Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rego-Bis opinie

Ocena na podstawie 51 opinii

2.78 / 5

  • Cena/Jakość
    2.72
  • Obsługa klienta
    2.68
  • Oferta
    2.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GM / 2023-08-14 04:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka do Czarnogóry kupiona przez internet, po otrzymaniu dokumentów na jednej z kartek było napisane ze opłata klimatyczna jest w cenie, a na innej ze nie i finalnie zapłaciliśmy dodatkową opłatę klimatyczną. Zdecydowaliśmy się na wycieczkę objazdową autokarem serpentynami która kosztowała około 200 zł od osoby. Niestety nie była warta tylu pieniędzy i organizacja to wielki minus. Droga serpentynami jest bardzo wąska i ciężko rozminąć się samochodem osobowym a co dopiero autokarem zrobił się zator na ponad 3 h. Nie wiem czy to była wyjątkowa sytuacja czy to tak zawsze wygląda ale ta droga powinna być zablokowana na czas przejazdu autokaru jeśli już zdecydowali ze wgl autokar może ta droga jechać. Pani przewodnik w trasie zaproponowała kanapkę i degustacje wina po drodze w jakiejś restauracji, koszt to 6 lu 7 euro (dokładnie nie pamiętam). Kanapka to jakiś cienki chleb czy suchar nie wiem co to było szynka i mały kubeczek wina … Sam Kotor watro zwiedzić piękne miejsce, ale czas wolny to 40 minut zdecydowanie za mało aby coś zobaczyć na własna rękę. Pojechaliśmy jeszcze do Budvy i rownież czas wolny to około 30 min. Większość wycieczki było w autokarze i niestety duża męczarnia w korku bez toalety i wody, bo niestety szybko się skończyła.
    ZaletyKotor piekne miejsce które trzeba zobaczyć, ale lepiej na własna rękę.
    WadyCena, organizacja.
  • ~Irena / 2025-01-05 17:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam z biurem rego bis w Albanii było ok. Natomiast w 2024 byłam w Turcji w hotelu Roseria Beach i tu już porażka. Na wysłana reklamacje od ponad 2 miesięcy nie mam odpowiedzi. Czytajcie opinie bo w nich jest dużo prawdy.
    WadyBrud, widok z pokoju na śmieci rozrzucone przez buszujące dziki pod hotelem w dzień i w nocy
  • ~Leszek Student / 2023-08-11 17:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro podrozy działa super ,rezydent bardzo miły ,ale mam prośbę do biura aby zrezygnowal z hotelu Henry.Panuje tam rasizm,zbronili mi rozmawiać z turecką sprzątaczką znająca angielski lepiej niż oni.Jedzenie bez wyboru,cisza nocna od 22 bez night club koniec basenu od 18 do 10 rano na moich wakacjach za moje pieniądze.Różnica 200 czy 500 PLN to nie różnica.w dodatku słyszałem too much polish people .Rocznica biura zaczynała się pięknie ale o 22 posłano nas do łóżka .Poszliśmy do sąsiedniego hotelu i obchodziliśmy waszą rocznicę do 1 w nocy. Więzienie za własne pieniąd,e
  • ~Jola / 2023-07-23 14:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Kompletna ignorancja swoich klientów. Odwołany lot w Podgoricy, brak informacji z biura podróży co dalej. Oprócz malutkij butelki (0,250 ml) przez 12 godzin nic, pomimo zapewnienia, że następnego dnia turyści dostaną śniadanie na lotnisku w Podgoricy. 14.07. czyli po nocy spędzonej na podłodze lotniska (zabrakło miejsc na ławkach) dostaliśmy z biura SMS z życzeniami spokojnej nocy. Ludzie, jak najdalej od tego biura! Szkoda zdrowia i pieniędzy! Jolanta G. Wczasy w Czarnogorze - 06.07. 2023.
    ZaletyBrak.
    WadySame zaniedbania.
  • ~Roman Tyczny / 2023-08-07 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Pobyt - Turcja ICMELER ( Marmaris) hotel Astoria Beach od 18.06 - 25.06.2023, niestety biuro Rego Bis z Katowic nie wywiązało sie z oferty al-inclusive która zgodnie z opisem zawierała serwis plażowy w cenie( osobiście upewnialiśmy się telefonicznie chociaż mamy to na pisemnej umowie dot. imprezy) za serwis plażowy niestety placiliśmy 200 lirów tureckich za parasol i dwa leżaki dziennie, sam hotel nigdy nie posiadał serwisu plażowego co na naszą prośbe dał nam na pismie.
    Po powrocie złożylismy reklamację załonczajac scan pisma z hotelu,( posiadamy także zdjęcia dokementujace brak serwisu plazowego na rzekomej plaży, do dnia 07.08.2023 bez odzewu ze strony biura , tak że odradzamy podróżowanie z Biurem REGO BIS z Katowic, natomiast sam hotel ASTORIA BEACH o.k ( obsługa naprawde wspaniała wręcz rodzinna atmosfera.
    Zaletysuper obsługa hotelowa
    WadyBrak Serwisu Plażowego w cenie( niezgodne z opisem Imprezy) serwis odpłatny
  • ~Yevhenii / 2023-10-01 10:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Najważniejsze, że nasz lot był najpierw opóźniony, żadnych dodatkowych informacji na temat lotu na lotnisku nikt nie mógł udzielić, na tablicy tylko widać było że jest opóźnienie, ale na ile minut czy godzin.. NIC!! Dalej po 1.5 godzinach na tablicy wyskakuje informacja, że lot będzie dopiero o 21:30 i za chwilę dostałem też od Państwa tą informację. Po pół godzinie dowiadujemy się, od pracowników lotniska że samolot jednak w ogóle nie wyleciał z Podgoricy!! A niestety od Państwa żadnych komunikatów nie dostaliśmy... Jeszcze po kilku minutach dostałem od Pego Bis informacje, że za chwilę będą przekąski, których niestety też nie doczekaliśmy się...
    Jeszcze po kilkunastu minutach znowu SMS że OKOŁO godziny 17:00 będzie transfer z lotniska do hotelu gdzie będziemy czekać na lot, bez żadnych dodatkowych informacji. Jeszcze 40 minut czekania.... Po prawie godzinie pracownicy lotniska nas zawołali, i Pani nas zapytała czy my potrzebujemy nocleg... To nas niestety też bardzo zasmuciło bo jasne że potrzebujemy!!! Zostaliśmy wypuszczeni na zewnątrz z lotniska, znowu za bardzo nikt nam nic nie wytłumaczył gdzie dokładnie musimy czekać na autokar, długo czekaliśmy na bus pół godziny on się spóźnił... Długie oczekiwanie na Pani z lotniska, sprawdzenie kart pokładowych i dowiadujemy się że wylatujemy kolejnego dnia DOPIERO O 22:05!!! w końcu jedziemy do hotelu... W hotelu były niestety widoki na chlew z krowami i śmierdziało..
    18.08 o godzinie 19:00 wyjechaliśmy na lotnisko i o 22:05 w końcu wylecielismy po tylu godzinach oczekiwania.. Po lądowaniu od Pana kierowcy dostaliśmy informację że po przyjeździe do hotelu dostaniemy kolację, że jedzenie czeka na nas w naszych pokojach. NIESTETY.. nie dostaliśmy ŻADNEJ kolacji... Mieliśmy w ogóle takie wrażenie, że w hotelu o nas już w ogóle zapomnieli, bo Pan z recepcji był bardzo zaskoczony. Dostaliśmy kluczyki od pokoju, bez żadnych dodatkowych informacji, niektóre niestety nas nie zaprowadził do pokoju, a była godzina już po 00:00. Długo błądziliśmy, wróciliśmy na recepcję, żeby łaskawie poprosić o za prowadzenie nas do pokoju. Po wejściu od razu zauważyliśmy że w pokoju jest dobrze nie posprzątane dźwi dobrze się nie zamykają, po za tym na drzwiach do łazienki był na dole jakiś grzyb, i nie było drzwiczek do prysznica. Stwierdziliśmy że rano zmieniamy pokój, ale i tu niestety nas spotkały problemy, bo pokój moglibyśmy zmienić dopiero po godzinie 11:00. Po zamianie pokoju nie był on nadal idealny, i bez żadnego widoku na morze, ale może być. Podsumujac to wszystko, - 1 dzień urlopu, dużo popsutych nerwów i stresu przez brak informacji i złych warunków w hotelu. Jeszcze na dodatek 2-dnia problemy żołądkowe mieliśmy z żoną, jak później z żoną dowiedzieliśmy się, że woda którą podawali na terenie hotelu nie była mineralna, tylko z kranu.
    Jest 01.10 od biura podróży i oddziału reglamacji żadnych odpowiedzi i informacji!!
  • ~Beulf / 2023-08-22 17:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Wakacje kupine w Czarnogórze przez internet. Ze wszystkich krajów na Bałkanach tutaj jest najgorzej. Woda niezdatna do picia, nikt o tym nie informuje.Posiłki moim zdaniem sporządzone z najtańszych produktów,zimne pomimo bemarów.Miejscowa knajpka na przeciw willi daje wspaniałe jedzenie....jak to możliwe.Wycieczki to mordęga w autokarze nie mające nic wspólnego z opisem.Pllaże zatłoczone. Obsługa po interwencji dopiero zabrała się do roboty. Jak dla mnie to jeszcze kuleje i minie sporo czasu zanim standardy się poprawią. Jedyne co jest super to słońce ,którego nie brakuje
    ZaletyPogoda i sprawna klimatyzacja
    WadyBrak informacji w wielu kwestiach,
  • ~Cyprian / 2022-09-02 07:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Sprzedają wczasy w marnych hotelach, jako organizatorzy doskonale wiedzą co Sprzedają. Blagierzy.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma to jedna wielka wada.
  • ~Gabi / 2023-08-02 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymaliśmy pokoj z widokiem na walące się rudery. Prosząc o zmianę zostaliśmy z dnia na dzień pocieszani, że może się coś uda załatwić. Tak było do końca pobytu.Na koniec tylko usłyszeliśmy słowa P. Rezydent bardzo nam przykro. Żadnej rekompensaty. Nie wspominając opóźnienia samolotu i naszego potraktowana. Za wyjątkiem pięknych widoków reszta beznadzieja.
  • ~Robert / 2024-02-25 21:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestnik wyjazdu do Bodrum Turcja Sami Beach hotel. Wyjazd 29 czerwca 2023.
    Od czerwca jestem zbywany z reklamacja wynikajaca ze zlej informacji od agenta, ktora spowodowala zatrzymanie mojej zony na lotnisku i placzem corki ze mama nie mogla poleciec z nami. Do tego dochodzi oczywiscie strata finansowa za zakupiona wycieczke i brak zwrotu za nie wykorzystana usluge. Jednak ponad wszystko ignoracja kierownictwa na zaistniala sytuacje i brak jakiejkolwiek interwencji jest przerazajacy. Obsluga 0, empatia mniej niz 0
  • ~Marta / 2023-08-23 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Chciałabym się podzielić opinią na temat pobytu w Albanii w hotelu Henry resort &spa. Hotel oznaczony 5 gwiazdkami zasługuje na marne 3. Jedzenie oklepane powtarzalne na śniadanie obiad i kolację . Bar przy basenie dostępny lecz nie dla ludzi którzy wykupują all inclusive tylko szczerze mówiąc nie wiem dla kogo...alkohol najtańszy podawany w plastikowych kubkach z brudnego , obskurnego miejsca zwanym ,,barem,,. Jedyny plus to basen ze zjeżdżalniami i brodzikiem dla dzieci. Wpuszczają ludzi z zewnątrz czyli Albańczyków i to jest ogromny minus . Plaża która teoretycznie należy do hotelu jest brudna a materace na leżakach poplamione i strasznie brudne. Rezydent udaje że nie wie o niczym po prostu odpycha problem i nie słucha ludzi.Jeśli więc ktoś z was planuje pobyt w tym hotelu to proszę się zastanowić dobrze . Nie pojechałabym tam drugi raz.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyOgólnie wszystko
  • ~Dariusz / 2022-08-26 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam stanowczo korzystanie z Biura Rego-Bis. W dniu 14.07.2022 złożyłem zgodnie z Ustawa reklamacje związana z realizacją umowy dotycząca mojego wyjazdu do Albanii / Hotel Leonardo/ z tym biurem. Do dnia dzisiejszego biuro nie tylko nie rozpatrzyło mojej reklamacji, nie udzieliło żadnej odpowiedzi. Pomimo moich monitów do agenta, działu reklamacji zupełne lekceważenie klienta, brak jakiejkolwiek odpowiedzi przez 45 dni. To bardzo jasno precyzuje postępowanie firmy i jej stosunek do klienta. Wybierając Tour Operatora warto zwrócić na to uwagę - Rego Bis niestety nie potrafi zdobyć się nawet na zwyczajne przepraszam. Klient jest ważny tylko do momentu kiedy zapłaci za udział w imprezie, później zero kontaktu, unikanie odpowiedzialności i odpowiedzi.Niech to będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
  • ~Dragonfly / 2021-08-01 09:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Rego Bis wysłało nas do Albanii. W autobusie z lotniska dowiedzieliśmy, że nie ma dla nas miejsca w zarezerwowanym hotelu. Hotelu, który miał być przy samej plaży z widokiem na morze. Rezydent zawiózł nas do innego hotelu z widokiem na autostradę i torowisko, i sobie odjechał. Do wieczora czekaliśmy na kartę od pokoju, w końcu poinformowano nas, że w tym hotelu nie mają dla nas miejsca i zawiozą nas gdzie indziej. W międzyczasie zadzwoniliśmy do naszego agenta prosząc o pomoc. Trafiliśmy do hotelu oddalonego od plaży o kilkaset metrów, o niższym standardzie i bardzo słabej obsłudze. Nie polecam tego biura podróży. Nie wspomnę również o aroganckich wypowiedziach kierowanych do nas przez rezydenta.
    ZaletyBrak
    WadyCała wycieczka to dla nas porażka.
  • ~Kaśka / 2024-08-24 22:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam!Wycieczka kupiona do Turcji Bidrum hotel Anadolu- jedna wielka tragedia wszystko pod Turków, pokoje bardzo małe wręcz ciasne klamki zostają w rękach suszarkawisi na kabelku reszta urwane muszla rozwalona
    Rezydentka nie interesuje się swoimi gośćmi jeżeli ktoś potrzebuje jakiejś pomocy lu jest chory bezczelnie mówi żeby sobie radzić kasuje za wycieczki drugie tyle albo i więcej ile realnie można kupić wyciecze u Adama na plaży to jest naciąganie na kasę już nie wspomnę o plaży jeden wielki syf pet na pecie śmieci można grabiami grabić same psy w wodzie które się chłodzą i grupy koczujących cyganów strach palca wsadzić do wody żeby jakiegoś syfa nie złapać w dodatku miało być może a to tylko zatoczka
    Było nas na turnusie tygodniowym około 60 osób wszyscy bardzo nie zadowoleni nikt ani razu nie kąpał się w "morzu"ze strachu i obrzydzenia i brudu
    Byłam w wielu krajach ale czegoś rakuego jeszcze nie widziałam
    Trzeba było siedziec w basenie jedzenie animacje wszystko pod Turków Karaluch w pokoju koleżanka ma zdjecia
    Nie polecam !
  • ~Krystyna / 2023-11-07 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Turcja - Kapadocja, nie dajcie się nabrać, nieuczciwy sposób traktowania klientów, wyłudzanie pieniędzy na wycieczki fakultatywne, najwięcej czasu spędza się w miejscach sprzedaży dywanów, skóry, biżuterii, a na atrakcje turystyczne, które są piękne czas bardzo ograniczony. Przekaz ograniczonych informacji przez pilotką żenujący.
    ZaletyKapadocja - piękna, warta zobaczenia. Ale nie z tym biurem
    WadyNieuczciwy sposób traktowania i wyłudzanie pieniędzy. Piloci do wymiany.
  • ~Paweł / 2024-08-18 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Ogólnie tragedia !!!! 3 dni przed wylotem wysyłają mi wiadomość e-mail!!! Nie dzwonią … e-mail!!! Że zmieniają mi hotel … potem
    Na miejscu kolejna tragedia !!! Zero organizacji !!!! 5 godzin transfer z lotniska na miejsce … gdzie w normalnych okolicznościach jest to około 1,5 godziny … sprawdziłem. … na miejscu i- znaczy prawie na miejscu zatrzymujemy się i pani prowadząca mówi że teraz pociśniemy sobie z buta do hotelu bo są za duże korki !!!! No kur…. przegięcie !!!! No i teraz perełka , z wykupionym śniadaniem to jakiś żart !!! Dobrze że all inclusive nie było bo bym chyba ich pozabijał .. na śniadania masz jajecznicę , albo jajka smażone , jajka gotowane , hleb , parówki pocięte w kawałeczki … trochę e
    Sera i pomidory …. Ja pierd…. Nigdy w życiu z wami na żadne wakacje Rego Gòwno
    ZaletyZero
    WadyZa dużo aby pisać !!!! Same wady
  • ~Sylwia / 2022-08-31 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt 21.08-28.08.2022 2 osoby dorosłe hotel Phoenix Sun Bodrum. Opis oferty: do plaży 350m, do hotelowej plaży z bezpłatnym serwisem 700m. Po przylocie na miejsce otrzymujemy na lotnisku kopertę w której znajdujemy ksero ubezpieczenia, informacje o spotkaniu z rezydentem i ksero wycieczek. Spotkanie - 2 rezydentki nie mające pojęcia o niczym! : plaża gdzieś jest ale nie wiem dokładnie gdzie, tam się raczej dojść nie da, jeździ bus... ( jeździ 2x dziennie - siedź tam więc kilka godzin w 40stopniach i padnij zanim bis po Ciebie przyjedzie!) market tekstylny w centrum bodrum... No jest, chyba we wtorek... Trzeba wysiąść z busa na pętli (której nie widać) i iść za tłumem...
    Na spotkaniu chcieliśmy poruszyć kwestię pokoi - wykupiony pokój specjalny, lux. Jego specjalność polegała na tym, że był względnie czysty! Nie było balkonu, tarasu, nawet krzesła żeby usiąść! Kilka osób dopłacało do widoku na morze - miały widok na klimatyzator. Jaka była odpowiedź rezydentki? - my nie pracujemy pod biurem, pracujemy pod zewnętrzną firmą i nie mamy wglądu do oferty, nie wiemy jakie są pokoje, zresztą to nie jest nowy hotel więc czego się spodziewać? Możemy was przenieść do innego hotelu ale jest szczyt sezonu więc sami wiecie... To jest odpowiedź rezydenta?!?! To jest rozwiązanie problemu? To jest konkretny opis oferty?!? To są pokoje tyłu lux w których jest grzyb w łazience, do podłogi się można przykleić a drzwi z szafy spadają na dziecko uczestniczki wycieczki?!? Biuro a przede wszystkim rezydent powinien się zainteresować problemem, powinien wiedzieć COKOLWIEK o hotelu i Chociaż najbliższej okolicy! Powinien pomóc a nie przekrzykiwać się, nie dać dojść do słowa i próbować wcisnąć wycieczki 3x droższe niż na mieście!
    Rezydent z tui był w hotelu 4x, ba! Potrafił nawet przygotować miejsce na spotkanie w hotelu! słyszeliśmy jak próbuje rozwiązać problemy i o ironio! Wykonuje połączenia telefoniczne! Pani rezydent zapowiedziała że tak owych nie odbiera, ewentualnie odpisuje na whatsapp! Żenada i porażka! Te kobiety nie nadają się na rezydentki!
  • ~bogusław / 2023-09-12 22:47
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam tego biura pomimo rekomendacji pani z infolini iże była w danym obiekcie i poleca go rzeczywistośc była inna pomimo zgłoszęń do biura oraz papni rezydent oraz kierownika hotelu nikt nie zainterweniował. po złóżeniu reklamacji nikt nie odpowiedział przez dwa miesiące biuro traktuje swoich klientów ja frajerów.Nie polecam a nawet ostrzegam
  • ~Dorota / 2022-12-30 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam wycieczki objazdowej do Kapadocji. Brudne hotele, brudny autobus, a czasu więcej spędzicie „zachęcani” do zakupu dywanów, skór, biżuterii niż w atrakcjach turystycznych, gdzie czas jest skracany. Do tego proponowane lunche przez operatora tej wycieczki wynajętego przez Rego-Bis to istne wyłudzanie pieniędzy - są drogie i bardzo marne. Niestety Rego-Bis uważa, że jest wszystko jak należy i nie chcą nic z tym zrobić. Zatem jak komuś zależy na godnych warunkach, to bardzo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej - bardzo dużo
  • ~femme / 2023-09-28 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam tego biura! Pobyt w Albanii w hotelu California to koszmar brud syf szkoda słow, Pieniadze wyrzucone w błoto! Szklanki kubki nie myte tylko plukane woda. Pokoje brudne jedynie reczniki wymieniane! To czyste oszustwo tak tfaktowac ludzi. Jedzenie okropne stare! Nie polecam tego biura!
    Zaletybrak
    Wadybrud
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1045
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 931
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 537
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 43
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971