Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wk...iony / 2022-10-20 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z tymi liniami to istna tragedia, lot odwołany, a pieniędzy za bilet zapewni nie zobaczę!!!!! Zalosne
  • ~Krzysztof / 2022-10-20 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje karzą dopłacać za bagaż ktory jest opłacony i wymiarowy. Na bramkach udają idiotow ze nie rozumieją i to ich nie obchodzi i albo zapłacę albo bagaż zostaje na lotniski
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Były klient / 2022-10-18 12:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Od wczorajszego dnia jesteście dla mnie nikim innym jak ZŁODZIEJAMI. Trzymać ludzi na lotnisku przez kilka godzin, bez żadnej informacji, przekładać lot parę razy i ostatecznie odwołać, bo się nie chce pracować???? I radź sobie człowieku sam 1500km od domu. Dno i wodorosty!!! Nigdy więcej!!! Żegnam ozięble.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Lyolya / 2022-10-11 19:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko poszło nam dobrze, lot powrotny był opóźniony na 2 g przez mgłę , ale to nie strasznie
  • ~Asia / 2022-10-11 17:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Karzą dopłacać za bagaż, który jest wymiarowy bo nagle według nich jest niewymiarowy i nie podyskutujecie, że odmierzany był co do centymetra. Oni wiedzą lepiej. Byle naciągnąć i tyle.
    ZaletyNa ten moment żadnych
    WadyNaciąganie na koszty, niejasne informacje.
  • ~Pala / 2022-09-26 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja mama 4 tygodnie przed wylotem miała zabieg na oko gdzie był wpuszczany gaz. Jeżeli gaz nie znikie jest bezwzględny zakaz podróży samolotem bo może stracić wzrok. Przed wylotem odbyła się kontrola i lekarz kategorycznie zabronił podróży samolotem w obawie o utraty wzroku. W call center zostałam poinformowane ze jest możliwość otrzymania zwroty kosztów biletów w takich przypadkach. Więc wysłałam odpowiednie dokumenty. Nie dostałam odpowiedzi o odrzuceniu reklamacji tylko informację że koszty biletów są nierefudowane. Po ich e-mailach sierdzilam że oni nie czytają żadnych dokumentów i żadnych maili. Nie było nic odnośnie mojego przypadku. Oni po prostu maja przygotowane odpowiedzi i je wysyłają. Nawet się zgodzili ze stwierdzeniem 'If you takę Ryanair you are the lover we never give money back'. Nie rozumiem takuego traktowania klientow.
  • ~Podróżniczka / 2022-09-17 13:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot został opóźniony, co nie jest niczym dziwnym, bo to się zdarza, ale bardzo nieprzyjemna była relacja obsługi lotu. Mimo ze wybiła godzina o której mieliśmy wylecieć, nie bylo zadnej informacji o opóźnieniu - ile wynosi i ze wg jest.
    Jedyny komunikat pilota był taki, że za wolno wchodzimy i blokujemy przejście oraz ze mamy sie pospieszyć. Ani słowa o opóźnieniu - że jest, ile wynosi , ani tym bardziej przeprosin.
    Wybierając tę linię lotniczą nie oczekiwałam luksusów, ale kultury już tak.

    Niesmak pozostał.
  • ~Angelika / 2022-09-10 07:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Lot Mediolan- Gdańsk. Zakończył się na lądowaniu we Wrocławiu. Stewardesy w samolocie ściemniały nas, ze zrekompensują nam to i dostaniemy nocleg i transport do Gdańska. Nie dostaliśmy nawet butelki wody. Na lotnisku powiedzieli, ze mamy działać na własna rękę ????. Po jakiejś godzinie lotnisko sie lituje (to nie ryainar- on do końca miał nas gdzieś) za co dziękujemy i zamawia nam busy, ale to nie był ich obowiązek. Nigdy już nie polecę to linia !!!! Dno
    WadyWad tyle, ze szkoda słów
  • ~Katarzyna / 2022-09-08 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY więcej nie skorzystać z tych linii. Brud, syfiasty i ukryte we wszystkim koszty!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyTo nie są tanie linie lotnicze, to są drogie linie lotnicze. Wszędzie, we wszystkim ukryte koszty. NIGDY więcej nie skorzystać z tych linii.
