Jestem w totalnym szoku, rainbow zawsze wydawał mi się godnym zaufania biurem, okazało się, że oprócz nocnej podróży do hotelu i wielu godzinach oczekiwania na pokój (próby odpoczynku na kanapach w lobby) przy komentarzach gości, ze hotel 5 gwiazdkowy a tu bezdomni w holu, do skrócenia pobytu o jedna dobę i narażanie na kolejną nocny lot i podróż wielogodzinna samochodem po nieprzespanej nocy. Rozczarowana to jest niedomówienie. Nie polecam wyjazdu z tym biurem. Nawet telefonu z przeprosinami tylko adres listowny do złożenia reklamacji. Śmiech na sali
ZaletyDobre wyzywienie
WadyPokój, traktowanie, wycieczka faliltatywna
~Agata / 2023-05-28 21:26
Ocena: 5.00 / 5
Symbole Egiptu Nil i piramidy. Jestem zachwycona tym programem. Będąc z dwoma osobami towarzyszącymi przeżyłam wspaniałą przygodę. Świetnie zorganizowany pobyt 8 dni. Od samego początku do końca wyjazdu czułam się bezpiecznie. Mieliśmy fantastycznego przewodnika BOSHRA. Człowiek "ze złota" który dbał o to aby nie umknął nam żaden szczegół imprezy. Doskonale zorganizowany fachowiec z pasją zawodową. Wycieczka wspaniała będzie co wspominać przez lata. Kolejny wyjazd z tym biurem i kolejny wspaniały przewodnik. Zdecydowanie POLECAM. Agata.
ZaletyPełna opieka, poczucie bezpieczeństwa. Korzystna oferta do ceny.
~Marcin / 2023-05-26 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Zleciłem w biurze w Łodzi na ulicy Jana Pawła II wyrobienie dokumentu ESTA dla siebie i żony. Na lotnisku W Warszawie okazało się że pracownica biuro żle wpisała numer paszportu myląc cyfrę z literą :). Na szczęście udało się zrobić ponownie dokument przez zagraniczne biuro na lotnisku. Stesy i narwy jakie nikomu nie życzę. Natomiast Pani pani z biura stwierdziła , że mogliśmy sami sprawdzić czy ona wykonała prawidłowo usługę. Nie będę dalej się rozpisywał co dalszej historii jednak n pełną odpowiedzialnością pisze: OMIJAJCIE TO BIURO SZEROKIM ŁUKIEM .
Zaletyzero
WadyNieodpowiedzialność , lekceważenie klienta.
~Katarzyna / 2023-05-25 12:06
Ocena: 4.67 / 5
Mielismy jechać na wycieczkę Chile, Boliwia, Peru we wreśniu 2023, po dokonaniu przedpłaty przsłano na informację o skróceniu wycieczki o 1 dzień i wyrzuceniu z programu wizyty w miejscu największych atrakcji Chile- Pustyni Atacama twierdząc, że coś tam zostało zamknięte, ale panie z obsługi klienta nic więcej nie wiedzą i nie sa w stanie wyjaśnić, dlaczego tak ważna atrakcja została usunięta ze zwiedzania- i to w każdym planowanym terminie. O skorygowaniu ceny wycieczki ani słowa.
Co ciekawe- sprawdziłam w innych biurach, a one u swoich kontrahentów i Pustynia Atacama jest bez problemu dostępna dla turystów. Co równie ważne, na stronie Rainbow dzień zwiedzania pustyni Atacama nadal jest rozpisany, co juz jest działaniem nieuczciwym, bo następni nieświadomi klienci nabiorą się na ten wyjazd.
Rainbow był kiedyś biurem z klasą, teraz niestety coś się zmieniło. Do Kanady wysłano nas z przewodnikiem, ktory w ogóle nic nie opowiadał o danych obiektach. Rainbow nawet nie odpisał na reklamację.
ZaletyCiekawy plan wycieczki.
WadyWykluczenie 1 dnia zwiedzania pustyni Atacama bez podania przyczyny.
~Bożena / 2023-05-16 04:39
Ocena: 1.67 / 5
Klient interesuje ich tylko do momentu zapłaty. Potem nic ich nie obchodzi. Nie odbierają telefonów.
ZaletyŻadnych nie ma.
WadyOmijać z daleka.
