strona 2 z 3
-
~Tomasz / 2024-04-05 07:51
Redbull mobilne to kpina. Nie rozwiązują problemu, spychologia. Nie polecam. Najgorsza obsługa. -
-
~Emil / 2022-07-31 19:37
Twierdzą, że mają taki sam zasięg jak sieć play, jest to kłamstwo. Dostałem starter play, miał pełen zasięg, po aktywacji sieci red bull mobile zasięg zredukował się do jednej kreski. Rodzice mają abonament w play i mają w tym samym miejscu 3-4 kreski zasięgu 3g/lte a u mnie jest 0-1 w red bull. Także nie operują na takich samych pasmach a przynajmniej nie na całym spektrum sieci play.
Druga rzecz, chciałem przenieść numer do innego operatora, w celu weryfikacji miałem otrzymać sms, żadne smsy z bramki nie dochodziły a operator twierdzi, że nie ma żadnej blokady.
Ostatnia kwestia, są niby pakiety po 20 zł, ale jeśli nie doładujesz konta za 30 zł które przedłuża ważność konta o 30 dni to i tak sobie ten pakiet możesz ..... Doładowałem konto za 20 zł, okazało się, że do interesującego pakietu na 30 dni muszę dopłacić 5 zł. Doładowałem za 5 zł. Aktywowałem pakiet na 30 dni, ale ważność konta z uwagi na doładowanie za 20 wynosi tylko 7 dni.
Kiedyś Red Bull było bardzo dobrą siecią, teraz zasięg jest tragiczny i wiele rzeczy nie działa nawet w miastach. Omijać szerokim łukiem zwłaszcza, że inni operatorzy za mniejsze pieniądze oferują lepsze warunki i zasięg. -
~Oburzona / 2022-03-28 18:43
Z całego serca nie polecam. System operatora nie "łapie" kodów usług - raz w systemie usługa jest widoczna jako aktywna, za chwilę system pokazuje ją jako nieaktywną. Po zgłoszeniu pada informacja, że będzie to rozpatrzone, ale nie wiadomo kiedy. Być może święte nigdy. Konsultanci operatora (np. p. Adrian K.) zachowują się bardzo nieprofesjonalne, są niegrzeczni, wręcz chamscy w stosunku do klientów. -
~Adam / 2023-10-30 10:46
Numer, który miał być przeniesiony z innej sieci, nie jest w RB aktywny bo mają jakiś błąd techniczny. Kontakt przez czat to jakiś dramat, przez tel nie możńa bo wymuszone jest wpisanie numeru tel w RB a ten.. nie jest z ich winy aktywny. Sprawą od 2 dni zajmuje się jakiś dział techniczny, ale bez jakiejkolwiek informacji o postępach. Na czacie odpowiedź - trzeba czkeać. POrażka i dramat, jak tylko zostanie aktywowany przenoszę! ZaletybrakWadywsparcie techniczne i klienta -
~Ania / 2021-08-19 12:39
Z daleka od tej firmy. Szkoda słów i nerw . Ważne żeby tylko złapać klienta. -
~Anna / 2024-01-23 11:42
MASAKRA. Czekam od 4 dni na aktywację karty sim. Dział techniczny do wymiany. -
~Arek / 2022-12-21 15:08
Zostałem oszukany prosiłem o przeniesienie nr a otrzymałem nr tymczasowy. Złodzieje banda naciągaczy dno. Złożyłem skargę lecz otrzymałem odmowę to nadaje się do sądu. ZaletyZero zaletWadyOszuści -
~Beata / 2020-01-27 12:15
Oszuści kupiliśmy telefon w listopadzie telefon dotarł w grudniu .. wada telefonu zwróciliśmy telefon teraz koniec stycznia telefonu niema.. nie ma możliwości serwisowania w Polsce. Fatalny kontakt ze sklepem a właściwie brak. ZaletyBrak zaletWadyBez kontaktu długi czas oczekiwania dostawy brak serwis owania czy reklama chi oszuści i zlodzieje -
-
~Bobek / 2022-12-19 13:08
Ta sieć szuka pieniędzy i próbują naciagnac klikentow.
Oszusci i zlodziejeZaletyNie ma zadnych zaletWadyNaciagacze, zlodzieje -
~Dominik / 2022-12-28 14:46
Oszusci i zlodzieje doliczają rozne kwoty do abonamentu od tak sobie.