  • ~P / 2022-09-07 07:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak, pierwszy i ostatni raz leciałam waszymi liniami! Nigdy wcześniej nie miałam tyłu kłopotów a zarazem stresu co przy tym przelocie. Pani przy bramce powiedziała że nie wejdę już na pokład ponieważ spóźniłam się 1min i juz mnie i mojego 2letniego synka nie wpusci...opóźnienie 1min nie zmojej winy a zwinny lotniska bo macie za mało personelu i czekałam 2h na sprawdzenie bagażu! Co miałam zrobić z dzieckiem na lotnisku ,spać z nim tam, bo zamiast nas wywołać że zamykają bramki jak w innych liniach wasz personel stwierdził że nas nie włości,bo lot miał być ponktualny po czym był opóźniony o 40min! Gdzie sam lot trwał tylko 1,5h! Zmiany samolotu i Bóg wie co jeszcze! Nigdy więcej nie skorzystam z waszych lin i wszystkim odradze!
  • ~Luca / 2022-09-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie powinienem wracać z Teneryfy ale oczywiście "najlepszy z przewoźników" Ryanair wysłał mi wiadomość że lot jest spóźniony półtorej godziny po czym po 20 min dostałem wiadomość że już spóźnienie wynosi 2 godziny no i czekam dalej. Czemu zawsze z nimi są problemy. Latam dużo dużo zazwyczaj z easy Jet albo Jet 2 i nigdy nie ma problemu a ta firmą (Ryanair) poprostu się nie da bo albo nerwicy można dostać albo jakiś wylew cię czeka przez te ich kombinowanie. Najgorsza linia lotnicza w Europie.
    ZaletyŻadnych
    WadyJest ich tak dużo że szkoda teraz wymieniać
  • ~Oliwia / 2022-09-01 14:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot z Gdańska do Sztokholmu. Obsługa tragedia... wszyscy nie mili tak jakby pracowali za karę. Co do samego lotu, był to najgorszy lot, którym do tej pory leciałam. Lądowanie tragiczne, bez wyczucia. Lepiej dopłacić u innych linii lotniczych, aniżeli tutaj narażać własne życie. Nie polecam
  • ~Robert / 2022-08-31 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka porazka. Traktuja pasazerow skandalicznie. Po 5 godzinnym czekaniu na lotnisku z powodu opoznienia wylotu w Milano-Bergamo, w koncu poinformowali ze lot zostaje odwolany a zastepczego nie bedzie. Dwa dodatkowe dni stracone na poszukiwaniu polaczen zastepczych.
    ZaletyBrak
    WadyCalkowity brak kompetencji
  • ~Piotr Kowalski / 2022-08-30 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zostaliśmy oszukani przez linie Ryanair lot kosztował 600 zł za 4 osoby a na miejscu kiedy dotarliśmy na lotnisko powiadomiono nas że albo dopłacimy 1000 zł albo nigdzie nie polecimy.
    WadyUkryte koszty wszędzie gdzie się da. Niedługo trzeba będzie płacić za oddychanie podczas lotu. Uważajcie na tę linię lotniczą.
  • ~Sebastian / 2022-08-30 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza jaką może być. Obsługa wpuszczają ludzi na pokład w Katowicach nieuprzejma.
    2 polki odmiezaja bagaż podręczny co do centymetra.( zwłaszcza walizki od dzieci), do doroslych osób nie podchodzą tylko do dzieci ,bo wiedzą że rodzic nie wyrzuci walizki od dziecka a zapłaci "nadbagaz ".
    Bardzo uważajcie na tego przewoźnika.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyChciwość,nieutciwosc,chamstwo zwłaszcza w śród polskiej obsługi
  • ~Krzysztof / 2022-08-29 21:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Lot nr FR5566 pilot jakby po środkach pobudzających brał ostre zakręty podczas wznoszenia się. Ponadto fatalne ładowanie w Wiedniu. Szybko zniżał się do ziemi i bardzo mocno uderzył o pas startowy ze wszyscy pasażerowie prawie uderzyli głowami o schowki.
  • ~Dorotka / 2022-08-28 15:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzeżenie dla pasażerów Ryanaira!!!

    Lot Ryanair z Krakowa o 19:40 do Paris Beauvais
    Przylot planowy o 21:50. Nr lotu FR3699.

    Samolot spóźnił się ok. godzinę na lotnisko kraków balice. Pasażerowie czekali aż samolot zostanie wysprzątany oraz sprawdzony zostanie stan techniczny.
    Podano info, że wylot będzie o godzinie 20:50.
    Nad lotniskiem zaczęła się burza.
    Zaczęto boarding, który następnie został zawieszony. Potem znów wznowiony ok. 21:30. Pasażerowie czekali na deszczu na boarding.
    O 22:15 pasażerowie są w samolocie. Dostają info, że za 15 minut startujemy, jednak nad lotniskiem burza z piorunami i silny wiatr. Czekają. O 22:44 samolot jest na pasie do startu, ale burza nie pozwala na start. O 22:57 startuje. Pasażerowie od 18:00 są na lotnisku. Załoga nie oferuje nic do picia ani do jedzenia. O godzinie 00:39 samolot ląduje, pasażerowie cieszą się, że to już koniec ich fatalnej podróży. Samolot jednak nie wylądował na lotnisku w Beauvais (lotnisko zamknięte) tylko na lotnisku w Lille, które znajduje się 3,5 godziny jazdy samochodem od lotniska Paris Beauvais.
    Pasażerowie są zmęczeni, zdezorientowani. Zostaje podstawiony autobus, który ma zawieźć pasażerów na docelowe lotnisko. Pasażerów jest 200, a w autobusie mieści się 50 osób.
    Część pasażerów wsiada do autobusu. Są pasażerowie na wózkach inwalidzkich oraz pasażerowie z małymi dziećmi, ale nie ma nikogo z obsługi kto mógłby im pomóc. O 2:44 część pasażerów jest w autobusie.
    Reszta pasażerów czeka w Lille na następny autobus, który dopiero wyjechał z Paryża.
    Powstaje pytanie co zrobią pasażerowie jak autobus dowiezie ich do lotniska w Beauvais? W nocy, lub raczej nad ranem lotnisko jest zamknięte, nie ma transportu miejskiego ani taxi. Do centrum miasta z lotniska jest 20 minut. Bez wody, jedzenia i informacji oraz pomocy że strony personelu linii lotniczej???
    Koszmarny lot, który nie powinien zostać bez echa ku przestrodze dla innych pasażerów. Linie lotnicze powinny ponieść konsekwencje tej sytuacji w której pasażerowie zostali zostawieni bez pomocy obsługi naziemnej.
  • ~Kasia / 2022-08-28 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcialam przestrzec wszystkich przed uzywaniem tych linii lotniczych!sytuacja miala miejsce w ostatni pt. Podroz z Salonik do Berlina ,oczywiście 2h opóźnienia,po wejsciu do samolotu przez przypadek dowiedzielismy sie ze lecimy do Hanoweru bo lotnisko w Berlinie nie przyjmuje lotow po 24:00 I ze maja tam czekac na nas autobusy ktore przewioza nas do Berlina. Na miejscu okazalo sie ze zadnych autobusow nie ma!mamy sobie radzic sami na wlasna reke w srodku nocy ludzie musieli organizowac sobie transport@! Byly tam tez male dzieci I osoby Starsze.Tragedia!! Ostatni raz

    I would like to warn you of using the services of Ryanair.Last Friday we had flight from Thessaloniki- Berlin,delayed ofc 2hours then on the plane we learnt ( by accident) that we are going to Hanover because Berlin airport doesn't accept flights after 00 :00 and that we will be transfered by busses to Berlin. There were no busses..no help..people were on they own in the middle of the night.There were kids,older ill people all of them they were abandoned on the Hanover airport. We needed to manage transport by ourselves. Tragedy.never again Ryanair!!
  • ~Sara / 2022-08-26 23:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Leciałam z nimi na Maltę, lot terminowy, w samolocie rzeczywiście mało miejsca, ale lądowanie delikatne i piękne, obsługa bardzo miła. Nie rozumiem ludzi którzy spodziewają się niewiadomo czego po TANICH liniach lotniczych :)
  • ~Anka / 2022-08-22 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Leciałam tą linią pierwszy i zarazem ostatni raz. Dno. Dobrze że chociaż papier toaletowy jest bez dopłaty.
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Żałosna tandetna linia nastawiona na zysk. W prymitywny sposób żerująca na ludziach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027