~Dorota / 2023-05-15 23:00
Ocena: 1.67 / 5
Oszczędności niby na braku informacji przy rezerwacjach(bzdura) autokar na objazdowke Europy z kolanami pod brodę,pilot śmiejący się z własnych niedociągnięć,zero zadbania o czas w trakcie podróży,sumując nigdy wiecej
Zaletybrak
Wadydużo
~Krystyna / 2023-05-12 14:50
Ocena: 4.33 / 5
Wróciłam z wycieczki "Witajcie w Serbii"jestem bardzo zadowolona,zwiedziłam piękny i ciekawy kraj,naszą opiekunką(pilotką)była pani Božena, osoba bardzo kompetentna, znająca doskonale realia bałkańskie,zawsze uprzejma i pomocna.
Negatywnie oceniam organizację i warunki niektórych noclegów,uważam,że pierwszy nocleg po podróży z Polski powinien być na terenie Węgier,ewentualnie nie zwiedzamy Budapesztu,tylko jedziemy bezpośrednio do hotelu w Serbii. Biuro doskonale wie,że ma klientów z różnych stron kraju,którzy na Woszczyc jadą kilka godzin, powinno znać sytuację na granicy i wielogodzinne kolejki do odprawy,w ten sposób zmusza się nas do przeszło dobowej podróży i komfort podróżowania pozostaje czystą teorią.
Fatalnie oceniam hotel w Požarevaču(przepraszam za ewentualnie błędną pisownię),ten kto podpisał, umowę najwyraźniej nie był na trzecim i czwartym piętrze.
Uważam,że w Sarajwie powinien być ostatni nocleg przed podróżą do kraju,wtedy zostałoby więcej czasu na zwiedzanie i podróż powrotna nie byłaby tak męcząca.
Także negatywnie oceniam trzykrotne przekraczanie granicy serbsko-bośnickiej,można tak ustawić program, żeby nie marnować czasu na przekraczanie granicy tam i z powrotem.
ZaletyCiekawy program, większość hoteli dobra,kompetentna pilotką.
WadyNie do końca przemyślane miejsca noclegowe.
~Cosmisia 0707 / 2023-05-08 15:03
Ocena: 1.33 / 5
Byliśmy na grupowym wyjeździe na Korfu pt. "Spiesz się powoli", określanym jako wycieczka objazdowa. To był najgorszy wyjazd w naszym życiu. Czujemy się oszukani, żeby nie powiedzieć, że okradzeni. Wyjazd był załatwiany w październiku, a warunkiem jego zakupu (jechało ponad 50 osób), był wylot z Gdańska. Każdy wpłacił zaliczkę 1000 zł (wyjazd kosztował 3500 od osoby plus 62 euro na miejscu),a resztę kwoty należało uiścić do 28 lutego. Wkrótce po tym jak wszyscy zapłacili cała sumę Rainbow przysłał informację, że wylotu z Gdańska nie będzie. Jakby tego było mało podzieli nas na dwie grupy z czego każda wylatywała z innego miasta (Poznań i Warszawa). Tłumaczenie biura było takie, że nie zebrali dostatecznej ilości osób na wylot z Gdańska. I to by się dało przełknąć, gdyby nas o tym poinformowali w grudniu, bo już wtedy wiedzieli, że lotu z Trójmiasta nie będzie. Wymusiliśmy w Rainbow transfer do Poznania i Warszawy, tłukąc się po 5, 5 godziny w jedną stronę, żeby lecieć 2 godziny. Prawdziwy koszmar zaczął się na miejscu. Hotel Royal Grand, w który nas zakwaterowano to coś strasznego. Wystawiłam opinię w google więc nie będę się tu powtarzać i przejdę do panów pilotów, którzy nie robili kompletnie nic, zachowując się jakby to on i byli na wczasach. Jeśli o coś się poprosiło wykonywali to z tzw. łaską na zasadzie "serio? muszę?". Jak napisałam na początku wycieczka miała być objazdowa za co musieliśmy dopłacić po 62 euro. ten "objazd" był przez 3 dni i wyglądał w ten sposób, że o 9:30 wyjeżdżaliśmy z koszmarnego hoteliku a o 15:00 byliśmy z powrotem. Nie zobaczyliśmy praktycznie nic oprócz zatoczek, które ogląda się bezpłatnie. Jedyne płatne rzeczy na jakie nas zabrano to rejs łódkami za 5 euro i wejście do pałacu gubernatora za 4 euro. Kierowca autokaru ani razu nie stawał na płatnym parkingu. Właściwie cały ten "objazd" polegał na wożeniu nas do sklepików zaprzyjaźnionych z pilotem przedsiębiorców i czasie wolnym. W stolicy spacer z przewodniczką trwał 20 minut, nie pokazano nam niczego, czego nie widzieliśmy sami z daleka i nigdzie nas nie zabrano. Od pani przewodnik usłyszeliśmy, że do twierdzy nie pójdziemy, bo jej zwiedzanie trwa godzinę i padał deszcz więc jest ślisko. Zatem twierdzę i inne obiekty każdy zwiedził sam, we własnym zakresie za dodatkowe pieniądze. Uważam, że biuro Rainbow zachowało się nieuczciwie. Zostaliśmy od początku do końca oszukani. Doskonale wiedzieli, że gdyby w grudniu poinformowali nas o tym, że lotu z Gdańska nie będzie wszyscy by zrezygnowali.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Feliks / 2023-04-19 16:42
Ocena: 2.67 / 5
Od 9.04 do `13.04 wrobiłem się w wycieczkę lotniczą do Paryża. Załatwiałem internetowo. Umowa wróciła z miej więcej takim wpisem: "Twoja wycieczka została opłacona, z ubezpieczeniem zalecanym". PO przylocie, w hotelu pilot ogłosił zbieranie dodatkowo ponad 250 euro, praktycznie bez KP - na listę, do ręki {nie uprzedzono mnie o tym haraczu przed wyjazdem}. Opłacona faktura za wycieczkę, to ponad 2500zł. Komentarz pomijam. Hotel, znajdował się na peryferiach, ok 1km od najbliższej stacji metra. Wędrówki po metrze (przesiadki) + zwiedzanie, to średnio od10 -15 km dziennie {włączyłem krokomierz}. W tym czasie, wynajęty autobus stał pod hotelem. W muzeach, {Luwr, Orsay} chodziliśmy bez przewodnika. Zamki nad LOarą to jeden dzień w podróży autobusem. Jak ktoś coś takiego lubi? Ja już nigdy na tą firmę się nie zdecyduję
ZaletyParyż
WadyNa granicy wydolności fizycznej, zwłaszcza dla osób starszych
~Kuba / 2023-04-03 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam!!!
Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, za niewywiązanie się z umowy. Pomimo iż w świetle ustawy odpowiadają za całość sprzedanej imprezy. Biorą ogromne pieniądze za sprzedaz wycieczek,a pozniej splawiaja klientow. Trzeba dochodzic swoich praw na deodze sadowej. Jest wiele kancelarii, ktore zajmuje sie odszkodowaniami za zmarnowany urlop.
~gucci / 2023-03-29 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, biuro odwołuje wycieczkę miesiąc przed wylotem nie dając przy tym żadnej rekompensaty. Przy dokonywaniu rezerwacji doradca klienta nie poinformował w żaden sposób, że może dojść do takiej sytuacji. W umowie również nie było informacji o możliwości anulowania wycieczki.
