
~Anutemix / 2022-08-12 21:02
Gówniana linia w kółko opóźnienia lub odwołane loty -
~Matbal / 2022-08-12 16:11
Samo dodanie karty na stronie rayanair to droga przez mękę ZaletyBrak -
~Nati / 2022-08-09 16:54
09.08.22lot z Barcelony El spray do Warszawa Modlin. Pierwszy raz jestem na tym lotnisku, nie wiedziałam gdzie się udać,zauważyłam okienko z napisem RYANAIR.Zadałam pytanie, gdzie m się udać. Mam tylko bagaż podręczny i nie muszę podchodzić do bagaży rejstrowanych gdzie jest kontrol. A ona bardzo ordynarnie to, nie widzisz,dawaj tam.Tam były rejstrowane i pan powiedział,że nie tu i pokazał gdzie.Wystarczy ten pan, ta pani ordynarna tylko zniechęca klientów. -
~Tomasz / 2022-08-08 19:22
Service
Ryanair Transfers.
Car transfer ordered through the Ryanair website. The service of transfer from the airport to the destination, ordered together with the purchase of tickets for a Ryanair flight. The company that operates the CARTRAWLER transfer.
Customer reference IT613289080
Vendor reference number 517071144
Problem
The plane we were supposed to fly on was delayed flight FR8845. Scheduled airport pickup time was 4:10 pm on Monday June 20, 2022 while the flight was postponed from Monday June 20 at 2:00 pm to Tuesday 21 June at approximately 7:00 am. In connection with the above, the driver told us that he would not be able to come for us despite the fact that we had informed him about the delay many times. We incurred the cost of the return transfer plus we had to pay for another transfer from the airport to the hotel. As it is very difficult to get to the hotel of our choice by public transport (the journey takes about 4 hours and there are a few changes, which was not an option with a small child after a night and in the morning spent at the airport), we chose a taxi, which cost 250 EUR. So we incurred double the costs: for a transfer that did not come to fruition and a transfer that we had to arrange ourselves.ZaletyNoneWadyThey are not responsible for delay and you will pay for transfer wherever you go or not -
~Stanisław / 2022-08-05 09:54
Ryanem nie realizuje usług poprzez polecanych przez siebie podwykonawców.Jak oszukuje na tzw. słupy to mysli, że jest niewinny. -
-
~Stanisław / 2022-08-01 17:48
Linia lotnicza okazała się niewiarygodna. Pobrano opłatę za transfer z na lotnisko w Palma de Majorka, usługi nie wykonano, a zwrotu wpłaconych 50 euro w żaden sposób nie można wyegzekwować Zaletybrak -
~Jacek / 2022-07-25 23:21
krzesla niewygodne miejsca na nogi nie ma a ceny bardzo wysokie. pilot tak szybko zszedl z wysokosci ze jestesmy oboje juz 3h po ladowaniu i nadal nie slyszy kazde z nas na jedno ucho a bol glowy podczas ladowania byl nie do wytrzymania ze az mielismy lzy w oczach. w tamta strone bylo dokladnie tak samo. Nie wiem jaki jest problem ale w zadnych innych liniach nie ma az takiego problemu jak z ta. ZaletyjwWadyjw -
~Zachu / 2022-07-24 00:07
Sk***syny
Lot mial byc o 21.40 z Billund
Do Krakowa
Informacja o opoznienou zostala potwierdzona na pokladzie samolou po godzinie 23,
Po zapytaniu po godzinie 00.30
Daszych informacji nie było
Zenada i teagedia -
~Skowytooo / 2022-07-19 09:03
Utrudnianie dokonywania rezerwacji, brak kompetentnej pomocy Zaletyładne koloryWadybardzo wiele
strona 10 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »