REAGEDIA TRAGEDIA PRZESTRZEGAM PRZED TYM OPERATOREM MAJA BARDZO OGÓLNIKOWY REGULAMIN BEZ ZADNYCH KONKRETÓW ( POWINNI SIE UCZYC OD KONKURENCJI) BEZ ZADNEJ INFORMACJI POPRZEDZAJACEJ BLOKUJA POŁACZENIA WYCHODZACE PODCZAS WYSŁANIA NP. W ŚWIETA ŻYCZEŃ BLISKIM ZNAJOMYM DO RODZINY ZASŁANIAJAC SIE NADMIERNYM RUCHEM W SIECI, KIEDY PADA PYTANIE O WYJASNIENIE KONKRETNIE CO TO ZNACZY BADZ JAKA ILOSC SMSÓW MMSÓW CZY CZASU ROZMOWY TO NADMIERNY RUCH NASTEPUJE ROZŁACZENIE KONSULTANTA, DZWONIAC NA BIURO OBSŁUGI KLIENTA BADZ W SALONIE WSZYSCY PRACOWNICY TWIERDZA ZE PAKIET NIELIMOTOWANE ROZMOWY SMSY MMSY TO ILE SIE CHCE MOZNA WYSYŁAC OSZZUKUJAC KLIENTÓW BO TAK NIE JEST....
PO ZGŁOSZENIU REKLAMACJI PRZEDŁUZAJAC TRYB UDZIELENIA ODPOWIEDZI PRZYJMUJA DZIAŁANIE WYTRZYMYWANIE KLIENTA BY SAM ZREZYGNOWAŁ PRZESZEDŁ DO INNEJ SIECI BO POTEM MOZNA TŁUMACZYCSIĘ ŻE TO OPERATOR CHCIAŁ I ROBIŁ WSYSTKO ALE KLIENT SAM WYBRAŁ.... WYBRAŁ BO TELEFON JEST BY Z NIEGO KORZYSTAC A NIE PATRZEC NA NIEGO JAK WYGLĄDA. NIEPOLECAM TEJ SIECI GDYBY MOZNA BYŁO DAC UJEMNA WARTOSC OCENY LUB ZERO TO RED BULL MOBILE BY JA OTRZYMAŁ ZaletyŻĄDNYCH ZALET TYLKO MEGATYWNE
WadyBRAK KOMPETNEGO PERSONELU W bok, BRAK SKUTECZNEGO SZYBKIEGO DZIAŁANIA ZE STRONY OPERATORA DLA USPRAWNIENIA I SATYSFAKCJI KLIENTA, TRAKTOWANIE KLIENTA JAKO "SZKODNIKA" KIEDY SKŁADA ZGŁOSZENIE