~Tadeusz / 2023-03-28 10:01
Ocena: 1.33 / 5
Najbardziej niezapomniana podróż: Madagaskar marzec 2023 . Dlaczego niezapomniana bo: Jeździliśmy autobusem, który w ogóle nie jest przystosowany do jazdy po 12-14 godzin ( rekordem było 17 godzin) po fatalnych drogach na których z jednego kilometra robi się trzy bo kierowca musi omijać dziury na drodze i jeździ "zygzakiem ". W pierwszym dniu dostaliśmy autobus, który był chyba przystosowany do przewozu dzieci szkolnych bo tak wąskie były siedzenia, że osoba, która siedziała "w przejściu" spadała z siedzenia. Na moją interwencję dostaliśmy wyżej wymieniony "autobus". W nowym autobusie nie było klimatyzacji ( bo jak mi pilot powiedział "bo jej nie nie nabili " okien nie otwieraliśmy bo za bardzo wiało tym, którzy siedzieli z tyłu, nie działało nagłośnienie więc wstawiono głośnik o wymiarach 50/50/100, który stał w wyjściu z autobusu i jak wychodziliśmy z autobusu kierowca wysiadał aby go wystawić i dopiero wtedy mogliśmy z niego wysiąść. W samym autobusie nie było żadnych półek na położenie podręcznego bagażu, które musieliśmy kłaść na podłodze lub trzymać na kolanach.Ten " autobus" po paru dniach zaczął się psuć za pierwszym razem wytrysnął olej i pochlapał tych, którzy siedzieli blisko kierowcy, następnym razem silnik się "zagotował" i tym razem woda ich opryskała. Za każdym razem czekaliśmy na ulicy parę godzin na zastępczy autobus a i w tym wypadku pilot powiedział, że i tak mamy szczęście bo inna grupa kiedyś czekała aż 5 godzin.Pilot wszystkie uniedogodnienia "spychał"na kontrachenta, czego ja nie rozumię bo my mieliśmy umowę z firmą Rainbow a nie z kontrachentem firmy Rainbow, która to wszystko powinna najpierw zweryfikować zanim przyśle tutaj swoich turystów.Bylem kiedyś na podobnej wycieczce , w której codziennie zmienialiśmy miejsce w autobusie, aby każda para chociaż raz siedziała z przodu autobusu, u nas nie bo wg. pilota to jest niemożliwe. Spotkaliśmy inna wycieczkę , też z Rainbow, w której to było praktykowane, ciekawe !!!! Mieliśmy ciekawy przypadek : normalnie w każdym hotelu na śniadanie były podawane jajka w różnej postaci , w jednym z hoteli pilot zapowiedział że w tym hotelu nie będzie jajek na śniadanie. Rano okazuje się że możemy też je zamówić, na wieczór wiadomość od pilota, że musimy zwrócić kontrachentowi za te jajka! A'propos kontrachenta : wspaniały człowiek o imieniu Joe, który starał się aby wszystko było w porządku ( czapkę z głowy przed tym człowiekiem ) W czasie podróży z A do B można było by się zatrzymać aby więcej zobaczyć lub porobić zdjęcia ale niestety nie było to możliwe bo " musieliśmy zdążyć na kolację" lub, że niektóre drogi wieczorami były " kontrolowane" przez tamtejsze ludy i wtedy potrzebna była policyjna eskorta.Niektóre hotele miały nawet baseny ale aby z nich skorzystać powinno się być tam o godzinie 15-16 a myśmy przyjeżdżali praktycznie na kolację i nocleg. W niektórych hotelach prąd w pokoju był od - do. WiFi przeważnie tylko przy recepcji.
Pobudka prawie codziennie o 5:30 i o szóstej w drogę. W pierwszej części wycieczki jedziesz 5-6 godzin wysiadasz i zaczyna się polowanie na lemury, które kryły się przed nami wysoko na drzewach i po godzinie " polowania" z powrotem do autobusu i następne 6 godzin jazdy do hotelu.W drugiej części wycieczki ( chyba ostatnie 5 dni) było już o lepiej bo lemury i inne zwierzątka były na wyciągnięcie ręki.
Pilot wycieczki ułatwił sobie sprawę bo czytał co jakiś czas informacje ( parę razy powtarzał się) o Madagaskarze autorów książek, którzy opisali swoje spostrzeżenia o tej wyspie w swoich książkach.
Moim zdaniem nasza grupa (16 osób) powinna być podzielona na 3 grupy na auta terenowe, które były przystosowane do tamtejszych dróg i są wygodniejsze.
ZaletyBrak
~Dariusz / 2023-03-27 15:56
Ocena: 1.00 / 5
omijajcie jak najdalej, to biuro to oszuści i złodzieje.
grudzień 2022 - podróż do Kenii. Rainbow wynajmuje czeskie linie lotnicze SmartWings. 10 godzin lotu w bardzo ciasnym i niekomfortowym samolociku, a posiłek to zupka chińska. ale nie to jest "najlepsze"
w trakcie startu z Katowic, samolot zawrócił na terminal, ponieważ pękła szyba!
na nowy wybitny czeski sprzęt czekaliśmy ponad 6 godzin.
zgodnie z Dyrektywą UE należy się odszkodowanie za opóźniony lot.
skarga/zgłoszenie zostało wysłane poprzez stronę linii 2-krotnie, oraz 3-krotnie na maila do przedstawiciela linii w PL @anna.mryc.
od ponad 2 msc nie ma absolutnie żadnej informacji zwrotnej.