Nie polecam tej sieciZaletyOszusciWadyZłodzieje -
~Dp / 2022-12-28 08:31
Doliczają sobie kwoty od tak sobie...
Złodziej i naciagaczeZaletyZłodziejeWadyZłodzieje -
~Ehhhhh / 2024-04-21 06:09
Połączenie nie stabilne serwer z jakiegoś pola ping skacze tragedia obsługa klienta nie istnieje
Sprzęt mam dobry u innych operatów internet lata jak ta lala a w redbul tragedia predkośc jakies 50mb/s XD kpina
Ping 30-2000ms haha cyrk
jedynie to złożyć reklamacje i zawiadomienie do telefoni krajowej na tą siećZaletyBrakWadyWszystkie jakie można -
~Fedas / 2025-02-24 14:21
Ping skacze jak chory i nic się nie da z tym zrobić.. -
~Frajer / 2022-10-13 20:34
Kompletne dno.Zasięg zero ,internt hula tak,że krew zalewa.Omijacie jak zarazę. Ja wypinam się na nich jak tylko skończy się umowa. ZaletyJakie zalety???WadyWszystko do d--y. -
~Greg / 2024-02-08 12:15
Przeniosłem swój numer do RBM… i czekam już 3 dzień na aktywacje karty sim,,, podobno zgłoszone do działu technicznego, ale zero informacji o postępach prac przy naprawie usterki. Mój numer jest nieaktywny
Obsługa klienta DNO, DNO,,, po trzykroć DNOZaletyNie widzę jak narazie, bo numer nie działaWadyBrak aktywnego sim, obsługa klienta, nie ma z kim rozmawiać , ani pisać… -
~helix / 2024-02-18 21:42
Głupi dałem się pokusić na ofertę półrocznego internetu "bez limitów" :) Przez pierwszy miesiąc internet działał bez zarzutów , co niestety zmieniło się dosłownie w dzień aktywacji kolejnego miesiąca "bez limitów". Prędkość nagle spadła praktycznie od kilku MB przez co codziennie korzystanie z internetu stało się praktycznie nie możliwe .. Po zgłoszeniu tego do BOKu totalnie nic sie nie zmienilo (standardowa gadka ze strony operatora , ze cos tam zrobili ale nie zrobili nic) dlatego osobiscie nie polecam tego operatora ,bladego pojecia nie mam dlaczego takie cos moze miec miejsce no ale coz .. czlowiek sie uczy na bledach .. ZaletyBrak.WadySame wady. -
-
~Jadwiga / 2022-10-30 19:37
Bez mojej wiedzy Play mi dał kartę której nie widziałam,bo miałam włożoną w smartfon.
Zrywa połączenia,zawiesza rozmowy.
A ostatnio zgrzyty ,powtarzanie moich słów z zgrzytem
Dzwoniąc,pytałam ,że bym chciała przejść do innego operatora
Jaką bym miała karę za zerwanie umowy.
Dzwoniłam 3 razy i za każdym razem miałam inną kwotę.
Raz 180 zł,potem 290 zł a teraz 150 zł
Nie mam słów.Tylko uciekaćZaletyNie ma ani jednejWadyWszystkie -
~Lubos / 2022-12-20 19:48
Na początku lipca chciałam przenieść numer do play. Przy podpisywaniu umowy w punkcie obsługi klienta nikt mnie nie poinformował, że nie jest to podstawowy Play, tylko Red Bull. I tu zaczynają się problemy. Najpierw dwukrotne odwiedziny w punkcie obsługi, ponieważ coś im nie wyszło.
W listopadzie znowu konieczność udania się do punktu, ponieważ karta sim przestała działać.
Teraz w grudniu karta sim od wielu dni znowu nie działa. Nie mogę korzystać z mojego wieloletniego numeru podanego wszędzie w kontaktach.
Wytłumaczenie personelu, że karty sim są jakie są, mnie nie obchodzi. To operator Play jest odpowiedzialny za dostarczenie usługi za którą płacę.
Nie sądziłam, że może być gorszy operator niż mój poprzedni. Ale to jeszcze tylko pół roku. Zmieniam i sprawdzam jak inni pracują.Zaletynie ma żadnejWadysame wady -
~Maniek / 2025-02-20 14:01
14:00 1mb/s internetu.. już od kilku dni jest tragedia z tym. -
~Marc / 2023-02-03 18:56
Zrobiłem nadpłate rozwiazałem umowe i niechca mi oddać nadpłaconej kwoty
strona 2 z 3