Na moją skargę - biuro Rainbow - odpowiedziało pisemnie, że to nie ich sprawa ponieważ temat ma już ponad 30 dni. więc jest przeterminowany. poza tym sam mam dochodzić swoich praw od Linii SmartWings. POMIMO że nie jestem stroną dla linii (co pokazuje ich zachowanie), bo to nie my kupujemy bilety, tylko Rainbow. a linia SmartWings jest ich podwykonawcą.
REASUMUJĄC dla tego biura jesteście wielkim g, nie szanują własnego klienta, mimo że nawet prawo lotnicze UE wymaga interwncji.
~Tadeusz / 2023-03-26 11:41
Ocena: 1.67 / 5
Najbardziej niezapomniana podróż: Madagaskar marzec 2023 . Dlaczego niezapomniana bo: Jeździliśmy autobusem, który w ogóle nie jest przystosowany do jazdy po 12-14 godzin ( rekordem było 17 godzin) po fatalnych drogach na których z jednego kilometra robi się trzy bo kierowca musi omijać dziury na drodze i jeździ "zygzakiem ". W pierwszym dniu dostaliśmy autobus, który był chyba przystosowany do przewozu dzieci szkolnych bo tak wąskie były siedzenia, że osoba, która siedziała "w przejściu" spadała z siedzenia. Na moją interwencję dostaliśmy wyżej wymieniony "autobus". W nowym autobusie nie było klimatyzacji ( bo jak mi pilot powiedział "bo jej nie nie nabili " okien nie otwieraliśmy bo za bardzo wiało tym, którzy siedzieli z tyłu, nie działało nagłośnienie więc wstawiono głośnik o wymiarach 50/50/100, który stał w wyjściu z autobusu i jak wychodziliśmy z autobusu kierowca wysiadał aby go wystawić i dopiero wtedy mogliśmy z niego wysiąść. W samym autobusie nie było żadnych półek na położenie podręcznego bagażu, które musieliśmy kłaść na podłodze lub trzymać na kolanach.Ten " autobus" po paru dniach zaczął się psuć za pierwszym razem wytrysnął olej i pochlapał tych, którzy siedzieli blisko kierowcy, następnym razem silnik się "zagotował" i tym razem woda ich opryskała. Za każdym razem czekaliśmy na ulicy parę godzin na zastępczy autobus a i w tym wypadku pilot powiedział, że i tak mamy szczęście bo inna grupa kiedyś czekała aż 5 godzin.Pilot wszystkie uniedogodnienia "spychał"na kontrachenta, czego ja nie rozumię bo my mieliśmy umowę z firmą Rainbow a nie z kontrachentem firmy Rainbow, która to wszystko powinna najpierw zweryfikować zanim przyśle tutaj swoich turystów.Bylem kiedyś na podobnej wycieczce , w której codziennie zmienialiśmy miejsce w autobusie, aby każda para chociaż raz siedziała z przodu autobusu, u nas nie bo wg. pilota to jest niemożliwe. Spotkaliśmy inna wycieczkę , też z Rainbow, w której to było praktykowane, ciekawe !!!! Mieliśmy ciekawy przypadek : normalnie w każdym hotelu na śniadanie były podawane jajka w różnej postaci , w jednym z hoteli pilot zapowiedział że w tym hotelu nie będzie jajek na śniadanie. Rano okazuje się że możemy też je zamówić, na wieczór wiadomość od pilota, że musimy zwrócić kontrachentowi za te jajka! A'propos kontrachenta : wspaniały człowiek o imieniu Joe, który starał się aby wszystko było w porządku ( czapkę z głowy przed tym człowiekiem ) W czasie podróży z A do B można było by się zatrzymać aby więcej zobaczyć lub porobić zdjęcia ale niestety nie było to możliwe bo " musieliśmy zdążyć na kolację" lub, że niektóre drogi wieczorami były " kontrolowane" przez tamtejsze ludy i wtedy potrzebna była policyjna eskorta.Niektóre hotele miały nawet baseny ale aby z nich skorzystać powinno się być tam o godzinie 15-16 a myśmy przyjeżdżali praktycznie na kolację i nocleg. W niektórych hotelach prąd w pokoju był od - do. WiFi przeważnie tylko przy recepcji.
Pobudka prawie codziennie o 5:30 i o szóstej w drogę. W pierwszej części wycieczki jedziesz 5-6 godzin wysiadasz i zaczyna się polowanie na lemury, które kryły się przed nami wysoko na drzewach i po godzinie " polowania" z powrotem do autobusu i następne 6 godzin jazdy do hotelu.W drugiej części wycieczki ( chyba ostatnie 5 dni) było już o lepiej bo lemury i inne zwierzątka były na wyciągnięcie ręki.
Pilot wycieczki ułatwił sobie sprawę bo czytał co jakiś czas informacje ( parę razy powtarzał się) o Madagaskarze autorów książek, którzy opisali swoje spostrzeżenia o tej wyspie w swoich książkach.
Moim zdaniem nasza grupa (16 osób) powinna być podzielona na 3 grupy na auta terenowe, które były przystosowane do tamtejszych dróg i są wygodniejsze.
~Ewa / 2023-03-20 17:05
Ocena: 4.67 / 5
Zależy kto czego i za ile oczekuje. Moim zdaniem Rainbow Tours ma niezła ofertę za rozsądne pieniądze. Byłam z Rainbow'em chyba 30 razy na wszystkich kontynentach ( głównie wycieczki objazdowe, ale gdy syn był mały także na pobytowych).
Na objazdach są to skromne ( zwykle 2-3*) hotele- bardziej lub mniej czyste w zalezności od destynacji. Piloci są lepsi i gorsi - jak w każdym zawodzie. Ja trafiłam chyba na 4 złych, kilku przeciętnych, poprawnych, a ze zdecydowanej większości jestem zadowolona.
Programy ciekawe, choć objazdówki bywają męczące. I to trzeba brać pod uwagę.
Autokary ( miejscowe, bo zawsze dolatuję do miejsca docelowego) bez zastrzeżeń.
Samoloty takie jak wszędzie - jeśli są to tanie linie nie mozna wymagac cudów.
Trzeba sobie zadać pytanie w jakim celu jedzie sie na wakacje. Jeśli chce się coś zobaczyć, pozwiedzać, poznawać wszystkimi zmysłami wybrany kierunek to Rainbow Tours jest dobrym wyborem.
Jeśli chce się pławić w luksusie to jest opcja organizowanie wyjazdu we własnym zakresie. Dużo drożej.
ZaletyCiekawa oferta za rozsądne pieniądze.
WadyZawsze może być lepiej.
~Marek / 2023-03-18 10:21
Ocena: 1.00 / 5
Rainbow nie jest biurem podróży tylko pośrednikiem między touroperatorem a turystami.Po przerwie covidowej chcą natychmiast odrobić straty. Ceny są zabójcze, a mamy za to delikatnie mówiąc słabe jedzenie - ryż,makaron, jajko na twardo. Hotele - bez okien, zepsutą klimatyzacja, niedoprana pościel na peryferiach miast.Kazdy dzień objazdu to empirium, sklep czas wolny i czasami jakiś punkt programu. Po 14latach i ponad 20 wycieczkach podróżowania z firmą kończę i postaram się sam dla siebie być touroperatorem, Wygląda na to, że będzie dużo taniej, spokojniej i nikt nie będzie mnie wręcz nakłanial do zakupów w zaprzyjaźnionych sklepach
ZaletyKiedyś przynajmniej odpowiadali na uwagi. Teraz mają to gdzieś
WadyCena, piloci, zysk za wszelką cenę
~Damian / 2023-03-16 18:37
Ocena: 1.00 / 5
kłamcy i naciągacze, nie doszło do wycieszki a wolne z pracy wykorzystane, oszuści i tyle
~kasia / 2023-03-13 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z przedmówcami pięknie jest dopóki nie zapłacimy.
Później wola nieba
~Dominik / 2023-03-07 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie dajcie się naciąć na First Minute, dwukrotnie mnie już oszukali, to jest dla nich darmowa pożyczka, człowiek bierze urlop, przygotowuje się, a oni w ostatniej chwile odwołują wycieczkę lub jak ostatnio zaproponowali dopłatę 8 tys.
Zaletyżądna
Wadysame
~Arek / 2023-03-07 10:12
Ocena: 1.00 / 5
kłamcy i naciągacze, proszę darować sobie kupowanie czegokolwiek i nie dać się mamić tekstami typu mamy już ostatnie miejsca, biznes w polsce polega na dymaniu klienta i to własnie robi rawinbow
ostatni raz cokolwiek tam kupiłem